بازاریابی و فروش

> بازاریابی و فروش یکی از بخش های اصلی سایت و روزنامه فرصت امروز است که در آن مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (5) / یک برند دوست داشتنی بسازید

سه شنبه, 23 تیر 1394 - 11:07

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (5) / یک برند دوست داشتنی بسازید

میان کودکان و بزرگسالانی که هنوز با کودک درون خود ارتباط دارند، چیزهای بامزه و دوست داشتنی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند؛ از کوله‌پشتی‌هایی به شکل پنگوئن که گویی درحال دویدن بر پشت...
بازنگری شعار و لوگو برای انتقال حس برند

دوشنبه, 22 تیر 1394 - 11:01

بازنگری شعار و لوگو برای انتقال حس برند

نام تجاری یا برند علاوه بر یک نام، جلوه‌ای تصویری و بصری همچون لوگو را نیز از خود ارائه می‌دهد که به‌وسیله این لوگو محصول و خدمات از یکدیگر متمایز می‌شوند. به‌صورت کلی طراحی یک لوگو مناسب...
استراتژی‌ های برندینگ بانک سامان زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / برندی متفاوت با یونیفرمی جدید

دوشنبه, 22 تیر 1394 - 10:52

استراتژی‌ های برندینگ بانک سامان زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / برندی متفاوت با یونیفرمی جدید

امروزه، برند بخش مهمی از یک سازمان محسوب می‌شود و مشتریان خواهان ارائه محصولات و خدمات سازمان‌ها تحت عنوان یک برند هستند و معمولا از محصولات و خدماتی که برند خاصی ندارند، استقبال نمی‌کنند....
رکود به مثابه رشد

یکشنبه, 21 تیر 1394 - 11:56

رکود به مثابه رشد

چندسالی است که دوران رکود گریبان‌گیر اقتصاد ایران شده است؛ رکودی که در سال‌های اخیر به‌دلایل مختلف ازجمله تحریم‌های اقتصادی و به‌طورکلی رکود جهانی تا حد زیادی تاثیر‌گذار بوده است و هرچند این...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (4) / تداوم داشته باشید

یکشنبه, 21 تیر 1394 - 11:49

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (4) / تداوم داشته باشید

هنگامی که در مورد هدف و ارزش‌های برند خود به نتیجه رسیده و تصمیم قطعی گرفتید، ایجاد یک چک لیست به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید آیا یک پروژه یا ایده جدید به حرکت برند شما در مسیری که مدنظرتان است کمک...
آمادگی برای استفاده از شرایط بهبود احتمالی در گفت‌ و گو با دکتر احمد روستا / اصول بازاریابی در شرایط رفع تحریم

یکشنبه, 21 تیر 1394 - 11:43

آمادگی برای استفاده از شرایط بهبود احتمالی در گفت‌ و گو با دکتر احمد روستا / اصول بازاریابی در شرایط رفع تحریم

سال‌هاست کارشناسان بازاریابی تا توانسته‌اند از بحران و رکود گفته‌اند و راهکارهایی را برای بقا در شرایط نامساعد اقتصادی به کسب‌وکارها پیشنهاد داده‌اند، اما دگرگونی‌های اخیر عالم سیاست، شرایط...
ایکیا فروشگاه‌ هایش را کوچک‌ تر و ساده‌ تر می‌ کند

شنبه, 20 تیر 1394 - 10:26

ایکیا فروشگاه‌ هایش را کوچک‌ تر و ساده‌ تر می‌ کند

غول مبلمان سوئدی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فروشگاه‌های بیشتر با متراژ کوچک‌تر در استرالیاست تا حضورش را در این کشور پررنگ‌تر کند. به گزارش مارکتینگ‌نیوز، ایکیا می‌خواهد 12‌فروشگاه کوچک‌تر...
خلاقیت در طراحی پاستیل فروشی

شنبه, 20 تیر 1394 - 10:19

خلاقیت در طراحی پاستیل فروشی

امروزه، خلاقیت و نوآوری یکی از نکات حائز اهمیت در موفقیت هر کسب‌و‌کاری است و به‌وسیله طراحی خلاقانه دکوراسیون داخلی، فروشگاه‌های خرده‌فروش می‌توانند در جذب مشتری موفق باشند. در همین راستا به...
نگاهی به استراتژی‌های بازاریابی متفاوت تایلند برای جذب گردشگر / کشف دوباره تایلند توسط گردشگران

شنبه, 20 تیر 1394 - 10:01

نگاهی به استراتژی‌های بازاریابی متفاوت تایلند برای جذب گردشگر / کشف دوباره تایلند توسط گردشگران

تایلند کشوری است که جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا و خصوصا ایران را به خود جذب می‌کند. با علم بر اینکه گردشگری در هزاره سوم ارزنده‌ترین صنعت پولساز در جهان...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (3) / جایگاه‌ تان را بشناسید

سه شنبه, 16 تیر 1394 - 11:35

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (3) / جایگاه‌ تان را بشناسید

افرادی که در اداره کردن یک نشان تجاری نقش دارند باید به خوبی از جایگاه برند خود در بازار اطلاع داشته باشند. تصویر مشخصی از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید، کمک خواهد کرد بتوانید قلمرو...
نبرد نشان تجاری KitKat برای ثبت شكل شكلات معروف خود

سه شنبه, 16 تیر 1394 - 11:32

نبرد نشان تجاری KitKat برای ثبت شكل شكلات معروف خود

غول شكلات‌سازی سوییسی نستله به تلاش‌های خود برای ثبت شكل شكلات معروف KitKat به‌عنوان یك نشان تجاری شدت بخشیده است. دیوان عدالت اتحادیه اروپا (CJEU) كه نظرش (در حالی كه الزام آور نیست) معمولاً پیروی دیگر...
فناوری در خدمت مشتری‌ مداری

سه شنبه, 16 تیر 1394 - 11:25

فناوری در خدمت مشتری‌ مداری

مشتریان امروزی را نمی‌توان به‌وسیله فاکتورهای جمعیت شناختی مثل سن، جنسیت و درآمد تعریف کرد. مشتریان نسل جدید، بسیار آگاه و نسبت به برآورده شدن خواسته‌هایشان پرتوقع شده‌اند و انتظار دارند در هر...
تصویری موفق، مناسب و ماندگار از برندتان ایجاد کنید

دوشنبه, 15 تیر 1394 - 10:46

تصویری موفق، مناسب و ماندگار از برندتان ایجاد کنید

تصویر یک برند مهم‌ترین چیزی است که بیشتر استراتژی‌های بازاریابی نیز معطوف به آن است. در حقیقت هدف بازاریابی آفریدن تصویری از برند است تا مردم را جذب کند. برقراری ارتباط مناسب با مشتری و ایجاد...
گزارش «فرصت امروز» از نیاز شبکه‌ های تلویزیونی به برند سازی / رسانه در خدمت رسانه

دوشنبه, 15 تیر 1394 - 10:20

گزارش «فرصت امروز» از نیاز شبکه‌ های تلویزیونی به برند سازی / رسانه در خدمت رسانه

هر کسب‌و‌کاری برای ایجاد تمایز در مقایسه با رقبا روی برندینگ سازمان خود اقداماتی را انجام می‌دهد و سازمان‌ها سعی می‌کنند به‌صورت پیوسته تمایزاتی را برای خود ایجاد کنند. بعضی از سازمان‌ها...
فروش تلفنی

یکشنبه, 14 تیر 1394 - 14:29

فروش تلفنی

آیا می‌دانستید تعداد افرادی كه جرات برداشتن تلفن و ارتباط با مشتریان را دارند زیاد نیست، ولی آنها كه این شجاعت را دارند، بهترین نتایج را خواهند گرفت؟ این افراد ممكن است چند جواب «نه» یا «مزاحم...
روان‌ شناسی قیمت‌ گذاری

یکشنبه, 14 تیر 1394 - 12:04

روان‌ شناسی قیمت‌ گذاری

قیمت‌گذاری براساس عوامل روانی، به‌عنوان یکی از استراتژی‌های مهم در بازاریابی محسوب می‌شود. این روش برمبنای نظریه‌ای استوار است که بیان می‌کند استفاده از قیمت‌هایی خاص، می‌تواند از منظر...
بازاریابی؛ پرونده‌ ای مفقوده در بایگانی شرکت‌ ها

یکشنبه, 14 تیر 1394 - 11:00

بازاریابی؛ پرونده‌ ای مفقوده در بایگانی شرکت‌ ها

سال‌هاست که امر بازاریابی به‌عنوان یک پارامتر مهم و اساسی در فرآیند فروش تثبیت شده و جایگاه بی‌بدیل خود را یافته است. صاحبان تولید و دارندگان کالا پس از گذر از عصر محصول محوری و تمرکز بر فروش،...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (2) / بیانگر ارزش‌ های برند خود باشید

یکشنبه, 14 تیر 1394 - 10:54

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (2) / بیانگر ارزش‌ های برند خود باشید

تولد یک برند حاصل ساعت‌ها اندیشه، خلاقیت و برنامه‌ریزی توسط بنیانگذار، خالق یا تیم کوچکی است که پشت نام این برند مشغول فعالیت است. افرادی که در فرآیند تولد یک برند قرار دارند هنگامی که در مورد آن...
گزارش «فرصت امروز» از وضعیت مشاوران بازاریابی در شرکت‌ های خصوصی / پیشبرد فروش با مدیریت امدادهای خارجی

یکشنبه, 14 تیر 1394 - 10:48

گزارش «فرصت امروز» از وضعیت مشاوران بازاریابی در شرکت‌ های خصوصی / پیشبرد فروش با مدیریت امدادهای خارجی

از چــند سال گذشته سازمان‌ها از حضور مشاوران در حوزه‌های مختلفی استفاده می‌کنند و این مشاوران می‌توانند در حوزه‌های آموزش، سازماندهی اطلاعات، تدوین استراتژی‌ها، تخصیص منابع، اجرای...
برند دفاع مقدس، سینمای حقیر ما و خطرِ زمان. . .

شنبه, 13 تیر 1394 - 11:36

برند دفاع مقدس، سینمای حقیر ما و خطرِ زمان. . .

1- پیش‌تر، کتاب آن 23 نفر را خوانده بودم. کتاب جذابی است که «قصه» واقعی‌اش مسحورتان می‌کند. قصه جوانان رزمنده‌ای است که در سنین 13 تا 18 سالگی اسیر می‌شوند و صدام و بعثی‌ها، این قهرمانان را سوژه...
«فرصت امروز» مزایا و معایب تغییر نام موسسه عسکریه را بررسی می‌ کند / شروع از صفر یا آغازی توفانی؟

شنبه, 13 تیر 1394 - 11:21

«فرصت امروز» مزایا و معایب تغییر نام موسسه عسکریه را بررسی می‌ کند / شروع از صفر یا آغازی توفانی؟

سال‌های گذشته بحثی مبنی بر دستور بانک مرکزی به تغییر نام موسسات مالی و اعتباری که با نام ائمه‌اطهار فعالیت می‌کنند با تعیین زمان معین، در فضای مدیریت بانکی کشور طنین‌انداز شد. موسسه عسکریه یکی...
نقش دانش جدید بازاریابی در تسخیر ذهن مشتری / جایگاه یابی چیست؟

پنج شنبه, 11 تیر 1394 - 17:24

نقش دانش جدید بازاریابی در تسخیر ذهن مشتری / جایگاه یابی چیست؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که محصول یا خدمتی که به بازار ارائه می‌دهید، در قیاس با رقبا در چه جایگاهی قرار می‌گیرد؟ در حالی که بسیاری از کارشناسان بازاریابی از جایگاه‌یابی به عنوان یکی از اجزای مهم در ادبیات بازاریابی یاد می‌کنند، اما بسیاری از مدیران ایرانی از این مسئله غافل هستند.
پیش‌ بینی فروش و اهمیت آن در تصمیم‌ گیری مدیران

چهارشنبه, 10 تیر 1394 - 11:22

پیش‌ بینی فروش و اهمیت آن در تصمیم‌ گیری مدیران

پیش‌بینی فروش یکی از مولفه‌های مهم و ضروری در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت در هر کسب‌و‌کاری است. یک پیش‌بینی دقیق می‌تواند در مدیریت جریان‌های نقدی و تخصیص منابع نقش موثری داشته...
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (1) / داشتن درک صحیح از برندینگ

چهارشنبه, 10 تیر 1394 - 11:14

ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی (1) / داشتن درک صحیح از برندینگ

اغلب افراد چنین می‌اندیشند که معنای برندینگ را دانسته و آن را به خوبی درک می‌کنند درحالی‌که در بیشتر موارد این‌طور نبوده و افراد درک صحیحی از موضوع برندینگ ندارند. شنیده‌ایم که برخی از صاحبان...
چرا نام‌ های تجاری با گذشت زمان جرم می‌ گیرند؟

چهارشنبه, 10 تیر 1394 - 11:12

چرا نام‌ های تجاری با گذشت زمان جرم می‌ گیرند؟

در عصر اقتصادی کنونی، موفقیت در کسب‌و‌کار و در نهایت تبدیل شدن به یک نام تجاری قدرتمند و محبوب در میان انواع رقبای تجاری کاری است بس دشوار، سترگ و در بعضی موارد رویا و آرزویی دست‌نیافتنی. بدیهی...
گزارش «فرصت امروز» از پیشنهاد مدلی برای معماری برند سلامت / مدلی که اعتبار می‌ آورد

سه شنبه, 09 تیر 1394 - 10:34

گزارش «فرصت امروز» از پیشنهاد مدلی برای معماری برند سلامت / مدلی که اعتبار می‌ آورد

به جرات می‌توان گفت کمتر شرکت‌ دارویی ایرانی روی مقوله برندینگ خود سرمایه‌گذاری و اقداماتی را انجام داده و معمولا این تولیدکنندگان دارو در ساختار سازمانی خود حتی واحد‌های بازاریابی و تحقیقات...
تفاوت برند و نام تجاری

دوشنبه, 08 تیر 1394 - 19:37

تفاوت برند و نام تجاری

یکی از مشکلات اساسی ارتباطی میان شرکت‌ها و مشتریان نبود زبان مشترک است. وجود یک زبان مشترک همیشه می‌تواند راهگشا باشد و باعث خروج مشتریان ازسردرگمی شود. در کشور ما واژه‌های بسیاری درحوزه...
<<  68 69 70 71 72 [7374 75 76 77  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز