جمعه, ۲۵ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Fri, 15 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

استفاده از كلمات مصطلح یكی از تاثیرگذارترین استراتژی‌ها در بازاریابی كسب‌و‌كار است كه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد...

تحقیقات بارها و بارها نشان داده است كه مشتریان نسبت به پیام‌های تبلیغاتی كه از چرخه اجتماعی دریافت می‌كنند پذیرش بالاتری دارند تا تبلیغاتی كه مستقیما توسط صاحبان برندها انجام می‌شود.
در عصر رسانه‌های دیجیتال، كمپانی‌ها به این فرصت گرانقدر دست یافته‌اند كه وارد شبكه‌های اجتماعی تاثیرگذار شوند و افراد عضو در آن شبكه‌ها را به طرفدارانی قدرتمند برای برند خود تبدیل كنند. «تاثیرگذاران اجتماعی»، همان‌طور كه می‌دانید، مصرف‌كنندگان رسانه‌های اجتماعی هستند كه گروه‌هایی فعال و قوی در این شبكه‌های اجتماعی دارند و دارای تعداد زیادی عضو هستند. در شرایطی كه این شبكه‌های اجتماعی تاثیرگذار تمایل زیادی به داشتن تعداد بالایی از اعضا دارند، چه چیز بهتر از اینكه بتوانید تعداد بالای اعضای آنان را در اختیار داشته باشید كه معمولا اتفاقات یا نوشته‌های جالب گروه اصلی را به اشتراك می‌گذارند. ماركو هنسل، رییس شرکت CEO یكی از افرادی است كه كمپانی خود را با همین ایده بر سر زبان‌ها انداخت كه صاحبان برند می‌توانند با استفاده مناسب از شبكه‌های اجتماعی، از اعضای گروه‌های پرطرفدار در معرفی صنعت خود استفاده كنند. او در‌این‌باره می‌گوید: «مردم به‌گونه‌ای از تاثیرگذاری شبكه‌های اجتماعی صحبت می‌كنند كه گمان می‌كنید استفاده از این شبكه‌ها مد شده است، اما باید بدانید كه همین شبكه‌ها هم براساس سنت استفاده از كلمات مصطلح در بازاریابی ساخته شده‌اند.»
هنسل می‌افزاید: «حالا امروزه ما هم می‌خواهیم با استفاده از ایده همین سنت كلمات مصطلح و با استفاده مناسب و درست از تكنولوژی به امر تبلیغات خود سرعت ببخشیم. صدای این رسانه‌های پرطرفدار اجتماعی حقیقتا بسیار می‌تواند تاثیرگذارتر از این مسئله باشد كه شما بخواهید پیام تبلیغاتی خود را مستقیما از طرف كمپانی‌تان بفرستید.»
چه‌چیز باعث شده است تا رسانه‌ها و شبكه‌های اجتماعی تا این اندازه بتوانند در حوزه بازاریابی و جلب اعتماد مشتری موفق باشند؟ موفقیت آنها به این دلیل است كه شما نه‌تنها می‌توانید در این شبكه‌ها به مكالمه با مشتریان خود بپردازید و از نظرات آنان بهره‌مند شوید، بلكه می‌توانید به‌راحتی تصمیم بگیرید كه كدام‌یك از این رسانه‌های تاثیرگذار می‌توانند مشتریان دلخواه‌تان را به سمت شما جلب كنند. صنایع اجتماعی به‌شدت و به‌صورت مستمر به مشتریان خود توصیه می‌كنند تا برای تبلیغات خود از كلمات مصطلح و استفاده از تبلیغات دهان‌به‌دهان و شفاهی استفاده كنند.
businessnewsdaily.com

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WiR0Kjg2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه