مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
مباحث بازاریابی و برند / افکار یک تبلیغاتچی (بخش چهارم)

یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 - 12:00

مباحث بازاریابی و برند / افکار یک تبلیغاتچی (بخش چهارم)

راهکارهای موضع گیری و جایگاه یابی چیست؟ سوال مهمی است؛ سوال تعیین کننده ای که نبرد در ذهن مخاطبان خلق می کند و موضع شما را نسبت به رقبای تان تعیین و تعریف می کند. این امر نقش بسزایی دارد چرا که بر...
روابط عمومی یعنی افکار سازی و تاثیر عمیق بر رفتارهای دیگران

یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 - 09:20

روابط عمومی یعنی افکار سازی و تاثیر عمیق بر رفتارهای دیگران

روابط عمومی ها با توجه به تمام ویژگی های انسانی و الگو گیری از آیین پیامبر اکرم (ص) که آگاه سازی و روشنگری انسان را دنبال می کرد به آگاه سازی مردم جامعه می پردازد تا موجب شادابی و آرامش و رضایت مردم را...
فراز و نشیب های باشگاه های مشتریان در ایران(قسمت دوم)

شنبه, 02 ارديبهشت 1396 - 11:30

فراز و نشیب های باشگاه های مشتریان در ایران(قسمت دوم)

سناریوهای باشگاه های مشتریان یکی از پرطرفدارترین روش های برنامه ریزی مدیریت استفاده از روش برنامه ریزی مبتنی بر سناریو است. فرهنگ لغت، سناریو را طرح کلی وضعیت طبیعی یا مورد انتظار حوادث می داند،...
آیا دوست دارید مدیر بازاریابی  یک سازمان ورزشی یا رویداد ورزشی شوید / بازاریابی ورزشی

شنبه, 02 ارديبهشت 1396 - 09:20

آیا دوست دارید مدیر بازاریابی یک سازمان ورزشی یا رویداد ورزشی شوید / بازاریابی ورزشی

برخی سازمان های ورزشی میلیون ها دلار درآمد دارند و کارهای خود را بیشتر توسط داوطلبان انجام می دهند. این صنعتی چند وجهی و مربوط به عواطف انسان است. معمولا تماشاگران را از ابعاد دیگر این صنعت در نظر می...
نگاهی به برنامه های وفاداری بانک های ایرانی

چهارشنبه, 30 فروردين 1396 - 12:00

نگاهی به برنامه های وفاداری بانک های ایرانی

با رقابتی شدن بازار داخلی، در دهه گذشته بانک های ایرانی سرمایه گذاری قابل توجهی در برنامه های وفاداری داشته اند؛ این سرمایه گذاری  منجر به تغییر استراتژی های بازاریابی محصول محور به استراتژی...
عوامل مؤثر بر رفتار مشتری

چهارشنبه, 30 فروردين 1396 - 11:45

عوامل مؤثر بر رفتار مشتری

ایده آل یک بنگاه اقتصادی که کالا و خدماتی را ارائه می دهد، فروش نقدی و گردش حقیقی پول است. همه ما از چک برگشتی و وصول نشدن طلب های مان وحشت داریم. شاید به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی برای بسیاری از...
شروع سفر «عظیم» برای ورود به باشگاه 8000تایی ها / ایران بالا، فرزند ایران

چهارشنبه, 30 فروردين 1396 - 09:20

شروع سفر «عظیم» برای ورود به باشگاه 8000تایی ها / ایران بالا، فرزند ایران

بی شک مهم ترین رویداد ورزشی بین المللی رقابت های المپیک جهان است که هر چهار سال یک بار تماشاگران زیادی را از سراسر دنیا به نظاره این رقابت های نفسگیر می نشاند اما کوهنوردان دورمانده از صحنه المپیک...
افکار یک تبلیغاتچی –( بخش سوم)

سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 11:45

افکار یک تبلیغاتچی –( بخش سوم)

چه تبلیغاتی مناسب است؟ سوال مهمی که ذهن و فکر صاحبان برند و فعالان حوزه تبلیغات را به شدت درگیر خود می کند و همیشه دغدغه ای است بزرگ برای این قشر، چراکه در نهایت پس از هزینه کرد و اختصاص زمان و انرژی...
مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی

سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 09:20

مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی

ارتباط با مشتری «CRM یک فلسفه و استراتژی کسب و کار است که توسط فناوری و روش هایی پشتیبانی می شود تا به ارتقای روابط عناصر انسانی در یک فضای كسب و كار کمک کند.» رابطه مفید و موثر با اجتماعی متشکل از...
مزاحم مشتریان نشوید!

دوشنبه, 28 فروردين 1396 - 12:15

مزاحم مشتریان نشوید!

برای حفظ پول و توقف ایجاد مزاحمت برای مشتریان به این بخش توجه کنید. - طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته در سال 2016 میلادی: - 86 درصد مردم تبلیغات تلویزیونی را رد می کنند. -  44 درصد از ایمیل های ارسالی هیچ...
فراز و نشیب باشگاه های مشتریان در ایران (قسمت اول)

دوشنبه, 28 فروردين 1396 - 12:00

فراز و نشیب باشگاه های مشتریان در ایران (قسمت اول)

چند سالی است که شرکت های بزرگ و کوچک در سراسر جهان، باشگاه مشتریان را به عنوان یک بسته کامل در مراقبت، مدیریت ارتباط و وفادارسازی مشتریان، همکاران، تامین کنندگان و به نوعی تمامی ذی نفعان در نظر...
نگاهی تحلیلی به فرآیند بسیار پیچیده و پراهمیت بازاریابی سیاسی / بازارگرایی، مهم ترین زیرساخت تحقق بازاریابی سیاسی

دوشنبه, 28 فروردين 1396 - 09:30

نگاهی تحلیلی به فرآیند بسیار پیچیده و پراهمیت بازاریابی سیاسی / بازارگرایی، مهم ترین زیرساخت تحقق بازاریابی سیاسی

در بازار رقابتی سیاسی، هر کاندیدا برای موفقیت باید بازار خود را که شامل رأی دهندگان، رقبا، قوانین حاکم، نیاز ها و خواسته های اولیه آنهاست و همچنین ویژگی ها و خصوصیاتی را که در پس ارائه آن است درک و...
افکار یک تبلیغاتچی – بخش دوم

یکشنبه, 27 فروردين 1396 - 11:45

افکار یک تبلیغاتچی – بخش دوم

حوزه تبلیغاتی حوزه عجیبی است و از آنجایی که محصول بصری دارد و هر المان بصری منتقل کننده پیامی برای مخاطب است خیلی از مخاطبان عام نیز نسبت به این حوزه، نظر کارشناسی دارند و سعی می کنند که به راحتی در...
شرکت های قهرمان در زمینه مسئولیت اجتماعی

یکشنبه, 27 فروردين 1396 - 09:20

شرکت های قهرمان در زمینه مسئولیت اجتماعی

در دنیای کسب و کار امروزی استراتژی مسئولیت اجتماعی یکی از عوامل تقویت رقابت پذیری شرکت ها  است، چرا که شرکت ها به غیر  از رسالت خود در بازاریابی و تجارت، مسئولیت هایی در قبال توسعه پایدار، محیط...
14 نكته در رفتار مدیریتی

شنبه, 26 فروردين 1396 - 12:30

14 نكته در رفتار مدیریتی

نكات مدیریتی 1-با قدردانی به موقع از كارمندان، انرژی كاری آنان را افزایش دهید و حسن خلاقیت را در آنان تقویت كنید. 2-موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه كنید و همیشه متبسم باشید. 3- هرگز...
سودآوری بیشتر در سایه مسئولیت اجتماعی

شنبه, 26 فروردين 1396 - 09:30

سودآوری بیشتر در سایه مسئولیت اجتماعی

منبع شرکت ها علاوه بر فعالیت و نقش و مسئولیتی که در قبال مشروعیت خود ایفا می کنند، به جامعه نیز سهمی بدهکارند. امروزه در دنیای تجارت، رقابت و بازاریابی، استراتژی مسئولیت اجتماعی برای شرکت ها هزینه...
علم احساسات و هیجان در بازاریابی

چهارشنبه, 23 فروردين 1396 - 12:45

علم احساسات و هیجان در بازاریابی

چگونه مغز ما تصمیم می گیرد که چه چیزی را به اشتراک بگذارد و به چه کسی اعتماد کند.هر روزه ما صدها نوع مختلف از احساس و هیجان را در درون خود تجربه می کنیم که هر یک هم دارای ویژگی های خاص خود است و البته...
بزرگ داده ها شبکه های اجتماعی

چهارشنبه, 23 فروردين 1396 - 12:30

بزرگ داده ها شبکه های اجتماعی

امروزه اطلاعات در دسترسی که برای تدوین استراتژی شبکه های اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند بسیار گسترده هستند و با سرعت بالایی رشد می کنند.از این رو صاحبان کسب و کار و بازاریابان و مدیران...
محتوا در بازاریابی نوین

چهارشنبه, 23 فروردين 1396 - 09:20

محتوا در بازاریابی نوین

تلاش  های زیادی طی سال  ها صورت گرفت تا در نهایت بازاریابی محتوا به جایگاه مناسبی دست یافت. به روز رسانی شیوه  ها و گسترش پیام  های درست توسط تاثیرگذاران، به نقطه ایی رسیدکه در آن...
به آغاز سفر مشتری فکر کرده اید؟!

دوشنبه, 21 فروردين 1396 - 13:00

به آغاز سفر مشتری فکر کرده اید؟!

برای اینکه بتوانید یک میلیون دلار از هر مشتری درآمد داشته باشید نیاز به حفظ مشتریان و افزایش وفاداری آنها دارید.  آیا تا به حال به آغاز سفر مشتری فکر کرده اید؟ از نظر شما سفر مشتری از چه زمانی...
مزیت رقابتی، فقدان بزرگ شرکت های ایرانی

دوشنبه, 21 فروردين 1396 - 12:45

مزیت رقابتی، فقدان بزرگ شرکت های ایرانی

مفهوم استراتژی از جدیدترین مفاهیم کسب و کار است، به طوری که گذشته آن در کسب و کار پیشینه ای در حدود نیم قرن دارد. مزیت رقابتی نخستین بار توسط وارن بافت مطرح شد و در دهه80 توسط مایکل پورتر به صورت علمی...
کیفیتی که ناخواسته پا را فراتر از مرزها می گذارد

دوشنبه, 21 فروردين 1396 - 09:30

کیفیتی که ناخواسته پا را فراتر از مرزها می گذارد

در آغاز بهار و سال نو سنت های ایرانیان در  سراسر گیتی پررنگ تر شده و بیشتر جلوه نمایی می کند ازجمله خرید انبوهی از شیرینی های سنتی شب عید که اغلب از نوع شیرینی های خشک در اندازه  های کوچک و نیز...
30 نکته طلایی مدیریتی

یکشنبه, 20 فروردين 1396 - 12:30

30 نکته طلایی مدیریتی

1- در انجام كارها روی شیوه ای خاص تاكید نكنید. شاید كسی بتواند از مسیر كوتاه تر و بهتری شما را به مقصد برساند. 2- توجه داشته باشید دانش و تجربه، هیچ كدام به تنهایی راه گشا نیستند، مثل اكسیژن و هیدروژن...
بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (بخش دوم)

یکشنبه, 20 فروردين 1396 - 12:15

بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (بخش دوم)

در بخش اول به معرفی بازاریابی چریکی و چهار تفاوت آن با شیوه های سنتی پرداختیم، ادامه  این تفاوت ها را در این قسمت می خوانید. ۵- بازاریابی سنتی، افزایش نسبت ها یا نرخ های تولید کسب و کار و سپس تنوع...
مبحث آموزشی: افکار یک تبلیغاتچی (بخش اول)

یکشنبه, 20 فروردين 1396 - 12:00

مبحث آموزشی: افکار یک تبلیغاتچی (بخش اول)

سومین مجموعه از سلسله مباحث بازاریابی و برند را با عنوان افکار یک تبلیغاتچی آغاز می کنیم و تلاش داریم تا بتوانیم نگرش های صحیح در دنیای تبلیغات و اطلاع رسانی را به اشتراک گذاریم و راهکار های...
نقش بازاریابی درونی بر استراتژی فروش

یکشنبه, 20 فروردين 1396 - 09:30

نقش بازاریابی درونی بر استراتژی فروش

 با گسترش خرید اینترنتی در عصر حاضر، تأثیر برخورد فروشنده بر تصمیم گیری مشتری هنگام خرید رنگ باخته است. فروشندگان و مدیران فروش عصر حاضر باید با استفاده از تکنیک های جدید و با داشتن درک کاملی از...
بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (بخش اول)

شنبه, 19 فروردين 1396 - 12:15

بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (بخش اول)

بازاریابی پارتیزانی که در فارسی به بازاریابی چریکی نیز موسوم است برگردان عبارت Guerrilla Marketing است. واژه Guerrilla به معنی پارتیزان است. بازاریابی پارتیزانی توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان...
<<  1 2 3 4 [56 7 8 9  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073308-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز