بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

روند لاک‌ پشتی توسعه محصول در کشور

سه شنبه, 08 مهر 1393 - 15:37

روند لاک‌ پشتی توسعه محصول در کشور

باورکردنی نیست؛ فاصله آمدن یک محصول به بازار تا زمان کپی شدن از آن تقریبا یک ماه طول می‌کشد. کپی‌کاری از محصولات کار آسانی است. کافی است شرکتی محصول جدیدی را وارد بازار کند تا بعد از مدتی فقط نام...
چرا بهترین واكنش مشتری واكنش منفی است؟

سه شنبه, 08 مهر 1393 - 15:26

چرا بهترین واكنش مشتری واكنش منفی است؟

بیشتر ما به دنبال حل مشكلات در كسب‌و‌كار خود نیستیم و به بهترین نحو ممكن تلاش می‌كنیم تا جلوی بروزشان را بگیریم و در صورت عدم كسب موفقیت نیز احتمالا در‌صدد طی سریع‌ترین راه برای بازگشت به شرایط...
نگاهی به فرآیند تغییرات در یکی از بانک‌ های خصوصی / فراز و فرود خانه تکانی در حوزه هویت

سه شنبه, 08 مهر 1393 - 15:09

نگاهی به فرآیند تغییرات در یکی از بانک‌ های خصوصی / فراز و فرود خانه تکانی در حوزه هویت

 بسیاری از برندها در حوزه‌های گوناگون، سال‌های متمادی دارای یک هویت مشخص و تثبیت شده در ذهن مخاطبان خود هستند از این‌رو حاضر به خطر کردن نیستند و ترجیح می‌دهند با همان تصویر، لوگو یا شعار...
استادیوم‌ های فوتبال هوشمند خدمات اینترنتی ارائه می‌ دهند

دوشنبه, 07 مهر 1393 - 17:44

استادیوم‌ های فوتبال هوشمند خدمات اینترنتی ارائه می‌ دهند

استادیوم Leviꞌs به طرفداران فوتبال تجربه اینترنت مدرن را پیشنهاد می‌دهد. استادیوم Leviꞌs در سانتا كلارا، خانه جدید تیم فوتبال امریكایی San Francisco 49ers، بسیار مدرن بوده و از آخرین تكنولوژی برای كسب...
خودروی جدید رنو دی‌ اكسیدكربن هوا را كم می‌ كند

دوشنبه, 07 مهر 1393 - 17:31

خودروی جدید رنو دی‌ اكسیدكربن هوا را كم می‌ كند

خودروی مدل Ecolab رنو با تكنولوژی پیشرفته‌تر نسبت به مدل‌های قبلی قادر به كاهش میزان دی‌اكسیدكربن تولیدی است. این خودروها اتومبیل‌های نسل آینده به‌شمار خواهند رفت. مصرف سوخت این خودروی...
استراتژی ارائه محصولات مکمل / هدیه‌ های کوچک اما حساب شده

دوشنبه, 07 مهر 1393 - 17:15

استراتژی ارائه محصولات مکمل / هدیه‌ های کوچک اما حساب شده

همه ما شمال را با کلوچه‌ها و ماهی سفیدش می‌شناسیم. زمانی که به سفر می‌رویم، هم برای مصرف روزانه خودمان هم در زمان برگشت برای سوغات، چند بسته از این کلوچه‌ها را خریداری می‌کنیم. شاید سال‌ها پیش...
راهنمای بازاریابی در شرکت‌ های کوچک و متوسط / تاثیر هوشمندی رقابتی در برنامه‌ ریزی استراتژیک

دوشنبه, 07 مهر 1393 - 16:38

راهنمای بازاریابی در شرکت‌ های کوچک و متوسط / تاثیر هوشمندی رقابتی در برنامه‌ ریزی استراتژیک

در دنیای پرشتاب كنونی شركت‌هایی كه نمی‌توانند پا به پای تغییرات حركت كنند و خود را با شرایط حاكم بر محیط كسب‌و‌كار وفق دهند، ناگزیر از صحنه رقابت حذف خواهند شد. ارزیابی محیط رقابتی از طریق...
ترساندن مردم با مرد جغدی

شنبه, 05 مهر 1393 - 14:37

ترساندن مردم با مرد جغدی

سازندگان فیلم «ارباب اشک‌ها» یا فیلمی اسکاتلندی که با نقدهای خوبی روبه‌رو شده است تصمیم گرفتند برای معرفی فیلم خود دست به ساخت دوربین مخفی بزنند.
زیر و بم پانزدهمین شغل برتر دنیا / تحقیق و توسعه بازار کارآمد اما پرهزینه

شنبه, 05 مهر 1393 - 12:23

زیر و بم پانزدهمین شغل برتر دنیا / تحقیق و توسعه بازار کارآمد اما پرهزینه

رای آنها که جدی‌تر تجارت و تولید را پیگیری می‌کنند، بعضی از واژه‌ها اصطلاحاتی کلیدی به شمار می‌آید که دانستن بیشتر در مورد آن، می‌تواند به بازاریابی بهتر، تولید با کیفیت‌تر، تولید هدفمند،...
Alibaba و فیس‌ بوك در پی جذب بازارهای جدید

شنبه, 05 مهر 1393 - 12:13

Alibaba و فیس‌ بوك در پی جذب بازارهای جدید

در حالی كه یك نام پیشتاز در عرصه تجارت الكترونیك به نام Alibaba خود را برای ثبت ركورد در زمینه IPO (عرضه عمومی و اولیه سهام) در بورس امریكا موسوم به وال‌استریت آماده می‌كند، دومین سایت شبكه اجتماعی بزرگ...
ورود دستگاه وندینگ فروش روزنامه به بازار

شنبه, 05 مهر 1393 - 11:29

ورود دستگاه وندینگ فروش روزنامه به بازار

از این پس یک جایگاه جدید برای عرضه مطبوعات اضافه می‌شود که ممکن است در آینده نزدیک جای کیوسک‌های مطبوعاتی را بگیرد.   این دستگاه وندینگ از سوی شرکتی به نام آساهور طراحی و به بازار عرضه شده است....
نورومارکتینگ؛ روشی جدید برای برقراری ارتباط با مخاطب / دستیابی به عمیق‌ ترین لایه‌ های ذهنی مشتری با مغزشناسی

شنبه, 05 مهر 1393 - 11:24

نورومارکتینگ؛ روشی جدید برای برقراری ارتباط با مخاطب / دستیابی به عمیق‌ ترین لایه‌ های ذهنی مشتری با مغزشناسی

جهان به‌شدت به سمت رشته‌های بین رشته‌ای در حال حرکت است. این بدین معناست که در حال حاضر بیشتر تولیدات علمی درون خود علوم اتفاق نمی‌افتد و در چهارراه‌های علم اتفاق می‌افتد. به‌عنوان مثال، قبلا...
مدیریت برخورد با مشتری

شنبه, 05 مهر 1393 - 10:41

مدیریت برخورد با مشتری

بسیاری از فروشنده‌ها از خودشان می‌پرسند وقتی مشتری در نخستین جلسه مقابل ما نشسته از کجا آغاز کنیم؟ آیا باید مستقیم رفت سر اصل مطلب یا باید سریع کالای خودمان را عرضه کنیم؟ ما توصیه می‌کنیم اجازه بدهید مشتری با فضای کاری شما آشناتر شود و استرس اولیه خود را کم کند، اتاق شما را خوب ببیند و البته خود شما را.  
همراهی همه جانبه شرکت‌ های خارجی با مشتری / تغییر نام برای احترام به مشتری

شنبه, 05 مهر 1393 - 09:59

همراهی همه جانبه شرکت‌ های خارجی با مشتری / تغییر نام برای احترام به مشتری

فعالیت شرکت‌ها و برندهای خارجی روز به روز در کشور گسترده‌تر می‌شود و این حضور گسترده سهم بازار برخی از برندهای داخلی را کمترکرده است. با این حال حضور خارجی‌ها در کشور باعث ایجاد رقابتی تنگاتنگ...
منفعت بفروشید

جمعه, 04 مهر 1393 - 11:23

منفعت بفروشید

می‌گویند یک فروشنده خوب کسی است که به مردم منفعت می‌فروشد. این منفعت می‌تواند برای هر مشتری متفاوت باشد؛ یکی محصولی را به خاطر ظاهر خوبش می‌خواهد، دیگری چون آخرین مدل است آن را می‌خواهد، یا شاید چون دوستش شبیه آن را دارد، با وجود اینکه خودش هیچ نیازی به آن ندارد، آن را می‌خواهد. شما به‌عنوان یک فروشنده حرفه‌ای باید این نیاز را شناسایی کنید.   
بسته‌ بندی مواد‌غذایی: گذشته، حال و آینده

چهارشنبه, 02 مهر 1393 - 10:29

بسته‌ بندی مواد‌غذایی: گذشته، حال و آینده

درك تاریخچه بسته‌بندی مواد‌غذایی، دریچه‌ای به روی گرایشات دنیای مدرن می‌گشاید. در تلاش برای كشف این دیدگاه‌ها، ابتدا به خاستگاه و سرچشمه صنعت بسته‌بندی می‌نگریم كه شاید صدها یا هزاران سال پیش...
افزایش فروش نوشت‌ افزار با توجه به سلیقه مشتری / دانش‌ آموزان قرمز و مشکی را  بیشتر می‌ پسندند

چهارشنبه, 02 مهر 1393 - 09:36

افزایش فروش نوشت‌ افزار با توجه به سلیقه مشتری / دانش‌ آموزان قرمز و مشکی را بیشتر می‌ پسندند

پاییز از راه رسید و باز هم مهر و مدرسه و داستان قدیمی نوشت افزار.این روزها خانواده‌های ایرانی در هر سطح اقتصادی و اجتماعی که باشند، در تکاپوی خرید نوشت‌افزار هستند؛ لوازمی که تا قبل از این توجهی...
فرصت امروز در دستان شما!

سه شنبه, 01 مهر 1393 - 10:00

فرصت امروز در دستان شما!

یکی از فرصت‌هایی که امروز برای خودم خلق کردم این بود که با تعدادی از مشتریان جدید تماس بگیرم و رسانه‌های تبلیغاتی جدیدی را که کشف کرده بودم، به آنها پیشنهاد بدهم. به 15 شرکت زنگ زدم. یکی گفت: ما کلا...
برندینگ عاطفی

سه شنبه, 01 مهر 1393 - 09:57

برندینگ عاطفی

مردم می‌گویند از تبلیغاتی كه مدام جلوی صورت‌شان رژه می‌روند، به تنگ آمده‌اند. مردم می‌خواهند تبلیغات به كارشان بیاید و باری از دوششان بردارد. بازاریابی به رشته‌ای برای حل و فصل مشكلا‌ت مردم...
فورد Edge خودش پارک می‌ کند

سه شنبه, 01 مهر 1393 - 09:49

فورد Edge خودش پارک می‌ کند

فورد Edge مدل 2015 رانندگی را برای رانندگان ساده‌تر کرده است و نه تنها به‌صورت اتوماتیک قادر به پارک کردن خود است بلکه قادر است به‌صورت اتوماتیک از پارک نیز بیرون بیاید.  
کارت عضویت؛ یک روش بازاریابی ساده و سودآور

سه شنبه, 01 مهر 1393 - 09:43

کارت عضویت؛ یک روش بازاریابی ساده و سودآور

در دنیای رقابتی و بازارهای پیچیده بین‌المللی امروز یکی از اولویت‌های سازمان‌ها تامین نیازهای مشتریان و کسب رضایت و اعتماد آنها است. بی‌شک موفقیت یا عدم موفقیت هر سازمانی به رفتار مشتری بستگی...
ظام‌ های دستوری در تقابل با سیستم سنجش عرضه و تقاضا /  قیمت‌ گذاری با رویکرد کوانتومی

سه شنبه, 01 مهر 1393 - 09:20

ظام‌ های دستوری در تقابل با سیستم سنجش عرضه و تقاضا / قیمت‌ گذاری با رویکرد کوانتومی

قیمت از یك نقش محوری درفعالیت‌های اقتصادی برخوردار است. قیمت‌ها در واقع بیانگر ارزش كالاها و خدمات هستند و از این طریق امكان مبادله آنها میسر می‌شود. فزون بر این قیمت در یك سیستم اقتصادی وظیفه هدایت مصرف‌كنندگان، ایجاد انگیزه برای تولیدكنندگان و سرمایه‏گذاران و توزیع درآمد را بر‌عهده دارد.
کارکرد بیانیه جایگاه‌ سازی در برندینگ

دوشنبه, 31 شهریور 1393 - 09:37

کارکرد بیانیه جایگاه‌ سازی در برندینگ

در مباحث کلاسیک بازاریابی، پس از فرآیند بخش‌بندی بازار و انتخاب بازار هدف، به تدوین جایگاه می‌رسیم. برندینگ از دل جایگاه‌سازی (Positioning)  نشأت می‌گیرد و ایجاد یک تصویر واضح و صحیح از برند در ذهن...
كتاب آشپزی با قابلیت خورده شدن

دوشنبه, 31 شهریور 1393 - 09:28

كتاب آشپزی با قابلیت خورده شدن

یك كتاب آشپزی مبتكرانه اخیرا روانه بازار شده كه جنس آن از خمیر گندم است. این كتاب آشپزی به شما یاد خواهد داد كه چگونه لازانیا بپزید.
بازاریابی برای جذب مخاطبان آنلاین

دوشنبه, 31 شهریور 1393 - 09:14

بازاریابی برای جذب مخاطبان آنلاین

اسكات استارتن، با نگارش كتاب «پایان بازاریابی، شروع جذب مخاطب» نكات جالب توجهی را به همكارانش كه در حرفه بازاریابی مشغول هستند، گوشزد كرده است كه از بین آن نكات این شش نكته قابل توجه به نظر می‌رسند:  
بازاریابی برای لوازم‌ التحریر در بازار داغ شهریور / اینجا همه چیز بوی تازگی می‌ دهد

دوشنبه, 31 شهریور 1393 - 09:05

بازاریابی برای لوازم‌ التحریر در بازار داغ شهریور / اینجا همه چیز بوی تازگی می‌ دهد

با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید بازار نوشت‌افزار داغ داغ می‌شود، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مغازه‌های کوچک و بزرگ و حتی دست‌فروش‌ها سازوکار خود را با تمرکز بر ارائه محصولاتی چون لوازم‌التحریر و...
حاشیه‌ نگاری سمینار آسیب‌ شناسی خلق برند / گام‌ های معلق برند سازی در ایران

یکشنبه, 30 شهریور 1393 - 09:31

حاشیه‌ نگاری سمینار آسیب‌ شناسی خلق برند / گام‌ های معلق برند سازی در ایران

چندی پیش دومین سمینار آسیب‌شناسی خلق برند با حضور دکتر محمود محمدیان، دکتر فرزاد مقدم، دکتر آذر صائمیان، مدیر آموزش «انجمن مدیریت ایران» و جمعی از مدیران به همت مدرسه تبلیغات ایده در سالن...
<<  118 119 120 121 122 [123124 125 126  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی