دوشنبه, 20 شهریور 1396 - 15:58

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره نگرانی از بازخورد تبلیغات

پرسش: مدت کوتاهی است که برای کسب و کارم یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کردم، اما هنوز بازخورد مناسبی نگرفتم و نگرانم که پولم را هدر داده باشم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس: یکی از مهم ترین نکات در تبلیغات این است که صبور باشید. اثربخشی تبلیغات معمولا بعد از تکرار تبلیغ، به تدریج نمود می یابد. با چند بار تبلیغ کردن منتظر اتفاق خاصی نباشید. البته این امر زمانی صادق است که شما با مشورت متخصصان، یک کمپین علمی و مناسب طراحی کرده باشید، مخاطبان را به درستی و بادقت شناسایی کردید و رسانه های مناسب را به کار گرفته اید. اگر نسبت به طراحی کمپین خود شک دارید و یک مسیر علمی و مناسب را برای طراحی و تدوین آن نپیمودید در اسرع وقت با کارشناسان مشورت کنید و کمپین جدید بنویسید.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید هدف شما از تبلیغات چه بوده است. آیا قصد برندینگ و شناساندن بیشتر برند خود را داشتید یا می خواستید در کوتاه مدت فروش بیشتری داشته باشید؟ برخی اوقات در نظر نگرفتن هدف دقیق شما را گمراه می کند. هدف خود را به مشاوران دقیقا منتقل کنید تا تبلیغات مناسب برای شما طراحی شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز