بازاریابی

بازاریابی و یا به عبارت بهتر مارکتینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، علم مارکتینگ، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، استراتژی بازاریابی، بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازاریابی، مفهوم بازاریابی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی آموزشی، روش های بازاریابی، بازاریابی خدمات، جذب مشتری و ... از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد بازاریابی، آموزش بازاریابی و مقاله بازاریابی و فروش علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

روش انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای استراتژی سئو و بازاریابی داخلی

جمعه, 30 شهریور 1397 - 16:32

روش انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای استراتژی سئو و بازاریابی داخلی

هنگامی که یادگیری اصول بازاریابی داخلی را شروع می کنید، احساس می کنید که از سوی افراد حرفه ای با اصول و تاکتیک های متفاوتی بمباران می شوید. احتمالا اولین چیزی که یادگیری آن را آغاز نموده اید، جست...
ریسک بزرگ برای ارتباط مستقیم با مشتری

جمعه, 30 شهریور 1397 - 15:59

ریسک بزرگ برای ارتباط مستقیم با مشتری

کاستا کافی (COSTA COFFEE) دارای کافی شاپ های زنجیره ای در کشورهای مختلف است، این مجموعه حدودا دارای 4000 شعبه در کشورهای مختلف است البته با توجه به اینکه کاستا بخشی از یک شرکت معظم انگلیسی است لذا بیش از 2400...
10 روش برای فروش بیشتر توسط هوش مصنوعی

جمعه, 30 شهریور 1397 - 15:47

10 روش برای فروش بیشتر توسط هوش مصنوعی

هوش مصنوعی ضمن پردازش داده ها به صورت خودکار و به انجام رساندن کارهای فرسایشی، منجر به افزایش بهره وری تیم تان می شود و کمک می کند کارهایی را که یک کامپیوتر نمی تواند انجام دهد، به پایان برسانند. به...
فالوورهای غیرواقعی سودی برای شرکت و برند ندارند

سه شنبه, 27 شهریور 1397 - 11:35

فالوورهای غیرواقعی سودی برای شرکت و برند ندارند

در ماه ژوئن اخیر، کیت ویید(Keith Weed)، مدیر ارشد بازرگانی شرکت یونیلور(Unilever)، خواهان شفاف سازی بیشتر در بازاریابی تأثیرگذار شد. این برند سه تعهد قانونی دارد که تمامی آنها مستقیماً از اطلاعیه رسمی...
بررسی و تحلیل برچسب قیمت

دوشنبه, 26 شهریور 1397 - 15:04

بررسی و تحلیل برچسب قیمت

هنگامی که شرکتی قیمت یک محصول را تعیین می کند، خریداران عموماً از هزینه های تولید آن بی خبر هستند، اما به نظر می رسد مشتریان به تلاش برای نمایش ریزقیمت ها واکنشی مثبت نشان می دهند؛ به این مفهوم که...
چرا بازاریابی جدید به CXM وابسته است

دوشنبه, 26 شهریور 1397 - 14:12

چرا بازاریابی جدید به CXM وابسته است

CXM یا مدیریت تجربه مشتری امروزه به نقطه اصلی تمرکز بازاریابی تبدیل شده و هدف اصلی آن افزایش وفاداری به برند است. راگی توماس، بنیان گذار و مدیرعامل اسپرینکلر در مورد آینده تجربه مشتری می گوید: یکی...
هر آنچه بازاریاب ها باید در مورد تایید اکانت در توییتر بدانند / چگونه در توییتر اکانت تاییدشده داشته باشیم؟

یکشنبه, 25 شهریور 1397 - 15:46

هر آنچه بازاریاب ها باید در مورد تایید اکانت در توییتر بدانند / چگونه در توییتر اکانت تاییدشده داشته باشیم؟

اکنون اغلب برندهای فعال در توییتر دارای اکانت تاییدشده هستند. منظور از اکانت تاییدشده در واضح ترین معنا صفحه هایی دارای نشان تایید رسمی توییتر است. این نشان (تیک آبی مشهور) به معنای تایید حضور رسمی...
گرفتن ایده های بازاریابی و علاقه مندسازی مشتریان از اولین شرکت تریلیون دلاری دنیا

یکشنبه, 25 شهریور 1397 - 14:08

گرفتن ایده های بازاریابی و علاقه مندسازی مشتریان از اولین شرکت تریلیون دلاری دنیا

در تاریخ 2 مه 2018، اپل به اولین شرکتی که ارزش سهامش در بازار به یک تریلیون دلار رسید، تبدیل شد. این امر دستاوردی بزرگ و رویدادی تاریخی است. اپل به ارزشمندترین شرکت دنیا تبدیل شده و تأثیر گسترده ای بر...
بررسی مشکل جدید برندها در اینستاگرام / هر آنچه در مورد ممنوعیت سایه در اینستاگرام می دانیم

شنبه, 24 شهریور 1397 - 14:55

بررسی مشکل جدید برندها در اینستاگرام / هر آنچه در مورد ممنوعیت سایه در اینستاگرام می دانیم

هنگامی که در تلاش برای توسعه برند و کسب وکارمان در اینستاگرام هستیم، بخش زیادی از اتکای ما بر روی استفاده از هشتگ ها و تعامل به منظور جذب مخاطب است. جذب مخاطب از طریق تولید محتوای جذاب بخش مهمی از...
تشخیص ارزشمندی کالا توسط مغز

جمعه, 23 شهریور 1397 - 16:20

تشخیص ارزشمندی کالا توسط مغز

آخرین تجربه خریدتان را مرور کنید. زمان تصمیم گیری، از قیمت و محصولی که می خریدید، اطلاع داشتید، اما آیا تصمیم شما برای خرید تحت تأثیر این مسئله بود که ابتدا قیمت و یا ابتدا محصول را دیده اید؟ این...
3 نکته مهم برای خلق محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی

جمعه, 23 شهریور 1397 - 15:49

3 نکته مهم برای خلق محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی

چندی قبل رزی بلیر، وبلاگ نویس، نویسنده و بازیگر، مجموعه استوری هایی را در اینستاگرام بارگذاری کرد. در این استوری ها مجموعا 250 نفر نقش مستقیم داشتند. سپس رزی اکانتی در توییتر ایجاد و استوری های قبلی...
3 رکن اصلی فروش در سطح جهانی

جمعه, 23 شهریور 1397 - 13:46

3 رکن اصلی فروش در سطح جهانی

در جهان امروز که شرکت های تازه بنیان و کارآفرین های عالی به وفور یافت می شوند، نمی توان خبرهای زیادی که در مورد شکست یک استارتاپ و یا مشکلاتی که در امر فروش اجناس به صورت مداوم شنیده می شود را نادیده...
8 عادت برای مدیریت موفقیت آمیز بحران / همسویی فروش و بازاریابی در توفان

جمعه, 23 شهریور 1397 - 13:00

8 عادت برای مدیریت موفقیت آمیز بحران / همسویی فروش و بازاریابی در توفان

امروزه به نظر می رسد که هر شرکتی یا در میانه بحران گرفتار است یا عنقریب دچار گردباد بحران خواهد شد. بنابراین بحران دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد، شکی نیست که هر شرکتی بحران را تجربه خواهد کرد،...
هنگام جلب مشتری توسط رقبا، چگونه تجارت خود را رشد دهید

چهارشنبه, 21 شهریور 1397 - 11:30

هنگام جلب مشتری توسط رقبا، چگونه تجارت خود را رشد دهید

بیشتر افرادی که به تازگی شروع به فعالیت تجاری کرده اند، سخت ترین قسمت راه را شروع تجارت می دانند. همه امیدوارند که تجارت شان به خودکفایی برسد، پیشرفت کند و از نظر اقتصادی موفق باشد. متأسفانه رسیدن...
مشتریان انتهای صف، مضطرب هستند؛ آیا می توانید از رفتن آن ها جلوگیری کنید؟

سه شنبه, 20 شهریور 1397 - 15:11

مشتریان انتهای صف، مضطرب هستند؛ آیا می توانید از رفتن آن ها جلوگیری کنید؟

هیچ کس آخر بودن را دوست ندارد. ما نمی خواهیم ارزان ترین غذای منو را سفارش دهیم و یا آخرین دونات درون جعبه را برداریم. به گفته رایان بوئل (Ryan Buell)، پروفسور دانشکده تجارت هاروارد، «ما دوست نداریم آخرین...
تاریخچه ای کوتاه از بازاریابی با روبات سخنگو

سه شنبه, 20 شهریور 1397 - 14:07

تاریخچه ای کوتاه از بازاریابی با روبات سخنگو

با وجود سر و صدای زیاد پیرامون روبات های سخنگو، به نظر می رسد آنها به تازگی وارد بازار شده اند؛ اما در حقیقت، چند سالی است که این روبات ها به کار گرفته می شوند. با این وجود، تکنولوژی به کاررفته در آن...
چگونگی خلق فرهنگ کار ایده آل برای بازاریاب های خلاق

دوشنبه, 19 شهریور 1397 - 14:13

چگونگی خلق فرهنگ کار ایده آل برای بازاریاب های خلاق

بازاریابی صنعتی است که به آمیزهای از ذهن های خلاق و تحلیل گر نیاز دارد. بازاریاب موفق باید معنای داده های سخت را درک کند و بتواند آن ها را به راهکارهایی خلاقانه برای حل مسئله تبدیل کند. در عین حال...
خدمات مشتریان ضعیف مسئول به سرانجام نرسیدن 55 درصد از معاملات بالقوه است / 5 نکته برای بهبود خدمات مشتریان

دوشنبه, 19 شهریور 1397 - 13:29

خدمات مشتریان ضعیف مسئول به سرانجام نرسیدن 55 درصد از معاملات بالقوه است / 5 نکته برای بهبود خدمات مشتریان

یکشنبه گذشته هنگامی که از دریاچه به خانه برمی گشتم، تصادف کردم. تصادف همواره سخت و پرتنش است. افزایش ترشح آدرنالین واکنش ستیزگریز را برمیانگیزد و زمینه را برای جر و بحثی آتشین آماده می کند. همراه...
25 توصیه برای درآمدزایی به کمک بازاریابی تأثیرگذار

یکشنبه, 18 شهریور 1397 - 15:20

25 توصیه برای درآمدزایی به کمک بازاریابی تأثیرگذار

در پایان سال جاری، حدود 30درصد از کاربران اینترنت از برنامه های بلاک تبلیغاتAd Blocker) استفاده خواهند کرد. علاوه بر آن، حدود 70درصد از نسل Z، که درحال حاضر از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است، برای اجتناب...
7 استراتژی مؤثر در بازاریابی

یکشنبه, 18 شهریور 1397 - 13:59

7 استراتژی مؤثر در بازاریابی

بازاریابی، به فراتر از اصول اولیه مانند ایمیل های تبلیغاتی، تبلیغ مجدد و بازاریابی محتوا رسیده است. در عوض، بسیاری از بازاریاب های خلاق، از این اصول به همراه استراتژی های نوآورانه که با دقت آزمایش...
چگونه بازده تیم بازاریابی خود را افزایش دهید؟

شنبه, 17 شهریور 1397 - 15:27

چگونه بازده تیم بازاریابی خود را افزایش دهید؟

تنها افراد خاص می توانند رهبران موفقی باشند. یک رهبر موفق می تواند الهام بخش تیم خود باشد و به بهترین شکل ممکن با آن ها ارتباط برقرار کند و منظور خود را به وضوح انتقال دهد. یک رهبر خوب با صداقت و شفاف...
تجربه های بی نظیر من به عنوان طراح محتوا و بازاریاب / چطور کار در تیم فروش باعث تغییر اساسی و بنیادی دیدگاهم شد

شنبه, 17 شهریور 1397 - 14:50

تجربه های بی نظیر من به عنوان طراح محتوا و بازاریاب / چطور کار در تیم فروش باعث تغییر اساسی و بنیادی دیدگاهم شد

سال ها پیش و در یک کهکشان دور، من یک طراح محتوا در شرکت ایمپکت (IMPACT) بودم، شرکتی که دو مالک داشت. من بصورت همزمان با تیم خدمات برای کمک به بهینه سازی فرآیندها و تیم برند (در واقع تیم بازاریابی) همکاری...
4 استراتژی بازاریابی آفلاین برای تجارت های کوچک

شنبه, 17 شهریور 1397 - 13:58

4 استراتژی بازاریابی آفلاین برای تجارت های کوچک

میزان زیادی از تمرکز بازاریابی مدرن حول محور اینترنت می چرخد. با وجود موقعیت مهم بازاریابی محتوا، تبلیغات فیس بوک، SE، شبکه های اجتماعی و یا راه های دیگر بازاریابی آنلاین، نباید خود را به این روش ها...
بازاریابی کسب و کارهای کوچک

جمعه, 16 شهریور 1397 - 16:26

بازاریابی کسب و کارهای کوچک

به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک چه نوع بازاریابی را انجام می دهید و انجام آن را به چه کسی محول کرده اید؟ مطالعات متعدد نشان داده است که صاحبان کسب و کارهای کوچک از مزایایی که فرصت های بازاریابی...
5 روش برای ساخت لیست مخاطبان ایمیل

جمعه, 16 شهریور 1397 - 15:57

5 روش برای ساخت لیست مخاطبان ایمیل

استفاده از ایمیل یکی از اجزای هر استراتژی بازاریابی است. ایمیل توانایی برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان را بدون استفاده از الگوریتم های درحال تغییر شبکه های اجتماعی و بدون هزینه اضافی برای...
5 دلیل که نشان دهنده نیاز شما به استراتژی بازاریابی است

چهارشنبه, 14 شهریور 1397 - 17:05

5 دلیل که نشان دهنده نیاز شما به استراتژی بازاریابی است

بازاریابی محتوا بسیار موثر است و می تواند در ایجاد اطمینانی که منجر به ایجاد گفتمان می شود، کارآمد باشد. بنیاد Stratabeat دریافت که 80درصد تصمیم گیرندگان دنیای کسب و کار ترجیح می دهند اطلاعات مورد نیاز...
یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه برای همه کسب و کارها

سه شنبه, 13 شهریور 1397 - 15:19

یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه برای همه کسب و کارها

آیا برخی برندها برای کسب سود از بازاریابی محتوا بیش از اندازه کوچک هستند؟ یکی از همکاران من چند روز پیش این سوال را مطرح و ذهن مرا درگیر کرد. من طرفدار پروپاقرص ایجاد تعامل با مشتری و مخاطب از طریق...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی