مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
ویدئوهای زنده چطور بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهند؟

دوشنبه, 27 دی 1395 - 13:30

ویدئوهای زنده چطور بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهند؟

همه چیز با رونمایی ویدئوهای زنده فیس بوک بالا گرفت. حالا لحظه به لحظه روی نقشه جهان صدها نقطه را می شود پیدا و زنده و مستقیم روی اسکرین ها تماشای شان کرد. رو به یک گروه موسیقی مشغول اجرای کنسرت، داخل...
نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

دوشنبه, 27 دی 1395 - 13:15

نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

همواره دنیای پر هیجان ورزش علاقه مندان بسیار زیادی دارد و در هر گوشه و کناری که بنشینی، همه گزارشگر ورزشی می شوند و با هیجان بسیار از رویدادهای ورزشی صحبت می کنند. امروزه، هواداران ورزشی این...
نگاهی به طراحی لوگوی علیرضا عصار، نخستین علامت ثبت شده فردی در ایران / این حال خوب من است...

دوشنبه, 27 دی 1395 - 09:40

نگاهی به طراحی لوگوی علیرضا عصار، نخستین علامت ثبت شده فردی در ایران / این حال خوب من است...

علیرضا عصار حرکت جدیدی را در راستای پرسونال برند خود با استفاده از گرافیک خلاقانه و تولید محتوا آغاز کرده است. این خواننده اخیرا لوگویی را برای خود طراحی کرده که توانسته به عنوان نخستین نشان تجاری...
نظرسنجی مردمی برندهای محبوب برای چهارمین سال متوالی / بزرگ ترین رقابت برندها در جلب حمایت مصرف کنندگان آغاز شد

یکشنبه, 26 دی 1395 - 12:30

نظرسنجی مردمی برندهای محبوب برای چهارمین سال متوالی / بزرگ ترین رقابت برندها در جلب حمایت مصرف کنندگان آغاز شد

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره برند محبوب از شروع چهارمین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم خبر داد و گفت: در پی اعلام رسمی برنامه های «جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان»،...
استراتژی های رونمایی محصول بخش هشتم

یکشنبه, 26 دی 1395 - 12:15

استراتژی های رونمایی محصول بخش هشتم

گاهی آنقدر راهکار ها به ما نزدیکند که دیده نمی شوند یا ما توجه نمی کنیم و ناخواسته یا خواسته خودمان را در مسیری قرار می دهیم که بسیار پر پیچ و خم است و به اصطلاح به جای آنکه با کمی تفکر از چرخ اختراع...
نگاهی به کمپین جدید اینستاگرامی محصولات جدید فیلیپس / نشون کن!

یکشنبه, 26 دی 1395 - 09:30

نگاهی به کمپین جدید اینستاگرامی محصولات جدید فیلیپس / نشون کن!

داشتن یک ریش تراش خوب برای اصلاح یکی از دغدغه های همیشگی مخاطبان مرد است و شرکت های پیشرو و اصیل در این حوزه همانند فیلیپس در طراحی محصولات جدید خود بیش از هر چیز به کیفیت و ویژگی های به روز و منحصر...
حس مشتری

شنبه, 25 دی 1395 - 13:00

حس مشتری

برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد. این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است. ایجاد حس مشترک از طریق حواس پنجگانه و عناصر محصول می تواند مقدمه ایجاد یک نوستالژی و...
سلسله درس های بازاریابی و فروش (11) / اهمیت شناسایی

شنبه, 25 دی 1395 - 12:45

سلسله درس های بازاریابی و فروش (11) / اهمیت شناسایی

یکی از کلمات اساسی مطرح در نظام بازاریابی شناسایی است. دقت کنید هر تصمیم درست برای اینکه با خطای تصمیم گیری کمتری برخوردار باشد نیاز به اطلاعات دقیق و بهنگام دارد و این میسر نمی شود مگر اینکه فاز...
ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

شنبه, 25 دی 1395 - 12:30

ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب وکار در ایران به کارت ویزیت با اهمیت بالایی نگاه نمی کنند. دلیل این ادعا، کارت های ویزیت فراوانی است که در ارتباطات گوناگون و نمایشگاه ها به دست مان می رسد و در نهایت...
آینده  بازاریابی در عصر فناوری / بازاریابی «برمبنای تقاضا»

شنبه, 25 دی 1395 - 09:40

آینده بازاریابی در عصر فناوری / بازاریابی «برمبنای تقاضا»

فناوری هـــای نوظهور مستعد شخصی کردن تجربه  مصرف کننده به طور اساسی در زمان واقعی و تقریبا در همه جا هستند. برای مهیا شدن چندان هم زود نیست. مسئله این است که سرعت فزاینده  فناوری های دیجیتال...
این برند صبور مداوم...

چهارشنبه, 22 دی 1395 - 11:30

این برند صبور مداوم...

برای بررسی برندینگ شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی ابتدا باید به این سوال جواب دهیم که آیا آقای هاشمی دارای یک برند شخصی قوی است یا خیر و قلمرو آن کجاست؟ در پاسخ به سوال اول باید گفت که بله قطعا برندی...
هاشمی منبع گران بهای برند سیاسی ایران بود

چهارشنبه, 22 دی 1395 - 10:20

هاشمی منبع گران بهای برند سیاسی ایران بود

ابتدا باید عنوان کنم مطالب مطرح شده جنبه علمی دارد و سعی بنده در این است تا یک شخصیت محترم و ارزنده را فقط با عینک دانش برندسازی تحلیل کنم. امیدوارم روزهایی برسد که در کلاس های درس برای مثال آوردن از...
نگاهی تحلیلی بر برند سازی فردی- سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی / برند اکبر، آیت مصلحت و سیاست

چهارشنبه, 22 دی 1395 - 09:50

نگاهی تحلیلی بر برند سازی فردی- سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی / برند اکبر، آیت مصلحت و سیاست

سردار سازندگی، عنوان تنها یار دیرین انقلاب و رهبری؛ عنوانی که برای کسب آن خون دل ها خورده شد و تلاش های بی وقفه ای در راستای تعالی کشور در شرایط بحرانی اقتصادی و سیاسی صورت گرفت. مقبولیت و محبوبیتی...
تاکسی اینترنتی در مقابل تاکسی تلفنی سنتی

دوشنبه, 20 دی 1395 - 12:45

تاکسی اینترنتی در مقابل تاکسی تلفنی سنتی

چندی است دعوای بین کسب و کارهای آنلاین و سنتی در حال بالا گرفتن است. اسنپ و تاپسی صدای آژانس های خدمات تاکسی را در آورده اند، سایت دیوار صدای معاملات املاک و... و در نهایت شکایت به سازمانی مرجع از طرف...
انعطاف کلامی در ارتباط با مشتری

دوشنبه, 20 دی 1395 - 12:30

انعطاف کلامی در ارتباط با مشتری

برای ارتباط با مشتری از عبارات و کلمات مطلق استفاده نکنیم و دست خودمان را نبندیم. در جلسه با مشتری اگر با مورد خاصی برخورد کردید به یکباره نگویید ما با فلان شرکت اصلا کار نمی کنیم، بگویید ما فعلا...
بررسی محصولات پروبیوتیک پگاه با بسته بندی جدید

دوشنبه, 20 دی 1395 - 09:30

بررسی محصولات پروبیوتیک پگاه با بسته بندی جدید

برندهای بسیاری هستند که برای توسعه محصول روی ارائه مواد غذایی سالم مانور می دهند، به خصوص برندهای حوزه لبنی که در این راه و تکمیل سبد محصولات سلامت خود از یکدیگر پیشی می گیرند. پگاه از آن دسته...
مدل های سلسله مراتبی برای ارزیابی تبلیغات

یکشنبه, 19 دی 1395 - 13:00

مدل های سلسله مراتبی برای ارزیابی تبلیغات

حتما مهم ترین جنبه از برنامه توسعه موثر ارتباطی (مانند تلاش های برنامه ریزی شده تبلیغاتی) همان فرآیند درک پاسخ گیرنده (مصرف کننده) است که ممکن است از طریق مشاهده یک رفتار خاص از سوی وی (مانند خرید...
استراتژی های رونمایی محصول بخش هفتم

یکشنبه, 19 دی 1395 - 12:45

استراتژی های رونمایی محصول بخش هفتم

استراتژی های رونمایی محصول در دنیای توسعه یافته امروز آنقدر مهم و ارزشمند هستند که سازمان ها سناریو های مختلف و متفاوتی را بر پایه برنامه ریزی های دقیق و حساب شده، برای معرفی محصول به مخاطبان، طرح...
5 سطح بازاریابی محتوایی در صنعت مد و لباس

یکشنبه, 19 دی 1395 - 09:30

5 سطح بازاریابی محتوایی در صنعت مد و لباس

کارخانه های مد و لباس تمایل دارند سنتی و محافظ برندشان باشند و در شرایطی کار کنند که مملو از محتوا باشد. این شرایط محیط چندان نویدبخشی را برای بازاریابی محتوایی خلق نمی کند ولی برای یک مطالعه موردی...
اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به «جشنواره برترین های تبلیغات ایران»

شنبه, 18 دی 1395 - 14:00

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به «جشنواره برترین های تبلیغات ایران»

دبیرخانه جشنواره برترین های تبلیغات ایران (جشنواره ملی تبلیغات) طی اطلاعیه ای آخرین مهلت ارسال آثار را به جشنواره برترین های تبلیغات ایران اعلام کرد. بنابر این گزارش کانون های تبلیغاتی، روابط...
سلسله درس های بازاریابی و فروش (10)

شنبه, 18 دی 1395 - 12:30

سلسله درس های بازاریابی و فروش (10)

یکی از سوال های مهمی که همواره در حوزه بازاریابی و فروش مطرح می شود این است که ارزش چیـست؟ ارزش به زبان ساده مطـلوبیت نهایی است که نصیـب مشـتری می شود. ارزش مقایسه بین هزینه هایی است که مشتری می...
بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

شنبه, 18 دی 1395 - 12:15

بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدید، نخستین کاری که کردید چه بود؟ شاید چند دقیقه وقت گذاشتید و مقداری چای یا قهوه نوشیدید و صبحانه میل کردید. شاید هم گوشی موبایل خود را بررسی کردید تا مطالبی که در طول...
نگاهی به کمپین مدارس محصول پاپ دنت /  روش جدید بازاریابی در مدارس

شنبه, 18 دی 1395 - 09:30

نگاهی به کمپین مدارس محصول پاپ دنت / روش جدید بازاریابی در مدارس

دنت اخیرا برای معرفی محصول دنت پاپ خود، توزیع آن را در مدارس به عنوان یکی از روش های بازاریابی آغاز کرده است. به نظر می رسد هدف از انجام این کار برندینگ محصول و تثبیت آن در اذهان مصرف کننده باشد و با...
چگونه با ساخت برند شخصی شرکت تجاری خود را ارتقا ببخشیم

چهارشنبه, 15 دی 1395 - 12:15

چگونه با ساخت برند شخصی شرکت تجاری خود را ارتقا ببخشیم

توسعه برندینگ شخصی می تواند درهای بسیاری را به روی افراد گشوده و آنان را در راه رسیدن به رویاهای شان یاری کند. با تمرکز روی توسعه پایدار برندینگ شخصی خواهید دید که حسن شهرت شما به میزان قابل توجهی...
کمپین «آخر زمین» زودفود زیر ذره بین «فرصت امروز» / حمایت از زمین با ایده آخرالزمانی!

چهارشنبه, 15 دی 1395 - 09:30

کمپین «آخر زمین» زودفود زیر ذره بین «فرصت امروز» / حمایت از زمین با ایده آخرالزمانی!

محیط زیست و دغدغه های مرتبط با آن یکی از حوزه های مسئولیت اجتماعی است که برندها سعی در توجه و رسیدگی به آن دارند. حقیقت این است که این دغدغه های زیست محیطی هنوز به فرهنگ عمومی تبدیل نشده و بی توجهی به...
نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

سه شنبه, 14 دی 1395 - 12:45

نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

قدرت رنگ ها عموما از سوی مصرف کنندگان و مشتریان نادیده گرفته می شود. این در حالی است که بسیاری از بازاریاب ها بخش عمده ای از زمان خود را به اندیشیدن درباره رنگ ها و قدرت و میزان اثرگذاری آنها در پروسه...
مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی محصول – بخش ششم

سه شنبه, 14 دی 1395 - 12:30

مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی محصول – بخش ششم

دهمین استراتژی رونمایی محصولات در بخش ششم از سلسله مباحث آموزش بازاریابی و برند را با این مفهوم آغاز می کنیم که این استراتژی به نوبه خود مدعیان بسیار فراوانی برای اجرا دارد، ولی در نهایت نتیجه ای...
[12 3 4 5  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 650 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >