بازاریابی و فروش

> بازاریابی و فروش یکی از بخش های اصلی سایت و روزنامه فرصت امروز است که در آن مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
چرا بازاریابی ما باید تغییر کند؟

چهارشنبه, 06 دی 1396 - 14:27

چرا بازاریابی ما باید تغییر کند؟

10 سال پیش، وقتی کسی می خواست در مورد محصولی اطلاعاتی کسب کند، یک یا دو وب سایت بیشتر نبود که به آن مراجعه کند و بر اساس اطلاعات آن برای خرید تصمیم بگیرد. اما امروز، حجم اطلاعاتی که درباره محصولات...
نحوه همگام سازی بازاریابی با سفر مشتری

چهارشنبه, 06 دی 1396 - 13:25

نحوه همگام سازی بازاریابی با سفر مشتری

اغلب می شنویم که متخصصان می گویند وفاداری به برند از بین رفته است. گرچه همیشه نمی توان به این امر اتکا کرد. یک برند باید هزینه هنگفتی بپردازد تا اطمینان حاصل کند که مشتریانش مانند ۱۰ – ۲۰ سال پیش...
بازاریابی خلاق

سه شنبه, 05 دی 1396 - 15:33

بازاریابی خلاق

ورود به طراحی محصول در بازارهای جهانی

سه شنبه, 05 دی 1396 - 15:11

ورود به طراحی محصول در بازارهای جهانی

طراحی محصول در بازارهای جهانی، در خلأ شکل نمی گیرد. بیشتر محصولات موفق، نتیجه فهم و درک این معنی است که یک محصول چگونه و توسط چه کسی به کار می رود و ازنظر سیاسی، فناوری، فرهنگی و اقتصادی، با چه نوع...
روندهای بازاریابی برای کسب وکارهای کوچک

سه شنبه, 05 دی 1396 - 14:57

روندهای بازاریابی برای کسب وکارهای کوچک

چشم انداز رقابتی این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به کسب وکارهای کوچک فشار می آورد، اما این کسب وکارها با آمدن و رفتن اجتناب ناپذیر روند های مختلف، چگونه باید روند های درست را در زمان مناسب تشخیص...
برای موفقیت حرفه ای، باید شخصیت خود را بازاریابی کنید

سه شنبه, 05 دی 1396 - 14:26

برای موفقیت حرفه ای، باید شخصیت خود را بازاریابی کنید

تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی، نمود این حقیقت هستند که برندینگ شخصی، فرصت های جدید و شگفت انگیزی را پیش روی زندگی حرفه ای افراد قرار می دهد.  وقتی صحبت از برندسازی شخصی می شود، بسیاری از مردم می...
بازاریابی محتوایی و دردسرهای بازاریابی / 4 رویکرد برتر برندهای بزرگ در زمینه بازاریابی محتوایی

سه شنبه, 05 دی 1396 - 12:58

بازاریابی محتوایی و دردسرهای بازاریابی / 4 رویکرد برتر برندهای بزرگ در زمینه بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی یکی از زیرشاخه های تازه تأسیس حوزه بازاریابی است. این بخش خرد نیز مانند حوزه مادر هدف جذب هرچه بیشتر مخاطب برای برندها را در سر دارد. براساس پژوهش های صورت گرفته بازاریابی محتوایی...
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دوشنبه, 04 دی 1396 - 18:10

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مدت زمان آنلاین بودن مردم نسبت به ۱۲سال گذشته دوبرابر شده است. زمانی که مدام این جمله تکرار شود که «نحوه خرید مردم تغییر کرده است»، به این معناست که بازاریابی سنتی (offline marketing) به اندازه گذشته کارآمد...
بازاریابی خلاق

دوشنبه, 04 دی 1396 - 15:48

بازاریابی خلاق

محتوای ویدئویی در استراتژی بازاریابی

دوشنبه, 04 دی 1396 - 15:15

محتوای ویدئویی در استراتژی بازاریابی

محتوای ویدئویی یکی از ابزارهای قدرتمند در بازاریابی محتوا محسوب می شود، اما تولید ویدئوی مناسبی که با مخاطب به خوبی ارتباط برقرار کند، به تخصص و دانش کافی نیاز دارد. محتوای ویدئویی محبوبیت خود را...
5 مرحله کلیدی در توسعه و اجرای«سی آر ام»

دوشنبه, 04 دی 1396 - 14:54

5 مرحله کلیدی در توسعه و اجرای«سی آر ام»

نوشداروبسیاری از شرکت ها استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را اجرا کرده اند. به نظر می رسد که بازار نرم افزار «سی آر ام» در بزرگ ترین بازار یعنی آمریکا بسیار کاربرد دارد. شرکت های بزرگ، اولین...
بالا بردن انگیزه خرید مشتریان با ایجاد حس فوریت و اضطرار

دوشنبه, 04 دی 1396 - 14:39

بالا بردن انگیزه خرید مشتریان با ایجاد حس فوریت و اضطرار

انگیزه در انسان ها به عنوان نیروی محرکه ای است که آنها را به حرکت و اقدام برای انجام کاری وا می دارد. انسان ها به لحاظ روان شناختی بیشتر برای انجام کارهایی انگیزه و انرژی پیدا می کنند که برای انجام آن...
چگونه در امر فروش درخشان ظاهر شویم؟

دوشنبه, 04 دی 1396 - 13:52

چگونه در امر فروش درخشان ظاهر شویم؟

همواره در بازارهای پررقابت، افراد به دنبال ایجاد تمایز نسبت به یکدیگر هستند. با این حال بسیاری از این افراد در اندیشه انجام کارهای بزرگ به سر می برند که بدون شک زمان بر خواهد بود. با این حال افراد...
بازاریابی خلاق

دوشنبه, 04 دی 1396 - 10:55

بازاریابی خلاق

با 5 گام اساسی برای نوشتن یک طرح بازاریابی دقیق آشنا شوید

دوشنبه, 04 دی 1396 - 10:44

با 5 گام اساسی برای نوشتن یک طرح بازاریابی دقیق آشنا شوید

اهمیت طرح بازاریابی هم ارز با اهمیت طرح کسب وکار است. اگر در کسب وکار به استراتژی های لازم برای ایجاد محصول توجه می شود، در طرح بازاریابی به تکنیک های پیدا کردن مشتری و جذب آن خواهیم پرداخت. یک طرح...
مدل کسب و کار / فاکتور تجاری مهم و مکمل محصول خوب

دوشنبه, 04 دی 1396 - 09:59

مدل کسب و کار / فاکتور تجاری مهم و مکمل محصول خوب

یک کسب و کار به مشتری های هیجان زده احتیاج دارد؛ به این معنا که آنها علاوه بر تکنولوژی که محصول را بر پایه آن درست کرده اید، باید مدل کسب و کار را نیز دوست داشته باشند. کارآفرینان سخت تلاش می کنند تا...
Gmail چگونه دنیای بازاریابی ایمیل محور را عوض کرد / بازاریابی سنتی در قالبی جدید

دوشنبه, 04 دی 1396 - 09:21

Gmail چگونه دنیای بازاریابی ایمیل محور را عوض کرد / بازاریابی سنتی در قالبی جدید

بازاریابی مبتنی بر ایمیل یکی از روش های سنتی استفاده از تکنولوژی های مدرن در حوزه کسب وکار است. در واقع این مدل در آستانه هزاره جدید میلادی شروع به کار کرد. اگرچه به طور معمول در دنیای بازاریابی...
بازاریابی خلاق

شنبه, 02 دی 1396 - 15:33

بازاریابی خلاق

چه روش هایی در جذب مشتری های جدید مؤثر هستند؟

شنبه, 02 دی 1396 - 15:15

چه روش هایی در جذب مشتری های جدید مؤثر هستند؟

شاید به راه انداختن کسب و کار به نظر سخت آید اما سخت تر از آن نگه داشتن و رشد کار در عصر مدرن و سریع امروز است که روز به روز مغازه های جدید با پیشنهادهای جدید باز می شوند. از این رو اگر شما نیز صاحب کسب...
یک اشتباه مهم در فروش

شنبه, 02 دی 1396 - 15:00

یک اشتباه مهم در فروش

نقش بازی کردن، اقدام به فروش، پیش از آموزش دیدن آن است؛ نقش بازی کردن یعنی سعی کنیم مانند فروشنده ها عمل کنیم درحالی که نمی دانیم برای فروشنده شدن باید چه کنیم؟ نمی دانیم آیا مشتری می فهمد ما در حال...
تصمیم گیری درباره نحوه چیدمان فروشگاه

شنبه, 02 دی 1396 - 14:50

تصمیم گیری درباره نحوه چیدمان فروشگاه

محیط فروش خرده فروشی فیزیکی (فضاهای بزرگ مانند هایپرمارکت ها یا مناطق انحصاری کوچک در فروشگاه های بزرگ) همچون صدف خالی است، اما اگر به صورت صدف خالی باقی بماند، به هیچ هدفی خدمات رسانی نمی کند....
بازاریابی خلاق

جمعه, 01 دی 1396 - 22:42

بازاریابی خلاق

راز تبدیل شدن به یک شرکت خدماتی با سرعت رشد بالا

جمعه, 01 دی 1396 - 18:06

راز تبدیل شدن به یک شرکت خدماتی با سرعت رشد بالا

برخی شرکت ها هستند که در ضمن فعالیت در زمینه ارائه خدمات حرفه ای، اما نسبت به رقبا و همکاران خود با سرعت تقریبی 9 برابر رشد می کنند، تا 50درصد بیشتر به سودآوری می رسند، با این وجود تقریبا هزینه هایی...
بازاریابی محتوا در کسب و کارهای ایرانی / چرا اغلب برندهای ایرانی در بازاریابی محتوایی موفق نیستند؟

جمعه, 01 دی 1396 - 17:34

بازاریابی محتوا در کسب و کارهای ایرانی / چرا اغلب برندهای ایرانی در بازاریابی محتوایی موفق نیستند؟

در چند سال گذشته بسیاری از کسب و کارهای ایرانی روی بازاریابی محتوایی سرمایه گذاری های جدی انجام داده اند و با اتخاذ استراتژی های درست در این زمینه به موفقیت های چشمگیری نیز دست پیدا کرده اند، اما...
چگونه یک خبرنامه حرفه ای ارسال کنیم؟

جمعه, 01 دی 1396 - 16:42

چگونه یک خبرنامه حرفه ای ارسال کنیم؟

خبرنامه حرفه ای به معنای فرستادن خبرنامه و ایمیل برای کسانی است که خود درخواست اطلاعات کرده اند. این شیوه در مقابل ارسال اسپم یا هرزنامه قرار می گیرد زیرا دسته دوم برای کسانی فرستاده می شوند که...
وبینار Web conferencing / روش بازاریابی اینترنتی مناسب در ایران

جمعه, 01 دی 1396 - 16:35

وبینار Web conferencing / روش بازاریابی اینترنتی مناسب در ایران

وبینار یا سمینار آنلاین Web conferencing، یکی از روش های بازاریابی اینترنتی مناسب در ایران قلمداد می شود. در این مقاله کوتاه آن را تشریح می کنیم. به گزارش پارک بازاریابی ایران، امروزه استفاده از اینترنت...
10 گام در راستای بهبود طرح بازاریابی

جمعه, 01 دی 1396 - 16:24

10 گام در راستای بهبود طرح بازاریابی

شاید بسیار در مورد طرح بازاریابی یا برنامه بازاریابی شنیده باشید، اما اینکه هرروز ببینیم و بشنویم که چه تعداد از کسب وکارها در اطراف ما حتی معنای آن را نمی دانند، چه برسد به اینکه یک مورد تهیه...
<<  1 2 3 [45 6 7 8  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز