شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: این دو خودروساز در سال 1402، علاوه بر خودرو به ارزش ۱۴ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۲۲ دلار قطعه نیز صادرات داشته اند. بیشترین و کمترین میزان تعداد صادارت خودرو از سوی ایران خودرو در سال ۱۴۰۲ به ترتیب با ۶۳۱ و ۳ دستگاه مربوط به ماه های آبان و مهر بوده است. بیشترین و کمترین میزان تعداد صادارت خودرو سایپا نیز به ترتیب ۱۱۵۶ و ۵۰ دستگاه مربوط به ماه های خرداد و مهر است.

ایران خودرو در سال ۱۴۰۲ خودروهای تولیدی خود را به کشورهای عراق(۷۸۰ دستگاه)، سنگال(۵۲۰ دستگاه)، آذربایجان(۶۲۴ دستگاه) و ۲۱۵ دستگاه به سایر کشورها صادر کرده است.

صادرات 6000 خودرو توسط سایپا و ایران خودرو

شرکت سایپا تعداد ۳ هزار و ۲۲۰ دستگاه و شرکت ایران خودرو ۲ هزار و ۱۳۹ دستگاه خودرو صادرات کردند. ارزش دلاری صادارت محصولات سایپا ۱۸ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۶۴۶ دلار و ارزش دلاری صادرات ایران خودرو ۱۵ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۱۷۸ دلار شده است. بنابراین مجموع ارزش دلاری صادرات دو خودروساز در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۳۳ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۸۲۴ دلار بوده است.

شرکت سایپا نیز در سال گذشته موفق به صدور خودروهای تولیدی به کشورهای عراق(۱۶۸۰ دستگاه)، پاکستان(۵۱۰ دستگاه)، ونزوئلا(۱۰۰۰ دستگاه) و ۳۰ دستگاه به سایر کشورها شده است.

برنامه صادرات خودرو و قطعات منفصله شرکت سایپا در سال ۱۴۰۳ شامل صادرات ۱۵ هزار دستگاه محصول به کشورهای عراق، ونزوئلا، روسیه و بلاروس، سوریه و سایر بازارها می شود. به این برنامه باید صادرات ۵ هزار دستگاه محصولات شرکت زامیاد به کشورهای عراق، ونزوئلا، روسیه و بلاروس را اضافه کرد. شرکت ایران خودرو نیز برای صادارت ۱۵ هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع خودرو و قطعات منفصله در سال ۱۴۰۳ به کشورهای عراق، سوریه، سنگال، عمان، تونس، الجزایر، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه و بلاروس و بازارهای جدید برنامه ریزی کرده است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mYNf2erB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه