مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
اهمیت ارائه و توزیع محصول در سیستم بازاریابی و فروش

دوشنبه, 26 تیر 1396 - 15:14

اهمیت ارائه و توزیع محصول در سیستم بازاریابی و فروش

هنگام ارائه گزینه های مختلف پرداخت در سیستم بازاریابی و فروش خود، باید مطمئن شوید که مشتری از آنها آگاهی دارد و مطابق با ارائه و توزیع شماست. می توانید با ذکر گزینه های مختلف پرداخت در تضمین...
بازاریابی خلاق / ابزار بازاریابی خلاقانه تیغ Martor بی نهایت تیز

دوشنبه, 26 تیر 1396 - 08:50

بازاریابی خلاق / ابزار بازاریابی خلاقانه تیغ Martor بی نهایت تیز

ابزار بازاریابی خلاقانه تیغ Martor- شعار « بی نهایت تیز» روی ماکت تیغ درج شده است. به کفترهایی که کف خیابان افتاده اند نگاه کنید تا اوج خلاقیت را در این روش تبلیغ و بازاریابی دریابید.
نکات مهم قیمت گذاری محصول / خدمات

یکشنبه, 25 تیر 1396 - 14:54

نکات مهم قیمت گذاری محصول / خدمات

قیمت گذاری می تواند یکی مشکل ترین قسمت های 4P بازاریابی باشد. به این دلیل که هیچ روش «صحیح» مشخصی برای قیمت گذاری وجود ندارد. هنگام قیمت گذاری، باید پارامترهای زیادی را مدنظر داشته باشید که از جمله...
راهکارهای کسب سود بیشتر

یکشنبه, 25 تیر 1396 - 14:47

راهکارهای کسب سود بیشتر

هنگامی که صاحب کسب و کاری هستید، سود پادشاه است. به همین خاطر شناسایی مواردی که منجر به افزایش آن می شود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یک قانون کلی در مورد موفقیت مالی در کسب و کار این است که...
اهمیت برندسازی شهری

یکشنبه, 25 تیر 1396 - 14:25

اهمیت برندسازی شهری

برندسازی شهری که در فرهنگ بین المللی با واژه هایی چون Urban branding، Destination Branding، Place branding و... شناخته می شود در گذشته در قالب بازاریابی مکان و مقصد بالاخص در زمینه گردشگری شناخته می شد. امروزه با تغییر در...
کمپین « مثل دریک بپرید» آدیداس

یکشنبه, 25 تیر 1396 - 08:48

کمپین « مثل دریک بپرید» آدیداس

کمپین « مثل دریک بپرید» آدیداس- در یک اقدام خلاقانه  آدیداس افراد را برای به دست آوردن یک جفت آدیداس جدید رز رایگان به رقابت وادار کرد. اگر فردی بتواند با پرش بلند مثل دریک رز، بسکتبالیست حرفه...
انواع استراتژی های قیمت گذاری (قسمت دوم) / اهمیت قیمت گذاری در قلمرو ارزش مصرف کننده

شنبه, 24 تیر 1396 - 14:59

انواع استراتژی های قیمت گذاری (قسمت دوم) / اهمیت قیمت گذاری در قلمرو ارزش مصرف کننده

چگونه دیدگاه مشتری خود را نسبت به قیمت گذاری ارزش محور تعیین کنیم؟ الف) استراتژی قیمت مشابه در اجرای این شیوه، محصول خود را همانند رقیب تان قیمت گذاری می کنید. اما باید ارزیابی کنید که چگونه می...
بازاریابی خلاق / اتاق های آب و هوای  Globetrotter

شنبه, 24 تیر 1396 - 09:49

بازاریابی خلاق / اتاق های آب و هوای Globetrotter

اتاق های آب و هوای  Globetrotter- در یک شیوه جدید بسیار خلاقانه شرکت تجهیزات ورزشی Globetrotter به خریداران اجازه می دهد در یک محفظه که شرایط آب و هوایی مختلف را ایجاد می کند قرار گیرند و با پوشیدن لباس های متفاوت این برند شرایط گوناگونی از جمله باران، طوفان، سرمای منفی 30 درجه و ... را تجربه کنند.
تفاوت و تمایز در شیوه‌های بازاریابی نیسان / خلاقیت و تغییر

جمعه, 23 تیر 1396 - 16:10

تفاوت و تمایز در شیوه‌های بازاریابی نیسان / خلاقیت و تغییر

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران با ورود خودروهای جوک و ایکس تریل فضای تازه ای را وارد بازار خودروی ایران کرده است. یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این شرکت استفاده از خلاقیت و...
انواع استراتژی های قیمت گذاری (قسمت اول )

جمعه, 23 تیر 1396 - 15:08

انواع استراتژی های قیمت گذاری (قسمت اول )

فرمول قیمت گذاری کالا باید به ارائه جذابی از قیمت به مشتریان به صورت عمومی بپردازد. استراتژی قیمت گذاری به شما در تعیین قیمت برای محصول یا خدمات تان کمک می کند. این موضوع برای استراتژی بازاریابی شما...
بازاریابی خلاق / Kinkos FedEx  محصولات اداری

پنج شنبه, 22 تیر 1396 - 08:29

بازاریابی خلاق / Kinkos FedEx محصولات اداری

Kinkos FedEx - محصولات اداری را از fedexkinkos.com بخرید.
چگونه مدیر بهتری باشیم

چهارشنبه, 21 تیر 1396 - 14:08

چگونه مدیر بهتری باشیم

همانطور که می دانید در هر سازمانی، یک هرم سازمانی وجود دارد که کل فعالیت های سازمانی را مدیریت می کند. صرف نظر از اینکه شما کجای هرم هستید، در سمت مدیر ارشد، مدیر میانی یا در سطح سرپرست، شما مسلماً...
بازاریابی خلاق / تجربه مزه کردن خردل به صورت دیجیتالی

چهارشنبه, 21 تیر 1396 - 09:09

بازاریابی خلاق / تجربه مزه کردن خردل به صورت دیجیتالی

هیرش و منن یک قاشق هوشمند را توسعه داده اند که تجربه مزه کردن خردل را به صورت دیجیتالی نشان و دستورالعمل ها را براساس تنظیمات کاربران ارائه می دهد.
از کسب و کار خودتان حمایت کنید / 7مرحله برای ایجاد نام تجاری شخصی

سه شنبه, 20 تیر 1396 - 16:20

از کسب و کار خودتان حمایت کنید / 7مرحله برای ایجاد نام تجاری شخصی

نام های تجاری شخصی ابزار مفیدی برای حمایت از کسب و کارتان هستند، مانند نام تجاری شرکت ها. بنابراین نام های تجاری شخصی، مجموعه ای از ویژگی ها و صفات هستند که هویتی منحصر به فرد و محبوب را تشکیل می...
بازاریابی خلاق / بیلبورد تبلیغاتی Sodimac

سه شنبه, 20 تیر 1396 - 08:37

بازاریابی خلاق / بیلبورد تبلیغاتی Sodimac

بیلبورد تبلیغاتی Sodimac - بیلبورد خانه استراحت (Sodimac) رانندگان خسته از یک سفر طولانی را راهنمایی می کند که برای یک استراحت و چرت کوتاه رایگان از یک گاراژ خودروی دکور شده جالب استفاده کنند.
برندسازی، بسیار فراتر از یک نام

سه شنبه, 20 تیر 1396 - 08:28

برندسازی، بسیار فراتر از یک نام

برندسازی یعنی ایجاد اعتماد، شناخت و تمایز، نظر یکی از پیشگامان برندسازی، والتر لندور  Walter Landorکه می گوید «کالا ها در کارخانه ها ساخته می شوند و برندها در ذهن ها» اغلب در کسب و کارها نقل قول می شود....
مشتری نقطه پرگار فرآیند بازاریابی

دوشنبه, 19 تیر 1396 - 16:33

مشتری نقطه پرگار فرآیند بازاریابی

تعریف ما از بازاریابی  (marketing) هنر و علم انتخاب بازار هدف و ایجاد رابطه سودمند با آن است. هدف اصلی مدیر بازاریابی یافتن، جذب كردن، حفظ كردن و رشد دادن رابطه با مشتریان از طریق ایجاد، ارائه و انتقال...
چگونه یک داستان قدرتمند بنویسیم

دوشنبه, 19 تیر 1396 - 16:03

چگونه یک داستان قدرتمند بنویسیم

از زمان روزی روزگاری، همیشه از طریق داستان ها ما با یکدیگر ارتباط برقرار می کردیم. آنها همواره توجه ما را جلب می کنند. از داستان هایی که از جذابیت و پیام روشن برخوردارند درس های پنهان و تجربیات...
بایدها و نبایدهای چگونگی بازیابی مشتریان از دست رفته در کسب و کارها / نخستین اقدام، عذرخواهی و پاسخ گویی!

دوشنبه, 19 تیر 1396 - 15:42

بایدها و نبایدهای چگونگی بازیابی مشتریان از دست رفته در کسب و کارها / نخستین اقدام، عذرخواهی و پاسخ گویی!

براساس تحقیقات بازار انجام شده، یک مشتری راضی درباره تجربه خوب خود با چهار تا پنج نفر دیگر صحبت می کند و از برند شما تعریف و تمجید خواهد کرد. ولی یک مشتری ناراضی با هفت تا ۱۳ نفر دیگر صحبت خواهد کرد....
بازاریابی خلاق / تبلیغات در ایستگاه شارژ رایگان برای دارندگان خودروی الکتریکی

دوشنبه, 19 تیر 1396 - 09:17

بازاریابی خلاق / تبلیغات در ایستگاه شارژ رایگان برای دارندگان خودروی الکتریکی

تبلیغات در ایستگاه شارژ رایگان برای دارندگان خودروی الکتریکی - استفاده از وسیله نقلیه الکتریکی در سال گذشته از 750 هزار به 1.3 میلیون دستگاه افزایش یافته است و ایستگاههای شارژر  EV  مکانی مناسب و...
فروش اسب لگد زن تجارت قهوه

دوشنبه, 19 تیر 1396 - 08:54

فروش اسب لگد زن تجارت قهوه

با توجه به اینکه در بازار ایران برندهای مختلف قهوه عرضه میشود، میتوان گفت برند لاوازا  (LAVAZZA)یکی از آنهایی است که اکثر افراد قهوه نوش، با آن آشنا هستند. مالک این کمپانی که حدود 120 سال پیش در تورین...
غریزه خود را دنبال کنید

دوشنبه, 19 تیر 1396 - 08:51

غریزه خود را دنبال کنید

غریزه در مدیریت امری است که پس از چندین سال تجربه به دست میآید. با توجه به این نکته که تجربیات هر فردی در کسبوکار ممکن است متفاوت باشد، بدون شک غریزه هر کس نیز بسیار متفاوت خواهد بود. با این حال این...
بازاریابی شبکه ای قانونی را جدی بگیرید

دوشنبه, 19 تیر 1396 - 08:43

بازاریابی شبکه ای قانونی را جدی بگیرید

بازاریابی شبکهای (network marketing) شیوهای از فروش است که در آن کمپانیها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش میرسانند و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل میتوانند محصولات کمپانی را بازاریابی...
بازاریابی خلاق / بسته بندی قهوه در روزنامه روز در برزیل

یکشنبه, 18 تیر 1396 - 08:51

بازاریابی خلاق / بسته بندی قهوه در روزنامه روز در برزیل

بسته بندی قهوه در روزنامه روز در برزیل - اغلب ساده ترین ایده ها بیشترین تاثیر گذاری را دارند. شرکت قهوه برزیل Café Pelé با یک روزنامه محلی برای نشان دادن اینکه محصولاتش بسیار تازه و به روز است قرارداد همکاری دارد. در اولین نگاه روزنامه مشهور بلافاصله قابل تشخیص و برای مصرف کننده بسیار آشنا است.
چرا ایرانی جنس ایرانی نمی خرد / خوب، بد، عالی

یکشنبه, 18 تیر 1396 - 08:46

چرا ایرانی جنس ایرانی نمی خرد / خوب، بد، عالی

در چندسال اخیر شاهد تبلیغاتی هستیم که مردم را به خرید کالای ایرانی تشویق می کند. در بستر این تبلیغات گسترده این سوال مطرح می شود که چرا ایرانیان کالای ایرانی نمی خرند؟ چرا به خرید کالای خارجی رغبت...
گوش به زنگ باشید

یکشنبه, 18 تیر 1396 - 08:43

گوش به زنگ باشید

در زمینه کسب و کار بسیاری از اتفاقات را می توان پیش بینی کرد و خود را برای رو به رو شدن با آن مهیا ساخت. با این حال همواره مشاهده شده است که بسیاری از شرکت ها به نوعی غافلگیر می شوند و این امر باعث می...
کاربرد چت بات ها در بازاریابی کسب وکار

یکشنبه, 18 تیر 1396 - 08:38

کاربرد چت بات ها در بازاریابی کسب وکار

رهبر جهانی تبلیغات و مشاور محصولات در Sprinklr  ، الیزابت کلوزمور استراتژی معرفی محصولات شرکت با کانال های اجتماعی را راه اندازی کرد و قبل از پیوستن به Sprinklrاستراتژی کسب و کار اجتماعی را در بازاریابی...
<<  1 2 3 4 [56 7 8 9  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز