بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

می خواهید وبلاگ جذاب تری داشته باشید؟ این 3 نکته نگارشی قدرتمند را امتحان کنید

دوشنبه, 05 شهریور 1397 - 13:29

می خواهید وبلاگ جذاب تری داشته باشید؟ این 3 نکته نگارشی قدرتمند را امتحان کنید

بسیاری از مطالب وبلاگی و محتواهای اینترنتی با هم شباهت دارند و تفاوتی نمی کند که این مطالب در مورد طراحی باغچه، کاهش وزن، اجاره آپارتمان، مصاحبه شغلی موفق و یا طراحی یک وب سایت برای کسب و کار...
تجارت ها چطور اطلاعات جمع آوری می کنند

یکشنبه, 04 شهریور 1397 - 16:20

تجارت ها چطور اطلاعات جمع آوری می کنند

اطلاعات برای تمام تجارت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با پیشرفت تکنولوژی های جمع آوری و تحلیل داده، قابلیت تجارت ها در استفاده از آن ها نیز افزایش خواهد یافت. اینترنت چیزها و هوش مصنوعی دو...
6 نکته مهمی که از بازاریابی در اینستاگرام آموختم

یکشنبه, 04 شهریور 1397 - 15:05

6 نکته مهمی که از بازاریابی در اینستاگرام آموختم

شما احتمالاً یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید و می دانید که چطور پروفایل خود را ویرایش و عکس آپلود کنید. اما آیا تفاوتی میان آپلود عکس های خودتان و عکس های تبلیغاتی یک برند وجود دارد؟ البته! به...
چگونه میان اسپم های تبلیغاتی، ایمیل هایی جالب توجه داشته باشید

یکشنبه, 04 شهریور 1397 - 13:58

چگونه میان اسپم های تبلیغاتی، ایمیل هایی جالب توجه داشته باشید

«سلام. ما مایلیم شما را مطلع کنیم که سیاست حریم خصوصی (Privacy Policy) خود را به روزرسانی کرده ایم و از ماه ژوئن آن را اجرایی خواهیم کرد...» ماه گذشته چند ایمیل دریافت کرده اید که این گونه آغاز می شوند؟ صندوق...
5 درسی بازاریابی در شبکه های مجازی که نت فلیکس به کارآفرینان می آموزد

شنبه, 03 شهریور 1397 - 14:32

5 درسی بازاریابی در شبکه های مجازی که نت فلیکس به کارآفرینان می آموزد

نت فلیکس محبوبیت خود در زمینه عضویت خدمات ویدیویی را تصادفی بدست نیاورده است. مسلما، این شرکت برای انجام امور مربوط به تحلیل داده، استراتژی محتوا و تجربه مشتری افراد متخصصی را استخدام کرده است که...
چرا خرده فروشان اینترنتی باید بهترین تخفیف های خود را مخفی نگاه دارند

شنبه, 03 شهریور 1397 - 14:02

چرا خرده فروشان اینترنتی باید بهترین تخفیف های خود را مخفی نگاه دارند

از دیرباز، خرده فروشان اجناس حراجی خود را در انتهای مغازه قرار می دادند و مشتریان برای پیدا کردن این اجناس باید کمی تلاش می کردند. مشتریان باید از راهروهای مختلف عبور می کردند و اجناسی با قیمت کامل...
هدایت مشتریان در روند خرید برای تسریع فروش

جمعه, 02 شهریور 1397 - 16:19

هدایت مشتریان در روند خرید برای تسریع فروش

برای اینکه مشتری را از مرحله شناخت نیاز به مرحله خرید و  حتی از آن بهتر وفاداری پس از خرید برسانیم، باید بتوانیم مشتری را در روند فروش استادانه هدایت کنیم. هدایت غیرمستقیم به این معناست که علائم و...
نکات بازاریابی ای که می توان از مایکروسافت، والمارت، نتفلیکس و Adobe آموخت

جمعه, 02 شهریور 1397 - 15:17

نکات بازاریابی ای که می توان از مایکروسافت، والمارت، نتفلیکس و Adobe آموخت

در دنیای کسب و کارهای رقابتی امروز، دیدن رهبران رقیب به مثابه دشمن آسان است. بالاخره وقتی تمام تلاش خود را برای کسب سود به کار می بندید، مقصر دانستن هیچ کس راحت تر از افراد موفق نیست. حسادت راهکار...
کسب و کارتان به 7 دلیل نیازمند راه اندازی پادکست است

پنج شنبه, 01 شهریور 1397 - 10:01

کسب و کارتان به 7 دلیل نیازمند راه اندازی پادکست است

کن گرین که همیشه به دنبال راه هایی برای رشد و گسترش شرکت مالی خویش است، تازگی به روش غیرمرسومی رو آورده است، او یک پادکست راه اندازی کرد. تعداد مخاطبان پادکست او به نام مهندسی مالی و با داشتن تنها 20...
راهکارهای طلایی تقویت حس ارزشمند بودن در مشتریان

سه شنبه, 30 مرداد 1397 - 16:05

راهکارهای طلایی تقویت حس ارزشمند بودن در مشتریان

اگر مشتریان تان حس کنند برای تان باارزش هستند، به شما وفادار می مانند. مشتریان وفادار تجربیات خوشایندی را که از برخورد با شما به دست آورده اند، با دوستان و همکاران خود به اشتراک می گذارند و به این...
بهترین روش برای رشد و ارتقای شغل فروش تان: حقه باز نباشید

سه شنبه, 30 مرداد 1397 - 14:29

بهترین روش برای رشد و ارتقای شغل فروش تان: حقه باز نباشید

حتما شنیده اید که مردم از افرادی که دوست دارند، خرید می کنند. و در کسب و کار هم مردم افرادی را که دوست دارند، رشد و ارتقا می دهند. شاید ندانید که برای دوست داشته شدن هرچه بیشتر دقیقا چه کارهایی لازم...
CRM در عصر تجربه مشتری به چه معناست؟

دوشنبه, 29 مرداد 1397 - 15:37

CRM در عصر تجربه مشتری به چه معناست؟

تمرکز بیش از اندازه بازاریابان بر تجربه مشتری باعث رانده شدن و فراموشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شده است . CRMدر ابتدایی ترین سطح، یک مرکز داده است ولی باید از آن در تمامی مراحل و جوانب کار و ارتباط...
بازاریابی در گذر زمان / قرن 21 و معضلات دیجیتالی

دوشنبه, 29 مرداد 1397 - 14:38

بازاریابی در گذر زمان / قرن 21 و معضلات دیجیتالی

داستان بازاریابی در یک دهه گذشته بسیار جالب و بحث برانگیز است. داستان ما در یک جهان مدرن و دیجیتال آغاز می شود، جایی که می توان با ارسال پیام های شخصی و خاص با تک تک مشتریان ارتباط برقرار کرد. ولی این...
6 روش بازاریابی ویدئویی عالی برای سال 2018

یکشنبه, 28 مرداد 1397 - 15:20

6 روش بازاریابی ویدئویی عالی برای سال 2018

اغلب افراد حرفه ای در بازاریابی به شما خواهند گفت که محتوای ویدئویی به سرعت در حال افزایش است و سیسکو (Cisco) پیش بینی کرده است که ویدئو تا سال 2020 بیش از 80درصد ترافیک اینترنتی در جهان را تشکیل خواهد داد....
4راهکار برای افزایش تاثیرگذاری تصاویر در کسب و کار

یکشنبه, 28 مرداد 1397 - 13:42

4راهکار برای افزایش تاثیرگذاری تصاویر در کسب و کار

به احتمال زیاد همه ما بارها عبارت مشهور «تصویر بیشتر از هزاران جمله ارزش دارد» را شنیده ایم. اگرچه فهم دلیل اهمیت این توصیه بسیار راحت به نظر می رسد، به کارگیری آن از سوی بسیاری از کارآفرینان با...
4سوال که صعود یا نزول برنامه ی بازاریابی شما در گرو آن هاست

شنبه, 27 مرداد 1397 - 14:53

4سوال که صعود یا نزول برنامه ی بازاریابی شما در گرو آن هاست

اگر حتی مدت زمان کوتاهی را صرف بالا و پایین رفتن در این صفحه کرده باشید، به احتمال زیاد دکمه IMPACT Live 2018 را دیده اید. این برنامه که بزرگترین رویداد رو در روی ما در سال جاری است، فردا آغاز می شود،...
بازاریابی موبایلی / چگونه به مشتریان دارای مشغله زیاد دسترسی پیداکنیم؟

شنبه, 27 مرداد 1397 - 14:23

بازاریابی موبایلی / چگونه به مشتریان دارای مشغله زیاد دسترسی پیداکنیم؟

مشتریان دائماً و بسیاری اوقات در هنگام خرید مشغول کار با تلفن همراه خود هستند. چه مشتریان در حال خرید باشند، چه صرفاً در حال جست و جوی محصولات، فروشگاه ها، و فروشندگان، برای خرید محصولات گوناگون بر...
7 عنصری که در بین تمامی مقالات آنلاین موفق مشترک است

جمعه, 26 مرداد 1397 - 17:24

7 عنصری که در بین تمامی مقالات آنلاین موفق مشترک است

امروزه در مواجهه با بازاریابی جهانی محتوا مشکل حادی وجود دارد: اشباع. بازاریابی محتوا اگر به درستی انجام شود، به شدت تاثیرگذار، مقرون به صرفه و سودآور است، اما با وجود رقابت شدید و تولیدکنندگان...
دلیلی برای مشاهده وب سایت خود در اختیار مشتریان قرار دهید / تلاش های غیراینترنتی برای ترغیب افراد به بازدید از وب سایت خود

جمعه, 26 مرداد 1397 - 16:15

دلیلی برای مشاهده وب سایت خود در اختیار مشتریان قرار دهید / تلاش های غیراینترنتی برای ترغیب افراد به بازدید از وب سایت خود

یکی از مهم ترین عناصر هدایت موثر ارتباطات غیراینترنتی در مسیر ترغیب مشتریان کنونی و یا مشتریان بالقوه به بازدید از وب سایت شرکت شما آن است که این افراد دلیلی قانع کننده برای این کار داشته باشند. به...
تجربه کاربری مستمر با استفاده از نظریه رنگ ها

پنج شنبه, 25 مرداد 1397 - 11:13

تجربه کاربری مستمر با استفاده از نظریه رنگ ها

رنگ فقط بخش قدرتمندی از یک وب سایت نیست، بلکه نقش بسزایی در تعریف نمودن تجربه ی کاربری دارد. استفاده از رنگ ها به شما توانایی تحریک احساساتی خاص و جلب توجه را می دهد و برای مخاطبان تان در حکم تابلوی...
چرا شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار اهمیت دارند؟

چهارشنبه, 24 مرداد 1397 - 15:24

چرا شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار اهمیت دارند؟

اجازه دهید با بیان یک حقیقت ساده شروع کنیم: کسب و کار شما به حضور در شبکه های اجتماعی نیاز دارد. فرقی نمی کند که صاحب یک فروشگاه محلی یا مالک یک شرکت معظم در سطح کشوری باشید؛ شبکه های اجتماعی بخشی...
راهکارهایی برای موفقیت افراد درون گرا در شبکه سازی

چهارشنبه, 24 مرداد 1397 - 14:36

راهکارهایی برای موفقیت افراد درون گرا در شبکه سازی

شبکه سازی (Networking) یکی از پیش نیازهای توسعه حرفه و برند شخصی در هر صنعتی به شمار می آید. بازاریابی هم از این قضیه مستثنی نیست. کنفرانس ها، جلسات و سایر رویدادهای بازاریابی فرصت خوبی برای شبکه سازی...
5 مرحله برای بازاریابی کسب و کار در رسانه های اجتماعی

چهارشنبه, 24 مرداد 1397 - 13:35

5 مرحله برای بازاریابی کسب و کار در رسانه های اجتماعی

در عصر حاضر هیچ کسب و کاری نیست که از بازاریابی در رسانه های اجتماعی بی نیاز باشد. امکان برقراری رابطه متقابل و مستقیم با مخاطبین هدف فرصتی است که نباید و نمی توانید آن را از دست بدهید. با این حال...
محتوای طولانی در برابر محتوای کوتاه

سه شنبه, 23 مرداد 1397 - 14:58

محتوای طولانی در برابر محتوای کوتاه

بازاریابان داخلی بخاطر داشتن قابلیت عملکردی چندگانه و ظرفیت توجه کوتاه، محتوای کوتاه را به عنوان بهترین راه برای فراهم کردن اطلاعات برای مردم و جلوگیری از صرف بیش از حد زمان آنها، پذیرفته اند....
چگونه با 3 اشتباهی که موجب نابودی استراتژی بازاریابی تان می شود مقابله کنید

سه شنبه, 23 مرداد 1397 - 13:22

چگونه با 3 اشتباهی که موجب نابودی استراتژی بازاریابی تان می شود مقابله کنید

با وجود صدها پلتفرم، کانال، مخاطبان مختلف و انواع و اقسام پیام ها، ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق ممکن است بسیار دشوار باشد. در حقیقت، چالش هایی که در خصوص ارتقا استراتژی های بازاریابی وجود...
نکاتی برای تدوین یک برنامۀ بازاریابی کسب و کار کارآمد

دوشنبه, 22 مرداد 1397 - 14:25

نکاتی برای تدوین یک برنامۀ بازاریابی کسب و کار کارآمد

صاحبان هوشمند کسب و کارهای کوچک به خوبی از اهمیت برنامۀ کسب و کار آگاه هستند؛ برنامه ای که مسیر شرکت ها را برای کسب موفقیت مشخص می کند. استراتژی بازاریابی از جایگاه مهمی در چنین برنامه ای برخوردار...
کسب و کارهای کوچک چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟

دوشنبه, 22 مرداد 1397 - 13:21

کسب و کارهای کوچک چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟

چگونه میزان بهره وری کسب وکارتان از رسانه های اجتماعی را افزایش می دهید؟ من ماه گذشته مقاله جذابی را در مورد نحوه استفاده مصرف کنندگان امریکایی از رسانه های اجتماعی منتشر نمودم. اما کسب و کارهای...
<<  1 2 [34 5 6 7  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی