بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

مدل سال نو در بازاردانی (مارکتینگ)

سه شنبه, 24 فروردين 1395 - 03:50

مدل سال نو در بازاردانی (مارکتینگ)

برخی معتقدند: 1- مدل نمادی از واقعیت است که مهم‌ترین ویژگی‌های دنیای واقعی را به‌صورتی ساده و کلی بیان می‌کند و می‌توان به کمک آن به درکی از واقعیت البته نه کل آن بلکه بخش مفید و قابل فهم آن دست...
تمام حواستان به مشتری باشد

سه شنبه, 24 فروردين 1395 - 03:40

تمام حواستان به مشتری باشد

روندهای تجاری عمده مانند آزادسازی اقتصاد، جهانی‌سازی، همگرایی تکنولوژیک در فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکامل سریع اینترنت نقش سازمان‌ها را در زمینه ارتباط با مشتری متحول کرده است. در این میان...
اقدام جدید کیا گالری «کافه کیا» زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / کافه‌ نشینی با مشتریان طلایی

دوشنبه, 23 فروردين 1395 - 03:20

اقدام جدید کیا گالری «کافه کیا» زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / کافه‌ نشینی با مشتریان طلایی

فرض کنید برای خرید طلا و جواهر به فروشگاهی رفته‌اید؛ پس از انتخاب محصول مورد نظر و اتمام خرید به فضایی خاص هدایت می‌شوید که در آن از شما پذیرایی به عمل خواهد آمد و دقایقی را در مکانی دنج و لوکس...
تحلیل برندهای ایرانی بر اساس توان‌ شان جهت تبدیل شدن به برند جهانی / پسته ایرانی و رویای جهانی شدن

دوشنبه, 23 فروردين 1395 - 03:10

تحلیل برندهای ایرانی بر اساس توان‌ شان جهت تبدیل شدن به برند جهانی / پسته ایرانی و رویای جهانی شدن

همانطور که قول داده بودم از این هفته به بررسی برندهای ایرانی می‌پردازیم و سعی می‌کنیم نقاط قوت و ضعف هر صنعت و برندهای فعال در آن را برای پیمودن راه طولانی و پر از چالش تبدیل شدن به برندی...
ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (87) / سرگذشت خود را روایت کنید

دوشنبه, 23 فروردين 1395 - 03:00

ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (87) / سرگذشت خود را روایت کنید

مردم عموما دوست دارند سرگذشت واقعی برندهای محبوب و معتبر و افرادی را که برای این برندها کار می‌کنند بدانند. به همین دلیل است که پیشینه و سرگذشت برخی شرکت‌های تجاری که بنیان‌گذاران آنها همچنان در...
نگاهی به محصول جدید پنبه‌ ریز / یک تیر و دو نشان

یکشنبه, 22 فروردين 1395 - 04:10

نگاهی به محصول جدید پنبه‌ ریز / یک تیر و دو نشان

امروزه استفاده از دستمال‌کاغذی و دستمال مرطوب به یک امر متداول در منازل و محیط کار تبدیل‌شده است؛ اگرچه همه مخاطبان ایرانی از دستمال مرطوب استفاده نمی‌کنند اما گروهی از مخاطبان به‌واسطه نیاز...
فروشگاه زنجیره‌ ای سوپرمارکتی که بزرگ شد

یکشنبه, 22 فروردين 1395 - 04:00

فروشگاه زنجیره‌ ای سوپرمارکتی که بزرگ شد

هرچند تا دهه 80تصور عموم مردم نسبت به فروشگاه‌های زنجیره‌ای فضایی گرد و غبار گرفته بود که هیچ‌گاه محصولاتی به روز را در خود جای نمی‌داد و انگار سعی در فروش اجباری کالاهایی توصیه شده داشت که خریدار...
خود انگیختگی در سطح سازمان

یکشنبه, 22 فروردين 1395 - 03:50

خود انگیختگی در سطح سازمان

آیا می‌دانستید سازمان‌هایی که به پرورش سرمایه معنوی می‌پردازند، این آمادگی را دارند که خودانگیخته باشند؟ این سازمان‌ها در پارادایم‌های موجود و برنامه‌های از قبل تنظیم شده سازمان متوقف...
ایمیل بانک؛ راهی برای بازاریابان جوان

یکشنبه, 22 فروردين 1395 - 03:40

ایمیل بانک؛ راهی برای بازاریابان جوان

بانکداری مجازی، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار شما قرار می‌دهد. این خدمت به مشتری امکان می‌دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتواند بسیاری از امور بانکی خود را...
بهترین روش برای تبدیل غریبه‌ ها به مشتریان و طرفداران کسب‌ و‌ کار شما / متدولوژی درون‌ گرا یا جاذبه‌ ای

شنبه, 21 فروردين 1395 - 04:10

بهترین روش برای تبدیل غریبه‌ ها به مشتریان و طرفداران کسب‌ و‌ کار شما / متدولوژی درون‌ گرا یا جاذبه‌ ای

از سال 2006، بازاریابی درون‌گرا موثرترین روش بازاریابی برای انجام کسب وکارهای آنلاین بوده است. به جای روش‌های قدیمی بازاریابی برون‌گرا که از تبلیغات و خرید لیست‌های ایمیل برای سبقت گرفتن استفاده...
آیا كد‌های QR در سال 2016 به دنیای ما باز می‌ گردند؟

شنبه, 21 فروردين 1395 - 04:00

آیا كد‌های QR در سال 2016 به دنیای ما باز می‌ گردند؟

از سال 2012 تاكنون و دوران با شكوه كمپین‌های منحصر به فرد متمركز روی كد QR  (پاسخ سریع)، این كد‌ها در صحنه بازاریابی چریكی كمرنگ شده‌اند و شاید غلط‌انداز یا بیش از حد ساده به نظر برسند. چند سال پیش،...
استارباکس به یاد شکوفه‌ های گیلاس

شنبه, 21 فروردين 1395 - 03:50

استارباکس به یاد شکوفه‌ های گیلاس

با فرا‌رسیدن بهار، استارباکس تعداد محدودی از نوشیدنی‌های فراپوچینو یا همان iced coffee خود به نام شکوفه گیلاس را عرضه می‌کند. این نوشیدنی تا بیستم مارس، نخستین روز بهار در فروشگاه‌های سرتاسر آمریکا...
ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (86) / مشتریان را دست خالی بگذارید

شنبه, 21 فروردين 1395 - 03:40

ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (86) / مشتریان را دست خالی بگذارید

این یک قانون نیست بلکه یک استثناء است. شما به هیچ وجه قصد ندارید از بازار خارج شوید اما بدانید که برندهای معتبر بر پایه صداقت بنا شده‌اند. به مشتریان‌تان حق انتخاب بدهید، چنانچه محصول مورد نیاز...
عوامل موثر بر مدیریت صحیح در حوزه مسکن / فقدان مدیریت بازاریابی در بازار مسکن

پنج شنبه, 19 فروردين 1395 - 04:10

عوامل موثر بر مدیریت صحیح در حوزه مسکن / فقدان مدیریت بازاریابی در بازار مسکن

سهم اقتصاد مسکن در اقتصاد کلان حدود 16 درصد است اما این 16 درصد می‌تواند نقش پیشران را ایفا کند و تاثیر مستقیمی بر اقتصاد کلان داشته باشد، برای اینکه صنعت ساختمان به طور مستقیم با بیش از 200صنعت ارتباط...
بازاردانان چهار راهی

پنج شنبه, 19 فروردين 1395 - 04:00

بازاردانان چهار راهی

مرد چاق قد بلند با سبیل‌های دسته موتوری در حالی که عروسک معروف یکی از برنامه‌های تلویزیون ایران را در دست داشت وسط چهارراه پارک وی ایستاده بود و مشتری می‌جست. پرسیدم چنده؟ اول گفت 25 تومن... لهجه...
تحقیقات بازار سرمایه در حسابداری

پنج شنبه, 19 فروردين 1395 - 03:55

تحقیقات بازار سرمایه در حسابداری

تحقیقات اخیر در حوزه بازار سرمایه، حاکی از آن است که علاقه محققان بیشتر به سمت آزمون‌های کارایی بازار سرمایه، ‌با توجه به اطلاعات حسابداری (مانند روش‌های حسابداری و اقلام تعهدی)، تحلیل‌های...
شخصی‌ سازی براساس شرایط و ترجیحات مشتری

پنج شنبه, 19 فروردين 1395 - 03:45

شخصی‌ سازی براساس شرایط و ترجیحات مشتری

امروزه شخصی‌سازی کسب‌و‌کار برای خرید مشتریان و بر مبنای داده‌ها تبدیل به یک هنجار شده است.هرچند بسیاری از خریداران از پیشنهادهای شخصی‌سازی شده کالاها و خدمات استقبال می‌کنند، بسیاری نیز از...
درس‌ های بازاریابی از «ساول گودمن» وکیل جنایی سریال بریکینگ بد / بازاریابی به سبک شخصیت‌ های منفی عالم سینما

چهارشنبه, 18 فروردين 1395 - 03:45

درس‌ های بازاریابی از «ساول گودمن» وکیل جنایی سریال بریکینگ بد / بازاریابی به سبک شخصیت‌ های منفی عالم سینما

احتمالا بسیاری از شما باشخصیت «ساول گودمن» از سریال محبوب «بریکینگ بد» آشنایی دارید؛ وکیلی جنایی که نامش با تبلیغات تلویزیونی سطح پایین، مجلات زرد و البته مجرمان گره‌خورده است. بد نیست این را هم...
تکنیک مشاهده

چهارشنبه, 18 فروردين 1395 - 03:35

تکنیک مشاهده

همان‌طور که در یادداشت‌های گذشته اشاره شد، روش‌های کسب داده‌های کمی در پژوهش‌های توصیفی به دو دسته نظر‌سنجی و مشاهده تقسیم می‌شود. شیوه‌های نظر‌سنجی شامل مصاحبه‌های الکترونیکی، مصاحبه‌های...
قاشق‌ های خوراكی خوشمزه جهان را از نابودی نجات می‌ دهند

چهارشنبه, 18 فروردين 1395 - 03:25

قاشق‌ های خوراكی خوشمزه جهان را از نابودی نجات می‌ دهند

«پساپتی»، یك محقق و مشاور كشاورزی از هند در سال 2010 قاشقی خوردنی از ارزن، برنج و آرد گندم ساخت. حالا پس ازفروش 1.5 میلیون قاشق توسط شركت خود به نام «Bakeys»، او می‌خواهد محصولات خوراكی بیشتری را به بازار...
نحوه تقسیم و توزیع بودجه

چهارشنبه, 18 فروردين 1395 - 03:15

نحوه تقسیم و توزیع بودجه

آیا می‌دانستید تقسیم بودجه بین اهداف متفاوت بازاریابی، تصمیمی قضاوتی است که باید پس از گفت‌وگو و مذاکره با تمامی طرفین ذی‌نفع اتخاذ شود؟ شاخه‌های اصلی‌ای که بودجه باید در چارچوب آن توزیع شود،...
بازاریابی ویدئویی

چهارشنبه, 18 فروردين 1395 - 03:05

بازاریابی ویدئویی

ارائه توصیف دقیق و بهینه محصول و استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، در فضای کسب‌و‌کار امروز، صرفا پیش نیاز باقی ماندن در رقابت است و مزیت رقابتی به شمار نمی‌آید. اکنون بسیاری از شرکت‌ها برای ایجاد...
بررسی خدمت جدید بانک اقتصاد نوین، کارت نوجوان به مناسبت هفته جهانی پول / ایده‌ سوزی و ایده‌ گریزی

سه شنبه, 17 فروردين 1395 - 04:10

بررسی خدمت جدید بانک اقتصاد نوین، کارت نوجوان به مناسبت هفته جهانی پول / ایده‌ سوزی و ایده‌ گریزی

بانک اقتصاد نوین اواخر سال گذشته روزهای پرکاری را پشت سر گذاشت و علاوه بر توزیع هر ساله اسکناس نو در شعب مختلف این بانک و مشارکت در آلبوم چهارشنبه سوری زنده‌یاد باغچه‌بان و عرضه نخستین اپلیکیشن...
برنامه وفاداری شما مشتری وفادار خلق نمی‌ کند! – قسمت دوم

سه شنبه, 17 فروردين 1395 - 04:00

برنامه وفاداری شما مشتری وفادار خلق نمی‌ کند! – قسمت دوم

در یادداشت پیشین در خصوص تغییر رویکرد در برنامه‌های وفاداری به مباحثی اشاره کرده و به اهمیت نقش بینش وفاداری در تدوین برنامه‌های آن پرداختیم. در آن شماره تأکید شد که «یک شرکت وفاداری باشید نه...
اسطوره‌ ها

سه شنبه, 17 فروردين 1395 - 03:50

اسطوره‌ ها

آیا می‌دانستید اسطوره‌ها نمونه‌ای از تاریخ گذشته سازمان هستند كه موفقیت‌ها و كارهای برجسته موسسات یا مدیران در گذشته را به‌صورت الگو بازگو می‌كنند و هدف آنها انگیزش كاركنان و پیروی کارمندان...
ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (85) / تست بیسکویت

سه شنبه, 17 فروردين 1395 - 03:45

ایده‌های بزرگ برای برند آفرینی (85) / تست بیسکویت

اگر شما تولید‌کننده بیسکویت بودید، محصول تولیدی‌تان با چه کیفیتی به بازار عرضه می‌شد؟ آیا این سوال به نظر شما سوال نامناسبی است؟ یا اینکه شما پیش‌تر این سوال را از خود پرسیده‌اید و پاسخ مناسبی...
گزارش «فرصت امروز» از یک مسابقه پرحاشیه اینستاگرامی / فالوئر بیاورید، جایزه بگیرید

دوشنبه, 16 فروردين 1395 - 03:35

گزارش «فرصت امروز» از یک مسابقه پرحاشیه اینستاگرامی / فالوئر بیاورید، جایزه بگیرید

چندی پیش یکی از شرکت‌های مواد‌غذایی صفحه اینستاگرامی را راه‌اندازی کرد که در آن مسابقه‌ای اینستاگرامی برگزار و از مخاطبان خواسته‌شده بود دوستان و اطرافیان خود را به این صفحه اینستاگرامی دعوت...
<<  68 69 70 71 72 [7374 75 76 77  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی