بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

بازاریابی الکترونیکی

یکشنبه, 10 خرداد 1394 - 10:35

بازاریابی الکترونیکی

با گسترش روزافزون فناوری اطلاعات، امروزه بیش از هر زمان دیگری نقش اینترنت در تسریع و تسهیل فعالیت‌های روزانه افراد و همچنین بهبود فرآیندهای کسب وکار نمایان می‌شود. از دیدگاه کسب وکار، اینترنت...
پیشنهادهای دکتر کامبیز حیدرزاده برای نحوه پیگیری فروش شرکت‌ های داخلی / حفظ مشتری با سیستم ردیاب!

یکشنبه, 10 خرداد 1394 - 10:24

پیشنهادهای دکتر کامبیز حیدرزاده برای نحوه پیگیری فروش شرکت‌ های داخلی / حفظ مشتری با سیستم ردیاب!

سازمان‌ها همواره به دنبال جذب مشتری و گسترش بازار خود هستند و با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی در این راستا اقداماتی را انجام می‌دهند. یکی از مسائل مهم در بازاریابی پیدا کردن مشتری و گروه هدف...
درك چالش‌ ها یا حركت به سوی ویرانی

شنبه, 09 خرداد 1394 - 19:23

درك چالش‌ ها یا حركت به سوی ویرانی

شما باید شركت خود را مورد ارزیابی قرار دهید و بهتر است براساس تلاش‌هایی كه در امر بازاریابی داشته است به آن امتیاز بدهید. برای این كار باید قبل از هر كاری به درك چالش‌ها، مسائل و ایرادات استراتژی...
روانشناسی فروش / هنر گوش کردن

شنبه, 09 خرداد 1394 - 14:19

روانشناسی فروش / هنر گوش کردن

گوش کردن مهم‌ترین هنر مصاحبه است. وقتی خوب گوش می‌کنی، هر آنچه که می‌خواهی در اختیارت خواهد بود و جلسه را به بهترین وجه مدیریت خواهی کرد. می‌دانیم که گوش کردن با شنیدن فرق می‌کند و نباید این دو را...
نگاهی به برنامه محبوب «خندوانه»؛ جای خالی مدیر و مشاور برند در برنامه‌های تلویزیونی

شنبه, 09 خرداد 1394 - 10:12

نگاهی به برنامه محبوب «خندوانه»؛ جای خالی مدیر و مشاور برند در برنامه‌های تلویزیونی

1- شبکه نسیم یکی از بد‌ترین ورود‌ها و معرفی‌ها را بین شبکه‌های تلویزیونی داشت. آنقدر سبک و نازل وارد شد و برنامه‌هایش دم‌دستی و پیش‌پاافتاده بود که خیلی زود به یک شبکه درجه چندم تبدیل شد. اما این...
ایجاد تحول در مدیریت دویچه بانک

شنبه, 09 خرداد 1394 - 10:06

ایجاد تحول در مدیریت دویچه بانک

گروه بانکی دویچه بانک، بزرگ‌ترین بانک خصوصی در آلمان از ایجاد تحول در ساختار مدیریت خود خبر می‌دهد. اما به نظر نمی‌رسد این تغییرات سهامداران ناراضی این بانک را که بارها با رسوایی‌های مالی درگیر...
بررسی زوایای تمایل شرکت‌ها و مصرف‌ کنندگان ایرانی به استفاده از اسامی خارجی / مرغ همسایه همچنان غاز است

شنبه, 09 خرداد 1394 - 09:38

بررسی زوایای تمایل شرکت‌ها و مصرف‌ کنندگان ایرانی به استفاده از اسامی خارجی / مرغ همسایه همچنان غاز است

در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، محصولات و تولیدات داخلی توان رقابت با محصولات خارجی را ندارند. از جمله عواملی که باعث این عدم رقابت شده است می‌توان به عدم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های...
گزارشی از کم و کیف بازار محصولات حلال / در این بازار برای همه جا هست

جمعه, 08 خرداد 1394 - 16:53

گزارشی از کم و کیف بازار محصولات حلال / در این بازار برای همه جا هست

نزدیک به 2 میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان زندگی می‌کنند که واژه «حلال» کلامی آشنا و مورد احترام برای آنهاست. واژه حلال، نوع و سبک زندگی ما را به‌صورت همه‌جانبه در برمی‌گیرد، اما از چند دهه قبل...
مهارت‌ های ارتباط با مشتریان شاکی

چهارشنبه, 06 خرداد 1394 - 10:23

مهارت‌ های ارتباط با مشتریان شاکی

تلاطم و آشفتگی بازارها، شکیبایی و حوصله مشتریان را نشانه می‌رود. دامنه اعتراضات مشتری در چنین برهه‌هایی به‌صورت لجام گسیخته افزایش می‌یابد. هوشمندان بازار با آگاهی از این رویداد و تبعات آن بر...
بررسی اصول بازاریابی قومیتی و تقسیم بازار در گفت‌ و گو با دکتر حسن اسماعیل‌پور / خط و نشان برندها برای گسترش جغرافیای کسب‌ و‌ کار

چهارشنبه, 06 خرداد 1394 - 10:11

بررسی اصول بازاریابی قومیتی و تقسیم بازار در گفت‌ و گو با دکتر حسن اسماعیل‌پور / خط و نشان برندها برای گسترش جغرافیای کسب‌ و‌ کار

ایران کشوری است که از قومیت‌های مختلفی با گویش‌های متفاوت تشکیل‌شده و نیاز‌ها و خواسته‌های هر یک از این اقوام براساس منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنند، تغییر می‌کند. در این میان شرکتی‌...
مرد خوش خوراکی که خود را برند کرد / مستر تیستر، خالق برندی خوشمزه

سه شنبه, 05 خرداد 1394 - 10:08

مرد خوش خوراکی که خود را برند کرد / مستر تیستر، خالق برندی خوشمزه

برای برند شدن در یک حوزه لازم نیست دانشمند یا مدیر یک کارخانه باشید، گاهی اتفاقات کوچک و علایق‌تان می‌تواند شما را در راستای برند شدن سوق دهد. مثلا فرض کنید شما فرد کارمندی هستید که همیشه باید...
نگاهی به تاریخچه مك دونالد در هفتاد و پنجمین سالگرد تولدش / برندی که هنوز خوش‌ شانس است

سه شنبه, 05 خرداد 1394 - 09:49

نگاهی به تاریخچه مك دونالد در هفتاد و پنجمین سالگرد تولدش / برندی که هنوز خوش‌ شانس است

برند محبوب مك دونالد هر روز به‌ظاهر از یك محصول جدید رونمایی می‌كند. این برند در حال حاضر نیز مثل سال‌های گذشته خوش شانس است تا حدی که حتی مخالفان مك دونالد نیز لحظه‌ای برای مرور 75 سال فعالیت موفق...
نگاهی به استراتژی‌های بازاریابی شرکت اپل برای محصول جدیدش / مشاوره مد، مانکن و ساعت مچی اپل!

سه شنبه, 05 خرداد 1394 - 09:46

نگاهی به استراتژی‌های بازاریابی شرکت اپل برای محصول جدیدش / مشاوره مد، مانکن و ساعت مچی اپل!

تازه‌ترین محصول اپل مدت کوتاهی است که به بازار آمده و شگفتی دوستداران این برند نامدار را به همراه داشته است. ساعت مچی اپل (Apple Watch)، ابزاری هوشمند است که تنها از نظر ظاهری به یک ساعت مچی معمولی شباهت...
14 واقعیت شگفت‌ انگیز در مورد وال‌ مارت

دوشنبه, 04 خرداد 1394 - 13:02

14 واقعیت شگفت‌ انگیز در مورد وال‌ مارت

وال‌مارت، بزرگ‌ترین شرکت خرده‌فروشی امریکایی که دارای گسترده‌ترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد‌غذایی، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها در جهان است، در سال مالی ۲۰۱۳ با درآمدی معادل ۴۶۹...
شیوه‌های موثر در برندهای موفق

دوشنبه, 04 خرداد 1394 - 10:02

شیوه‌های موثر در برندهای موفق

وقتی‌ نیاز باشد می‌توانیم فهرستی از برندهایی تهیه کنیم که به آنها علاقه‌مند یا از آنها متنفریم. باگذشت زمان مشتری‌ها در طول زندگی خود تصمیماتی می‌گیرند که نشان می‌دهد آنها به برندی خاص در...
مایکروسافت و گوگل از همه رقبای سازمانی جلو می‌ افتند

دوشنبه, 04 خرداد 1394 - 09:59

مایکروسافت و گوگل از همه رقبای سازمانی جلو می‌ افتند

نسل آتی پلتفرم ابزارهای دیجیتال به‌گونه‌ای ارائه می‌شود که امکان اتصال انواع محصولات و سیستم‌ها به آن وجود دارد. مرکز تحقیقاتیForrester اعلام کرده است پلتفرم‌های جدید به‌صورت یکپارچه خدمات...
امانت کتاب، رسمی پسندیده و یک شیوه بازاریابی نو

دوشنبه, 04 خرداد 1394 - 09:41

امانت کتاب، رسمی پسندیده و یک شیوه بازاریابی نو

یکی از غرفه‌هایی که در نمایشگاه کتاب امسال نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کرد، غرفه انتشارات فردین بود که با رسم پسندیده امانت دادن کتاب، مخاطبان کودک خود را به سمت کتابخوانی سوق داد. در ایامی که...
گزارش «فرصت امروز» از نقش روابط عمومی  در بهبود جایگاه کسب‌ و کار / آموزش، حلقه گمشده ارتقای واحد‌های روابط عمومی

دوشنبه, 04 خرداد 1394 - 09:38

گزارش «فرصت امروز» از نقش روابط عمومی در بهبود جایگاه کسب‌ و کار / آموزش، حلقه گمشده ارتقای واحد‌های روابط عمومی

امروزه نقش واحد‌های روابط عمومی در سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت است و می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در یک سازمان جایگاه بسیار مهمی را داشته باشند. با توجه به پیشرفت‌های روزافزون در حوزه...
مدیریت استراتژیک بازاریابی

یکشنبه, 03 خرداد 1394 - 09:55

مدیریت استراتژیک بازاریابی

بازاریابی و استراتژی اشتراکات بسیاری دارند و هر دو آنها حول محور رقابت می‌چرخند. در حقیقت بازاریابان با بهره‌گیری از آموزه‌های استراتژیست‌ها و به‌کار‌گیری جامعیت‌نگری در تمام حوزه‌های...
ضرورت برند سازی درون‌ سازمانی / ارتقای درک کارکنان سازمان از ارزش‌های برند

یکشنبه, 03 خرداد 1394 - 09:45

ضرورت برند سازی درون‌ سازمانی / ارتقای درک کارکنان سازمان از ارزش‌های برند

این روزها سازمان‌های زیادی برای برخوردار شدن از برندی قوی و ارزشمند، سرمایه‌گذاری‌های کلان خود را به سمت برند‌سازی هدایت می‌کنند، با این اندیشه که مفاهیم و ارزش‌های برند از طریق ارتباطات و...
نامهربانی مایکروسافت با قانون‌ شکنان

شنبه, 02 خرداد 1394 - 10:31

نامهربانی مایکروسافت با قانون‌ شکنان

مدیرعامل مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت، ویندوز ۱۰ را به رایگان در اختیار افرادی که نسخه کپی دارند قرار نمی‌دهد. تری میسون، مدیرعامل سیستم عملیاتی مایکروسافت طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت...
لاتِ کوچه خلوت. . .

شنبه, 02 خرداد 1394 - 10:27

لاتِ کوچه خلوت. . .

این روزها فضای بازاریابی و تبلیغات کشور تجربه‌های جدیدی را از سر می‌گذراند. فضای رخوت و سستی و غیر‌حرفه‌ای و امن برای مشاوران حوزه تبلیغات، بازاریابی و برند عوض شده است. آن خلوت امن دستخوش...
گزارش «فرصت امروز» از طرح‌های آتیه بانک‌های ایرانی برای کودکان / بازاریابی در محدوده نگرانی از آینده فرزندان

شنبه, 02 خرداد 1394 - 10:14

گزارش «فرصت امروز» از طرح‌های آتیه بانک‌های ایرانی برای کودکان / بازاریابی در محدوده نگرانی از آینده فرزندان

یکی از دغدغه‌های والدین امروزی نگرانی نسبت‌ به آینده فرزندان خود است. این نگرانی تا اندازه‌ای زیاد است که والدین را مجبور می‌کند به هر نحوی برای کودکان خود سرمایه‌‌گذاری و پس‌انداز ‌کنند. چند...
موسیقی، ابزاری دلنشین برای بازاریابی / مشتری‌ یابی با ساز و آواز

چهارشنبه, 30 ارديبهشت 1394 - 09:46

موسیقی، ابزاری دلنشین برای بازاریابی / مشتری‌ یابی با ساز و آواز

موسیقی تاثیر ویژه‌ای بر مغز ما دارد، به‌ویژه اگر حرف از حافظه و به‌یاد‌سپردن باشد‌. موسیقی تنها بر دل نمی‌نشیند، بلکه راه خود را به مغز و ذهن هم باز کرده و ریتم و آهنگش در حافظه جا خوش می‌کند‌....
13 ویژگی فروشنده موفق

سه شنبه, 29 ارديبهشت 1394 - 10:30

13 ویژگی فروشنده موفق

از 13 کارآفرین جوان پرسیدند که مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی که موفقیت را در فروش تضمین می‌کند؛ کدامند؟ در ادامه پاسخ‌های آنها آمده است که بعضی از آنها بسیار حیرت‌انگیز است. 1- ذهنی شکارگر: در فروش...
نگاهی به یکی از جدیدترین مدل‌ های برند سازی ایران / چگونه بیماری لاعلاج برند خود را درمان کنیم؟

سه شنبه, 29 ارديبهشت 1394 - 10:08

نگاهی به یکی از جدیدترین مدل‌ های برند سازی ایران / چگونه بیماری لاعلاج برند خود را درمان کنیم؟

تا به حال پیش آمده احساس کنید که حال کسب‌و‌کارتان خوب نیست، اما ندانید مشکل از کجا نشات می‌گیرد؟ اخیرا یک کلینیک فوق‌تخصصی برند برای آسیب‌شناسی خلق برند و درمان برندها راه‌اندازی شده که در پنج...
کارکنان شما درباره تجربه مشتری چه می‌ دانند؟

دوشنبه, 28 ارديبهشت 1394 - 10:22

کارکنان شما درباره تجربه مشتری چه می‌ دانند؟

از 20 سال پیش تاکنون در مورد اهمیت تجارب کارکنان با مشتری صحبت می‌شود؛ با این حال متاسفانه در اوج تلاش برای طراحی تجارب مشتری، کارکنان کماکان فراموش شده‌اند. اکثر مدیران می‌گویند: «ما بازخورد...
<<  98 99 100 101 102 [103104 105 106 107  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی