مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
مبحث آموزشی: افکار یک تبلیغاتچی (بخش اول)

یکشنبه, 20 فروردين 1396 - 12:00

مبحث آموزشی: افکار یک تبلیغاتچی (بخش اول)

سومین مجموعه از سلسله مباحث بازاریابی و برند را با عنوان افکار یک تبلیغاتچی آغاز می کنیم و تلاش داریم تا بتوانیم نگرش های صحیح در دنیای تبلیغات و اطلاع رسانی را به اشتراک گذاریم و راهکار های...
نقش بازاریابی درونی بر استراتژی فروش

یکشنبه, 20 فروردين 1396 - 09:30

نقش بازاریابی درونی بر استراتژی فروش

 با گسترش خرید اینترنتی در عصر حاضر، تأثیر برخورد فروشنده بر تصمیم گیری مشتری هنگام خرید رنگ باخته است. فروشندگان و مدیران فروش عصر حاضر باید با استفاده از تکنیک های جدید و با داشتن درک کاملی از...
بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (بخش اول)

شنبه, 19 فروردين 1396 - 12:15

بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (بخش اول)

بازاریابی پارتیزانی که در فارسی به بازاریابی چریکی نیز موسوم است برگردان عبارت Guerrilla Marketing است. واژه Guerrilla به معنی پارتیزان است. بازاریابی پارتیزانی توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان...
شعار انتخاباتی، مهم ترین محصول بازاریابی سیاسی / نگاهی تحلیلی به فرآیند بسیار پیچیده و پر اهمیت بازاریابی سیاسی

شنبه, 19 فروردين 1396 - 09:20

شعار انتخاباتی، مهم ترین محصول بازاریابی سیاسی / نگاهی تحلیلی به فرآیند بسیار پیچیده و پر اهمیت بازاریابی سیاسی

در بازار سیاسی اصلی ترین نوع تعامل، انتخابات است که با وجود اینکه نظم مشخصی در برگزاری دوره ای آن وجود دارد و در بازه های زمانی مشخصی رخ می دهد ولی هیچ قرارداد و تعهدی بین خریدار و فروشنده ایجاد نمی...
3میلیون دلار فرش دستباف به چین صادر شد / رقیب ایران در بازار جهانی فرش، مشتری محصولات ایرانی شد

پنج شنبه, 17 فروردين 1396 - 09:10

3میلیون دلار فرش دستباف به چین صادر شد / رقیب ایران در بازار جهانی فرش، مشتری محصولات ایرانی شد

رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: چین که در چند سال گذشته رقیب ما در بازار جهانی فرش بود، امروز به یکی از 10 کشور اصلی واردکننده فرش دستباف ایران تبدیل شده است. حمید کارگر در گفت و گو با ایرنا به روند رو به...
تبلیغات اتومبیل تسلا / تبلیغات مفهومی با بودجه صفر

چهارشنبه, 16 فروردين 1396 - 09:30

تبلیغات اتومبیل تسلا / تبلیغات مفهومی با بودجه صفر

خودروی Model 3 جدید تسلا نشان دهنده اوج استراتژی ای است كه امكان تبدیل شدن به یك برند جهانی را برای شركت بدون اندكی تبلیغات به وجود آورده است. این سازنده خودرو های برقی با وجود عدم همكاری با هر گونه...
از فشار دادن یک دکمه در زبانه کفش تا سفارش پیتزا

سه شنبه, 15 فروردين 1396 - 12:30

از فشار دادن یک دکمه در زبانه کفش تا سفارش پیتزا

امروزه آنچه را که پیتزا فروشی های زنجیره ای در مقابل خود می بینند این است که با دست زدن به نوآوری و خلاقیت از پیچ و خم موانع فروش عبور کنند، حتی اگر برخی از راه های سفارش پیتزا عجیب به نظر برسد. برای...
روش های فروش اینترنتی  برای کسب و کارهای کوچک و خانگی / کاتالیزوری به نام بازارهای اینترنتی

سه شنبه, 15 فروردين 1396 - 09:30

روش های فروش اینترنتی برای کسب و کارهای کوچک و خانگی / کاتالیزوری به نام بازارهای اینترنتی

تجارت الکترونیک به تازگی در کشور ما نفوذ بسیار زیادی داشته است و اکثر فروشندگان مایل هستند که از مزایای این روش کم هزینه و پرمنفعت برای بازاریابی و فروش محصولات شان استفاده کنند. در واقع این روش راه...
چند قانون مهم برای افزایش فروش / توسعه ساختار کمیسیون فروش

دوشنبه, 14 فروردين 1396 - 09:30

چند قانون مهم برای افزایش فروش / توسعه ساختار کمیسیون فروش

جذب تیم مناسب برای فروش می تواند دلیل تفاوت پیشرفت کسب وکارهایی باشد که رشد ثابت دارند و آنهایی که پله های پیشرفت را به سرعت طی می کنند. تیم های فروش دارای اثری مثبت و عمیق بر خطوط عملیاتی سازمان...
محتوا پادشاه است

چهارشنبه, 25 اسفند 1395 - 12:15

محتوا پادشاه است

اگر تا دیروز داشتن یکwww توصیه برای گسترش فعالیت یک کسب و کار بود، امروزه داشتن وب سایت از ضروریات هر فعالیت اقتصادی محسوب می شود و توصیه در راستای محتوا و بهتر دیده شدن است. یکی از ابزارهای بهتر دیده...
کلینیک کسب و کار حضوری در «فرصت امروز» / آنچه برای بازاریابی کترینگ باید انجام داد

چهارشنبه, 25 اسفند 1395 - 09:30

کلینیک کسب و کار حضوری در «فرصت امروز» / آنچه برای بازاریابی کترینگ باید انجام داد

تیم مشاوران «فرصت امروز» در قالب برنامه ای به نام «کلینیک کسب و کار» سعی دارد مسائل و مشکلات پیش روی مدیران کسب و کار به ویژه حوزه ارتباط با مشتریان (شناسایی، جذب، حفظ و توسعه مشتری) را در قالب نشست...
کمپین «کرم بزنیم» برند لابورن زیر ذره بین «فرصت امروز» / بازی در زمین خلاقیت

سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 09:40

کمپین «کرم بزنیم» برند لابورن زیر ذره بین «فرصت امروز» / بازی در زمین خلاقیت

کمپین جدید برند لابورن به نام «کرم بزنیم» با تمرکز روی فضای دیجیتال و استفاده از اینستاگرام و مسابقه عکاسی سعی در استفاده هرچه تمام تر از این فضای جذاب و گیرا دارد. این برند برای معرفی محصولات خود و...
مدیریت تجربه مشتری یک نیاز استراتژیک اما پر از چالش

سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 09:00

مدیریت تجربه مشتری یک نیاز استراتژیک اما پر از چالش

هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید بسیار بیشتر از حفظ یک مشتری موجود است با این حال تمام مشتریان یکسان خلق نمی شوند. برخی نیاز به توجه بیشتری از دیگران دارند، بعضی نیاز به پیگیری و راهنمایی های مداوم...
خدمات شگفت انگیز

دوشنبه, 23 اسفند 1395 - 12:30

خدمات شگفت انگیز

آیا شما می توانید از هر مشتری یک میلیون دلار کسب درآمد کنید؟ این عنوان به اهمیت حفظ و وفادار سازی مشتریان می پردازد و طبق وعده ای که داده بودم هر هفته یک نکته مهم را با شما در این خصوص در میان می...
نخستین مسابقه خلاقیت در طراحی بسته بندی شرکت تکدانه / کارزاری برای رقابت آژانس های تبلیغاتی

دوشنبه, 23 اسفند 1395 - 09:30

نخستین مسابقه خلاقیت در طراحی بسته بندی شرکت تکدانه / کارزاری برای رقابت آژانس های تبلیغاتی

تکدانه یکی از برندهای نوشیدنی در ایران است که سابقه فعالیت حدود 20ساله در بازار دارد. بنا به گفته مشاور استراتژی و برند این مجموعه، بسته بندی اولیه محصولات این برند سفید بوده،  اما در دوسال گذشته...
شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای B2B

یکشنبه, 22 اسفند 1395 - 12:15

شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای B2B

شکل کارکرد بازاریابی در کسب و کارهای B2B  (صنعتی) در ایران تا حدی با همکاران خارجی آنها متفاوت است. بازاریابی این گونه شرکت ها (به خصوص آنها که کوچک ترند) بیشتر مرهون روابط است و حتی برخی از آنها...
چگونه برند موفق خود را بسازیم

یکشنبه, 22 اسفند 1395 - 09:40

چگونه برند موفق خود را بسازیم

چرا تولید کنندگان کالاها و خدمات همیشه به دنبال این هستند که برای خود یک برند ایجاد کرده و محصولات خود را تحت آن عرضه کنند در حالی که چنین پروسه ای هزینه های زیادی از قبیل بسته بندی، مجوزها و ثبت های...
نگاهی به نخستین کرم گیاهی محافظ در برابر آلودگی / از آلودگی در امان بمانید

شنبه, 21 اسفند 1395 - 09:40

نگاهی به نخستین کرم گیاهی محافظ در برابر آلودگی / از آلودگی در امان بمانید

امروز مسئله آلودگی هوا که به یک بحران در جامعه تبدیل شده است، یکی از دغدغه های برندها نیز محسوب می شود. برند شون نخستین کرم گیاهی محافظ در برابر آلودگی را به تازگی وارد بازار کرده و به نظر می رسد این...
اهمیت هوش هیجانی در روانشناسی بازاریابی و فروش

چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 12:45

اهمیت هوش هیجانی در روانشناسی بازاریابی و فروش

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم. هوش هیجانی همچنین احتمال نتیجه گیری...
بخش بندی بازار براساس منافع مورد انتظار

چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 12:30

بخش بندی بازار براساس منافع مورد انتظار

بخش بندی بازار به فرآیندی گفته می شود که طی آن بازار هدف یک محصول تولیدی یا یک خدمت قابل ارائه، به گروه هایی از مشتریان آن محصول یا خدمت تقسیم می شود که رفتارهای خرید مشابهی از خود بروز می دهند. یکی...
نگاهی به استراتژی های رقابتی شرکت های «علی بابا» و « ای بی»  در صنعت خرده فروشی اینترنتی چین / نبرد کروکودیل چینی و کوسه آمریکایی

چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 09:40

نگاهی به استراتژی های رقابتی شرکت های «علی بابا» و « ای بی» در صنعت خرده فروشی اینترنتی چین / نبرد کروکودیل چینی و کوسه آمریکایی

علی بابا گروه علی بابا در سال 1999 توسط «جک ما» تأسیس شد. او برخلاف بسیاری از کارآفرینان اینترنتی جهان که در دانشگاه های آمریکایی تحصیل کرده اند یا در سیلیکون ولی مشغول به کار بوده اند، در یکی از...
مشتریان رنگارنگ؛ شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان  (بخش دوم)

سه شنبه, 17 اسفند 1395 - 12:45

مشتریان رنگارنگ؛ شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان (بخش دوم)

در بازاری که ارائه تجارب متمایز به مشتری می تواند تنها راه پیروزی شما باشد، شناخت روحیات و تیپ های شخصیتی مشتری می تواند بهترین راه برای شما به منظور خلق تجارب شگفت انگیز بوده و در این جنگ استراتژیک...
بازاریابی دیجیتال در صنعت جهانگردی / یک راهنمای کامل برای مبتدیان(قسمت2)

سه شنبه, 17 اسفند 1395 - 09:40

بازاریابی دیجیتال در صنعت جهانگردی / یک راهنمای کامل برای مبتدیان(قسمت2)

تنظیم استراتژی بازاریابی خود هنگامی که شخصیت مشتریان خود را ایجاد کردید و محصول یا سرویسی برای ارائه داشتید، شروع به برنامه ریزی برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود کنید. با در نظر گرفتن اینکه...
همه شبیه هم شده ایم

دوشنبه, 16 اسفند 1395 - 13:00

همه شبیه هم شده ایم

رشد، آفت تمام صنوف و کسب و کارهای ما شده است. وقتی به کسادی برمی خوریم، برای بقا گسترش می دهیم و وارد کسب و کارهای دیگر می شویم (فکر می کنیم مرغ همسایه غاز است). وقتی به کسب و کاری موفق می رسیم باز هم...
یک میلیون دلار از هر مشتری

دوشنبه, 16 اسفند 1395 - 12:45

یک میلیون دلار از هر مشتری

اغلب با فروشگاه ها و شرکت هایی مواجه می شوم که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به دنبال ایده های خاص و ویژه هستند تا با استفاده از آنها میزان حفظ و وفاداری مشتریان خود را افزایش دهند و به قول خودشان در...
محصول جدید نان دکتر سبوس زیر ذره بین «فرصت امروز» / نانی که به فکر سلامت شماست

دوشنبه, 16 اسفند 1395 - 09:30

محصول جدید نان دکتر سبوس زیر ذره بین «فرصت امروز» / نانی که به فکر سلامت شماست

نان یکی از قدیمی ترین غذا های بشر است که قسمت عمده ای از انرژی، پروتیین و مواد معدنی شامل کلسیم و برخی ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند. با صنعتی شدن جوامع و تغییر سبک زندگی، بیماری های...
مدیریت فناوری و تصمیم ­گیری­ های استراتژیک

یکشنبه, 15 اسفند 1395 - 13:00

مدیریت فناوری و تصمیم ­گیری­ های استراتژیک

میزان دسترسی شرکت ها به منابع تکنولوژی، کارشناسان خلاق و گروه تحقیق و توسعه پویا به مدیران ارشد اجازه می  دهد تا با اعتماد به نفس کافی تصمیمات راهبردی مناسبی را در پیش بگیرند. در این گونه ...
<<  1 [23 4 5 6  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073288-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز