مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
ارزیابی فضای رقابتی میان اسنپ و تپ سی با محمد غفاری / پیشرو شدن استراتژی می خواهد

شنبه, 11 دی 1395 - 09:20

ارزیابی فضای رقابتی میان اسنپ و تپ سی با محمد غفاری / پیشرو شدن استراتژی می خواهد

شــرکت های آنلایــن مسافربری با توجه به شکاف و مشکلات تاکسیرانی و آژانس ها روزبه روز در حال رشد و توسعه بازار هستند و اخیرا علاوه بر اسنپ، رقیب جدیدی نیز به نام تپ سی به این سیستم اضافه شده است که به...
5 قدم تا برجسته سازی یک برند در رسانه های بزرگ چاپی

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 13:15

5 قدم تا برجسته سازی یک برند در رسانه های بزرگ چاپی

رسانه های چاپی بسیاری وجود دارند که تعداد مخاطبان آنها ماهانه میلیون ها نفر است. این رسانه ها می توانند ارزش بسیار زیادی در بازاریابی داشته باشند. نکته جالب تر این است که بازاریابی آنلاین نیز می...
آموزش تحقیقات کیفی بازار / سخن آخر

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 12:45

آموزش تحقیقات کیفی بازار / سخن آخر

در جلسات گذشته به بررسی هر یک از تکنیک های پژوهش های کیفی پرداخته شد. منظور از تحقیق کیفی عبارت است از هر نوع تحقیقی که یافته هایی را به دست می دهد که با شیوه هایی غیر از روش های آماری یا هرگونه کمی...
برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 12:30

برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

سیستم خدمات مشتریان در شرکت هیولت پاکارد HP  یکی از نمونه های موفق برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری است. شرکت HP در مرکز تحقیقات بنیادین خود (www. hp. com)  تصمیم گرفت برنامه جامع جهت مدیریت ارتباط با...
نگاهی به کمپین سرآشپز خانگی LG / مشتری یابی با مسابقه آشپزی

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 09:20

نگاهی به کمپین سرآشپز خانگی LG / مشتری یابی با مسابقه آشپزی

در همه جای دنیا مسابقات آشپزی دارای شور و حال خاصی میان مخاطبان است. از مسابقات مستقیم آشپزی میان شرکت کنندگان گرفته تا مسابقات مجازی عکاسی با غذا و هشتگ گذاری همواره با استقبال طرفداران آشپزی و...
پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

سه شنبه, 07 دی 1395 - 12:00

پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

هنگامی که Gale Anne Hurd تولید کننده سریال جذاب و پرطرفدار مردگان متحرک به دنبال آغاز پروژه جدیدی برای تلویزیون بود، از ابزارهای رایج نظیر کتاب های کمیک یا رمان های پرطرفدار الهام نگرفت، بلکه در ایده خود...
مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی محصول – بخش چهارم

سه شنبه, 07 دی 1395 - 11:45

مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی محصول – بخش چهارم

چهارمین بخش از سلسه مباحث استراتژی های رونمایی محصول را آغاز می کنیم؛ با اشاره به اینکه در سه بخش قبلی با شش استراتژی کاربردی و اثربخش در حوزه های مختلف آشنا شدیم و نقاط قوت و ضعف و عوامل به کارگیری...
گام های شخصی سازی دیجیتالی موفقیت آمیز

سه شنبه, 07 دی 1395 - 09:10

گام های شخصی سازی دیجیتالی موفقیت آمیز

مشتریان چه از پیام بازاریابی شما خوش شان بیاید یا نیاید به سرعت، در عرض چند ثانیه، تصمیم می گیرند. اگر پیامی مربوط به محصول خود ارائه کنید مشتری ای راضی به دست می آورید، ولی اگر از دست یافتن به این...
افق مشتری مداری

دوشنبه, 06 دی 1395 - 12:15

افق مشتری مداری

مشتری مهم ترین ناظر بر فعالیت های ما است. تبلیغات اغواگرانه نیازی نداریم بلکه بهترین تبلیغ موثر همان رضایت مشتری است. مشتری به ما وابسته نیست، ما به او وابسته هستیم. مشتری در کار ما یک هدف زود گذر...
ضامن مشتری عصبانی را نکشید!

دوشنبه, 06 دی 1395 - 12:00

ضامن مشتری عصبانی را نکشید!

اگر در سازمان خود به مرحله ای رسیدید که خواسته یا ناخواسته مشتری به هر دلیلی عصبانی شد، باید چند نکته را رعایت کنید تا مشتری عصبانی در سازمان شما منفجر نشود! 1- مشتری عصبانی را پشت خط نگه ندارید در...
پیش بینی هایی برای بازاریابی دیجیتال در سال 2017 / تلفن های همراه در تسخیر تصاویر زنده

دوشنبه, 06 دی 1395 - 09:00

پیش بینی هایی برای بازاریابی دیجیتال در سال 2017 / تلفن های همراه در تسخیر تصاویر زنده

دنیای دیجیتال چند سالی است از سوی فعالان اقتصادی به چشم فرصتی برای بازاریابی خلاقانه و متفاوت دیده می شود و سال به سال فعالیت های تازه ای در این حوزه گسترش می یابد. حالا در آستانه سال جدید میلادی پیش...
مشتری نیازهای خود را چگونه می شناسد؟ (بخش دوم)

یکشنبه, 05 دی 1395 - 12:30

مشتری نیازهای خود را چگونه می شناسد؟ (بخش دوم)

در ادامه مبحث شناخت نیازهای مشتری و به رویکردهای دیگر خواهیم پرداخت. رویکرد دیگری که بر نیازهای مخاطب تمرکز دارد و تا حدی بحث برانگیزتر خواهد بود، نظریه روانکاوی زیگموند فروید است. فروید براساس...
استراتژی های رونمایی محصول بخش سوم

یکشنبه, 05 دی 1395 - 12:15

استراتژی های رونمایی محصول بخش سوم

در بخش های قبلی با چهار استراتژی اثربخش چکه شیر آب، قرنطینه، امواج و آتش بازی آشنا شدیم و نقاط قوت و ضعف و عوامل به کارگیری آنها را بیان کردیم، در ادامه مبحث استراتژی های رونمایی محصول به دو...
رویکرد جدید کاله برای ترویج شیربستنی میلکی در شبکه های اجتماعی / تست مزه در بستر اینستاگرام

یکشنبه, 05 دی 1395 - 09:10

رویکرد جدید کاله برای ترویج شیربستنی میلکی در شبکه های اجتماعی / تست مزه در بستر اینستاگرام

استفاده از اینفلوئنسرها و افراد فعال در فضای مجازی که تعداد مخاطبان زیادی دارند، توسط برندها امروزه به کرات دیده می شود. اخیرا شرکت کاله در یکی از پست های اینستاگرامی خود عنوان کرد که قصد دارد برای...
سلسله درس های بازاریابی و فروش (8)

شنبه, 04 دی 1395 - 12:15

سلسله درس های بازاریابی و فروش (8)

در ادامه تشریح تعریف علم و هنر بازاریابی به مبحث سودآوری می رسیم. یادآور می شوم تمام بنگاه های اقتصادی دنیا (حال یک شرکت بزرگ باشد یا یک مغازه کوچک) با سه هدف اساسی به وجود می آیند که عبارتند از اصل...
4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت دوم)

شنبه, 04 دی 1395 - 12:00

4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت دوم)

این روزها اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما بدل شده است. این شبکه گسترده جهانی که روزگاری کسب اطلاعات، هدف اصلی کاربران آن بود، این روزها به محل کسب وکار بدل شده و بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و...
کمپین #دست های_مهربان برند لابورن زیر ذره بین «فرصت امروز» / اعتماد سازی با کمپین مهربانانه

شنبه, 04 دی 1395 - 09:00

کمپین #دست های_مهربان برند لابورن زیر ذره بین «فرصت امروز» / اعتماد سازی با کمپین مهربانانه

«دست به کار شوید و دست های مهربان زندگی تان را در یک قاب زیبا ثبت کنید.» این جمله فراخوانی برای دعوت مخاطبان اینستاگرام برند لابورن برای شرکت در مسابقه عکاسی بود که به گفته تیم لابورن در پی هدف جلب...
مصاحبه واقعه مدار (بخش دوم)

چهارشنبه, 01 دی 1395 - 12:30

مصاحبه واقعه مدار (بخش دوم)

همانطور که در جلسه گذشته اشاره شد مصاحبه واقعه مدار نوع ویژه ای از مصاحبه روایتی است که با اجرای آن مصاحبه شوندگان، رخدادها یا جنبه هایی از زندگی روزمره خود را توصیف و روایت می کنند. فلیک (1996) مطالعه...
4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت اول)

چهارشنبه, 01 دی 1395 - 12:15

4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت اول)

همه ما از اهمیت بسیار زیاد بازاریابی دیجیتال آگاه هستیم. از آنجایی که این روزها بسیاری از مردم به واسطه استفاده از اینترنت و اپلیکیشن ها به حجم وسیعی از اطلاعات دسترسی دارند، بازاریابی دیجیتال...
مجله مد و فشن دیجی کالا زیر ذره بین «فرصت امروز» / سبکتو بساز!

چهارشنبه, 01 دی 1395 - 08:40

مجله مد و فشن دیجی کالا زیر ذره بین «فرصت امروز» / سبکتو بساز!

دیجی کالا با هدف سوق دادن مشتری به خریدی بی دردسر و با کمترین هزینه در حوزه پوشاک اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، یکی از بزرگ ترین و جامع ترین مراکز آنلاین عرضه پوشاک باکیفیت کرده است....
آنچه شرکت لی در بازاریابی به همه آموخت / یک چاشنی به ما لطف کنید!

سه شنبه, 30 آذر 1395 - 12:45

آنچه شرکت لی در بازاریابی به همه آموخت / یک چاشنی به ما لطف کنید!

«یک نوجوان» کسی است که پشت هر کالای محبوبی برای مصرف کنندگان پیدا می کنید. چیپس سیب زمینی «لِی» را در نظر بگیرید؛ این برند در سال 2012 کمپین «یک چاشنی به ما لطف کنید (Do Us a Flavor)» را راه اندازی کرد. شرکت...
مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی از محصول – بخش دوم

سه شنبه, 30 آذر 1395 - 12:30

مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی از محصول – بخش دوم

در بخش اول با دو استراتژی کارآمد چکه شیر آب و قرنطینه آشنا شدیم و نقاط قوت و ضعف و عوامل به کارگیری آنها را بیان کردیم. در ادامه مبحث استراتژی های رونمایی از محصول به دو استراتژی پرکاربرد که در...
نگاهی به ابزاری ارزشمند برای ثبت جایگاه برند در ذهن مشتری / زندگی در دنیایی از میخ و چکش

سه شنبه, 30 آذر 1395 - 08:40

نگاهی به ابزاری ارزشمند برای ثبت جایگاه برند در ذهن مشتری / زندگی در دنیایی از میخ و چکش

از سینما سپهر ساری که می آمدی بیرون می توانستی ببینی شان. دو مجسمه بزرگ فیلی رنگ، دو فیل که همیشه در بچگی دوست داشتم سوارشان شوم! آنجا فروشگاه کفش ملی بود. یک فروشگاه بزرگ که دچار سرنوشت غم انگیز خیلی...
سازمان های کوچک (از ایجاد شغل تا خلق برند)

دوشنبه, 29 آذر 1395 - 11:45

سازمان های کوچک (از ایجاد شغل تا خلق برند)

در کشورمان ایران بسیاری از کسب و کارهای بزرگ از کلمه برند فراری هستند، برند را به مانند غولی تصور می کنند که دسترسی به آن برای شان غیر ممکن است. وقتی شرکت های بزرگ این گونه فکر می کنند تکلیف شرکت های...
محصولات فایده باور (مبتنی بر عملکرد)

دوشنبه, 29 آذر 1395 - 11:30

محصولات فایده باور (مبتنی بر عملکرد)

محصولات فایده باور یا مبتنی بر عملکرد دارای ویژگی های محسوس و واقعی هستند و مصرف هدف گرا نیز گفته می شوند. این محصولات محصولاتی هستند که به طور عمده به وسیله خواسته برای ارضای یک نیاز اساسی یا انجام...
هویت بصری برند روزانه زیر ذره بین «فرصت امروز» / قهرمان سازی با ماسکوت دوست داشتنی

دوشنبه, 29 آذر 1395 - 08:40

هویت بصری برند روزانه زیر ذره بین «فرصت امروز» / قهرمان سازی با ماسکوت دوست داشتنی

وقتی شرکتی می خواهد برای خودش هویت بصری بسازد باید همه اجزای شرکت را به گونه ای طراحی کند که خاص او باشد. مثلا طراحی لباس کارکنان، روش های بازاریابی، فونت و رنگ آرم شرکت و... همه هویت بصری آن برند...
مشتری نیازهای خود را چگونه می شناسد؟ (بخش اول)

یکشنبه, 28 آذر 1395 - 11:30

مشتری نیازهای خود را چگونه می شناسد؟ (بخش اول)

فرآیند خرید یک مشتری متشکل از مراحل مختلفی است که معمولا به ترتیب رعایت می شود. این مدل نشان می دهد تصمیم گیری در واقع شامل مراحل روانی و درونی می شود که باید به آنها نیز پرداخته شود. از آنجا که...
<<  1 2 3 4 [56 7 8 9  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 700 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >