یادداشت اختصاصی

فضاهای کاری باز...

چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 14:58

فضاهای کاری باز...

اثبات شده است فضاهای کاری باز، باعث کاهش خلاقیت و کمبود باروری ذهن و همچنین ضعیف شدن حافظه می شود. موسساتی که دارای فضاهای کاری باز برای پرسنل شان هستند با تعویض زیاد کارکنان خود روبه رو می شوند،...
مدیران 10Xچه ویژگی هایی دارند؟

چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 14:39

مدیران 10Xچه ویژگی هایی دارند؟

کسی کو بود شهریار زمین هنر باید و گوهر و فرودین (شاهنامه فردوسی) جیم کالینز یک نابغه است که کتاب هایش الهام بخش بسیاری از مدیران جهان است و در دنیا حرفهایش بسیار اعتبار دارد. در ایران از او چند...
آداب کسب و کار / مشاور املاک: شما نوش جان بفرمایید!

چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 14:28

آداب کسب و کار / مشاور املاک: شما نوش جان بفرمایید!

از در که وارد شدم قبل از اینکه من سلام کنم مرد بلند قامتی که گویا مدیر بنگاه املاک بود سلام کرد و به سمت من آمد و در حالی که دستش را به سوی من دراز می کرد، گفت: خیلی خوش آمدید. من رسولی مدیر املاک با...
بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش سوم)

چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 14:10

بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش سوم)

در بخش اول و دوم یادداشت به اهرم های بازگشت مشتری و مدل های پاداش در برنامه های وفاداری بانک ها اشاره کردیم. در این مطلب قصد داریم به نکات کلیدی در طراحی برنامه های وفاداری بانک ها اشاره کنیم. به...
آداب کسب و کار / راننده تاکسی: لطفا رعایت کنید!

چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 09:32

آداب کسب و کار / راننده تاکسی: لطفا رعایت کنید!

وارد تاکسی که شدم راننده آماده حرکت بود. قبل از اینکه من سلام کنم، سلام کرد و گفت: همه میدان ولیعصر؟ گفتیم: بله. تا خواست به من که صندلی جلو نشسته بودم اشاره کند که کمربند رو ببندم من زودتر این کار رو...
بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش دوم)

سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 14:53

بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش دوم)

در بخش اول یادداشت، به اهرم های بازگشت مشتری اشاره شد و در این بخش از یادداشت قصد داریم به مدل های رایج و مطلوب در پاداش ها اشاره کنیم. به صورت کلی مدل های پاداش به این مسئله می پردازند که مشتریان...
هویت سازمانی: مفهوم، ارزیابی و مدیریت آن

سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 14:45

هویت سازمانی: مفهوم، ارزیابی و مدیریت آن

هویت سازمانی درباره معنای هویت سازمانی دیدگاه های متفاوتی وجود دارد. در این مقاله به سه محور عمده در این زمینه اشاره می کنم که به طرق مختلف هویت سازمانی را با طراحی گرافیکی، با ارتباطات یکپارچه...
آموزش بازاریابی بیمه

سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 13:14

آموزش بازاریابی بیمه

تمایز در بازاریابی و فروش بیمه ها به تسلط اطلاعاتی فعالان این صنعت برمی گردد. گاهی فقط یک جمله کلیدی و مؤثر، کارکردی بهتر از هزاران تبلیغ و بروشوری دارد که بیش از نقش اطلاع رسانی، نقش مزاحم و اوراق...
ارتقای بهره وری، راهبردی مهم در نظام آموزش و پرورش

سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 08:19

ارتقای بهره وری، راهبردی مهم در نظام آموزش و پرورش

همزمان با آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس، مشکلات مختلف و متعددی در این خصوص دامنگیر اولیا و مدارس شده است؛ مشکلاتی که در بدو امر بیش از اینکه دامن مدارس و معلمان را بگیرد مبتلابه خانواده ها و...
آداب کسب و کار / میوه فروشی: صدها هندوانه بفروشید

دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 14:30

آداب کسب و کار / میوه فروشی: صدها هندوانه بفروشید

آدم خوبی است. بی سرو صدا اما زیرک و باهوش. درس خوانده نیست شاید چند کلاسی سواد بیشتر ندارد، اما بازار را خوب می شناسد و راه های ارتباط با مشتری را بلد است. با اینکه از کله سحر تا بوقی از شب در مغازه...
بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش اول)

دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 14:22

بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش اول)

در دهه گذشته فعالیت های بازاریابی بانک های ایرانی با تغییرات چشمگیری همراه شده است، بانکداری نوین میان عموم مردم جا افتاده است، تلفن بانک، اینترنت بانک و موبایل بانک، جای بیشتر مراجعات حضوری را...
چگونه داستان سرایی بر هویت تأثیر می گذارد

دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 14:15

چگونه داستان سرایی بر هویت تأثیر می گذارد

داستان ها بیانگر خاطرات، رویدادها و روابطی هستند که خانواده ها را درگیر می کنند. آنها به رابطه، دوام و قوام داده و ریشه ها و ارزش ها را مستحکم می کنند.  داستان ها روایتی هستند عمیق که انسجام و...
ایده آل برونگرا

یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 14:28

ایده آل برونگرا

ما با سیستم ارزشی خاصی زندگی می کنیم که من نامش را ایده آل برونگرا می نامم. ما امروزه برای محدوده ای کوچک از سبک شخصیتی، جا باز می کنیم. به ما گفته شده برای برتر بودن باید جسور باشیم و برای شاد بودن...
آداب کسب و کار/ سوپرمارکت: راز فروشنده موفق

یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 14:08

آداب کسب و کار/ سوپرمارکت: راز فروشنده موفق

آقا جلال رو تو محله ما همه می شناسند. آدم خونگرم و صمیمی است. سوپرمارکت آقا جلال سوپرمارکت بزرگی نیست اما همیشه پر از مشتری است. هر بار که می ریم تو مغازه می بینیم چند نفر تو نوبت اند تا چیزی خرید کنند....
آداب کسب و کار / تعویض روغن: دل مشتری را بدست بیاورید

یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 10:18

آداب کسب و کار / تعویض روغن: دل مشتری را بدست بیاورید

چند روزی بود  که چراغ روغن اتومبیلم روشن می شد و  مدام اخطار می داد. اوایل  چندان به این اخطارها توجه نمی کردم، اما  دیدم هر روز تعداد اخطار و چراغ قرمزها داره بیشتر می شه. کم کم نگران شدم و...
آیا نرخ  سود را مى توان دستورى کاهش داد؟

یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 08:22

آیا نرخ سود را مى توان دستورى کاهش داد؟

رئیس كل بانك مركزى در تازه ترین اظهارنظر خود درباره نرخ سود سپرده بانكى براى چندمین بار تاكید كرده است كه بانك ها مكلف هستند نرخ هاى اعلام شده توسط شوراى پول و اعتبار در جذب سپرده ها را رعایت كنند....
محرک و انگیزه ها در بازاریابی و فروش

شنبه, 31 تیر 1396 - 13:11

محرک و انگیزه ها در بازاریابی و فروش

چرا شناخت مشتریان از نظر روان شناختی اهمیت دارد؟ برای این سوال باید در ابتدا درک عمیقی از عملکرد درونی مصرف کنندگان داشته باشیم که دلیل تفکر و رفتار آنان در خرید است. به عنوان مثال، به انگیزه مصرف...
آداب کسب و کار/ تاکسی تلفنی: قبلا اروپا زندگی می کردید؟

شنبه, 31 تیر 1396 - 11:39

آداب کسب و کار/ تاکسی تلفنی: قبلا اروپا زندگی می کردید؟

ساعت سه باید تو فرودگاه بودم. چمدونم رو آماده کردم و لباسمو پوشیدم و به تاکسی تلفنی زنگ زدم. مردی مودب و موقر از پشت تلفن قبل از اینکه من چیزی بگم گفت: آقای امیری سلام روز شما به خیر، دستور بفرمایید در...
حال نه چندان خوب نظام بانکی در فصل مجامع

شنبه, 31 تیر 1396 - 08:19

حال نه چندان خوب نظام بانکی در فصل مجامع

زمان برگزاری مجامع سالانه بانک‌ها در حالی فرا ‌رسیده است که نظام بانکی ایران حال و روز چندان خوبی ندارد؛ از یک سو، معضل موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و عملکرد نسبتا ضعیف بانک مرکزی در مدیریت بازار...
ارتباط و هماهنگی بخش بازرگانی و تولید

شنبه, 31 تیر 1396 - 08:15

ارتباط و هماهنگی بخش بازرگانی و تولید

نگاهی به سیاست های اقتصادی کشورهای توسعه یافته حاکی از ارتباط تنگاتنگ بخش تولید با بخش بازرگانی است و یکپارچگی و انسجام بین بخش ها مشاهده می شود. بر این اساس، بخش بازرگانی با استقرار واحدهای...
نقش مدیران کسب و کار در رکود اقتصادی کشور

شنبه, 31 تیر 1396 - 08:13

نقش مدیران کسب و کار در رکود اقتصادی کشور

رکود اقتصادی معمولا حاصل شوک بازار ملی یا بین المللی یا سیاست های تورمی یا عدم همخوانی تولید با تقاضا و امثال آن است و بسیاری از اقتصاددانان آن را ناشی از تورم منفی یا تحریم ها یا ضعف اقتصاد کلان...
شرایط استخدام بازاریاب

جمعه, 30 تیر 1396 - 17:05

شرایط استخدام بازاریاب

جذب بازاریاب برای هر کسب وکار یک دغدغه محسوب می شود و متقابلا شرایط و نحوه فعالیت برای یک بازاریاب اهمیت دارد. در شرایطی که در عمده کشورهای جهان و بازارهای بین المللی، بازاریابی یا فروشندگی شغلی با...
آداب کسب و کار / گل فروشی: دسته گل سالگرد ازدواج

چهارشنبه, 28 تیر 1396 - 14:30

آداب کسب و کار / گل فروشی: دسته گل سالگرد ازدواج

داشتم از دفتر کارم می اومدم بیرون که صدای زنگ تلفن همراه توجه منو به خودش جلب کرد. به طرف تلفن رفتم و گوشی را برداشتم. آن طرف تلفن صدای زیبا و مهربانی سالم کرد. جواب سالم را دادم و با تعجب پرسیدم: شما؟...
نقش پیچیده مدیران در توسعه کسب و کار

سه شنبه, 27 تیر 1396 - 15:49

نقش پیچیده مدیران در توسعه کسب و کار

اگر کار مدیران را برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل بدانیم، در این صورت به کمترین تأثیر مدیران در کسب و کار ها توجه کرده ایم، درحالی که با توجه به فضای رقابتی که بین شرکت ها وجود دارد این وظایف...
نقاط تماس مشتری

سه شنبه, 27 تیر 1396 - 09:37

نقاط تماس مشتری

شرکت ها با مشتریان شان در بسیاری از سطوح و مکان ها ارتباط برقرار می کنند. این تعاملات برای شرکت ها ضروری است، چون آنها می توانند استراتژی های بازاریابی و برند سازی خود را پیش برده و برای برند خود...
کسب و کار اینترنتی، ضرورت دنیای امروز

سه شنبه, 27 تیر 1396 - 09:13

کسب و کار اینترنتی، ضرورت دنیای امروز

کسب و کار اینترنتی یک ضرورت در دنیای امروز است و یکی از راه های ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری هم اهمیت بخشیدن به دنیای کسب و کار اینترنتی است برای بالا بردن ظرفیت تولید و اشتغال در دوران رکود، توجه به...
تقدم برند شخصی مدیر بر برند شرکت

سه شنبه, 27 تیر 1396 - 09:06

تقدم برند شخصی مدیر بر برند شرکت

همواره برند شخصی بر برند شرکت و محصول مقدم است. اجازه دهید بحث را با دو سوال روشن تر کنم. سوال اول: شرکت های برتر را چه کسانی مدیریت می کنند؟ سوال دوم: محصولات، کالاها و خدمات را چه کسانی صاحب برند می...
<<  1 2 3 [45 6 7 8  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز