بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

جنگ امروز، جنگ هماهنگی است

یکشنبه, 16 فروردين 1394 - 09:40

جنگ امروز، جنگ هماهنگی است

بازاریابی به عبارتی یعنی جذب تمام مشتریان بالقوه بازار به سمت کسب‌و‌کار خودمان یا شناسایی تقاضای بازار و ریختن طرح و برنامه‌ای که تقاضا را به سمت خودمان هدایت کنیم. مثلا در یک صنعت 560 هزار تقاضا...
با این خودرو قهوه سفارش بدهید

یکشنبه, 16 فروردين 1394 - 09:29

با این خودرو قهوه سفارش بدهید

خودروی«Rinspeed Buddi Concept» همه امكانات لازم هنگام رانندگی را به‌طور خودكار برای شما فراهم می‌كند. آینده‌ای كه در آن خودروی «Rinspeed Buddi Concept» بر جاده تسلط یابد، شاید چندان دور از دسترس نیز نباشد. یك شركت...
دفتر یادداشتی که برای استفاده مجدد باید آن را در مایكروفر بگذارید

یکشنبه, 16 فروردين 1394 - 09:25

دفتر یادداشتی که برای استفاده مجدد باید آن را در مایكروفر بگذارید

آنالوگ « Rocketbook» با قابلیت گذاشته شدن در مایكروفر، ضمن صرفه‌جویی در مصرف كاغذ، مانع كند و كاو دیگران در نوشته‌های شما می‌شود و از اسناد دست‌نوشته‌تان در قالب فایل‌های كامپیوتر پشتیبانی خواهد...
بدترین ری دیزاین‌ های سال گذشته / تغییر لوگو به سبک قدیمی‌ ترین بانک‌ های ایرانی

یکشنبه, 16 فروردين 1394 - 09:14

بدترین ری دیزاین‌ های سال گذشته / تغییر لوگو به سبک قدیمی‌ ترین بانک‌ های ایرانی

«اگرچه آبی رنگ روحانی‌تری است ولی هرگز این رنگ نمی‌توانست نمایانگر جهش قدیمی‌ترین بانک ایرانی به سمت تحول، رشد و پویایی بیشتر باشد.» استاد دانشگاه سوره در گفت‌وگویی در مورد رنگ نارنجی جدید...
برند در ایران یک شوخی بامزه است . . .

شنبه, 15 فروردين 1394 - 09:33

برند در ایران یک شوخی بامزه است . . .

14 ژانویه 2004 یک جوان خوشتیپ به اسم «ویل آندریاس پتروس بویل» روی تخت اتاق جراحی خوابید و بدنش را به لیزر جراح سپرد. دکتر تلاش کرد به آرامی حروف خالکوبی شده G-U-C-C-I را پاک کند. قرار بود دکتر پس از این جراحی...
صبحانه همراه با چاپگر سه بعدی

شنبه, 15 فروردين 1394 - 09:28

صبحانه همراه با چاپگر سه بعدی

از این به بعد برای آماده کردن نان صبحانه می‌توانید از چاپگرهای سه‌بعدی استفاده کنید. این چاپگر که PancakeBot نام دارد، روباتی است که می‌تواند نان‌های صبحانه را به‌طور سه‌بعدی چاپ کند. به نقل از اس ام...
پیش‌ بینی‌ هایی برای سال 94 و بعد از آن / سال نو برای برندها چه به همراه دارد؟

شنبه, 15 فروردين 1394 - 09:05

پیش‌ بینی‌ هایی برای سال 94 و بعد از آن / سال نو برای برندها چه به همراه دارد؟

پیش فرض اول: شرکت بین‌المللی مشاوره برندینگ لندور در اوایل سال نو میلادی 2015، نکاتی را برای آینده برندها در سال جدید اعلام کرد. مجله وزین برند ایج ترکیه را که ورق می‌زدم دیدم متناسب با حال و احوال...
خلاق‌ تر و اصیل‌ تر می‌ شویم

چهارشنبه, 27 اسفند 1393 - 13:49

خلاق‌ تر و اصیل‌ تر می‌ شویم

اهمیت دنیای ارتباطات و روابط بین عرضه‌کنندگان و بازار تقاضا در زندگی امروز ما همواره پررنگ‌تر می‌شود. با افزایش تعداد محصولات و خدمات، مباحثی مانند ارزش افزوده ایجاد شده و مزیت‌های رقابتی در...
سال نو با بازاریابی نوین

چهارشنبه, 27 اسفند 1393 - 13:40

سال نو با بازاریابی نوین

فروش و بازاریابی همواره به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین مقوله‌هایی بوده که توجه صاحبان کسب‌و‌کار را به خود جلب کرده و روز به روز به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد. بدون شک افزایش سهم بازار...
پیش‌ بینی‌ هایی برای بازار بسته‌ بندی در سال آینده

چهارشنبه, 27 اسفند 1393 - 13:14

پیش‌ بینی‌ هایی برای بازار بسته‌ بندی در سال آینده

سال 1393 هم به اتمام رسید، درحالی‌که اتفاقات مثبت بسیاری در رابطه با صنعت بسته‌بندی طی این سال رخ داد. اکنون در میان تولید‌کنندگان محصولات مصرفی، بسیاری از تولید‌کنندگان به دنبال استراتژی احیای...
بسته‌ بندی در سالی که گذشت / سالی که سادگی خریدار داشت

چهارشنبه, 27 اسفند 1393 - 12:35

بسته‌ بندی در سالی که گذشت / سالی که سادگی خریدار داشت

صنعت بسته‌بندی ایران در سالی که گذشت، اتفاق خارق‌العاده‌ای را شاهد نبود؛ به‌جز برگزاری چند جشنواره و نمایشگاه مجازی و حقیقی که امید به شکل‌گیری فضای حرفه‌ای نقد و ارزیابی را در میان فعالان...
گوگل، توییتر و فیسبوك، محبوب‌ ترین برندها در رسانه‌ های اجتماعی

سه شنبه, 26 اسفند 1393 - 10:58

گوگل، توییتر و فیسبوك، محبوب‌ ترین برندها در رسانه‌ های اجتماعی

یك شركت نرم‌افزاری تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی به نام «Infegy » واقع در آمریكا اخیرا گزارش سالانه خود موسوم به «50 برند محبوب جهان در سال 2014» را منتشر كرده است. برای انجام این كار با كمك پلتفرم...
موجودی زنده به نام لوگو

سه شنبه, 26 اسفند 1393 - 10:34

موجودی زنده به نام لوگو

هر‌چیزی که در جهان وجود دارد، یک نشانه است. هر رویداد، حادثه، گرافیک، تصویر و عکس، گردهمایی نشانه‌هایی معنادار دارند که به دانسته‌های پیشین ما بازمی‌گردند؛ وگرنه هیچ معنایی از آنها استنباط...
پیش‌ بینی تغییرات حوزه بازاریابی در سال 94 / بازار بازاریابی داغ است

سه شنبه, 26 اسفند 1393 - 09:58

پیش‌ بینی تغییرات حوزه بازاریابی در سال 94 / بازار بازاریابی داغ است

اگر شما هم به‌عنوان مدیر یک کسب‌و‌کار مشغول به فعالیت هستید، احتمالا در این روزهای پایانی سال، دغدغه همگام ماندن با روند تغییرات بازاریابی در سال پیش‌رو و حفظ مزیت رقابتی در بازار، ذهن شما را به...
درباره برند / 10 روش ساخت برند برای کسب‌ و‌ کارهای کوچک

دوشنبه, 25 اسفند 1393 - 10:34

درباره برند / 10 روش ساخت برند برای کسب‌ و‌ کارهای کوچک

همان‌طور که برندینگ برای نام‌های بزرگ اهمیت دارد برای کسب‌و‌کارهای کوچک نیز مهم خواهد بود. در واقع، بسیاری از برند‌های بزرگ سعی دارند مانند شرکت‌های کوچک به منظور جلب توجه مصرف‌کنندگان و...
توییتر پوست اندازی می کند

دوشنبه, 25 اسفند 1393 - 10:26

توییتر پوست اندازی می کند

در سال جدید میلادی، صفحه اصلی توییتر به طور کامل تغییر می‌کند. کوین ویل، معاونت بخش محصولات و الکس روتر معاونت بخش مهندسی توییتر، در گفت‌وگو با سایت تک‌کرانچ این مطلب را عنوان کردند. به گزارش...
نگاهی به استراتژی‌ های موفق بازاریابی در سال 93 / بازاریابی تلفیقی برای مصرف‌ کنندگان کیفیت‌ گرا

دوشنبه, 25 اسفند 1393 - 09:54

نگاهی به استراتژی‌ های موفق بازاریابی در سال 93 / بازاریابی تلفیقی برای مصرف‌ کنندگان کیفیت‌ گرا

بازاریابی در سازمان‌های بزرگ در ایران با توجه به دولتی بودن اقتصاد و شرایط انحصاری برخی برندهای مطرح با برداشت‌های گوناگونی تعبیر شده و باوجود پیشرفت زیاد در علوم بازاریابی جهان در کشور ما تاثیر...
برندی که تاریخچه خود را به كارمندانش آموزش می‌ دهد

دوشنبه, 25 اسفند 1393 - 09:53

برندی که تاریخچه خود را به كارمندانش آموزش می‌ دهد

Campbell می‌خواهد با سنجش اطلاعات كارمندان خود درباره تاریخچه این شركت، توانایی آنها را هنگام صحبت راجع به محصولات خود بالا ببرد. این كار فقط با وارد كردن كلمه «Snackbot» میسر می‌شود. با همكاری...
مبانی نظریه‌ پردازی در بازاریابی

یکشنبه, 24 اسفند 1393 - 10:42

مبانی نظریه‌ پردازی در بازاریابی

با نگاهی گذرا به درون‌مایه کتاب‌های بازاریابی درمی‌یابیم که نویسندگان این رشته، بیشتر به بیان اصول، روش‌ها، تکنیک‌ها، مدل‌ها و فرآیندها پرداخته‌اند. می‌توان گفت در بیشتر این منابع دیدگاه...
نگاهی به وضعیت بازاریابی در سال 93 / بازاریابی ایرانی محصول  چشم و هم‌ چشمی است

یکشنبه, 24 اسفند 1393 - 10:39

نگاهی به وضعیت بازاریابی در سال 93 / بازاریابی ایرانی محصول چشم و هم‌ چشمی است

در کنار پیشرفت قابل توجهی که در سال 93 در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاد، صنعت بازاریابی هم در نوع خود دچار پیشرفت و انقلاب وسیع در عرصه بازاریابی و فروش شده است. سال 93 در مجموع از نظر اقتصادی سال خوبی...
برای قيمت‌ گذاری محصولات از چه نوع سياستی استفاده کنيم

شنبه, 23 اسفند 1393 - 10:16

برای قيمت‌ گذاری محصولات از چه نوع سياستی استفاده کنيم

قيمت‌گذاري محصولات به شيوه‌اي صحيح نيازمند چيزي بيش از انتخاب قيمتي است که صرفا بر اساس بينش و غريزه تعيين شده باشد. سياست‌هاي قيمت‌گذاري مناسب نيازمند اطلاعات، واقعيت‌ها و تجزيه و تحليل است و...
اعتماد

شنبه, 23 اسفند 1393 - 10:12

اعتماد

اعتماد را نمی‌توان درخواست کرد، اعتماد را باید کسب کرد. اعتماد به شکل واژه‌ها ادا نمی‌شود، اعتماد یک نوع احساس است. ایجاد اطمینان در مشتریان احتمالی و جلب اعتماد آنان سخت‌ترین کار برای کسانی است...
پیشنهادهایی برای برندینگ شهرهای ایران / ایده‌ ها دور از اجرا می‌ میرند

شنبه, 23 اسفند 1393 - 09:44

پیشنهادهایی برای برندینگ شهرهای ایران / ایده‌ ها دور از اجرا می‌ میرند

هر توریستی که به ایران می‌آید محال است یکی از شهرهای تاریخی ایران مانند اصفهان، یزد، شیراز و..‌. را نبیند؛ یا به گیلان برود و مزه غذاهای محلی شمالی را نچشد‌. اما چرا آن‌گونه که باید، این شهرها و...
کارگاه برندینگ / نقش فلسفه برند در برندینگ داخلی

چهارشنبه, 20 اسفند 1393 - 10:43

کارگاه برندینگ / نقش فلسفه برند در برندینگ داخلی

در یادداشت چند هفته قبل به توصیف و تبیین واژه مانترای برند که به آن فلسفه برند نیز گفته می‌شود پرداختیم و گفتیم که فلسفه یا مانترای برند عبارت یا جمله‌ای متشکل از سه تا پنج کلمه است که به جوهره اصلی...
فنجان‌ های خوردنی KFC تولد 50 سالگی برند در انگلستان را جشن می‌ گیرند

چهارشنبه, 20 اسفند 1393 - 10:23

فنجان‌ های خوردنی KFC تولد 50 سالگی برند در انگلستان را جشن می‌ گیرند

در فوریه سال 1965 میلادی، چند حادثه مهم رخ داد كه از آن جمله می‌توان به بمباران ویتنام شمالی توسط هواپیماهای آمریكایی، قتل «مالكوم ایكس» فعال سیاهپوست حقوق بشر، سفر ملكه الیزابت دوم به آفریقا و ضبط...
نگاهی به فرآیند بازآفرینی برند تولید کننده لوازم خانگی / ریبرندینگ به سبک ایرانی

چهارشنبه, 20 اسفند 1393 - 10:16

نگاهی به فرآیند بازآفرینی برند تولید کننده لوازم خانگی / ریبرندینگ به سبک ایرانی

برندسازی یا برندینگ فرآیند معنا بخشیدن به یک نام است. این فرآیند مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندینگ شامل...
یادداشتی کوتاه به بهانه نخستین دمیت

سه شنبه, 19 اسفند 1393 - 11:12

یادداشتی کوتاه به بهانه نخستین دمیت

چندی پیش نخستین دورهمی مدیریتی صاحبان کسب و کار با رویکرد توسعه کسب‌و‌کار تحت عنوان «دمیت» با حضور فعالان عرصه صنعت برگزار شد که در نوع و شیوه اجرای نوین خود به‌عنوان گام نخست در‌جهت تبادل...
<<  104 105 106 107 108 [109110 111 112 113  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی