بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

درس‌ هایی از صنعت خودروسازی چین برای ایران / برندینگ جهانی، وامدار میهن‌ پرستی چینی

سه شنبه, 07 بهمن 1393 - 14:06

درس‌ هایی از صنعت خودروسازی چین برای ایران / برندینگ جهانی، وامدار میهن‌ پرستی چینی

این روزها به مرور، ذهن و زبان ایرانی‌ها به تلفظ نام شرکت‌های خودروساز چینی عادت می‌کند. چری، لیفان، جیلی، هافی، ولکس، گریت وال، بایک و... دیگر آن حس ناخوشایند ناشناختگی و عدم اطمینان نسبت به...
پیشرفت فروش محصولات در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

دوشنبه, 06 بهمن 1393 - 13:10

پیشرفت فروش محصولات در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان یعنی واحد فروش را قادر می‌سازد که علاوه بر برنامه‌ریزی فعالیت‌های فروش محصولات شرکت، سیستم فروش را براساس داده‌هایی که به آن...
فوت‌ و‌ فن‌ های یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا / مدیران بازاریابی موفق چه ویژگی‌ هایی دارند؟

دوشنبه, 06 بهمن 1393 - 13:01

فوت‌ و‌ فن‌ های یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا / مدیران بازاریابی موفق چه ویژگی‌ هایی دارند؟

در بسیاری از سازمان‌های ایرانی به جز سازمان‌های بزرگ، واحدی به‌نام مدیریت بازاریابی وجود ندارد و در بهترین حالت، فعالیت‌های این حوزه را قسمت روابط عمومی بر‌عهده می‌گیرد. همچنین وظایف این واحد...
رشد 15 درصدی فروش تلویزیون‌ های تخت

یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 19:35

رشد 15 درصدی فروش تلویزیون‌ های تخت

به گزارش موسسه پژوهش بازارهای جهانی، برگزاری جام‌جهانی 2014 برزیل میزان فروش تلویزیون‌های تخت را در کشورهای جنوب شرق آسیا مانند اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام به 957 هزار دستگاه...
تلاش وال‌ مارت برای برگرداندن سهم بازار

یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 19:23

تلاش وال‌ مارت برای برگرداندن سهم بازار

وال‌مارت غول خرده‌فروشی در پی کاهش استقبال از فروشگاه‌های بزرگ، مدل‌های جدیدی از کسب‌وکار را امتحان می‌کند. به گزارش هافینگتون‌پست، وال‌مارت در پی تغییر عادات خرید مصرف‌کنندگان و کاهش علاقه...
میلیاردر کره‌ ای گوگل را شکست داد

یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 16:41

میلیاردر کره‌ ای گوگل را شکست داد

شرکت ناور (Naver.com) صاحب اپلیکیشن پیام کوتاه لاین (Line)  که با سرمایه یک میلیاردر اهل کره‌جنوبی اداره می‌شود توانسته با عرضه موتور جست‌وجوی بومی از گوگل سبقت بگیرد. به گزارش رویترز، لی‌های جین،...
توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان

یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 16:18

توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان

کتاب «توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان» مجموعه‌ای است از گفت‌وگوهای انجام شده با شناخته‌شده‌ترین چهره‌های بازاریابی و تبلیغات جهان؛ گفت‌وگوهایی که در نشریه «توسعه...
رموز برندهای سوپراستار

یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 14:35

رموز برندهای سوپراستار

ضرب‌المثل معروفی می‏گوید: «خیلی‏ها معروفند ولی محبوب نیستند.» با عنایت به ضرب‌المثل فوق پی می‏بریم در کسب‏و‏کار دنیای مدرن، رسیدن به جایگاه محبوبیت یا تبدیل شدن به برند سوپراستار کار چندان...
گفت‌ و گوی «فرصت امروز» با محمد قاضی‌ زاده، مترجم و گردآورنده کتاب واژه نامه برند / مفهوم برندسازی را محدود نکنید

یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 14:17

گفت‌ و گوی «فرصت امروز» با محمد قاضی‌ زاده، مترجم و گردآورنده کتاب واژه نامه برند / مفهوم برندسازی را محدود نکنید

بسیاری از واژه‌های به کار برده شده در حوزه بازاریابی و تبلیغات در کشور ما به درستی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. همین به کارگیری ناصحیح واژه‌های تخصصی این حوزه باعث سردرگمی بسیاری از شاغلان این...
دراز بکشید و کار کنید

یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 14:16

دراز بکشید و کار کنید

یك شركت ژاپنی تولید‌كننده ابزار‌ها و لوازم یدكی، اخیرا یك میز قابل تنظیم را ساخت كه تختخواب شما را به یك محل كار مجهز تبدیل می‌كند. به گزارش‌ ام‌بی‌ای نیوز،‌Super Gorone Desk‌ با فن‌های خنك‌كننده و نوار چسب‌های تعبیه شده در آن، كامپیوتر شما را وارونه می‌كند و شرایط راحتی را برای كار در رختخواب به وجود خواهد آورد.
داستان همراهی یک سازمان بزرگ با روز ملی هوای پاک / هوای شهرت را داشته‌ باش!

یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 14:02

داستان همراهی یک سازمان بزرگ با روز ملی هوای پاک / هوای شهرت را داشته‌ باش!

اهمیت دادن برندها به محیط پیرامون خود، شیوه‌ای است که سال‌ها توسط بسیاری از شرکت‌های مطرح جهان در حال اجرا است. برندها با این شیوه علاوه بر اجرای مسئولیت اجتماعی، جایگاه خود را نیز میان مشتریان...
اهمیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در تحول کسب‌ و‌ کارها

شنبه, 04 بهمن 1393 - 13:45

اهمیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در تحول کسب‌ و‌ کارها

کسب‌و‌کارهای امروزی شرایط رقابتی بسیار پیچیده‌ای را تجربه می‌کنند. این شرایط سبب شده است که شرکت‌ها در هر کسب‌و‌کاری که هستند به دنبال راهکارهای نوین و مبتکرانه برای استفاده از فرصت‌های...
نگاهی به تجربه موفق تغییر بسته‌ بندی برای احیای یک برند قدیمی / خودنمایی شامپوی قدیمی با لباس تازه

شنبه, 04 بهمن 1393 - 13:20

نگاهی به تجربه موفق تغییر بسته‌ بندی برای احیای یک برند قدیمی / خودنمایی شامپوی قدیمی با لباس تازه

بسیاری از کارشناسان برندسازی معتقدند که گاهی تغییر بسته‌بندی محصولات برای شرکت‌ها لازم است؛ تغییری که باید براساس اصول و قاعده باشد. در کشور ما کمتر اتفاق می‌افتد که شرکت‌های قدیمی اقدام به...
شیوه‌ های شعارگذاری

سه شنبه, 30 دی 1393 - 14:34

شیوه‌ های شعارگذاری

برند مجموعه‌ای از خصوصیات، بسته بندی، رنگ و... را در‌‌بر‌گرفته است که لایه لایه است. اینکه برند چقدر با لایه‌های معنوی و ارزشی درگیر است به لایه‌های بالایی مربوط می‌شود و لایه‌های پایین مربوط...
تاثیر خدمت‌ رسانی به مشتریان در پیشرفت کسب‌ و‌ کارها

سه شنبه, 30 دی 1393 - 13:46

تاثیر خدمت‌ رسانی به مشتریان در پیشرفت کسب‌ و‌ کارها

بیشتر کارشناسان بازاریابی اعتقاد دارند شرکت‌های کوچک نسبت به شرکت‌های بزرگ خدمات بهتری را می‌توانند به مشتریان ارائه دهند. کارآفرینان با استراتژی‌های ویژه‌ای، خدمات عالی را در راستای...
از خوب و بد پروموشن‌ های شبکه‌ ای آگاه شویم / بازاریابی در آسمان با ارائه بلیت رایگان سفر!

سه شنبه, 30 دی 1393 - 13:42

از خوب و بد پروموشن‌ های شبکه‌ ای آگاه شویم / بازاریابی در آسمان با ارائه بلیت رایگان سفر!

اخیرا لینکی در شبکه‌های اجتماعی نظیر وایبر و همچنین به‌صورت ایمیل دست به دست میان کاربران می‌چرخد با این محتوا که با کلیک روی این لینک و ثبت‌نام می‌توانید برنده یک بلیت رایگان سفر از جانب...
چگونه می‌ توان در اینترنت کسب‌ و‌ کارهای بزرگ را به زانو درآورد؟

دوشنبه, 29 دی 1393 - 14:52

چگونه می‌ توان در اینترنت کسب‌ و‌ کارهای بزرگ را به زانو درآورد؟

درست است که اینترنت، رسانه بسیار خوبی برای ایجاد و احداث یک کسب‌و‌کار به حساب می‌آید‌ اما باید در نظر داشت راه‌اندازی تجارت الکترونیکی مانند راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار سنتی است. کسب‌و‌کارهای...
گام جدید مك‌ دونالد برای تازه كردن یک برند کهنه‌ کار

دوشنبه, 29 دی 1393 - 14:39

گام جدید مك‌ دونالد برای تازه كردن یک برند کهنه‌ کار

مك‌دونالد در روزهای نخست سال به احیای پلتفرم دیرینه «I’m lovin’ it» پرداخت و با ساخت یك آگهی تلویزیونی 60ثانیه‌ای روی علامت‌ها خارج از رستوران‌های مك‌دونالد تمركز كرد. در حالی‌كه تیم تبلیغات این...
گام‌ های خلق یک برند حوزه پوشاک / برندهای بزرگ چگونه محبوب می‌ شوند؟

دوشنبه, 29 دی 1393 - 14:35

گام‌ های خلق یک برند حوزه پوشاک / برندهای بزرگ چگونه محبوب می‌ شوند؟

ساخت برند لباس، رویای هر طراح مد و کارآفرینی است که به مسئله مد علاقه‌مند است. حتی اگر فعال این حوزه هم نباشید، صنعت لباس صنعتی دلفریب است و سرمایه‌داران را ترغیب می‌کند که در آن سرمایه‌گذاری...
نقش عمر محصول در کیفیت بازاریابی

یکشنبه, 28 دی 1393 - 13:29

نقش عمر محصول در کیفیت بازاریابی

زمانی که از بازاریابی در شرکت‌ها سخن به میان می‌آید، منظور چهار ستون اصلی است که تمامی شرکت‌ها مایل هستند در بازارهای هدف خود آنها را استوار کنند. محصول، مکان، قیمت و پیشنهادهای ترویجی عناصری...
بررسی استراتژی‌ های بازاریابی رایتل در گفت‌ و گو با دکتر فرزاد مقدم / اپراتوری که به اصل خویش باز می‌ گردد

یکشنبه, 28 دی 1393 - 13:01

بررسی استراتژی‌ های بازاریابی رایتل در گفت‌ و گو با دکتر فرزاد مقدم / اپراتوری که به اصل خویش باز می‌ گردد

رایتل اپراتوری است که ورودش به بازار، پرصدا و پر هیاهو بود. نامی که با آمدنش نوید تکنولوژی‌های تازه و ارتباطات نسل‌های سه و چهار را می‌داد. رایتل با حرکت انفجاری وارد بازار اپراتورها شد، ولی این...
بازاریابی در کسب‌ و‌ کارهای خرد و کوچک

یکشنبه, 28 دی 1393 - 12:59

بازاریابی در کسب‌ و‌ کارهای خرد و کوچک

تـئـوری‌هـای بـازاریابی استراتژیک که توسط مدرسان بزرگ مدیریت تدوین و ارائه شده‌اند، قابل تعمیم در کسب‌و‌کار‌های خرد و کوچک نیز هستند، اما همان‌طور که به کار‌گیری این تئوری‌ها در...
هویت‌ سازی با شعار

شنبه, 27 دی 1393 - 13:06

هویت‌ سازی با شعار

شعار، بیانگر اهداف برند و درواقع مختصرترین و ظریف‌ترین شکل از ادعای یک سازمان است. شعار یکی از ابزارهای ایجاد ریشه است و بدون آن بخش بزرگی از ابزارهایمان کار نمی‌کند. شعارها را با رویکردهای...
بازاریابی، نوعی جنگ دیدگاهی در فروش محصولات

شنبه, 27 دی 1393 - 12:53

بازاریابی، نوعی جنگ دیدگاهی در فروش محصولات

در زمانه کنونی که با چند کلیک ماوس در اینترنت بیشتر نیازهای انسان برآورده می‌شود، بیشتر مالکان کسب‌و‌کارها در حال تغییر مسیرهایی هستند که در گذشته برای برقراری ارتباط با مشتریان مرسوم بوده تا با...
7 نشانه فرارسیدن زمان برون‌ سپاری فعالیت‌ های بازاریابی

شنبه, 27 دی 1393 - 12:48

7 نشانه فرارسیدن زمان برون‌ سپاری فعالیت‌ های بازاریابی

بیشتر شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به جای برون‌سپاری امور بازاریابی، وظایف‌شان را به‌صورت داخلی و با استخدام کارمندان جدید برای پر کردن موقعیت‌های خاص مانند مدیریت بازاریابی انجام دهند. این رویکرد...
تفاوت ارزش‌ ها، چشم‌ انداز، ماموریت، جایگاه و قول برند!

چهارشنبه, 24 دی 1393 - 13:27

تفاوت ارزش‌ ها، چشم‌ انداز، ماموریت، جایگاه و قول برند!

در سال‌های اخیر واژه‌های چشم‌انداز و مأموریت و گاه ارزش‌های سازمان در وب‌سایت‌ها و اقلام تبلیغاتی اکثر کسب‌و‌کارها دیده می‌شود. هنوز شناخت و استفاده دقیق از این مفاهیم جانیفتاده که واژه‌های...
نخستین گوشی واقعا منحنی جهان‌ خاصیت خودترمیمی دارد

چهارشنبه, 24 دی 1393 - 13:05

نخستین گوشی واقعا منحنی جهان‌ خاصیت خودترمیمی دارد

بعد از یكسری خبرپراكنی‌ها، شرکت ال‌جی جزییات رسمی گوشی هوشمند با صفحه منحنی خود، G Flex‌ را اعلام كرده است. قطر این گوشی كه از تكنولوژی نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر برای ایجاد یك منحنی قابل توجه و محسوس...
<<  105 106 107 108 109 [110111 112 113 114  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی