بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

کارگاه برندینگ / چرا امور تجاری بیشتر به کارکنان ارتباط دارد تا مشتریان؟

دوشنبه, 04 اسفند 1393 - 09:25

کارگاه برندینگ / چرا امور تجاری بیشتر به کارکنان ارتباط دارد تا مشتریان؟

چند سال پیش، با اصطلاحی به نام underbranding که بیشتر به عناصر زیربنای نام تجاری شرکت توجه می‌کند مواجه شدم. UnderBranding بر سه مطلب تاکید می‌کند: 1-‌ زیربنای یک برندینگ؛ فرهنگ، شرایط و جبران خسارت‌هایی...
خودروی جدید نیسان در تاریكی شب می‌ درخشد

دوشنبه, 04 اسفند 1393 - 09:03

خودروی جدید نیسان در تاریكی شب می‌ درخشد

قبل از این می‌توانستید خودروی خود را با استفاده از رنگ‌ها و برچسب‌های شبرنگی منحصر به فرد كنید اما خودروی Leaf و هم‌آور نیسان با رنگ آبی متمایل به سبز كمی با بقیه متفاوت است. این خودرو با استفاده از...
استراتژی‌ های بازاریابی پیش از تعطیلات برای محصولات خوراکی شب عید / برای 21 روز پایانی سال برنامه‌ ریزی کنید

دوشنبه, 04 اسفند 1393 - 08:58

استراتژی‌ های بازاریابی پیش از تعطیلات برای محصولات خوراکی شب عید / برای 21 روز پایانی سال برنامه‌ ریزی کنید

ما ایرانی‌ها آداب و رسوم زیبای زیادی داریم که یکی از آنها مهمان‌نوازی است. ایرانیان دوست دارند هرآنچه در توان‌شان است، به مهمان‌شان ارائه دهند. در بعضی شب‌های خاص مانند شب چهارشنبه‌سوری و عید،...
فیس‌ بوك به كاربرانش اجازه تعیین ورثه می‌ دهد

یکشنبه, 03 اسفند 1393 - 10:50

فیس‌ بوك به كاربرانش اجازه تعیین ورثه می‌ دهد

یك فرد به‌عنوان ورثه از میان لیست تماس شما در فیس‌بوك می‌تواند احتمالا با توجه به علایق‌تان صفحه فیس‌بوك‌تان را به طور یادگاری حفظ یا به طور كلی حذف كند. فیس‌بوك حالا دیگر به كاربران خود...
بازاریابی؛ افراد واقعی، انتخاب‌ های واقعی

یکشنبه, 03 اسفند 1393 - 10:25

بازاریابی؛ افراد واقعی، انتخاب‌ های واقعی

گاهی شرکت‌ها اصطلاح بازاریابی را دقیقا برای آنچه معادل فروش یا تبلیغات است، به کار می‌برند. در بعضی سازمان‌های کوچک غیر‌انتفاعی ممکن است وجود فردی به نام بازاریاب پیش‌بینی نشده باشد. در مقابل...
نگاهی بر روند معرفی برندی جديد به بازار صنايع غذايی / طبيعت‌ گرايی در فصل خوشه چينی!

یکشنبه, 03 اسفند 1393 - 10:20

نگاهی بر روند معرفی برندی جديد به بازار صنايع غذايی / طبيعت‌ گرايی در فصل خوشه چينی!

بازار هر صنعت با ورود برندی تازه به هیجان می‌آید. رقبا گوش‌های‌شان تیز می‌شود و مو به مو روند حرکتی برند تازه نفس را دنبال می‌کنند. آنها به این نکته دقت می‌کنند که برند تازه قرار است کدام سهم...
مهران مدیری؛ حسادت و بنز!

شنبه, 02 اسفند 1393 - 09:06

مهران مدیری؛ حسادت و بنز!

1- جشنواره فیلم فجر با مرغ‌های هورمونی‌اش به‌جای سیمرغ به پایان رسیدکه هفته گذشته درباره برندش نوشتم. اما آنچه در حین اختتامیه و بعدش رخ داد جالب توجه بود. اساسا برند‌های فردی مورد حسادتند...
ماتریس بوستون، ابزاری در دست مدیران بازاریابی / شناسایی محصولاتی که مانند گاو شیرده  سود آورند!

شنبه, 02 اسفند 1393 - 07:32

ماتریس بوستون، ابزاری در دست مدیران بازاریابی / شناسایی محصولاتی که مانند گاو شیرده سود آورند!

اگر کسب‌و‌کار شما به شکلی است که در آن به عرضه سبدی از محصولات می‌پردازید، به ابزارهایی نیاز دارید که به وسیله آنها بتوانید جایگاه هر گروه از این محصولات را در میزان سودآوری‌تان تعیین کرده و به...
مانترای برند؛ اوج هنرمندی در توصیف جایگاه برند

چهارشنبه, 29 بهمن 1393 - 07:57

مانترای برند؛ اوج هنرمندی در توصیف جایگاه برند

از جمله المان‌های کلامی مهم برای توصیف برند «مانترای برند»(Brand Mantra) نام دارد که به آن فلسفه یا آوای برند نیز گفته می‌شود‌. مانترای برند یک عبارت یا جمله‌ای متشکل از سه تا پنج کلمه است که ماهیت و...
فعالیت‌ هایی که در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت می‌ شوند

چهارشنبه, 29 بهمن 1393 - 07:20

فعالیت‌ هایی که در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت می‌ شوند

آنچه از گفته‌های کارشناسان و صاحب‌نظران در عرصه تجارت مشهود است، نشان می‌دهد افرادی که در ابتدای خرید از شرکت شما ناراضی می‌شوند، اگر به شکل مناسب به شکایت آنها رسیدگی شود، این امکان را فراهم...
4 راه پیدا كردن نخستین مشتری / برای آنکه در انبوه هیاهوها گم نشویم...

چهارشنبه, 29 بهمن 1393 - 07:00

4 راه پیدا كردن نخستین مشتری / برای آنکه در انبوه هیاهوها گم نشویم...

هر كسب‌وكار كوچكی در روزهای نخست فعالیتش با یك چالش انكارناپذیر روبه‌رو است. صرف نظر از میزان مبتكرانه بودن یك محصول یا خدمت، مشتریان نمی‌توانند بدون داشتن اطلاعات درباره آن، به خرید یك محصول...
نقش سیستم‌ های مدیریت ارتباطی در کسب‌ و‌ کار

سه شنبه, 28 بهمن 1393 - 09:10

نقش سیستم‌ های مدیریت ارتباطی در کسب‌ و‌ کار

شاید سوالاتی در ذهن شما در خصوص سیستم‌های مدیریت ارتباطی خیلی پیشرفته در بازاریابی کسب‌و‌کارها شکل گرفته باشد، اما با توجه به منابع محدودی که در اختیار شما است تاکنون نتوانسته‌اید در مورد این...
تا سال 2025 بازار خودروهای بدون راننده 42 میلیارد دلاری می‌ شود

سه شنبه, 28 بهمن 1393 - 06:27

تا سال 2025 بازار خودروهای بدون راننده 42 میلیارد دلاری می‌ شود

علاقه روزافزون مصرف‌كننده به ابزارهای هوشمند اینترنتی و خودروهای برقی دوستدار محیط زیست باعث شده خودروسازان نوپا به تولید اتومبیل‌های بدون راننده روی بیاورند. دو نمایشگاه مدرن در آمریكا، یكی...
چند پیشنهاد کم هزینه برای رستوران‌ دارها / رستوران‌ داری به سبک پارتیزانی

سه شنبه, 28 بهمن 1393 - 06:09

چند پیشنهاد کم هزینه برای رستوران‌ دارها / رستوران‌ داری به سبک پارتیزانی

کمتر اتفاق می‌افتد که یک کسب‌و‌کار کوچک آنقدر سرمایه در اختیار داشته باشد که بتواند بودجه بزرگی را به فعالیت‌های بازاریابی خود اختصاص دهد. در بازاری که در آن مشتری هر روز با بمباران تبلیغاتی که...
اهمیت موتورهای جست‌ و جوگر در بهینه‌ سازی استراتژی‌ های کسب‌ و‌ کار

دوشنبه, 27 بهمن 1393 - 10:13

اهمیت موتورهای جست‌ و جوگر در بهینه‌ سازی استراتژی‌ های کسب‌ و‌ کار

استراتژی‌های اینترنتی که بیشتر کسب‌و‌کارها از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند، به یکی از بخش‌های اساسی پیشبرد شرکت‌ها در دنیای امروز تبدیل شده است. براساس مطالعات صورت گرفته توسط...
خودرویی که حضور دوچرخه را احساس می‌ كند

دوشنبه, 27 بهمن 1393 - 09:36

خودرویی که حضور دوچرخه را احساس می‌ كند

با توجه به آمار دریافتی، نزدیك به 19 هزار دوچرخه‌سوار هر سال در انگلستان در سوانح جاده‌ای آسیب می بینند. برای حل این مشكل، خودروساز انگلیسی، جگوار لندرور، یك پروژه تحقیقاتی مبتكرانه را با هدف...
نگاهی به دستاوردهای چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی / اینجا فروشگاه نیست، نمایشگاه است

دوشنبه, 27 بهمن 1393 - 08:58

نگاهی به دستاوردهای چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی / اینجا فروشگاه نیست، نمایشگاه است

چندی پیش چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی با شعار «تولید صادرات گرا- بازارهای فراگیر» آغاز به کار کرد و با افزایش چشمگیر حضور شرکت‌های خارجی نیز همراه بود‌. در این نمایشگاه بیش از 280...
نمایش جنبه تاریک و تکان‌ دهنده جام جهانی

یکشنبه, 26 بهمن 1393 - 17:38

نمایش جنبه تاریک و تکان‌ دهنده جام جهانی

در طول برگزاری جام جهانی فوتبال، همه مردم دنیا چشم به آن دوختند. در تلویزیون، از طریق اینترنت و در نمایشگر‌های بزرگ در میادین، پارک‌ها و استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات اکثر افراد شاهد این...
برگزاری کنفرانس مجازی بازاریابی

یکشنبه, 26 بهمن 1393 - 17:27

برگزاری کنفرانس مجازی بازاریابی

دوازدهم مرداد، بزرگ‌ترین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی جهان به‌صورت مجازی در ایران پخش می‌شود.طبق اعلام مرکز آموزش بازرگانی برگزارکننده این کنفرانس مجازی، 18 نفر از مدیران بازاریابی...
موانع اجرای بازاریابی چریکی در ایران / ما طراحی استراتژی بلد نیستیم

یکشنبه, 26 بهمن 1393 - 16:38

موانع اجرای بازاریابی چریکی در ایران / ما طراحی استراتژی بلد نیستیم

بــازاریــابــی چــریــکی(GuerrillaMarketing)  شیوه‌ای غیرمعمول و نامنظم است که برای تغییر عقاید مشتری یا شاید حفظ عقاید او در بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع بازاریابی همان‌طور که از نام...
صحبت کردن در جمع ابزاری برای بازاریابی

یکشنبه, 26 بهمن 1393 - 07:21

صحبت کردن در جمع ابزاری برای بازاریابی

یکی از بهترین روش‌ها برای مشتریان بالقوه آگاه‌سازی درباره شما، شرکت‌تان، محصولات و خدمات شما در مجامع عمومی است. این روش شانسی را برای انتقال مستقیم اطلاعات از شما به مخاطب فراهم می‌کند‌. شما...
مقیاس‌ سازی در تحقیقات بازاریابی

یکشنبه, 26 بهمن 1393 - 06:57

مقیاس‌ سازی در تحقیقات بازاریابی

سنجش و اندازه‌گیری، یکی از فعالیت‌های بنیادین در رشته‌های مختلف علمی است. فرآیند سنجش و سوالات گسترده علمی آن، با یکدیگر در ارتباط نزدیک هستند، به طوری که حد و مرزهای میان آنها اغلب به چشم...
دستورالعمل‌ های مشاوران برند برای پیشی گرفتن از رقبا / چگونه یک برند موفق بسازیم؟

یکشنبه, 26 بهمن 1393 - 06:43

دستورالعمل‌ های مشاوران برند برای پیشی گرفتن از رقبا / چگونه یک برند موفق بسازیم؟

برای خلق یک برند موفق باید به درک عمیقی از ماموریت سازمان و شناخت مشتریان دست پیدا کرد. دستیابی به یک برند مقبول و مشهور کار آسانی نیست، اما تکنیک‌هایی برای این کار وجود دارد که در اکثر موارد به...
آسيب‌ شناسی هويت برندِ جشنواره فيلم فجر/ سيمرغ يا مرغ هورمونی؟

شنبه, 25 بهمن 1393 - 06:54

آسيب‌ شناسی هويت برندِ جشنواره فيلم فجر/ سيمرغ يا مرغ هورمونی؟

در فيلم «مکالمه» فرانسيس فورد کاپولا صحنه‌اي هست که در آن زن و مرد جواني دارند در خيابان قدم مي‌زنند که ناگهان مرد متوجه مي‌شود نگاه زن به جايي جلب شده است. دقت که مي‌کند مي‌بيند زن خيره شده به...
چگونه قلب مشتریان را تصاحب کنیم؟

شنبه, 25 بهمن 1393 - 06:42

چگونه قلب مشتریان را تصاحب کنیم؟

براساس تحقیقات صورت گرفته توسط نهادهای بین‌المللی، عملکرد و فعالیت‌های کارکنان با پاداشی که برای آنها در نظر گرفته‌اند، مرتبط است و تا 63‌درصد می‌تواند در بهره‌وری و انگیزه کارکنان تاثیر...
بازاریابی با اصل کمیابی / عرضه کمتر برای فروش بیشتر!

شنبه, 25 بهمن 1393 - 06:26

بازاریابی با اصل کمیابی / عرضه کمتر برای فروش بیشتر!

تصور کنید در آستانه ورشکستگی هستید یا اجناس در انبارهای‌تان باد کرده است. در این حین به سراغ کدامیک از روش‌های بازاریابی می‌روید؟ تبلیغات؟ بازاریابی همکارانه؟ یا... یکی از بهترین روش‌هایی که در...
اهمیت نام تجاری در کسب‌ و‌ کار

سه شنبه, 21 بهمن 1393 - 09:25

اهمیت نام تجاری در کسب‌ و‌ کار

ایجاد برند تجاری یکی از مهم‌ترین ارکانی است که در کسب‌و‌کارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم را به سمت خود جذب می‌کند‌. توجه داشته باشید که از ابتدای کار، برندی حرفه‌ای برای کسب‌و‌کار...
<<  109 110 111 112 113 [114115 116 117 118  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی