بازاریابی و فروش

> بازاریابی و فروش یکی از بخش های اصلی سایت و روزنامه فرصت امروز است که در آن مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس 22 قانون ابدی برند سازی / قانون هشتم برند سازی: طبقه‌ بندی

دوشنبه, 30 آذر 1394 - 05:00

بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس 22 قانون ابدی برند سازی / قانون هشتم برند سازی: طبقه‌ بندی

«نام‌های تجاری پیشرو باید به ارتقای طبقه‌بندی بپردازند، نه نام تجاری‌شان.» همان‌طور که در گذشته صحبت شد یک برند با محدود کردن دامنه فعالیت خود و استفاده از استراتژی تمرکز نیرومند می‌شود (قانون...
آمازون فروش اسکیت‌ های برقی خود را متوقف کرد

دوشنبه, 30 آذر 1394 - 04:50

آمازون فروش اسکیت‌ های برقی خود را متوقف کرد

شرکت Swagway یکی از محبوب‌ترین فروشندگان اسکیت‌های برقی یا ‌هاوربرد در بازارهای جهانی بی‌سروصدا فروش محصولات خود را در سایت آمازون متوقف کرده است. علت این مسئله آتش گرفتن یکی از این اسکیت‌های برقی...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (54) / یک تقلید حساب شده و دقیق

دوشنبه, 30 آذر 1394 - 04:40

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (54) / یک تقلید حساب شده و دقیق

زمانی که قصد ساختن چیزی را دارید و می‌خواهید آن چیز بسیار واقعی به نظر برسد، باید بدانید که مردم انتظار دارند تا تغییرات ایجاد شده از سوی شما به واقعیت نزدیک باشد. چنانچه پیشینه تاریخی برند شما به...
فرآیند بازطراحی لوگوی شبکه 3 زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / تغییر بعد از 22 سال مقاومت

یکشنبه, 29 آذر 1394 - 05:10

فرآیند بازطراحی لوگوی شبکه 3 زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / تغییر بعد از 22 سال مقاومت

بازطراحی لوگوی شبکه 3 در حالی انجام شد که حدود 22 سال از عمر لوگوی قبلی شبکه 3 گذشته است؛ لوگویی که سه خط مورب از کوچک به بزرگ و نارنجی‌رنگ داشت امروزه به لوگویی سفیدرنگ با سه خط مورب و هم‌اندازه...
سینمای مستقل محصول خاص، مخاطب ویژه

یکشنبه, 29 آذر 1394 - 05:00

سینمای مستقل محصول خاص، مخاطب ویژه

وقتی قرار است درباره سینما و فروش فیلم صحبت کنیم، مسلما نخستین واژه‌ای که به ذهن می‌رسد مخاطب، شناخت او و به تبع آن شیوه‌های جذب مخاطبان است. عموم صاحبنظران عقیده‌ای مشترک دارند و معتقدند سینما...
جایزه دمینگ

یکشنبه, 29 آذر 1394 - 04:50

جایزه دمینگ

آیا می‌دانستید جایزه دمینگ در سال 1951 برای نخستین بار ایجاد شد؟ این مدل توسط دانشمندان و مهندسین ژاپنی با سرپرستی آقای ادوارد دمینگ ایجاد شد و در صنایع ژاپن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جایزه...
نقطه شروع بی‌ انگیزگی / بازاریابانی که دیده نمی‌ شوند

یکشنبه, 29 آذر 1394 - 04:40

نقطه شروع بی‌ انگیزگی / بازاریابانی که دیده نمی‌ شوند

اگر به‌عنوان یک بازاریاب فعالیت می‌کنید یا در یک سازمان مشغول کار هستید، زمانی‌که فکر می‌کنید دیده نمی‌شوید نقطه شروع بی‌انگیزگی است. به یاد داشته باشید نباید درگیر این بیماری که آغازگر مشکلات...
برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال برندها در فضایی صمیمی / رویارویی برندها، این بار در زمین فوتسال

شنبه, 28 آذر 1394 - 04:55

برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال برندها در فضایی صمیمی / رویارویی برندها، این بار در زمین فوتسال

وقت مسابقه است! اما این بار دو رقیب، تیم‌های مطرح لیگ برتری نیستند. این بار پرسنل برندهایی که هر روز با محصولات و خدمات آنها سرو کار داریم در قالب تیم‌های فوتسال برای رقابت با دیگر برندها گردهم...
نسکار چگونه بازاریابی هیجانی را به وجود آورد؟

شنبه, 28 آذر 1394 - 04:45

نسکار چگونه بازاریابی هیجانی را به وجود آورد؟

نسکار یا انجمن ملی برای سرمایه‌گذاری مسابقات اتومبیل‌رانی، که اکنون همه آن را به‌عنوان یک پدیده‌ای ملی در زمینه بازاریابی مسابقات اتومبیل‌رانی می‌شناسند در سال‌های گذشته محلی برای وقت...
اصل پاسخگویی به ظرفیت سازمان

شنبه, 28 آذر 1394 - 04:40

اصل پاسخگویی به ظرفیت سازمان

آیا می‌دانستید اصل پاسخگویی به ظرفیت سازمان برای پاسخگویی در مورد تصمیمات، استفاده از منابع و فعالیت‌ها نه تنها به حاکمیت سیاسی (پاسخگویی عمودی)، بلکه به تمام کسانی که با آن کار می‌کنند (پاسخگویی...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (53) / شرکت‌ هایی که فاقد ساختمان هستند

شنبه, 28 آذر 1394 - 04:35

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (53) / شرکت‌ هایی که فاقد ساختمان هستند

این روزها بسیاری از مردم در محل کار خود حضور فیزیکی نداشته و از راه دور کار می‌کنند. شرکت‌های تجاری بسیار بزرگی وجود دارند که ساختمان اداری نداشته و کارمندان آن دورکاری می‌کنند. ممکن است بپرسید...
برند شما چه چیزی را در ذهن مشتری تداعی می‌ کند / عوامل اثر پذیر از ارزش ویژه برند

چهارشنبه, 25 آذر 1394 - 05:20

برند شما چه چیزی را در ذهن مشتری تداعی می‌ کند / عوامل اثر پذیر از ارزش ویژه برند

ارزش برند به روش‌های متعددی سنجیده می‌شود؛ روش‌های مشتری‌گرا، مالی و مرکب. همچنین عوامل زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر ارزش ویژه برند اثرگذار است. برخی از این عوامل از بعد مشتری‌گرایی بر...
كرواسی در یك جعبه

چهارشنبه, 25 آذر 1394 - 05:10

كرواسی در یك جعبه

«كرواسی در یك جعبه» نام یك برند جدید در حوزه گردشگری و غذاهای لذیذ است. كرواسی در یك جعبه محصولات با كیفیت كرواسی را در قالب یكسری هدایای مختلف، بسته‌بندی کرده و در آینده از طریق فروشگاه‌های...
مبادله رهبر- پیرو

چهارشنبه, 25 آذر 1394 - 05:00

مبادله رهبر- پیرو

آیا می‌دانستید تئوری مبادله رهبر- پیرو كه ابتدا توسط گراین و همكاران (1975) مطرح شد بیان می‌كند كه یك رهبر الگوی رابطه‌ای یا مبادله‌ای یگانه و منحصر به‌فردی را با هر یک از زیردستان ایجاد می‌کند؟...
تحقیقات بازار چگونه به کمک برندها می‌ آید؟

چهارشنبه, 25 آذر 1394 - 04:50

تحقیقات بازار چگونه به کمک برندها می‌ آید؟

هیچ مدیر برندی که با مشتری در تعامل است با مفهوم تحقیقات در بازار بیگانه نیست. به وسیله تحقیقات بازار می‌توان میزان نفع سازمان از کمپین‌ها و تبلیغات را سنجید. اما این تحقیقات باید متمرکز بر گروه...
فعالیت‌ های ارتباطی برند بوف زیر‌ذره‌ بین‌« فرصت امروز» / بوف ساکت و خاموش

سه شنبه, 24 آذر 1394 - 05:00

فعالیت‌ های ارتباطی برند بوف زیر‌ذره‌ بین‌« فرصت امروز» / بوف ساکت و خاموش

اگرچه فست‌فودهای زنجیره‌ای ایرانی در قیاس با همتایان خارجی‌شان هنوز نتوانسته‌اند، آن‌طور که بایدوشاید جایگاهی را برای خود ایجاد کنند اما فست‌فود بوف یکی از معدود برند‌های زنجیره‌ای است که...
Gamification یا بازی‌ سازی/ ایجاد تجارب زیبا برای مشتریان با خلق بازی در کسب‌ و کار  (1)

سه شنبه, 24 آذر 1394 - 04:50

Gamification یا بازی‌ سازی/ ایجاد تجارب زیبا برای مشتریان با خلق بازی در کسب‌ و کار (1)

تاکنون به مباحث بسیاری درخصوص مدیریت تجربه مشتری، خلق تجربه و وفادار‌سازی مشتریان پرداخته و به اهمیت آن اشاره کرده‌ایم. امروزه صاحبان کسب‌وکار دست به عملیات شگفت‌انگیز دیگری برای جذب مشتری و...
قصور چند نفر از کارکنان فولکس واگن منشا رسوایی در این شرکت معرفی شد

سه شنبه, 24 آذر 1394 - 04:45

قصور چند نفر از کارکنان فولکس واگن منشا رسوایی در این شرکت معرفی شد

مدیران شرکت خودروسازی فولکس واگن برای ادای توضیحات درباره پرونده رسوایی تعبیه نرم‌افزارهای مختل‌کننده تست‌های آلایندگی هوا، در یک کنفرانس خبری در وولفسبورگ شرکت کردند. در این کنفرانس خبری...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (52) / باز آفرینی تاریخ

سه شنبه, 24 آذر 1394 - 04:40

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (52) / باز آفرینی تاریخ

دلایل بسیاری برای نقل مکان کردن شرکت‌های بزرگ به یک ساختمان مدرن در حاشیه شهر وجود دارد: صرفه جویی در هزینه‌ها، تعمیر و نگهداری ساختمان و تجهیزات، حمل‌و‌نقل و در نهایت بهداشت و امنیت.ارزش‌های...
محتوا و نحوه تولید آن / همه چیز درباره خلق یک محتوای جذاب اینترنتی

دوشنبه, 23 آذر 1394 - 05:00

محتوا و نحوه تولید آن / همه چیز درباره خلق یک محتوای جذاب اینترنتی

امروزه رسانه‌های اجتماعی همچون دیگر موضوعات تکنولوژی در حال رشد، پیشرفت و تغییر هستند و امکانات متنوع‌تری را برای برندها، جهت معرفی خود ارائه داده‌اند. به همین سبب مسئله‌ای که در اینجا اهمیت...
بررسی برندینگ در صنایع ایران  براساس 22 قانون ابدی برند سازی / قانون هفتم برند سازی: کیفیت

دوشنبه, 23 آذر 1394 - 04:50

بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس 22 قانون ابدی برند سازی / قانون هفتم برند سازی: کیفیت

کیفیت مهم است، اما یک برند تنها با کیفیت ساخته نمی‌شود! کیفیت مفهومی است که اکثر صاحبان صنایع و مشتریان به‌دنبال آن هستند، مشتریان معمولا سوال اولی که از یک فروشنده کالا یا خدمات می‌کنند در مورد...
بررسی برندینگ در صنایع ایران  براساس 22 قانون ابدی برند سازی / روش‌ هایی برای جذب مشتری در کمپین‌ های بازاریابی در تعطیلات

دوشنبه, 23 آذر 1394 - 04:40

بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس 22 قانون ابدی برند سازی / روش‌ هایی برای جذب مشتری در کمپین‌ های بازاریابی در تعطیلات

تعطیلات فرصتی را برای کنار هم بودن مشتریان شما با اعضای خانواده‌شان فراهم می‌کند، اما برای بسیاری از آنها تعطیلات یعنی سر‌درگم شدن میان کمپین‌های بازاریابی مختلف و خسته‌کننده و مواجهه با استرس...
بررسی کمپین کودکان امید سامسونگ؛ «قصه خوانی برای کودکان نابینا» / صدا ممکن است بماند!

یکشنبه, 22 آذر 1394 - 04:10

بررسی کمپین کودکان امید سامسونگ؛ «قصه خوانی برای کودکان نابینا» / صدا ممکن است بماند!

افرادی که هفته‌های قبل به مراکز مختلف فرهنگی و تفریحی سر زده‌اند، با استیشنی روبه‌رو شدند که در واقع استودیوی سیار ضبط صدا برای کمپین کودکان امید سامسونگ است که به منظور قصه‌خوانی برای کودکان...
کسب‌ و‌ کارهای کوچک اما حرفه‌ ای

یکشنبه, 22 آذر 1394 - 04:00

کسب‌ و‌ کارهای کوچک اما حرفه‌ ای

کسب‌و‌کارهای کوچک نیاز به توجه بیشتری نسبت به کسب‌و‌کارهای بزرگ‌تر دارند. شرکت‌های بزرگ میلیون‌ها تومان صرف بررسی‌های اولیه، نوشتن مدارک و پروپوزال‌ها، استخدام، استراتژی، تبلیغات و...
ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی  (51) / برندینگ اینترنتی: ایمیل

یکشنبه, 22 آذر 1394 - 03:50

ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (51) / برندینگ اینترنتی: ایمیل

تا زمانی که مردم در محل کار و خانه اقدام به ارسال ایمیل می‌کنند، شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از این امکان هویت برند خود را توسعه دهند. ایده امضایی که شما برای ایمیل‌های‌تان در نظر می‌گیرید...
كیف 60 ساله Chanel هنوز از مد نیفتاده است

یکشنبه, 22 آذر 1394 - 03:40

كیف 60 ساله Chanel هنوز از مد نیفتاده است

Coco Chanel  یك بار گفته بود من وارد دنیای مد نمی‌شوم، بلكه من خود رواج‌دهنده مد هستم. فقط چند طراح در دنیا هستند كه توانسته‌اند چنین جایگاه منحصر به فردی را به دست آورند، Chanel با پیراهن‌های مشكی...
گزارش «فرصت امروز» از استراتژی‌ بازاریابی جدید برای درآمد‌ زایی باشگاه‌ های ورزشی / موفقیت به شرط مدیریت ذهنیت

چهارشنبه, 18 آذر 1394 - 05:10

گزارش «فرصت امروز» از استراتژی‌ بازاریابی جدید برای درآمد‌ زایی باشگاه‌ های ورزشی / موفقیت به شرط مدیریت ذهنیت

پس از حضور مرتضی حسینی در برنامه‌های مرتبط با پخش زنده بازی‌های والیبال و بسکتبال، نوبت به لیگ برتر رسید تا این مجری غیرورزشی قبل از بازی‌های لیگ برتر فوتبال نیز در قالب یک مسابقه کوتاه، مخاطبان...
<<  68 69 70 71 72 [7374 75 76 77  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز