به گزارش وال استریت ژورنال، ایوان اشپیگل مدیر اسنپچت گفته است که طرحهای داخلی بدون جدول زمانبندی برای عرضه اولیه عمومی دارد. عرضه برنامه موبایلی اسنپچت با در نظر گرفتن اینکه تاکنون درآمد چشمگیری نداشته، ممکن است برای سرمایهگذاران نگرانکننده باشد. نحوه درآمدزایی این برنامه از طریق ویدئوهای تبلیغاتی و دیگر روشهای مشابه است اما در قیاس با فیسبوک، یاهو و توییتر، ارزش چندانی نخواهد داشت. دو تحلیلگر بازار سرمایه به وال استریت ژورنال گفتهاند با توجه به شناختی که از اسنپچت وجود دارد،
احتمال اینکه در زمان عرضه عمومی تغییری در ارزش سهام ایجاد شود وجود دارد اما در نهایت سرنوشتی که برای این برنامه کاربردی میتوان انتظار داشت، همچون توییتر است. از جمله موضوعاتی که این نوع تحلیل را موجب شده، فقدان درآمد پایه و مدل ناپایدار کسبوکاری این برنامه است. اسنپچت رایگان و متکی به انتشار ویدئوهای تبلیغاتی برای مشترکانش است؛ این موضوع که فقدانی در برابر شیوههای مدیریتی گوگل و فیسبوک برای درآمدزایی به حساب میآید باعث شده تا مدیر این برنامه از بازتعریف نحوه تبلیغات در این شبکه موبایلی بگوید.