بازاریابی و فروش

> بازاریابی و فروش یکی از بخش های اصلی سایت و روزنامه فرصت امروز است که در آن مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
سهم بیشتر در بازار کوچک تر

شنبه, 25 آذر 1396 - 15:05

سهم بیشتر در بازار کوچک تر

انتخابات تمام شد اما مسیر درازی تا تحقق وعده های منتخبین و آرزوهای رأی دهندگان باقی است؛ مسیری که به نظر نمی رسد بدون تلاش همه جانبه و اتخاذ راهبردهای مناسب به مقصد برسد. در واقع این ما هستیم که چرخ...
۵ راه برای اینکه مدیر فروش موفقی باشید

شنبه, 25 آذر 1396 - 14:41

۵ راه برای اینکه مدیر فروش موفقی باشید

چه ویژگی هایی یک مدیر فروش را «بهترین» می کند؟ بستگی دارد در این مورد با چه کسی مشورت کنید. هرکسی ممکن است جواب متفاوتی به شما بدهد، اما چیزی که بین تمام جواب ها مشترک است، این است که مدیر فروش نقش...
داستان ناکامی برندهای بزرگ در بازاریابی؛ از نیویورک تایمز گرفته تا نتفلیکس / هنگامی که بزرگان شکست می خورند

شنبه, 25 آذر 1396 - 14:15

داستان ناکامی برندهای بزرگ در بازاریابی؛ از نیویورک تایمز گرفته تا نتفلیکس / هنگامی که بزرگان شکست می خورند

باید پذیرفت که همه افراد اشتباه می کنند، حتی افرادی که برای انجام امور مشخص سال ها تحصیل و سابقه دارند. نگاهی به تاریخ روابط میان کشور به خوبی گویای این حقیقت در عالی ترین سطح سیاست جهانی است. همه ما...
چیدمان فروشگاه به روش پیست مسابقه

شنبه, 25 آذر 1396 - 13:24

چیدمان فروشگاه به روش پیست مسابقه

چیدمان فروشگاه به روش پیست مسابقه رویکرد محبوبی در میان خرده فروشان است. در این چیدمان بخش های مختلف دورتادور فروشگاه هستند. آنها درون فضای مرکزی گروه بندی  شده اند. این نوع چیدمان به خریدار...
بازاریابی خلاق

شنبه, 25 آذر 1396 - 12:21

بازاریابی خلاق

عناصر اصلی استراتژی بازاریابی موفق چیست؟

جمعه, 24 آذر 1396 - 17:47

عناصر اصلی استراتژی بازاریابی موفق چیست؟

استراتژی بازاریابی موفق، راه های کارآمدی را برای دستیابی به مشتریان ارائه می دهد و نهایتا موجب افزایش وفاداری خریداران به محصولات و خدمات می شود. برنامه بازاریابی با تمرکز بر فرصت ها موجب افزایش...
بایدها و نبایدها جهت شرکت در نمایشگاه های بازرگانی

جمعه, 24 آذر 1396 - 17:17

بایدها و نبایدها جهت شرکت در نمایشگاه های بازرگانی

نمایشگاه های بازرگانی، گردهمایی هایی صنعتی هستند که نمایندگان رسانه، تولیدکننده ها و مشتریان را در حوزه از پیش تعیین شده ای برای تفریح، آشنایی، خریدوفروش و معرفی محصولات جدید دورهم جمع می کنند....
3 روندی که بازاریابی شما را در سال 2018 شکل می دهد

جمعه, 24 آذر 1396 - 16:40

3 روندی که بازاریابی شما را در سال 2018 شکل می دهد

درحالی که سال 2017 کم کم به پایان می رسد، وقت آن رسیده به این فکر کنید که بازاریابی شما در سال جاری چگونه بوده است. در این خصوص، می توانیم روند های متعددی را ذکر کنیم که انتظار می رفت فوق العاده عمل کنند...
بازاریابی خلاق

پنج شنبه, 23 آذر 1396 - 11:40

بازاریابی خلاق

خرده فروشی همانند تئاتر

چهارشنبه, 22 آذر 1396 - 15:22

خرده فروشی همانند تئاتر

مفهوم خرده فروشی همانند تئاتر به روشی ارتباط دارد که خرده فروش ها توسط آن با پایگاه مشتری های شان تعامل دارند. در مواردی که خرده فروش ها کالایی می فروشند که رفتار لذت جویانه را برمی انگیزد و جایی که...
راهکارهایی برای بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی

چهارشنبه, 22 آذر 1396 - 14:29

راهکارهایی برای بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی

بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی در کنار یکدیگر در واقع یک تیم کامل و جدا نشدنی را تشکیل می دهند.مثلا چیزی شبیه زوج های موفق و جدا نشدنی لورل و هاردی یا باب وودوارد و کارل برنستین یا مایکل جردن و...
استراتژی های بازاریابی B2B در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه

چهارشنبه, 22 آذر 1396 - 14:07

استراتژی های بازاریابی B2B در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه

علاقه مندی به بازارهای در حال توسعه مانند چین، هند، برزیل و روسیه در 10 سال گذشته به سرعت در حال افزایش است، به این معنی که تحقیقات بازار و سازمان های اطلاعاتی در حال بررسی انواع مناطق جغرافیایی نسبت...
کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

چهارشنبه, 22 آذر 1396 - 13:54

کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری (سی آرام)، عموما به صورت عملکردهای اصلی و اولیه مارکتینگ، فروش و خدمات، سازمان دهی می شوند. این عملکردهای قدیمی کسب وکار دیگر برای شرح حال کامل حوزه سی آر ام مناسب...
بازاریابی خلاق

چهارشنبه, 22 آذر 1396 - 12:18

بازاریابی خلاق

مدیریت محیط فروش خرده فروشی

سه شنبه, 21 آذر 1396 - 14:55

مدیریت محیط فروش خرده فروشی

میدان رقابت برای جذب خریداران، تشویق آنها به بررسی کالاها و خرید و درنهایت ایجاد تعهد و وفاداری به خرده فروش به شدت ریشه در محیط فروش دارد. محیط فروش به فضایی گفته می شود که برای ارائه کالای در دسترس...
چگونه در بازاریابی جهانی عرض اندام کنیم؟

سه شنبه, 21 آذر 1396 - 13:27

چگونه در بازاریابی جهانی عرض اندام کنیم؟

بازاریابی جهانی عبارت است از فرآیند تنظیم راهبردهای بازاریابی شرکت و تطبیق آنها با شرایط سایر کشورها. البته بازاریابی جهانی چیزی فراتر از فروش محصولات و خدمات در خارج از مرزها و در سراسر جهان است....
بازاریابی خلاق

سه شنبه, 21 آذر 1396 - 10:41

بازاریابی خلاق

کشورهای در حال توسعه، بهترین فرصت برای بازاریابی بلند مدت

دوشنبه, 20 آذر 1396 - 15:55

کشورهای در حال توسعه، بهترین فرصت برای بازاریابی بلند مدت

با وجود اینکه کشورهای در حال توسعه یا توسعه نیافته با مشکلات زیادی مواجه هستند و ممکن است بسیاری از سرمایه گذاران و بازاریاب ها از اینکه در این کشورها بازارهایی را پیدا کنند منصرف شوند، ولی باید...
پیشنهاد رد نشدنی فروش چیست؟

دوشنبه, 20 آذر 1396 - 15:41

پیشنهاد رد نشدنی فروش چیست؟

یک پیشنهاد رد نشدنی فروش عبارت است از یک پیشنهاد هویت آفرین در مورد یک محصول یا یک امر خدماتی،  یا مؤسسه ای که در آن سود و منفعت مورد انتظار برای این سرمایه گذاری به قدری روشن و مؤثر به طرف مقابل...
مقایسه تجربه مشتری و ارتباط با مشتریان

دوشنبه, 20 آذر 1396 - 13:33

مقایسه تجربه مشتری و ارتباط با مشتریان

ساده ترین راه تعریف مدیریت تجربه مشتری،  مقایسه آن با مدیریت ارتباط با مشتریان است. مدیریت ارتباط با مشتریان علاوه بر ارتباط و کسب اطلاعات از مشتریان به بررسی رفتار مشتریان می پردازد. در مقابل،...
چطور یک بازاریاب دروغگو را بشناسیم؟

دوشنبه, 20 آذر 1396 - 13:21

چطور یک بازاریاب دروغگو را بشناسیم؟

اینکه چطور یک بازاریاب دروغگو را بشناسیم، کار خیلی سختی نیست! اما شاید برای من که مدتی طولانی در این رابطه مطلب می نویسم، خیلی سخت نباشد. با این وجود من تصور می کنم که شناخت چنین فردی برای شما هم...
بازاریابی خلاق

دوشنبه, 20 آذر 1396 - 12:31

بازاریابی خلاق

عواملی که روی رتبه جست وجو تأثیر می گذارند

یکشنبه, 19 آذر 1396 - 14:19

عواملی که روی رتبه جست وجو تأثیر می گذارند

رتبه وب سایت در نتایج گوگل، به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد؛ عواملی که شاید کمتر به آنها توجه شود، با یکدیگر در تعامل هستند و گاهی اوقات همکاری آنها بسیار پیچیده است. شرکت گوگل بعد از گذشت سال ها...
چه وقت و چگونه باید از مارکتینگ رابطه استفاده کرد

یکشنبه, 19 آذر 1396 - 14:14

چه وقت و چگونه باید از مارکتینگ رابطه استفاده کرد

باربارا جکسون معتقد است مارکتینگ رابطه  (Relationship Marketing) در تمام وضعیت ها مؤثر واقع نمی شود، اما در مواقعی خاص بی نهایت مؤثر است. او عقیده دارد مارکتینگ معامله با مشتریانی که افق زمانی آنها کوتاه تر...
جایگاه بازار های اینترنتی در ترمیم زنجیره تولید تا مصرف

یکشنبه, 19 آذر 1396 - 14:05

جایگاه بازار های اینترنتی در ترمیم زنجیره تولید تا مصرف

در شرایطی که تجارت الکترونیک  (E-commerce) در سراسر جهان هر روز در حال رشد و گسترش است، نیازهای جوامع به استفاده از خدمات متنوع اقتصادی باعث شده این تجارت به شاخه های مختلف و متنوعی مانند فروشگاه های...
بازاریابی خلاق

یکشنبه, 19 آذر 1396 - 12:04

بازاریابی خلاق

در فروش به زنان از این پیش فرض های خطرناک اجتناب کنید

شنبه, 18 آذر 1396 - 15:29

در فروش به زنان از این پیش فرض های خطرناک اجتناب کنید

یادم می آید روزی در دریایی از انواع کیف های مختلف مشکی در یکی از این مراکز خرید ایستاده بودم. از آنجایی که می دانستم کیف فعلی مدتی است نیاز به تعویض دارد و البته طبق عادت کیف، همراه همیشگی من در امور...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز