جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هر زمان که بحث تولید محتوای حرفه ای پیش می آید، آخرین چیزی که مخاطبان می خواهند، خواندن مقاله ای است که به تبلیغات خرده فروشی شبیه باشد. پس چگونه می توانید هم به صورت یکپارچه نام تجاری خود را نمایش دهید و هم به عنوان یک رهبر فکری به ارائه ارزش بپردازید؟ ما از پنج کارآفرین جامعه موسسین این سؤال را پرسیدیم: 

حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.

سؤال. چطور می توانم یک نام تجاری را از طریق تولید محتوای حرفه ای به طور موفقیت آمیز و یکپارچه تبلیغ کنم؟

۱. خوانندگان را با راه حل ها متقاعد کنید

به مخاطبان نشان دهید چگونه مشکلاتی را که با آنها روبه رو شده اند حل کنند. راه حل سریع مشکل را به آنها بگویید تا آن را به سرعت حل کنند، بعد به آنها بگویید که چگونه می توانند این مسئله را در درازمدت حل کنند. اگر خوانندگان متوجه شوند که راه حل سریع به اندازه کافی برای آنها مناسب است و ثبت نام نکنند، شما خود را از تلف کردن وقت به روی یک گزینه اشتباه رهانیده اید. در صورتی که مخاطبان در انجام راه حل سریع موفق باشند و همزمان این را هم بخواهند که آن مشکل را در درازمدت حل کنند، شما یک مشتری بالقوه پیدا کرده اید.

۲. سعی کنید با مخاطبان در ارتباط بمانید

اگر شما یک کارآفرین باشید یقینا در یک زمینه بیش از بقیه علم و مهارت دارید، درست است؟ وبلاگی درباره آن بنویسید، برش هایی از اطلاعاتی که مشتریان شما را درباره صنایع شما یا موارد مورد علاقه شان آگاه می کند، حتی مطالب نسبتا پایه ای هم می توانند اطلاعاتی باشند که مشتری عادی شما دوست دارد بداند.

۳. همیشه در حال افزایش ارزش باشید

بازاریابی محتوایی حرفه ای بیشتر به دنبال کیفیت است نه کمیت. هنگام ارتقای محصول یا سرویس خود، به کاربر نهایی خود و نیازها/خواسته هایش فکر کنید. به همین دلیل باید محتوایی مرتبط ارائه دهید که به طور مداوم به ارائه ارزش بپردازد. بدترین کاری که می توانید انجام دهید، تبلیغات و اسپم است؛ این راهی بسیار سریع برای از بین بردن اعتماد مخاطبان به شما است.

۴. یک عنوان عالی انتخاب کنید

ایجاد یک عنوان عالی ضروری ترین کار برای مورد استفاده قرار گرفتن محتوا است. عنوان شما همان چیزی است که خوانندگان برای اولین بار می بینند و اگر جذب آن نشوند هیچ کس نمی خواهد محتوای شما را بخواند. برای اینکه مردم روی آن کلیک کنند، عنوان خود را هیجان انگیز و جذاب انتخاب کنید. شما حتی می توانید ایده های خود را با استفاده از ابزارهای ویراستاری آنلاین تست کنید.

۵. به سؤالات مشتریان خود پاسخ دهید

اگر بتوانید سؤالاتی را که ممکن است مشتریان تان در موتور جست وجوی گوگل جست وجو کنند، به درستی پیش بینی کنید (که اگر تحقیقی در زمینه بازاریابی انجام داده باشید، قادر به انجام آن هستید) باید یک پست در وب سایت خود بنویسید که پاسخ دقیق آن سؤال باشد. ممکن است مجبور شوید برای این استراتژی زمان و سرمایه بسیاری صرف کنید، اما در طول زمان بهره آن به شما برگشت داده می شود؛ به علاوه این کار برای استراتژی بهینه سازی موتور جست وجو نیز یک مزیت به حساب می آید.

اگر بدنبال تیم برای تولید محتوا هستید اینجا را کلیک کنید. تیم تخصصی روزنامه فرصت امروز در خدمت شماست

همه مطالب سایت درباره بازاریابی محتوا

منبع : allbusiness
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rQUdLTo1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه