جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی بهترین مدل های تشک رویا

1 هفته پیش ( 1403/2/1 )
 

معرفی بهترین مدل های تشک رویا

تشک رویا غریب به 40 سال است که در زمینه تولید تشک و کالای خواب فعالیت می کند. برند تشک رویا از قدیمی ترین، محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای تشک در ایران است. هدف شرکت تشک رویا تولید تشک هایی با بهترین کیفیت و بهترین متریال روز دنیا و در نهایت جلب رضایت مشتری است.

این شرکت با تولید گسترده ای از انواع مختلف تشک طبی (سری مدیکال)، تشک طبی فنری منفصل (سری اولترا) و تشک طبی فنری متصل(سری بونل) با اقتصادی ترین قیمت ها، پاسخگوی تمام افراد جامعه با هر شرایط جسمانی، هر توان مالی و هر سلیقه ای می باشد.

درمیان تنوع بالای تشک های رویا (16 مدل تشک از انواع مختلف)، برخی از این مدل ها محبوبیت بیشتری بین عموم افراد دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بهترین مدل های تشک رویا و بررسی مشخصات هریک بپردازیم.

قبل از معرفی بهترین مدل های تشک رویا، لازم است تا شما با انواع تشک رویا و کاربرد هریک آشنا باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدامیک از بهترین مدل های تشک رویا مناسب شما و شرایط جسمانی تان می باشد.

خرید بهترین مدل تشک رویا با ارسال فوری و رایگان و پرداخت درب منزل از فروشگاه خواب استور

انواع تشک رویا

برند تشک رویا، تشک های خود را به سه دسته بندی مجزا تقسیم بندی نموده که هریک کاربرد و کیفیت متفاوتی دارند که در ادامه هر یک را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

تشک طبی رویا

تشک طبی رویا یکی از انواع تشک رویا می باشد که در تولید این تشک ها از فنر استفاده نشده و تماما از فوم، اسفنج و ریباند می باشند. به همین علت دارای سطح نسبتا سفتی می باشند و برای افرادی که دارای مشکلات ستوان فقرات، کمردرد و دیسک کمر هستند مناسب است. کیفیت تشک طبی رویا به حدی می باشد که بسیاری از متخصصان ارتوپد این تشک ها را به بیماران خود معرفی و توصیه می کنند.

استفاده از تشک طبی رویا موجب پیشگیری و بهبود دردهای کمر و ستون فقرات می شود زیرا هنگامی که روی تشک طبی رویا می خوابید، ستون فقرات شما انحنا و حالت طبیعی خود را حفظ می کند و همین امر موجب می شود دردهای شما تسکین یابد.

تشک طبی رویا در 5 مدل مختلف موجود هستند که این مدل ها دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند و به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشند:

  • تشک رویا مدیکال پلاس
  • تشک رویا مدیکال 1
  • تشک رویا مدیکال 2
  • تشک رویا مدیکال 3
  • تشک رویا مدیکال 4

تشک مدیکال پلاس و مدیکال 1 رویا به علت داشتن فنر سل پاکت سطح نسبتا نرم تری نسبت به مدل های مدیکال دیگر دارد.

تشک مدیکال 3 و مدیکال 4 رویا به علت داشتن ریباند، جزو سفت ترین حالت ها محسوب می شود.

تشک مدیکال 2 رویا تماما اسفنج است و نسبت به مدیکال پلاس و مدیکال 1 سفت تر و نسبت به مدیکال 3 و مدیکال 4 نرم تر می باشد.

تشک مدیکال پلاس

تشک فنر منفصل رویا

تشک فنر منفصل رویا جدیدترین نوع تشک موجود در بازار است. ساختار این تشک به گونه ای است که هر فنر بصورت جداگانه داخل پاکت های مخصوص قرار دارد به همین علت فنرها بصورت مستقل از هم عمل می کنند و عملکرد هر فنر روی فنر دیگر تاثیر نمی گذارد. در نتیجه موجب می شود در تشک دونفره هنگامی که یک شخصص غلت می زند یا تکان می خورد، شخص دیگر لرزش و تکان را احساس نکند و کیفیت خواب بسیار بالاتری را به شما می دهد.

به طور کلی تشک فنر منفصل رویا نسبت به سایر انواع کیفیت و طول عمر بالاتری داشته باشد.

تشک فنر منفصل رویا میزان نرمی و سفتی متعادلی دارد و نسبت به تشک طبی رویا دارای سطح نرم تری می باشند در نتیجه برای افرادی که کمردرد ندارند یا کمردرد خفیف دارند بسیار مناسب می باشد.

تشک فنر منفصل رویا در 6 مدل مختلف موجود هستند که این مدل ها دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند و به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشند:

  • تشک رویا اولترا پلاس
  • تشک رویا اولترا 1
  • تشک رویا اولترا 2
  • تشک رویا اولترا 3
  • تشک رویا اولترا 4
  • تشک رویا اولترا 5

تشک اولترا پلاس و اولترا 1 بالاترین کیفیت های تشک رویا هستند، تحمل وزن تا بالای 120 کیلوگرم را دارند و به علت داشتن فنر سل پاکت برای پوشش دادن گودی کمر دارای سطح متوسط رو به نرم می باشند.

تشک اولترا 2 رویا به علت نداشتن فنر سل پاکت و همچنین داشتن اسفنج با دانسیته و چگالی بالا، بین تمامی مدل های طبی فنری سفت تر می باشد و حالت طبی بیشتری دارد ولی نسبت به مدل های طبی نرم تر است.

تشک اولترا 3 و اولترا 4 و اولترا 5 مدل های اقتصادی فنر منفصل ها هستند و دارای سطح نرم تری نسبت به اولترا پلاس، اولترا 1 و اولترا 2 دارند.

تشک اولترا پلاس

تشک فنر متصل رویا

تشک فنر متصل رویا از قدیمی ترین و اقتصادی ترین تشک های موجود در بازار می باشد. در این تشک ها برخلاف تشک فنر منفصل، تمام فنرها در سرتاسر تشک به هم متصل هستند و دیگر فنرها بصورت مستقل از هم عمل نمی کنند در نتیجه در تشک دونفره، هنکامی که یک شخص غلت می زند یا تکان می خورد، لرزش و ارتعاش به شخص کناری منتقل می شود. به همین علت تشک فنر متصل رویا، بیشتر برای تشک یک نفره توصیه می شود.

تشک فنر متصل رویا میزان نرمی و سفتی متعادلی دارند و نسبت به تشک طبی و فنر منفصل رویا دارای سطح نرم تری می باشند. در نتیجه برای افرادی که کمردرد ندارند یا کمردرد خفیف دارند بسیار مناسب می باشد.

تشک فنر متصل رویا در 5 مدل مختلف موجود هستند که این مدل ها دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند و به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشند:

  • تشک رویا بونل 1
  • تشک رویا بونل 2
  • تشک رویا بونل 3
  • تشک رویا بونل 4
  • تشک رویا بونل 5

تشک بونل 1 بالاترین کیفیت فنر متصل تشک رویا می باشد و تحمل وزن تا بالای 120 کیلوگرم را دارد. و به علت اسفنج بیشتر با دانسیته بالاتر نسبت به سایر مدل های بونل سطح سفت تری دارد.

تشک بونل 2 و بونل 3 سطح متوسط رو به نرم دارد. نسبت به بونل 1 نرم تر و نسبت به بونل 4 و بونل 5 سفت تر است.

تشک بونل 4 و بونل 5 جزو اقتصادی ترین حالت ها هستند و به علت اسفنج کمی که دارند جزو نرم ترین حالت ها نیز هستند و تحمل وزن تا 60 کیلوگرم را دارند.

تشک بونل 1

تا به اینجا با تمامی انواع و مدل های تشک رویا آشنا شدید و کاربرد و ویژگی های هر نوع و میزان درجه نرمی و سفتی هریک را نیز شناختید. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، برخی از این مدل ها بین عموم مردم دارای محبوبیت بیشتری هستند و از مولفه های مهم در انتخاب بهترین مدل های تشک رویا می توان به تحمل وزن محصول، کیفیت محصول، رعایت استانداردهای لازم در تولید، قیمت مناسب ، طول عمر تشک و .... اشاره کرد. این ویژگی های منحصر به فرد مدل های مختلف تشک رویا است که به محبوبیت روز افزون آنها در میان مشتریان افزوده است.

اکنون می خواهیم به شما محبوب ترین و بهترین مدل های تشک رویا را معرفی کنیم:

بهترین مدل های تشک رویا

  • تشک رویا مدیکال پلاس: تشک مدیکال پلاس تمام طبی و بدون فنر است و مناسب افرادی است که کمردرد و دیسک کمر دارند. این تشک علاوه بر تمام اسفنجی بودن، فنرهای بسیار ریز 3 سانتی بنام فنر سل پاکت دارد که موجب می شود هنگامی که روی تشک می خوابید تشک حالت بدن شما را بگیرد و از ستون فقرات شما محافظت کند. در تشک مدیکال پلاس اسفنج ها با دستگاه مخصوص برش خورده هستند که موجب می شود گردش هوا داخل سطح تشک وجود داشته باشد و تعریق بدن نداشته باشید. همچنین این تشک علاوه بر اسفنج دارای فوم HR نیز می باشد. ارتفاع تشک مدیکال پلاس حدود 30 سانتیمتر است و 6 سال گارانتی دارد.
  • تشک رویا مدیکال 1: تشک مدیکال 1 نیز مانند تشک مدیکال پلاس دارای فنر سل پاکت برای پرکردن گودی کمر و اسفنج برش خورده برای گردش هوا و جلوگیری از تعریق بدن می باشد. ارتفاع تشک مدیکال 1 حدود 26 سانتیمتر است و 5 سال گارانتی دارد.
  • تشک رویا مدیکال 2: از دلایل محبوبیت تشک مدیکال 2 می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. تشک مدیکال 2 تماما اسفنج است و نسبت به مدیکال پلاس و 1 سطح سفت تری دارد. ارتفاع تشک مدیکال 2 حدود 20 سانتیمتر است و 5 سال گارانتی دارد.
  • تشک رویا اولترا پلاس: تشک اولترا پلاس بهترین کیفیت تشک طبی فنری منفصل شرکت تشک رویا می باشد.این تشک علاوه بر فنرهای منفصل، فنرهای بسیار ریز 3 سانتی بنام فنر سل پاکت دارد که موجب می شود هنگامی که روی تشک می خوابید تشک حالت بدن شما را بگیرد و از ستون فقرات شما محافظت کند. تشک اولترا پلاس دارای فوم HR نیز می باشد. ارتفاع تشک اولترا پلاس حدود 35 سانتیمتر است و 9 سال گارانتی دارد.
  • تشک رویا اولترا 1: تشک اولترا 1 نیز مانند تشک اولترا پلاس دارای فنر سل پاکت برای پرکردن گودی کمر می باشد. ارتفاع تشک اولترا 1 حدود 30 سانتیمتر است و 8 سال گارانتی دارد.
  • تشک رویا اولترا 2: در تشک اولترا 2 به این علت که از اسفنج با دانسیته و فشردگی بالایی استفاده شده است، نسبت به سایر مدل های طبی فنری، حالت طبی بیشتری دارد و یک درجه سفت تر است. ارنفاع تشک اولترا 2 حدود 27 سانتیمتر است و 8 سال گارانتی دارد.
  • تشک رویا بونل 1: تشک بونل 1 بالاترین کیفیت تشک طبی فنری متصل رویا است و بین سایر مدل های بونل تحمل وزن بالاتری دارد و برای افرادی که تشکی با تحمل وزن بالا و قیمت اقتصادی می خواهند مناسب می باشد. ارتفاع تشک بونل 1 حدود 25 سانتیمتر است و 6 سال گارانتی دارد.
  • تشک رویا بونل 2: تشک بونل 2 نیز یکی از کیفیت های خوب فنر متصل شرکت تشک رویا است و قیمت مناسبی دارد. ارتفاع این تشک حدود 24 سانتیمتر است و 5 سال گارانتی دارد.

راه های ارتباطی جهت خرید تشک رویا

شما مشتریان گرامی برای مشاوره و خرید تشک رویا می توانید با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • شماره تماس: 02128424515
  • شماره تماس: 09380056575
  • آدرس سایت:  khab-store.ir

مزایای خرید اینترنتی تشک رویا از خواب استور

1) مشاوره رایگان: می توانید با کارشناسان فروشگاه خواب استور تماس بگیرید و از مشاوران ما برای خرید تشک رویا مناسب برای خود راهنمایی بگیرید.

2) حمل و نقل رایگان و سرویس دهی فوق العاده: دسترسی به خدماتی همچون ارسال رایگان و سرویس دهی فوق العاده در زمینه حمل و نقل، مشتریان را از دردسرهای مربوط به انتقال کالا و هزینه های بالای این عملیات نجات می دهد.

3) پرداخت درب منزل: یکی از مهم ترین مزیت های خرید اینترنتی تشک رویا از خواب استور، پرداخت درب منزل است. فقط کافیست سفارش خود را ثبت نمائید تا بعد از تحویل محصول مورد نظر پرداخت را انجام دهید.

4) راحتی و آسانی خرید: بسیاری از مشتریان به دلیل مشغله کاری و نداشتن وقت کافی برای مراجعه به فروشگاه های حضوری، امکان خرید حضوری را ندارند که با خرید اینترنتی تشک رویا از فروشگاه خواب استور دیگر مشکلات ذکر شده را نخواهید داشت.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RUFJOWzj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه