بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

نکاتی مهم درباره نگارش طرح بازاریابی عالی و سودده

شنبه, 02 تیر 1397 - 14:49

نکاتی مهم درباره نگارش طرح بازاریابی عالی و سودده

چطور برخی برندهای خاص هر روز طرح هایی عالی و بی نقص ارائه می کنند؟ طرحی که در کنار فروش محصول، مشتری را سرگرم و حتی با او همدردی می کند و باعث می شود افراد با هیجان و اشتیاق بسیار زیادی کارهای شرکت را...
محتوای باکیفیت و مداوم تنها راه بازاریابی کسب و کار شما

جمعه, 01 تیر 1397 - 14:17

محتوای باکیفیت و مداوم تنها راه بازاریابی کسب و کار شما

آن قدیم ها بازاریابی عمدتا با ردیف کردن کلمات کلیدی انجام می شد. هر کسی چند کلمه کلیدی برمی داشت و در هر جایی از وب سایتش که می توانست می چپاند، اما اگر همزمان با دنیای سئو (بهینه سازی موتور جست وجو...
بازاریابی جهانی خود را قربانی ترجمه نکنید

پنج شنبه, 31 خرداد 1397 - 15:20

بازاریابی جهانی خود را قربانی ترجمه نکنید

با افزایش جهانی سازی، اهمیت یک ترجمه باکیفیت در بازاریابی نیز روز به روز پررنگ تر خواهد شد. ترجمه توضیحات کالا، مطالب شبکه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی باید توجه بازار هدف را جلب کنند و محصول...
دیگر مشتری های تان را از دست ندهید / به تجربه های خود غنا ببخشید و برای خود طرفدارانی وفادار بسازید

پنج شنبه, 31 خرداد 1397 - 14:10

دیگر مشتری های تان را از دست ندهید / به تجربه های خود غنا ببخشید و برای خود طرفدارانی وفادار بسازید

قبل از آنکه کتاب «دیگر مشتری های تان را از دست ندهید» نوشته جوئی کُلمن را بخوانم، وقتی کسی از من می پرسید وظیفه ام در ایمپکت (IMPACT) چیست، به سختی می توانستم پاسخ روشنی برایش پیدا کنم. من در اینجا کمی...
بازاریابی افقی: به جای رنگ، تابلوی نقاشی را بفروشید

چهارشنبه, 30 خرداد 1397 - 15:11

بازاریابی افقی: به جای رنگ، تابلوی نقاشی را بفروشید

بازاریابی افقی نوعی رویکرد است که به مشتری کمک می کند تصویری کلی از تقاضای خود پیدا کند. برند رالف لورن با عرضه تی شرت های پولو در دنیا به شهرت رسید. این برند در همین نقطه متوقف نشد و خط تولید خود را...
چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟

چهارشنبه, 30 خرداد 1397 - 14:15

چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟

یکی از مهم ترین مشتریان احمد، سرزده وارد دفترش می شود. احمد با لبخندی بر لب می ایستد و خود را برای احوال پرسی آماده می کند که ناگهان مشتری با عصبانیت شروع به داد و فریاد می کند. دلیل خشم او این است که...
استفاده از تحلیل داده برای پیش بینی و جلوگیری از مشکلات مشتری

سه شنبه, 29 خرداد 1397 - 15:20

استفاده از تحلیل داده برای پیش بینی و جلوگیری از مشکلات مشتری

بسیاری از مشکلاتی که منجر به پس فرستادن محصول یا خدمات برند می شوند با مداخله از طرف کسب وکار قابل پیش بینی، مذاکره و پیش گیری هستند. درصد زیادی از مردمی که گوشی هایی با امکان پس دادن محصول خریداری...
نقش مدیر محصول در کسب و کار

سه شنبه, 29 خرداد 1397 - 15:06

نقش مدیر محصول در کسب و کار

چرا در استارتاپ خود به مدیر محصول نیاز داریم و چه نقش ها و توقعاتی را می توانیم از این فرد در پیشبرد فروش محصول داشته باشیم. مدیران محصول مسئول کسب موفقیت محصول و رهبری تیم چندتخصصی هستند که کارش...
اصول مهندسی بازاریابی

دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 15:32

معرفی کتاب

اصول مهندسی بازاریابی

امروزه با افزایش پیچیدگی های بازار و تغییر سبک زندگی مخاطبان امروزی، نیاز به استفاده از روش های جدید جهت تحلیل و موشکافی بیشتر بازار وجود دارد تا از این طریق بتوان با تکیه بر اطلاعات درست، به...
بهترین ویژگی های جدید جیمیل برای کسب وکار

دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 15:09

بهترین ویژگی های جدید جیمیل برای کسب وکار

ماه آوریل بود که گوگل تغییرات اساسی جدیدی را برای جیمیل ارائه داد و ویژگی های مختلفی را معرفی کرد. جیمیل جدید ویژگی هایی دارد که می تواند به صاحبان کسب و کارهای کوچک کمک کند بازده بالاتری از یک روز...
چرا شرکت های B2B در قیمت گذاری های خود ناموفق عمل می کنند

دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 14:27

چرا شرکت های B2B در قیمت گذاری های خود ناموفق عمل می کنند

تحقیقات جدید با بررسی ۱۷۰۰ کسب و کارB2B، رایج ترین اشتباهات قیمت گذاری را تحلیل می کند و بهترین راهکارهای اجتناب از این اشتباهات را به اشتراک می گذارد. روش های ضعیف قیمت گذاری، تبعات پنهان اما شدیدا...
با رعایت 4 نکته نرخ کلیک در وب سایت خود را افزایش دهید

یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 14:47

با رعایت 4 نکته نرخ کلیک در وب سایت خود را افزایش دهید

    به قلم: سامی کاراملا مجاب کردن مشتریان به کلیک کردن یکی از دشوارترین بخش های بازاریابی دیجیتال به شمار می رود. در واقع، نه تنها لازم است آنچنان در افراد علاقه ایجاد کنید که به برند شما...
10 شیوه بازاریابی محتوایی / رونق کسب و کار با بازاریابی محتوا

یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 14:14

10 شیوه بازاریابی محتوایی / رونق کسب و کار با بازاریابی محتوا

    به قلم: کاترین پالژوگ     نویسنده Business News Daily بازاریابی محتوایی شکلی از بازاریابی غیر مستقیم است که مبنای کار خود را شیوه جست وجو و به اشتراک گذاری اطلاعات در اینترنت توسط مردم قرار می...
چگونه در اینستاگرام مخاطب بیشتری به دست آوریم

شنبه, 26 خرداد 1397 - 15:21

چگونه در اینستاگرام مخاطب بیشتری به دست آوریم

امروزه اینستاگرام در صدر شبکه های اجتماعی سراسر جهان قرار دارد و از سال 2010 که نخستین نسخه آن روانه بازار شد، رشد و پیشرفت بی نظیری را تجربه کرده است. اگرچه اینستاگرام سرویسی برای به اشتراک گذاشتن...
نوآوری در محصول یا استراتژی بازاریابی: اولویت با کدام است / نوآوری کنید یا بمیرید

پنج شنبه, 24 خرداد 1397 - 11:30

نوآوری در محصول یا استراتژی بازاریابی: اولویت با کدام است / نوآوری کنید یا بمیرید

به قلم: شارلوت راجرز کارشناس ارشد بازاریابی و برندینگ از کانون های استارتاپ مخل تا تیم های یکپارچه، برندها در حال پیش قدم شدن در زمینه اشکال جدید نوآوری هستند، اما تأثیر بازاریابی کلید کسب...
8 راهی که شما را در امر فروش، متخصص جلوه می دهند

چهارشنبه, 23 خرداد 1397 - 15:29

8 راهی که شما را در امر فروش، متخصص جلوه می دهند

    به قلم: مارک ویشاک     متخصص استراتژی فروش موفق ترین فروشندگان دنیا، ابدا شبیه فروشنده ها نیستند. آنها درعوض، رفتاری شبیه متخصصان صنعت خود دارند که قادرند چالش های اصلی مشتریان...
برندینگ در مقابل مارکتینگ / در جست وجوی تفاوت ها

چهارشنبه, 23 خرداد 1397 - 15:14

برندینگ در مقابل مارکتینگ / در جست وجوی تفاوت ها

آیا تا به حال به تفاوت های میان برندینگ و مارکتینگ فکر کرده اید؟ اگر پاسخ مثبت است، بدانید که تنها نیستید. گرچه هردو باهم ارتباط تنگاتنگی دارند، اما میان آنها تفاوت های جزئی و کوچکی موجود است. در...
نخستین گام پنهان مذاکره چیست / حس شوخ طبعی خود را از دست ندهید

سه شنبه, 22 خرداد 1397 - 14:59

نخستین گام پنهان مذاکره چیست / حس شوخ طبعی خود را از دست ندهید

    به قلم: نینا زیپکین      کارآفرین مکالمات خود با رهبران را در سری برنامه همه درها را باز کن -پیرامون اطلاع داشتن از آنچه باید ارائه دهید، دور زدن موانعی که سر راه تان سبز خواهند شد،...
بسته بندی خلاق

سه شنبه, 22 خرداد 1397 - 14:57

بسته بندی خلاق

6 شکست بازاریابی در شبکه های اجتماعی و درس هایی که از آنها خواهید گرفت

سه شنبه, 22 خرداد 1397 - 14:50

6 شکست بازاریابی در شبکه های اجتماعی و درس هایی که از آنها خواهید گرفت

شبکه های اجتماعی (تقریبا) تمام زندگی مردم را به خود اختصاص داده اند. چند بار در روز به اکانت فیس بوک (Facebook) یا اینستاگرام (Instagram) خود سر می زنید؟ من به شخصه روزی حداقل 20 بار وارد حساب خود می شوم و پست...
رشد و توسعه کسب وکار با جذب مشتری وفادار

دوشنبه, 21 خرداد 1397 - 14:31

رشد و توسعه کسب وکار با جذب مشتری وفادار

وفاداری و تعهد مشتریان به یک برند، موجب رشد و توسعه هرچه بیشتر آن می شود. مشتری وفادار بهترین کانال تبلیغات و بازاریابی برند است. بهترین کاری که می توانید برای موفقیت کسب وکارتان انجام دهید، تمرکز...
بسته بندی خلاق

دوشنبه, 21 خرداد 1397 - 13:34

بسته بندی خلاق

بازاریابی محتوایی چیست؟

یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 15:39

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی عبارت است از خلق و توزیع محتوای آنلاینی که به منظور جذب و جلب توجه مشتری طراحی می شود. برخلاف شیوه های سنتی بازاریابی، هدف از بازاریابی محتوایی، صرفا جذب مشتری یا تبلیغ و فروش...
کسب سود بیشتر بدون هزینه اضافه / افزایش فروش با استفاده از 4 ابزار رایگان تجارت آنلاین

یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 15:03

کسب سود بیشتر بدون هزینه اضافه / افزایش فروش با استفاده از 4 ابزار رایگان تجارت آنلاین

     به قلم: ساید بلخی ایجاد یک کسب وکار موفق در زمینه تجارت آنلاین یا فروشگاه اینترنتی نیازمند تلاش و کار بی وقفه است. در این فرآیند شما نه تنها باید توسعه کسب وکارتان را مدیریت کنید، بلکه...
بسته بندی خلاق

شنبه, 19 خرداد 1397 - 17:00

بسته بندی خلاق

استفاده از فوریت برای افزایش فروش

شنبه, 19 خرداد 1397 - 15:12

استفاده از فوریت برای افزایش فروش

القای حس فوریت در مخاطب او را برای خرید کالا وسوسه می کند و باعث می شود سریع تر تصمیم بگیرد. رؤیای هر مدیر وب سایت افزایش سرعت فرآیند تولید و دسترسی به محتوا است. برای مثال هر مدیر وب سایت ممکن است با...
بازاریابی خلاق

شنبه, 19 خرداد 1397 - 15:00

بازاریابی خلاق

<<  1 2 3 [45 6 7 8  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی