مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
جذابیت منابع پیام در تبلیغات

یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 13:00

جذابیت منابع پیام در تبلیغات

یکی از مشخصات اصلی یک منبع در تبلیغ، جذابیت آن است که شامل شباهت ها و قابلیت علاقه مندسازی نزد مخاطبان می شود. شباهت بین منبع و گیرنده در اطلاعات مشترک بین آنهاست. قابلیت علاقه مندسازی ایجاد محبت...
استراتژی های رونمایی محصول  بخش نهم

یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 12:45

استراتژی های رونمایی محصول بخش نهم

طی این همراهی که هشت بخش آن را سپری کرده ایم، با 12 استراتژی رونمایی آشنا شدیم که هرکدام در جایگاه خود می توانستند گزینه مناسبی برای رونمایی از محصولات باشند، همچنین با نقاط قوت و ضعف و باید و نباید...
به بهانه لغو و احیای دوباره مجوز فعالیت شرکت «افرا موتور» واردکننده ولوو / ضعف در مشتری مداری، بحران در کسب و کار

یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 09:40

به بهانه لغو و احیای دوباره مجوز فعالیت شرکت «افرا موتور» واردکننده ولوو / ضعف در مشتری مداری، بحران در کسب و کار

خدمات پس از فروش در حوزه خودرو یکی از آیتم های مهم در تداوم رضایت مشتری است. اخیرا مجوز ولوو به دلیل عدم توجه کافی به این مسئله باطل شد. ماجرا از این قرار بود که وزارت صنعت، مجوز فعالیت شرکت «افرا...
سلسله درس های بازاریابی و فروش (12) / استراتژی بازاریابی

شنبه, 02 بهمن 1395 - 13:15

سلسله درس های بازاریابی و فروش (12) / استراتژی بازاریابی

با توجه به تعاریفی که از استراتژی و بازاریابی در شماره های گذشته ارائه شد درک من از استراتژی بازاریابی مجموعه تصمیمات و اقداماتی است که باید انجام بدهیم (و البته پرهیز از آنهایی که نباید انجام...
«نقش روابط عمومی ها در اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی»

شنبه, 02 بهمن 1395 - 13:00

«نقش روابط عمومی ها در اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی»

حقوق شهروندی مجموعه حقوق و ارزش های حقوق بشری است برای اتباع یک کشور که در رابطه با موسسات عمومی از آن حقوق برخوردارند و در معنای وسیع شامل پاسداشت امنیت، حقوق و آزادی های فردی و کرامت انسانی...
توصیه هایی برای مشتری یابی در عصر دیجیتال / بازاریابی تصویری، نیاز کسب وکارهای مدرن

شنبه, 02 بهمن 1395 - 09:40

توصیه هایی برای مشتری یابی در عصر دیجیتال / بازاریابی تصویری، نیاز کسب وکارهای مدرن

امروزه تصاویر اهمیت غیرقابل انکاری پیدا کرده اند. اگر در گذشته تاکید زیادی روی اهمیت متن آگهی وجود داشت، امروزه تمام نگاه ها به تصاویر دوخته شده است. مزیت اصلی تصاویر در دنیای کسب وکار این است که...
ایده ها و روابط عمومی آینده نگر

چهارشنبه, 29 دی 1395 - 12:45

ایده ها و روابط عمومی آینده نگر

«...از ایده تا اجرا فاصله زیاد وجود دارد...» این جمله ای ساده و بدیهی و در عین حال کلیدی است که امروز توسط عزیزی به من یادآوری شد. ایده پردازی بسیار سریع، ناگهانی و با عمق های گوناگون رخ می دهد، اما چه...
چرا کوچک از بزرگ بهتر است؟

چهارشنبه, 29 دی 1395 - 12:30

چرا کوچک از بزرگ بهتر است؟

50 الی 80درصد از کسب و کارهای کوچک با شکست مواجه می شوند. بازارها شلوغ، رقابت دشوار و منابع اندک هستند. برای موفقیت باید نقاط ضعف را به فرصت تبدیل کرد. در ادامه پنج کلید موفقیت در این زمینه ارائه می...
نگاهی به محصول جدید زرماکارون به نام لازانیا کودک / مزیت رقابتی کودکانه!

چهارشنبه, 29 دی 1395 - 09:40

نگاهی به محصول جدید زرماکارون به نام لازانیا کودک / مزیت رقابتی کودکانه!

لازانیا و ماکارونی از غذاهای محبوب کودکان ایرانی است و بسیاری از مادران نیز لازانیا را یکی از غذاهای مورد علاقه برای پخت می خوانند. کودکان هم از شکل های فانتزی این محصول خوش شان می آید و هم برای...
بررسی بانک های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

سه شنبه, 28 دی 1395 - 13:00

بررسی بانک های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

حضور بانک های خصوصی ایرانی در شبکه های اجتماعی سریع تر از بانک های دولتی اتفاق افتاد. بانک سامان یکی از نخستین بانک هایی بود که در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی فعالیت خود را شروع کرد و نخستین کمپین...
KFC  ویدئوگیم را به اینستاگرام می آورد

سه شنبه, 28 دی 1395 - 12:45

KFC ویدئوگیم را به اینستاگرام می آورد

بازی های فوتبال قدیمی را که در کنسول های دستی کلاسیک بازی می کردیم را به یاد می آورید؟ چنانچه پاسخ مثبت است و شما از علاقه مندان به این بازی های قدیمی هستید خبر خوبی برای تان داریم. به زودی نسخه مدرن...
نخستین مطب سیار دندانپزشکی بایودنت در ایران / دندانپزشکی در کامیون!

سه شنبه, 28 دی 1395 - 09:40

نخستین مطب سیار دندانپزشکی بایودنت در ایران / دندانپزشکی در کامیون!

ترس کودکان از دندانپزشکی و هزینه های بالای مربوط به سلامت دندان از معضلاتی است که مورد توجه یکی از برندهای آدامس قرار گرفته است. نخستین مطب سیار دندانپزشکی در ایران توسط برند بایودنت اجرایی شده و...
ویدئوهای زنده چطور بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهند؟

دوشنبه, 27 دی 1395 - 13:30

ویدئوهای زنده چطور بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهند؟

همه چیز با رونمایی ویدئوهای زنده فیس بوک بالا گرفت. حالا لحظه به لحظه روی نقشه جهان صدها نقطه را می شود پیدا و زنده و مستقیم روی اسکرین ها تماشای شان کرد. رو به یک گروه موسیقی مشغول اجرای کنسرت، داخل...
نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

دوشنبه, 27 دی 1395 - 13:15

نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

همواره دنیای پر هیجان ورزش علاقه مندان بسیار زیادی دارد و در هر گوشه و کناری که بنشینی، همه گزارشگر ورزشی می شوند و با هیجان بسیار از رویدادهای ورزشی صحبت می کنند. امروزه، هواداران ورزشی این...
نگاهی به طراحی لوگوی علیرضا عصار، نخستین علامت ثبت شده فردی در ایران / این حال خوب من است...

دوشنبه, 27 دی 1395 - 09:40

نگاهی به طراحی لوگوی علیرضا عصار، نخستین علامت ثبت شده فردی در ایران / این حال خوب من است...

علیرضا عصار حرکت جدیدی را در راستای پرسونال برند خود با استفاده از گرافیک خلاقانه و تولید محتوا آغاز کرده است. این خواننده اخیرا لوگویی را برای خود طراحی کرده که توانسته به عنوان نخستین نشان تجاری...
نظرسنجی مردمی برندهای محبوب برای چهارمین سال متوالی / بزرگ ترین رقابت برندها در جلب حمایت مصرف کنندگان آغاز شد

یکشنبه, 26 دی 1395 - 12:30

نظرسنجی مردمی برندهای محبوب برای چهارمین سال متوالی / بزرگ ترین رقابت برندها در جلب حمایت مصرف کنندگان آغاز شد

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره برند محبوب از شروع چهارمین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم خبر داد و گفت: در پی اعلام رسمی برنامه های «جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان»،...
استراتژی های رونمایی محصول بخش هشتم

یکشنبه, 26 دی 1395 - 12:15

استراتژی های رونمایی محصول بخش هشتم

گاهی آنقدر راهکار ها به ما نزدیکند که دیده نمی شوند یا ما توجه نمی کنیم و ناخواسته یا خواسته خودمان را در مسیری قرار می دهیم که بسیار پر پیچ و خم است و به اصطلاح به جای آنکه با کمی تفکر از چرخ اختراع...
نگاهی به کمپین جدید اینستاگرامی محصولات جدید فیلیپس / نشون کن!

یکشنبه, 26 دی 1395 - 09:30

نگاهی به کمپین جدید اینستاگرامی محصولات جدید فیلیپس / نشون کن!

داشتن یک ریش تراش خوب برای اصلاح یکی از دغدغه های همیشگی مخاطبان مرد است و شرکت های پیشرو و اصیل در این حوزه همانند فیلیپس در طراحی محصولات جدید خود بیش از هر چیز به کیفیت و ویژگی های به روز و منحصر...
حس مشتری

شنبه, 25 دی 1395 - 13:00

حس مشتری

برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد. این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است. ایجاد حس مشترک از طریق حواس پنجگانه و عناصر محصول می تواند مقدمه ایجاد یک نوستالژی و...
سلسله درس های بازاریابی و فروش (11) / اهمیت شناسایی

شنبه, 25 دی 1395 - 12:45

سلسله درس های بازاریابی و فروش (11) / اهمیت شناسایی

یکی از کلمات اساسی مطرح در نظام بازاریابی شناسایی است. دقت کنید هر تصمیم درست برای اینکه با خطای تصمیم گیری کمتری برخوردار باشد نیاز به اطلاعات دقیق و بهنگام دارد و این میسر نمی شود مگر اینکه فاز...
ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

شنبه, 25 دی 1395 - 12:30

ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب وکار در ایران به کارت ویزیت با اهمیت بالایی نگاه نمی کنند. دلیل این ادعا، کارت های ویزیت فراوانی است که در ارتباطات گوناگون و نمایشگاه ها به دست مان می رسد و در نهایت...
آینده  بازاریابی در عصر فناوری / بازاریابی «برمبنای تقاضا»

شنبه, 25 دی 1395 - 09:40

آینده بازاریابی در عصر فناوری / بازاریابی «برمبنای تقاضا»

فناوری هـــای نوظهور مستعد شخصی کردن تجربه  مصرف کننده به طور اساسی در زمان واقعی و تقریبا در همه جا هستند. برای مهیا شدن چندان هم زود نیست. مسئله این است که سرعت فزاینده  فناوری های دیجیتال...
این برند صبور مداوم...

چهارشنبه, 22 دی 1395 - 11:30

این برند صبور مداوم...

برای بررسی برندینگ شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی ابتدا باید به این سوال جواب دهیم که آیا آقای هاشمی دارای یک برند شخصی قوی است یا خیر و قلمرو آن کجاست؟ در پاسخ به سوال اول باید گفت که بله قطعا برندی...
هاشمی منبع گران بهای برند سیاسی ایران بود

چهارشنبه, 22 دی 1395 - 10:20

هاشمی منبع گران بهای برند سیاسی ایران بود

ابتدا باید عنوان کنم مطالب مطرح شده جنبه علمی دارد و سعی بنده در این است تا یک شخصیت محترم و ارزنده را فقط با عینک دانش برندسازی تحلیل کنم. امیدوارم روزهایی برسد که در کلاس های درس برای مثال آوردن از...
نگاهی تحلیلی بر برند سازی فردی- سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی / برند اکبر، آیت مصلحت و سیاست

چهارشنبه, 22 دی 1395 - 09:50

نگاهی تحلیلی بر برند سازی فردی- سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی / برند اکبر، آیت مصلحت و سیاست

سردار سازندگی، عنوان تنها یار دیرین انقلاب و رهبری؛ عنوانی که برای کسب آن خون دل ها خورده شد و تلاش های بی وقفه ای در راستای تعالی کشور در شرایط بحرانی اقتصادی و سیاسی صورت گرفت. مقبولیت و محبوبیتی...
تاکسی اینترنتی در مقابل تاکسی تلفنی سنتی

دوشنبه, 20 دی 1395 - 12:45

تاکسی اینترنتی در مقابل تاکسی تلفنی سنتی

چندی است دعوای بین کسب و کارهای آنلاین و سنتی در حال بالا گرفتن است. اسنپ و تاپسی صدای آژانس های خدمات تاکسی را در آورده اند، سایت دیوار صدای معاملات املاک و... و در نهایت شکایت به سازمانی مرجع از طرف...
انعطاف کلامی در ارتباط با مشتری

دوشنبه, 20 دی 1395 - 12:30

انعطاف کلامی در ارتباط با مشتری

برای ارتباط با مشتری از عبارات و کلمات مطلق استفاده نکنیم و دست خودمان را نبندیم. در جلسه با مشتری اگر با مورد خاصی برخورد کردید به یکباره نگویید ما با فلان شرکت اصلا کار نمی کنیم، بگویید ما فعلا...
[12 3 4 5  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 650 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >