مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
دیجیتال مارکتینگ و افزایش مشتری

سه شنبه, 10 مرداد 1396 - 16:15

دیجیتال مارکتینگ و افزایش مشتری

دیجیتال ماركتینگ چیست و چگونه به ما در افزایش فروش کمک می کند؟ آیا این افزایش فروش سریع رخ می دهد؟ ابتدا به ذکر دو مثال عینی در کسب وکارها پرداخته و سپس به این پرسش پاسخ می دهم. نمونه اول شرکت فعال...
چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

سه شنبه, 10 مرداد 1396 - 14:50

چرا مردم نسبت به بازاریابی حس خوبی ندارند

ترفندهای نادرست بازاریابی، نه تنها مشتریان را نسبت به یک برند بی اعتماد می کند، بلکه باعث سردرگمی و اشتباه مدیران می شود.سال های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می بینند....
بازاریابی خلاق / امتحان کردن ساعت بزرگ مخصوص خلبانی

سه شنبه, 10 مرداد 1396 - 09:39

بازاریابی خلاق / امتحان کردن ساعت بزرگ مخصوص خلبانی

تصویری از یک ساعت بزرگ خلبانی که به بند چرمی آویزانی وصل شده است، بنابراین هرکسی که آرزوی آن را دارد به راحتی می تواند این ساعت خلبانی را امتحان کند. این دستگیره ها فقط در اتوبوس های به سمت فرودگاه قرار داده شده اند.
یک نمونه از محصول گویاتر از 10هزار اسلاید / مستر فرنچایز برند Anytime Fitness در مالزی

دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 16:03

یک نمونه از محصول گویاتر از 10هزار اسلاید / مستر فرنچایز برند Anytime Fitness در مالزی

طی چند سال اخیر همواره با این پرسش مواجه بودم که چه عامل یا عواملی برانگیزاننده سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در یک ایده یا کسب و کار جدیده. این سوال رو از جمعی از سرمایه گذاران پرسیدم و هریک مقوله...
قانون راه حل های متفاوت

دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 15:55

قانون راه حل های متفاوت

امروز می خواهم در مورد داشتن تنوع رفتاری و نه تنوع شخصیت با شما صحبت کنم. راه حل های متفاوت یعنی اینکه اگر شما در برابر مخاطب خود از تنوع رفتاری وسیع تری برخوردار باشید، می توانید تبادل های خود را با...
داستان سرایی برند و ارزش های مشترک

دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 13:52

داستان سرایی برند و ارزش های مشترک

خلق ارزش های مشترک یک مفهوم قدرتمند است که می تواند شرکت ها را وادار به تفکر متفاوت در مورد رویکرد خود به مسائل اجتماعی و محیط زیست کند. ارزش مشترک، باوری است که برند و مصرف کننده درباره اهداف برتر،...
چگونگی انقضای امتیازها در برنامه های وفاداری (قسمت اول)

دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 13:32

چگونگی انقضای امتیازها در برنامه های وفاداری (قسمت اول)

انقضای امتیازها، راهی خوب برای برانگیختن مشتریان وفادار شما است، اما اگر شما این موضوع را به درستی اجرا نکنید، ممکن است مشتریان خود را (حتی برای همیشه!) از دست بدهید. بهتر است قبل از آنکه به چگونگی...
راه هایی آسان برای ساختن برند شخصی

دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 10:57

راه هایی آسان برای ساختن برند شخصی

برخلاف باور عمومی، برندسازی تنها برای راه اندازی کسب و کار نیست. داشتن برند شخصی، نقش پررنگی در راه رسیدن به موفقیت ایفا می کند. به گزارش زومیت،این روزها حجم اطلاعات بسیار بالا رفته و رقابت در...
بازاریابی خلاق / استفاده مجدد از محتوا

دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 10:00

بازاریابی خلاق / استفاده مجدد از محتوا

استفاده مجدد از محتوا - اگر محتوای بسیار خوبی تولید کرده اید اما کسی از آن استقبال نمی کند می توانید آن را باهدف دیگری استفاده کنید. پست های وبلاگ را می توان به صورت یک کتاب الکترونیکی گردآوری کرد...
ارتباط مؤثر و NLP

یکشنبه, 08 مرداد 1396 - 13:45

ارتباط مؤثر و NLP

واژه NLP  (برنامه ریزی عصبی کلامی)، نتیجه پژوهش های دو دانشمند با نام های دکتر ریچارد بندلر و دکتر جان گریندر بود که امروزه در روابط بین خانواده، مدارس، سازمان ها و به خصوص بازاریابی کاربرد های...
بازاریابی خلاق / در وب سایت خود محتوای مناسب تولید کنید

یکشنبه, 08 مرداد 1396 - 08:43

بازاریابی خلاق / در وب سایت خود محتوای مناسب تولید کنید

در وب سایت خود محتوای مناسب تولید کنید- دسته بندی های وبلاگ یا فهرست راهنمای مقالات در سایت برای این کار بسیار عالی هستند. محتوای جدید و مفید به تعامل با خوانندگان و ساخت لینک های ارزشمند کمک می کند و این باعث جذب و تبدیل کاربران به خریدار خواهد شد.
نقش شبکه های اجتماعی در کسب و کار

شنبه, 07 مرداد 1396 - 13:26

نقش شبکه های اجتماعی در کسب و کار

گروه کسب و کار: این روزها شاهد حضور جمع وسیعی از کاربران گوشی های هوشمند در شبکه های اجتماعی هستیم. این امر تا جایی پیش رفته است که بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها با استفاده از حضور گسترده...
بازاریابی خلاق / میزبانی رویدادهای رایگان

شنبه, 07 مرداد 1396 - 09:19

بازاریابی خلاق / میزبانی رویدادهای رایگان

میزبانی رویدادهای رایگان- گزارشگران همیشه به دنبال یک داستان خوب هستند. آنها را به آنچه می خواهند برسانید تا یک تبلیغ رایگان دریافت کنید. کافی است میزبان یک رویداد رایگان شوید. اگر این رویداد مربوط به غذا باشد، پاسخ بیشتری خواهید گرفت.
آموزش: ساختن پروفایل حرفه ای در لینکدین و بازاریابی از طریق آن

جمعه, 06 مرداد 1396 - 17:44

آموزش: ساختن پروفایل حرفه ای در لینکدین و بازاریابی از طریق آن

لینکدین محلی حرفه ای برای فعالیت کسب و کارها است. اگر دنبال شغل مناسب هستید یا قصد بازاریابی برند خود را دارید، لینکدین بهترین گزینه برای شما است. لینکدین یک شبکه ی اجتماعی برای فعالیت های مرتبط با...
دستفروش بی سواد یا مدیر جهانی

جمعه, 06 مرداد 1396 - 16:20

دستفروش بی سواد یا مدیر جهانی

گزارشی می خواندم از یکی از روزنامه های جوان پسند و خوشنام صبح (هفت صبح شماره1788) درباره یکی از شاخه های شغل فروشندگی (دستفروشی). ماجرا هم درباره جوان خوش فکر 27 ساله ای بود که کارش دستفروشی در خیابان...
5 عادت روزانه موفق ترین کارآفرینان جهان (بخش اول)

جمعه, 06 مرداد 1396 - 15:55

5 عادت روزانه موفق ترین کارآفرینان جهان (بخش اول)

روحیه کارآفرینی شعله امیدی در قلب و ذهن مردم در هر جای جهان روشن می کند. برای اکثر افراد، ایجاد یک کسب و کار یک سفر نمادین است، که فکر می کنند بسیار از آن دور هستند و برخی افراد در عمیق ترین امیدها و...
بازاریابی خلاق / ارسال دست نوشته برای ذی نفعان

پنج شنبه, 05 مرداد 1396 - 08:37

بازاریابی خلاق / ارسال دست نوشته برای ذی نفعان

ارسال دست نوشته برای ذی نفعان- ارسال خاطرات دست نوشته، کارت تولد و ... به مشتریان گذشته و فعلی، شرکای ارزشمند، فروشندگان شما و هر شخص دیگری که با کسب وکار شما گره خورده است می تواند کسب و کار شما را رونق بیشتری دهد. این یک ایده بازاریابی کم هزینه و منحصربه فرد برای کسب وکارهای کوچک است، اما بسیاری از کارآفرینان اثربخشی آن را تایید کرده اند.
مدیران 10Xچه ویژگی هایی دارند؟

چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 14:39

مدیران 10Xچه ویژگی هایی دارند؟

کسی کو بود شهریار زمین هنر باید و گوهر و فرودین (شاهنامه فردوسی) جیم کالینز یک نابغه است که کتاب هایش الهام بخش بسیاری از مدیران جهان است و در دنیا حرفهایش بسیار اعتبار دارد. در ایران از او چند...
بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش سوم)

چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 14:10

بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش سوم)

در بخش اول و دوم یادداشت به اهرم های بازگشت مشتری و مدل های پاداش در برنامه های وفاداری بانک ها اشاره کردیم. در این مطلب قصد داریم به نکات کلیدی در طراحی برنامه های وفاداری بانک ها اشاره کنیم. به...
بازاریابی خلاق / نوشتن کتاب الکترونیکی

چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 09:10

بازاریابی خلاق / نوشتن کتاب الکترونیکی

نوشتن کتاب الکترونیکی : یک کتاب الکترونیکی بنویسید. کتاب ها ارزش بیشتری نسبت به سایر انواع محتوا دارند و تخصص شما را نشان می دهند. شما می توانید آنها را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین و مشتریان بالقوه خود قرار دهید. مثلا به  آدرس های ایمیل آنها بفرستید و از این طریق برای خود مشتریان جدید بگیرید یا وفاداری مشتریان تان را زیاد کنید.
هویت سازمانی: مفهوم، ارزیابی و مدیریت آن

سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 14:45

هویت سازمانی: مفهوم، ارزیابی و مدیریت آن

هویت سازمانی درباره معنای هویت سازمانی دیدگاه های متفاوتی وجود دارد. در این مقاله به سه محور عمده در این زمینه اشاره می کنم که به طرق مختلف هویت سازمانی را با طراحی گرافیکی، با ارتباطات یکپارچه...
آموزش بازاریابی بیمه

سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 13:14

آموزش بازاریابی بیمه

تمایز در بازاریابی و فروش بیمه ها به تسلط اطلاعاتی فعالان این صنعت برمی گردد. گاهی فقط یک جمله کلیدی و مؤثر، کارکردی بهتر از هزاران تبلیغ و بروشوری دارد که بیش از نقش اطلاع رسانی، نقش مزاحم و اوراق...
تفاوت های بازاریابی و تبلیغات و علل لزوم آن ها

سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 11:22

تفاوت های بازاریابی و تبلیغات و علل لزوم آن ها

شناخت تفاوت های بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک می کند به لزوم و اهمیت آن ها پی ببرید و نقش آن ها را در جایگاه محصول خود در بازار بشناسید. در ظاهر، بازاریابی و تبلیغات، واژه هایی مترادف ...
بازاریابی خلاق / کمپین تبلیغاتی مصنوعی هوشمند

سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 09:33

بازاریابی خلاق / کمپین تبلیغاتی مصنوعی هوشمند

کمپین تبلیغاتی مصنوعی هوشمند- در تصویر دو بیلبورد را که بر اساس واکنش مسافر تکامل می یابند مشاهده می کنید. با پیشرفت در فن آوری تشخیص تصویر، تبلیغات در حال حاضر قادر به سازگاری بهنگام با مصرف کنندگان است. M & C Saatchi  اولین کمپین تبلیغاتی مصنوعی هوشمند در جهان را ایجاد کرد. فونت، طرح و شعار پوستر متناسب با طول تعامل هرعابر پیاده تغییر می کند.
بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش اول)

دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 14:22

بایدها و نبایدهای برنامه وفاداری در بانک ها (بخش اول)

در دهه گذشته فعالیت های بازاریابی بانک های ایرانی با تغییرات چشمگیری همراه شده است، بانکداری نوین میان عموم مردم جا افتاده است، تلفن بانک، اینترنت بانک و موبایل بانک، جای بیشتر مراجعات حضوری را...
چگونه داستان سرایی بر هویت تأثیر می گذارد

دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 14:15

چگونه داستان سرایی بر هویت تأثیر می گذارد

داستان ها بیانگر خاطرات، رویدادها و روابطی هستند که خانواده ها را درگیر می کنند. آنها به رابطه، دوام و قوام داده و ریشه ها و ارزش ها را مستحکم می کنند.  داستان ها روایتی هستند عمیق که انسجام و...
کمپین بازاریابی ارتباط از نوع قهوه نسکافه

دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 09:56

کمپین بازاریابی ارتباط از نوع قهوه نسکافه

کمپین بازاریابی ارتباط از نوع قهوه نسکافه - یکی از سخت ترین کارها برای عابرین پیاده انتظار کشیدن پشت چراغ قرمز است. این موضوعی است که برند نسکافه هم به آن رسیده است و برای آن دست به اجرای یک کمپین...
<<  1 2 3 [45 6 7 8  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز