بازاریابی و فروش

> بازاریابی و فروش یکی از بخش های اصلی سایت و روزنامه فرصت امروز است که در آن مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
سادگی فرآیند؛ اصل مهم در جذب مشتری

دوشنبه, 01 آبان 1396 - 15:34

سادگی فرآیند؛ اصل مهم در جذب مشتری

سادگی فرآیند و خدمات، یکی از ابتدایی ترین اصول جذب مشتری است. اگر به این اصل پایبند نباشید، به مرور مشتریان خود را از دست خواهید داد. به گزارش زومیت، فروش هوشمندانه مکمل، بازی با حقایق برای فروش...
هدیه مجانی، روشی جذاب در بازاریابی

دوشنبه, 01 آبان 1396 - 14:50

هدیه مجانی، روشی جذاب در بازاریابی

هر روز از کنار برخی افراد و فروشنده ها، به ویژه افرادی که به فروش محصولات کوچک و نه چندان گران قیمت مشغول هستند، می گذریم که نمونه های کوچکی از کار خود را به شکل رایگان به ما هدیه می دهند تا بعد از...
مشتری مداری با چاشنی سخاوت / وقتی هدیه معجزه می کند

دوشنبه, 01 آبان 1396 - 14:18

مشتری مداری با چاشنی سخاوت / وقتی هدیه معجزه می کند

در بازاریابی مدرن مشتری خون حیات بخش کسب وکار محسوب می شود. برهمین اساس سپاسگزاری و قدردانی از مشتریان امری ضروری به منظور حفظ آنها در بلند مدت است. به احتمال زیاد تا به حال راهکارهای مختلفی را در...
بازاریابی خلاق

دوشنبه, 01 آبان 1396 - 11:00

بازاریابی خلاق

چگونه نخستین ها در بازار متمایز می شوند؟

یکشنبه, 30 مهر 1396 - 15:51

چگونه نخستین ها در بازار متمایز می شوند؟

موقعیت اصالت محصول، چگونه نخستین ها در بازار متمایز می شوند. به گزارش هورموند، این راهکار می تواند توسط هر شرکتی که برای نخستین بار توانسته موضعی را برای محصولش در بازار به دست آورد، مورد استفاده...
اتحادهای استراتژیک و مدیریت بازار

یکشنبه, 30 مهر 1396 - 14:22

اتحادهای استراتژیک و مدیریت بازار

اتحادهای استراتژیک نقشی بسیار مهم در استراتژی های جهانی ایفا می کنند زیرا بسیار رایج است که شرکت ها، عامل کلیدی موفقیت در بازار را نداشته باشند. این عامل می تواند توزیع، نام برند، سازمان فروش،...
ابزارهای ترویج فروش محبوب

یکشنبه, 30 مهر 1396 - 14:17

ابزارهای ترویج فروش محبوب

تبلیغات، ترویج، رسانه های اجتماعی و روابط عمومی، استراتژی های بازاریابی را با استفاده از روش های متعدد پشتیبانی می کنند. ترویج فروش معاملات موقتی است. رویدادها روش های برقراری ارتباط با مشتریان...
۸ استراتژی افزایش رضایت مشتری و راه های اندازه گیری آن

یکشنبه, 30 مهر 1396 - 14:10

۸ استراتژی افزایش رضایت مشتری و راه های اندازه گیری آن

یکی از مهم ترین شاخص های موفقیت در هر کسب و کار، رضایت مشتری  (Customer Satisfaction) است. به گزارش chetor،  رضایت مشتری نگرشی اساسی درباره مسائل مربوط به مشتریان و بهبود عملکرد کسب وکار (در رابطه با محصولات...
بازاریابی خلاق

یکشنبه, 30 مهر 1396 - 11:09

بازاریابی خلاق

۴ روش برای خبره شدن در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

شنبه, 29 مهر 1396 - 15:29

۴ روش برای خبره شدن در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

آیا تاکنون از افراد مختلف شنیده اید که آرزو دارند کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند اما از ترس شکست پا پیش نمی گذارند؟ چاره کار اینجاست. ما معمولا از افراد بسیاری می شنویم که دوست دارند کسب و کار و...
پنج گام برای درست کردن برنامه بازاریابی

شنبه, 29 مهر 1396 - 15:17

پنج گام برای درست کردن برنامه بازاریابی

 پنج گام برای درست کردن مراحل برنامه بازاریابی را می توانیم ببینیم. برنامه بازاریابی سندی تجاری برای نمایاندن استراتژی و تاکتیک های بازاریابی ها است. به گزارش ibazaryabi این برنامه شامل جزئیات...
بازاریابی خدمات چیست؟

شنبه, 29 مهر 1396 - 14:29

بازاریابی خدمات چیست؟

ما در طول زندگی از خدمات مختلفی استفاده می کنیم. برخی از آنها به قدری با زندگی ما عجین شده اند که وجود و اهمیت آنها را حس نمی کنیم. نامحسوس و غیر قابل لمس بودن خدمات، اهمیت زیادی در زندگی ما دارد و به...
بازاریابی خلاق

شنبه, 29 مهر 1396 - 11:04

بازاریابی خلاق

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

جمعه, 28 مهر 1396 - 17:45

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

راه اندازی محصول هیجان انگیز ترین قسمت برای شروع کار است. برای راه اندازی، اجاره کردن روابط عمومی یا آگهی مطبوعاتی کافی نیست. در ابتدای امر وقتی وارد مطبوعات می شویم، رقابت شدید است و خبرها لحظه به...
۱۶ توصیه  برای جلب اعتماد مشتریان به برند

جمعه, 28 مهر 1396 - 16:39

۱۶ توصیه برای جلب اعتماد مشتریان به برند

برای کسب و کارهای جدید، شهرت و اعتبار همه چیز است. بدون داشتن سابقه و پیشینه ای که بتوانید بر آن تکیه کنید، مشتریان فقط به وعده هایی که به آنها می دهید، تکیه می کنند. با توجه به سرمایه و همه آنچه باید...
بازاریابی خلاق

پنج شنبه, 27 مهر 1396 - 06:50

بازاریابی خلاق

۶ کلاه برای تفکر / ابزاری خلاق برای رسیدن به ایده های خلاقانه

چهارشنبه, 26 مهر 1396 - 15:09

۶ کلاه برای تفکر / ابزاری خلاق برای رسیدن به ایده های خلاقانه

ما در تفکرات خود اغلب سعی می  کنیم کارهای زیادتری را زمان کمتری انجام دهیم. به دنبال واقعیت  ها هستیم و تلاش می  کنیم منطقی استدلال کنیم. ممکن است سعی کنیم ایده  های جدیدی را مطرح کنیم و …...
بازاریابی محلی

چهارشنبه, 26 مهر 1396 - 14:23

بازاریابی محلی

آمارها نشان می دهد بیشتر مردم در اینترنت روی گوشی های خود به دنبال بازاریابی محلی می گردند. طبق آمار، 50درصد از مردم به بازاری می روند که همان روز آن را روی اینترنت جست وجو کرده اند. 60 درصد از مردم هم...
بررسی عملکرد شش کارآفرین برتر جهان در حوزه برندسازی / برندسازی به سبک بزرگان

چهارشنبه, 26 مهر 1396 - 13:40

بررسی عملکرد شش کارآفرین برتر جهان در حوزه برندسازی / برندسازی به سبک بزرگان

براساس آمارهای ارائه شده در سال 2017، از هر چهار کسب وکار نوپا سه مورد با شکست در کوتاه مدت از بازار خارج می شوند. چنین آماری حاکی از فضای رقابتی شدید بازارهای بین المللی است. در این شرایط شرکتی در کسب...
بازاریابی خلاق

چهارشنبه, 26 مهر 1396 - 11:07

بازاریابی خلاق

برنامه بازاریابی به بازار رفتن برای استارت آپ ها

سه شنبه, 25 مهر 1396 - 15:31

برنامه بازاریابی به بازار رفتن برای استارت آپ ها

برنامه بازاریابی به بازار رفتن شما  باید به سوالات زیر پاسخ بدهد. - شما بازاریابی چه چیزی را می کنید. - برای چه کسی بازاریابی می کنید. - چگونه به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا می کنید. - در کجا...
برندسازی، رویکردی جامع نگر

سه شنبه, 25 مهر 1396 - 14:55

برندسازی، رویکردی جامع نگر

فعالیت های برندسازی در سال های گذشته همواره مورد تأکید بسیاری از بنگاه ها و مدیران بازاریابی بوده است، ولی متأسفانه فاقد رویکردی مشخص جهت اجرا، حمایت و تقویت از آن به صورت یکپارچه شده بوده و همواره...
اصول برندسازی در بازارهای مدرن / قاب زیبای شرکت ها

سه شنبه, 25 مهر 1396 - 14:04

اصول برندسازی در بازارهای مدرن / قاب زیبای شرکت ها

اگر تجربه پایه گذاری یک کسب وکار مستقل را داشته باشید، مشاهده شرکت های بزرگ و غول پیکر به عنوان رقبای اصلی تجاری شما را متعجب خواهد کرد. در هر کسب وکاری یک سری تصاویر منسجم و ایستا به نفع برخی شرکت...
بازاریابی خلاق

سه شنبه, 25 مهر 1396 - 11:11

بازاریابی خلاق

گذر از تقسیم بندی سنتی به تقسیم بندی استراتژیک

دوشنبه, 24 مهر 1396 - 15:49

گذر از تقسیم بندی سنتی به تقسیم بندی استراتژیک

مأموریت اصلی مارکتینگ، ایجاد تفاوت میان محصولات شرکت و رقبا با استفاده از یک ویژگی مهم برای مصرف کنندگان است؛ مارکترها برای ایجاد و خلق این تمایز، از تقسیم بندی بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه...
بازاریابی پیامکی

دوشنبه, 24 مهر 1396 - 15:17

بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی براساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90درصد مردم جهان گوشی همراه خواهند داشت. این امر بازاریابی پیامکی را به امری جذاب...
هر کسب وکاری شیوه فروش خودش را دارد / فروش مشاوره ای: برای مشتری تان به طور شخصی ارزش ایجاد کنید

دوشنبه, 24 مهر 1396 - 14:58

هر کسب وکاری شیوه فروش خودش را دارد / فروش مشاوره ای: برای مشتری تان به طور شخصی ارزش ایجاد کنید

شما چگونه می فروشید؟ احتمالا چه بدانید و چه ندانید، از روش مشخصی برای فروش استفاده می کنید. اگر می توانید بفروشید، باید روش فروشی وجود داشته باشد که شما آن را ترجیح می دهید. مهم نیست کارآفرینی تک...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز