بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

نگاهی به استراتژی‌ های موفق بازاریابی در سال 93 / بازاریابی تلفیقی برای مصرف‌ کنندگان کیفیت‌ گرا

دوشنبه, 25 اسفند 1393 - 09:54

نگاهی به استراتژی‌ های موفق بازاریابی در سال 93 / بازاریابی تلفیقی برای مصرف‌ کنندگان کیفیت‌ گرا

بازاریابی در سازمان‌های بزرگ در ایران با توجه به دولتی بودن اقتصاد و شرایط انحصاری برخی برندهای مطرح با برداشت‌های گوناگونی تعبیر شده و باوجود پیشرفت زیاد در علوم بازاریابی جهان در کشور ما تاثیر...
برندی که تاریخچه خود را به كارمندانش آموزش می‌ دهد

دوشنبه, 25 اسفند 1393 - 09:53

برندی که تاریخچه خود را به كارمندانش آموزش می‌ دهد

Campbell می‌خواهد با سنجش اطلاعات كارمندان خود درباره تاریخچه این شركت، توانایی آنها را هنگام صحبت راجع به محصولات خود بالا ببرد. این كار فقط با وارد كردن كلمه «Snackbot» میسر می‌شود. با همكاری...
مبانی نظریه‌ پردازی در بازاریابی

یکشنبه, 24 اسفند 1393 - 10:42

مبانی نظریه‌ پردازی در بازاریابی

با نگاهی گذرا به درون‌مایه کتاب‌های بازاریابی درمی‌یابیم که نویسندگان این رشته، بیشتر به بیان اصول، روش‌ها، تکنیک‌ها، مدل‌ها و فرآیندها پرداخته‌اند. می‌توان گفت در بیشتر این منابع دیدگاه...
نگاهی به وضعیت بازاریابی در سال 93 / بازاریابی ایرانی محصول  چشم و هم‌ چشمی است

یکشنبه, 24 اسفند 1393 - 10:39

نگاهی به وضعیت بازاریابی در سال 93 / بازاریابی ایرانی محصول چشم و هم‌ چشمی است

در کنار پیشرفت قابل توجهی که در سال 93 در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاد، صنعت بازاریابی هم در نوع خود دچار پیشرفت و انقلاب وسیع در عرصه بازاریابی و فروش شده است. سال 93 در مجموع از نظر اقتصادی سال خوبی...
برای قيمت‌ گذاری محصولات از چه نوع سياستی استفاده کنيم

شنبه, 23 اسفند 1393 - 10:16

برای قيمت‌ گذاری محصولات از چه نوع سياستی استفاده کنيم

قيمت‌گذاري محصولات به شيوه‌اي صحيح نيازمند چيزي بيش از انتخاب قيمتي است که صرفا بر اساس بينش و غريزه تعيين شده باشد. سياست‌هاي قيمت‌گذاري مناسب نيازمند اطلاعات، واقعيت‌ها و تجزيه و تحليل است و...
اعتماد

شنبه, 23 اسفند 1393 - 10:12

اعتماد

اعتماد را نمی‌توان درخواست کرد، اعتماد را باید کسب کرد. اعتماد به شکل واژه‌ها ادا نمی‌شود، اعتماد یک نوع احساس است. ایجاد اطمینان در مشتریان احتمالی و جلب اعتماد آنان سخت‌ترین کار برای کسانی است...
پیشنهادهایی برای برندینگ شهرهای ایران / ایده‌ ها دور از اجرا می‌ میرند

شنبه, 23 اسفند 1393 - 09:44

پیشنهادهایی برای برندینگ شهرهای ایران / ایده‌ ها دور از اجرا می‌ میرند

هر توریستی که به ایران می‌آید محال است یکی از شهرهای تاریخی ایران مانند اصفهان، یزد، شیراز و..‌. را نبیند؛ یا به گیلان برود و مزه غذاهای محلی شمالی را نچشد‌. اما چرا آن‌گونه که باید، این شهرها و...
کارگاه برندینگ / نقش فلسفه برند در برندینگ داخلی

چهارشنبه, 20 اسفند 1393 - 10:43

کارگاه برندینگ / نقش فلسفه برند در برندینگ داخلی

در یادداشت چند هفته قبل به توصیف و تبیین واژه مانترای برند که به آن فلسفه برند نیز گفته می‌شود پرداختیم و گفتیم که فلسفه یا مانترای برند عبارت یا جمله‌ای متشکل از سه تا پنج کلمه است که به جوهره اصلی...
فنجان‌ های خوردنی KFC تولد 50 سالگی برند در انگلستان را جشن می‌ گیرند

چهارشنبه, 20 اسفند 1393 - 10:23

فنجان‌ های خوردنی KFC تولد 50 سالگی برند در انگلستان را جشن می‌ گیرند

در فوریه سال 1965 میلادی، چند حادثه مهم رخ داد كه از آن جمله می‌توان به بمباران ویتنام شمالی توسط هواپیماهای آمریكایی، قتل «مالكوم ایكس» فعال سیاهپوست حقوق بشر، سفر ملكه الیزابت دوم به آفریقا و ضبط...
نگاهی به فرآیند بازآفرینی برند تولید کننده لوازم خانگی / ریبرندینگ به سبک ایرانی

چهارشنبه, 20 اسفند 1393 - 10:16

نگاهی به فرآیند بازآفرینی برند تولید کننده لوازم خانگی / ریبرندینگ به سبک ایرانی

برندسازی یا برندینگ فرآیند معنا بخشیدن به یک نام است. این فرآیند مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندینگ شامل...
یادداشتی کوتاه به بهانه نخستین دمیت

سه شنبه, 19 اسفند 1393 - 11:12

یادداشتی کوتاه به بهانه نخستین دمیت

چندی پیش نخستین دورهمی مدیریتی صاحبان کسب و کار با رویکرد توسعه کسب‌و‌کار تحت عنوان «دمیت» با حضور فعالان عرصه صنعت برگزار شد که در نوع و شیوه اجرای نوین خود به‌عنوان گام نخست در‌جهت تبادل...
آسیب‌ شناسی برندهای داخلی همراه با دکتر میثم شفیعی، کارشناس بازاریابی / چرا برندهای ایرانی محبوب نیستند؟

سه شنبه, 19 اسفند 1393 - 10:50

آسیب‌ شناسی برندهای داخلی همراه با دکتر میثم شفیعی، کارشناس بازاریابی / چرا برندهای ایرانی محبوب نیستند؟

با کمی دقت به شعبه‌های برندهای داخلی حوزه پوشاک در نقاط مختلف شهر و نگاهی به روند خرید مشتریان متوجه می‌شویم که معمولا مردم محصولات برندهای بزرگ خارجی مانند نایک و آدیداس را بدون ذره‌ای تردید و...
درباره برند / 12 اصل اساسی برای طراحی نام تجاری

دوشنبه, 18 اسفند 1393 - 10:39

درباره برند / 12 اصل اساسی برای طراحی نام تجاری

نام تجاری چیزی است که شما باید برای طراحی آن از روز اول تمرکز کنید. این کار بسیار آسان و مقرون‌به‌صرفه است. هرچند شاید در نگاه اول دشوار به نظر بیاید و مهم باشد که شما چگونه آن را شروع کنید. این 10...
بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب

دوشنبه, 18 اسفند 1393 - 10:27

بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب

بعضی صاحبنظران معتقدند که استفاده از بازاریابی به احزاب امکان می‌دهد علاقه‌مندی‌ها و نیازهای متنوع رأی‌دهندگان را از طریق تحلیل‌های بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل...
دستورالعمل ساخت برند شخصی / برند شدن به سبک شرقی‌ها

دوشنبه, 18 اسفند 1393 - 09:48

دستورالعمل ساخت برند شخصی / برند شدن به سبک شرقی‌ها

در بازار کسب‌و‌کار امروز تمایل به ساخت برند شخصی روند افزایشی شدیدی داشته است، چرا که افراد به اهمیت تاثیر آن در پیشرفت شغلی خود و حتی یافتن کار مناسب بیش از گذشته پی برده‌اند‌. از طرفی تاثیر برند...
قدرت فروش مثبت

یکشنبه, 17 اسفند 1393 - 09:54

قدرت فروش مثبت

فروش مثبت، تنها یادگیری بعضی از تکنیک‌های جدید فروش نیست بلکه یک فلسفه است. فلسفه‌ای که هر چیزی را در زندگی شما تحت تاثیر قرار می‌دهد. نکته‌ای که در رابطه با فروش باید همیشه به‌خاطر داشته باشید،...
مبلمان جدید ایکیا با قابلیت شارژ موبایل

یکشنبه, 17 اسفند 1393 - 09:39

مبلمان جدید ایکیا با قابلیت شارژ موبایل

خرده فروش مبلمان منزل، IKEA، از اولين مجموعه مبلمان مجهز به امكان شارژ وايرلس خود در كنگره جهاني موبايل رونمايي كرد. ميزهاي کنارتخت، لامپ‌ها و ميز تحريرهاي مجهز به ابزار شارژ وايرلس با هدف از بين...
پیشنهادهایی برای استفاده از تقویم‌ های نوروزی به‌ عنوان رسانه‌ سازمان / برای آنکه هم وزن کاغذ دیواری نباشیم...

یکشنبه, 17 اسفند 1393 - 09:14

پیشنهادهایی برای استفاده از تقویم‌ های نوروزی به‌ عنوان رسانه‌ سازمان / برای آنکه هم وزن کاغذ دیواری نباشیم...

ماه اسفند، فصل طراحی سالنامه‌ها و تقویم‌های نوروزی است؛ تقویم‌هایی که اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها از آن به‌منظور قدردانی و عیدی دادن به مشتریانشان استفاده می‌کنند. ارائه تقویم نوروزی از طرف...
بازاریابی موزه، استراتژی‌ ها و تکنیک‌ ها

شنبه, 16 اسفند 1393 - 10:03

بازاریابی موزه، استراتژی‌ ها و تکنیک‌ ها

نقش حیاتی موزه‌ها در جوامع بشری نقشی بدیع، ماندگار و مروج ناب‌ترین پدیده‌های فرهنگی است. موزه ها از معدود مراکز حافظ یادگاران نسل گذشته و در حقیقت فرزندان هنر و تاریخ هستند. هر یک از اشیای موجود...
نقد هفته / تبلیغات ده‌ نمکی می‌ خواهد نه کیارستمی!

شنبه, 16 اسفند 1393 - 10:00

نقد هفته / تبلیغات ده‌ نمکی می‌ خواهد نه کیارستمی!

داستان از آنجا شروع شده که با افزایش رسانه‌های تخصصی و باز شدن فضای نقد در تبلیغات، حالا مدیران خلاقیت، ایده‌پردازان، طراحان و کارگردانان تیزرها و هر فرد موثر در شکل‌گیری یک تبلیغ یا کمپین – از...
استراتژی‌ های بازاریابی نشریات در آستانه سال نو / به‌ درد بخور باشیم!

شنبه, 16 اسفند 1393 - 09:22

استراتژی‌ های بازاریابی نشریات در آستانه سال نو / به‌ درد بخور باشیم!

نزدیک بهار که می‌شود علاوه بر مردم که برای خرید شب عید هیجان دارند، بسیاری سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز هر یک به‌نوعی به تکاپو می‌افتند. عده‌ای خرده ریز‌های مالی و حسابداری خود را چک می‌کنند؛...
برند برای برند یا برند برای مردم؟ ! (2)

چهارشنبه, 13 اسفند 1393 - 09:48

برند برای برند یا برند برای مردم؟ ! (2)

در قسمت اول این یادداشت در هفته پیش این پرسش را مطرح کردیم که آیا برند در ذهن صاحبانش خلق می‌شود و باید براساس اعتقادها و توانایی‌های خالقش گسترش بیابد یا باید از نیازهای مخاطبان و بازار نشأت گیرد...
جایگاه جهانی عکاسی در برند سازی / سبقت تصویر از محصول

چهارشنبه, 13 اسفند 1393 - 09:32

جایگاه جهانی عکاسی در برند سازی / سبقت تصویر از محصول

یک تصویر بیشتر از یک کتاب، داستان یا نوشته‌‌ روی ذهن انسان تاثیر می‌گذارد و نیاز به هیچ ترجمه‌ای ندارد. می‌توان گفت تصویر، یک زبان بین‌المللی است که در هر جای دنیا با هر فردی می‌تواند ارتباط...
نقش کلید واژه‌ ها در تجارت الکترونیک

سه شنبه, 12 اسفند 1393 - 09:25

نقش کلید واژه‌ ها در تجارت الکترونیک

نقش کلید واژه‌ها در تجارت الکترونیک بسیار مهم است و تاثیراتی که می‌تواند بر کسب‌وکار شما بگذارد، اساسی و حیاتی است. بسیاری از شرکت‌هایی که در ایران فعالیت دارند، هنوز به این امر آگاه نیستند که...
جعبه ابزار بازاریابی

سه شنبه, 12 اسفند 1393 - 08:51

جعبه ابزار بازاریابی

اصل اساسی در بازاریابی ارزش قائل شدن برای مصرف‌کننده است و جهت دستیابی‌به موفقیت، سازمان‌ها باید به تغییرات بیرونی پاسخ مناسب دهند‌. چنین پاسخ‌هایی مستلزم تهیه یک برنامه استراتژیک...
نمونه‌ های تبلیغات ویترینی خلاق / بازاریاب شیشه‌ای!

سه شنبه, 12 اسفند 1393 - 08:43

نمونه‌ های تبلیغات ویترینی خلاق / بازاریاب شیشه‌ای!

نوروز در پیش است و کسب‌وکارها برای بازاریابی محصولات‌شان در این برهه اوج فروش از هم سبقت می‌گیرند‌. در ایام شب عید در خیابان‌های شهر و مراکز خرید که قدم بزنید، ویترین‌های رنگارنگ و پرزرق و برقی...
مشتریان ارزشمندترین دارایی نزد کسب‌ و‌ کارها هستند

دوشنبه, 11 اسفند 1393 - 09:23

مشتریان ارزشمندترین دارایی نزد کسب‌ و‌ کارها هستند

اگر شما مالک یکی از کسب‌و‌کارهایی هستید که در بازار فعالیت می‌کند، تا چه میزان برای مشتری خود ارزش قائل هستید؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ارزشمند پنداشتن مشتری تا چه اندازه‌ای...
<<  91 92 93 94 95 [9697 98 99 100  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز