بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

بررسی شرایط حضور شرکت‌ های بین‌ المللی در ایران در دوران پساتحریم با دکتر فرزاد مقدم / منتظر تغییرات بزرگ باشید

سه شنبه, 03 شهریور 1394 - 18:01

بررسی شرایط حضور شرکت‌ های بین‌ المللی در ایران در دوران پساتحریم با دکتر فرزاد مقدم / منتظر تغییرات بزرگ باشید

بعد از حصول توافق هسته‌ای، بازار حضور آژانس‌های تبلیغاتی و بازاریابی بین‌المللی در ایران داغ شده است. حرف و حدیث‌هایی مبنی بر تاسیس شعبات بین‌المللی شرکت‌های بزرگ در ایران به گوش می‌رسد و قرار...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (18) / برند سازی با استفاده از موسیقی

دوشنبه, 02 شهریور 1394 - 18:11

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (18) / برند سازی با استفاده از موسیقی

برای ساخت یک آهنگ مشخص و متمایز کافی است که بتوانید پنج نُت موسیقی را به ترتیب و پشت سرهم بنوازید. استفاده از یک ابزار موسیقی یا مجموعه‌ای از آنها و همچنین خواننده‌ای که شعر موردنظر را روی آهنگ...
استراتژی‌ های برندینگ «رشد» زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / تصویری محو از برندی پرکار

دوشنبه, 02 شهریور 1394 - 17:24

استراتژی‌ های برندینگ «رشد» زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / تصویری محو از برندی پرکار

برند رشد را اکثر مصرف‌کنندگان ایرانی با ماکارونی و پودر کیک آن می‌شناسند. با این حال، تصویر برند رشد در ذهن مخاطبان ایرانی متفاوت است. چند سالی است شاهد تبلیغات گسترده رشد در مورد محصول پودر کیک...
عدم اعتماد مشتری به روشی غیر قانونی / لایک خریدن ممنوع

یکشنبه, 01 شهریور 1394 - 18:37

عدم اعتماد مشتری به روشی غیر قانونی / لایک خریدن ممنوع

یکی از روش‌های غیراخلاقی که جایگاه نسبتا ویژه‌ای را میان کسب‌و‌کارهای داخلی پیدا کرده، بحث خریدوفروش لایک و فالوور برای شبکه‌های اجتماعی است. وقتی مسئله خریدوفروش لایک در صفحات اجتماعی مطرح...
استفاده از محصول  به‌ عنوان چکش بصری

یکشنبه, 01 شهریور 1394 - 18:33

استفاده از محصول به‌ عنوان چکش بصری

اگر برندی بتواند محصولاتش را به‌گونه‌ای طراحی کند که چکش بصری در دل خود داشته باشد به مزیت رقابتی بی‌نظیری رسیده است. نخستین‌ها معمولا برنده هستند و این برد با یک طراحی متمایز کاملا تثبیت...
دکمه خرید آمازون هک شد

یکشنبه, 01 شهریور 1394 - 18:30

دکمه خرید آمازون هک شد

آمازون چندی پیش در اقدامی خلاقانه، محصولی به نام دکمه‌های خرید (Dash Buttons) را تنها با قیمت 5 دلار روانه بازار کرد. این ایده در نگاه اول بسیار کاربردی و جالب می‌آمد، به‌طوری که کاربر می‌توانست این...
نگاهی به یکی از پر‌استرس‌ ترین مشاغل دنیا؛ مدیر روابط عمومی / مدیریتی سوار بر امواج خبری

یکشنبه, 01 شهریور 1394 - 18:13

نگاهی به یکی از پر‌استرس‌ ترین مشاغل دنیا؛ مدیر روابط عمومی / مدیریتی سوار بر امواج خبری

برای چهارمین سال متوالی روابط عمومی به‌عنوان یکی از پر‌استرس‌ترین مشاغل در لیست شبکه شغلی آنلاین قرار گرفت. این شغل پس از شغل‌هایی چون درجه‌دار نظامی، مامور آتش‌نشانی و خلبان خطوط هوایی...
اگر با شانس خوب برخورد کنید همیشه در می‌ زند!

شنبه, 31 مرداد 1394 - 18:49

اگر با شانس خوب برخورد کنید همیشه در می‌ زند!

شرکت‌ها برای اعمال تاکتیک‌های بازاریابی گاهی متحمل هزینه‌های هنگفتی می‌شوند و در بسیاری از مواقع حتی نتایج لازم را به‌دست نمی‌آورند. این هزینه‌ها در بخش‌ها و برنامه‌های مرحله‌ای بازاریابی...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی  (17) / اهمیت طراحی لوگو

شنبه, 31 مرداد 1394 - 18:43

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (17) / اهمیت طراحی لوگو

لوگوها نوعی توضیح مختصر از یک برند هستند. لوگو یک نماد بصری بوده و شامل تمامی اطلاعات و دانسته‌های یک فرد نسبت به برندی خاص است. این موضوع بیانگر آن است که یک برند نمی‌تواند برای ایجاد هویت و معرفی...
كمك توشیبا و برگزاری یك نمایشگاه در 17 ساعت

شنبه, 31 مرداد 1394 - 18:36

كمك توشیبا و برگزاری یك نمایشگاه در 17 ساعت

آیا به نظر شما امكان استفاده از خلاقیت فردی و برگزاری یك نمایشگاه فقط در طول مدت 17 ساعت وجود دارد؟ پاسخ به این سوال تا وقتی منفی بود كه توشیبا از یك هنرمند برای انجام این اقدام آزمایشی دعوت كرد....
تله تبلیغاتی

شنبه, 31 مرداد 1394 - 18:30

تله تبلیغاتی

طبق بررسی‌های کارشناسی، طرح همراه اول به مناسبت روز دختر تنها یک تله تبلیغاتی است که در سال‌های اخیر بین بعضی از اپراتورها مرسوم شده و به شکل تکراری استفاده می‌شود. طبق تحقیقات سازمان بین‌المللی...
نگاهی به کمپین جدید همراه اول به مناسبت روز دختر / برند سنتی استراتژی سنتی

شنبه, 31 مرداد 1394 - 18:30

نگاهی به کمپین جدید همراه اول به مناسبت روز دختر / برند سنتی استراتژی سنتی

 بعضی از برندها نزدیک شدن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را فرصت مناسبی برای برگزاری کمپین‌هایی کوچک دیدند. یکی از این برندها همراه اول است که کمپین بانو را با هدف تخفیف مکالمه تا نصف قیمت به...
بیمه زندگی «‌مان» زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / از فرهنگ‌ سازی خبری نیست

جمعه, 30 مرداد 1394 - 19:56

بیمه زندگی «‌مان» زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / از فرهنگ‌ سازی خبری نیست

در روزگار بی‌ثباتی زندگی می‌کنیم که موضوع تأمین آینده را به اصلی‌ترین دغدغه جامعه تبدیل کرده است. همین نیاز باعث شده که بیمه‌های مختلفی با اسامی متفاوت یکی پس از دیگری به بازار بیایند. بیمه زندگی...
یادآوری تکنیک‌ هایی ساده جهت تقویت تیم فروش / بهبود عملکرد تیم فروش

سه شنبه, 27 مرداد 1394 - 17:59

یادآوری تکنیک‌ هایی ساده جهت تقویت تیم فروش / بهبود عملکرد تیم فروش

کارکنان فروش اغلب افرادی مستقل و با اعتماد‌به‌نفس هستند و از آنجا که شغل آنها به نوعی متقاعد کردن افراد است، به این دو ویژگی اخلاقی در کار بسیار نیاز دارند. به دلیل همین استقلال و خوداتکایی است که...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (16) / رجوع به آرشیو و یافتن محصولات کلاسیک

سه شنبه, 27 مرداد 1394 - 17:53

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (16) / رجوع به آرشیو و یافتن محصولات کلاسیک

فرآیند بازیافت یکی از بهترین شیوه‌های استفاده از منابعی است که پیش‌تر مورد استفاده قرار گرفته است. پروسه بازیافت و توجه به آن می‌تواند مولد ایده‌های جالبی برای ما باشد. برخی از کالاها به دلیل...
طرح هدیه 100 برابری ایرانسل زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / حمله به بازار با استراتژی تهاجمی نامتعارف

سه شنبه, 27 مرداد 1394 - 17:50

طرح هدیه 100 برابری ایرانسل زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / حمله به بازار با استراتژی تهاجمی نامتعارف

هر روزه اپراتورها طرح‌های تخفیفی مختلفی را برای مخاطبان طراحی می‌کنند و این طرح‌ها را در قالب کمپین‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌دهند؛ هر یک از این طرح‌ها مزایا و معایبی را برای مشتریان و...
استراتژی‌ های برندینگ «دلپذیر» زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / برند آفرینی با تنی سالم و دلی خوش

دوشنبه, 26 مرداد 1394 - 23:11

استراتژی‌ های برندینگ «دلپذیر» زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / برند آفرینی با تنی سالم و دلی خوش

این برند را اکثر مصرف‌کنندگان ایرانی با سس‌هایش می‌شناسند. هنوز زمان زیادی از آن روزها نمی‌گذرد که «دلپذیر» با تبلیغات شاد و متفاوت و با آن سرآشپز معروفش در قاب تلویزیون‌ها جا گرفت و سس سفید خود...
نیکون یکی از بهترین لنزهای خود را به لرزش‏گیر مجهز می‌ کند

یکشنبه, 25 مرداد 1394 - 18:14

نیکون یکی از بهترین لنزهای خود را به لرزش‏گیر مجهز می‌ کند

مشتاقان دوربین‏های فول فریم با رونمایی نیکون از نسخه جدید لنز 24-8/2 / 70mm f گزینه جدیدی به‌منظور بهره‏‌گیری از قابلیت‏های بهینه ‏شده در عکاسی خواهند داشت. این‏بار شرکت Nikon تصمیم گرفته از یک...
رنگ؛ چکش بصری قدرتمند

یکشنبه, 25 مرداد 1394 - 17:56

رنگ؛ چکش بصری قدرتمند

رنگ چکش بصری قدرتمندی است، ولی ضعف آن در محدود بودن رنگ‌های متمایز و خاص است؛ پنج رنگ اصلی آبی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز که تنها تعداد محدودی رنگ هم از ترکیب این رنگ‌ها به‌وجود می‌آید. ولی رنگ...
تهیه بانک اطلاعاتی از یک صنف تاثیرگذار

یکشنبه, 25 مرداد 1394 - 17:46

تهیه بانک اطلاعاتی از یک صنف تاثیرگذار

نکته مثبتی که در کمپین گراد به مناسبت روز خبرنگار رویت شد، داشتن جامعه هدف مشخص بود. این برند روی قشر آقایان جوان خبرنگار تمرکز و جامعه هدف را براساس هدف کلی انتخاب کرده بود. در واقع هدف کلی آنها...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (15) / احیای یک برند قدیمی

یکشنبه, 25 مرداد 1394 - 17:39

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (15) / احیای یک برند قدیمی

زمان می‌گذرد و شرکت‌های تجاری نیز ممکن است در گذر زمان قدیمی و از مُد افتاده شوند. دنیای مُد بسیار بی‌ثبات است. برندها به سرعت قدیمی شده و از صحنه رقابت و بازار حذف می‌شوند، تنها یک نسل جدید که...
نگاه «فرصت امروز» به استراتژی بازاریابی گراد به مناسبت روز خبرنگار / با این جماعت شوخی نکنید!

یکشنبه, 25 مرداد 1394 - 17:36

نگاه «فرصت امروز» به استراتژی بازاریابی گراد به مناسبت روز خبرنگار / با این جماعت شوخی نکنید!

در روزگاری که از آن به‌عنوان عصر انفجار اطلاعات نام می‌برند، به وضوح می‌توان تاثیر خبرنگاران و اصحاب رسانه را در انتقال خبرهای درست به مخاطبان مناسب مشاهده کرد. در این شرایط ارتباط برندها با...
بازاریابی خدمات قیمت، یک امتیاز جذاب

شنبه, 24 مرداد 1394 - 18:22

بازاریابی خدمات قیمت، یک امتیاز جذاب

در ادامه بحث بازاریابی خدمات که هفته گذشته آن را آغاز کردیم، امروز به موارد دیگری از این نوع بازاریابی و به طور اخص به مقوله قیمت و قیمت‌گذاری در بازاریابی خدمات می‌پردازیم. هرچند قیمت‌گذاری در...
چگونه برند آسیب دیده را ترمیم کنیم / ترمیم برند از طریق برند سازی مجدد یا جایگاه‌ سازی دوباره

شنبه, 24 مرداد 1394 - 18:16

چگونه برند آسیب دیده را ترمیم کنیم / ترمیم برند از طریق برند سازی مجدد یا جایگاه‌ سازی دوباره

یکی از مسائل همیشگی شرکت‌ها، حفظ و توسعه برندها است، اما در سال‌های اخیر در ایران، شاهد حذف و تضعیف بسیاری از برندهای مطرح در بازارهای مختلف بوده‌ایم. این عارضه مطمئنا دلایل متعددی به همراه دارد...
استراتژی‌های رقابتی برند جدید بامیلو زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / تسخیر بازار با رویکردی تهاجمی

شنبه, 24 مرداد 1394 - 18:06

استراتژی‌های رقابتی برند جدید بامیلو زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / تسخیر بازار با رویکردی تهاجمی

سال گذشته همین روزها، سایت فروش اینترنتی جدیدی به نام بامیلو در رقابت با سایت‌های مطرحی چون دیجی‌کالا، چاره و 5040 وارد بازار تجارت الکترونیک کشور شد. این سایت اخیرا با تبلیغات گسترده خود به یکی از...
بررسی استراتژی‌ های بازاریابی خدمت جدید بانک سرمایه با دکتر حسین رضوی / کارت چند منظوره برای مخاطبان رو‌به‌ رشد

جمعه, 23 مرداد 1394 - 18:50

بررسی استراتژی‌ های بازاریابی خدمت جدید بانک سرمایه با دکتر حسین رضوی / کارت چند منظوره برای مخاطبان رو‌به‌ رشد

فضای رقابتی میان بانک‌های ایران به‌گونه‌ای است که مدیران را وادار می‌کند هر روز خدمت جدیدی ارائه کنند. یکی از این خدمات که امسال وارد بازار خدمات بانکی کشور شده است، تک کارت بانک سرمایه است؛ یک...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (14) / عرضه برخی کالاها به‌ صورت محدود

جمعه, 23 مرداد 1394 - 18:36

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (14) / عرضه برخی کالاها به‌ صورت محدود

مردم همواره به دنبال کسب اطلاع از جدیدترین محصولات و اتفاقات هستند. در‌حالی‌که ممکن است ما از برندی که سال‌های‌سال از آن استفاده کرده‌ایم راضی و خشنود باشیم، اما همیشه برای تجربه محصولات جدید و...
<<  91 92 93 94 95 [9697 98 99 100  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی