مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
محتوا پادشاه است

چهارشنبه, 25 اسفند 1395 - 12:15

محتوا پادشاه است

اگر تا دیروز داشتن یکwww توصیه برای گسترش فعالیت یک کسب و کار بود، امروزه داشتن وب سایت از ضروریات هر فعالیت اقتصادی محسوب می شود و توصیه در راستای محتوا و بهتر دیده شدن است. یکی از ابزارهای بهتر دیده...
کلینیک کسب و کار حضوری در «فرصت امروز» / آنچه برای بازاریابی کترینگ باید انجام داد

چهارشنبه, 25 اسفند 1395 - 09:30

کلینیک کسب و کار حضوری در «فرصت امروز» / آنچه برای بازاریابی کترینگ باید انجام داد

تیم مشاوران «فرصت امروز» در قالب برنامه ای به نام «کلینیک کسب و کار» سعی دارد مسائل و مشکلات پیش روی مدیران کسب و کار به ویژه حوزه ارتباط با مشتریان (شناسایی، جذب، حفظ و توسعه مشتری) را در قالب نشست...
کمپین «کرم بزنیم» برند لابورن زیر ذره بین «فرصت امروز» / بازی در زمین خلاقیت

سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 09:40

کمپین «کرم بزنیم» برند لابورن زیر ذره بین «فرصت امروز» / بازی در زمین خلاقیت

کمپین جدید برند لابورن به نام «کرم بزنیم» با تمرکز روی فضای دیجیتال و استفاده از اینستاگرام و مسابقه عکاسی سعی در استفاده هرچه تمام تر از این فضای جذاب و گیرا دارد. این برند برای معرفی محصولات خود و...
مدیریت تجربه مشتری یک نیاز استراتژیک اما پر از چالش

سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 09:00

مدیریت تجربه مشتری یک نیاز استراتژیک اما پر از چالش

هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید بسیار بیشتر از حفظ یک مشتری موجود است با این حال تمام مشتریان یکسان خلق نمی شوند. برخی نیاز به توجه بیشتری از دیگران دارند، بعضی نیاز به پیگیری و راهنمایی های مداوم...
خدمات شگفت انگیز

دوشنبه, 23 اسفند 1395 - 12:30

خدمات شگفت انگیز

آیا شما می توانید از هر مشتری یک میلیون دلار کسب درآمد کنید؟ این عنوان به اهمیت حفظ و وفادار سازی مشتریان می پردازد و طبق وعده ای که داده بودم هر هفته یک نکته مهم را با شما در این خصوص در میان می...
نخستین مسابقه خلاقیت در طراحی بسته بندی شرکت تکدانه / کارزاری برای رقابت آژانس های تبلیغاتی

دوشنبه, 23 اسفند 1395 - 09:30

نخستین مسابقه خلاقیت در طراحی بسته بندی شرکت تکدانه / کارزاری برای رقابت آژانس های تبلیغاتی

تکدانه یکی از برندهای نوشیدنی در ایران است که سابقه فعالیت حدود 20ساله در بازار دارد. بنا به گفته مشاور استراتژی و برند این مجموعه، بسته بندی اولیه محصولات این برند سفید بوده،  اما در دوسال گذشته...
شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای B2B

یکشنبه, 22 اسفند 1395 - 12:15

شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای B2B

شکل کارکرد بازاریابی در کسب و کارهای B2B  (صنعتی) در ایران تا حدی با همکاران خارجی آنها متفاوت است. بازاریابی این گونه شرکت ها (به خصوص آنها که کوچک ترند) بیشتر مرهون روابط است و حتی برخی از آنها...
چگونه برند موفق خود را بسازیم

یکشنبه, 22 اسفند 1395 - 09:40

چگونه برند موفق خود را بسازیم

چرا تولید کنندگان کالاها و خدمات همیشه به دنبال این هستند که برای خود یک برند ایجاد کرده و محصولات خود را تحت آن عرضه کنند در حالی که چنین پروسه ای هزینه های زیادی از قبیل بسته بندی، مجوزها و ثبت های...
نگاهی به نخستین کرم گیاهی محافظ در برابر آلودگی / از آلودگی در امان بمانید

شنبه, 21 اسفند 1395 - 09:40

نگاهی به نخستین کرم گیاهی محافظ در برابر آلودگی / از آلودگی در امان بمانید

امروز مسئله آلودگی هوا که به یک بحران در جامعه تبدیل شده است، یکی از دغدغه های برندها نیز محسوب می شود. برند شون نخستین کرم گیاهی محافظ در برابر آلودگی را به تازگی وارد بازار کرده و به نظر می رسد این...
اهمیت هوش هیجانی در روانشناسی بازاریابی و فروش

چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 12:45

اهمیت هوش هیجانی در روانشناسی بازاریابی و فروش

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم. هوش هیجانی همچنین احتمال نتیجه گیری...
بخش بندی بازار براساس منافع مورد انتظار

چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 12:30

بخش بندی بازار براساس منافع مورد انتظار

بخش بندی بازار به فرآیندی گفته می شود که طی آن بازار هدف یک محصول تولیدی یا یک خدمت قابل ارائه، به گروه هایی از مشتریان آن محصول یا خدمت تقسیم می شود که رفتارهای خرید مشابهی از خود بروز می دهند. یکی...
نگاهی به استراتژی های رقابتی شرکت های «علی بابا» و « ای بی»  در صنعت خرده فروشی اینترنتی چین / نبرد کروکودیل چینی و کوسه آمریکایی

چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 09:40

نگاهی به استراتژی های رقابتی شرکت های «علی بابا» و « ای بی» در صنعت خرده فروشی اینترنتی چین / نبرد کروکودیل چینی و کوسه آمریکایی

علی بابا گروه علی بابا در سال 1999 توسط «جک ما» تأسیس شد. او برخلاف بسیاری از کارآفرینان اینترنتی جهان که در دانشگاه های آمریکایی تحصیل کرده اند یا در سیلیکون ولی مشغول به کار بوده اند، در یکی از...
مشتریان رنگارنگ؛ شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان  (بخش دوم)

سه شنبه, 17 اسفند 1395 - 12:45

مشتریان رنگارنگ؛ شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان (بخش دوم)

در بازاری که ارائه تجارب متمایز به مشتری می تواند تنها راه پیروزی شما باشد، شناخت روحیات و تیپ های شخصیتی مشتری می تواند بهترین راه برای شما به منظور خلق تجارب شگفت انگیز بوده و در این جنگ استراتژیک...
بازاریابی دیجیتال در صنعت جهانگردی / یک راهنمای کامل برای مبتدیان(قسمت2)

سه شنبه, 17 اسفند 1395 - 09:40

بازاریابی دیجیتال در صنعت جهانگردی / یک راهنمای کامل برای مبتدیان(قسمت2)

تنظیم استراتژی بازاریابی خود هنگامی که شخصیت مشتریان خود را ایجاد کردید و محصول یا سرویسی برای ارائه داشتید، شروع به برنامه ریزی برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود کنید. با در نظر گرفتن اینکه...
همه شبیه هم شده ایم

دوشنبه, 16 اسفند 1395 - 13:00

همه شبیه هم شده ایم

رشد، آفت تمام صنوف و کسب و کارهای ما شده است. وقتی به کسادی برمی خوریم، برای بقا گسترش می دهیم و وارد کسب و کارهای دیگر می شویم (فکر می کنیم مرغ همسایه غاز است). وقتی به کسب و کاری موفق می رسیم باز هم...
یک میلیون دلار از هر مشتری

دوشنبه, 16 اسفند 1395 - 12:45

یک میلیون دلار از هر مشتری

اغلب با فروشگاه ها و شرکت هایی مواجه می شوم که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به دنبال ایده های خاص و ویژه هستند تا با استفاده از آنها میزان حفظ و وفاداری مشتریان خود را افزایش دهند و به قول خودشان در...
محصول جدید نان دکتر سبوس زیر ذره بین «فرصت امروز» / نانی که به فکر سلامت شماست

دوشنبه, 16 اسفند 1395 - 09:30

محصول جدید نان دکتر سبوس زیر ذره بین «فرصت امروز» / نانی که به فکر سلامت شماست

نان یکی از قدیمی ترین غذا های بشر است که قسمت عمده ای از انرژی، پروتیین و مواد معدنی شامل کلسیم و برخی ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند. با صنعتی شدن جوامع و تغییر سبک زندگی، بیماری های...
مدیریت فناوری و تصمیم ­گیری­ های استراتژیک

یکشنبه, 15 اسفند 1395 - 13:00

مدیریت فناوری و تصمیم ­گیری­ های استراتژیک

میزان دسترسی شرکت ها به منابع تکنولوژی، کارشناسان خلاق و گروه تحقیق و توسعه پویا به مدیران ارشد اجازه می  دهد تا با اعتماد به نفس کافی تصمیمات راهبردی مناسبی را در پیش بگیرند. در این گونه ...
قوانین شکست در کسب و کار بخش دهم

یکشنبه, 15 اسفند 1395 - 12:45

قوانین شکست در کسب و کار بخش دهم

جمله ای است که خیلی ذهن را درگیر و مخاطبان را برای آغاز تهیج می کند و باید گفت خیلی از بزرگان برای رشد و تعالی شان تأثیر گرفته از این جمله بودند «حتماً نباید بهترین شویم تا شروع کنیم، برای بهترین شدن...
بایدها و نبایدهای اتخاذ استراتژی  بازاریابی در کارگزاری های بورسی در شرایط اقتصاد مقاومتی / جای خالی روش های نوین بازاریابی در صنعت مالی

یکشنبه, 15 اسفند 1395 - 09:40

بایدها و نبایدهای اتخاذ استراتژی بازاریابی در کارگزاری های بورسی در شرایط اقتصاد مقاومتی / جای خالی روش های نوین بازاریابی در صنعت مالی

کارگزاری های بورسی نیز مانند هر سازمانی به منظور جذب مشتریان نیازمند اتخاذ استراتژی های بازاریابی هستند تا از طریق تراکنش های مالی این مشتریان به سودآوری مناسبی دست پیدا کنند. در این میان در دهه...
یک برند بی دلیل برند نمی شود

شنبه, 14 اسفند 1395 - 12:45

یک برند بی دلیل برند نمی شود

این مقاله تنها یک تحلیل تخصصی و بر مبنای علم و تجربه است و نه یک مطلب تبلیغی. منظور از شاتل، الزاما شرکت شاتل نیست، بلکه این نوشتار تلاش می کند الگوهای برند شدن را به زبان ساده و کاربردی در بازار...
نگاهی به رویکردهای نوین در حوزه باشگاه مشتریان و برنامه های وفاداری / تولید ثروت با تحلیل اطلاعات

شنبه, 14 اسفند 1395 - 09:30

نگاهی به رویکردهای نوین در حوزه باشگاه مشتریان و برنامه های وفاداری / تولید ثروت با تحلیل اطلاعات

در چند سال گذشته برخی سازمان های ایرانی با هدف جذب و نگهداری مشتریان اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کرده اند؛ این موضوع تا اندازه ای جدی شده که نداشتن باشگاه مشتریان در بین سازمان ها به معنای...
بازاریابی شهری و شهرداری ها

چهارشنبه, 11 اسفند 1395 - 10:00

بازاریابی شهری و شهرداری ها

دغدغه مردم هر شهر، توسعه متوازن زیرساخت ها و زندگی بهتر است و این توسعه از وظایف مستقیم شهرداری هاست. در دوره ای که کیفیت خدمات در افزایش رضایت شهروندی نقش بسیار کلیدی و حیاتی دارد، این سوال نزد...
تفاوت مگا مارکتینگ    (MegaMarketing) و متامارکتینگ (Meta Marketin)

چهارشنبه, 11 اسفند 1395 - 09:40

تفاوت مگا مارکتینگ (MegaMarketing) و متامارکتینگ (Meta Marketin)

شرکت های آمریکایی معمولاً با ورود شرکت های ژاپنی به بازار بسیار نگران می شوند چون می دانند که ژاپنی ها در همان قسمت اول متوقف نمی شوند، بلکه از آن به عنوان سکوی پرتاب برای تهاجمات بعدی استفاده می...
نگاهی به استراتژی های بازاریابی برند استارباکس / تجربه ای با طعم قهوه!

چهارشنبه, 11 اسفند 1395 - 06:20

نگاهی به استراتژی های بازاریابی برند استارباکس / تجربه ای با طعم قهوه!

«هر هفته میلیون ها مشتری از فروشندگان استارباکس، قهوه دریافت می کنند ولی همگی یک تجربه را احساس می کنند.» استارباکس، فروشنده قهار قهوه، در سال 1971 در سیاتل تاسیس شد و تا نوامبر 2016، بیش از 23000 شعبه در...
مشتریان رنگارنگ /  شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان – بخش اول

سه شنبه, 10 اسفند 1395 - 13:00

مشتریان رنگارنگ / شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان – بخش اول

در گذشته بازاریابی را به عنوان علمی برای شناساندن محصول به مشتری که به دنبال آن است، معرفی می کردند. به عبارت دیگر در آن زمان خرید کالا یا خدمات بستگی به نیاز مشتری آن داشت و فروشنده تنها باید به...
قوانین شکست در کسب و کار  بخش نهم

سه شنبه, 10 اسفند 1395 - 12:45

قوانین شکست در کسب و کار بخش نهم

«اندکی صبر سحر نزدیک است» جمله ای بسیار آشنا برای دستیابی به اهداف است، ولی اینکه چه بخشی از مدیران واقعاً به این جمله و اصل معتقدند جای تأمل دارد. باید گفت خیلی از مدیران ارشد سازمانی حاضرند تن به...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073288-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز