مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
شرکت کاریابی  Careerbuilder / نپرید پایین

یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 15:43

شرکت کاریابی Careerbuilder / نپرید پایین

آگهی: شرکت کاریابی  Careerbuilder شعار: نپرید پایین
مسئله ای که به شما در فروش بیشتر در رسانه های اجتماعی کمک می کند

یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 13:53

مسئله ای که به شما در فروش بیشتر در رسانه های اجتماعی کمک می کند

فرصت امروز: اتصال بزرگ تر ممکن است همیشه به معنای اتصال بیشتر نباشد. رسانه های اجتماعی از آغاز قرن بیست و یکم، چهره جهان را تغییر داده اند. هنگامی که فیس بوک و سپس توییتر معرفی شدند، اعضای این شبکه ها...
با بلیت اتوبوس دست خود را بشویید!

یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 09:40

با بلیت اتوبوس دست خود را بشویید!

با بلیت اتوبوس دست خود را بشویید! - یکی از دغدغه های روزانه مردم بهداشت فردی است، مخصوصاً وقتی جمعیت جامعه افزایش پیدا می کند. در کشور سریلانکا نیز این موضوع برای گروه بیمارستان های اسیری Asiri Group of...
مذاکره خوب؛ نیاز حیاتی کسب و کار ها

شنبه, 31 تیر 1396 - 13:21

مذاکره خوب؛ نیاز حیاتی کسب و کار ها

بیشتر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همراه است. موفقیت و اثربخشی حرفه ای آنان...
محرک و انگیزه ها در بازاریابی و فروش

شنبه, 31 تیر 1396 - 13:11

محرک و انگیزه ها در بازاریابی و فروش

چرا شناخت مشتریان از نظر روان شناختی اهمیت دارد؟ برای این سوال باید در ابتدا درک عمیقی از عملکرد درونی مصرف کنندگان داشته باشیم که دلیل تفکر و رفتار آنان در خرید است. به عنوان مثال، به انگیزه مصرف...
استند خلاقانه شیشه ضد گلوله

شنبه, 31 تیر 1396 - 11:29

استند خلاقانه شیشه ضد گلوله

استند خلاقانه شیشه ضد گلوله 3M –۳ میلیون دلار داخل این جداره  شیشه ای قرار دارد. چه کاری بیشتر از این می تواند اعتماد مشتریان را جلب کند؟
ضرورت استفاده از نماد

جمعه, 30 تیر 1396 - 17:58

ضرورت استفاده از نماد

در ابتدا لازم است توضیحی در رابطه با نماد و تفاوت آن با لوگو مطرح سازیم. به طور خلاصه: لوگو یک کلمه است و نماد یک تصویر. بنا بر این تعریف، تنها می توان نشانه هایی را لوگو نامید که صرفا با حروف طراحی شده...
شرایط استخدام بازاریاب

جمعه, 30 تیر 1396 - 17:05

شرایط استخدام بازاریاب

جذب بازاریاب برای هر کسب وکار یک دغدغه محسوب می شود و متقابلا شرایط و نحوه فعالیت برای یک بازاریاب اهمیت دارد. در شرایطی که در عمده کشورهای جهان و بازارهای بین المللی، بازاریابی یا فروشندگی شغلی با...
شکالت milka / قطعه گمشده

چهارشنبه, 28 تیر 1396 - 10:08

شکالت milka / قطعه گمشده

شکلات milka- قطعه گمشده: برند شکلات میلکا در یک کمپین به صورت هدفمند یک قطعه از یک قالب شکلات را همانطور که در تصویر می بینید خالی گذاشت.اگرچه مقدار خیلی کمی بود اما فورا توسط مشتری تشخیص داده می شد....
افزایش مشتری: مکان و توزیع

سه شنبه, 27 تیر 1396 - 16:16

افزایش مشتری: مکان و توزیع

روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر هر روز متنوع تر و پیچیده تر می شوند. اگر تا چند سال پیش روش های جذب مشتری در رستوران معنای چندانی نداشت، امروزه شاهد این هستیم که یک رستوران برای کشاندن مشتری به...
ارتباطات خود را گسترش دهید

سه شنبه, 27 تیر 1396 - 16:04

ارتباطات خود را گسترش دهید

عصر حاضر به دلیل اهمیت تبادل فناورهای نوین و جهان الکترونیک با نام ارتباطات شناخته شده است. دامنه گسترش تکنولوژی های جدید تا جایی ارتقا یافته که امروزه بخش عظیمی از معاملات تجاری به صورت آنلاین...
نقاط تماس مشتری

سه شنبه, 27 تیر 1396 - 09:37

نقاط تماس مشتری

شرکت ها با مشتریان شان در بسیاری از سطوح و مکان ها ارتباط برقرار می کنند. این تعاملات برای شرکت ها ضروری است، چون آنها می توانند استراتژی های بازاریابی و برند سازی خود را پیش برده و برای برند خود...
سامانه خلاقانه ماشین های اسباب بازی  Hot Wheels

سه شنبه, 27 تیر 1396 - 09:33

سامانه خلاقانه ماشین های اسباب بازی Hot Wheels

سامانه خلاقانه ماشین های اسباب بازی  Hot Wheels
تقدم برند شخصی مدیر بر برند شرکت

سه شنبه, 27 تیر 1396 - 09:06

تقدم برند شخصی مدیر بر برند شرکت

همواره برند شخصی بر برند شرکت و محصول مقدم است. اجازه دهید بحث را با دو سوال روشن تر کنم. سوال اول: شرکت های برتر را چه کسانی مدیریت می کنند؟ سوال دوم: محصولات، کالاها و خدمات را چه کسانی صاحب برند می...
اهمیت ارائه و توزیع محصول در سیستم بازاریابی و فروش

دوشنبه, 26 تیر 1396 - 15:14

اهمیت ارائه و توزیع محصول در سیستم بازاریابی و فروش

هنگام ارائه گزینه های مختلف پرداخت در سیستم بازاریابی و فروش خود، باید مطمئن شوید که مشتری از آنها آگاهی دارد و مطابق با ارائه و توزیع شماست. می توانید با ذکر گزینه های مختلف پرداخت در تضمین...
ابزار بازاریابی خلاقانه تیغ Martor / بی نهایت تیز

دوشنبه, 26 تیر 1396 - 08:50

ابزار بازاریابی خلاقانه تیغ Martor / بی نهایت تیز

ابزار بازاریابی خلاقانه تیغ Martor- شعار « بی نهایت تیز» روی ماکت تیغ درج شده است. به کفترهایی که کف خیابان افتاده اند نگاه کنید تا اوج خلاقیت را در این روش تبلیغ و بازاریابی دریابید.
نکات مهم قیمت گذاری محصول / خدمات

یکشنبه, 25 تیر 1396 - 14:54

نکات مهم قیمت گذاری محصول / خدمات

قیمت گذاری می تواند یکی مشکل ترین قسمت های 4P بازاریابی باشد. به این دلیل که هیچ روش «صحیح» مشخصی برای قیمت گذاری وجود ندارد. هنگام قیمت گذاری، باید پارامترهای زیادی را مدنظر داشته باشید که از جمله...
راهکارهای کسب سود بیشتر

یکشنبه, 25 تیر 1396 - 14:47

راهکارهای کسب سود بیشتر

هنگامی که صاحب کسب و کاری هستید، سود پادشاه است. به همین خاطر شناسایی مواردی که منجر به افزایش آن می شود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یک قانون کلی در مورد موفقیت مالی در کسب و کار این است که...
اهمیت برندسازی شهری

یکشنبه, 25 تیر 1396 - 14:25

اهمیت برندسازی شهری

برندسازی شهری که در فرهنگ بین المللی با واژه هایی چون Urban branding، Destination Branding، Place branding و... شناخته می شود در گذشته در قالب بازاریابی مکان و مقصد بالاخص در زمینه گردشگری شناخته می شد. امروزه با تغییر در...
کمپین « مثل دریک بپرید» آدیداس

یکشنبه, 25 تیر 1396 - 08:48

کمپین « مثل دریک بپرید» آدیداس

کمپین « مثل دریک بپرید» آدیداس- در یک اقدام خلاقانه  آدیداس افراد را برای به دست آوردن یک جفت آدیداس جدید رز رایگان به رقابت وادار کرد. اگر فردی بتواند با پرش بلند مثل دریک رز، بسکتبالیست حرفه...
انواع استراتژی های قیمت گذاری (قسمت دوم) / اهمیت قیمت گذاری در قلمرو ارزش مصرف کننده

شنبه, 24 تیر 1396 - 14:59

انواع استراتژی های قیمت گذاری (قسمت دوم) / اهمیت قیمت گذاری در قلمرو ارزش مصرف کننده

چگونه دیدگاه مشتری خود را نسبت به قیمت گذاری ارزش محور تعیین کنیم؟ الف) استراتژی قیمت مشابه در اجرای این شیوه، محصول خود را همانند رقیب تان قیمت گذاری می کنید. اما باید ارزیابی کنید که چگونه می...
اتاق های آب و هوای  Globetrotter

شنبه, 24 تیر 1396 - 09:49

اتاق های آب و هوای Globetrotter

اتاق های آب و هوای  Globetrotter- در یک شیوه جدید بسیار خلاقانه شرکت تجهیزات ورزشی Globetrotter به خریداران اجازه می دهد در یک محفظه که شرایط آب و هوایی مختلف را ایجاد می کند قرار گیرند و با پوشیدن لباس های متفاوت این برند شرایط گوناگونی از جمله باران، طوفان، سرمای منفی 30 درجه و ... را تجربه کنند.
تفاوت و تمایز در شیوه‌های بازاریابی نیسان / خلاقیت و تغییر

جمعه, 23 تیر 1396 - 16:10

تفاوت و تمایز در شیوه‌های بازاریابی نیسان / خلاقیت و تغییر

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران با ورود خودروهای جوک و ایکس تریل فضای تازه ای را وارد بازار خودروی ایران کرده است. یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این شرکت استفاده از خلاقیت و...
انواع استراتژی های قیمت گذاری (قسمت اول )

جمعه, 23 تیر 1396 - 15:08

انواع استراتژی های قیمت گذاری (قسمت اول )

فرمول قیمت گذاری کالا باید به ارائه جذابی از قیمت به مشتریان به صورت عمومی بپردازد. استراتژی قیمت گذاری به شما در تعیین قیمت برای محصول یا خدمات تان کمک می کند. این موضوع برای استراتژی بازاریابی شما...
Kinkos FedEx / محصولات اداری

پنج شنبه, 22 تیر 1396 - 08:29

Kinkos FedEx / محصولات اداری

Kinkos FedEx - محصولات اداری را از fedexkinkos.com بخرید.
چگونه مدیر بهتری باشیم

چهارشنبه, 21 تیر 1396 - 14:08

چگونه مدیر بهتری باشیم

همانطور که می دانید در هر سازمانی، یک هرم سازمانی وجود دارد که کل فعالیت های سازمانی را مدیریت می کند. صرف نظر از اینکه شما کجای هرم هستید، در سمت مدیر ارشد، مدیر میانی یا در سطح سرپرست، شما مسلماً...
تجربه مزه کردن خردل به صورت دیجیتالی

چهارشنبه, 21 تیر 1396 - 09:09

تجربه مزه کردن خردل به صورت دیجیتالی

هیرش و منن یک قاشق هوشمند را توسعه داده اند که تجربه مزه کردن خردل را به صورت دیجیتالی نشان و دستورالعمل ها را براساس تنظیمات کاربران ارائه می دهد.
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073308-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز