مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
مشتریان امروزه هوشمندتر تصمیم می‌ گیرند

شنبه, 15 شهریور 1393 - 20:27

مشتریان امروزه هوشمندتر تصمیم می‌ گیرند

یکی از مدیران ارشد سامسونگ بر این باور است که نوع سلیقه و رفتار مردم طی چند سال گذشته عوض شده است. او معتقد است که رفتار مردم در حال تغییر با شرایط دیگر است و در این راستا مهندسان با یک بخش تاریک از زندگی روبه‌رو هستند که قدم گذاشتن در آن کار خطرناکی به‌نظر می‌رسد.  
 in-n-out، مک دونالد را شکست داد

شنبه, 15 شهریور 1393 - 20:15

in-n-out، مک دونالد را شکست داد

تحقیقات اخیری که روی مصرف‌کنندگان انجام شده نشان می‌دهد که اکثر آنها بیشتر به دنبال مواد‌غذایی باکیفیت و سالم هستند، نه قیمت پایین. به گزارش وال استریت ژورنال، برندهای فست فود مک‌دونالد، تاکو...
تغییر رنگ بسته‌ بندی برای جلب‌ نظر مشتریان /کره طلایی ، نقره‌ ای شد

شنبه, 15 شهریور 1393 - 19:28

تغییر رنگ بسته‌ بندی برای جلب‌ نظر مشتریان /کره طلایی ، نقره‌ ای شد

برخی از کارشناسان بر این باورند که بسته‌بندی محصول در بازار حرف اول را می‌زند و بعضا حتی از کیفیت و قیمت هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در همین راستا برندهای مطرح خارجی هر از گاهی سر و شکل محصولات...
استفاده از نام تجاری برای افزایش فروش / شما استراتژی دارید پس هستید

شنبه, 15 شهریور 1393 - 19:12

استفاده از نام تجاری برای افزایش فروش / شما استراتژی دارید پس هستید

شما به عنوان یک مدیر باید این مسئله را درک کنید که نام تجاری شما فراتر از یک لوگو، یک اسم یا یک شعار است؛ این نام تجاری، تمام تجربه‌ای است که مصرف‌کنندگان شما از محصولات، خدمات و شرکت‌تان دارند. سیاست‌های شما در نگهداری از نام تجاری‌تان توصیف می‌کند که شما برای چه هدفی تلاش می‌کنید، چه برنامه‌هایی دارید و تا چه حد پای تعهدات تان ایستادگی می‌کنید.  
ساختن یک نام تجاری در 30 روز

شنبه, 15 شهریور 1393 - 18:14

ساختن یک نام تجاری در 30 روز

کتاب «ساختن یک نام تجاری در 30 روز» نوشته سایمون میدلتون از نویسندگان پرآوازه دنیا و از استادان مسلم راهبرد نام تجاری است. میدلتون از طریق 30 مرحله یا 30 روز فکری و نه تقویمی، شما را به ساختن یک نام تجاری نیرومند، مثبت و موثر برای شرکت یا سازمان، محصولات یا خدمات و حتی شخص خودتان هدایت می‌کند.  
گزارش «فرصت امروز» از تب داغ برند بازی در صنعت پوشاک / محبوبیت اتفاقی نیست

شنبه, 15 شهریور 1393 - 14:19

گزارش «فرصت امروز» از تب داغ برند بازی در صنعت پوشاک / محبوبیت اتفاقی نیست

چندی قبل برای خرید لباس تابستانه سری به فروشگاه‌ها و پاساژهای شهر زدم و تا دلتان بخواهد انواع و اقسام رنگ‌ها و مدل‌ها و البته مارک‌های گوناگون پیش چشمم خودنمایی می‌کردند و هوس خرید را بیشتر به...
توییتر به استقبال ماه رمضان رفت

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 23:56

توییتر به استقبال ماه رمضان رفت

توییتر با اضافه کرد‌‌‌ن عکس (پرچم) ماه به هشتگ #ramadan یا فارسی آن #رمضان به پیشواز ماه مبارک رمضان رفت.
خرید‌ با چشمان باز

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 23:45

خرید‌ با چشمان باز

چند‌‌ی است شرکت‌ها شیوه جد‌‌ید‌‌ی را برای بازاریابی و ارائه محصول تازه به بازار پیش گرفته‌اند‌‌. یکی محصول به بازار می‌د‌‌هد‌‌ و مابقی بد‌‌ون هیچ ابتکاری محصول را عینا کپی می‌کنند‌‌ و...
پایان عصر تبلیغات تجاری و شروع عصر برند‌ سازی د‌ر ایران / تبلیغات صرف د‌یگر چاره کار نیست

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 23:31

پایان عصر تبلیغات تجاری و شروع عصر برند‌ سازی د‌ر ایران / تبلیغات صرف د‌یگر چاره کار نیست

ما طی زند‌‌گی روزانه خود‌‌ با انواع و اقسام تبلیغات تجاری از تلویزیونی و راد‌‌یویی گرفته تا آگهی‌های روزنامه‌ها یا تابلوهای تبلیغاتی مواجه می‌شویم، ولی چه تعد‌‌اد‌‌ی از آنها توجه ما را به سوی خود‌‌ جلب می کنند‌‌ یا د‌‌ر خاطرمان می‌مانند‌‌؟ بارها د‌‌رکشور محصولی از شرکتی معرفی شد‌‌ه، د‌‌رصورتی که نام آن برند‌‌ از ذهن مخاطب خیلی زود‌‌ پاک شد‌‌ه است.
نمایش د‌ند‌ان‌ های سوآرز د‌ر کمپین آد‌ید‌اس

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 23:22

نمایش د‌ند‌ان‌ های سوآرز د‌ر کمپین آد‌ید‌اس

آد‌‌ید‌‌اس د‌‌ر کمپین جد‌‌ید‌‌ خود‌‌ به مناسبت جام‌جهانی فوتبال د‌‌ر ساحل کوپاکابانای ریود‌‌وژانیرو از تصویر لوییس سوارز، مهاجم تیم‌ملی فوتبال اروگوئه استفاد‌‌ه کرد‌‌ه است.  سوارز د‌‌ر این آگهی با د‌‌هانی باز و چهره‌ای خشمگین به تصویر کشید‌‌ه شد‌‌ه است.
چگونه کسب‌ و‌ کارتان را با استفاده از بازاریابی محتوایی رونق دهید / محتوای بهتر، فروش بیشتر

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 14:40

چگونه کسب‌ و‌ کارتان را با استفاده از بازاریابی محتوایی رونق دهید / محتوای بهتر، فروش بیشتر

بازاریابی محتوایی یا بازاریابی از طریق محتوا یکی از روش های نوین بازاریابی است. هدف اصلی این نوع بازاریابی انتشار محتوای ارزشمند درباره کالا و خدمات کسب و کار از طرق مختلف است. اگر صاحب کسب و کار محتوای ارزشمند( نه محتوای تبلیغاتی) را به صورت دائم در اختیار مشتری قرار دهد، در آنها حس اعتماد و تعلق خاطر ایجاد و فروش بیشتری تجربه می کند.
از این پس در روزنامه‌‌ ها بخوانید، بشنوید و ببینید

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 00:16

از این پس در روزنامه‌‌ ها بخوانید، بشنوید و ببینید

روزنامه همشهری به تازگی اپلیکیشنی برای خوانندگان خود ارائه کرده است. بااستفاده از این اپلیکیشن خوانندگان می‌توانند تصاویر و عکس‌‌ها را به‌ صورت مصور و فیلم مشاهده کنند. آگهی‌های این روزنامه از...
نگاهی به وضعیت نابسامان بسته‌ بندی در ایران / ویترین کسب و کار خود را زیبا کنید

سه شنبه, 11 شهریور 1393 - 23:51

نگاهی به وضعیت نابسامان بسته‌ بندی در ایران / ویترین کسب و کار خود را زیبا کنید

بسته بندی پاشنه آشیل صادرات ایران بر اساس آمار و اطلاعات موجود با وجود این که هزینه بسته‌بندی 10 درصد قیمت تمام شده کالاهای صادراتی را تشکیل می‌دهد، ولی تا حدود 90 درصد می‌تواند ارزش افزوده ایجاد کند.
نیازهای بازار

سه شنبه, 11 شهریور 1393 - 19:50

نیازهای بازار

آیا می‌دانستید بهترین روش برای بازاریابی این است که برای مشتریان ایجاد نیاز کنید و بعد محصول یا خدمتی ارائه بدهید که پاسخگوی این نیاز جدید باشد؟ همه صاحبان کسب‌و‌کارهای جدید معمولا ترجیح می‌دهند برای رفع نیازهای مشخصی که در بازار وجود دارد، محصول ارائه بدهند یا در بهترین حالت نیازهای مشتریان را پیش‌بینی کنند،  
بازسازی صحنه‌ ای جنایی برای تبلیغ شبكه جنایی

دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 23:28

بازسازی صحنه‌ ای جنایی برای تبلیغ شبكه جنایی

یک آژانس تبلیغاتی ایرلندی خلاق یك ایده بازاریابی چریكی خارق‌العاده را برای راه‌اندازی كانال تلویزیونی مخصوص پخش فیلم‌های جنایی به نام FOX Crime  به اجرا گذاشته است؛ ایده‌ای که تمام هنجار‌های این حوزه پرسروصدا را می‌شكند. این آژانس تبلیغاتی كار خود را با انتخاب مخاطبان شروع كرده و گروه هدف را با فیلم‌هایی از ژانر قتل و جنایت مورد هدف قرار داده است.
فروشگاهی در جیب مشتریان

دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 23:13

فروشگاهی در جیب مشتریان

سال‌های زیادی از انقلاب تجارت الکترونیک و اوج‌گیری کسب‌وکارهای اینترنتی در دهه 90 نگذشته است که با پدیده تازه تجارت با موبایل یا تجارت موبایلی (mobile-commerce=m-commetrce)  در دل آن مواجه شده‌‌ایم؛ انقلابی...
بازاریابی ایرانی همزمان با مسابقات جام‌ جهانی / پای یوزپلنگ ایرانی به صنعت پوشاک باز شد

دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 22:53

بازاریابی ایرانی همزمان با مسابقات جام‌ جهانی / پای یوزپلنگ ایرانی به صنعت پوشاک باز شد

رنگ و رنگ و باز هم رنگ؛ به میان هر یک از اقوام ایرانی که می‌رویم، اولین چیزی که توجه‌مان را به خود جلب می‌کند سیاه چادرهای بزرگ و لباس‌های رنگارنگی است که از طبیعت زیبای اطراف الهام گرفته شده‌اند....
بازسازی جایگاه برند

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 21:34

بازسازی جایگاه برند

اگر بازار در حال رشد و رونق باشد، رقابت چندان هم دشوار نیست. به عبارت دیگر، همه‌چیز در حال صعود است، اما وقتی همه قایق‌ها به زیر آب می‌روند، چه اتفاقی می‌افتد؟ تجارت شما چگونه انجام می‌گیرد؟ در دهه‌های اخیر، تنوع گزینه‌های محصولات و خدمات ارائه شده از سوی شرکت‌های تولیدی و خدماتی بالا رفته و سطح رقابت به طرز حیرت‌انگیزی افزایش یافته است.
فرصت‌ های طلایی برای کسب‌ و‌ کارهای جدید

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 17:55

فرصت‌ های طلایی برای کسب‌ و‌ کارهای جدید

آیا در فکر راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار جدید هستید؟ باید بدانید که این کار به هیچ‌وجه کار آسانی نیست. اوضاع اقتصاد جهانی در حال‌حاضر چندان مطلوب نبوده و جلب مشتری کار چندان آسانی نیست، اما خبر خوب این است که کسب‌و‌کارهای کوچک در حال رشدی وجود دارند و شما با اطلاع از مشاغلی که شانس موفقیت در آنها بیشتر است، می‌توانید کسب‌و‌کار موفقی را راه‌اندازی کنید.  
پرداختن به کلیشه‌ ها ، ممنوع

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 16:04

پرداختن به کلیشه‌ ها ، ممنوع

در سال‌های اخیر، موجی عظیم برای حمایت از محیط‌زیست در کشور ما شکل گرفته است؛ موجی که به‌شدت از کشورهای غربی واروپایی الگوبرداری می‌کند. در میان شرکت‌های داخلی این موضوع بسیار مرسوم است که بدون درنظر گرفتن میزان تاثیرگذاری یک موضوع، آن را از برندهای خارجی به عاریت بگیرند. 
یک تیر و دو نشان برند ها، درآمد زایی از طریق حمایت از محیط‌ زیست / وقتی نام‌ های آشنا با طبیعت همراه می‌ شوند

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 15:41

یک تیر و دو نشان برند ها، درآمد زایی از طریق حمایت از محیط‌ زیست / وقتی نام‌ های آشنا با طبیعت همراه می‌ شوند

بحث محیط‌زیست این روزها آنقدر اهمیت پیدا کرده که بسیاری از برندهای داخلی و خارجی برای کسب محبوبیت، خود را حامی درجه یک محیط‌زیست نشان می‌دهند. آنها ادعا می‌کنند تبلیغاتی که در این راستا انجام می‌دهند، برای‌شان هیچ‌گونه منفعت مالی ندارد و فقط در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود دست به اقدامات این‌چنینی می‌زنند.
فروشی خاطره‌ انگیز با استفاده از روش‌ های نوین جذب مشتری / با سمپلینگ، نبض بازار را در دست بگیرید

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 15:24

فروشی خاطره‌ انگیز با استفاده از روش‌ های نوین جذب مشتری / با سمپلینگ، نبض بازار را در دست بگیرید

می‌گویند یك فروشنده خوب می‌تواند هر چیزی را بفروشد. عصر، عصر رقابتی شدن بازارهاست و هر شرکتی برای بقا در چنین بازاری به شناخت اصول و فنون فروش و روش‌های ترغیب مشتریان نیاز دارد. مدیران به طور دائم...
گزارش «فرصت امروز» از خبرساز شدن بازاریابی چریکی ایرانی / تحقق رویای سفر به فضا در یک کمپین تبلیغاتی

شنبه, 08 شهریور 1393 - 14:38

گزارش «فرصت امروز» از خبرساز شدن بازاریابی چریکی ایرانی / تحقق رویای سفر به فضا در یک کمپین تبلیغاتی

پرهزینه بودن بازاریابی سنتی باعث ایجاد سبک جدیدی از بازاریابی با نام چریکی شده است. بازاریابی چریکی همان‌گونه که از نامش پیداست، مانند جنگ‌های چریکی عمل می‌کند. همان‌طور که در جنگ‌های چریکی و پارتیزانی شاهد حرکات نامنظم و غافلگیرانه هستیم، در بازاریابی چریکی نیز نام تجاری با پروموشن‌ها و برنامه‌های جالب مخاطب را متعجب و به سمت خود جذب می‌کند.
نگاهی به تجربه موفقیت آمیز بازاریابی آنلاین یک برند تولید کننده مبلمان / بازاریابی در ایام تعطیلات

شنبه, 08 شهریور 1393 - 14:19

نگاهی به تجربه موفقیت آمیز بازاریابی آنلاین یک برند تولید کننده مبلمان / بازاریابی در ایام تعطیلات

آیا تا به حال نام «هلگر» را شنیده‌اید؟ اگر نشنیده‌اید شاید باور نکنید که این برند یک برند ایرانی باشد. این شرکت ارائه‌دهنده مبلمان خانگی و اداری مدرن است که تا سال گذشته مخاطبان چندانی نداشت، اما یک اقدام هوشمندانه و خلاقانه باعث شد مخاطبان این برند که تا سال گذشته هیچ شناختی از آن نداشتند، به یک باره چند برابر شوند.
«فرصت امروز» از چگونگی در نظر گرفتن تخفیف و سود گزارش می دهد / تخفیف می تواند باعث سود بیشتر شود

جمعه, 07 شهریور 1393 - 16:12

«فرصت امروز» از چگونگی در نظر گرفتن تخفیف و سود گزارش می دهد / تخفیف می تواند باعث سود بیشتر شود

خریداران زیادی هنگام خرید از فروشنده درخواست تخفیف می‌کنند. اما آیا قیمتی را که فروشنده ذکر کرده، بالاتر از عرف است تا اگر کسی از او درخواست تخفیف کرد، ضرر نکند؟ یا اینکه از همان ابتدا میزان تخفیفی...
بازی آنلاین با حضور لوییس سوآرز

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 14:00

بازی آنلاین با حضور لوییس سوآرز

آژانس تبلیغاتی هلند‌ی Achtung یک بازی طراحی کرد‌ه که شما را به فرار از د‌ست د‌اوران وامی‌د‌ارد‌. طراحی این بازی بسیار سریع اتفاق افتاد‌. آژانس تبلیغاتی هلند‌ی Achtung یك بازی آنلاین به نام «Biteman» ساخته كه به شما اجازه می‌د‌هد‌ تا خود‌ را به جای بازیكن تیم ملی فوتبال اوروگوئه، لوییس سوآرز، قرار د‌هید‌.
عینك‌ های لگو با قطعات رنگارنگ اسباب بازی

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 13:47

عینك‌ های لگو با قطعات رنگارنگ اسباب بازی

یكی از فروشند‌گان سایت eBay د‌ر ژاپن مجموعه‌ای از عینك‌های جالب و شاد‌ موسوم به«Nanoblock Sunbglasses» را د‌ر فروشگاه خود‌ به فروش می‌رساند‌ که با قابلیت تنظیم میزان سایه به فرد‌ امكان بازی با قطعات لگو را می‌د‌هد‌.
<<  82 83 84 85 86 [8788  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز