بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس 22 قانون ابدی برند سازی / قانون سوم برندسازی: شهرت

دوشنبه, 25 آبان 1394 - 00:30

بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس 22 قانون ابدی برند سازی / قانون سوم برندسازی: شهرت

به طور قطع می‌توان گفت که آژانس‌های تبلیغاتی معتقدند که یک برند را می‌توانند از طریق تبلیغات به‌وجود آورند و لذا اگر با اکثر آنها صحبت شود آنها انجام کارهای بهتر و خلاق‌تر از طریق شناسایی...
برترین مدیر ارشد بازاریابی در سال ۲۰۱۵

دوشنبه, 25 آبان 1394 - 00:00

برترین مدیر ارشد بازاریابی در سال ۲۰۱۵

مجله فوربز سالانه به انتشار نام برترین و تاثیرگذارترین مدیر ارشد بازاریابی دنیا می‌پردازد. امسال هم برای چهارمین سال پیاپی نام فیل شیلر Phil Schiller مدیر ارشد بازاریابی شرکت اپل توانسته است جایگاه اول...
بایدها و نبایدهای اصول بازاریابی در شبکه اجتماعی پرطرفدار / چگونه اینستاگرام بازاریابی شما را متحول می‌کند

یکشنبه, 24 آبان 1394 - 02:10

بایدها و نبایدهای اصول بازاریابی در شبکه اجتماعی پرطرفدار / چگونه اینستاگرام بازاریابی شما را متحول می‌کند

با آغاز فعالیت اینستاگرام در سال2010 این امکان برای برندها و صاحبان مشاغل فراهم شد تا با مردم ارتباط برقرار کنند و از طریق انتشار تصاویر و عکس، داستان برند خود را تعریف کنند. آمار گرفته شده حاکی از آن...
طرح بازاریابی؛ شناسنامه موفقیت

یکشنبه, 24 آبان 1394 - 02:00

طرح بازاریابی؛ شناسنامه موفقیت

متولیان کسب و کار در ایران اغلب با فضایی ناامن برای تجارت و تولید دست به گریبان بوده‌اند. انواع و اقسام مشکلات داخلی و خارجی اعم از نقص قوانین، تغییر قوانین، دست‌اندازهای معمول، تحریم‌ها، شرایط...
ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی  (43) / کیسه‌های خرید  بهتر است رنگی باشند

یکشنبه, 24 آبان 1394 - 01:50

ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (43) / کیسه‌های خرید بهتر است رنگی باشند

همزمان با افزایش مصرف‌گرایی و تغییر نگاه مردم به خرید به‌عنوان یک تفریح و خرید کردن برای لذت نه برطرف کردن یک ضرورت، کیسه‌های خرید نیز در این میان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و استفاده از...
فولکس‌ واگن در مورد خودروهای بنزین‌ سوز خود هم دروغ گفته است

شنبه, 23 آبان 1394 - 19:17

فولکس‌ واگن در مورد خودروهای بنزین‌ سوز خود هم دروغ گفته است

در ماه سپتامبر (شهریور) فولکس واگن غول خودروسازی آلمان پذیرفت که از ابزارهایی برای فریب تست‌های انتشار گازهای مخرب محیط‌زیست در خودروهای دیزلی خود استفاده کرده است. اما به نظر می‌رسد خودروهای...
نگاهی به محصول چای گوزل با رنگ طبیعی / وقتی سلامت، مزیت رقابتی می‌ شود

شنبه, 23 آبان 1394 - 01:20

نگاهی به محصول چای گوزل با رنگ طبیعی / وقتی سلامت، مزیت رقابتی می‌ شود

 در سال‌های اخیر بازار چای بسته‌بندی شده در ایران به لحاظ تعدد عرضه‌کنندگان به‌صورت چشمگیری رو به افزایش بوده است. شرکت‌های تولید چای سعی در عرضه محصولی با رنگ، بو و طعم طبیعی دارند تا بدین...
محصول جدید شرکت تلاونگ زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / ورود به بازار جدید با سفیده تخم مرغ!

چهارشنبه, 20 آبان 1394 - 03:00

محصول جدید شرکت تلاونگ زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / ورود به بازار جدید با سفیده تخم مرغ!

تخم‌مرغ یکی از مواد غذایی کاملی است که گاهی دانشجوها به‌عنوان غذای اصلی، برخی دیگر از افراد در وعده‌ صبحانه و حتی ورزشکاران برای تأمین پروتئین بدن از آن استفاده می‌کنند. این ماده غذایی حتی در...
بهترین مهندسان جهان استخدام شرکت گوگل هستند

چهارشنبه, 20 آبان 1394 - 02:40

بهترین مهندسان جهان استخدام شرکت گوگل هستند

به گفته مرکز تحقیقاتی Bernstein شرکت آلفابت و زیرمجموعه بزرگ آن یعنی گوگل بهترین و باکیفیت‏ترین مهندسان جهان را در خود جا داده است. این مرکز تحقیقاتی گزارش خود را مبتنی بر داده‏های شرکت SignalFire منتشر...
پیشنهادهای «فرصت امروز» برای ارتقای فعالیت‌ های ارتباطاتی برند دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌ و گو با دکتر فرزاد مقدم / حالا نوبت برندسازی است

سه شنبه, 19 آبان 1394 - 00:30

پیشنهادهای «فرصت امروز» برای ارتقای فعالیت‌ های ارتباطاتی برند دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌ و گو با دکتر فرزاد مقدم / حالا نوبت برندسازی است

همین چند سال پیش بود که کنکور یکی از دغدغه‌های جوانان برای ورود به دانشگاه محسوب می‌شد و تحصیلات در دانشگاه‌ها آرزوی بسیاری از آنها بود. جمعیت متولدان دهه 60 متقاضی ورود به دانشگاه آن‌چنان زیاد...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (42) / وقتی همه چیز خوب پیش می‌ رود به دنبال تغییر نباشید

سه شنبه, 19 آبان 1394 - 00:10

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (42) / وقتی همه چیز خوب پیش می‌ رود به دنبال تغییر نباشید

همه شرکت‌ها به دنبال آن هستند تا به واسطه هویت و شخصیت برند خود توجه مردم نسبت به محصولات و خدماتی که ارائه می‌کنند، جلب شود. به خاطر سپرده شدن نام یک برند و دو برابر شدن میزان فروش طی یک سال و در...
سرویس همیار مشتری بانک آینده زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / مشتری‌ گرایی با ارائه خدمات بانکی در منزل

دوشنبه, 18 آبان 1394 - 01:20

سرویس همیار مشتری بانک آینده زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / مشتری‌ گرایی با ارائه خدمات بانکی در منزل

همیشه بانک رفتن سخت است و هر سرویسی که کارهای بانکی را تسهیل کند، قطعا با استقبال خوبی از جانب مخاطبان ایرانی همراه می‌شود؛ چند سال پیش اگر شما برای یک فرآیند ساده بانکی مانند واریز وجه به بانک...
بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس 22 قانون ابدی برند سازی / قانون دوم برند سازی: تمرکز (اختصار)

دوشنبه, 18 آبان 1394 - 01:10

بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس 22 قانون ابدی برند سازی / قانون دوم برند سازی: تمرکز (اختصار)

زمانی‌که دامنه فعالیت خود را متمرکز می‌کنید اتفاقات خوب شروع می‌شود. البته تمرکز به معنی محدود شدن در یک محصول نیست به‌عنوان مثال برند اول کافی شاپ در دنیا برند استارباکس است که بیش از 30 نوع...
استفاده گوگل از پهپاد برای تحویل کالا و خدمات به مشتریان

دوشنبه, 18 آبان 1394 - 00:40

استفاده گوگل از پهپاد برای تحویل کالا و خدمات به مشتریان

شرکت نوپای هلدینگ آلفابت که گوگل نیز به یکی از زیرمجموعه‌های آن مبدل شده، اعلام کرده که از سال ۲۰۱۷ برای ارائه خدمات و تحویل اقلام مورد نظر مشتریان از پهپاد استفاده خواهد کرد. به گزارش فارس، دیوید...
نگاهی به بسته‌ بندی جدید محصول شرکت دنت به نام دنت پاپ / بسته‌ بندی‌ های خندان

یکشنبه, 17 آبان 1394 - 01:20

نگاهی به بسته‌ بندی جدید محصول شرکت دنت به نام دنت پاپ / بسته‌ بندی‌ های خندان

طراحی بسته‌بندی‌های خلاقانه در کنار کیفیت محصول و دیگر رویکردهای ترفیع به پیشبرد فروش کمک می‌کند. در نتیجه بسیاری از شرکت‌ها تلاش می‌کنند به طراحی بسته‌بندی توجه ویژه نشان دهند و هرازگاهی...
دنیای پرهرج و مرج دیجیتال مارکتینگ

یکشنبه, 17 آبان 1394 - 01:10

دنیای پرهرج و مرج دیجیتال مارکتینگ

از روزی که اینترنت به‌عنوان یک ابزار خارق‌العاده ارتباطی به جامعه بشری اضافه شد، بعد از گذشت مدت کوتاهی، تاثیرات خود را بر روند رشد کسب‌و‌کار نمایان ساخت. دنیای مجازی همچون دنیای حقیقی بازاری را...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی  (41) / ایجاد یک رابطه دوستانه با رسانه‌ ها

یکشنبه, 17 آبان 1394 - 01:00

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (41) / ایجاد یک رابطه دوستانه با رسانه‌ ها

فراتر از تامین خوراک مورد نیاز رسانه‌ها و ایجاد یک رابطه دوستانه، مفید و حرفه‌ای با آنها، به یاد داشته باشید که نظرات خبرنگاران و مطالبی که در ارتباط با محصولات شما منتشر می‌کنند تحت تاثیر برداشت...
چای کودک شاهسوند زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / بازاریابی با بازی کودکانه

شنبه, 16 آبان 1394 - 01:30

چای کودک شاهسوند زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / بازاریابی با بازی کودکانه

یکی از بازی‌های دوران کودکی دختران، خاله‌بازی بود که در آن به‌ظاهر چای دم کرده و از مهمان‌های خود با آن پذیرایی می‌کردند. کودکان در گوشه ذهن خود همواره دوست داشتند که چای واقعی را برای مهمانان و...
جعلی یا واقعی: 5 نکته بازاریابی موثر برای پخش کردن ویدئوها

شنبه, 16 آبان 1394 - 01:00

جعلی یا واقعی: 5 نکته بازاریابی موثر برای پخش کردن ویدئوها

در قالب یک سریال محبوب به نام « Nathan for You » در کانال تلویزیونی « Comedy Central»، یک کمدین موسوم به «ناتان فیلدر» ضمن آشنا‌سازی مخاطبان با کسب‌وکار‌های مختلف در سرتاسر کشور، کمک می‌کند تا موفقیت...
حجم تولید مدل «‌ای‌۳۲۰» ایرباس افزایش می‌ یابد

شنبه, 16 آبان 1394 - 00:50

حجم تولید مدل «‌ای‌۳۲۰» ایرباس افزایش می‌ یابد

شرکت ایرباس از افزایش میزان تولید هواپیماهای مدل «ای ۳۲۰» خود خبر می‌دهد. دلیل اتخاذ چنین تصمیمی بالا بودن میزان تقاضا برای این مدل عنوان شده است. بدین ترتیب حجم تولید‌ای ۳۲۰ از ۴۲ فروند در ماه به...
درس‌ های بازاریابی از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا / تاکتیک‌ های تازه در مسیر رسیدن به کاخ سفید

چهارشنبه, 13 آبان 1394 - 02:10

درس‌ های بازاریابی از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا / تاکتیک‌ های تازه در مسیر رسیدن به کاخ سفید

از آنجا که انتخابات ریاست جمهوری در بسیاری کشورها فقط هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد، دیدن اینکه کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف خود چه تغییراتی می‌کنند و از چه فناوری‌ها و...
5 نکته برای تجزیه ‌و ‌تحلیل داده‌ های بازاریابی

چهارشنبه, 13 آبان 1394 - 01:50

5 نکته برای تجزیه ‌و ‌تحلیل داده‌ های بازاریابی

تجزیه ‌و ‌تحلیل داده‌ها می‌تواند باعث بازگشت سرمایه ROI و توانایی بازاریابان شود. چنانچه راه‌حل‌های ارائه شده بر مبنای این داده‌ها و بررسی دقیق رفتار مشتری باشد بسیار ثمربخش خواهد بود اما آیا...
فعالیت‌ های ارتباطاتی برند شبکه نسیم زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / سرگرم‌ سازی با هویتی مبهم

سه شنبه, 12 آبان 1394 - 01:50

فعالیت‌ های ارتباطاتی برند شبکه نسیم زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / سرگرم‌ سازی با هویتی مبهم

از دیــالــوگ‌هـای مـعـروف «هه‌هه و...» و «میام براتا»ی شخصیت عروسکی جناب خان که این روزها به‌صورت طنز در بین دیالوگ‌های مخاطبان ایرانی رواج پیداکرده تا استندآپ کمدی‌هایی که در شبکه تلویزیونی...
نگاهی به ابعاد تجربه مشتری

سه شنبه, 12 آبان 1394 - 01:40

نگاهی به ابعاد تجربه مشتری

همانگونه كه می‌دانید تجربه مشتری از مجموعه‌ای از فعل و انفعالات بین مشتری و یك محصول، یک شرکت یا بخشی از سازمان سرچشمه می‌گیرد که واكنشی را بر می‌انگیزد. این فعل و انفعالات به صورت ابعاد مختلف...
ابرکرومبی؛ درسی‌ تلخ از بازاریابی / بازاریابی با ایجاد تنفر!

دوشنبه, 11 آبان 1394 - 04:30

ابرکرومبی؛ درسی‌ تلخ از بازاریابی / بازاریابی با ایجاد تنفر!

برند‌های زیادی در حوزه پوشاک همواره مورد توجه قشر جوان بوده است. یکی از این برند‌های پوشاک، ابرکرومبی است که همیشه در مرکز توجهات قرار داشته است. برای اینکه این برند را دوست داشته باشید باید...
بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس  22 قانون ابدی برند سازی  (قسمت 2) / قانون اول برند سازی؛ گسترش

دوشنبه, 11 آبان 1394 - 04:20

بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس 22 قانون ابدی برند سازی (قسمت 2) / قانون اول برند سازی؛ گسترش

قدرت هر برند رابطه عکس با تعداد محصولات/ خدمات ارائه شده توسط آن برند دارد. به زبان ساده‌تر، هرچه به تعداد محصولات و خدمات یک برند اضافه شود قدرت آن برند ضعیف‌تر می‌شود. دلایل متعددی را می‌توان...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (40) / به رسانه‌ها کمک کنید

دوشنبه, 11 آبان 1394 - 04:10

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (40) / به رسانه‌ها کمک کنید

یکی از بهترین و با ارزش‌ترین تبلیغات آن است که افراد مورد اعتماد، شما را به دیگران توصیه کنند. دومین روش تبلیغات مطرح شدن نام برندتان در رسانه‌ها است. ایده روابط خوب با خبرنگاران از جمله ملزومات...
<<  91 92 93 94 95 [9697 98 99 100  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی