مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
کتاب «مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان» منتشر شد

شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 12:30

کتاب «مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان» منتشر شد

کتاب «مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان» تألیف پرویز درگی، مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی و سعید محمدی، کارشناس اعتبارسنجی مشتریان از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد. در...
4 اشتباه رایج بازاریابان

شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 12:15

4 اشتباه رایج بازاریابان

اغلب افراد در انجام کارهای شان اشتباهاتی دارند که اگر آنها را رفع نکنند نمی توانند به هدف خود دست پیدا کنند یا با شکست مواجه می شوند. در اینجا به چهار مورد از اشتباهات رایج بازاریابان اشاره خواهیم...
بازاریابی دارویی

شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 12:00

بازاریابی دارویی

در روزگاران قدیم شغل داروسازی از ارزش و اعتبار ویژه و خاصی برخوردار بود و دکتر داروساز درآمد بسیار خوبی داشت، اما امروزه شاهد آن هستیم که داروخانه ها و داروفروشی ها و نیز شرکت های ساخت، تولید و...
6معنای استراتژی در مارکتینگ و فروش

شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 09:30

6معنای استراتژی در مارکتینگ و فروش

استراتژی و راهبرد، از آن دست مفاهیمی است که نویسندگان و اندیشمندان مختلف، نظرات گوناگونی درباره اش ارائه کرده اند و هر یک از دیدگاه خود به شرح و بسط آن پرداخته اند. برخی، استراتژی را «راه دستیابی به...
7 اشتباه در برندسازی کسب و کارهای کوچک

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1396 - 11:45

7 اشتباه در برندسازی کسب و کارهای کوچک

وقتی درباره برندسازی موفق فکر می کنید احتمالا حروف متمایز سفید و قرمز کوکاکولا، تیک نایکی و نوارهای سه تایی آدیداس به ذهن شما خطور می کند، اما به عنوان یک کسب و کار کوچک، حتی تصور سرمایه ای که بابت...
چگونه مشتریان را برای خرید راغب کنیم؟

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1396 - 11:30

چگونه مشتریان را برای خرید راغب کنیم؟

دنیا روز به روز در حال پیشرفت است و ابزارهای مختلفی تولید می شود تا ما زندگی راحت تری داشته باشیم و لحظات بهتری را در زندگی تجربه کنیم. برای داشتن یک زندگی خوب هر یک از ما در جامعه نقشی داشته و مسئول...
آیا دوره بازاریابی تبلیغاتی تمام شده است؟

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1396 - 07:10

آیا دوره بازاریابی تبلیغاتی تمام شده است؟

برخی اوقات که سیل تبلیغات سرسام آور و آگهی ها را تماشا می کنم، از خود می پرسم یک تبلیغ چقدر بر تصمیم خریدار برای استفاده از یک محصول مؤثر است؟ آیا فردی که تبلیغ می کند یا رسانه هایی که فضای تبلیغ را...
دوستان و شرکای خود را با دقت انتخاب کنید

چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 - 12:30

دوستان و شرکای خود را با دقت انتخاب کنید

به یاد دارم هنگامی که در دانشگاه در حال تحصیل بودم، دو تن از همکلاس ها و دوستان نزدیکم با یکدیگر قرار جالبی گذاشتند؛ «با نخستین افرادی که در دنیای کسب و کار آشنا شدیم، شراکت خواهیم کرد.» این ایده در...
مدیریت زمان فروش و بازاریابی

چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 - 12:15

مدیریت زمان فروش و بازاریابی

زمان در ایجاد و رشد  کسب وکارها اهمیت بسزایی دارد و امروزه حتی یک روز تأخیر در اجرای هر فرآیند، معادل چندین روز عقب افتادن از سایر رقبا و وقوع سلسله ای از تأخیرات است که منجر به افزایش هزینه های...
10 باشگاه با ارزش جهان در سال 2017

چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 - 09:30

10 باشگاه با ارزش جهان در سال 2017

بدون هیچ گونه تردیدی بهترین باشگاه های فوتبال جهان، در حال حاضر فقط در اروپا قرار دارند. همین امر باعث شده است این مکان، مهد فوتبال جهان نام گرفته و همواره در این صنعت حضوری جدی داشته باشد. هر ساله...
اجرای صحیح بازاریابی برای کودکان

سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 - 12:45

اجرای صحیح بازاریابی برای کودکان

عصر حاضر، عصر اطلاعات است و هر چقدر فعالیتی با اطلاعات دقیق تر و جامع تر همراه باشد، شانس موفقیت بیشتر با کمترین هزینه را دارد. از جمله فعالیت های عمده ای که به ارائه کالا و خدمات در هر جامعه می...
بازی پردازی در ارتباط با مشتری (قسمت دوم)

سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 - 12:30

بازی پردازی در ارتباط با مشتری (قسمت دوم)

در مقاله پیشین در خصوص چیستی و کاربردهای بازی پردازی  (gamification) صحبت کردیم و اکنون مطلب را با گفت وگو پیرامون هستی بازی پردازی ادامه می دهیم. ارکان اصلی تشکیل دهنده بازی پردازی عبارتند از: 1- ...
هشت مرحله موفقیت یک کمپین انتخاباتی

سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 - 09:30

هشت مرحله موفقیت یک کمپین انتخاباتی

امروزه انتخابات به یک کارزار کاملا حرفه ای تبدیل شده است. در این کارزار، پول زیاد یا سرمایه اجتماعی و انسانی ضرورتا به موفقیت منجر نمی شود، بلکه حرفه ای عمل کردن در مدیریت انتخابات و برنامه ریزی...
نقش اعتماد در معامله با مشتریان

دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 - 12:00

نقش اعتماد در معامله با مشتریان

از این مقاله استفاده کنید تا به شما کمک کند سطح اعتماد را در ذهن مشتریان تان بالا ببرد. در چند سال اخیر شرکت های بسیاری را دیده ام که به جهت اشتباهات مدیریت ورشکسته شده اند، بخش وسیعی از آنها به علت...
بازاریابی چریکی در شبکه های اجتماعی

دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 - 09:30

بازاریابی چریکی در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی همانند یک کشتی در اقیانوس بازار هستند که در کشور ما متأسفانه بسیاری از کسب وکارها و افراد نگاهی تقلیدی به استفاده از آن را دارند و به همین دلیل از نتیجه راضی نیستند. هر فعالیت حقیقی...
نگاه تحلیلی به مناظره سوم ریاست جمهوری ایران از نگاه بازاریابی سیاسی /  تولید محتوای منفی و اهداف آن

یکشنبه, 24 ارديبهشت 1396 - 09:30

نگاه تحلیلی به مناظره سوم ریاست جمهوری ایران از نگاه بازاریابی سیاسی / تولید محتوای منفی و اهداف آن

تبلیغات منفی نخستین بار در مبارزات سیاسی زمانی که تلویزیون به عنوان اصلی ترین رسانه و کانال ارتباطی بین کاندیداها و مخاطبان مطرح شد، به کار رفت. تلویزیون برای نخستین بار در سال 1952 در کارزار...
طراحی برند بر پایه تجربه مشتری

شنبه, 23 ارديبهشت 1396 - 13:30

طراحی برند بر پایه تجربه مشتری

رهبران تجاری عموما تجربه مشتریان را دست کم می گیرند. شرکت مدیریت برند Prophet در مطالعه ای در سال 2011 نشان داد که 13درصد مدیران معتقدند که تجربه خرید، حساس ترین عامل در وضعیت آینده سهام شرکت شان است، این...
برنامه یکپارچه بازاریابی بین المللی

شنبه, 23 ارديبهشت 1396 - 09:40

برنامه یکپارچه بازاریابی بین المللی

امروز اقتصاد بیش از هر زمان دیگر مورد تاکید مقامات و مسئولین کشور است. در مناظره ها و برنامه های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و نمایندگان آنها نیز تاکید جدی بر اشتغال و تولید بیش از هر زمان و...
دستمال مرطوب Huggies / مناسب برای زمانی که بعضی اتفاقات بدیهی و بارز است

پنج شنبه, 21 ارديبهشت 1396 - 12:00

دستمال مرطوب Huggies / مناسب برای زمانی که بعضی اتفاقات بدیهی و بارز است

آگهی: دستمال مرطوب Huggies شعار: مناسب برای زمانی که بعضی اتفاقات بدیهی و بارز است.
نام تجاری قدرتمند به تنهایی عامل تبلیغاتی است / نگاهی به راهکارهای بازاریابی برند « بی ‌ام ‌و»

پنج شنبه, 21 ارديبهشت 1396 - 09:20

نام تجاری قدرتمند به تنهایی عامل تبلیغاتی است / نگاهی به راهکارهای بازاریابی برند « بی ‌ام ‌و»

شناخت موقعیت خود در میان دیگر برندها یکی از استراتژی های مهم بازاریابی بی ام و محسوب می شود. این شرکت با توجه دقیق به میزان عملکرد و موفقیت خود، بالاتر بردن کیفیت محصولات، پیشرفت در فناوری های جدید،...
تأثیر اپلیکیشن های موبایل بر مدیریت روابط با مشتریان

چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 - 12:15

تأثیر اپلیکیشن های موبایل بر مدیریت روابط با مشتریان

امروزه گوشی های هوشمند به یکی از الزامات زندگی افراد تبدیل شده اند؛ این الزام تا اندازه ای جدی شده که افراد ممکن است مسواک نزده به خواب روند اما قبل از خواب، تمام پیام ها و پست های موجود در گوشی خود...
تحقیقات بازار موبایلی: خوب یا بد؟

چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 - 12:00

تحقیقات بازار موبایلی: خوب یا بد؟

نگاه سطحی به کارکرد تلفن همراه در برنامه ریزی های بازاریابی و فروش، منجر به افزایش هزینه ها به ویژه از دست رفتن زمان می شود. موبایل های در دست همگان، از مواردی است که در فضای تحقیقات بازار ایران به...
قواعد بازاریابی یک محصول جدید

چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 - 09:30

قواعد بازاریابی یک محصول جدید

اگر بخواهیم یک گل را برای هدیه خریداری کنیم، هر کدام از ما معیاری برای انتخاب خود داریم و به همین ترتیب یک فروشنده گل و گیاه برای عرضه محصول مناسب و مورد نیاز مشتری، کسب سود و کنترل هزینه ها باید...
عارضه یابی بازاریابی (گام اول)

سه شنبه, 19 ارديبهشت 1396 - 12:30

عارضه یابی بازاریابی (گام اول)

در فضای رقابتی، شرکت ها برای اینکه متوجه خطاهای بازاریابی خود شوند و درک کنند فرآیند بازاریابی سازمان شان در چه وضعیتی قرار دارد از عارضه یابی مشکلات بازاریابی استفاده می شود. بازاریابی مراحل...
بازی پردازی در ارتباط با مشتری ( قسمت اول)

سه شنبه, 19 ارديبهشت 1396 - 12:15

بازی پردازی در ارتباط با مشتری ( قسمت اول)

تمامی ما تجربه  درگیر شدن در یک بازی را داریم. هنوز زمان زیادی از همه گیر شدن چند بازی استراتژیک روی تلفن های همراه نگذشته است. به راحتی بازی ها را نصب می کنیم و تا ساعت ها سرگرم آن می شویم و به هیچ...
برند درسا زیر ذره بین «فرصت امروز»

سه شنبه, 19 ارديبهشت 1396 - 09:30

برند درسا زیر ذره بین «فرصت امروز»

در سال 1371 درسا فعالیت خود را توسط آقایان امیرکاظم نورمحمدی و شاهین فاطمی آغاز کرد.این فعالیت در ابتدا با تولید جاسویچی و کمربند از یک کارگاه 30 متری آغاز شد. اما از آنجایی که صاحبان کسب و کار دارای...
تنش، تنش شغلی و شیوه های مدیریت آن

دوشنبه, 18 ارديبهشت 1396 - 13:00

تنش، تنش شغلی و شیوه های مدیریت آن

هر فرد شاغلی تا حدی در معرض تنش محیط کار قرار دارد. تنش در میان عامه مردم به عنوان یک مفهوم بد تلقی می شود اما واقعیت این است که در هر اندازه و در هر جا منفی و مضر نبوده و تا حدی طبیعی است و حتی باعث...
<<  1 2 [34 5 6 7  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073308-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز