مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

شنبه, 18 دی 1395 - 12:15

بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدید، نخستین کاری که کردید چه بود؟ شاید چند دقیقه وقت گذاشتید و مقداری چای یا قهوه نوشیدید و صبحانه میل کردید. شاید هم گوشی موبایل خود را بررسی کردید تا مطالبی که در طول...
نگاهی به کمپین مدارس محصول پاپ دنت /  روش جدید بازاریابی در مدارس

شنبه, 18 دی 1395 - 09:30

نگاهی به کمپین مدارس محصول پاپ دنت / روش جدید بازاریابی در مدارس

دنت اخیرا برای معرفی محصول دنت پاپ خود، توزیع آن را در مدارس به عنوان یکی از روش های بازاریابی آغاز کرده است. به نظر می رسد هدف از انجام این کار برندینگ محصول و تثبیت آن در اذهان مصرف کننده باشد و با...
چگونه با ساخت برند شخصی شرکت تجاری خود را ارتقا ببخشیم

چهارشنبه, 15 دی 1395 - 12:15

چگونه با ساخت برند شخصی شرکت تجاری خود را ارتقا ببخشیم

توسعه برندینگ شخصی می تواند درهای بسیاری را به روی افراد گشوده و آنان را در راه رسیدن به رویاهای شان یاری کند. با تمرکز روی توسعه پایدار برندینگ شخصی خواهید دید که حسن شهرت شما به میزان قابل توجهی...
کمپین «آخر زمین» زودفود زیر ذره بین «فرصت امروز» / حمایت از زمین با ایده آخرالزمانی!

چهارشنبه, 15 دی 1395 - 09:30

کمپین «آخر زمین» زودفود زیر ذره بین «فرصت امروز» / حمایت از زمین با ایده آخرالزمانی!

محیط زیست و دغدغه های مرتبط با آن یکی از حوزه های مسئولیت اجتماعی است که برندها سعی در توجه و رسیدگی به آن دارند. حقیقت این است که این دغدغه های زیست محیطی هنوز به فرهنگ عمومی تبدیل نشده و بی توجهی به...
نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

سه شنبه, 14 دی 1395 - 12:45

نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

قدرت رنگ ها عموما از سوی مصرف کنندگان و مشتریان نادیده گرفته می شود. این در حالی است که بسیاری از بازاریاب ها بخش عمده ای از زمان خود را به اندیشیدن درباره رنگ ها و قدرت و میزان اثرگذاری آنها در پروسه...
مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی محصول – بخش ششم

سه شنبه, 14 دی 1395 - 12:30

مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی محصول – بخش ششم

دهمین استراتژی رونمایی محصولات در بخش ششم از سلسله مباحث آموزش بازاریابی و برند را با این مفهوم آغاز می کنیم که این استراتژی به نوبه خود مدعیان بسیار فراوانی برای اجرا دارد، ولی در نهایت نتیجه ای...
بررسی فعالیت های ارتباطاتی برند کیا گالری با دکتر فرزاد مقدم / مشتری یابی با پرستیژ

سه شنبه, 14 دی 1395 - 09:40

بررسی فعالیت های ارتباطاتی برند کیا گالری با دکتر فرزاد مقدم / مشتری یابی با پرستیژ

بیشتر مخاطبان ایرانی، کیا گالری را با جواهراتی ظریف و کم وزن که دیزاینی متفاوت و قیمتی مناسب دارند، می شناسند. در چند سال گذشته کیا گالری شعبه های مختلفی را در تهران و دیگر شهرهای کشور راه اندازی...
برندینگ یک تولیدی جوراب / آیا می توان یک تولیدی کوچک جوراب را به کسب و کاری بین المللی تبدیل کرد؟

دوشنبه, 13 دی 1395 - 12:45

برندینگ یک تولیدی جوراب / آیا می توان یک تولیدی کوچک جوراب را به کسب و کاری بین المللی تبدیل کرد؟

دوستی برایم ایمیلی را ارسال کرد درخصوص کسب و کارش و اینکه از ابتدا بزرگ فکر می کرده و درصدد ایجاد یک تولیدی بزرگ پوشاک بوده است ولی از تولید جوراب (جایی که حساسیت نسبتا کمتر است) شروع کرده اما به علت...
قدرت و دقت کلامی در ارتباط با مشتری

دوشنبه, 13 دی 1395 - 12:30

قدرت و دقت کلامی در ارتباط با مشتری

استفاده از کلمات مناسب در ارتباط با مشتری بسیار حائز اهمیت است، از چه کلماتی استفاده می کنید وقتی مشتری عصبانی است؟ از چه کلماتی استفاده می کنید وقتی مشتری یک دفعه سوال عجیبی می پرسد که تا به حال...
کمپین مسئولیت اجتماعی آپارات زیر ذره بین «فرصت امروز» / تو تنها نیستی...

دوشنبه, 13 دی 1395 - 09:30

کمپین مسئولیت اجتماعی آپارات زیر ذره بین «فرصت امروز» / تو تنها نیستی...

نوجوانی، یکی از دوران های حساس زندگی فرد است که از آن می توان به عنوان دوران شکل گیری شخصیت نام برد. در این دوران نوجوان در مرحله ای قرار دارد که نه کودک است و نه جوان. این مرحله که با تغییرهای جسمی و...
درباره مشتریان؛ پس از خرید

یکشنبه, 12 دی 1395 - 13:00

درباره مشتریان؛ پس از خرید

فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده همیشه هم به خرید ختم نمی شود و رضایت از محصول دلیل لازم اقدام برای خرید است. معمولا پس از استفاده از محصول، مصرف کنندگان سطح عملکرد آن را با میزان انتظارات خود مقایسه می...
استراتژی های رونمایی محصول (بخش پنجم)

یکشنبه, 12 دی 1395 - 12:45

استراتژی های رونمایی محصول (بخش پنجم)

پنجمین بخش از سلسه مباحث استراتژی های رونمایی محصول را با معرفی یک از بهترین و موثرترین و به نوبه خود مهیج ترین استراتژی های رونمایی آغاز می کنیم که خود ارزش بسیار بالایی در ماندگاری برند در ذهن...
دکتر احمد احمدی در گفت وگو با «فرصت امروز» شیوه های بازاریابی آنلاین در ایران را بررسی کرد / «اعتماد» اصل اول بازاریابی آنلاین

یکشنبه, 12 دی 1395 - 09:30

دکتر احمد احمدی در گفت وگو با «فرصت امروز» شیوه های بازاریابی آنلاین در ایران را بررسی کرد / «اعتماد» اصل اول بازاریابی آنلاین

کم هزینه و بسیار کارآمد است، روش های متنوعی برای اجرا دارد و در عصر ارتباطات و فناوری می تواند کاربرد بسیار زیادی برای اهالی کسب وکار داشته باشد؛ «بازاریابی آنلاین». اخیرا پژوهشی درمورد چند کشور...
سلسله درس های بازاریابی و فروش (9)

شنبه, 11 دی 1395 - 12:15

سلسله درس های بازاریابی و فروش (9)

در این بخش می خواهم تعریف متفاوتی از صنعت و بازار را با هم مرور کنیم. معمولا وقتی از دانشجـویان و مدیران می خواهم تعریف شان را از صنعت بگویند بیشتر به صنعت و ساختن و تولید اشاره می کنند و در پس تعریف...
پادکست ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت دوم)

شنبه, 11 دی 1395 - 12:00

پادکست ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت دوم)

پادکست ها که زمانی ابزارهای کم اهمیتی برای اعلام اخبار یا عقاید شخصی افراد در اینترنت به شمار می رفتند، این روزها و پس از استقبال کاربران از پادکست های داستانی، مورد توجه فعالان حوزه بازاریابی و...
ارزیابی فضای رقابتی میان اسنپ و تپ سی با محمد غفاری / پیشرو شدن استراتژی می خواهد

شنبه, 11 دی 1395 - 09:20

ارزیابی فضای رقابتی میان اسنپ و تپ سی با محمد غفاری / پیشرو شدن استراتژی می خواهد

شــرکت های آنلایــن مسافربری با توجه به شکاف و مشکلات تاکسیرانی و آژانس ها روزبه روز در حال رشد و توسعه بازار هستند و اخیرا علاوه بر اسنپ، رقیب جدیدی نیز به نام تپ سی به این سیستم اضافه شده است که به...
5 قدم تا برجسته سازی یک برند در رسانه های بزرگ چاپی

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 13:15

5 قدم تا برجسته سازی یک برند در رسانه های بزرگ چاپی

رسانه های چاپی بسیاری وجود دارند که تعداد مخاطبان آنها ماهانه میلیون ها نفر است. این رسانه ها می توانند ارزش بسیار زیادی در بازاریابی داشته باشند. نکته جالب تر این است که بازاریابی آنلاین نیز می...
آموزش تحقیقات کیفی بازار / سخن آخر

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 12:45

آموزش تحقیقات کیفی بازار / سخن آخر

در جلسات گذشته به بررسی هر یک از تکنیک های پژوهش های کیفی پرداخته شد. منظور از تحقیق کیفی عبارت است از هر نوع تحقیقی که یافته هایی را به دست می دهد که با شیوه هایی غیر از روش های آماری یا هرگونه کمی...
برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 12:30

برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

سیستم خدمات مشتریان در شرکت هیولت پاکارد HP  یکی از نمونه های موفق برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری است. شرکت HP در مرکز تحقیقات بنیادین خود (www. hp. com)  تصمیم گرفت برنامه جامع جهت مدیریت ارتباط با...
نگاهی به کمپین سرآشپز خانگی LG / مشتری یابی با مسابقه آشپزی

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 09:20

نگاهی به کمپین سرآشپز خانگی LG / مشتری یابی با مسابقه آشپزی

در همه جای دنیا مسابقات آشپزی دارای شور و حال خاصی میان مخاطبان است. از مسابقات مستقیم آشپزی میان شرکت کنندگان گرفته تا مسابقات مجازی عکاسی با غذا و هشتگ گذاری همواره با استقبال طرفداران آشپزی و...
پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

سه شنبه, 07 دی 1395 - 12:00

پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

هنگامی که Gale Anne Hurd تولید کننده سریال جذاب و پرطرفدار مردگان متحرک به دنبال آغاز پروژه جدیدی برای تلویزیون بود، از ابزارهای رایج نظیر کتاب های کمیک یا رمان های پرطرفدار الهام نگرفت، بلکه در ایده خود...
مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی محصول – بخش چهارم

سه شنبه, 07 دی 1395 - 11:45

مبحث آموزشی: استراتژی های رونمایی محصول – بخش چهارم

چهارمین بخش از سلسه مباحث استراتژی های رونمایی محصول را آغاز می کنیم؛ با اشاره به اینکه در سه بخش قبلی با شش استراتژی کاربردی و اثربخش در حوزه های مختلف آشنا شدیم و نقاط قوت و ضعف و عوامل به کارگیری...
گام های شخصی سازی دیجیتالی موفقیت آمیز

سه شنبه, 07 دی 1395 - 09:10

گام های شخصی سازی دیجیتالی موفقیت آمیز

مشتریان چه از پیام بازاریابی شما خوش شان بیاید یا نیاید به سرعت، در عرض چند ثانیه، تصمیم می گیرند. اگر پیامی مربوط به محصول خود ارائه کنید مشتری ای راضی به دست می آورید، ولی اگر از دست یافتن به این...
افق مشتری مداری

دوشنبه, 06 دی 1395 - 12:15

افق مشتری مداری

مشتری مهم ترین ناظر بر فعالیت های ما است. تبلیغات اغواگرانه نیازی نداریم بلکه بهترین تبلیغ موثر همان رضایت مشتری است. مشتری به ما وابسته نیست، ما به او وابسته هستیم. مشتری در کار ما یک هدف زود گذر...
ضامن مشتری عصبانی را نکشید!

دوشنبه, 06 دی 1395 - 12:00

ضامن مشتری عصبانی را نکشید!

اگر در سازمان خود به مرحله ای رسیدید که خواسته یا ناخواسته مشتری به هر دلیلی عصبانی شد، باید چند نکته را رعایت کنید تا مشتری عصبانی در سازمان شما منفجر نشود! 1- مشتری عصبانی را پشت خط نگه ندارید در...
پیش بینی هایی برای بازاریابی دیجیتال در سال 2017 / تلفن های همراه در تسخیر تصاویر زنده

دوشنبه, 06 دی 1395 - 09:00

پیش بینی هایی برای بازاریابی دیجیتال در سال 2017 / تلفن های همراه در تسخیر تصاویر زنده

دنیای دیجیتال چند سالی است از سوی فعالان اقتصادی به چشم فرصتی برای بازاریابی خلاقانه و متفاوت دیده می شود و سال به سال فعالیت های تازه ای در این حوزه گسترش می یابد. حالا در آستانه سال جدید میلادی پیش...
مشتری نیازهای خود را چگونه می شناسد؟ (بخش دوم)

یکشنبه, 05 دی 1395 - 12:30

مشتری نیازهای خود را چگونه می شناسد؟ (بخش دوم)

در ادامه مبحث شناخت نیازهای مشتری و به رویکردهای دیگر خواهیم پرداخت. رویکرد دیگری که بر نیازهای مخاطب تمرکز دارد و تا حدی بحث برانگیزتر خواهد بود، نظریه روانکاوی زیگموند فروید است. فروید براساس...
<<  1 [23 4 5 6  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 650 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >