مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
استراتژی های رونمایی محصول بخش سوم

یکشنبه, 05 دی 1395 - 12:15

استراتژی های رونمایی محصول بخش سوم

در بخش های قبلی با چهار استراتژی اثربخش چکه شیر آب، قرنطینه، امواج و آتش بازی آشنا شدیم و نقاط قوت و ضعف و عوامل به کارگیری آنها را بیان کردیم، در ادامه مبحث استراتژی های رونمایی محصول به دو...
رویکرد جدید کاله برای ترویج شیربستنی میلکی در شبکه های اجتماعی / تست مزه در بستر اینستاگرام

یکشنبه, 05 دی 1395 - 09:10

رویکرد جدید کاله برای ترویج شیربستنی میلکی در شبکه های اجتماعی / تست مزه در بستر اینستاگرام

استفاده از اینفلوئنسرها و افراد فعال در فضای مجازی که تعداد مخاطبان زیادی دارند، توسط برندها امروزه به کرات دیده می شود. اخیرا شرکت کاله در یکی از پست های اینستاگرامی خود عنوان کرد که قصد دارد برای...
سلسله درس های بازاریابی و فروش (8)

شنبه, 04 دی 1395 - 12:15

سلسله درس های بازاریابی و فروش (8)

در ادامه تشریح تعریف علم و هنر بازاریابی به مبحث سودآوری می رسیم. یادآور می شوم تمام بنگاه های اقتصادی دنیا (حال یک شرکت بزرگ باشد یا یک مغازه کوچک) با سه هدف اساسی به وجود می آیند که عبارتند از اصل...
4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت دوم)

شنبه, 04 دی 1395 - 12:00

4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت دوم)

این روزها اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما بدل شده است. این شبکه گسترده جهانی که روزگاری کسب اطلاعات، هدف اصلی کاربران آن بود، این روزها به محل کسب وکار بدل شده و بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و...
کمپین #دست های_مهربان برند لابورن زیر ذره بین «فرصت امروز» / اعتماد سازی با کمپین مهربانانه

شنبه, 04 دی 1395 - 09:00

کمپین #دست های_مهربان برند لابورن زیر ذره بین «فرصت امروز» / اعتماد سازی با کمپین مهربانانه

«دست به کار شوید و دست های مهربان زندگی تان را در یک قاب زیبا ثبت کنید.» این جمله فراخوانی برای دعوت مخاطبان اینستاگرام برند لابورن برای شرکت در مسابقه عکاسی بود که به گفته تیم لابورن در پی هدف جلب...
مصاحبه واقعه مدار (بخش دوم)

چهارشنبه, 01 دی 1395 - 12:30

مصاحبه واقعه مدار (بخش دوم)

همانطور که در جلسه گذشته اشاره شد مصاحبه واقعه مدار نوع ویژه ای از مصاحبه روایتی است که با اجرای آن مصاحبه شوندگان، رخدادها یا جنبه هایی از زندگی روزمره خود را توصیف و روایت می کنند. فلیک (1996) مطالعه...
4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت اول)

چهارشنبه, 01 دی 1395 - 12:15

4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت اول)

همه ما از اهمیت بسیار زیاد بازاریابی دیجیتال آگاه هستیم. از آنجایی که این روزها بسیاری از مردم به واسطه استفاده از اینترنت و اپلیکیشن ها به حجم وسیعی از اطلاعات دسترسی دارند، بازاریابی دیجیتال...
مجله مد و فشن دیجی کالا زیر ذره بین «فرصت امروز» / سبکتو بساز!

چهارشنبه, 01 دی 1395 - 08:40

مجله مد و فشن دیجی کالا زیر ذره بین «فرصت امروز» / سبکتو بساز!

دیجی کالا با هدف سوق دادن مشتری به خریدی بی دردسر و با کمترین هزینه در حوزه پوشاک اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، یکی از بزرگ ترین و جامع ترین مراکز آنلاین عرضه پوشاک باکیفیت کرده است....
آنچه شرکت لی در بازاریابی به همه آموخت / یک چاشنی به ما لطف کنید!

سه شنبه, 30 آذر 1395 - 12:45

آنچه شرکت لی در بازاریابی به همه آموخت / یک چاشنی به ما لطف کنید!

«یک نوجوان» کسی است که پشت هر کالای محبوبی برای مصرف کنندگان پیدا می کنید. چیپس سیب زمینی «لِی» را در نظر بگیرید؛ این برند در سال 2012 کمپین «یک چاشنی به ما لطف کنید (Do Us a Flavor)» را راه اندازی کرد. شرکت...
مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی از محصول – بخش دوم

سه شنبه, 30 آذر 1395 - 12:30

مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی از محصول – بخش دوم

در بخش اول با دو استراتژی کارآمد چکه شیر آب و قرنطینه آشنا شدیم و نقاط قوت و ضعف و عوامل به کارگیری آنها را بیان کردیم. در ادامه مبحث استراتژی های رونمایی از محصول به دو استراتژی پرکاربرد که در...
نگاهی به ابزاری ارزشمند برای ثبت جایگاه برند در ذهن مشتری / زندگی در دنیایی از میخ و چکش

سه شنبه, 30 آذر 1395 - 08:40

نگاهی به ابزاری ارزشمند برای ثبت جایگاه برند در ذهن مشتری / زندگی در دنیایی از میخ و چکش

از سینما سپهر ساری که می آمدی بیرون می توانستی ببینی شان. دو مجسمه بزرگ فیلی رنگ، دو فیل که همیشه در بچگی دوست داشتم سوارشان شوم! آنجا فروشگاه کفش ملی بود. یک فروشگاه بزرگ که دچار سرنوشت غم انگیز خیلی...
سازمان های کوچک (از ایجاد شغل تا خلق برند)

دوشنبه, 29 آذر 1395 - 11:45

سازمان های کوچک (از ایجاد شغل تا خلق برند)

در کشورمان ایران بسیاری از کسب و کارهای بزرگ از کلمه برند فراری هستند، برند را به مانند غولی تصور می کنند که دسترسی به آن برای شان غیر ممکن است. وقتی شرکت های بزرگ این گونه فکر می کنند تکلیف شرکت های...
محصولات فایده باور (مبتنی بر عملکرد)

دوشنبه, 29 آذر 1395 - 11:30

محصولات فایده باور (مبتنی بر عملکرد)

محصولات فایده باور یا مبتنی بر عملکرد دارای ویژگی های محسوس و واقعی هستند و مصرف هدف گرا نیز گفته می شوند. این محصولات محصولاتی هستند که به طور عمده به وسیله خواسته برای ارضای یک نیاز اساسی یا انجام...
هویت بصری برند روزانه زیر ذره بین «فرصت امروز» / قهرمان سازی با ماسکوت دوست داشتنی

دوشنبه, 29 آذر 1395 - 08:40

هویت بصری برند روزانه زیر ذره بین «فرصت امروز» / قهرمان سازی با ماسکوت دوست داشتنی

وقتی شرکتی می خواهد برای خودش هویت بصری بسازد باید همه اجزای شرکت را به گونه ای طراحی کند که خاص او باشد. مثلا طراحی لباس کارکنان، روش های بازاریابی، فونت و رنگ آرم شرکت و... همه هویت بصری آن برند...
مشتری نیازهای خود را چگونه می شناسد؟ (بخش اول)

یکشنبه, 28 آذر 1395 - 11:30

مشتری نیازهای خود را چگونه می شناسد؟ (بخش اول)

فرآیند خرید یک مشتری متشکل از مراحل مختلفی است که معمولا به ترتیب رعایت می شود. این مدل نشان می دهد تصمیم گیری در واقع شامل مراحل روانی و درونی می شود که باید به آنها نیز پرداخته شود. از آنجا که...
استراتژی های رونمایی محصول  بخش اول

یکشنبه, 28 آذر 1395 - 11:15

استراتژی های رونمایی محصول بخش اول

بازار رقابتی امروز نیازمند خلاقیت هایی در تولید، معرفی و عرضه محصولات است و باید گفت عصر تولید و ورود بی سروصدای محصول به بازار به سر آمده و شرکت ها و سازمان ها تلاش می کنند تا بتوانند از لحظه تولید...
شیوا شمشیردار در گفت و گو با «فرصت امروز» چالش مانکن برندها را نقد کرد / از فریزینگ تا برندینگ

یکشنبه, 28 آذر 1395 - 08:40

شیوا شمشیردار در گفت و گو با «فرصت امروز» چالش مانکن برندها را نقد کرد / از فریزینگ تا برندینگ

یکی پشت به یک اجاق گاز ایستاده و چای می نوشد، دیگری دستش را روی اجاق گاز دیگری گذاشته و فردی مقابلش صحبت می کند اما همه در جای خود خشک شده اند. هر از گاهی نام برند آلتون نیز در تصویر به چشم می خورد....
مصاحبه واقعه مدار

چهارشنبه, 24 آذر 1395 - 13:15

مصاحبه واقعه مدار

مصاحبه واقعه مدار نوع ویژه ای از مصاحبه روایتی است که با اجرای آن، مصاحبه شوندگان، رخدادها یا جنبه هایی از زندگی روزمره خود را توصیف و روایت می کنند. مبنای این نوع مصاحبه بر این پیش فرض استوار است که...
آینده، پس نگری، تحلیل محتوا و تکینگی فناوری

چهارشنبه, 24 آذر 1395 - 13:00

آینده، پس نگری، تحلیل محتوا و تکینگی فناوری

دورانی که امروز در آن زندگی می کنیم حامل تغییراتی عظیم و سریع، رقابت های تنگاتنگ و نیازهای جدید و متنوع است. در چنین دورانی، موفقیت های شخصی و کسب و کارمان در گرو شناخت درست شرایط امروز و ویژگی های...
نگاهی به استراتژی جدید تکدانه در راستای بهبود طعم محصولات / مشتری مداری محصول محور

چهارشنبه, 24 آذر 1395 - 10:20

نگاهی به استراتژی جدید تکدانه در راستای بهبود طعم محصولات / مشتری مداری محصول محور

تحقیقات بازار نخستین مرحله اساسی تولید و عرضه هر کالا و خدمتی است، فرآیندی که بدون آن احتمال شکست طرح ها افزایش خواهد یافت. واحد تحقیقات بازار شرکت کشت و صنعت تکدانه اخیرا پرسشنامه ای در راستای...
مشتریان در سال 2020 / آینده تجربه مشتری در کسب و کارها – بخش دوم

سه شنبه, 23 آذر 1395 - 12:15

مشتریان در سال 2020 / آینده تجربه مشتری در کسب و کارها – بخش دوم

در شماره قبلی در خصوص انقلاب ها در کسب وکارها سخن گفتیم و اشاره کردیم که ما هم اکنون در عصر مشتری قرارداریم. عصری که در آن صاحبان کسب وکار ناچارا می بایست به دنبال ارائه محصولات و تجاربی شخصی سازی...
درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش دوم)

سه شنبه, 23 آذر 1395 - 12:00

درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش دوم)

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نتایج غافلگیر کننده آن بسیاری از کارشناسان و ناظران سیاسی را در سراسر جهان در بهت و حیرت فروبرده است. در حالی که اغلب مردم و رسانه ها هیلاری کلینتون را پیروز احتمالی...
نگاهی به محصول جدید نوپرو، سوسیس و کالباس های گیاهی / رونمایی از محصول متفاوت گیاهی

سه شنبه, 23 آذر 1395 - 08:40

نگاهی به محصول جدید نوپرو، سوسیس و کالباس های گیاهی / رونمایی از محصول متفاوت گیاهی

سوسیس و کالباس یکی از محصولاتی است که با وجود اینکه بسیاری از جوانان و نوجوانان طرفدار آن هستند، اما بیشتر خانواده ها سعی می کنند که به دلیل ناسالم بودن این ماده آن را از سبد غذایی خود حذف کنند....
تمرکز استراتژی حیاتی برای سازمان های کوچک و مغازه ها

دوشنبه, 22 آذر 1395 - 11:30

تمرکز استراتژی حیاتی برای سازمان های کوچک و مغازه ها

یکی از بزرگ ترین معضلات کشور و چالش های اصلی دولت کاهش آمار بیکاری است. این مهم به واقعیت نمی رسد مگر با فعال کردن واحدهای کوچک تولیدی/خدماتی و رونق بخشیدن به کسب و کارها، صنوف و مغازه ها. البته دولت...
حمایت New Balance از ترامپ خشم جوانان آمریکایی را برانگیخت

دوشنبه, 22 آذر 1395 - 11:15

حمایت New Balance از ترامپ خشم جوانان آمریکایی را برانگیخت

برند آمریکایی New Balance که پس از انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا به صورت علنی از وی حمایت کرده بود، با خشم جوانان مخالف ترامپ مواجه شده و مخالفان کفش های تولید شده توسط این برند را در جریان...
مایع ظرفشویی خاکستر زیر ذره بین «فرصت امروز» / تشویق به خرید با ابزار توصیه پزشکی

دوشنبه, 22 آذر 1395 - 08:30

مایع ظرفشویی خاکستر زیر ذره بین «فرصت امروز» / تشویق به خرید با ابزار توصیه پزشکی

مهم ترین عامل رشد و حفظ هر سازمان، چه تولیدی و چه خدماتی، در گرو مشتریان آن سازمان است، به طوری که اگر رضایت مشتریان جلب و منجر به وفاداری مشتریان شود، زمینه رشد و توسعه در آن سازمان فراهم شده است....
کانون های تبلیغاتی در شرکت های بزرگ

یکشنبه, 21 آذر 1395 - 11:45

کانون های تبلیغاتی در شرکت های بزرگ

اجرای یک برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی معمولا فرآیندی پیچیده است که منوط به تلاش افراد زیادی است. به عنوان یک مصرف کننده، ما معمولا تنها در برنامه های قرعه کشی، جشنواره ها و مسابقات شرکت و به...
<<  1 2 [34 5 6 7  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 650 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >