مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش اول)

یکشنبه, 21 آذر 1395 - 11:30

درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش اول)

نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیاری از مردم را غافلگیر کرده است خصوصا که اغلب نظرسنجی های صورت گرفته و پیش بینی های منتشر شده در رسانه ها هیلاری کلینتون را پیروز قطعی انتخابات معرفی می کردند....
تورج صابری وند در گفت وگو با «فرصت امروز» تغییر لوگوی برندها در واکنش به سانحه قطار را بررسی کرد / خوش نامی با یک حرکت هوشمندانه

یکشنبه, 21 آذر 1395 - 08:30

تورج صابری وند در گفت وگو با «فرصت امروز» تغییر لوگوی برندها در واکنش به سانحه قطار را بررسی کرد / خوش نامی با یک حرکت هوشمندانه

همیشه لبخند بر لب داشت اما این بار قیافه ای افسرده و غمگین به خود گرفته بود؛ لوگویی که طرفدارانش به لبخند همیشگی روی چهره انسانی اش عادت کرده بودند یکباره حالتی غمگین به خود گرفت. در کنار لوگو تصویر...
سلسه درس های بازاریابی و فروش(7)

شنبه, 20 آذر 1395 - 11:45

سلسه درس های بازاریابی و فروش(7)

هدف بازاریابی کسب خشنودی مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی است. خشنودی، فوق رضایت است و زمانی حاصل می شود که مشتری مشعوف شود و با نتایج و رفتاری از سوی سازمان شما مواجه شود که بسیار فراتر از...
آیا تبلیغات توصیه ای از تبلیغات متداول بهتر است؟

شنبه, 20 آذر 1395 - 11:30

آیا تبلیغات توصیه ای از تبلیغات متداول بهتر است؟

اغلب مردم این پرسش را مطرح می کنند که آیا تبلیغات توصیه ای از تبلیغات متداول بهتر است یا خیر؟ جواب بله است اما نه همیشه. تعداد زیادی از پژوهش ها دریافته اند که تبلیغات توصیه ای از انواع دیگر...
گزارش «فرصت امروز» از راه اندازی دفاتر خدمات پس از فروش هواوی در ایران / یک گام رو به جلو

شنبه, 20 آذر 1395 - 08:20

گزارش «فرصت امروز» از راه اندازی دفاتر خدمات پس از فروش هواوی در ایران / یک گام رو به جلو

برند هواوی یکی از برندهای نام آشنای گوشی های همراه است که اخیرا توانسته در ایران مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند. این برند به تازگی در حال راه اندازی مراکز تخصصی و انحصاری خدمات پس از فروش در...
پرسشنامه و تحلیل در تکنیک دلفی

چهارشنبه, 17 آذر 1395 - 11:45

پرسشنامه و تحلیل در تکنیک دلفی

همان طور که پیشتر اشاره شد در گذشته پرسشنامه ها برای کارشناسان پست می شد، اما امروزه می توان آنها را از طریق پست الکترونیکی برای کارشناسان فرستاد. زمان پاسخ دهی به پرسش ها و ارسال آنها حداکثر حدود...
آینده اینفلوئنسر مارکتینگ در دست میکرواینفلوئنسرها / تبلیغ با فالوورهای بیشتر همیشه به نفع برندها نیست

چهارشنبه, 17 آذر 1395 - 11:30

آینده اینفلوئنسر مارکتینگ در دست میکرواینفلوئنسرها / تبلیغ با فالوورهای بیشتر همیشه به نفع برندها نیست

اینفلوئنسرها یا افرادی که در شبکه های اجتماعی فالوورهای زیادی دارند، اکنون در مرکز توجه برندها برای فعالیت های تبلیغاتی دیجیتال و آنلاین هستند. اما آنچه در روند تبلیغات مجازی دیده می شود حاکی از...
گفت و گو با دکتر امین اسداللهی درباره تکنیک نمایش درمانی در تحقیقات بازار / مشتری مداری با ابزاری دراماتیک

چهارشنبه, 17 آذر 1395 - 08:30

گفت و گو با دکتر امین اسداللهی درباره تکنیک نمایش درمانی در تحقیقات بازار / مشتری مداری با ابزاری دراماتیک

امروزه سازمان های نوین در تلاشند از طریق تحقیقات بازار هزینه های بازاریابی خود را کاهش  دهند. یکی از این ابزارهای نوین در تحقیقات بازار، نمایش درمانی یا سایکودراما است که سازمان های معتبر بین...
مشتریان در سال 2020 / آینده تجربه مشتری در کسب وکارها – بخش اول

سه شنبه, 16 آذر 1395 - 11:15

مشتریان در سال 2020 / آینده تجربه مشتری در کسب وکارها – بخش اول

چنانچه به سه دوره انقلابی در تاریخ کسب و کارها یعنی انقلاب صنعتی - در جایی که ابتكار فورد در به كارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یكی از مهم ترین شاخص های این دوره است - انقلاب کیفیت -...
بررسی کمپین «چند خط» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی / چند خط با چند برند

سه شنبه, 16 آذر 1395 - 08:30

بررسی کمپین «چند خط» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی / چند خط با چند برند

ویکتور هوگو می گوید: «خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.» در همین راستا چند برند مطرح در هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری یکدیگر کمپینی...
هوشمندی تجاری، اجزا و چابکی در انجام کار

دوشنبه, 15 آذر 1395 - 11:30

هوشمندی تجاری، اجزا و چابکی در انجام کار

برای اینکه یک سازمان هوشمند تجاری به درستی عمل کند لاجرم باید با شناخت موقعیت ها و سطح دسترسی افراد به اطلاعات، روابط بین افراد و روند اجرای گردش کارها در سازمان به دقت مورد کنکاش قرار گیرد. سامانه...
8 نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت دوم)

دوشنبه, 15 آذر 1395 - 11:15

8 نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت دوم)

فعالیت های برندها و شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از کسب و کارها به منظور ارتباط با مشتریان خود و همچنین معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های شان ترجیح می...
نگاهی به استراتژی جدید هواپیمایی امارات برای جذب مشتری / لذت تماشای زنده مسابقات ورزشی در ارتفاع 40 هزار پایی

دوشنبه, 15 آذر 1395 - 08:30

نگاهی به استراتژی جدید هواپیمایی امارات برای جذب مشتری / لذت تماشای زنده مسابقات ورزشی در ارتفاع 40 هزار پایی

اخیرا بیلبوردی از هواپیمایی امارات در خیابان های تهران به چشم می خورد که در آن مخاطب را از هیجانی پنهان در ارتفاع 40هزار پایی آگاه کرده و او را تشویق می کند در لذت تماشای زنده مسابقات ورزشی در این...
رویکردهای روابط عمومی نوین

یکشنبه, 14 آذر 1395 - 11:15

رویکردهای روابط عمومی نوین

با نزدیک شدن به نیمه دوم سال، زمان بودجه بندی برای سال آینده نیز فرامی رسد و بهتر است بودجه ای برای رویکردهای جدید در بخش روابط عمومی خود در نظر بگیرید. روابط عمومی بیرونی ترین وجه سازمان شماست و...
روانشناسی فرآیند خرید

یکشنبه, 14 آذر 1395 - 11:00

روانشناسی فرآیند خرید

مردم محصول شما را براساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصلا منطقی و عاقلانه نباشند، اما به هر حال دلایل آنهاست. اثربخش بودن یک فروشنده بدون داشتن اطلاعات صحیح از روانشناسی فرآیند...
گزارش «فرصت امروز» از رقابتی شدن کسب و کاری مدرن به نام صبحانه های بیرون بر / صبحانه خوری در عصر دیجیتال

یکشنبه, 14 آذر 1395 - 08:20

گزارش «فرصت امروز» از رقابتی شدن کسب و کاری مدرن به نام صبحانه های بیرون بر / صبحانه خوری در عصر دیجیتال

صبحانه یکی از وعده های مهمی  است که مورد غفلت بسیاری از مردم جامعه ما واقع شده است، خصوصا کارمندانی که وقت خوردن صبحانه را ندارند. مطالعات نیز نشان از اهمیت این وعده غذایی در تمرکز و بهبود عملکرد...
سلسله درس های بازاریابی و فروش از معلم بازاریابی (6)

شنبه, 13 آذر 1395 - 11:15

سلسله درس های بازاریابی و فروش از معلم بازاریابی (6)

با توجه به مطالبی که تاکنون مطرح کردم به این نتیجه می رسیم که بازاریابی یک علم بهره بردار است یعنی از دستاورد های سایر علوم استفاده می کند و به کمک سایر علوم به حوزه های جدیدی تحت عنوان علوم بین رشته...
8نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت اول)

شنبه, 13 آذر 1395 - 11:00

8نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت اول)

اپلیکیشن اشتراک عکس اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان محسوب می شود. این شبکه اجتماعی تصویری ظرفیت های بسیار زیادی را برای جلب توجه مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد. به...
نگاهی به کمپین دیجیتالی جدید برند عش / مشتری یابی با هشتگ عشتگ!

شنبه, 13 آذر 1395 - 08:30

نگاهی به کمپین دیجیتالی جدید برند عش / مشتری یابی با هشتگ عشتگ!

امروزه تمایل برندها به فعالیت در اینستاگرام افزایش یافته و هر روزه مسابقات ویدئویی و عکاسی زیادی توسط آنها در این شبکه اجتماعی به راه می افتد. برند عش نیز در این راستا اخیرا کمپینی با هشتگ عشتگ در...
ترامپ شبیه شکست است

یکشنبه, 07 آذر 1395 - 11:30

ترامپ شبیه شکست است

بیش از سه هفته از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده می گذرد و در این مدت به زعم انتخاب تا حدی دور از ذهن وی، حرف و حدیث ها، تحلیل ها و تفسیرهای فراوانی صورت گرفته است. طبیعتا...
10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت دوم)

یکشنبه, 07 آذر 1395 - 11:15

10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت دوم)

درک صحیح از شبکه های اجتماعی و بهره برداری از ظرفیت های آنها از اهمیت بسیار زیادی برای شرکت ها و برندهای تجاری برخوردار بوده و امروزه بسیاری از کسب و کارها افرادی را که دارای تخصص در حوزه فعالیت در...
تحقق اقتصاد مقاومتی در فروشگاه های زنجیره ای

یکشنبه, 07 آذر 1395 - 08:30

تحقق اقتصاد مقاومتی در فروشگاه های زنجیره ای

در چند سال اخیر، واژه «اقتصاد مقاومتی» به ادبیات اقتصادی کشور اضافه و به فراخور حال و روز اقتصاد کشورمان مورد بحث قرار گرفته است. این واژه نخستین بار در دیدار کارآفرینان با مقام معظم رهبری در...
سلسله درس های بازاریابی و فروش (5)

شنبه, 06 آذر 1395 - 11:30

سلسله درس های بازاریابی و فروش (5)

دنیای کسب وکار به طرز عجیبی متاثر از رشته های بین رشته ای است. تقریبا بر تمامی اهل علم ثابت شده است که هیچ یک از رشته های علمی به تنهایی نمی توانند مسائل بشر را حل کنند. به همین جهت از تعامل بین...
10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت اول)

شنبه, 06 آذر 1395 - 11:15

10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت اول)

استفاده از ظرفیت ها و قدرت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می تواند به شکل خارق العاده ای بر تعداد مخاطبان و مشتریان شما در شبکه های اجتماعی بیفزاید. با این حال و به رغم جذاب بودن این روش، استفاده از...
رویکرد نوین برند ایرانی برای فروش در آخرین جمعه ماه نوامبر / مشتری ربایی در جمعه سیاه

شنبه, 06 آذر 1395 - 08:40

رویکرد نوین برند ایرانی برای فروش در آخرین جمعه ماه نوامبر / مشتری ربایی در جمعه سیاه

چند سالی است که توجه برندها به رویدادهای مناسبتی خارجی مانند هالووین، کریسمس و... افزایش یافته و حتی با وجود تفاوت فرهنگی ما با کشورهای دیگر و خارجی بودن این آداب و رسوم، برندهای ایرانی از آنها در...
آموزش تحقیقات کیفی بازار / تهیه پرسشنامه در مطالعه دلفی

چهارشنبه, 03 آذر 1395 - 11:30

آموزش تحقیقات کیفی بازار / تهیه پرسشنامه در مطالعه دلفی

همان طور که پیشتر اشاره شد یک مطالعه دلفی شامل جمع آوری نظرات کارشناسان در دفعات متعدد به وسیله تکرار چند دور ارسال پرسشنامه است. در واقع این پرسشنامه وسیله ای است برای ارتباط بین کارشناسان و تاثیر...
اسامی برندها چگونه ایجاد می شود؟

چهارشنبه, 03 آذر 1395 - 11:15

اسامی برندها چگونه ایجاد می شود؟

آیا هرگز از خودتان پرسیده اید که برندها چگونه اسامی مناسب و ایده آلی برای خود انتخاب می کنند؟ پاسخ این است که این برندها اغلب افرادی به این منظور استخدام می کنند چراکه انتخاب یک نام مناسب برای...
<<  1 2 3 [45 6 7 8  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 650 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >