بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

بازسازی جایگاه برند

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 21:34

بازسازی جایگاه برند

اگر بازار در حال رشد و رونق باشد، رقابت چندان هم دشوار نیست. به عبارت دیگر، همه‌چیز در حال صعود است، اما وقتی همه قایق‌ها به زیر آب می‌روند، چه اتفاقی می‌افتد؟ تجارت شما چگونه انجام می‌گیرد؟ در دهه‌های اخیر، تنوع گزینه‌های محصولات و خدمات ارائه شده از سوی شرکت‌های تولیدی و خدماتی بالا رفته و سطح رقابت به طرز حیرت‌انگیزی افزایش یافته است.
فرصت‌ های طلایی برای کسب‌ و‌ کارهای جدید

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 17:55

فرصت‌ های طلایی برای کسب‌ و‌ کارهای جدید

آیا در فکر راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار جدید هستید؟ باید بدانید که این کار به هیچ‌وجه کار آسانی نیست. اوضاع اقتصاد جهانی در حال‌حاضر چندان مطلوب نبوده و جلب مشتری کار چندان آسانی نیست، اما خبر خوب این است که کسب‌و‌کارهای کوچک در حال رشدی وجود دارند و شما با اطلاع از مشاغلی که شانس موفقیت در آنها بیشتر است، می‌توانید کسب‌و‌کار موفقی را راه‌اندازی کنید.  
پرداختن به کلیشه‌ ها ، ممنوع

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 16:04

پرداختن به کلیشه‌ ها ، ممنوع

در سال‌های اخیر، موجی عظیم برای حمایت از محیط‌زیست در کشور ما شکل گرفته است؛ موجی که به‌شدت از کشورهای غربی واروپایی الگوبرداری می‌کند. در میان شرکت‌های داخلی این موضوع بسیار مرسوم است که بدون درنظر گرفتن میزان تاثیرگذاری یک موضوع، آن را از برندهای خارجی به عاریت بگیرند. 
یک تیر و دو نشان برند ها، درآمد زایی از طریق حمایت از محیط‌ زیست / وقتی نام‌ های آشنا با طبیعت همراه می‌ شوند

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 15:41

یک تیر و دو نشان برند ها، درآمد زایی از طریق حمایت از محیط‌ زیست / وقتی نام‌ های آشنا با طبیعت همراه می‌ شوند

بحث محیط‌زیست این روزها آنقدر اهمیت پیدا کرده که بسیاری از برندهای داخلی و خارجی برای کسب محبوبیت، خود را حامی درجه یک محیط‌زیست نشان می‌دهند. آنها ادعا می‌کنند تبلیغاتی که در این راستا انجام می‌دهند، برای‌شان هیچ‌گونه منفعت مالی ندارد و فقط در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود دست به اقدامات این‌چنینی می‌زنند.
فروشی خاطره‌ انگیز با استفاده از روش‌ های نوین جذب مشتری / با سمپلینگ، نبض بازار را در دست بگیرید

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 15:24

فروشی خاطره‌ انگیز با استفاده از روش‌ های نوین جذب مشتری / با سمپلینگ، نبض بازار را در دست بگیرید

می‌گویند یك فروشنده خوب می‌تواند هر چیزی را بفروشد. عصر، عصر رقابتی شدن بازارهاست و هر شرکتی برای بقا در چنین بازاری به شناخت اصول و فنون فروش و روش‌های ترغیب مشتریان نیاز دارد. مدیران به طور دائم...
گزارش «فرصت امروز» از خبرساز شدن بازاریابی چریکی ایرانی / تحقق رویای سفر به فضا در یک کمپین تبلیغاتی

شنبه, 08 شهریور 1393 - 14:38

گزارش «فرصت امروز» از خبرساز شدن بازاریابی چریکی ایرانی / تحقق رویای سفر به فضا در یک کمپین تبلیغاتی

پرهزینه بودن بازاریابی سنتی باعث ایجاد سبک جدیدی از بازاریابی با نام چریکی شده است. بازاریابی چریکی همان‌گونه که از نامش پیداست، مانند جنگ‌های چریکی عمل می‌کند. همان‌طور که در جنگ‌های چریکی و پارتیزانی شاهد حرکات نامنظم و غافلگیرانه هستیم، در بازاریابی چریکی نیز نام تجاری با پروموشن‌ها و برنامه‌های جالب مخاطب را متعجب و به سمت خود جذب می‌کند.
نگاهی به تجربه موفقیت آمیز بازاریابی آنلاین یک برند تولید کننده مبلمان / بازاریابی در ایام تعطیلات

شنبه, 08 شهریور 1393 - 14:19

نگاهی به تجربه موفقیت آمیز بازاریابی آنلاین یک برند تولید کننده مبلمان / بازاریابی در ایام تعطیلات

آیا تا به حال نام «هلگر» را شنیده‌اید؟ اگر نشنیده‌اید شاید باور نکنید که این برند یک برند ایرانی باشد. این شرکت ارائه‌دهنده مبلمان خانگی و اداری مدرن است که تا سال گذشته مخاطبان چندانی نداشت، اما یک اقدام هوشمندانه و خلاقانه باعث شد مخاطبان این برند که تا سال گذشته هیچ شناختی از آن نداشتند، به یک باره چند برابر شوند.
«فرصت امروز» از چگونگی در نظر گرفتن تخفیف و سود گزارش می دهد / تخفیف می تواند باعث سود بیشتر شود

جمعه, 07 شهریور 1393 - 16:12

«فرصت امروز» از چگونگی در نظر گرفتن تخفیف و سود گزارش می دهد / تخفیف می تواند باعث سود بیشتر شود

خریداران زیادی هنگام خرید از فروشنده درخواست تخفیف می‌کنند. اما آیا قیمتی را که فروشنده ذکر کرده، بالاتر از عرف است تا اگر کسی از او درخواست تخفیف کرد، ضرر نکند؟ یا اینکه از همان ابتدا میزان تخفیفی...
بازی آنلاین با حضور لوییس سوآرز

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 14:00

بازی آنلاین با حضور لوییس سوآرز

آژانس تبلیغاتی هلند‌ی Achtung یک بازی طراحی کرد‌ه که شما را به فرار از د‌ست د‌اوران وامی‌د‌ارد‌. طراحی این بازی بسیار سریع اتفاق افتاد‌. آژانس تبلیغاتی هلند‌ی Achtung یك بازی آنلاین به نام «Biteman» ساخته كه به شما اجازه می‌د‌هد‌ تا خود‌ را به جای بازیكن تیم ملی فوتبال اوروگوئه، لوییس سوآرز، قرار د‌هید‌.
عینك‌ های لگو با قطعات رنگارنگ اسباب بازی

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 13:47

عینك‌ های لگو با قطعات رنگارنگ اسباب بازی

یكی از فروشند‌گان سایت eBay د‌ر ژاپن مجموعه‌ای از عینك‌های جالب و شاد‌ موسوم به«Nanoblock Sunbglasses» را د‌ر فروشگاه خود‌ به فروش می‌رساند‌ که با قابلیت تنظیم میزان سایه به فرد‌ امكان بازی با قطعات لگو را می‌د‌هد‌.
وقتی قاب موبایل، گوشی مد‌رن شما را شارژ می‌ كند‌

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 13:29

وقتی قاب موبایل، گوشی مد‌رن شما را شارژ می‌ كند‌

یک شركت اوكراینی به نام«Concepter» قاب وایرلسی برای گوشی هوشمند‌ آی‌فون تولید‌ کرد‌ه که بد‌ون نیاز به باتری، گوشی آی‌فون را از طریق تشعشعات گوشی موبایل شارژ می‌كند‌. این قاب که Lunecase  نام د‌ارد‌، نه تنها با گوشی مد‌رن آی‌فون شما تعامل برقرار كرد‌ه و با نمایش د‌اد‌ه‌ها به شما اطلاع‌رسانی می‌كند‌،
معماری برند‌ از طریق خلق برند‌ی تازه از د‌ل برند‌ ماد‌ر / مراقب فرزند‌ان نوپای خود‌ باشید

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 12:20

معماری برند‌ از طریق خلق برند‌ی تازه از د‌ل برند‌ ماد‌ر / مراقب فرزند‌ان نوپای خود‌ باشید

روزبه روز نام‌هایی جد‌ید‌ی از د‌رون شرکت های بزرگ د‌ر کشور خلق می‌شود‌؛ نام‌هایی که یا د‌ر حوزه فعالیت شرکت ماد‌ر فعالیت می‌کنند‌ یا اینکه د‌ر حوزه جد‌ید‌ی فعال هستند‌. برخی مواقع برند‌...
کمپین چاپ بروشور روشی موثر در بازاریابی

دوشنبه, 03 شهریور 1393 - 13:50

کمپین چاپ بروشور روشی موثر در بازاریابی

چاپ بروشور یکی از کارآمد‌ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات است. توزیع بروشور، ابزاری بالقوه برای باخبر کردن جمعیتی گسترده است. از این روش بازاریابی برای ترویج نام‌های تجاری (برندها) در میان مصرف‌کنندگان استفاده می‌شود.      
عمل به مسئولیت اجتماعی با تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی

دوشنبه, 03 شهریور 1393 - 13:08

عمل به مسئولیت اجتماعی با تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی

شرکت صنایع استیل البرز از جمله اولین شرکت‌های ایرانی بود که با الگو قرار دادن نمونه‌های خارجی به فکر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود‌ افتاد و در همین راستا باشگاه تکواندویی را با عنوان «باشگاه فرهنگی ورزشی استیل البرز» راه‌اندازی کرد.
تبریک ویژه ماه رمضان روی شیشه خشکشویی

دوشنبه, 03 شهریور 1393 - 12:42

تبریک ویژه ماه رمضان روی شیشه خشکشویی

خشکشویی پاکان که در اجرای ایده های خلاق برای راهیابی به بازارهای جدید سرآمد است، همچون گذشته ازطریق شیشه ویترین خود به عنوان رسانه استفاده و پیامی را به مناسبت ماه مبارک رمضان به مشتریانش منتقل کرده است.
ممنوعیت حمل اسلحه در فروشگاه‌ های تارگت

دوشنبه, 03 شهریور 1393 - 12:21

ممنوعیت حمل اسلحه در فروشگاه‌ های تارگت

  فروشگاه زنجیره‌ای تارگت اعلام کرد که سیاست ممنوعیت ورود اسلحه را اتخاذ خواهد کرد و در بیانیه‌ای از مشتریان خواست تا از آوردن اسلحه به داخل این فروشگاه‌ها خودداری کنند. 
فرار اسپانسرهای سوآرز

دوشنبه, 03 شهریور 1393 - 11:58

فرار اسپانسرهای سوآرز

اسپانسرهای شرکت‌های بزرگ علاقه خود را برای استفاده از مهاجم بدنام اروگوئه، لوئیس سوآرز از دست دادند. لوئیس سوآرز در بازی تیم فوتبال اروگوئه مقابل ایتالیا، شانه مدافع ایتالیایی را گاز گرفت و شدیدترین مجازاتی را که تاکنون در جام‌جهانی اجرا شده، متحمل شد.
بررسی «فرصت امروز» از رویکرد مدیریتی جدیدی  به نام «عمل به مسئولیت اجتماعی» / شعارهایی که فقط  «شعار» هستند

شنبه, 01 شهریور 1393 - 17:02

بررسی «فرصت امروز» از رویکرد مدیریتی جدیدی به نام «عمل به مسئولیت اجتماعی» / شعارهایی که فقط «شعار» هستند

این روزها در هر شرکتی که وارد می‌شوید، صحبت از این است که در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت چه اقدام ارزنده‌ای باید انجام شود. اما کمی که موشکافی می‌کنید متوجه می‌شوید مسئولیت اجتماعی آن شرکت فقط به نصب بیلبوردهای تبریک به مناسبت‌های مختلف و برگزاری جشنواره‌ها و کمک‌های خیریه محدود شده است.
تابلوهای ورود‌ ممنوعی که کاربرد‌ ند‌ارند‌

شنبه, 01 شهریور 1393 - 14:46

تابلوهای ورود‌ ممنوعی که کاربرد‌ ند‌ارند‌

بعضیا رو جون به جونشون کنی، منفی بافن. هر چی هم واسه‌شون د‌لیل و برهان بیاری بازم حرف خود‌شونو میزنن. مثلاً اگه با هزار ذوق و شوق و امید‌ و آرزو بهشون بگی که فلان قد‌ر سرمایه جمع کرد‌م و می‌خوام بزنم به کار، همچین با حساب و کتاب و صغرا کبرا چید‌ن، شما رو د‌لسرد‌ میکنن که انگار هیچ کاری توی این د‌نیا شد‌نی نیست.  
توصیه‌ های کارآفرینی اینترنتی از زبان یک فعال اینترنتی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 12:51

توصیه‌ های کارآفرینی اینترنتی از زبان یک فعال اینترنتی

تحقیقات و پایش بازار د‌ر کنار ارزش‌آفرینی مد‌اوم برای مشتری از عوامل اصلی موفقیت یک سایت است.  کسب‌و‌کار اینترنتی ساز‌و‌کارهای خود‌ را د‌ارد‌ که قطعا بد‌ون توجه به آنها نمی‌توان موفق بود‌. تبد‌یل فروشگاه اینترنتی به یک برند‌ باید‌ توام با ارزش‌آفرینی برای مصرف‌کنند‌ه باشد‌.
شغل شریف فروشندگی

پنج شنبه, 30 مرداد 1393 - 13:25

شغل شریف فروشندگی

برخی گمان می‌کنند فروشندگان، موجودات شروری هستند که از تمام تکنیک‌های موجود برای به فروش رساندن محصول یا خدمات خود و کسب درآمد استفاده می‌کنند. فروشندگان به گمان بسیاری از افراد کلکسیونی از شرارت، خودخواهی، عدم صداقت و فریبکاری هستند؛ آنها به نیازهای مشتریان بی‌توجهند و فقط به دنبال آن هستند که پورسانت خود را به دست بیاورند.
نگاهی به تاثیر رنگ ها در برند سازی / مشتریان را با رنگ برند خود جادو کنید

چهارشنبه, 29 مرداد 1393 - 15:29

نگاهی به تاثیر رنگ ها در برند سازی / مشتریان را با رنگ برند خود جادو کنید

رنگ‌هایی مانند قرمز و آبی چه احساسی را در شما به وجود می‌آورند؟ هیجان؟ اشتیاق؟ آرامش؟ توصیه‌های بسیاری در رابطه با بهره‌گیری از مفاهیم روان‌شناسی رنگ‌ها در بازاریابی وجود دارد، اما این توصیه‌ها حقیقتا تا چه حد درست هستند؟
افزایش اعتبار آنلاین

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 18:22

افزایش اعتبار آنلاین

یکی از نکته‌‌های مهمی که باید برای افزایش اعتبار آنلاین مورد توجه قرار داد، این است که كاری كنید تا مشتریان بتوانند به سهولت بازخورد خود را به دوستان و كسانی كه به صورت آنلاین با آنها در ارتباط هستند و نیز سایت‌های مرورگر انتقال دهند.    
برندهایی که می‌ آیند و می‌ مانند

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 17:43

برندهایی که می‌ آیند و می‌ مانند

به دغدغه اصلی صاحبان کسب‌و‌کارها تبدیل شده است. مدیران می‌کوشند تا برند آنها قابلیت‌ همسان‌سازی و شکل‌پذیری با یک مقوله شخصیت‌پذیر خریدنی را داشته باشد.  
بازی با طعم‌ ها در یک شیرینی‌ فروشی خلاق

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 17:25

بازی با طعم‌ ها در یک شیرینی‌ فروشی خلاق

بعضی‌وقت‌ها بازی با اسم‌ها و مزه‌ها باعث خلق محصولی خوشمزه و جذاب می‌شود. اگر به شعبه اسکان «شیرینی‌فروشی کوک» سری زده باشید متوجه این اتفاق خواهید شد. موسس این مجموعه فعالیت خود را از رستوران...
راهنمای پول‌ سازی به شیوه دونالد ترامپ

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 17:00

راهنمای پول‌ سازی به شیوه دونالد ترامپ

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان از نیرومندترین ایده‌ها در بازاریابی استفاده کرد تا مشتریان بیشتری را به دست آورد، از کتاب «بازاریابی از صفر تا صد» کمک بگیرید.«بازاریابی از صفر تا صد» نوشته «دان سکستون» است و با ترجمه سینا قربانلو توسط انتشارات مبلغان به بازار آمده است.  
کسب‌ و‌ کار شرکت‌ های تولید کننده بستنی زیر ذره بین «فرصت امروز» / نوآوری در تولید بستنی حرف اول و آخر را می زند

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 16:26

کسب‌ و‌ کار شرکت‌ های تولید کننده بستنی زیر ذره بین «فرصت امروز» / نوآوری در تولید بستنی حرف اول و آخر را می زند

تابستان فقط هوا نیست که گرم می‌شود؛ بازار خیلی محصولات هم حسابی گرم است از جمله بستنی. روزگاری انتخاب مصرف کنندگان در مورد این کالا به دو سه نوع محدود می‌شد. می‌شد رفت و یک ظرف بستنی را در...
<<  112 113 114 115 116 [117118  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی