بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

آسیب‌ شناسی برندهای داخلی همراه با دکتر میثم شفیعی، کارشناس بازاریابی / چرا برندهای ایرانی محبوب نیستند؟

سه شنبه, 19 اسفند 1393 - 10:50

آسیب‌ شناسی برندهای داخلی همراه با دکتر میثم شفیعی، کارشناس بازاریابی / چرا برندهای ایرانی محبوب نیستند؟

با کمی دقت به شعبه‌های برندهای داخلی حوزه پوشاک در نقاط مختلف شهر و نگاهی به روند خرید مشتریان متوجه می‌شویم که معمولا مردم محصولات برندهای بزرگ خارجی مانند نایک و آدیداس را بدون ذره‌ای تردید و...
درباره برند / 12 اصل اساسی برای طراحی نام تجاری

دوشنبه, 18 اسفند 1393 - 10:39

درباره برند / 12 اصل اساسی برای طراحی نام تجاری

نام تجاری چیزی است که شما باید برای طراحی آن از روز اول تمرکز کنید. این کار بسیار آسان و مقرون‌به‌صرفه است. هرچند شاید در نگاه اول دشوار به نظر بیاید و مهم باشد که شما چگونه آن را شروع کنید. این 10...
بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب

دوشنبه, 18 اسفند 1393 - 10:27

بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب

بعضی صاحبنظران معتقدند که استفاده از بازاریابی به احزاب امکان می‌دهد علاقه‌مندی‌ها و نیازهای متنوع رأی‌دهندگان را از طریق تحلیل‌های بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل...
دستورالعمل ساخت برند شخصی / برند شدن به سبک شرقی‌ها

دوشنبه, 18 اسفند 1393 - 09:48

دستورالعمل ساخت برند شخصی / برند شدن به سبک شرقی‌ها

در بازار کسب‌و‌کار امروز تمایل به ساخت برند شخصی روند افزایشی شدیدی داشته است، چرا که افراد به اهمیت تاثیر آن در پیشرفت شغلی خود و حتی یافتن کار مناسب بیش از گذشته پی برده‌اند‌. از طرفی تاثیر برند...
قدرت فروش مثبت

یکشنبه, 17 اسفند 1393 - 09:54

قدرت فروش مثبت

فروش مثبت، تنها یادگیری بعضی از تکنیک‌های جدید فروش نیست بلکه یک فلسفه است. فلسفه‌ای که هر چیزی را در زندگی شما تحت تاثیر قرار می‌دهد. نکته‌ای که در رابطه با فروش باید همیشه به‌خاطر داشته باشید،...
مبلمان جدید ایکیا با قابلیت شارژ موبایل

یکشنبه, 17 اسفند 1393 - 09:39

مبلمان جدید ایکیا با قابلیت شارژ موبایل

خرده فروش مبلمان منزل، IKEA، از اولين مجموعه مبلمان مجهز به امكان شارژ وايرلس خود در كنگره جهاني موبايل رونمايي كرد. ميزهاي کنارتخت، لامپ‌ها و ميز تحريرهاي مجهز به ابزار شارژ وايرلس با هدف از بين...
پیشنهادهایی برای استفاده از تقویم‌ های نوروزی به‌ عنوان رسانه‌ سازمان / برای آنکه هم وزن کاغذ دیواری نباشیم...

یکشنبه, 17 اسفند 1393 - 09:14

پیشنهادهایی برای استفاده از تقویم‌ های نوروزی به‌ عنوان رسانه‌ سازمان / برای آنکه هم وزن کاغذ دیواری نباشیم...

ماه اسفند، فصل طراحی سالنامه‌ها و تقویم‌های نوروزی است؛ تقویم‌هایی که اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها از آن به‌منظور قدردانی و عیدی دادن به مشتریانشان استفاده می‌کنند. ارائه تقویم نوروزی از طرف...
بازاریابی موزه، استراتژی‌ ها و تکنیک‌ ها

شنبه, 16 اسفند 1393 - 10:03

بازاریابی موزه، استراتژی‌ ها و تکنیک‌ ها

نقش حیاتی موزه‌ها در جوامع بشری نقشی بدیع، ماندگار و مروج ناب‌ترین پدیده‌های فرهنگی است. موزه ها از معدود مراکز حافظ یادگاران نسل گذشته و در حقیقت فرزندان هنر و تاریخ هستند. هر یک از اشیای موجود...
نقد هفته / تبلیغات ده‌ نمکی می‌ خواهد نه کیارستمی!

شنبه, 16 اسفند 1393 - 10:00

نقد هفته / تبلیغات ده‌ نمکی می‌ خواهد نه کیارستمی!

داستان از آنجا شروع شده که با افزایش رسانه‌های تخصصی و باز شدن فضای نقد در تبلیغات، حالا مدیران خلاقیت، ایده‌پردازان، طراحان و کارگردانان تیزرها و هر فرد موثر در شکل‌گیری یک تبلیغ یا کمپین – از...
استراتژی‌ های بازاریابی نشریات در آستانه سال نو / به‌ درد بخور باشیم!

شنبه, 16 اسفند 1393 - 09:22

استراتژی‌ های بازاریابی نشریات در آستانه سال نو / به‌ درد بخور باشیم!

نزدیک بهار که می‌شود علاوه بر مردم که برای خرید شب عید هیجان دارند، بسیاری سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز هر یک به‌نوعی به تکاپو می‌افتند. عده‌ای خرده ریز‌های مالی و حسابداری خود را چک می‌کنند؛...
برند برای برند یا برند برای مردم؟ ! (2)

چهارشنبه, 13 اسفند 1393 - 09:48

برند برای برند یا برند برای مردم؟ ! (2)

در قسمت اول این یادداشت در هفته پیش این پرسش را مطرح کردیم که آیا برند در ذهن صاحبانش خلق می‌شود و باید براساس اعتقادها و توانایی‌های خالقش گسترش بیابد یا باید از نیازهای مخاطبان و بازار نشأت گیرد...
جایگاه جهانی عکاسی در برند سازی / سبقت تصویر از محصول

چهارشنبه, 13 اسفند 1393 - 09:32

جایگاه جهانی عکاسی در برند سازی / سبقت تصویر از محصول

یک تصویر بیشتر از یک کتاب، داستان یا نوشته‌‌ روی ذهن انسان تاثیر می‌گذارد و نیاز به هیچ ترجمه‌ای ندارد. می‌توان گفت تصویر، یک زبان بین‌المللی است که در هر جای دنیا با هر فردی می‌تواند ارتباط...
نقش کلید واژه‌ ها در تجارت الکترونیک

سه شنبه, 12 اسفند 1393 - 09:25

نقش کلید واژه‌ ها در تجارت الکترونیک

نقش کلید واژه‌ها در تجارت الکترونیک بسیار مهم است و تاثیراتی که می‌تواند بر کسب‌وکار شما بگذارد، اساسی و حیاتی است. بسیاری از شرکت‌هایی که در ایران فعالیت دارند، هنوز به این امر آگاه نیستند که...
جعبه ابزار بازاریابی

سه شنبه, 12 اسفند 1393 - 08:51

جعبه ابزار بازاریابی

اصل اساسی در بازاریابی ارزش قائل شدن برای مصرف‌کننده است و جهت دستیابی‌به موفقیت، سازمان‌ها باید به تغییرات بیرونی پاسخ مناسب دهند‌. چنین پاسخ‌هایی مستلزم تهیه یک برنامه استراتژیک...
نمونه‌ های تبلیغات ویترینی خلاق / بازاریاب شیشه‌ای!

سه شنبه, 12 اسفند 1393 - 08:43

نمونه‌ های تبلیغات ویترینی خلاق / بازاریاب شیشه‌ای!

نوروز در پیش است و کسب‌وکارها برای بازاریابی محصولات‌شان در این برهه اوج فروش از هم سبقت می‌گیرند‌. در ایام شب عید در خیابان‌های شهر و مراکز خرید که قدم بزنید، ویترین‌های رنگارنگ و پرزرق و برقی...
مشتریان ارزشمندترین دارایی نزد کسب‌ و‌ کارها هستند

دوشنبه, 11 اسفند 1393 - 09:23

مشتریان ارزشمندترین دارایی نزد کسب‌ و‌ کارها هستند

اگر شما مالک یکی از کسب‌و‌کارهایی هستید که در بازار فعالیت می‌کند، تا چه میزان برای مشتری خود ارزش قائل هستید؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ارزشمند پنداشتن مشتری تا چه اندازه‌ای...
چگونه كوكاكولا از طراحی هوشمندانه بطری نوشابه برای فروش بهتر استفاده می‌ كند؟

دوشنبه, 11 اسفند 1393 - 09:08

چگونه كوكاكولا از طراحی هوشمندانه بطری نوشابه برای فروش بهتر استفاده می‌ كند؟

اندازه و شكل یك محصول می‌تواند روی میزان تمایل مصرف‌كنندگان به خرید آن تاثیر بگذارد. در‌این‌باره كوكا كولا نمونه موفقی است. طراحی بسته‌بندی همواره از اهمیت زیادی برخوردار است. مسائل مربوط به...
استراتژی‌ های بازاریابی محصولات لوازم خانگی در آستانه نوروز / هیجان فصل صید

دوشنبه, 11 اسفند 1393 - 08:54

استراتژی‌ های بازاریابی محصولات لوازم خانگی در آستانه نوروز / هیجان فصل صید

از گذشته‌ها در کشورمان مرسوم بوده که مردم نزدیک عید خانه‌های خود را نو و آراسته می‌کردند و به جای دور ریختن وسایل قدیمی و صرف هزینه‌های هنگفت برای خرید کالاهای جدید، به تمیزی و پاکیزگی خانه و...
سنجش اثربخشی استراتژی‌ های بازاریابی

یکشنبه, 10 اسفند 1393 - 08:53

سنجش اثربخشی استراتژی‌ های بازاریابی

سنجش نخستین گامی است که به کنترل و سرانجام به بهبود فرآیند بازاریابی منتهی می‌شود. هر شرکتی که سعی در اتخاذ تلاش‌های بازاریابی برای مرحله‌های بعد‌ دارد، باید به این مرحله دقت کند. هنگامی که طرح...
موز هوشمند تولید شد

یکشنبه, 10 اسفند 1393 - 08:36

موز هوشمند تولید شد

شرکت ژاپنی Dole که بزرگ‌ترین صادرکننده میوه و سبزی در جهان است، یک موز هوشمند را به عنوان اولین محصول پوشیدنی - خوردنی تولید کرده است. این موز هوشمند مجهز به GPS بوده و با چراغ‌های LED به شرکت‌کننده...
بازاریابی و برندسازی در صنعت بیمه

یکشنبه, 10 اسفند 1393 - 06:23

بازاریابی و برندسازی در صنعت بیمه

در هرکشوری بیمه‌گرها با توجه به فرهنگ، آداب و سنن، دین ومذهب، وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، استراتژی مناسب خود را برای آن جامعه و آن صنعت مدنظر قرار می‌دهند‌. صنعتی بودن، دولتی بودن و...
10 مهارت طلایی برای جذب مشتری / بقای کسب‌ و‌ کار در دنیای بی‌ رحم مشتریان آگاه

یکشنبه, 10 اسفند 1393 - 06:06

10 مهارت طلایی برای جذب مشتری / بقای کسب‌ و‌ کار در دنیای بی‌ رحم مشتریان آگاه

حفظ مشتری‌های وفادار و جذب مشتری‌های جدید و بالقوه همواره یکی از مهم‌ترین اهداف فعالان انواع کسب‌و‌کارها محسوب می‌شود و تجارت در عصر کنونی با وجود رقیبان متعدد هر لحظه دشوارتر و حساس‌تر...
نقد هفته / نیروی انتظامی ، برند و زاویه اش!

شنبه, 09 اسفند 1393 - 06:59

نقد هفته / نیروی انتظامی ، برند و زاویه اش!

مهم نیست که اسمش پلیس است یا نیروی انتظامی، مهم هم نیست که قبلا چه‌ها بوده. پلیس و کلانتری و کمیته و. . . اینهایش مهم نیست. اما مهم است که بعدا قرار شد این خرده برندهای مجزا، در قالب یک برند قدرتمند عمل...
هشتمین شماره بازاریاب بازارساز منتشر شد

شنبه, 09 اسفند 1393 - 06:50

هشتمین شماره بازاریاب بازارساز منتشر شد

شماره هشتم ماهنامه بازاریابی بازارساز با مجموعه متنوعی از مطالب کاربردی در حوزه بازاریابی و فروش تقدیم مخاطبان شده است. این ماهنامه در‌صدد است تا گام‌های مثبتی در جهت ارتقای مهارت‌های ویزیتوری،...
پیشنهادهای دکتر فرزاد مقدم برای ایجاد برند ملی ایران / مزیت رقابتی داریم  برند ملی نه!

شنبه, 09 اسفند 1393 - 06:23

پیشنهادهای دکتر فرزاد مقدم برای ایجاد برند ملی ایران / مزیت رقابتی داریم برند ملی نه!

چندی پیش ایمیلی با چند تصویر به دستم رسید. ایمیل را با ترس‌و‌لرز که مبادا ویروس باشد، باز کردم. ایمیل شامل چند عکس زیبا و فوق‌العاده از مناطق مختلف کشورمان بود؛ عکس‌هایی که توسط یکی از اساتید...
کارگاه برندینگ / برند‌‌‌ برای برند‌‌‌ یا برند‌‌‌ برای مرد‌‌‌م؟! (1)

چهارشنبه, 06 اسفند 1393 - 10:34

کارگاه برندینگ / برند‌‌‌ برای برند‌‌‌ یا برند‌‌‌ برای مرد‌‌‌م؟! (1)

عنوان این یاد‌‌‌د‌‌‌اشت از یک پاراد‌‌‌وکس و بحث طولانی و قد‌‌‌یمی میان هنرمند‌‌‌ان و اند‌‌‌یشمند‌‌‌ان حوزه هنر و فلسفه برد‌‌‌اشت شد‌‌‌ه است. هنر برای هنر یا هنر برای مرد‌‌‌م؟!...
چهل و یکمین شماره توسعه مهند‌‌‌سی بازار منتشر شد‌‌‌

چهارشنبه, 06 اسفند 1393 - 10:27

چهل و یکمین شماره توسعه مهند‌‌‌سی بازار منتشر شد‌‌‌

چهل و یکمین شماره نشریه توسعه مهند‌‌‌سی بازار منتشر شد‌‌‌. با چاپ این شماره، مجله د‌‌‌ر آستانه نهمین سال انتشار خود‌‌‌ قرار د‌‌‌ارد‌‌‌. این مجله به‌عنوان...
<<  105 106 107 108 109 [110111 112 113 114  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی