مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
4 قانون بداهه پردازی و ارتباط آنها با پشتیبانی مشتریان / 4قانون فی ، پشتیبان مشتریان

سه شنبه, 10 اسفند 1395 - 09:30

4 قانون بداهه پردازی و ارتباط آنها با پشتیبانی مشتریان / 4قانون فی ، پشتیبان مشتریان

بیایید با هم نگاهی به چهار قانون فِی  (Fay) بیندازیم تا ببینیم که این قوانین چگونه در پشتیبانی مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند: قانون 1: بگویید «بله» نخستین قانون بداهه پردازی «توافق» است....
فیلی که بیدار نشده خواهد مرد

دوشنبه, 09 اسفند 1395 - 12:15

فیلی که بیدار نشده خواهد مرد

صنعت تولید کفش جزو صنایعی است که محصولات ایرانی می توانند از نظر کیفی  (به علت چرم مرغوب ایرانی) با برندهای مطرح دنیا رقابت کنند. این نوشته را به بهانه فعالیت مجدد کفش ملی نوشتم. شاید مدیران این...
همکاری کارن و دیجی کالا در تحویل نخستین خودروی اینترنتی درب منزل مشتری / تحویل خودرو با یک کلیک!

دوشنبه, 09 اسفند 1395 - 09:30

همکاری کارن و دیجی کالا در تحویل نخستین خودروی اینترنتی درب منزل مشتری / تحویل خودرو با یک کلیک!

در منزل خود درحالی که پا روی پای تان انداخته  و نشسته اید زنگ در به صدا در می آید، بسته ای بزرگ انتظارتان را می کشد! سوییچ خودرو تحویل شما داده شده و خودروی تان را درب منزل تحویل می گیرید. این اتفاقی...
برند و تحول در ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای B2B

یکشنبه, 08 اسفند 1395 - 13:15

برند و تحول در ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای B2B

در هر ارتباط موفقیت آمیز بین فروشنده و مشتری در کسب و کارهایB2B، تلاش و منابع فراوانی جهت ایجاد اعتماد متقابل صرف شده است. این اعتماد به مرور و در طول زمان، مرحله به مرحله به وجود می آید. برای نشان...
قوانین شکست در کسب و کار بخش هشتم

یکشنبه, 08 اسفند 1395 - 13:00

قوانین شکست در کسب و کار بخش هشتم

رقبا از آنچه می بینید به شما نزدیک ترند. امروزه خیلی از سازمان ها احساس می کنند که در پیشتازی بسیار سرآمد هستند در صورتی که باید گفت این پیشتازی اگر با استراتژی مستمر و پایداری همراه نباشد نمی تواند...
بازاریابی دیجیتال در صنعت جهانگردی / یک راهنمای کامل برای مبتدیان (قسمت-1)

یکشنبه, 08 اسفند 1395 - 09:30

بازاریابی دیجیتال در صنعت جهانگردی / یک راهنمای کامل برای مبتدیان (قسمت-1)

ظهور اینترنت و تکامل مداوم بازاریابی دیجیتال تاثیری عمیق بر صنعت توریسم داشته، به گونه ای که آن را به مهم ترین ابزار برای هر کسب و کار جهانگردی و توریسم تبدیل کرده است. همزمان، کسب و کارها باید درک...
بسته بندی

شنبه, 07 اسفند 1395 - 12:45

بسته بندی

بسته بندی آنقدر در بازاریابی و فروش مهم شد که بعضی از آن به عنوان P پنجم نام برده و بسته بندی را از زیرمجموعه محصول جدا کردند و در کنار 4P قرار دادند. در خیلی از موارد این بسته بندی است که سبب فروش...
بایدها و نبایدهای اتخاذ استراتژی بازاریابی برای برندهای پوشاک در دوران اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با شیوا شمشیردار / تحقیق و توسعه؛ حلقه مفقوده کسب و کارهای داخلی

شنبه, 07 اسفند 1395 - 09:40

بایدها و نبایدهای اتخاذ استراتژی بازاریابی برای برندهای پوشاک در دوران اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با شیوا شمشیردار / تحقیق و توسعه؛ حلقه مفقوده کسب و کارهای داخلی

با برداشته شدن تحریم ها، بار دیگر بازار ایران مورد توجه برندهای معتبر خارجی پوشاک قرار گرفت. برخی از این برندها در این بازار ورود پیداکرده اند و برخی دیگر نیز درصدد حضور در بازار ایران هستند. این...
سوپرمارکت ها و دغدغه افزایش فروش

چهارشنبه, 04 اسفند 1395 - 12:45

سوپرمارکت ها و دغدغه افزایش فروش

سوپرمارکت ها و فروشگاه ها هر روز بر سنگینی رقابت خود اضافه می کنند. آینده فروش کالا، سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای چیست؟ آیا سوپرمارکت ها جمع می شوند؟ آیا فروشگاه ها به یکه تازی خود ادامه...
تفاوت منحنی پروانه و اثر پروانه ای

چهارشنبه, 04 اسفند 1395 - 12:30

تفاوت منحنی پروانه و اثر پروانه ای

برای توضیح منحنی پروانه ای ابتدا باید مفهوم سازگاری را توضیح دهیم. تصور کنید وارد جکوزی می شوید. ابتدا احساس می کنید آب بسیار داغ است، اما پس از مدتی ماندن در جکوزی دیگر این احساس را ندارید. این به...
نگاهی تحلیلی به فرآیند پیچیده و مهم بازاریابی سیاسی / برند سیاسی، مرواریدِ صدفِ ناشناخته بازاریابی سیاسی

چهارشنبه, 04 اسفند 1395 - 09:50

نگاهی تحلیلی به فرآیند پیچیده و مهم بازاریابی سیاسی / برند سیاسی، مرواریدِ صدفِ ناشناخته بازاریابی سیاسی

بازاریابی یک مفهوم است، مفهومی وسیع و عمیق برای خلق برند تا به واسطه آن سازمان ها و اشخاص بتوانند ارزش ویژه ای خلق کنند و در رقابت و گزینش در جایگاه منحصربه فردی قرار گیرند. برند سازی سیاسی در حقیقت...
6 راه برای وفادارسازی مشتریان

سه شنبه, 03 اسفند 1395 - 12:30

6 راه برای وفادارسازی مشتریان

این روزها دیگر تمامی مدیران کسب و کار می دانند که حفظ مشتریان فعلی و وفادار سازی ایشان از الزامات پایداری کسب وکار است. در این متن سعی دارم بر مبنای تجربیات سازمان های ایرانی شش راه ساده و تاثیر گذار...
قوانین شکست در کسب و کار بخش هفتم

سه شنبه, 03 اسفند 1395 - 12:15

قوانین شکست در کسب و کار بخش هفتم

کسب و کار های امروزی با تمرکز بر دانش جهانی، رشد و ارتقا می یابند و براساس معادلات پیچیده حوزه کسب و کار در بازارهای رقابتی برنده یا بازنده می شوند. از آنجایی که طول عمر سازمان ها در دوران کنونی...
دستیاران صوتی تجارت را متحول می کنند

سه شنبه, 03 اسفند 1395 - 09:40

دستیاران صوتی تجارت را متحول می کنند

انجام خرید و پیشبرد تجارت با استفاده از سامانه های دیجیتالی که از طریق هوش مصنوعی پشتیبانی می شوند، روند جدیدی را به وجود می آورند که دنیای تجارت را متحول می کند. زمانی که در آن کاربران تلفن همراه...
بهبود ارتباط با مشتریان با استفاده از بداهه پردازی

دوشنبه, 02 اسفند 1395 - 12:30

بهبود ارتباط با مشتریان با استفاده از بداهه پردازی

ما در این مطلب در تلاش برای یافتن راه هایی جهت بهبود رابطه خود با مشتریان، بر بداهه پردازی تمرکز می کنیم؛ از نوع همان بداهه پردازان مجنونی که در کلاس های بازیگری، گروه های تئاتر و در برنامه های...
نگاهی به بحث آموزش در بازاریابی / آموزش فروش و بازاریابی در ایران

دوشنبه, 02 اسفند 1395 - 09:40

نگاهی به بحث آموزش در بازاریابی / آموزش فروش و بازاریابی در ایران

در شرایطی که تبلیغات و رسانه ها سهم مهمی در ارتقای نام ها، تخصص ها و فعالیت های گوناگون از جمله اقتصاد دارند، آموزش باکیفیت فروش و بازاریابی را چگونه باید تشخیص داد؟ این یادداشت بدون شک به چالش...
ارزش گذاری مشتریان برای تعیین قیمت

یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 12:30

ارزش گذاری مشتریان برای تعیین قیمت

در استراتژی های قیمت گذاری گاهی اتفاق می افتد که شما مجبور خواهید بود با کاهش قیمت ها، حتی پایین تر از قیمت تمام شده در بازار فعالیت کنید یا در برخی مواقع قیمت های بالاتری نسبت به رقبا انتخاب می کنید...
قوانین شکست در کسب و کار  (بخش ششم)

یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 12:15

قوانین شکست در کسب و کار (بخش ششم)

گاهی بیهوده تلاش می کنیم، گاهی آنقدر مسئله  ساده ای را پیچیده می کنیم و با تمام توان سازمان را در پی ناشناخته ای تا حصول نتیجه ای نامشخص گسیل می سازیم که هیچ حاصلی عاید نمی شود.گاهی سازمان در میدان...
نقش خرید مشارکتی در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان – قسمت سوم / انتخاب شریک سازمانی

یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 09:30

نقش خرید مشارکتی در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان – قسمت سوم / انتخاب شریک سازمانی

متدولوژی هرچه که باشد، آیا راهی برای انتخاب تامین کننده مناسب وجود دارد؟ خیلی از شرکت ها هنوز ازCOMPETETIVE BID استفاده می کنند. می توانیم با تامین کنندگانی که رقابتی ترین قیمت را داده اند شروع کنیم و سپس...
بنیان ناسازنماهای مدیریت استراتژیک

شنبه, 30 بهمن 1395 - 12:45

بنیان ناسازنماهای مدیریت استراتژیک

سازمان ها در معنای وسیع کلمه از شالوده های اصلی اجتماع کنونی اند و مدیریت مهم ترین عامل در حیات، رشد و بالندگی یا مرگ سازمان هاست. مدیر، روند حرکت از وضع موجود به سوی وضعیت مطلوب را هدایت می کند و در...
حقوق مصرف کننده در خدمات پس از فروش خودروسازها

شنبه, 30 بهمن 1395 - 12:30

حقوق مصرف کننده در خدمات پس از فروش خودروسازها

مصرف کننده در حوزه خدمات پس از فروش در حوزه خودرو دارای حق و حقوقی است. براساس قانون حمایت از حقوق مصرف كنندگان خودرو (مصوب مجلس شورای اسلامی به شماره 49525/526) و آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق...
گفت وگوی ویژه «فرصت امروز» با دکتر شهریار شفیعی / برندسازی ضرورت شکل گیری اقتصاد مقاومتی

شنبه, 30 بهمن 1395 - 09:40

گفت وگوی ویژه «فرصت امروز» با دکتر شهریار شفیعی / برندسازی ضرورت شکل گیری اقتصاد مقاومتی

ورود محصولات برندهای خارجی به داخل کشور با خود فرهنگ و ارزش های آن برند و جامعه ای را که در آن واقع شده به همراه می آورد.  این موضوع حاکی از اهمیت بالای برند سازی در دنیای امروز است. برندهای ایرانی...
مارکتینگ خدمات درمانی در ایران

چهارشنبه, 27 بهمن 1395 - 13:00

مارکتینگ خدمات درمانی در ایران

«چرا مراجعه کنندگان من زیاد نمی شوند؟» این سوال یک دندانپزشک بود که به گفته خودش، سه نوبت مطب خود را تغییر داده و گلایه مند بود که چرا در کوچه، خیابان فرعی و خیابان اصلی، برای افزایش مراجعه کنندگانش...
برند در صنعت بانکداری

چهارشنبه, 27 بهمن 1395 - 12:45

برند در صنعت بانکداری

در گذشته ارزش یک سازمان برحسب املاک، دارایی های ملموس، کارخانه ها و تجهیزاتش اندازه گیری می شد، اما اخیراً خبرگان بازاریابی به این نتیجه رسیده اندکه ارزش واقعی سازمان، جایی بیرون از آن، یعنی در...
برند شهری اصفهان / آغازی برای احیای شکوه نصف جهان

چهارشنبه, 27 بهمن 1395 - 09:40

برند شهری اصفهان / آغازی برای احیای شکوه نصف جهان

امروزه شهرها و به ویژه کلانشهرها در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... از جایگاه و قدرت ویژه ای برخوردار شده اند و حتی در بسیاری موارد به جای کشورها به نقش آفرینان اصلی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... تبدیل...
مرگ مولف؛ در ارتباط با مشتری

سه شنبه, 26 بهمن 1395 - 12:45

مرگ مولف؛ در ارتباط با مشتری

رولان بارت در سال 1968 مقاله کوتاهی را با عنوان «مرگ مولف» به چاپ رساند که سروصدای اندکی کرد اما در سال1977 با ترجمه انگلیسی دوباره به چاپ رسیدو مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و تبدیل به مقاله ای معتبر...
قوانین شکست در کسب و کار بخش پنجم

سه شنبه, 26 بهمن 1395 - 12:30

قوانین شکست در کسب و کار بخش پنجم

در بخش های قبلی با چهار پر کاربرد و اثربخش آشنا شدیم که می توان گفت هرکدام از آنها به تنهایی می توانند مسیر کسب و کاری را تغییر دهند و یک بیزینس را به تعالی یا زوال هدایت کنند. حال اینکه از کدام یک از...
<<  1 [23 4 5 6  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 700 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >