مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
داستان سرایی، راهکار جادویی فروش محصولات

شنبه, 21 مرداد 1396 - 14:35

داستان سرایی، راهکار جادویی فروش محصولات

در هر کسب وکاری که مشغول باشید، خصوصیت عصری که در آن زندگی می کنیم، همه ما را تبدیل به فروشنده کرده است. فرقی ندارد تمرکز شما در راستای فروش محصول، کسب سرمایه بیشتر از سوی سهامداران، ترغیب و تقویت...
نگرش جدید درباره کیفیت محصول

جمعه, 20 مرداد 1396 - 17:40

نگرش جدید درباره کیفیت محصول

کیفیت بیش از یک ویژگی محصول و ارائه خدمات به مشتریان بیش از پاسخ دادن به شکایت های آنهاست. تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان عامل اصلی گرایش بازاریابی است. تمرکز بر نیازهای مشتریان به معنی توجه به کیفیت...
آداب کسب و کار / کسب و کار خانگی: زن خوب فرمانده پارسا!

جمعه, 20 مرداد 1396 - 17:31

آداب کسب و کار / کسب و کار خانگی: زن خوب فرمانده پارسا!

بابا و مامان هر وقت دعواشون می شد بابا به کارش افتخار می کرد و می گفت: بله خانم معلم بودن افتخاره. مامان هم با صدای بلندتری می گفت: حالا این افتخار رو این ماه بده صاحب خونه بابت اجاره عقب مونده. این...
مهارت های ضروری برای بازاریاب دیجیتال

جمعه, 20 مرداد 1396 - 17:10

مهارت های ضروری برای بازاریاب دیجیتال

شغل یک بازاریاب دیجیتال همانند یک ارکستر است؛ ابزارهای بسیار کارا، رقبای بسیار قَدر و مخاطبان بسیار بزرگی وجود دارد و توانایی استفاده از مهارت های مختلف است که موفقیت یک بازاریاب دیجیتال را در...
راهکارهای تشکیل دپارتمان بازاریابی قوی

جمعه, 20 مرداد 1396 - 16:40

راهکارهای تشکیل دپارتمان بازاریابی قوی

با توجه به نقش مهم استراتژی ها و برنامه های بازاریابی در معرفی و فروش محصولات و خدمات، تشکیل یک تیم قوی بازاریابی از نخستین اولویت های هر کسب وکار است. به گزارش زومیت به نقل از ENTREPRENEUR یکی از اصلی...
حفاظت و نگهداری از برند شخصی

جمعه, 20 مرداد 1396 - 16:10

حفاظت و نگهداری از برند شخصی

از نگاهی می توان نگهداری از برند شخصی را به دو نوع تفکیک کرد؛ در نوع نخست، برای حفظ برند خود در بازار، در تمام رویدادهای زمانبندی شده و خدماتی که به طور مستمر اتفاق می افتد شرکت کنید. بدین معنی که...
آداب کسب و کار / کاسب کیه؟

پنج شنبه, 19 مرداد 1396 - 08:16

آداب کسب و کار / کاسب کیه؟

صدای محمد همیشه بلندتر از صدای محسن بود. این دو تا که کنار هم بودند مدام درباره یک موضوع بحث می کردند و هیچ کدام حرف دیگری رو قبول نداشت. ساعت 5 عصر بود و هنوز جواد نیومده بود. اما بحث محمد و محسن شروع...
زبانمان سخن می گوید یا بدنمان؟

پنج شنبه, 19 مرداد 1396 - 07:52

زبانمان سخن می گوید یا بدنمان؟

پروفسور آلبرت مهرابیان، روانشناس میگوید: پیام های خاموش ما می تواند سخن ما را تأیید یا نفی کند. پیام های غیرکلامی در مقایسه با کلمات از تأثیر بیشتری برخوردار هستند. حالات چهره و زبان بدن از اهمیت...
بازاریابی خلاق / بازاریابی مقاله را امتحان کنید

پنج شنبه, 19 مرداد 1396 - 07:44

بازاریابی خلاق / بازاریابی مقاله را امتحان کنید

بازاریابی مقاله را امتحان کنید - مقالات آنلاین منتشر کنید که لینک دهنده های بسیار خوبی برای وب سایت شما هستند، تخصص شما را نشان می دهند، اعتبار ایجاد می کنند و ... . همچنین این کار نسبتا مقرون به صرفه است و برون سپاری آن هم آسان است.
رموز مشتری مداری

چهارشنبه, 18 مرداد 1396 - 15:02

رموز مشتری مداری

فرصت امروز: سازمان ها و شرکت های مختلف وقتی وارد دنیای رقابت می شوند، باید برای جذب مشتریان بیشتر، شیوه های جدید و اصولی اساسی را در نحوه برخورد با مشتری رعایت کنند. زیرا مشتری هدفی زودگذر نیست که...
ضرر چند میلیارد دلاری در یک غفلت استراتژیک بازاریابی

چهارشنبه, 18 مرداد 1396 - 14:45

ضرر چند میلیارد دلاری در یک غفلت استراتژیک بازاریابی

چندی است که کمپانی های بزرگ نسبت به جایگاه قرار گرفتن تبلیغات خود در یوتیوب حساس شده اند، البته پایه این حساسیت ها از زمان انتخاب شدن دونالد ترامپ در ایالات متحده و نشر سخنان و مصاحبه های او ایجاد...
فرار از زندان

چهارشنبه, 18 مرداد 1396 - 10:13

فرار از زندان

همان طور که قبلا گفتم اشخاص، کسانی را دوست دارند که مانند خود آنها باشند. به قول جفری گیتومر در شرایط برابر، مردم از دوستان خود خرید می کنند و در شرایط نه چندان برابر نیز مردم از دوستان خود خرید می...
بازاریابی خلاق / لاستیک اتومبیل Hankook

چهارشنبه, 18 مرداد 1396 - 09:26

بازاریابی خلاق / لاستیک اتومبیل Hankook

لاستیک اتومبیل Hankook
زیانبارترین اشتباهات کارآفرینان تازه کار در بازاریابی

سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 14:59

زیانبارترین اشتباهات کارآفرینان تازه کار در بازاریابی

اصطلاح «اشتباه» دارای بار معنایی منفی است. معنای آن این است که تصمیمی گرفته یا کاری انجام داده باشیم که طبق طرح ریزی های مان پیش نرفته باشد و حالا باید با عواقب آن دست و پنجه نرم کنیم. با این وجود...
راه های بهبود داستان سرایی برای تبلیغات برند

سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 12:33

راه های بهبود داستان سرایی برای تبلیغات برند

داستان سرایی صادقانه و جذاب می تواند شانس دیده شدن برند شما را افزایش دهد. چگونه می توان کیفیت و بهره وری داستان سرایی را بالا برد؟ داستان سرایی یکی از راه های بازاریابی برند برای جذب مخاطب است. شما...
بازاریابی خلاق / مقالات را در مجلات تجاری یا محلی منتشر کنید

دوشنبه, 16 مرداد 1396 - 16:35

بازاریابی خلاق / مقالات را در مجلات تجاری یا محلی منتشر کنید

مقالات را در مجلات تجاری یا محلی منتشر کنید - اکثر افراد فکر می کنند که مقاله منتشر شده در مجلات باارزش تر از یک پست ساده وبلاگ است و مقالات، هزینه کمتری نسبت به تبلیغات در همان مجله دارند. پس این امر مهم را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید.
بررسی علل شکست فروشندگان در تعامل با مشتریان از سوی هاروارد بیزینس ریویو / فروشندگان شکست خورده

دوشنبه, 16 مرداد 1396 - 14:43

بررسی علل شکست فروشندگان در تعامل با مشتریان از سوی هاروارد بیزینس ریویو / فروشندگان شکست خورده

فرض کنید که یک خریدار حرفه ای هستید که محصولات مورد نیازتان را در حجم وسیع و از فروشندگان عمده تهیه می کنید. معیارهای شما برای تشخیص یک فروشنده حرفه ای و متمایز کردن آن از همکاران معمولی و ضعیفش...
برای داشتن یک برند تأثیرگذار به چه نکاتی باید توجه کرد

دوشنبه, 16 مرداد 1396 - 12:07

برای داشتن یک برند تأثیرگذار به چه نکاتی باید توجه کرد

برندسازی در دنیای کنونی کسب و کار، اهمیت زیادی دارد و شرکت هایی که بتوانند نام خود را به عنوان برندی شناخته شده در ذهن مخاطبان ثبت کنند، پیروز نبردهای امروزی هستند در مورد ساخت برند معمولا ۲ نظر...
ضرورت توجه به خلق ارزش مشترک

یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 15:23

ضرورت توجه به خلق ارزش مشترک

ارزش مشترک می تواند شکل سرمایه داری و رابطه آن با جامعه را تغییر دهد. آن می تواند پیشرانه موج بعدی رشد بهره وری و نوآوری در اقتصاد جهانی باشد. ارزش مشترک افق های جدیدی را برای مدیران گشوده و چشم آنها...
چرا محصول شما به فروش نمی رسد

یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 11:32

چرا محصول شما به فروش نمی رسد

راه حل های زیادی برای افزایش فروش محصولات وجود دارد؛ اما اول باید دید چه چیزی باعث می شود مشتری ها علاقه ای به خرید محصول نداشته باشند. اغلب مردم تنها برای یک دلیل مشخص محصولی را خریداری می کنند و ۹۹...
بازاریابی خلاقانه / از برچسب های سپر خودرو و پنجره استفاده کنید

یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 09:24

بازاریابی خلاقانه / از برچسب های سپر خودرو و پنجره استفاده کنید

از برچسب های سپر خودرو و پنجره استفاده کنید - علاوه بر قرار دادن آن ها روی وسایل نقلیه شرکت و خودروی صاحبان شرکت، می توانید آن ها را به صورت رایگان به کارکنان، شرکا، سهامداران، سرمایه گذاران و مؤسسات خیریه ای که به آن ها کمک مالی می کنید، بدهید. این روش، اطلاعات تماس شما را برای دیگران به نمایش می گذارد.
بازاریابی خلاق / کمپین دستگیره خلاقانه پپسی در اتوبوس های آمریکا

پنج شنبه, 12 مرداد 1396 - 08:26

بازاریابی خلاق / کمپین دستگیره خلاقانه پپسی در اتوبوس های آمریکا

دستگیره خلاقانه برای کمپین پپسی که به طور خاص در کل اتوبوس های آمریکا نمایش داده می شود.
آداب کسب و کار / باربری: یک شرکت باربری مثل دسته گل

چهارشنبه, 11 مرداد 1396 - 15:30

آداب کسب و کار / باربری: یک شرکت باربری مثل دسته گل

حوالی میدان ولی عصر اونو دیدم. تقریبا سه سالی بود ازش خبر نداشتم. چشم تو چشم که شدیم، همدیگه را بغل کردیم و من با شوق گفتم: محسن کجا بودی این همه سال؟ پسر دلمون برات یک ذره شد. همین طور که باهاش حرف می...
چون مشتری هست، من هستم

چهارشنبه, 11 مرداد 1396 - 15:21

چون مشتری هست، من هستم

امروزه بقا و دوام در دنیای کسب و کار امری بسیار مشکل است و این اصل که ادامه حیات صرفا به واسطه وجود مشتریان است بر کسی پوشیده نیست، بنابراین این شعار را هرگز فراموش نکنید، چون مشتری هست، من هستم اما...
قانون شبیه شدن یا شبیه بودن

چهارشنبه, 11 مرداد 1396 - 10:07

قانون شبیه شدن یا شبیه بودن

یکی از قدرتمندترین شیوه های ارتباط مؤثر قانون شبیه بودن است که توسط میلتون اریکسون در سال 1979 ارائه شد. در این شیوه یا تکنیک شما باید با مشتری خود همگام شوید و با جلب دوستی آنها به آنان کمک کنید....
بازاریابی خلاق / به مؤسسات خیریه کمک کنید

چهارشنبه, 11 مرداد 1396 - 09:45

بازاریابی خلاق / به مؤسسات خیریه کمک کنید

به مؤسسات خیریه کمک کنید - شما می توانید درصد مشخصی از فروش خود را به یک سازمان خاص اهدا کنید. این کار باعث می شود که مشتریان احساس کنند با خرید از شما در حال کمک به یک سازمان خیریه هستند.
چگونگی انقضای امتیازها در برنامه های وفاداری  (قسمت دوم)

چهارشنبه, 11 مرداد 1396 - 08:44

چگونگی انقضای امتیازها در برنامه های وفاداری (قسمت دوم)

در بخش اول این یادداشت به چگونگی انقضای امتیازات در برنامه وفاداری اشاره کردیم. در این مطلب قصد داریم به انواع انقضای امتیاز در برنامه های وفاداری بپردازیم. در این قسمت به دو مدل محبوب برای انقضای...
<<  1 2 [34 5 6 7  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز