مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
تحلیلی بر قانون شکل دهی در مدل شرطی سازی کنشگر اسکینر برای بازاریابی استراتژیک (بخش دوم) / مدیریت کنش بازار؛ استراتژی هدفمند و رفتارگرایانه

شنبه, 03 تیر 1396 - 16:38

تحلیلی بر قانون شکل دهی در مدل شرطی سازی کنشگر اسکینر برای بازاریابی استراتژیک (بخش دوم) / مدیریت کنش بازار؛ استراتژی هدفمند و رفتارگرایانه

با معرفی و توضیح نظریه شرطی سازی اسکینر و بخش های وابسته به آن که در قسمت قبل مطرح شد و همچنین آشنایی با مفاهیم مورد نظر، نوبت آن است که با بررسی و تجزیه و تحلیل قانون شکل دهی اسکینر، کم کم به نکته مهم...
نگاهی به کمپین «تحویل ناب» نیسان از منظر بازاریابی

شنبه, 03 تیر 1396 - 10:51

نگاهی به کمپین «تحویل ناب» نیسان از منظر بازاریابی

در دنیای رقابتی امروز شرکت هایی می توانند در فرآیند تولید و توزیع به درستی به رشد و توسعه دست یابند که امکان لازم برای فعالیت های بازاریابی های نوین را بر پایه نیازها، خواسته ها و تطابق آن با...
تحلیلی بر قانون شکل دهی در مدل شرطی سازی کنشگر اسکینر برای بازاریابی استراتژیک (بخش اول) / مدیریت کنش بازار

جمعه, 02 تیر 1396 - 17:06

تحلیلی بر قانون شکل دهی در مدل شرطی سازی کنشگر اسکینر برای بازاریابی استراتژیک (بخش اول) / مدیریت کنش بازار

در دو تعریف اساسی و منطقی که توسط پیتر دراکر و فیلیپ کاتلر گری آرمسترانگ ارائه شد، پی بردم که مقوله بازاریابی فراتر از یک قالب مشخص و تعریف شده علمی است و دریافتم که در ظاهر جذاب و برونگرای...
استراتژی بازاریابی در مؤسسات قرض الحسنه

چهارشنبه, 31 خرداد 1396 - 15:50

استراتژی بازاریابی در مؤسسات قرض الحسنه

سیستم مالی مبتنی بر قرض الحسنه، سازوکاری است که به رغم تمامی مسائلی که تا به امروز در حوزه های بانکی و اقتصادی کشور داشته و داریم، کماکان جایگاه والای خود را در سطوح مختلف جامعه حفظ کرده است که نماد...
ایمیل مارکتینگ یا محتوا؟

سه شنبه, 30 خرداد 1396 - 16:40

ایمیل مارکتینگ یا محتوا؟

هیچ ماست فروشی نمی گوید دوغ من ترش است! نمی توانم در فضای بازار ایران، کپی برداری های ناشیانه از ابزارهای بازاریابی در خارج از کشور را نادیده بگیرم و درباره آن مطلبی ننویسم. به راستی خرید هر یک از ما...
چگونگی برنامه های وفاداری برای شرکت های فعال در حوزه فناوری (قسمت دوم)

سه شنبه, 30 خرداد 1396 - 16:30

چگونگی برنامه های وفاداری برای شرکت های فعال در حوزه فناوری (قسمت دوم)

در قسمت اول این مطلب به بخشی از چگونگی طراحی گام به گام برنامه وفاداری برای شرکت های فعال در حوزه IT اشاره کردیم. در این مطلب قصد داریم به اهرم های بازگشت مشتری اشاره کنیم. سه اهرم اولیه برای بازگشت...
اهمیت مهندسی فروش در بازار

سه شنبه, 30 خرداد 1396 - 16:20

اهمیت مهندسی فروش در بازار

مهندسی فروش ترکیبی از فروش و مهندسی است که در بازارهای صنعتی و بازرگانی وجود دارد. تصمیم گیری در این بازارها متفاوت از بسیاری دیگر از بازارها و مشتریان اتخاذ می شود و بیشتر براساس اطلاعات فنی و...
تصمیم گیری و نیاز مشتری در بازاریابی استراتژیک

دوشنبه, 29 خرداد 1396 - 15:40

تصمیم گیری و نیاز مشتری در بازاریابی استراتژیک

دلیل شکست اغلب برنامه ریزی های بازاریابی و انواع استراتژی های فروش، عدم درک صحیح فرآیندهاست. وقتی مشتریان محصول یا خدمات شما را می خرند، وارد فرآیندی برای تصمیم گیری می شوند. با صرف زمان برای درک...
چگونه و چه وقت باید برندسازی کرد؟

یکشنبه, 28 خرداد 1396 - 16:40

چگونه و چه وقت باید برندسازی کرد؟

پاسخ کوتاه به این سوال که چگونه و چه وقت باید برندسازی کرد، این است که برند را زمانی می سازید، که برای وعده دادن به مشتری ها آمادگی دارید و زمانی می توانید برندتان را حفظ کنید که به وعده ای که داده...
اهمیت آموزش فروش حضوری در بازاریابی

شنبه, 27 خرداد 1396 - 15:57

اهمیت آموزش فروش حضوری در بازاریابی

روش های نوین فروش بر پایه اطلاعات صحیح به شرکت ها و کسب وکارها کمک می کند، اما بسیاری از مجموعه ها یا توانایی دسترسی به این اطلاعات را ندارند یا از متخصصان و مدرسان مسلط به اصول اجرایی روش های افزایش...
محتوای رقابتی در بازاریابی محتوا

جمعه, 26 خرداد 1396 - 15:27

محتوای رقابتی در بازاریابی محتوا

اصطلاح «محتوای رقابتی» برای نخستین بار در آوریل 2017 توسط محمد ابریشمی مطرح شد. هنگامی که که بازاریابی محتوا به عنوان استراتژی نا پایداری توسط کارشناسانی مانند مارک شیفر مطرح و مقالاتی مانند شوک...
اثرات فرهنگی و اجتماعی یک ابر قدرت تجاری

چهارشنبه, 24 خرداد 1396 - 14:34

اثرات فرهنگی و اجتماعی یک ابر قدرت تجاری

رستورانهای  دارای حدود 36200 شعبه در 119 کشور جهان، بزرگ ترین مجموعه رستوران های زنجیره ای  میباشد که نام آن برای کوچک و بزرگ در سراسر دنیا شناخته شده است چون روزانه حدود 70 میلیون نفر(چیزی نزدیک به...
فرآیند برندسازی ( بخش دوم)

چهارشنبه, 24 خرداد 1396 - 14:21

فرآیند برندسازی ( بخش دوم)

در بخش قبلی فرایند برند سازی را توضیح دادیم و به مراحل مختلف آن پرداختیم. در این قسمت به به نکات مهم دیگری اشاره خواهیم کرد که برای پیشبرد کار لازم است. چه زمانی باید برند را ساخت قسمت های زیر مواقع...
چگونگی برنامه های وفاداری برای شرکت های فعال در حوزه فناوری (قسمت اول)

سه شنبه, 23 خرداد 1396 - 15:50

چگونگی برنامه های وفاداری برای شرکت های فعال در حوزه فناوری (قسمت اول)

نخستین گام در طراحی یک برنامه امتیازی و وفاداری خوب، شناخت مشتریان و چگونگی مشارکت دادن آنها در برنامه های شرکت است. صنعت فناوری یا همان high tech، یک بازار رقابتی فشرده است که تنوع محصولات و خدمات در...
افزایش فروش با درک رفتار مصرف کننده

سه شنبه, 23 خرداد 1396 - 15:45

افزایش فروش با درک رفتار مصرف کننده

از جمله راهکارهای فروش بیشتر و بازاریابی هدفمندتر، دقت در رفتار مصرف کننده است.رفتار مصرف کننده، مطالعه افراد و فعالیت هایی است که برای برآوردن نیازهای شناخته شده ی آن افراد انجام می شود. این...
فرآیند برندسازی را بهتر بشناسیم (بخش اول)

سه شنبه, 23 خرداد 1396 - 15:19

فرآیند برندسازی را بهتر بشناسیم (بخش اول)

وقتی زمان برندسازی فرا میرسد، قبل از اینکه حقیقتاً تمام سعی خود را بکار گرفته و شروع کنید، باید بدانید درگیر چه کاری می شوید. این مقاله به شما درباره  فرآیند برندسازی، یک دید کامل می دهد؛ من مراحل...
6 برنامه رایج وفادارسازی مشتریان

دوشنبه, 22 خرداد 1396 - 16:00

6 برنامه رایج وفادارسازی مشتریان

ضرورت داشتن مشتریان وفادار محدود به بازه ی زمانی مشخصی نیست و همواره تمامی سکان داران کسب و کار به آن توجه ویژه داشته و دارند . طبیعتا در این رهگذر مفاهیم مختلفی به گوش شما میخورند که در این متن سعی...
اهمیت آموزش بازاریابی و فروش کاربردی

دوشنبه, 22 خرداد 1396 - 14:40

اهمیت آموزش بازاریابی و فروش کاربردی

دسترسی به اطلاعات صحیح، یکی از شروط مهم موفقیت در جذب حرفه ای مشتریان در هر کسب وکاری است. در کنار این دسترسی، استراتژی فروش مؤثر بر مبنای چگونگی تحلیل و اجرای اثربخش اطلاعات است. به جرأت می توانم...
راهکارهای تبلیغات اثرگذار در تلگرام و اینستاگرام

یکشنبه, 21 خرداد 1396 - 16:00

راهکارهای تبلیغات اثرگذار در تلگرام و اینستاگرام

میزان ضریب نفوذ و اثرگذاری شبکه های اجتماعی در زندگی انسان مدرن تا بدان حد شده که هر تولید کننده یا فروشنده کالا یا خدمات را برای ترغیب مخاطبان به سمت خود جلب می کند. حضور شبکه های اجتماعی در قشر...
شیوه های جدید فروش نان به طور مداوم از روندهای بازار و رفتار مصرف کنندگان تبعیت می کند / بازاریابی برای نان

شنبه, 20 خرداد 1396 - 17:33

شیوه های جدید فروش نان به طور مداوم از روندهای بازار و رفتار مصرف کنندگان تبعیت می کند / بازاریابی برای نان

عوامل موثر بر کیفیت نان چیست؟ این یک پرسش اولیه برای تولیدکننده نان برای بازاریابی و فروش محصول تولیدی خود است. البته در شرایطی که بعضا برخی نانوایی ها کمتر از چند قدم با هم فاصله دارند، این پرسش...
استراتژی بازاریابی هنر

شنبه, 20 خرداد 1396 - 14:00

استراتژی بازاریابی هنر

چارچوبى مناسب براى مدیران سازمان ها و مجموعه هاى هنرى جهت تدوین و اجراى برنامه بازاریابى دستاوردهای فعالیت های هنری ما (اعم از آثار هنری تجسمی و نمایشی یا هر نوع خلاقیت و آفرینش هنری دیگر) بدون...
چند نکته برای طراحی یک لوگوی تاثیرگذار

شنبه, 20 خرداد 1396 - 12:45

چند نکته برای طراحی یک لوگوی تاثیرگذار

شما تنها یک شانس دارید تا با لوگوی خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، بنابراین با داشتن یک طراحی مناسب و اصولی، شانس خود را چند برابر کنید. راه اندازی یک کسب و کار جدید تنها به ارائه محصولات بدون نقص...
شرکت هایی که به زودی جهان را تغییر می دهند

شنبه, 20 خرداد 1396 - 09:30

شرکت هایی که به زودی جهان را تغییر می دهند

به شرکت ها و محصولاتی فکر کنید که از پنج سال گذشته اسم آنها را زیاد می شنوید یا از آنها استفاده می کنید. آیا شما پنج سال پیش اینستاگرام داشتید؟ آیا پنج سال پیش دوربین های GoPro را می شناختید یا می...
بازاریابی اخلاقی چیست؟

پنج شنبه, 18 خرداد 1396 - 14:15

بازاریابی اخلاقی چیست؟

رعایت اخلاق حرفه ای در مارکتینگ و بازاریابی شاید در نگاه اول چندان با کسب سود و رسیدن به نتایجی که مدنظر صاحبان کسب و کار است هم راستا نباشد، اما در بلند مدت حتماً منافع سازمان را با خود به همراه...
شاخص های مهم در تحلیل کارایی یک صفحه اینستاگرام

پنج شنبه, 18 خرداد 1396 - 09:40

شاخص های مهم در تحلیل کارایی یک صفحه اینستاگرام

شاخص هایی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید میزان تعامل مخاطبان با یک صفحه اینستاگرام و کارایی آن صفحه را محک بزنید. شبکه اینستاگرام با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال به طور روزانه، خود...
۵ مهارت ضروری برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش موفق

چهارشنبه, 17 خرداد 1396 - 13:00

۵ مهارت ضروری برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش موفق

اگر در کسب و کار فروش محوری فعالیت می کنید، باید بدانید که نقش مدیریت فروش در یک سازمان قابل چشم پوشی نیست. یک مدیر فروش موفق باید قادر به رهبری فروشندگانی با سبک های فروش مختلف و تیپ های شخصیتی...
فروش استراتژیک

چهارشنبه, 17 خرداد 1396 - 12:45

فروش استراتژیک

راهکارهای فروش بیشتر مبتنی بر تکنیک های فروش حرفه ای است و فروش حرفه ای یعنی فروش استراتژیک. تکنیک های فروش بیش از آنکه مبتنی بر مقاله و مفاهیم نظری باشند، بر پایه روش های فروش کالا به شکل عملیاتی...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073308-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز