بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

بسته بندی خلاق

سه شنبه, 18 ارديبهشت 1397 - 15:53

بسته بندی خلاق

بررسی 10 راهکار ساده برای افزایش ترافیک سایت

دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 - 14:59

بررسی 10 راهکار ساده برای افزایش ترافیک سایت

مهم ترین فاکتور موفقیت وب سایت ها بدون تردید میزان ترافیک آنهاست. این موضور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تمامی برندها لازم است در رابطه با آن توجه لازم را داشته باشند. در واقع امروزه تنها در...
بسته بندی خلاق

دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 - 14:56

بسته بندی خلاق

بازاریابی خلاق

دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 - 14:40

بازاریابی خلاق

اصول مشتری مداری در عصر مدرن / چگونه با استفاده از ایمیل وفاداری مشتریان را جلب کنیم؟

دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 - 14:39

اصول مشتری مداری در عصر مدرن / چگونه با استفاده از ایمیل وفاداری مشتریان را جلب کنیم؟

    به قلم: یوآو ویلنر بسیاری از برندها تلاش عمده شان را روی جلب مشتریان جدید قرار می دهند. بی تردید فعالیت در راستای دستیابی به مشتریان تازه برای توسعه هر کسب وکاری ضروری است. با این حال چنین...
بازاریابی خلاق

دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 - 14:03

بازاریابی خلاق

بسته بندی خلاق

یکشنبه, 16 ارديبهشت 1397 - 14:40

بسته بندی خلاق

بهبود تجربه مخاطب با تکنیک نقشه سفر مشتری

یکشنبه, 16 ارديبهشت 1397 - 14:18

بهبود تجربه مخاطب با تکنیک نقشه سفر مشتری

نقشه سفر مشتری از چند مرحله تشکیل شده است که با نیازسنجی، تحلیل رفتار مخاطب و بازخورد گرفتن از آنها در هر مرحله همراه است. با گذشت زمان نقش مشتری ها در موفقیت برند بیشتر شده است و روز به روز به تعداد...
بازاریابی خلاق

یکشنبه, 16 ارديبهشت 1397 - 13:44

بازاریابی خلاق

چرا نباید یک پست را در چند پلتفرم اجتماعی مختلف بارگذاری کرد / انتشار محتوای یکسان در شبکه های اجتماعی ممنوع

یکشنبه, 16 ارديبهشت 1397 - 13:25

چرا نباید یک پست را در چند پلتفرم اجتماعی مختلف بارگذاری کرد / انتشار محتوای یکسان در شبکه های اجتماعی ممنوع

    به قلم: میشل سیکا انتشار چندباره محتوا در شبکه های اجتماعی به وضعیتی اشاره دارد که در آن یک نوع پست در یک یا چند پلتفرم مختلف به صورت تکراری بارگذاری می شود. درست مانند هر عادت بد دیگری چنین...
بسته بندی خلاق

شنبه, 15 ارديبهشت 1397 - 16:53

بسته بندی خلاق

آیا پادکست سازی قلمرو بعدی بازاریابی است؟

شنبه, 15 ارديبهشت 1397 - 13:50

آیا پادکست سازی قلمرو بعدی بازاریابی است؟

اگر محتوای بصری بازاریابی شما کارایی سابق خود را از دست داده است، شاید وقت آن رسیده که محتوای صوتی را هم در برنامه های خود بگنجانید. این روزها افرادی که ترددهای طولانی بخشی از زندگی آنها است، فهرست...
بازاریابی خلاق

شنبه, 15 ارديبهشت 1397 - 13:40

بازاریابی خلاق

آینده بازاریابی محتوا چگونه است

جمعه, 14 ارديبهشت 1397 - 17:04

آینده بازاریابی محتوا چگونه است

آشنایی با تغییرات احتمالی محتوا و شناخت ابزارهای مناسب تولید محتوای جدید، بهترین راه افزایش آمادگی برای رقابت و موفقیت در بازار آینده است. تغییرات بازاریابی محتوا در آینده چگونه است محتوای...
بسته بندی خلاق

جمعه, 14 ارديبهشت 1397 - 17:00

بسته بندی خلاق

5 توصیه کاربردی برای ایجاد تحول در دنیای مجازی / چگونه امید و انگیزه را به شبکه های اجتماعی بازگردانیم؟

جمعه, 14 ارديبهشت 1397 - 16:25

5 توصیه کاربردی برای ایجاد تحول در دنیای مجازی / چگونه امید و انگیزه را به شبکه های اجتماعی بازگردانیم؟

    به قلم: رایان هولمز در سال های ابتدایی راه اندازی شبکه های اجتماعی عمده کاربرد آنها معطوف به افراد حقیقی بود. هیچ خبری هم از اکانت های رسمی شرکت ها و سازمان های دولتی به گوش نمی رسید. در...
بازاریابی خلاق

جمعه, 14 ارديبهشت 1397 - 16:05

بازاریابی خلاق

چگونگی طراحی برنامه ای موفق برای حفظ مشتریان

پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1397 - 13:01

چگونگی طراحی برنامه ای موفق برای حفظ مشتریان

    به قلم: جان بونینی     مدیر بازاریابی شرکت ایمپکت احساسی را که به هنگام از دست دادن اولین مشتری ام داشتم هیچوقت فراموش نمی کنم. 24 ساله بودم، به تازگی به کار بازاریابی وارد شده بودم و...
چگونه یک تیم بازاریابی اَبَر قهرمان بسازیم؟

پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1397 - 12:02

چگونه یک تیم بازاریابی اَبَر قهرمان بسازیم؟

    به قلم: جان هاگز     مدیر بازاریابی دیجیتال در شرکت Storm ID بازاریابی از شکل قدیم آن خارج شده است؛ مخصوصاً با ظهور فرصت های پایان ناپذیری که به لطف دنیای دیجیتال هر روزه از راه می رسند، این...
شانه به شانه / مقایسه دو نرم افزار فروش و بازاریابی

پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1397 - 11:09

شانه به شانه / مقایسه دو نرم افزار فروش و بازاریابی

    به قلم: آندریاس ریفن     کارآفرین و متخصص بازاریابی داده محور در این مقاله، آندریاس ریفن، روش منحصر به فردش را برای سنجش و مقایسه دو ابزار تبلیغات برخط (AdWords) با خوانندگان به اشتراک می...
6 معضلی که بازاریاب های تجارت بین کسب وکارها (B2B) در حوزه تولید محتوا با آن مواجه هستند

چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1397 - 12:22

6 معضلی که بازاریاب های تجارت بین کسب وکارها (B2B) در حوزه تولید محتوا با آن مواجه هستند

    به قلم: شارلوت وودلی محتوا رابطه می سازد. رابطه ها اعتماد می آفرینند. اعتماد، جذب درآمد می کند. اندرو دیویس (Andrew Davis)، سخنران و نویسنده مطرح حوزه بازاریابی ما بازاریاب ها عاشق محتوا هستیم....
بسته بندی خلاق

چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1397 - 12:07

بسته بندی خلاق

15 راهبرد بازاریابی که الهام بخش متفکران استراتژیک است

سه شنبه, 11 ارديبهشت 1397 - 10:03

15 راهبرد بازاریابی که الهام بخش متفکران استراتژیک است

    به قلم: مورای نیولندز (Murray Newlands)     کارآفرین، سرمایه گذار و مشاور شرکت های نوپا زمان و انرژی زیادی برای ایجاد و حفظ پویش های بازاریابی موفق صرف می شود. البته به عنوان یک متفکر راهبردی،...
بازاریابی خلاق

دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 15:37

بازاریابی خلاق

شبکه های عصبی مصنوعی / داستانی که هر بازاریاب باید بداند

دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 14:32

شبکه های عصبی مصنوعی / داستانی که هر بازاریاب باید بداند

    به قلم: مایکل برنر     نویسنده و سخنران در حوزه مدیریت و بازاریابی کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی این روزها به موضوع بحث اصلی این حوزه تبدیل شده است؛ از تمام اپلیکیشن های فعلی در زمینه...
بسته بندی خلاق

دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 14:03

بسته بندی خلاق

چرا بازاریابان درک درستی از مشتری ندارند

دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 13:43

چرا بازاریابان درک درستی از مشتری ندارند

بازاریابان امروزی نمی توانند به شناخت درستی از مخاطبان دست پیدا کنند و این باعث می شود نرخ پاسخ دهی پایینی در کمپین های بازاریابی داشته باشند. تا به حال موارد زیادی پیش آمده که نشان داده است گاهی...
<<  1 2 [34 5 6 7  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی