آژانس تبلیغاتی J.Walter Thompson كلمبیا یك رسانه قدرتمند برای انتقال ایده Kit Kat با عنوان « have a break» پیدا كرد. واقعیت این است كه افرادی در دنیا هرگز استراحت نمیكنند. اینها شامل مدلهای حاضر در بیلبوردهای دیگر برندها میشوند. این حقیقت به آژانس ایده انجام مذاكره با بعضی از معروفترین برندها در كشور برای دادن اجازه تنفس و استراحت به مدلهایشان را داد.
به منظور اجرای این نوع تفكر، J.Walter Thompson با مدلها و عكاسان اصلی هر بیلبورد تماس گرفت تا دقیقا همان آگهی تبلیغاتی را بازسازی كند. فقط با یك تفاوت ساده: مدلها همگی با خوردن یك بسته شكلات Kit Kat فرصت استراحت را پیدا میكردند. به گزارشامبیای نیوز، كنار بیلبورد، روی یك دستگاه پخشكننده شكلاتهای Kit Kat چنین میخوانیم: «مثل این مدل در بیلبورد، شما نیز میتوانید با خوردن یك بسته شكلات استراحت كنید. یك شكلات را تحویل بگیرید.»