بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

لوگوهایی كه طراحی آنها سال 2015 را تعریف كرد

شنبه, 19 دی 1394 - 04:40

لوگوهایی كه طراحی آنها سال 2015 را تعریف كرد

در ابتدای سپتامبر، هویت بدون دندانه جدید گوگل با یك فونت سفارشی به‌ظاهر با هدف شفاف‌سازی و افزایش مقیاس‌پذیری آن به وجود آمد. یك تیم داخلی، متشكل از طراحان مختلف فعال در این شركت از Creative Lab ...
تجزیه و تحلیل تقاضا

شنبه, 19 دی 1394 - 04:35

تجزیه و تحلیل تقاضا

آیا می‌دانستید ساختاردهی و تجزیه و تحلیل تقاضا – که به‌عنوان تقسیم‌بندی بازار شناخته شده – در قلب فرآیندهای برنامه‌ریزی استراتژی بازاریابی است؟ بخش‌بندی براساس توسعه طرف تقاضای بازار است و...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (60) / من آنجا بودم و تجربه کردم

شنبه, 19 دی 1394 - 04:30

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (60) / من آنجا بودم و تجربه کردم

تی‌شرت بفروشید، تی‌شرت‌ها و کیسه‌های خرید بیلبوردهای متحرک هستند. چنانچه طراحی لوگوی شما جذاب باشد، مردم از تبلیغ کردن آن روی تی‌شرت یا کیف‌های‌شان استقبال می‌کنند. تی‌شرت‌ها کالاهای بسیار...
بهترین کمپین‌ های بازاریابی سال 2015 / نمونه‌‌ های آگاهی بخش!

چهارشنبه, 16 دی 1394 - 05:10

بهترین کمپین‌ های بازاریابی سال 2015 / نمونه‌‌ های آگاهی بخش!

سال 2015 را می‌توان گنجینه کمپین‌های ارزشمند بازاریابی نامید که از مرزهای همیشگی و تکراری گذشتند و افق تازه‌ای برای بازاریابی دنیا گشودند. وب‌سایت معتبر Inc.com در پایان این سال اقدام به معرفی برخی...
انواع طرح‌ های تحقیق در تحقیقات بازاریابی

چهارشنبه, 16 دی 1394 - 05:00

انواع طرح‌ های تحقیق در تحقیقات بازاریابی

همان‌طور که در یادداشت‌های گذشته اشاره شد، تعریف مسئله در تحقیقات بازاریابی و ایجاد رویکرد مناسب در موفقیت یک پروژه نقش بسزایی دارد. مرحله بعدی تنظیم طرح تحقیقاتی مفصل برای دستیابی به اهداف...
همکاری بنیاد لینوکس با بزرگ‌ ترین شرکت‌ های فناوری برای توسعه خدمات سازمانی

چهارشنبه, 16 دی 1394 - 04:50

همکاری بنیاد لینوکس با بزرگ‌ ترین شرکت‌ های فناوری برای توسعه خدمات سازمانی

بنیاد لینوکس از آغاز همکاری‌های جدید با شرکت‌های بزرگ مالی و فناوری خبر داد تا به کمک آنها بتواند خدمات خود را توسعه دهد و از واحد پولی بیت‌کوین هم در معاملات بزرگ پشتیبانی کند. به گزارش رایورز،...
بازاریابی، کار تیم است نه یک نفر

چهارشنبه, 16 دی 1394 - 04:40

بازاریابی، کار تیم است نه یک نفر

بازاریابی موفق، ماندگار و بزرگ هرگز توسط یک نفر انجام نمی‌شود، همیشه توسط یک تیم انجام می‌شود.مفهوم کار تیمی در حقیقت آنقدر ساده است که اغلب مردم فهم آن را بسیار عادی می‌پندارند و همین مسئله که...
فعالیت‌ های ارتباطاتی برند مارکوپولو زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / توقف در گام اول برند سازی

سه شنبه, 15 دی 1394 - 05:00

فعالیت‌ های ارتباطاتی برند مارکوپولو زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / توقف در گام اول برند سازی

نام مارکوپولو جهانگرد‌ ونیزی که در قرن سیزدهم میلادی به مناطق مختلف دنیا سفر می‌کرد امروزه نام یکی از هلدینگ‌های مسافرتی در ایران است؛ هلدینگی که خدماتی را در حوزه گردشگری به مخاطبان ایرانی...
7 راه برای ارائه یک تجربه عالی به مشتری قسمت اول / تجربه متمایز، کسب‌ و‌ کار متمایز

سه شنبه, 15 دی 1394 - 04:55

7 راه برای ارائه یک تجربه عالی به مشتری قسمت اول / تجربه متمایز، کسب‌ و‌ کار متمایز

تجربه مشتری جدیدترین تمایز رقابتی شرکت‌ها در دنیای کنونی کسب‌و‌کار به حساب می‌آید، گارتنر در آخرین گزارش خود، روند تجربه مشتری را در سال 2016 مورد بررسی قرار داده و نشان می‌دهد که 89درصد شرکت‌ها و...
شروع سال جدید برای وال‌ مارت بدون مدیر ارشد بازاریابی

سه شنبه, 15 دی 1394 - 04:50

شروع سال جدید برای وال‌ مارت بدون مدیر ارشد بازاریابی

یکی از مدیران اجرایی کلیدی وال‌مارت، این خرده‌فروش را در سال جدید همراهی نخواهد کرد. به گزارش مارکتینگ‌نیوز، استفان کوین، از پست خود به‌عنوان معاون مدیر اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی در 31 ژانویه...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (59) / یک رنگ انتخاب کنید

سه شنبه, 15 دی 1394 - 04:40

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (59) / یک رنگ انتخاب کنید

چشم انسان قادر است تا صدها سایه و رنگ را تشخیص دهد، اما اگر بخواهیم واقع‌بینانه به قضیه نگاه کنیم تنها می‌توانیم میان تعداد انگشت شماری از رنگ‌ها تمایز برقرار کرده و آنها را تشخیص دهیم. مگر آنکه...
تاثیرات آلودگی هوا بر روند اجرای مسئولیت اجتماعی سازمان‌ های ایرانی / از ارسال گلدان گل تا اهدای ماسک فیلتردار

دوشنبه, 14 دی 1394 - 05:20

تاثیرات آلودگی هوا بر روند اجرای مسئولیت اجتماعی سازمان‌ های ایرانی / از ارسال گلدان گل تا اهدای ماسک فیلتردار

در چند سال گذشته آلودگی هوا یکی از مهم‌ترین معضلاتی است که ساکنین کلان‌شهرها را تحت‌الشعاع قرار داده است. این موضوع تا اندازه‌ای زندگی افراد جامعه‌ را درگیر خودکرده که سازمان‌های ایرانی را بر...
چند پیشنهاد ارزنده در بررسی‌ های بازار

دوشنبه, 14 دی 1394 - 05:10

چند پیشنهاد ارزنده در بررسی‌ های بازار

اگر فروش قلب سازمان باشد بی‌تردید بررسی‌های بازار یا آنچه به آن Marketing research می‌گویند مغز سازمان است. امروز، بسیاری از مدیران فهمیده به ارزش بررسی‌های بازار پیش از آغاز کارهای خود اعتقاد دارند و...
وفاداری برند جعلی و وفاداری برند حقیقی

دوشنبه, 14 دی 1394 - 05:00

وفاداری برند جعلی و وفاداری برند حقیقی

تعریف مفهومی وفاداری برند که بیشتر در تحقیقات وفاداری برند استفاده می‌شود، نخستین بار توسط جاکوبی مطرح شد. پاسخ‌های رفتاری (خرید) جهت‌دار در طول زمان به وسیله بعضی واحدهای تصمیم گیرنده با احترام...
نظر سنجی اتوبوسی

دوشنبه, 14 دی 1394 - 04:55

نظر سنجی اتوبوسی

آیا می‌دانستید نظرسنجی اتوبوسی نظرسنجی است که از طرف چندین سازمان انجام می‌شود که هر کدام می‌توانند شامل تعداد محدودی از سوالات باشند؟ سازمان‌ها می‌توانند از یک نظرسنجی نمونه حتی زمانی که نیاز...
فقط یک‌ سوال مشتری را پاسخ دهید

دوشنبه, 14 دی 1394 - 04:50

فقط یک‌ سوال مشتری را پاسخ دهید

فروشندگان موفق می‌دانند که توضیح طولانی درباره‌‌ محصول باعث فروش نمی‌‌شود، تنها سوالی که مشتری می‌‌خواهد پاسخ آن را بداند این است که چرا باید آن را بخرم یا چرا به آن نیاز دارم. تنها کاری که باید...
به بهانه برگزاری نمایشگاه چاپ، بسته‌ بندی و ماشین‌ آلات وابسته / سبقت سنت از مدرنیته در هزاره سوم!

یکشنبه, 13 دی 1394 - 05:10

به بهانه برگزاری نمایشگاه چاپ، بسته‌ بندی و ماشین‌ آلات وابسته / سبقت سنت از مدرنیته در هزاره سوم!

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته به‌عنوان مهم‌ترین رویداد این صنعت از تاریخ دوم تا پنجم دی ماه در مساحتی حدود 22 هزار متر مربع و با حضور 750شرکت داخلی و خارجی در...
استراتژی، بازی‌ها و شکل بازار

یکشنبه, 13 دی 1394 - 05:00

استراتژی، بازی‌ها و شکل بازار

مارکتینگ درست مانند یک بازی بزرگ و گاهی سرنوشت‌ساز است که می‌تواند برنده، بازنده، متقلب و حتی داور داشته باشد. یک بازی هیجان‌انگیز که مملو از اندیشه و احساس، همیشه شما را وسوسه می‌کند و در هر...
بازاریابی مکانی

یکشنبه, 13 دی 1394 - 04:50

بازاریابی مکانی

آیا می‌دانستید بازاریابی مکانی شاید یکی از بخش‌های بازاریابی عمومی باشد که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؟ بازاریابی برای یک مکان می‌تواند به دلایل مختلفی انجام گیرد: برای جذب سرمایه‌گذاران...
ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (58) / بازآفرینی بخشی از یک تجربه جذاب

یکشنبه, 13 دی 1394 - 04:40

ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (58) / بازآفرینی بخشی از یک تجربه جذاب

مردم در بعضی مکان‌های خاص اقدام به خرید کالاهایی می‌کنند که در جای دیگر هرگز به فکر خرید آن محصول نمی‌افتند. خرید پاپ‌کورن در سینما، کیک نعنایی به هنگام قدم‌زدن کنار دریاچه، بستنی در فاصله آغاز...
گزارش «فرصت امروز» از استراتژی‌ های خلاقانه بازاریابی در نظام ارتباطی بانک‌ های ایرانی / رضایت کارکنان مهم‌ تر از رضایت مشتریان

شنبه, 12 دی 1394 - 05:00

گزارش «فرصت امروز» از استراتژی‌ های خلاقانه بازاریابی در نظام ارتباطی بانک‌ های ایرانی / رضایت کارکنان مهم‌ تر از رضایت مشتریان

بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری ایرانی از نبود برنامه راهبردی ارتباطی و بازاریابی رنج می‌برند یا به‌صورت ناقص و غیر‌مدون به طراحی استراتژی ارتباطی و بازاریابی روی آورده‌اند. از طرفی در...
برند‌ مداری

شنبه, 12 دی 1394 - 04:50

برند‌ مداری

برند‌مداری به مفهومی بر می‌گردد که در آن شرکت اهمیت برند را به‌عنوان یک دارایی ارزشمند می‌شناسد و استراتژی بازاریابی و فعالیت‌هایش را بر توسعه توانایی ساخت برند‌های قوی متمرکز می‌کند. یورد...
موریسونز هزینه سوخت کامیون‌ هایش را کاهش می‌ دهد

شنبه, 12 دی 1394 - 04:40

موریسونز هزینه سوخت کامیون‌ هایش را کاهش می‌ دهد

موریسونز قصد دارد با همکاری مدیریت ناوگان Microlise، هزینه سوخت و انتشار کربن کامیون‌هایش را به حداقل برساند. Microlise، یک شرکت تکنولوژی است که راه‌حل‌های خوبی برای کاهش هزینه‌ها به صنعت حمل‌و‌نقل...
خود باورانه بازاریابی کنیم

شنبه, 12 دی 1394 - 04:30

خود باورانه بازاریابی کنیم

نخستین مرحله موفقیت خودباوری است، سپس اهمیت به آموزش، یادگیری و تلاش قرار دارد. اینکه انسان چه اندازه خود را می‌شناسد و خود را می‌پذیرد، در رفتار و عمل او منعکس می‌شود. رفتارهایی که یک بازاریاب از...
تأثیرات مسئولیت اجتماعی برند ها / رویکردی که شهرت و مشروعیت می‌ آورد

چهارشنبه, 09 دی 1394 - 05:00

تأثیرات مسئولیت اجتماعی برند ها / رویکردی که شهرت و مشروعیت می‌ آورد

همواره این سوال كلیدی و اساسی مطرح است که آیا مسئولیت اجتماعی بنگاه Corporate Social Responsibility CSR  بر برند شركت Corporate Brand مؤثر است؟ بیشتر تحقیقاتی که به پاسخگویی به این سوال می‌پردازند اذعان دارند که...
آموزش تحقیقات بازاریابی

چهارشنبه, 09 دی 1394 - 04:50

آموزش تحقیقات بازاریابی

همان‌طور که در یادداشت گذشته اشاره شد برای انجام یک تحقیقات بازاریابی انجام پنج مرحله لازم است که مرحله اول آن تعریف درست مشکلی است که شما با آن مواجه هستید. اجازه دهید ابتدا یکی از مسائلی را که یک...
فیس‌ بوک و یوتیوب محبوب‌ ‏ترین ابزارهای موبایلی ۲۰۱۵

چهارشنبه, 09 دی 1394 - 04:40

فیس‌ بوک و یوتیوب محبوب‌ ‏ترین ابزارهای موبایلی ۲۰۱۵

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هر ماه به ابزار موبایلی فیس‌بوک و یوتیوب سر می‏زنید، تنها نیستید، زیرا میزان محبوبیت سرویس‏های مذکور به قدری است که ابزارهای موبایلی آنها در سال ۲۰۱۵...
<<  82 83 84 85 86 [8788 89 90 91  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی