مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
بازاریابی اخلاقی چیست؟

پنج شنبه, 18 خرداد 1396 - 14:15

بازاریابی اخلاقی چیست؟

رعایت اخلاق حرفه ای در مارکتینگ و بازاریابی شاید در نگاه اول چندان با کسب سود و رسیدن به نتایجی که مدنظر صاحبان کسب و کار است هم راستا نباشد، اما در بلند مدت حتماً منافع سازمان را با خود به همراه...
شاخص های مهم در تحلیل کارایی یک صفحه اینستاگرام

پنج شنبه, 18 خرداد 1396 - 09:40

شاخص های مهم در تحلیل کارایی یک صفحه اینستاگرام

شاخص هایی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید میزان تعامل مخاطبان با یک صفحه اینستاگرام و کارایی آن صفحه را محک بزنید. شبکه اینستاگرام با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال به طور روزانه، خود...
۵ مهارت ضروری برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش موفق

چهارشنبه, 17 خرداد 1396 - 13:00

۵ مهارت ضروری برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش موفق

اگر در کسب و کار فروش محوری فعالیت می کنید، باید بدانید که نقش مدیریت فروش در یک سازمان قابل چشم پوشی نیست. یک مدیر فروش موفق باید قادر به رهبری فروشندگانی با سبک های فروش مختلف و تیپ های شخصیتی...
فروش استراتژیک

چهارشنبه, 17 خرداد 1396 - 12:45

فروش استراتژیک

راهکارهای فروش بیشتر مبتنی بر تکنیک های فروش حرفه ای است و فروش حرفه ای یعنی فروش استراتژیک. تکنیک های فروش بیش از آنکه مبتنی بر مقاله و مفاهیم نظری باشند، بر پایه روش های فروش کالا به شکل عملیاتی...
محتوای هنجارمند در فضای دیجیتال / توسعه برندینگ در فضای مجازی

چهارشنبه, 17 خرداد 1396 - 09:30

محتوای هنجارمند در فضای دیجیتال / توسعه برندینگ در فضای مجازی

امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و پدیدار شدن رسانه های مجازی و فضای پر هیاهو و تاثیرگذار آنها، برند ها علاوه بر فضای فیزیکی و حضور سنتی در رسانه های دیرین کمابیش حضورشان در فضای مجازی نیز پر رنگ...
افکار یک تبلیغاتچی (بخش دوازدهم)

سه شنبه, 16 خرداد 1396 - 13:45

افکار یک تبلیغاتچی (بخش دوازدهم)

دوازدهمین بخش از سلسله مباحث افکار یک تبلیغاتچی را با اشاره به اینکه در بخش های قبلی با باید و نباید های تبلیغات، جایگاه برنامه ریزی در تبلیغات، نقش تصاویر در تبلیغات آشنا شدیم، آغاز می کنیم. در دو...
آیا صاحبان کسب وکارهای کوچک نیز به برند شخصی نیاز دارند؟

سه شنبه, 16 خرداد 1396 - 13:30

آیا صاحبان کسب وکارهای کوچک نیز به برند شخصی نیاز دارند؟

صاحبان کسب وکارهای کوچک افراد بسیار جالبی هستند. آنها تمرکز بسیاری روی کارهای شان دارند و بدون شک سرشان بسیار شلوغ است و با اینکه اراده و بینش کافی برای راه اندازی شرکت شان را دارند، اما اغلب خودشان...
بازاریابی خیریه

سه شنبه, 16 خرداد 1396 - 09:30

بازاریابی خیریه

گدایی سازمان یافته یا محترمانه، نگاه نادرستی است که متأسفانه در نخستین ارتباط مؤسسات خیریه با بسیاری از افراد در اذهان نقش می بندد. فعالیت های خیریه، از جمله فعالیت های اجتماعی هستند که در سال های...
5 فن موفق بازاریابی برای افزایش فروش

پنج شنبه, 11 خرداد 1396 - 12:45

5 فن موفق بازاریابی برای افزایش فروش

پنج فن وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. این فنون کاربرد ساده ای دارند و در ایجاد هر کسب و کاری مؤثر هستند 1- همیشه نوآوری داشته باشید هر زمان که چیز جدیدی در کسب و کار...
تحقیقات بازاریابی تحلیلی

پنج شنبه, 11 خرداد 1396 - 09:30

تحقیقات بازاریابی تحلیلی

شرکت های تحقیقات بازار، فرصت های بازاریابی را در اختیار شرکت ها و سازمان ها قرار می دهند و این فرصت، روند بازار، تقسیم بندی بازار، تجزیه و تحلیل SWOT  و اثربخشی بازاریابی را نیز لحاظ می کند. اما...
بایدها و نبایدهای برنامه های وفاداری در صنعت بیمه

چهارشنبه, 10 خرداد 1396 - 13:15

بایدها و نبایدهای برنامه های وفاداری در صنعت بیمه

شرکت های بیمه، طی سالیان سال در کشاکشی بی پایان بر سر مشتریان خود هستند. ابهام بر سر اینکه مشتریان واقعی آنها نمایندگان و بیمه گذاران آنها هستند یا مردمی که از بیمه های آنان استفاده می کنند یا...
بازاریابی اشباع نشده

چهارشنبه, 10 خرداد 1396 - 13:00

بازاریابی اشباع نشده

صاحبان کسب وکار، امروزه بیش از هر زمان دیگری با انبوهی از اطلاعات و داده ها در همه حوزه ها ازجمله بازاریابی و فروش مواجه هستند. پیچیدگی های ارتباط داده ها با مشخصات هر کسب و کار، مسئله ای است که...
چگونه برخی برندهای ژاپنی از بازار محو شدند / از عرش تا فرش

چهارشنبه, 10 خرداد 1396 - 09:30

چگونه برخی برندهای ژاپنی از بازار محو شدند / از عرش تا فرش

اغلب افراد شرکت های ژاپنی را بیشتر با محصولات مربوط به حوزه الکترونیک به یاد می آورند. اگرچه روزگاری این برندها بر بام صنعت الکترونیک بودند، ظاهرا روزهای خوش شان تمام شده است. در کشوری که نخستین...
افکار یک تبلیغاتچی (بخش یازدهم)

سه شنبه, 09 خرداد 1396 - 12:45

افکار یک تبلیغاتچی (بخش یازدهم)

راهکارهای متعددی وجود دارد که بتوان در تصویر سازی تبلیغات از آنها بهره برد تا به بالاترین اثربخشی رسید. در بخش گذشته به دو روش از این راهکارها پرداختیم که می توانستند هر کدام عاملی مؤثر در ایجاد...
خیال پردازی و اثر آن بر تجربه مشتری

سه شنبه, 09 خرداد 1396 - 12:30

خیال پردازی و اثر آن بر تجربه مشتری

تاکنون در یادداشت های بی شمار در خصوص تجربه مشتری و مبانی آن به عنوان متمایزترین ارزشی که امروزه شرکت های دنیا برای آن برنامه ریزی می کنند و در ارائه شگفت انگیزترین آن به مشتریان از یکدیگر پیشی می...
مدیریت بازاریابی فرهنگی

سه شنبه, 09 خرداد 1396 - 09:30

مدیریت بازاریابی فرهنگی

بازاریابی فرهنگی از مقوله های بسیار مهمی است که در فضای دانش کاربردی بازاریابی ایران کمتر به آن پرداخته شده است. منظور از پرداختن، انتشار یک مقاله PDFیا تألیف کتاب نیست، بلکه برنامه ریزی و اجرای...
ضرورت و اهمیت تحقیق و توسعه (R&D) در سازمان

دوشنبه, 08 خرداد 1396 - 12:30

ضرورت و اهمیت تحقیق و توسعه (R&D) در سازمان

ما همواره در طول شبانه روز با حجم بسیاری از داده ها روبه رو هستیم و مدام بمباران داده ای می شویم. چه در مترو باشیم چه در ایستگاه اتوبوس چه در حال رانندگی و چه در حال پیاده روی. سرتاسر شهرها و خیابان ها...
بازاریابی مرده است / خود را به مدیر ارشد وفاداری تبدیل کنید

دوشنبه, 08 خرداد 1396 - 12:15

بازاریابی مرده است / خود را به مدیر ارشد وفاداری تبدیل کنید

خب، شما تمام این مسیر تا انتهای نردبان سازمان را پیموده اید تا تبدیل به مدیر ارشد بازاریابی شوید. خود را تحسین کنید، شما استحقاق آن را دارید!  اما آیا این همه چیز است؟ خب، پس لطفا تسلیت مرا...
استراتژی بازاریابی براساس مسئولیت اجتماعی / این برند های مهربان

دوشنبه, 08 خرداد 1396 - 09:30

استراتژی بازاریابی براساس مسئولیت اجتماعی / این برند های مهربان

امروزه شما بیشتر از گذشته درگیر رقابت می شوید و فضای کمتری هم برای اشتباه دارید. بیکاری دیگر فقط برای کارگرها و کارمندان نیست و طبق گزارشات میزان بیکاری در سطح مدیران ارشد 4برابر شده و 94 درصد مشاغل...
افکار یک تبلیغاتچی (بخش دهم)

یکشنبه, 07 خرداد 1396 - 12:45

افکار یک تبلیغاتچی (بخش دهم)

جلب توجه از نخستین و مهم ترین اهداف یک طرح ریزی تبلیغات است؛ اینکه یک طرح بتواند چشمگیر و جذاب باشد که جلب توجه کند و سپس مفهوم و پیامی را که در آن مخفی شده است به مخاطب منتقل کند. در حقیقت باید با...
خلاقیت برند و غول چراغ جادو

یکشنبه, 07 خرداد 1396 - 09:30

خلاقیت برند و غول چراغ جادو

سیاست گذاری های مدون و راهکارهای بیان شده با عنوان «هفت راهبرد اساسی برای تحول در بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران» توسط معاون محترم امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده است....
بستری جدید برای جذب و رضایت مشتری

شنبه, 06 خرداد 1396 - 09:30

بستری جدید برای جذب و رضایت مشتری

در دنیای امروز، شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که سهم بیشتر سود خود را از دسته کوچکی از مشتریان فعلی به دست آورند. براساس قانون ۲۰-۸۰ پارتو، معمولاً ۸۰درصد سود یک سازمان از طریق ۲۰درصد مشتریان آن...
ویژگی های یک مشاور بازاریابی متخصص

پنج شنبه, 04 خرداد 1396 - 08:30

ویژگی های یک مشاور بازاریابی متخصص

مشاور در معنای عام، یک فرد حرفه ای است که به کسب وکارها برای توسعه فعالیت خود کمک می کند که در علم بازاریابی و فروش باید با دقت نظر بیشتری به آن بپردازیم. باید درک کنیم اصول بازاریابی بیش از آنکه بر...
یک بار هم که شده از تجربه های دنیا درست استفاده کنیم!

چهارشنبه, 03 خرداد 1396 - 12:30

یک بار هم که شده از تجربه های دنیا درست استفاده کنیم!

طراحی یک استراتژی خلاقانه بازاریابی برای وفاداری مشتریان یک موضوع است و رساندن احساسی بی نظیر از تجربه خوب وفادار بودن به برند برای مشتریان، آن هم در زمانی طولانی، موضوع دیگری است. ایده پردازی،...
نحوه معرفی رویداد ریبرندینگ

چهارشنبه, 03 خرداد 1396 - 12:15

نحوه معرفی رویداد ریبرندینگ

فرض کنید می خواهید جهشی به آینده داشته باشید. شما ممکن است یک کسب و کار مستقل و کوچک و در عین حال تثبیت شده داشته باشید که لوگو و دفتر اولیه خود را دارید یا مانند بسیاری از کسب و کارهای کوچک، به اندازه...
«نفرت از برند» و فواید آن!

چهارشنبه, 03 خرداد 1396 - 09:20

«نفرت از برند» و فواید آن!

گفته شده که «نفرت» یک لغت قوی است و احتمالا هرگز واقعی تر از آن در دنیای استراتژی برند وجود نداشته است. «عشق به برند» یک موضوع بحث برانگیز و هدف استراتژی ای است که از نظر محاوره ای، تداوم در گستره...
افکار یک تبلیغاتچی ( بخش نهم)

سه شنبه, 02 خرداد 1396 - 13:00

افکار یک تبلیغاتچی ( بخش نهم)

تبلیغات، حوزه بسیار پر هیجان و جذابی است که می تواند راهگشای برون رفت از انزوای خیلی از سازمان ها و برندها  باشد. تبلیغات در حقیقت می تواند مبدل مشتریان بالقوه به بالفعل باشد در صورتی که صحیح و...
<<  1 [23 4 5 6  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073308-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز