دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کارآفرینان در دنیای کسب و کار دائما به دنبال دیده شدن بیشتر برندشان هستند. در این میان ابزارهایی مثل بازاریابی و تبلیغات به مثابه گزینه هایی جذاب عمل می کنند. خب آنطور که به نظر می رسد، تبلیغات مناسب در بازار به خوبی جواب کسب و کارها را خواهد داد. با این حال کم نیستند برندهایی که علی رغم تبلیغات و بازاریابی مناسب باز هم در بازار هیچ کس آنها را تحویل نمی گیرد. پس باید پای یک راهکار دیگر در میان باشد.

میزان دیده شدن برندها در بازار در واقع به نتیجه تمام تلاش های آنها برای جلب نظر مخاطب هدف اشاره دارد. یک مثال ساده در این میان وضعیت فیلم های مختلف در گیشه است. در حالی که خیلی از آثار سینمایی با سر و صدای زیادی روانه سالن های سینما می شود، با این حال فقط تعداد اندکی از آنها نظر مثبت تماشاگران را جلب کرده و فروش های رویایی کسب می کنند.

ماجرای بالا درباره تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی برندها نیز مصداق دارد. اگر شما دوست دارید کارتان را به شیوه بهتری در دنیای کسب و کار دنبال کنید، باید کمی متفاوت در بازار عمل کنید. این نکته ای است که اهمیت بسیار زیادی از نظر بازگشت سرمایه دارد.

شما در این مقاله نه تنها با استراتژی دیده شدن برند آشنا خواهید شد، بلکه توصیه هایی برای اجرای درست آن نیز یاد می گیرید. این نکات به شما برای برندینگ بهتر و همچنین تعامل اصولی با مخاطب کمک خواهد کرد. خب اجازه دهید با همین مقدمه کوتاه یک راست برویم سراغ اصل ماجرا.

میزان دیده شدن برند دقیقا چیست؟

میزان دیده شدن برند دقیقا چیست؟

مفهوم دیده شدن برند در واقع به میزان سهولت دسترسی به یک کسب و کار و شناسایی آن از سوی مخاطب اشاره دارد. مثلا برند گوگل خیلی سریع از سوی کاربران در دنیای آنلاین مورد شناسایی قرار می گیرد. این در حالی است که یاهو به این سادگی ها قابل شناسایی نیست؛ چراکه سال های سال از دوران اوج آن گذشته و کمتر کسی این برند نوستالژیک را به یاد دارد.

مطلب مرتبط: آگاهی از برند (Brand Awareness) به زبان ساده

با توجه به نکات فوق، باید گفت دیده شدن برند در واقع زیرمجموعه آگاهی از برند محسوب می شود. خب هرچه مشتریان شناخت و آگاهی بیشتری از شما داشته باشند، سریع تر شما را به یاد خواهند آورد. این نکته ای است که به شیوه ای متفاوت در دیده شدن برند نیز مورد توجه قرار می گیرد.

اگر بخواهیم یک نمودار برای نوع رابطه میان آگاهی از برند و دیدن‎شدن برند ترسیم کنیم، شاید کارمان کمی سخت شود. ما در روزنامه فرصت امروز دیده شدن برند را پلی به سوی آگاهی یا شناخت بهتر از برند می دانیم. خروجی نهایی نیز در این میان اعتماد بیشتر مخاطب به برند و افزایش تمایل مخاطب برای خرید خواهد بود. این نکته ای است که اهمیت بسیار زیادی نه فقط از منظر مالی بلکه برندینگ و بازاریابی دارد.

دقیقا به خاطر ماجرای بالاست که بسیاری از برندها سعی می کنند اسم و لوگوی شان را در جاهایی مانند پیراهن تیم های ورزشی محبوب یا کنار همایش های بزرگ قرار دهند. اینطوری شانس بیشتری برای دیده شدن پیدا کرده و در بهترین حالت سهم شان از بازار افزایش پیدا خواهد کرد.

یک مثال ساده درباره دیده شدن برند مربوط به شرکت خطوط هوایی امارات است. این برند تا همین دو دهه قبل اصلا اسم و رسمی برای خودش نداشت. با این حال از نزدیک به یک دهه قبل به طور جدی بدل به اسپانسر تیم های بزرگ فوتبال دنیا شد. امروزه تبلیغات این تیم نه تنها روی پیراهن تیم هایی مثل رئال مادرید و آرسنال به چشم می خورد، بلکه حتی براساس قرار ادعای اسپانسری اسمش روی ورزشگاه های بزرگ دنیا نیز قرار گرفته است.

تلاش های بالا شاید در نگاه اول خیلی عجیب یا نوعی ولخرجی بی اساس باشد، اما وقتی کمی دقیق تر ماجرا را بررسی کنیم، همه چیز روشن می شود. خب با این همه سرمایه گذاری حالا مردم در سراسر دنیا خطوط هوایی امارات را به خوبی شناخته و حتی مایل به سفر با خرید بلیت های این برند هستند.

همانطور که می بینید، دیده شدن برند در طول زمان به شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب کمک شایانی خواهد کرد. در این میان توانایی یک برند برای قرار دادن خود در معرض دید مشتریان حرف اول و آخر را خواهد زد.

ارزیابی میزان دیده شدن برند

ارزیابی میزان دیده شدن برند

حالا که با مفهوم دیده شدن برند آشنا شدیم، بد نیست کمی هم درباره راه و رسم ارزیابی آن صحبت کنیم. خب اصلا از کجا باید متوجه شد یک برند تا چه میزان در قرار دادن هویتش در معرض دید مخاطب موفق عمل کرده است؟ این سوالی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. به زبان خودمانی ما در ادامه معیارهایی برای ارزیابی درست میزان دیده شدن برند به شما معرفی می کنیم.

ترافیک سایت

ترافیک سایت

معمولا برندها برای اینکه تعامل بیشتر مخاطب را جلب کنند، از انواع لینک های ارجاعی به سایت سود می برند. اینطوری شما به سادگی هرچه تمام تر فرصت تعامل با مخاطب را پیدا کرده و ترافیک سایت تان هم بیشتر می شود. البته کاربران همیشه مطابق میل بازاریاب ها عمل نمی کنند؛ چراکه گزینه های بی نهایت متنوعی در بازار انتظارشان را می کشد. شما را نمی دانم، ولی من که در این شرایط منتظر بهانه ای برای کنار گذاشتن یک برند  و تجربه تعامل با برندهای دیگر خواهم بود.

ترافیک سایت به سادگی هرچه تمام تر موفقیت تان برای نمایش زیر و بم کسب و کار به دیگران را نشان می دهد. خب هرچه کاربران بیشتری به سایت برندتان سر زده باشند، احتمال موفقیت تان در تعامل با آنها نیز بیشتر می شود. به علاوه، شما نیز می توانید خیلی ساده تر کارتان را جلو برده و از جلب اعتماد مخاطب مطمئن باشید.

یادتان نرود، در دنیای امروز بسیاری از برندها سایت شان عملا هیچ مزیتی ندارد؛ چراکه نه محتوایی در آن تولید می کنند، نه خبری از تعامل با مخاطب در آن است، بنابراین اگر دوست دارید نتیجه ای متفاوت کسب کنید، باید کمی متفاوت تر به ماجرا نگاه کنید. بد نیست در این میان تولید محتوای مخصوص برای سایت را در دستور کار قرار دهید. اینطوری فرصتی برای تعامل سازنده با مخاطب داشته و کارتان ساده تر می شود. به علاوه، مخاطب نیز بهانه ای برای سر زدن بار دوم به سایت برندتان خواهد داشت.

مطلب مرتبط: ثبات برند (Brand Consistency) چیست و به چه دردی می خورد؟

رتبه در موتورهای جست وجو

رتبه در موتورهای جست وجو

وقتی صحبت از موتورهای جست وجو می شود، اول از همه اسم گوگل به یاد آدم می آید. خب گوگل در طول سال های اخیر همه رقبا را از میدان به در کرده است. به همین خاطر طبیعی است تمام تلاش برندها در زمینه دیدن شدن آنلاین بر روی گوگل متمرکز شود.

ماهیت کلی داستان اینجا بی نهایت روشن است. هرچه کسب و کار شما رتبه بهتری در نتایج گوگل داشته باشد، وضعیتش از نظر اثرگذاری بر روی مخاطب بهتر خواهد بود. این در حالی است که شاید برای تعامل رو در رو با مخاطب دیگر امکانات گذشته را نداشته باشید، چراکه این روزها اغلب مردم صفر تا صد تعامل شان با مخاطب هدف در دنیای آنلاین رقم می خورد.

کلید موفقیت در زمینه رتبه برند شما در گوگل نه پول پاشی بی حد و حصر، بلکه تولید محتوای کاربردی است. منظور ما آن نوع محتوایی است که واقعا به درد مخاطب بخورد.

خیلی از بازاریاب ها فکر می کنند که نوع محتوایی که تولید کنند، باید بی چون و چرا مورد توجه مخاطب قرار گیرد. اگر شما هم اینطور فکر می کنید، بد نیست کمی در نگاه به حوزه تولید محتوا تجدیدنظر کنید. این مسئله ای است که باید به طور مداوم مد نظر شما قرار داشته باشد.

بی شک خیلی از بازاریاب ها از دغدغه ها و مسائل کلیدی برای مخاطب هدف شان خبر دارند. با این حساب اگر شما دست به تولید محتوا براساس همین نیازها بزنید، سه هیچ از رقبا جلو خواهید افتاد.

نرخ تعامل در شبکه های اجتماعی

نرخ تعامل در شبکه های اجتماعی

نرخ تعامل با مخاطب در شبکه های اجتماعی اهمیت و ارزش بی نهایت زیادی دارد. این نرخ به شما کمک می کند تا وضعیت عمومی برندتان در شبکه های اجتماعی را به خوبی متوجه شوید. آن وقت می توانید بدون هیچ مشکلی سراغ تعامل با مخاطب تان رفته و اوضاع را کمی هم که شده به سود خود تغییر دهید.

خیلی وقت ها بازاریاب ها فکر می کنند اوضاع شان در شبکه های اجتماعی بی نهایت عالی است. با این حال پس از مدت زمانی کوتاه متوجه رویاپردازی های شان شده و با واقعیتی سخت مواجه می شوند.

نرخ تعامل در شبکه های اجتماعی در واقع میزان بازدید کاربران از اکانت شما و پست های آنها است. اشتباه نکنید، در این میان فقط تعداد لایک یا فالوورها مهم نیست. در عوض شما باید برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان به فکر مفاهیم کیفی تر باشید.

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم تعداد لایک و فالوور تنها نرخ های کلیدی برای ارزیابی اوضاع یک برند در شبکه های اجتماعی نیست. در عوض شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان نیاز به بررسی مفاهیم عمیق تری دارید. مثلا اینکه تعداد بازدید کلی مخاطب از پست های مختلف برند در طول زمان چه تغییراتی داشته، نکته کلیدی محسوب می شود. این امر به شما کمک می کند تا بدون دردسر به تعامل با مخاطب تان پرداخته و ایرادات کارتان را درست در همان لحظه رفع کنید.

هرچه نرخ تعامل شما با مخاطب بیشتر باشد، به معنای موفقیت تان در نمایش برند به آنهاست. این یعنی شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان دیگر نیازی به ولخرجی های تبلیغاتی نخواهید داشت. این مسئله ای است که خیلی از بازاریاب ها به طور مداوم دنبالش بوده و پیگیر حل و فصلش هستند. با این حساب اگر پشت حواس تان به این نرخ باشد، فرصت بهتری برای دیدن شدن خواهید داشت.

امروزه دنیای کسب و کار پر از برندهایی است که همگی در شبکه های اجتماعی حضور دارند، بنابراین ایجاد تمایز نکته ای کلیدی برای شما خواهد بود. این در حالی است شما با ارزیابی دقیق نرخ تعامل و اصلاح اشتباهات تان در کوتاه ترین زمان ممکن به خوبی فرصت اثرگذاری بر روی مخاطب تان را خواهید داشت.

مطلب مرتبط: انجمن برند (Brand Community) چیست و چه مزایایی دارد؟

تعداد منشن ها

تعداد منشن ها

آیا تا حالا به این دقت کرده اید که برندتان چقدر منشن در شبکه های اجتماعی دریافت می کند؟ این سوالی است که خیلی از بازاریاب ها اصلا جوابی برای آن ندارند. درست به همین خاطر ما در این بخش روی آن دست گذاشته ایم.

هرچه منشن های دریافتی شما در دنیای شبکه های اجتماعی بیشتر باشد، شانس بالاتری برای دیده شدن خواهید داشت. البته توجه کنید این دیده شدن فقط مربوط به منشن های مثبت است؛ چراکه بدون چنین منشن هایی عملا در شرایط نابرابر برای تعامل با مخاطب قرار می گیرید.

وقتی کاربران منشن های منفی درباره برند شما درج می کنند، خیلی زود شهرت تان به خطر خواهد افتاد. این در حالی است که منشن های مثبت ماهیت کاملا متفاوتی دارد. به طوری که همین منشن ها در مدت زمانی کوتاه موجب دیدن شدن برندتان از سوی کاربران مختلف خواهد شد.

باور کنید یا نه، کاربران به حرف یکدیگر اعتماد بیشتری دارند. این یعنی باید از طریق کاربران به فکر بازاریابی و برندینگ باشید، وگرنه کلاه تان پس معرکه خواهد بود.

نکته کلیدی در این بخش کاملا روشن است. شما باید برای بهبود وضعیت تان در شبکه های اجتماعی به فکر تولید محتوا و تعامل استاندارد با مخاطب تان باشید. این امر در قالب دریافت بازخوردها و منشن های مثبت خودش را نشان خواهد داد. اینطوری شما می توانید بدون هیچ مشکلی کارتان را ادامه داده و نگران هیچ چیز هم نباشید. خب تا وقتی همه در شبکه های اجتماعی از کار شما تعریف می کنند، جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

یادتان باشد، گاهی اوقات باید به منشن های دریافتی از سوی کاربران خیلی زود و سریع جواب دهید؛ چراکه آنها در قالب سوال مطرح می شوند. با این حال در مواردی که منشن ها سوال یا نکته خاصی ندارد، نیازی به جواب دادن نیست. در عین حال می توانید با یک لایک ساده نسبت به منشن آنها توجه تان را نشان دهید. این امر نقش مهمی در اثرگذاری مثبت بر روی مخاطب هدف خواهد داشت.

میزان حضور در کنار مخاطب

میزان حضور در کنار مخاطب

معیاری که در این بخش قصد صحبت درباره اش را داریم کمی عجیب به نظر می رسد. خب انتظار اصلی از برندها تلاش برای کلی نظر مشتریان و متقاعدسازی آنها برای حضور در کنار کسب و کار است. این نکته ای است که به طور قابل ملاحظه ای در میان کارآفرینان مورد توجه قرار گرفته است. با این حال عکس این قضیه طرفدارهای زیادی ندارد. خب این فقط مشتریان نیستند که باید در کنار مخاطب حضور پیدا کنند. در عوض برندها نیز باید در مواقع ضروری حضوری مناسب در کنار مشتریان داشته باشند. ماجرا جالب شد، نه؟

میزان حضور برندها در کنار مخاطب معیاری است که به طور ویژه در قالب فعالیت تیم خدمات مشتری با روابط عمومی سنجیده می شود. بنابراین هرچه تیم مورد نظر عملکرد بهتری در دنیای کسب و کار داشته باشد، فرصت بهتری به برند برای دیده شدن خواهد داد. این در حالی است که متاسفانه خیلی از کارآفرینان به این نکته کلیدی توجه نمی کنند. با این حال اگر شما به این مسئله توجه نشان دهید، وضعیت تان خیلی بهتر می شود.

وظیفه شما در این بخش مثل روز روشن است. اول از همه باید حضورتان در کنار مخاطب هدف را تقویت کنید. به طوری که مخاطب همیشه حس حضور مداوم شما در کنار خودش را داشته باشد. نکته دیگری که در این میان اهمیت دارد، ارائه راهنمایی های اساسی و قابل اتکا به مخاطب است. اینطوری شما می توانید همیشه اعتماد مشتریان را کنار خودتان داشته باشید.

امروزه مشتریان نه صرفا به دنبال خرید یک محصول، بلکه دریافت راهنمایی های کاربردی هستند. این امر به شما کمک می کند تا بهتر خودتان را در دل مخاطب جا کرده و تعاملی نزدیک با آنها داشته باشید.

مطلب مرتبط: شاخص آگاهی از برند (Brand Awareness Metric)

چطور برندمان را بهتر نمایش دهیم؟

چطور برندمان را بهتر نمایش دهیم؟

حالا چه برخی از معیارهای کلیدی در زمینه دیده شدن برند را مورد بررسی قرار دادیم، باید به برخی از نکات اساسی برای بهبود عملکرد برند در این میان نیز توجه کنیم. به زبان خودمانی، ما در این بخش سعی می کنیم راهکارهایی برای نمایش بهتر برند به مخاطب تحویل تان دهیم. پس با ما همراه باشید تا آخرین بخش از مقاله را نیز پشت سر بگذاریم.

سرمایه گذاری بر روی تیم روابط عمومی

سرمایه گذاری بر روی تیم روابط عمومی

دیده شدن یک برند تا حد زیادی در ارتباط با عملکرد بهینه تیم روابط عمومی اش قرار دارد. بسیاری از کسب و کارها برای اینکه عملکرد بهتری در بازار رقابتی امروز داشته باشند، نیاز به ایجاد روابط پایدار با مخاطب شان دارند. این در حالی است که بدون استفاده از کانال روابط عمومی این ارتباط به این سادگی ها پا نمی گیرد. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز بر روی استفاده درست از بخش روابط عمومی تاکید داریم.

تیم روابط عمومی از یک سو باید ارتباط شما با مشتریان را مدیریت کند و از سوی دیگر روابط میان شما با برندهای دیگر را نیز تحت کنترل قرار دهند. این طوری شما نه تنها در میان مشتریان، بلکه سایر برندها نیز به شهرت خواهید رسید. چنین مدلی از دیده شدن در بازار به شما برای تعامل بهینه با مخاطب کمک جدی می کند. پس نگران چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و تیم مورد نظر را سر و سامان دهید.

یادتان باشد، در تیم روابط عمومی نمی توانید از هر کسی که دوست دارید، استفاده کنید. در عوض باید سراغ افرادی متخصص در این حوزه بروید، وگرنه هیچ وقت برندتان به خوبی در میان مخاطب شناخته نخواهد شد.

مسئله ای که در این میان باید به طور مداوم مد نظر شما قرار گیرد، حساب کردن روی تیم روابط عمومی و بازی دادن آن در میدان کسب و کار است. خب اگر شما به تیم مورد نظر هیچ بهایی ندهید، عملا تشکیلش کمکی به کسب و کارتان نخواهد کرد.

استفاده از ویدئوی کوتاه

استفاده از ویدئوی کوتاه

این روزها بازار فرمت ویدئو در دنیا حسابی داغ است. به طوری که خیلی از بازاریاب ها تنها فرمت ارزشمند برای سرمایه گذاری را همین ویدئو می دانند. نکته جالب ماجرا تلاش برخی از بازاریاب ها برای یافتن بهترین الگو در ویدئو مارکتینگ است. نکته ای که موجب محبوبیت ویدئوهای کوتاه نه تنها در میان کاربران، بلکه میان بازاریاب ها نیز شده است.

اگر دقت کرده باشید، دیگر کسی در دنیا حوصله محتوای طولانی را ندارد. این نکته وقتی پای برندها و بازاریابی وسط باشد پررنگ تر نیز می شود. به همین خاطر شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب نیاز به کوتاه کردن هرچه بیشتر محتوای تان دارید.

شاید فکر کنید برخی از محتوای بازاریابی به هیچ وجه کوتاه شدنی نیست. خب در این صورت باید فقط سراغ ایده هایی بروید که در قالب ویدئو در آمده و از همه مهمتر تا جای ممکن آنها را خلاصه کنید. فقط در این صورت شانسی برای تعامل مناسب و استاندارد با مخاطب تان خواهید داشت.

هرچه محتوای ویدئویی شما کوتاه و صدالبته مطابق با ترفندهای روز باشد، شانس تان برای دیده شدن از سوی مخاطب افزایش چشمگیری پیدا می کند. این نکته ای است که در طول سال های اخیر امتحانش را پس داده است. با این حساب باید حواس تان حسابی به آن جمع باشد. وگرنه هم از ترفندهای روز عقب می مانید، هم کاربران توجه زیادی به شما و کسب و کارتان نخواهند داشت.

مطلب مرتبط: مزایا و راهکارهای مدیریت شهرت برند: نکاتی که باید بدانید

خلاقیت بیشتر در همه حوزه ها

خلاقیت بیشتر در همه حوزه ها

جلب توجه مخاطب و کمک به دیده شدن بهتر برند فقط در بخش بازاریابی خلاصه نمی شود. ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم تلاش دسته جمعی تمام عوامل و اعضای یک برند در نهایت به دیده شدن بهتر برند منتهی خواهد شد. درست به همین خاطر در روزنامه فرصت امروز ارزش زیادی برای کار تیمی قائل هستیم.

ماموریت شما در این بخش استفاده از سلول های خاکستری مغزتان به طور دسته جمعی در شرکت است.به زبان خودمانی، شما باید تمام کارهای ریز و درشت در شرکت را به شیوه ای خلاقانه انجام دهید. اجازه دهید از یک مثال ساده استفاده کنیم. برند تسلا و مدیر جنجالی اش ایلان ماسک همیشه کارهای ساده را هم به شیوه ای خلاقانه انجام می دهند. به همین خاطر دائما جایگاه ویژه ای در اخبار و همچنین میان مشتریان دارند.

یادتان باشد، کمی خلاقیت هیچ وقت ضرر ندارد. به همین خاطر باید طوری در بازار رفتار کنید که انگار این آخرین فرصت تان برای دیده شدن از سوی مخاطب است. فراموش نکنید، در طول سال های اخیر خیلی از برندها تلاش کرده اند تا کمی متفاوت تر به نظر برسند. با این حال این تلاش نباید حالت حماقت به خودش بگیرد. پس سعی کنید کمی مدیریت ریسک را نیز به بحث اضافه کنید. اینطوری فرصت بهتری برای تعامل با مخاطب خواهید داشت. خب این روزها وقتی یک برند شهرت منفی در بازار پیدا می کند، تقریبا نسخه اش پیچیده خواهد شد. پس شما باید تا جای ممکن از چنین شهرت هایی دوری کنید، وگرنه هیچ تضمینی برای موفقیت تان نخواهد بود.

یک ایده هوشمندانه در اینجا تلاش برای استفاده از نظرات همکاران به منظور اصلاح روندهای کاری فعلی است. مثلا در زمینه بازاریابی می توانید علاوه بر نظرات تمام اعضای تیم، سراغ سایر بخش ها هم بروید. اینطوری در میان بحث های مختلف ایده های خوبی به تورتان خواهد خورد. ماجرا جالب شد، نه؟

به عنوان نکته پایانی در این بخش باید بر روی اهمیت ارزیابی عملکرد دیگران نیز تاکید کنیم. این امر به شما کمک می کند تا کارتان را خیلی ساده تر دنبال کنید. خب همیشه برندهای بزرگ دنیا تکنیک های خاص خودشان برای بهتر دیده شدن در دنیا را دارند. این امر به شما کمک می کند تا با الگوبرداری از برندهای بزرگ وضعیت تان در بازار را کمی هم که شده بهبود بخشید. پس همیشه نیم نگاهی هم به برندهای بزرگ در دنیا داشته باشید؛ به همین سادگی!

سخن پایانی

تکنیک های کاربردی دیده شدن برند در بازار

دیده شدن برند در بازار و از سوی مشتریان هدف مهمی است که خیلی از برندها در دستیابی به آن دچار انواع مشکلات می شوند. در این میان مهارت شما برای استفاده از تکنیک های کاربردی تعیین کنندگی زیادی خواهد داشت. ما در این مقاله سعی کردیم برخی از بهترین ایده ها برای تقویت مهارت تان در این حوزه را زیر ذره بین ببریم.  شما الان نه تنها با نحوه ارزیابی میزان دیده شدن برند در میان مخاطب آشنا هستید، بلکه راهکا تقویت توانایی برندتان در این میان را نیز یاد گرفته اید. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و اوضاع را به سود برندتان تغییر دهید. هر جا هم به مشکل خوردید، کارشناس های ما در روزنامه فرصت امروز آماده کمک به شما هستند.

منابع:

https://brand24.com

www.linkedin.com

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Hz26xANQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه