مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
ممنوعیت حمل اسلحه در فروشگاه‌ های تارگت

دوشنبه, 03 شهریور 1393 - 12:21

ممنوعیت حمل اسلحه در فروشگاه‌ های تارگت

  فروشگاه زنجیره‌ای تارگت اعلام کرد که سیاست ممنوعیت ورود اسلحه را اتخاذ خواهد کرد و در بیانیه‌ای از مشتریان خواست تا از آوردن اسلحه به داخل این فروشگاه‌ها خودداری کنند. 
فرار اسپانسرهای سوآرز

دوشنبه, 03 شهریور 1393 - 11:58

فرار اسپانسرهای سوآرز

اسپانسرهای شرکت‌های بزرگ علاقه خود را برای استفاده از مهاجم بدنام اروگوئه، لوئیس سوآرز از دست دادند. لوئیس سوآرز در بازی تیم فوتبال اروگوئه مقابل ایتالیا، شانه مدافع ایتالیایی را گاز گرفت و شدیدترین مجازاتی را که تاکنون در جام‌جهانی اجرا شده، متحمل شد.
بررسی «فرصت امروز» از رویکرد مدیریتی جدیدی  به نام «عمل به مسئولیت اجتماعی» / شعارهایی که فقط  «شعار» هستند

شنبه, 01 شهریور 1393 - 17:02

بررسی «فرصت امروز» از رویکرد مدیریتی جدیدی به نام «عمل به مسئولیت اجتماعی» / شعارهایی که فقط «شعار» هستند

این روزها در هر شرکتی که وارد می‌شوید، صحبت از این است که در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت چه اقدام ارزنده‌ای باید انجام شود. اما کمی که موشکافی می‌کنید متوجه می‌شوید مسئولیت اجتماعی آن شرکت فقط به نصب بیلبوردهای تبریک به مناسبت‌های مختلف و برگزاری جشنواره‌ها و کمک‌های خیریه محدود شده است.
تابلوهای ورود‌ ممنوعی که کاربرد‌ ند‌ارند‌

شنبه, 01 شهریور 1393 - 14:46

تابلوهای ورود‌ ممنوعی که کاربرد‌ ند‌ارند‌

بعضیا رو جون به جونشون کنی، منفی بافن. هر چی هم واسه‌شون د‌لیل و برهان بیاری بازم حرف خود‌شونو میزنن. مثلاً اگه با هزار ذوق و شوق و امید‌ و آرزو بهشون بگی که فلان قد‌ر سرمایه جمع کرد‌م و می‌خوام بزنم به کار، همچین با حساب و کتاب و صغرا کبرا چید‌ن، شما رو د‌لسرد‌ میکنن که انگار هیچ کاری توی این د‌نیا شد‌نی نیست.  
توصیه‌ های کارآفرینی اینترنتی از زبان یک فعال اینترنتی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 12:51

توصیه‌ های کارآفرینی اینترنتی از زبان یک فعال اینترنتی

تحقیقات و پایش بازار د‌ر کنار ارزش‌آفرینی مد‌اوم برای مشتری از عوامل اصلی موفقیت یک سایت است.  کسب‌و‌کار اینترنتی ساز‌و‌کارهای خود‌ را د‌ارد‌ که قطعا بد‌ون توجه به آنها نمی‌توان موفق بود‌. تبد‌یل فروشگاه اینترنتی به یک برند‌ باید‌ توام با ارزش‌آفرینی برای مصرف‌کنند‌ه باشد‌.
شغل شریف فروشندگی

پنج شنبه, 30 مرداد 1393 - 13:25

شغل شریف فروشندگی

برخی گمان می‌کنند فروشندگان، موجودات شروری هستند که از تمام تکنیک‌های موجود برای به فروش رساندن محصول یا خدمات خود و کسب درآمد استفاده می‌کنند. فروشندگان به گمان بسیاری از افراد کلکسیونی از شرارت، خودخواهی، عدم صداقت و فریبکاری هستند؛ آنها به نیازهای مشتریان بی‌توجهند و فقط به دنبال آن هستند که پورسانت خود را به دست بیاورند.
نگاهی به تاثیر رنگ ها در برند سازی / مشتریان را با رنگ برند خود جادو کنید

چهارشنبه, 29 مرداد 1393 - 15:29

نگاهی به تاثیر رنگ ها در برند سازی / مشتریان را با رنگ برند خود جادو کنید

رنگ‌هایی مانند قرمز و آبی چه احساسی را در شما به وجود می‌آورند؟ هیجان؟ اشتیاق؟ آرامش؟ توصیه‌های بسیاری در رابطه با بهره‌گیری از مفاهیم روان‌شناسی رنگ‌ها در بازاریابی وجود دارد، اما این توصیه‌ها حقیقتا تا چه حد درست هستند؟
افزایش اعتبار آنلاین

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 18:22

افزایش اعتبار آنلاین

یکی از نکته‌‌های مهمی که باید برای افزایش اعتبار آنلاین مورد توجه قرار داد، این است که كاری كنید تا مشتریان بتوانند به سهولت بازخورد خود را به دوستان و كسانی كه به صورت آنلاین با آنها در ارتباط هستند و نیز سایت‌های مرورگر انتقال دهند.    
برندهایی که می‌ آیند و می‌ مانند

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 17:43

برندهایی که می‌ آیند و می‌ مانند

به دغدغه اصلی صاحبان کسب‌و‌کارها تبدیل شده است. مدیران می‌کوشند تا برند آنها قابلیت‌ همسان‌سازی و شکل‌پذیری با یک مقوله شخصیت‌پذیر خریدنی را داشته باشد.  
بازی با طعم‌ ها در یک شیرینی‌ فروشی خلاق

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 17:25

بازی با طعم‌ ها در یک شیرینی‌ فروشی خلاق

بعضی‌وقت‌ها بازی با اسم‌ها و مزه‌ها باعث خلق محصولی خوشمزه و جذاب می‌شود. اگر به شعبه اسکان «شیرینی‌فروشی کوک» سری زده باشید متوجه این اتفاق خواهید شد. موسس این مجموعه فعالیت خود را از رستوران...
راهنمای پول‌ سازی به شیوه دونالد ترامپ

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 17:00

راهنمای پول‌ سازی به شیوه دونالد ترامپ

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان از نیرومندترین ایده‌ها در بازاریابی استفاده کرد تا مشتریان بیشتری را به دست آورد، از کتاب «بازاریابی از صفر تا صد» کمک بگیرید.«بازاریابی از صفر تا صد» نوشته «دان سکستون» است و با ترجمه سینا قربانلو توسط انتشارات مبلغان به بازار آمده است.  
کسب‌ و‌ کار شرکت‌ های تولید کننده بستنی زیر ذره بین «فرصت امروز» / نوآوری در تولید بستنی حرف اول و آخر را می زند

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 16:26

کسب‌ و‌ کار شرکت‌ های تولید کننده بستنی زیر ذره بین «فرصت امروز» / نوآوری در تولید بستنی حرف اول و آخر را می زند

تابستان فقط هوا نیست که گرم می‌شود؛ بازار خیلی محصولات هم حسابی گرم است از جمله بستنی. روزگاری انتخاب مصرف کنندگان در مورد این کالا به دو سه نوع محدود می‌شد. می‌شد رفت و یک ظرف بستنی را در بستنی فروشی خورد و می‌شد از مغازه، بستنی چوبی یا قیفی خرید. حالا وضع فرق کرده. بازار بستنی بسیار بزرگ شده ‌است. شاید پرفروش‌ترین خوراکی تابستان در دسته تنقلات باشد.
وقتی شیشه ویترین رسانه می‌ شود / این ابتکار در تهران اتفاق افتاد

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 15:51

وقتی شیشه ویترین رسانه می‌ شود / این ابتکار در تهران اتفاق افتاد

هر عابری که پیام روی شیشه را می‌دید، لحظه‌ای بی‌حرکت می‌ماند و با لبخندی به لب به راه خود ادامه می‌داد. خیابان سپهبد قرنی یکی از خیابان‌های پررفت‌وآمد تهران است. هر روز شاید هزاران عابر از این...
نگاهی به تجربه ثبت بزرگ‌ ترین بستنی دنیا در گینس / خطایی که اجتناب پذیر بود

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 14:43

نگاهی به تجربه ثبت بزرگ‌ ترین بستنی دنیا در گینس / خطایی که اجتناب پذیر بود

همه طرفداران بستنی ماجرای رویداد تاریخی چوپان را به یاد دارند؛ رویدادی که قرار بود به تولید یک بستنی 5 تنی و ثبت آن به عنوان بزرگ‌ترین بستنی دنیا در گینس بینجامد؛ اما انتخاب مکان و زمان نامناسب (توچال و روز دوازدهم فروردین) این تجربه را با شکست مواجه کرد و برای شرکت چوپان لقب «چوپان دروغگو‌» را به ارمغان آورد.
چالشی بزرگ به نام تکمیل سبد کالایی

یکشنبه, 26 مرداد 1393 - 16:56

چالشی بزرگ به نام تکمیل سبد کالایی

شرکت‌های تولیدکننده بستنی هر روز محصولات تازه‌تری را به بازار ارائه می‌کنند، اما آیا ارائه محصولات تازه‌تر باعث ماندگاری و بقای این شرکت‌ها در بازار خواهد شد؟  
نگاهی به تجربه لانچ یک محصول جدید و متفاوت / رفت‌ و آمد یک بستنی در بازار

یکشنبه, 26 مرداد 1393 - 15:35

نگاهی به تجربه لانچ یک محصول جدید و متفاوت / رفت‌ و آمد یک بستنی در بازار

«با خوردنش تمام بدنم داغ شد. خیلی تند بود. طعم ادویه تمام فضای دهانم را پرکرده بود. کم‌کم داشتم به طعمش عادت می‌کردم که رسیدم به آخرش. بعد نگاهی به بستنی انداختم و با خودم گفتم: دیگه عمرا این بستنی را...
کسب و کار به شیوه دستفروشان مترو / غریزه فرعی

شنبه, 25 مرداد 1393 - 18:17

کسب و کار به شیوه دستفروشان مترو / غریزه فرعی

کجای ایران سوپرمارکتی را پیدا می‌کنید که برای خرید یک لواشک به شما یک یا چند تکه لواشک مجانی بدهد؟ اما این شیوه فروش و بازاریابی به وفور در میان دستفروشان مترو به چشم می‌خورد. آنها نه از قوانین...
<<  68 69 70 71 72 [73

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 650 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >