مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
استراتژی جدید سان استار در راستای نظر سنجی طعم دلخواه از مخاطبان / طعم نظرسنجی برای مخاطبان تنوع طلب

سه شنبه, 26 بهمن 1395 - 09:30

استراتژی جدید سان استار در راستای نظر سنجی طعم دلخواه از مخاطبان / طعم نظرسنجی برای مخاطبان تنوع طلب

استفاده از نظر مشتری در تولید محصول جدید، یکی از رویکردهایی است که سبب درگیری بیشتر مشتری با برند می شود. اخیرا برند سان استار نیز از این روش در راستای نظر سنجی طعم دلخواه خود از مخاطبان استفاده...
بداهه پردازی چگونه می تواند از ما بازاریابان بهتری بسازد

دوشنبه, 25 بهمن 1395 - 12:30

بداهه پردازی چگونه می تواند از ما بازاریابان بهتری بسازد

بداهه پردازی دنیای ما را متحول کرده است. بداهه پردازی تنها با تقویت مهارت شما در ایجاد سرگرمی سر و کار ندارد؛ آموزه های حقیقی بداهه پردازی به موضوعی بسیار فراتر از سرگرمی می پردازد. در واقع، بداهه...
برندهای بزرگ در عرصه بازاریابی از چه الگوهایی پیروی می کنند؟ / بازاریابی به وسعت جهان

دوشنبه, 25 بهمن 1395 - 09:40

برندهای بزرگ در عرصه بازاریابی از چه الگوهایی پیروی می کنند؟ / بازاریابی به وسعت جهان

به لطف اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی به مخاطب جهانی دیگر نیازمند صرف هزینه های گزاف نیست. این امر به معنای خروج انحصاری مخاطبان جهانی از دست برندهای بزرگ و اولویت برنامه هدفمند است. در واقع...
برنامه رسانه ای و مشکلات دائمی آن

یکشنبه, 24 بهمن 1395 - 12:45

برنامه رسانه ای و مشکلات دائمی آن

برنامه  ریزی رسانه ای در حقیقت مجموعه ای از پارامترهای تاثیرگذار در یک ارائه تبلیغاتی است که پیام را به خریداران یا کاربران بالقوه و بالفعل محصول یا نام تجاری منتقل می کند. برنامه ریزی رسانه ای...
قوانین شکست در کسب و کار بخش چهارم

یکشنبه, 24 بهمن 1395 - 12:30

قوانین شکست در کسب و کار بخش چهارم

در این بخش به یکی از مهم ترین قوانین شکست اشاره خواهیم کرد؛ قانونی که موجبات شکست خیلی از سازمان ها را فراهم ساخته و آنها را با عدم رعایت این قانون به ورطه نابودی کشانده و خسارات جبران ناپذیری به...
10ورزشکار پردرآمد دنیا در سال 2016 به انتخاب مجله فوربس / برندهای شخصی پولساز!

یکشنبه, 24 بهمن 1395 - 09:30

10ورزشکار پردرآمد دنیا در سال 2016 به انتخاب مجله فوربس / برندهای شخصی پولساز!

امسال نیز به مانند سال های گذشته شاهد معرفی پردرآمدترین ورزشکاران جهان بودیم که در ادامه به معرفی آنان می پردازیم. 1-کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، متولد 5 فوریه سال 1985، در...
سلسله درس های بازاریابی (14) / چرا آمیزه بازاریابی؟

شنبه, 23 بهمن 1395 - 12:30

سلسله درس های بازاریابی (14) / چرا آمیزه بازاریابی؟

وقتی از آمیزه بازاریابی صحبت می کنیم نخستین رکن آن که به نظـرم هسـته آمـیزه بازاریابی اسـت و نقش آرد را در خمـیر بازی می کند و مابقی اجزا به آن اضافه می شوند، محصول است. همه انسان ها و همه سازمان ها...
جشنواره طراحی کارت هدیه بانک سامان زیر ذر ه بین «فرصت امروز» / ایجاد رابطه دوسویه با مخاطب هنرمند

شنبه, 23 بهمن 1395 - 09:30

جشنواره طراحی کارت هدیه بانک سامان زیر ذر ه بین «فرصت امروز» / ایجاد رابطه دوسویه با مخاطب هنرمند

این بار هنرمندان کشور مخاطب یکی از جشنواره های بانکی کشور شدند. بانک سامان در راستای تعامل بیشتر با هنرمندان کشورمان و همچنین بهره مندی از تنوع طرح ها و ایده  های خلاق، نخستین جشنواره طراحی کارت...
بهبود روش های بازاریابی بانکی در ایران

چهارشنبه, 20 بهمن 1395 - 12:30

بهبود روش های بازاریابی بانکی در ایران

رفع نیاز، اساس بازاریابی برای هر کالا و خدمت است، اما چگونه یک بازاریابی به موفقیت یعنی نهایی شدن فروش می‎رسد؟ به نظر من، بررسی دقیق رفتار مصرف کننده، یکی از مسائل مهم در تدوین و اجرای استراتژی...
بازاریابان و نیاز

چهارشنبه, 20 بهمن 1395 - 12:15

بازاریابان و نیاز

یکی از معمول ترین انتقادات وارده بر بازاریابی این است که در روش بازاریابی (به ویژه تبلیغات) تلاش می شود تا مصرف کنندگان متقاعد شوند که به بسیاری از کالاهای مادی نیاز دارند و بدون مصرف این کالاها...
نقش خرید مشارکتی در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان – قسمت دوم / روابط خریدار و فروشنده

چهارشنبه, 20 بهمن 1395 - 09:40

نقش خرید مشارکتی در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان – قسمت دوم / روابط خریدار و فروشنده

قبل از اینکه برخی جنبه های دیگر خرید مشارکتی را بررسی کنیم، لازم است برخی موارد کلیدی این مفهوم که به طور عمیق و در جایگاهش  به آن پرداخته نشده است، مورد بررسی قرار گیرند. نخستین مورد ریسک این است...
پیتر دراکر و بازاریابی

سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 13:30

پیتر دراکر و بازاریابی

بسیاری پیتر دراکر را پدر علم بازاریابی نوین می دانند. بیل کوهن با جمع آوری دست نوشته های پیتر دراکر و تلفیق آنها با افکار پیتر، خدمت بسیار ارزشمندی کرده است. کاری که قبلا هرگز انجام نشده بود. پیتر...
در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره برترین های تبلیغات ایران / تبلیغات، موتور محرکه رشد اقتصادی است

سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 13:15

در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره برترین های تبلیغات ایران / تبلیغات، موتور محرکه رشد اقتصادی است

تبلیغات در اقتصاد یک رکن است و نقش موتور محرکه را در رشد اقتصادی دارد. هوشمند سفیدی، رئیس جشنواره برترین های تبلیغات ایران در آیین رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره با اشاره به مطلب بالا افزود:...
تولید محتوای آموزشی برای مخاطبان ایرانی کجا مفیدتر است؟

سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 13:00

تولید محتوای آموزشی برای مخاطبان ایرانی کجا مفیدتر است؟

تولید محتوا یا بازاریابی محتوا یکی از موثرترین متدهای روز دنیا در توسعه بازار محسوب می شود و از طرفی نسبت به هزینه های آن به قدرت می توان گفت از مناسب ترین ابزارهای بازاریابی به شمار می آید.گزارش...
قوانین شکست در کسب و کار بخش سوم

سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 12:45

قوانین شکست در کسب و کار بخش سوم

انتخاب راهکار مناسب برای حضور در بازار یکی از مهم ترین تصمیماتی است که سازمان ها می توانند در راستای بقا و نابودی خود بگیرند و الزاما این راهکار ها برای تمامی سازمان عملکرد مشابه و یکسانی ندارند،...
گفت وگوی «فرصت امروز» با بنیان گذار و موسس برند درسا / عبور از بحران ها

سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 09:30

گفت وگوی «فرصت امروز» با بنیان گذار و موسس برند درسا / عبور از بحران ها

شرکت درسا توسط آقایان امیرکاظم نورمحمدی و شاهین فاطمی تاسیس شده و ماموریت این شرکت تبدیل چرم طبیعی و باکیفیت به محصولی لوکس است. چشم انداز درسا در آینده تبدیل شدن به رقیبی خوب برای برندهای اروپایی...
دانشگاه های کشور و خطر تعطیلی

دوشنبه, 18 بهمن 1395 - 12:45

دانشگاه های کشور و خطر تعطیلی

به نظر شما آیا در رقابت های علمی بین المللی دانشگاه های مهندسی، ایران شانسی برای موفقیت دارند؟ ممکن است. به نظر شما کدام دانشگاه ایرانی این توان را دارد؟ دانشگاه شریف یا دانشگاه تهران یا یکی از شعب...
بهبود خدمات مشتریان با استفاده از بداهه پردازی

دوشنبه, 18 بهمن 1395 - 12:30

بهبود خدمات مشتریان با استفاده از بداهه پردازی

آیا کارکنان بخش خدمات مشتریان شما به هنگام کمک به مشتریان اکثرا از روی یک متن از پیش تعیین شده صحبت می کنند، یا اینکه اجازه دارند در پاسخ های خود مقداری آزادی داشته باشند؟ آیا آنها برای مدیریت...
نقش خرید مشارکتی در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان – قسمت اول / خرید مشارکتی، وسیله ای برای رسیدن به هدف

دوشنبه, 18 بهمن 1395 - 09:40

نقش خرید مشارکتی در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان – قسمت اول / خرید مشارکتی، وسیله ای برای رسیدن به هدف

در زمان نوشتن استراتژی قرارداد شرکت، سازمان خرید می بایست درنظر بگیرد که می تواند با داشتن رابطه ای نزدیک تر با برخی تامین کنندگان خاص، مزیتی برای بنگاه ایجاد کند. در چند سال اخیر این مدل توسعه ای...
مدیریت جامع برند

یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 13:15

مدیریت جامع برند

برند از بحث های رایج و جذاب روز است که در هر جا پیرامون آن سخنی گفته می شود. شرکت ها مبالغ بسیاری جهت برنامه ریزی و اجرا در این زمینه صرف می کنند. هر روزه، نتایج تحقیقات جدید منتشر می شود و ماحصل تلاش...
چرا در ایران ارزیابی اثربخشی تبلیغات اهمیتی ندارد؟

یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 13:00

چرا در ایران ارزیابی اثربخشی تبلیغات اهمیتی ندارد؟

ارزیابی اثربخشی تبلیغات تاثیرات مهمی در برنامه های ارتباطی بازاریابی در نوبت ­های بعد دارد. در این یادداشت سعی بر آن است که ابتدا درخصوص اهمیت ارزیابی اثربخشی نکاتی را یادآور شویم و سپس بگوییم که...
قوانین شکست در کسب و کار بخش دوم

یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 12:45

قوانین شکست در کسب و کار بخش دوم

همان طور که در قانون اول، قانون پیشرو به آن اشاره شد سازمان ها باید در راستای پیشرو بودن و اول بودن گام بردارند تا بیشترین تاثیر گذاری در صنعت را به دست آورند، حال این سوال مطرح می شود که اگر سازمان و...
نگاهی به فناوری جدید بسته بندی شیر پاکبان / متنوع سازی در پوسته تتراتاپ

یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 09:40

نگاهی به فناوری جدید بسته بندی شیر پاکبان / متنوع سازی در پوسته تتراتاپ

حفظ و نگهداری مواد غذایی برای انسان ها به عنوان یک دغدغه همیشگی از تمدن های قدیم تا به امروز مطرح بوده است. زمانی برای نگهداری و حمل مواد غذایی از برگ درختان و شاخ حیوانات، کدوی خشک شده و صدف ها...
سلسله درس های بازاریابی و فروش (13) / چرا آمیزه بازاریابی؟

شنبه, 16 بهمن 1395 - 12:45

سلسله درس های بازاریابی و فروش (13) / چرا آمیزه بازاریابی؟

فلسفه و استراتژی بازاریابی زمانی ارزشمندی خود را نشان خواهند داد که توسط یک آمیزه بازاریابی خوب به شایستگی پیاده سازی شوند. منظور از آمیزه، آمیخته، ترکیب، مخلوط، ابزار یا تاکتیک در بازاریابی یک...
تفاوت میان یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده

شنبه, 16 بهمن 1395 - 09:40

تفاوت میان یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده

سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی مفاهیم مترادفی نیستند. یادگیری سازمانی به مفهوم یادگیری افراد و گروه های درون سازمان و سازمان یادگیرنده به معنی یادگیری سازمان به عنوان سیستمی کلی است. بنابراین...
برند و برندسازی

چهارشنبه, 13 بهمن 1395 - 12:45

برند و برندسازی

برندها برای مشتری ارزش ایجاد می کنند، زیرا تلاش و ریسک خرید را کاهش می دهند و به این ترتیب مشوق تامین کنندگان برای سرمایه گذاری در کیفیت و نوآوری می شوند. برندسازی می تواند تجربه مشتری را هم از نظر...
بازاریابی بهینه شده ایرانی

چهارشنبه, 13 بهمن 1395 - 12:30

بازاریابی بهینه شده ایرانی

تولیدکننده کفش بود و بسیار گلایه مند که چرا در یک سال اخیر در حالی که همکار سابقش مانند خودش کار می کند، فروشش کاهش داشته است، اما فروش همکار سابق در این شرایط رکود اقتصادی بیشتر هم شده! از او پرسیدم...
<<  1 2 [34 5 6 7  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 700 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >