مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
مدیریت بازاریابی فرهنگی

سه شنبه, 09 خرداد 1396 - 09:30

مدیریت بازاریابی فرهنگی

بازاریابی فرهنگی از مقوله های بسیار مهمی است که در فضای دانش کاربردی بازاریابی ایران کمتر به آن پرداخته شده است. منظور از پرداختن، انتشار یک مقاله PDFیا تألیف کتاب نیست، بلکه برنامه ریزی و اجرای...
ضرورت و اهمیت تحقیق و توسعه (R&D) در سازمان

دوشنبه, 08 خرداد 1396 - 12:30

ضرورت و اهمیت تحقیق و توسعه (R&D) در سازمان

ما همواره در طول شبانه روز با حجم بسیاری از داده ها روبه رو هستیم و مدام بمباران داده ای می شویم. چه در مترو باشیم چه در ایستگاه اتوبوس چه در حال رانندگی و چه در حال پیاده روی. سرتاسر شهرها و خیابان ها...
بازاریابی مرده است / خود را به مدیر ارشد وفاداری تبدیل کنید

دوشنبه, 08 خرداد 1396 - 12:15

بازاریابی مرده است / خود را به مدیر ارشد وفاداری تبدیل کنید

خب، شما تمام این مسیر تا انتهای نردبان سازمان را پیموده اید تا تبدیل به مدیر ارشد بازاریابی شوید. خود را تحسین کنید، شما استحقاق آن را دارید!  اما آیا این همه چیز است؟ خب، پس لطفا تسلیت مرا...
استراتژی بازاریابی براساس مسئولیت اجتماعی / این برند های مهربان

دوشنبه, 08 خرداد 1396 - 09:30

استراتژی بازاریابی براساس مسئولیت اجتماعی / این برند های مهربان

امروزه شما بیشتر از گذشته درگیر رقابت می شوید و فضای کمتری هم برای اشتباه دارید. بیکاری دیگر فقط برای کارگرها و کارمندان نیست و طبق گزارشات میزان بیکاری در سطح مدیران ارشد 4برابر شده و 94 درصد مشاغل...
افکار یک تبلیغاتچی (بخش دهم)

یکشنبه, 07 خرداد 1396 - 12:45

افکار یک تبلیغاتچی (بخش دهم)

جلب توجه از نخستین و مهم ترین اهداف یک طرح ریزی تبلیغات است؛ اینکه یک طرح بتواند چشمگیر و جذاب باشد که جلب توجه کند و سپس مفهوم و پیامی را که در آن مخفی شده است به مخاطب منتقل کند. در حقیقت باید با...
خلاقیت برند و غول چراغ جادو

یکشنبه, 07 خرداد 1396 - 09:30

خلاقیت برند و غول چراغ جادو

سیاست گذاری های مدون و راهکارهای بیان شده با عنوان «هفت راهبرد اساسی برای تحول در بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران» توسط معاون محترم امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده است....
بستری جدید برای جذب و رضایت مشتری

شنبه, 06 خرداد 1396 - 09:30

بستری جدید برای جذب و رضایت مشتری

در دنیای امروز، شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که سهم بیشتر سود خود را از دسته کوچکی از مشتریان فعلی به دست آورند. براساس قانون ۲۰-۸۰ پارتو، معمولاً ۸۰درصد سود یک سازمان از طریق ۲۰درصد مشتریان آن...
ویژگی های یک مشاور بازاریابی متخصص

پنج شنبه, 04 خرداد 1396 - 08:30

ویژگی های یک مشاور بازاریابی متخصص

مشاور در معنای عام، یک فرد حرفه ای است که به کسب وکارها برای توسعه فعالیت خود کمک می کند که در علم بازاریابی و فروش باید با دقت نظر بیشتری به آن بپردازیم. باید درک کنیم اصول بازاریابی بیش از آنکه بر...
یک بار هم که شده از تجربه های دنیا درست استفاده کنیم!

چهارشنبه, 03 خرداد 1396 - 12:30

یک بار هم که شده از تجربه های دنیا درست استفاده کنیم!

طراحی یک استراتژی خلاقانه بازاریابی برای وفاداری مشتریان یک موضوع است و رساندن احساسی بی نظیر از تجربه خوب وفادار بودن به برند برای مشتریان، آن هم در زمانی طولانی، موضوع دیگری است. ایده پردازی،...
نحوه معرفی رویداد ریبرندینگ

چهارشنبه, 03 خرداد 1396 - 12:15

نحوه معرفی رویداد ریبرندینگ

فرض کنید می خواهید جهشی به آینده داشته باشید. شما ممکن است یک کسب و کار مستقل و کوچک و در عین حال تثبیت شده داشته باشید که لوگو و دفتر اولیه خود را دارید یا مانند بسیاری از کسب و کارهای کوچک، به اندازه...
«نفرت از برند» و فواید آن!

چهارشنبه, 03 خرداد 1396 - 09:20

«نفرت از برند» و فواید آن!

گفته شده که «نفرت» یک لغت قوی است و احتمالا هرگز واقعی تر از آن در دنیای استراتژی برند وجود نداشته است. «عشق به برند» یک موضوع بحث برانگیز و هدف استراتژی ای است که از نظر محاوره ای، تداوم در گستره...
افکار یک تبلیغاتچی ( بخش نهم)

سه شنبه, 02 خرداد 1396 - 13:00

افکار یک تبلیغاتچی ( بخش نهم)

تبلیغات، حوزه بسیار پر هیجان و جذابی است که می تواند راهگشای برون رفت از انزوای خیلی از سازمان ها و برندها  باشد. تبلیغات در حقیقت می تواند مبدل مشتریان بالقوه به بالفعل باشد در صورتی که صحیح و...
ممیزی بازاریابی چریکی و فروش بیشتر

سه شنبه, 02 خرداد 1396 - 09:30

ممیزی بازاریابی چریکی و فروش بیشتر

آشفتگی در بازاریابی، هم پایه و هم خوان با آشفتگی در بازارهاست. به همین دلیل، کسب وکارها باید پیوسته هشیار و مواظب کارایی و بازده منابع بازاریابی خود باشند. در همه سازمان ها، حجم بزرگی از منابع...
فرآیند تحقیقات STP  در خلق استراتژی بازاریابی

دوشنبه, 01 خرداد 1396 - 09:20

فرآیند تحقیقات STP در خلق استراتژی بازاریابی

بخش بندی بازار از انسان ها با علایق و گرایش های متفاوت تشکیل شده است. در بازاریابی باید بازار هدف گسترده را به زیرمجموعه ای از مصرف کنندگان با نیازهای عمومی تقسیم بندی کنیم تا بخش های همسان و بلوک...
بازاریابی نوین و ارزان برای رستوران ها

یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 - 13:00

بازاریابی نوین و ارزان برای رستوران ها

امروزه رقابت در کسب و کارها افزایش یافته و تنها با یک معرفی ساده از خود و کسب و کارتان نمی توانید توجه مشتریان را به سوی خود جلب کنید، بنابراین ناچارید برای بازاریابی و جذب مشتریان از ابزارهایی مدرن...
نقش تیم در سازمان بازاریابی

یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 - 09:20

نقش تیم در سازمان بازاریابی

در کشور ما و در حوزه مدیریت شرکت ها و سازمان ها، اکثر مجموعه ها به جنبه نظری فعالیت تیمی توجه می کنند اما هیچ گونه تلاشی در به کارگیری عملی آن نکرده اند. به عنوان مثال، در دوره کوتاهی با مدیری کار می...
کتاب «مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان» منتشر شد

شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 12:30

کتاب «مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان» منتشر شد

کتاب «مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان» تألیف پرویز درگی، مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی و سعید محمدی، کارشناس اعتبارسنجی مشتریان از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد. در...
4 اشتباه رایج بازاریابان

شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 12:15

4 اشتباه رایج بازاریابان

اغلب افراد در انجام کارهای شان اشتباهاتی دارند که اگر آنها را رفع نکنند نمی توانند به هدف خود دست پیدا کنند یا با شکست مواجه می شوند. در اینجا به چهار مورد از اشتباهات رایج بازاریابان اشاره خواهیم...
بازاریابی دارویی

شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 12:00

بازاریابی دارویی

در روزگاران قدیم شغل داروسازی از ارزش و اعتبار ویژه و خاصی برخوردار بود و دکتر داروساز درآمد بسیار خوبی داشت، اما امروزه شاهد آن هستیم که داروخانه ها و داروفروشی ها و نیز شرکت های ساخت، تولید و...
6معنای استراتژی در مارکتینگ و فروش

شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 09:30

6معنای استراتژی در مارکتینگ و فروش

استراتژی و راهبرد، از آن دست مفاهیمی است که نویسندگان و اندیشمندان مختلف، نظرات گوناگونی درباره اش ارائه کرده اند و هر یک از دیدگاه خود به شرح و بسط آن پرداخته اند. برخی، استراتژی را «راه دستیابی به...
7 اشتباه در برندسازی کسب و کارهای کوچک

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1396 - 11:45

7 اشتباه در برندسازی کسب و کارهای کوچک

وقتی درباره برندسازی موفق فکر می کنید احتمالا حروف متمایز سفید و قرمز کوکاکولا، تیک نایکی و نوارهای سه تایی آدیداس به ذهن شما خطور می کند، اما به عنوان یک کسب و کار کوچک، حتی تصور سرمایه ای که بابت...
چگونه مشتریان را برای خرید راغب کنیم؟

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1396 - 11:30

چگونه مشتریان را برای خرید راغب کنیم؟

دنیا روز به روز در حال پیشرفت است و ابزارهای مختلفی تولید می شود تا ما زندگی راحت تری داشته باشیم و لحظات بهتری را در زندگی تجربه کنیم. برای داشتن یک زندگی خوب هر یک از ما در جامعه نقشی داشته و مسئول...
آیا دوره بازاریابی تبلیغاتی تمام شده است؟

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1396 - 07:10

آیا دوره بازاریابی تبلیغاتی تمام شده است؟

برخی اوقات که سیل تبلیغات سرسام آور و آگهی ها را تماشا می کنم، از خود می پرسم یک تبلیغ چقدر بر تصمیم خریدار برای استفاده از یک محصول مؤثر است؟ آیا فردی که تبلیغ می کند یا رسانه هایی که فضای تبلیغ را...
دوستان و شرکای خود را با دقت انتخاب کنید

چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 - 12:30

دوستان و شرکای خود را با دقت انتخاب کنید

به یاد دارم هنگامی که در دانشگاه در حال تحصیل بودم، دو تن از همکلاس ها و دوستان نزدیکم با یکدیگر قرار جالبی گذاشتند؛ «با نخستین افرادی که در دنیای کسب و کار آشنا شدیم، شراکت خواهیم کرد.» این ایده در...
مدیریت زمان فروش و بازاریابی

چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 - 12:15

مدیریت زمان فروش و بازاریابی

زمان در ایجاد و رشد  کسب وکارها اهمیت بسزایی دارد و امروزه حتی یک روز تأخیر در اجرای هر فرآیند، معادل چندین روز عقب افتادن از سایر رقبا و وقوع سلسله ای از تأخیرات است که منجر به افزایش هزینه های...
10 باشگاه با ارزش جهان در سال 2017

چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 - 09:30

10 باشگاه با ارزش جهان در سال 2017

بدون هیچ گونه تردیدی بهترین باشگاه های فوتبال جهان، در حال حاضر فقط در اروپا قرار دارند. همین امر باعث شده است این مکان، مهد فوتبال جهان نام گرفته و همواره در این صنعت حضوری جدی داشته باشد. هر ساله...
اجرای صحیح بازاریابی برای کودکان

سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 - 12:45

اجرای صحیح بازاریابی برای کودکان

عصر حاضر، عصر اطلاعات است و هر چقدر فعالیتی با اطلاعات دقیق تر و جامع تر همراه باشد، شانس موفقیت بیشتر با کمترین هزینه را دارد. از جمله فعالیت های عمده ای که به ارائه کالا و خدمات در هر جامعه می...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073308-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز