مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
آیا کسب وکار شما برای مشتری جالب است و همه به شما علاقه دارند؟

دوشنبه, 18 ارديبهشت 1396 - 12:45

آیا کسب وکار شما برای مشتری جالب است و همه به شما علاقه دارند؟

از این مقاله استفاده کنید تا به شما کمک کند متوجه شوید چطور ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید؟ این روزها شکایتی که اغلب در میان رهبران کسب و کار شنیده می شود این است که هر روز نتیجه گرفتن از...
پیامدهای پخش ویدئوی زنده دلخراش توسط سرویس فیس بوک / داستان مرگ و زندگی: نیاز فوری فیس بوک به ایجاد تغییرات

دوشنبه, 18 ارديبهشت 1396 - 09:30

پیامدهای پخش ویدئوی زنده دلخراش توسط سرویس فیس بوک / داستان مرگ و زندگی: نیاز فوری فیس بوک به ایجاد تغییرات

با رونمایی از قابلیت ارتباط تصویری مستقیم فیس بوک همه جا صحبت از تغییرات امیدوارکننده ای بود که این ایده می تواند به بار آورد. با این حال اخیراً بروز دو حادثه دردناک و پخش آن به وسیله این سرویس توسط...
مباحث بازاریابی و برند / افکار یک تبلیغاتچی (بخش هفتم)

یکشنبه, 17 ارديبهشت 1396 - 12:30

مباحث بازاریابی و برند / افکار یک تبلیغاتچی (بخش هفتم)

هفتمین بخش از سلسله مباحث افکار یک تبلیغاتچی را در حالی آغاز می کنیم که در شش بخش گذشته با ساختار اساسی تفکر یک فعال حوزه تبلیغات و همچنین مواردی که یک کسب و کار را می تواند متمایز کند و موضع یابی...
نگاهی تحلیلی به مناظره دوم ریاست جمهوری ایران از نگاه بازاریابی سیاسی / مناظره دوم: استفاده ابزاری از معیشت مردم، دلیل بی برنامگی

یکشنبه, 17 ارديبهشت 1396 - 09:10

نگاهی تحلیلی به مناظره دوم ریاست جمهوری ایران از نگاه بازاریابی سیاسی / مناظره دوم: استفاده ابزاری از معیشت مردم، دلیل بی برنامگی

مناظره انتخاباتی، هیجان انگیزترین و مؤثرترین رخداد در کارزارهای انتخاباتی است که می تواند تأثیر چشمگیری در رشد محبوبیت و مقبولیت یک کاندیدا داشته باشد یا بالعکس. در حقیقت نزدیک ترین و ملموس ترین...
بازاریابی سیاسی در خدمت عرصه های انتخاباتی

یکشنبه, 17 ارديبهشت 1396 - 09:00

بازاریابی سیاسی در خدمت عرصه های انتخاباتی

در روزهای اخیر فضای حاکم بر کشور متاثر از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای پیش رو بوده و تحلیل های متفاوتی از این فضای انتخاباتی صورت می پذیرد. اما یک مشاور مدیریت فارغ از تحلیل...
استراتژی های بازی  پردازی که می توانید در سال2017 از آنها استفاده کنید

شنبه, 16 ارديبهشت 1396 - 11:45

استراتژی های بازی پردازی که می توانید در سال2017 از آنها استفاده کنید

استراتژی های بازی پردازی  (گیمیفیکیشن) به شما کمک می کند تا دانش آموزان را درگیر مبحث در حال آموزش و با انگیزه نگه دارید، همانطور که در مثال چالش پودینگ مشاهده کردید. استراتژی بازی پردازی در نرم...
گزارش «فرصت امروز» از کمپین «هیجان با نیسان» به عنوان یکی از  نمونه های موفق استفاده از بازی پردازی در معرفی محصول / بازاریابی نیسان: جسورانه و مهیج

شنبه, 16 ارديبهشت 1396 - 09:30

گزارش «فرصت امروز» از کمپین «هیجان با نیسان» به عنوان یکی از نمونه های موفق استفاده از بازی پردازی در معرفی محصول / بازاریابی نیسان: جسورانه و مهیج

ممکن است کمپین محیطی راه اندازی شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران را به خاطر داشته باشید؛ کمپینی با طرح های طاووس، اسب و ببر که همگان را جذب و متعجب کرد؛ کمپینی که از همه نظر با...
جستاری بر مدیریت بازار و استراتژی های رقابتی

پنج شنبه, 14 ارديبهشت 1396 - 07:10

جستاری بر مدیریت بازار و استراتژی های رقابتی

هنر و علم انتخاب بازارهای هدف و ایجاد رابطه سودمند با آنها، هدف اصلی مدیریت بازاریابی است و در واقع یافتن، جذب کردن، حفظ کردن و رشد دادن رابطه با مشتریان از طریق ایجاد، ارائه و انتقال ارزش های برتر...
چرایی استفاده سازمان های خدماتی از برنامه های وفاداری

چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1396 - 12:00

چرایی استفاده سازمان های خدماتی از برنامه های وفاداری

مشتریان به همان اندازه که از برنامه های وفاداری دیگر شرکت ها لذت می برند، دوست دارند مؤسسه مالی ای که به آنها خدمت رسانی می کند، جذابیت بیشتری به کسب وکار خود ببخشد و به مشتریان وفادار خود خدمات...
بازاریابی و تعریف محصول

چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1396 - 11:45

بازاریابی و تعریف محصول

محصول شما کالا یا خدماتی است که به مشتری ارائه می دهید. برای اینکه بتوانید بر ویژگی ها و مزایای محصول خود تمرکز کنید، باید آن را از منظر مشتری خود شناسایی و تعریف کنید. پس اصرار بر اینکه نگاه ما به...
اینستاگرام؛ ابزاری برای نمایش پشت صحنه کسب و کار

چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1396 - 09:20

اینستاگرام؛ ابزاری برای نمایش پشت صحنه کسب و کار

هنگامی که اینستاگرام در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر تأسیس شد، اهدافی متفاوت از آنچه را که اکنون در استفاده از آن رایج است دنبال می کرد. رواج این شبکه عکس محور باعث شد در سال 2012 فیس بوک آن...
افکار یک تبلیغاتچی – بخش ششم

سه شنبه, 12 ارديبهشت 1396 - 12:15

افکار یک تبلیغاتچی – بخش ششم

در بخش های قبلی با چهار موضع گیری و جایگاه یابی شامل اصالت و ماهیت، استحکام، امنیت و کیفیت، آشنا شدیم که هر کدام در جایگاه خود می توانند نقش بسیار تعیین کننده ای در جایگاه یابی و موضع گیری محصول در...
ارتباط هارمونیک با مشتری

سه شنبه, 12 ارديبهشت 1396 - 12:00

ارتباط هارمونیک با مشتری

همیشه با شنیدن کلمه ریتم یاد طبل و دهل در خاطرمان زنده می شود و ریتم به عنوان تکرار پی درپی یک حرکت پایدار در زمان مشخص در ذهن ما جا افتاده است. همین طور ملودی به عنوان توالی نت ها به گونه ای که احساس...
طراحی کمپین تبلیغات سیاسی

سه شنبه, 12 ارديبهشت 1396 - 09:20

طراحی کمپین تبلیغات سیاسی

کمپین تبلیغاتی در معنای عام مجموعه ای از فعالیت های تبلیغاتی چندجانبه است که قبل از هر چیز باید پیام هدف کمپین و مخاطب آن تعیین شده و با برنامه ریزی دقیق بکوشد پیام مناسب را در دوره زمانی مناسب، با...
آیا دوست دارید که به یک مدیر بازاریابی برای یک سازمان ورزشی یا رویداد ورزشی تبدیل شوید / روانشناسی رنگ ها در بازاریابی

دوشنبه, 11 ارديبهشت 1396 - 09:20

آیا دوست دارید که به یک مدیر بازاریابی برای یک سازمان ورزشی یا رویداد ورزشی تبدیل شوید / روانشناسی رنگ ها در بازاریابی

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و برندسازی امروزه به موضوعی مهم و قابل بحث در تمام شرکت ها تبدیل شده است. روانشناسی و بازاریابی دو مقوله ای هستند که همیشه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. یک روانشناس...
افکار یک تبلیغاتچی ( بخش پنجم)

یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 - 12:15

افکار یک تبلیغاتچی ( بخش پنجم)

پنجمین بخش از سلسله مباحث افکار یک تبلیغاتچی را با پرداختن به چند مفهومی که در جایگاه یابی می تواند نقش بسیار پراهمیتی داشته باشد، آغاز می کنیم، با علم به اینکه در بخش قبلی با نخستین المان که اصالت...
نگاهی تحلیلی به مناظره اول ریاست جمهوری ایران از نگاه بازاریابی سیاسی / مناظره اول: فروش وعده ها به جای بازاریابی

یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 - 09:40

نگاهی تحلیلی به مناظره اول ریاست جمهوری ایران از نگاه بازاریابی سیاسی / مناظره اول: فروش وعده ها به جای بازاریابی

مناظرات انتخاباتی در کارزار های انتخاباتی یکی از اصلی ترین اجزای مبارزات در تمامی دنیا به شمار می آید. مناظرات در حقیقت تنها فرصتی است که کاندیداها می توانند در یک زمان مشخص با میلیون ها مخاطب که...
کمپین انتخاباتی و برندسازی سیاسی

یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 - 09:00

کمپین انتخاباتی و برندسازی سیاسی

در انواع کمپین های انتخاباتی مشارکت و جلب آرای رأی دهندگان آنان در کانون توجه قرار دارد ولی با پیشرفت شتابزده فناوری، تغییرات سریع در ابزار ارتباطات در سال های اخیر کمپین تعاملی ها که براساس تعامل...
چرا داستان سرایی برای یک برند مهم است

شنبه, 09 ارديبهشت 1396 - 12:15

چرا داستان سرایی برای یک برند مهم است

یک تصویر خوب می تواند به جای هزاران کلمه، پیام را به راحتی و سهولت قابل درک کرده و انتقال  دهد. مزایای زیادی برای استفاده از تکنیک های داستان سرایی وجود دارد، به همین دلیل داستان ها نقش مهمی در...
چرا امپاتی  (empathy)قدرتمندترین ابزار یک شرکت خلاق است؟

شنبه, 09 ارديبهشت 1396 - 09:20

چرا امپاتی (empathy)قدرتمندترین ابزار یک شرکت خلاق است؟

تحقیقات کاربر محور برای بیش از ۲۵سال بخش مهمی از روند طراحی شرکت زیبا دیزاین بوده است، البته در این راه ما تنها نیستیم، زمان زیادی قبل از آنکه اصطلاح طراحی کاربر محور  (UCD) در دهه ۸۰ ابداع شود،...
برند سازی در هفت گام

پنج شنبه, 07 ارديبهشت 1396 - 12:45

برند سازی در هفت گام

در بازارهای امروزی که کسب وکارها با یکدیگر در رقابت شدیدی هستند و سرعت تغییرات به اندازه ای افزایش یافته که تعلل در به روز رسانی فعالیت های سازمان برابر با انقراض آن خواهد بود، برند شدن سازمان ها...
10 ایده خلاق ارائه تخفیف

پنج شنبه, 07 ارديبهشت 1396 - 10:00

10 ایده خلاق ارائه تخفیف

صرف نظر از اینکه تابلو های تخفیف چقدر در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیرگذار هستند، ایده های جالب برای تخفیف های متفاوت می توانند با تحریک حس ماجراجویی مشتریان، بسیار جالب تر و جذاب تر عمل کنند. ایده...
چگونگی برنامه های وفاداری در کسب و کارهای کوچک

چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 - 12:00

چگونگی برنامه های وفاداری در کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک نیز مانند بنگاه های اقتصادی کلان نیازمند برنامه های وفاداری هستند تا از این طریق بتوانند تکرار و گسترش سبد خرید و در نهایت در مشتریان وفاداری ایجاد کنند. فلسفه هر برنامه وفاداری،...
5  مرحله بازاریابی برای کودکان

چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 - 09:30

5 مرحله بازاریابی برای کودکان

کودکان، مهم ترین قشر و هدف بازار نام های تجاری و تبلیغات هستند. بچه های امروزی مثل کودکان دوره قرون وسطی دیگر  «بزرگسالان کوچک» نیستند و نقش آنها در خانواده غیرقابل انکار است. از دهه 80 تاکنون هدف...
ایجاد اعتماد در یک زمان مشخص

دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 12:50

ایجاد اعتماد در یک زمان مشخص

از این بخش استفاده کنید تا به شما کمک کند بفهمید چطور به مشتریان خود اجازه دهید تا درباره شما بیشتر بدانند.  بیشتر شرکت های کوچک و بزرگ بر این باورند که زمانی می توانند در مشتریان ایجاد اعتماد...
فراز و فرودهای باشگاه مشتریان در ایران (قسمت آخر)

دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 12:30

فراز و فرودهای باشگاه مشتریان در ایران (قسمت آخر)

در دو قسمت قبلی در مورد چیستی و هستی باشگاه مشتریان و برخی تناقض های موجود در ذهن مدیران در این خصوص صحبت کردیم. سپس در خصوص چیستی سناریو در باشگاه مشتریان صحبت کردیم و اکنون در خصوص مشکلات موجود در...
بازاریابی امروزی: مبتنی بر مبادله یا معامله؟

دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 09:30

بازاریابی امروزی: مبتنی بر مبادله یا معامله؟

دکتر سامان شیخ اسماعیلی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گویی با «فرصت امروز» در رابطه با یکی از مباحث کلیدی در حوزه بازرگانی و بازاریابی تحت عنوان مبادلات و معاملات در بازارهای امروزی،...
<<  1 2 3 [45 6 7 8  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073308-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز