بازاریابی و فروش

> بازاریابی و فروش یکی از بخش های اصلی سایت و روزنامه فرصت امروز است که در آن مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
پیشنهاد رد نشدنی فروش چیست؟

دوشنبه, 20 آذر 1396 - 15:41

پیشنهاد رد نشدنی فروش چیست؟

یک پیشنهاد رد نشدنی فروش عبارت است از یک پیشنهاد هویت آفرین در مورد یک محصول یا یک امر خدماتی،  یا مؤسسه ای که در آن سود و منفعت مورد انتظار برای این سرمایه گذاری به قدری روشن و مؤثر به طرف مقابل...
مقایسه تجربه مشتری و ارتباط با مشتریان

دوشنبه, 20 آذر 1396 - 13:33

مقایسه تجربه مشتری و ارتباط با مشتریان

ساده ترین راه تعریف مدیریت تجربه مشتری،  مقایسه آن با مدیریت ارتباط با مشتریان است. مدیریت ارتباط با مشتریان علاوه بر ارتباط و کسب اطلاعات از مشتریان به بررسی رفتار مشتریان می پردازد. در مقابل،...
چطور یک بازاریاب دروغگو را بشناسیم؟

دوشنبه, 20 آذر 1396 - 13:21

چطور یک بازاریاب دروغگو را بشناسیم؟

اینکه چطور یک بازاریاب دروغگو را بشناسیم، کار خیلی سختی نیست! اما شاید برای من که مدتی طولانی در این رابطه مطلب می نویسم، خیلی سخت نباشد. با این وجود من تصور می کنم که شناخت چنین فردی برای شما هم...
بازاریابی خلاق

دوشنبه, 20 آذر 1396 - 12:31

بازاریابی خلاق

عواملی که روی رتبه جست وجو تأثیر می گذارند

یکشنبه, 19 آذر 1396 - 14:19

عواملی که روی رتبه جست وجو تأثیر می گذارند

رتبه وب سایت در نتایج گوگل، به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد؛ عواملی که شاید کمتر به آنها توجه شود، با یکدیگر در تعامل هستند و گاهی اوقات همکاری آنها بسیار پیچیده است. شرکت گوگل بعد از گذشت سال ها...
چه وقت و چگونه باید از مارکتینگ رابطه استفاده کرد

یکشنبه, 19 آذر 1396 - 14:14

چه وقت و چگونه باید از مارکتینگ رابطه استفاده کرد

باربارا جکسون معتقد است مارکتینگ رابطه  (Relationship Marketing) در تمام وضعیت ها مؤثر واقع نمی شود، اما در مواقعی خاص بی نهایت مؤثر است. او عقیده دارد مارکتینگ معامله با مشتریانی که افق زمانی آنها کوتاه تر...
جایگاه بازار های اینترنتی در ترمیم زنجیره تولید تا مصرف

یکشنبه, 19 آذر 1396 - 14:05

جایگاه بازار های اینترنتی در ترمیم زنجیره تولید تا مصرف

در شرایطی که تجارت الکترونیک  (E-commerce) در سراسر جهان هر روز در حال رشد و گسترش است، نیازهای جوامع به استفاده از خدمات متنوع اقتصادی باعث شده این تجارت به شاخه های مختلف و متنوعی مانند فروشگاه های...
بازاریابی خلاق

یکشنبه, 19 آذر 1396 - 12:04

بازاریابی خلاق

در فروش به زنان از این پیش فرض های خطرناک اجتناب کنید

شنبه, 18 آذر 1396 - 15:29

در فروش به زنان از این پیش فرض های خطرناک اجتناب کنید

یادم می آید روزی در دریایی از انواع کیف های مختلف مشکی در یکی از این مراکز خرید ایستاده بودم. از آنجایی که می دانستم کیف فعلی مدتی است نیاز به تعویض دارد و البته طبق عادت کیف، همراه همیشگی من در امور...
گذر از مدیریت ارتباط با مشتری به مدیریت تجربه مشتری

شنبه, 18 آذر 1396 - 14:50

گذر از مدیریت ارتباط با مشتری به مدیریت تجربه مشتری

روکینگ در سال ۲۰۰۰ شروع به تدریس مدیریت رابطه با مشتری در دانشگاه نیویورک کرد. او این واحد را به سه بخش سیستم ها، فرآیندها و افراد تقسیم کرد. کلاس او بر فعالیت های داخلی شرکتی متمایز شده بود تا...
چهار گام برای توسعه فرآیند بازاریابی شرکت ها در سال جدید / ابزارهای دیجیتالی را قورت بده

شنبه, 18 آذر 1396 - 14:11

چهار گام برای توسعه فرآیند بازاریابی شرکت ها در سال جدید / ابزارهای دیجیتالی را قورت بده

در سال های اخیر شاهد توسعه بسیار سریع ابزارهای دیجیتالی بوده ایم. حوزه بازاریابی و کسب وکار نیز به عنوان یکی از ده ها مصرف کننده این ابزارها تحولات چشمگیری را به خود دیده است. اگر تا 10 سال پیش راه...
بازاریابی خلاق

شنبه, 18 آذر 1396 - 13:22

بازاریابی خلاق

مذاکره و ارتباط با دیگران / 6 اصل در «ارتباطات»، که دانستن آنها قبل از یادگیری فنون مذاکره لازم است

جمعه, 17 آذر 1396 - 17:33

مذاکره و ارتباط با دیگران / 6 اصل در «ارتباطات»، که دانستن آنها قبل از یادگیری فنون مذاکره لازم است

همانند کسی که قبل از رانندگی باید با کلاچ، دنده و اجزای موتور آشنا شود، ما هم قبل از اینکه بخواهیم نحوه مذاکره کردن را بیاموزیم، باید ابتدایی ترین اصول ارتباطات را یاد بگیریم. بالاخره مذاکره هم...
بازاریابی متقابل یاCross-Promotion / راهکار مناسب برای افراد پر مشغله

جمعه, 17 آذر 1396 - 17:06

بازاریابی متقابل یاCross-Promotion / راهکار مناسب برای افراد پر مشغله

بازاریابی متقابل یا Cross-Promotion به نوعی از بازاریابی اطلاق می شود که در آن شما با همکاران یا دیگر افراد و شرکت ها در امر تبلیغات و بازاریابی همکاری می کنید. به گزارش پارک بازاریابی ایران، این روش برای...
دوربین های واقعیت مجازی در حال تغییر همه چیز هستند / بازاریابی با چاشنی دوربین های VR

جمعه, 17 آذر 1396 - 16:44

دوربین های واقعیت مجازی در حال تغییر همه چیز هستند / بازاریابی با چاشنی دوربین های VR

شاید تا به حال چند باری نام دوربین های واقعیت مجازی یا VR به گوش تان خورده باشد. در اینجا قصد ندارم به عنوان مقدمه مقاله به بیان اهمیت های استفاده از چنین دوربین هایی در حوزه بازاریابی بپردازم. به جای...
بازاریابی خلاق

پنج شنبه, 16 آذر 1396 - 11:50

بازاریابی خلاق

الهام بخش مشتری خود هستید / با این تست جواب را پیدا کنید

چهارشنبه, 15 آذر 1396 - 16:55

الهام بخش مشتری خود هستید / با این تست جواب را پیدا کنید

مردم عموما در تحقیقات مختلف اعلام می کنند که دوست ندارند هدف فروش واقع شوند، دوست ندارند به چشم یک مشتری یا منبع درآمد برای یک کسب و کار دیده شوند، اما حقیقت چیز دیگری است. به گزارشibazaryabi، حقیقت این...
مدیریت تجربه مشتری

چهارشنبه, 15 آذر 1396 - 16:14

مدیریت تجربه مشتری

سیستم مدیریت تجربه مشتری شرکت های بزرگ به منزله گوش و چشم آنها هستند. سیستم های مدیریت تجربه مشتری، با طراحی های خوب برای شرکت های بزرگ لازم و ضروری هستند. به گزارش هورموند، در شرکت هایی که دارای...
آیا آماده رقابت در محیط های جدید بازاریابی هستید / روش های بازاریابی برای محیط های نوین

چهارشنبه, 15 آذر 1396 - 15:15

آیا آماده رقابت در محیط های جدید بازاریابی هستید / روش های بازاریابی برای محیط های نوین

به طور معمول همه مقاله ها لزوم حضور و فعالیت در شبکه های مجازی به عنوان یکی از محیط های جدید بازاریابی را امری بدیهی تلقی می کنند. به این ترتیب همیشه با مقالاتی مواجه هستیم که از ابتدا شروع به ذکر...
بازاریابی خلاق

سه شنبه, 14 آذر 1396 - 11:39

بازاریابی خلاق

بازاریابی خلاق

سه شنبه, 14 آذر 1396 - 11:12

بازاریابی خلاق

مزایا و معایب خرید فالوئر شبکه های اجتماعی

دوشنبه, 13 آذر 1396 - 15:37

مزایا و معایب خرید فالوئر شبکه های اجتماعی

همه ما در شبکه های اجتماعی شاهد حضور شخصیت های بزرگ و تأثیر گذار بوده ایم که هزاران نفر را گردهم می آورند و برای انجام کاری پول دریافت می کنند که در ظاهر کارهای عادی یک فرد در زندگی روزمره به نظر می...
5 نکته تأثیرگذار در داستان سرایی برای ساخت یک نام تجاری

دوشنبه, 13 آذر 1396 - 14:44

5 نکته تأثیرگذار در داستان سرایی برای ساخت یک نام تجاری

صرف نظر از عناوین و اسامی تجاری که در بازاریابی برای توسعه آنها تلاش می کنید،  این داستان سرایی برند است که همچنان در صدر حرکات استراتژیک و هوشمندانه رهبران شرکت ها،  برای بازاریابی برند نقش...
مدیریت ارتباط با مشتریان و برداشت های متفاوت / سه دیدگاه درباره  CRM

دوشنبه, 13 آذر 1396 - 14:23

مدیریت ارتباط با مشتریان و برداشت های متفاوت / سه دیدگاه درباره CRM

مدیریت ارتباط با مشتری یا سی. آر. ام (CRM)، برای افراد مختلف، معانی متفاوتی دارد. حتی معنی خلاصه نوشت سه حرفی سی. آر. ام نیز زیر سؤال است. بیشتر افراد از سی آر ام برای اشاره به مدیریت ارتباط با مشتری و عده...
بازاریابی خلاق

دوشنبه, 13 آذر 1396 - 12:32

بازاریابی خلاق

کار در منزل / بازاریابی مؤثر برای کار در منزل چگونه است؟

یکشنبه, 12 آذر 1396 - 15:58

کار در منزل / بازاریابی مؤثر برای کار در منزل چگونه است؟

اگر شما نیز به هر دلیلی در منزل کار می کنید، ابتدا باید دیگران را از آن باخبر کنید کار در منزل مزایای زیادی دارد و هر کسی که در منزل کار می کند دلیل خاص خودش را دارد. برخی به دلیل اینکه می توانند از...
افزایش فروش با ترویج محصول یا خدمات

یکشنبه, 12 آذر 1396 - 14:54

افزایش فروش با ترویج محصول یا خدمات

هدف ترویج، افزایش فروش در مدت زمانی کوتاه با ارائه پیشنهاد هایی به مشتری است که انگیزه خرید را در او به وجود آورد. به گزارش هورموند، این کار به دلایل زیادی صورت می گیرد مانند: - افزایش فعالیت...
<<  1 [23 4 5 6  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز