جمعه, ۶ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Fri, 27 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
عضو اتاق بازرگانی ایران و عمان:

عمان دروازه صدور کالای ایرانی به کشورهای عربی است

9 سال پیش ( 1394/5/13 )
 

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان گفت: عمان دروازه صدور کالاهای ایرانی به کشورهای عربی و قاره آفریقاست. محمد علوی در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: ظرف یک‌سال گذشته شورای مشترک بازرگانی ایران و عمان به اتاق مشترک بازرگانی تبدیل شده و زمینه‌های مشترک توسعه روابط اقتصادی دو کشور را بررسی می‌کند. وی افزود: این اتاق تاکنون دارای حدود 200‌عضو فعال شده که با عمان و سایر کشورهای عربی ارتباط اقتصادی دارند.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از پنج هیات بازرگانی از ایران به عمان سفر کرده و هیات‌هایی از عمان به ایران آمده‌اند، گفت: یکی از هدف‌های عمده اتاق مشترک این است که مسائل و مشکلات تجار ایرانی را در زمینه ویزا و اقامت طولانی در عمان حل و فصل کند. وی افزود: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با بخش خصوصی در زمینه حمل‌و‌نقل و کشتیرانی منعقد و حدود یک ماه است که خط کشتیرانی بین بندرعباس و مسقط برقرار شده است.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان گفت: همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عمان شناسایی شده و روی سایت اتاق مشترک قرار گرفته است. علوی با بیان اینکه از همه استان‌ها هم خواستیم که فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را معرفی کنند تا به طرف‌های عمانی عرضه کنیم، تصریح کرد: عمان از قدیم با قاره آفریقا ارتباطات گسترده‌ای داشته و بازار قاره آفریقا هم به محصولات ایرانی علاقه‌مند است. وی بر توسعه گردشگری سلامت تاکید کرد و گفت: با توجه به نرخ ارز، هزینه‌های پزشکی و اعمال جراحی در ایران ارزان‌تر از سایر کشورها تمام می‌شود.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان گفت: برای توسعه صنعت گردشگری سلامت در استان‌های اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد اقداماتی انجام شده است. وی افزود: عمانی‌ها به‌دنبال این هستند که متقاضیانی از ایران را به کشورشان ببرند تا کلینیک‌ها و بیمارستان‌های کوچک تاسیس کرده و پزشکان ایرانی در آن مراکز مشغول به کار شوند. علوی همچنین در مورد نشست هیات اقتصادی عمان در اصفهان گفت: فرصت بسیار خوبی است که فعالان اقتصادی اصفهان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عمان را شناسایی کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qjgo64c2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه