مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
شیوه های ادراکی

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 17:08

شیوه های ادراکی

امروز می خواهم در مورد شیوه های ادراکی صحبت کنم منظورم از شیوه های ادراکی این است که طرف مقابل ما چگونه می فهمد و داده ها را در ذهن خود تجزیه و تحلیل می کند. سوء تفاهم زمانی بروز می دهد که اشخاص خود...
آداب کسب و کار / مکانیکی: حرفه ای و خوش اخلاق

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 17:03

آداب کسب و کار / مکانیکی: حرفه ای و خوش اخلاق

هنوز وارد گاراژ نشده بودم که آقا منصور به استقبالم اومد و گفت:  ای بابا دستور می دادید ما خدمت می رسیدیم. خندیدم و گفتم: متشکرم آقا منصور می خواستم چند تا ایراد ماشین رو خدمت شما توضیح بدم. از ماشین...
۷ راه شگرف برای جذب مشتریان جدید

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 14:57

۷ راه شگرف برای جذب مشتریان جدید

ایجاد یک لیست درست از مشتریان، کاری طاقت فرسا به نظر می رسد. سعی کنید از این هفت مرحله برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید. به عنوان صاحب یک کسب و کار کاملا آگاه هستید که مشتری، پایه و نیروی حیاتی شرکت...
قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 14:43

قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی

هر کسب وکاری در یک نقطه از فعالیت های خود با بحران مواجه می شود، در چنین شرایطی نقش روابط عمومی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. به گزارش  ibazaryabiاین تیم روابط عمومی است که از ترفندهای مختلف باید...
چرا چرم ایرانی یک افتخار است؟

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 13:49

چرا چرم ایرانی یک افتخار است؟

همه چیز از روز های سرد زمستان سال 72 آغاز شد. در خبرها آمده بود شاهزاده ساسانی که 1700 سال در اعماق معدن نمک خفته بود با صدای غرش بلدوزرهای معدنکاران بیدار شده است. . .   در زمستان سال 1372 معدنکاران معدن...
مدل ۷i  اینترنت مارکتینگ

سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 15:49

مدل ۷i اینترنت مارکتینگ

به طور کلی می توان اینترنت مارکتینگ را به این صورت تعریف کرد: انجام تمام یا بخشی از فعالیت های مارکتینگ از طریق اینترنت. به گزارش هورموند، اسپالتر در راستای تحقق اهداف برنامه های اینترنت مارکتینگ...
گام های اساسی در فرآیند مشتری یابی

سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 15:11

گام های اساسی در فرآیند مشتری یابی

چگونه مشتری یابی می کنید؟ این یک سوال ساده است و تعداد خیلی کمی از شرکت هایی که می شناسیم، پاسخ قطعی برای این سوال دارند. به گزارش ibazaryabi اغلب شرکت ها، هیچ فرآیندی برای مشتری یابی، از پیدا کردن سرنخ...
آداب کسب و کار / قنادی: شیرینی هایی برای تست

سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 14:48

آداب کسب و کار / قنادی: شیرینی هایی برای تست

شیرینی فروشی بزرگی بود و با اینکه یک ماه از افتتاحیه اش می گذشت از شیرینی فروشی های دیگه محله شلوغ تر بود. آقا ارسلان همسایه طبقه بالایی هفته گذشته به من سفارش کرد که اگر شیرینی می خوایم حتما از...
اشتباهات کسب و کارهای کوچک در بازاریابی شبکه های اجتماعی

سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 13:27

اشتباهات کسب و کارهای کوچک در بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی، با شیوه های سنتی تبلیغات و بازاریابی بسیار متفاوت است. برای موفقیت در شبکه های اجتماعی باید با آداب حضور در آنها آشنا باشید. به گزارش زومیت، امروزه دیگر اهمیت رسانه...
آیا به مرحله ارتباط مؤثر رسیده ام؟

سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 11:04

آیا به مرحله ارتباط مؤثر رسیده ام؟

قبل از پاسخ به این سوال یک نکته مهم را به یاد داشته باشید. بعد از همگامی، هدایت یا متقاعد سازی  است ولی باید بدانیم که زمانش فرا  رسیده است یا نه. برای این منظور در سطح غیر کلامی (زبان بدن) مخاطب...
برند سازی شخصی و ساخت داستان

دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 16:25

برند سازی شخصی و ساخت داستان

دن شوبیل معتقد است «هر کاری که انجام می دهید بیان می کند چه کسی هستید، چطور برنامه ریزی می کنید و همین مسئله باعث می شود برای دیگران به یادماندنی شوید.» با مشاهده تصاویر استارباکس، مک دونالد یا اپل...
آداب کسب و کار / بنگاه املاک: اندر آداب بنگاه داری

دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 16:18

آداب کسب و کار / بنگاه املاک: اندر آداب بنگاه داری

از در که وارد شدم سلام کردم، اما اصلاً متوجه حضور من نشدند. دوباره با صدای بلندتری سلام کردم. سخت مشغول بازی تخته نرد بودند. یکی از آن دو نفر که کمی چاق تر بود چند ثانیه نگاهی بهم کرد و دوباره مشغول...
چهار پرسش از کاتلر

دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 15:27

چهار پرسش از کاتلر

*غلط ترین شکل های مدیریت در بازار یا بازاردانی چیست؟ بازاردانی فلسفه درک و خدمت رسانی به مشتری و کسب رضایت اوست. تبلیغات مبالغه آمیز یا قیمت گذاری که مشتریان را به خطا بیندازد از مفهوم اصلی...
مدیریت دانش مشتری چیست؟

دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 14:55

مدیریت دانش مشتری چیست؟

برای موفقیت در هر کسب وکاری باید با رقبای بسیاری دست و پنجه نرم کنید. رقبای شما هر روز امکانات و خدمات جدیدی به مشتریان خود ارائه می دهند. به گزارش سایت chetor اگر در این رقابت برای جذب مشتری تلاش نکنید...
بازاریابی خلاق / تبلیغات و بازاریابی خلاقانه علیه سیگار

دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 11:36

بازاریابی خلاق / تبلیغات و بازاریابی خلاقانه علیه سیگار

تبلیغات و بازاریابی خلاقانه علیه سیگار - سیگار کشیدن موجب نابینایی می شود.
آداب کسب و کار / فرش فروش: از اون آقا بپرسید!

یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 16:37

آداب کسب و کار / فرش فروش: از اون آقا بپرسید!

تقریبا چند کیلومتری از شهر خارج شدیم و پرسان پرسان آدرس فرش فروشی را گرفتیم. خواستیم وارد پارکینیگ بشیم که یه نفر با لباس انتظامات به طرف ماشین ما اومد و گفت: جا نیست آقا بفرمایید. درحالی که از...
نکته ای در مورد مشاوره بازاریابی و تبلیغات

یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 16:03

نکته ای در مورد مشاوره بازاریابی و تبلیغات

چه نوع مشاوره بازاریابی و تبلیغاتی برای مدیران مناسب تر است. آیا مدیران نیازی به این خدمات مشاوره دارند؟ در سال اخیر هزینه های بازاریابی و به خصوص تبلیغات به نحوی افزایش یافته است که اغلب مدیران...
آیا باید از مدیران فروش که در بازاریابی، حرفه ای شده اند ترسید؟

یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 14:55

آیا باید از مدیران فروش که در بازاریابی، حرفه ای شده اند ترسید؟

بسیاری از مدیران شرکت ها به دنبال مدیران فروش و بازاریابی حرفه ای هستند، اما از سوی دیگر همواره از اینکه این مدیر فروش به یک رقیب در بازار تبدیل شود، می ترسند. به گزارش پارک بازاریابی ایران، یکی از...
چرا نمی توانید از طریق شبکه های اجتماعی بفروشید؟

یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 14:44

چرا نمی توانید از طریق شبکه های اجتماعی بفروشید؟

فروش اجتماعی  (Scial selling) یکی از اصطلاحاتی است که این روزها بسیار زیاد راجع به آن می شنوید. فروش اجتماعی به استفاده از شبکه های اجتماعی و منابع آنلاین برای اضافه کردن دیدگاه ها، اطلاعات و فرصت ها به...
بایدها و نبایدهای وفاداری مشتریان در مراکز خرید / ایجاد یک تجربه خوب از خرید

یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 13:51

بایدها و نبایدهای وفاداری مشتریان در مراکز خرید / ایجاد یک تجربه خوب از خرید

هر روزه خبر از افتتاح مرکز خریدی در گوشه و کنار شهر به گوش می رسد؛ مراکز خریدی که در اکثر محله های تهران ساخته شده اند و با راه اندازی مراکز خرید جدید، فعالیت های مراکز خرید قبلی تحت الشعاع قرار...
بازاریابی اینترنتی و بهبود کسب و کار

شنبه, 28 مرداد 1396 - 15:21

بازاریابی اینترنتی و بهبود کسب و کار

تمام فعالیت هایی که ما در بازاریابی اینترنتی انجام می دهیم به منظور بهبود کسب و کار است. بازاریابی اینترنتی به قدری گسترده و پیچیده است که بسیاری از موارد و نکاتی را که می توان از آن برای تأثیرگذاری...
آداب کسب و کار / عکاسی: هر روز چیزی بیاموزید

شنبه, 28 مرداد 1396 - 14:33

آداب کسب و کار / عکاسی: هر روز چیزی بیاموزید

یه بار دیگه خودم رو تو آینه نگاه کردم و دستی به موهام کشیدم و گفتم: من آماده ام. فرزاد جوان 32ساله ای که لیسانس نقاشی داشت، اما عکاس ماهری بود پشت دوربین قرار گرفت و گفت: دستاهامو نگاه کن. اینجا و بعد...
معیارهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

شنبه, 28 مرداد 1396 - 14:00

معیارهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

به نظر شما نحوه ارتباط با مشتریان در یک دندانپزشکی با یک مرکز توزیع میوه یا مواد غذایی چقدر تفاوت دارد؟ احتمالا پاسخ ها از نگاه کارشناسان به دو دسته کلی تقسیم می شود. 1- تفاوت بسیاری دارند چون نیاز...
بازاریابی خلاق / کمک به درمان گرسنگی در نیویورک

شنبه, 28 مرداد 1396 - 11:18

بازاریابی خلاق / کمک به درمان گرسنگی در نیویورک

بسته بندی خلاق- کمک به درمان گرسنگی در نیویورک
آداب کسب و کار / جگرکی: جگر تازه و سالم

جمعه, 27 مرداد 1396 - 17:12

آداب کسب و کار / جگرکی: جگر تازه و سالم

کشتارگاه. با تعجب نگاهم کرد و گفت: کشتارگاه؟! گفتم: کشتارگاه دیگه. پسر کوچکم نگاهی بهم کرد و گفت: واقعا کشتارگاه؟ اسمش ترسناکه. خندیدم و گفتم نه بابا ترس نداره الان اسمش شده میدون بهمن. ولی تا چند وقت...
تعریف محتوا در عصر جدید

جمعه, 27 مرداد 1396 - 16:39

تعریف محتوا در عصر جدید

آنچه امروز به معنی محتوا مطرح می شود با مفهوم محتوا که در گذشته کاربرد داشت و تعریف می شد کاملا متفاوت است و مفهوم محتوا تا حدودی دگرگون شده است. عنوان طراح محتوا که آن را معرفی کرده و جایگزین...
ایده هایی جالب برای بازاریابی ویدئویی تأثیرگذار

جمعه, 27 مرداد 1396 - 16:30

ایده هایی جالب برای بازاریابی ویدئویی تأثیرگذار

هر زمان که تکنولوژی یا برنامه جدیدی شکل می گیرد، بازاریابان نخستین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آنها می کنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان شان هستند....
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز