مدیریت بازاریابی و فروش

> در بخش مدیریت بازاریابی و فروش مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز بازاریابی و فروش در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
رازهای کسب درآمد بیشتر با مشتریان اندک

چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 15:29

رازهای کسب درآمد بیشتر با مشتریان اندک

همه کسب و کارها در حوزه بازاریابی و فروش از همان ابتدا نمی توانند مشتریان زیادی داشته باشند. به گزارش پارک بازاریابی ایران، برندهای بزرگ و شناخته شده همیشه اکثریت مشتریان را به خود اختصاص می دهند،...
یک روز کاری با فروشندگان موفق / مشتری من کیست و چه می خواهد؟ رقیب من کیست و چه می کند؟

چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 14:30

یک روز کاری با فروشندگان موفق / مشتری من کیست و چه می خواهد؟ رقیب من کیست و چه می کند؟

می توان گفت جلب مشتری از اهداف ما است و رقیب، مانع رسیدن به این هدف است. روزمان را با طرح این دو سوال و با هدف شروع و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنیم. مشتری من کیست و چه می خواهد؟ رقیب من کیست و چه می...
بهبود خدمات به مشتری با چند راهکار ساده

چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 14:20

بهبود خدمات به مشتری با چند راهکار ساده

مهم نیست محصول شما چقدر خوب است یا کارکنان شما چه استعدادها و مهارت هایی دارند. آن چیزی که مشتریان شما بیش از هر چیزی به یاد دارند، تعامل مستقیم آنها با شرکت شما است. بنابراین توجه اساسی به بهبود...
آداب کسب و کار / فروشندگی: فروشندگی نیاز به علم، مهارت و تجربه دارد

چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 13:54

آداب کسب و کار / فروشندگی: فروشندگی نیاز به علم، مهارت و تجربه دارد

مهرداد سرویراستار انتشارات بود. بچه با سوادی بود و در زمینه بازاریابی و فروش تخصص داشت. ویراستار کتاب های زیادی در زمینه بازایابی و فروش بود و کلی اطلاعات داشت. برای همین وقتی ازش پرسیدم: مهرداد تو...
بازاریابی خلاق / در مسابقات جایزه کسب وکار ثبت نام کنید

چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 11:10

بازاریابی خلاق / در مسابقات جایزه کسب وکار ثبت نام کنید

در مسابقات جایزه کسب وکار ثبت نام کنید - اگر شما برنده شوید، یک نشان در وب سایت خود کسب می کنید و فروش بیشتری در آینده خواهید داشت. حتی اگر برنده نشوید، با انتشار مشارکت خود هنوز هم می توانید تبلیغات زیادی برای خود راه بیندازید.
ضرورت تدوین برنامه بازاریابی

چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 10:32

ضرورت تدوین برنامه بازاریابی

ضرورت تدوین برنامه موفقیت در بازاریابی یک کسب و کار اعم از کوچک یا بزرگ نیازمند داشتن برنامه مدون بازاریابی است. نوشتن اهداف و برنامه بازاریابی کمک می کند مقصد کسب و کار خود را بهتر درک کنیم. نتایج...
آداب کسب و کار/ واکسی: به کارتان عشق بورزید

سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 15:12

آداب کسب و کار/ واکسی: به کارتان عشق بورزید

نخستین بار توی خیابون کریم خان دیده بودمش. جوانی بیست و چند ساله. قدی متوسط داشت با موهای مجعد سیاه. کمی سیه چرده بود و بسیار خوش زبان. فوق دیپلمش رو که گرفت وارد بازار کار شد. تجربه کارهای مختلفی رو...
بازاریابی استراتژیک در تولید

سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 15:03

بازاریابی استراتژیک در تولید

بازاریابی مقدمه ای استراتژیک برای فروش هر کالا یا خدماتی است. این مسئله در فرآیندهای برنامه ریزی و اجرای تولیدکنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که بازاریابی و فروش ارتباط مستقیمی با پارامترهایی...
بازاریابی رویدادی چیست؟

سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 14:57

بازاریابی رویدادی چیست؟

در میان هزاران روش بازاریابی آنلاین و آفلاینی که امروزه پدید آمده اند، برخی از روش ها از بازگشت سرمایه بسیار بالایی برخوردار هستند. امروزه بسیاری از افراد به روش ها و تاکتیک های بازاریابی اینترنتی...
نگاهی به ۸ استراتژی فروش B2B

سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 14:36

نگاهی به ۸ استراتژی فروش B2B

بر کسی پوشیده نیست که فروش به کسب و کارهای دیگر، مهارت های خاص خودش را می طلبد. اگر فروش B2B را همان گونه که هست نبینید، هرگز نمی توانید در آن موفق شوید. فروش B2B فروشی در میزان بالاست که در مقایسه با...
بازاریابی خلاق / از یک تیم ورزشی (از محلی گرفته تا ملی) حمایت کنید

سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 11:32

بازاریابی خلاق / از یک تیم ورزشی (از محلی گرفته تا ملی) حمایت کنید

از یک تیم ورزشی (از محلی گرفته تا ملی) حمایت کنید - لوگوی کسب وکارتان را روی لباس بازیکنان تیم ورزشی قرار دهید و حمایت خود را از آن در رسانه ها اعلام کنید.
همگام شدن در زبان بدن و کلام

دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 16:34

همگام شدن در زبان بدن و کلام

در سال های اخیر تمامی مدیران و شرکت ها به اهمیت زبان بدن پی برده اند که آن را از تعداد کتب چاپ شده و دوره های برگزار شده می توان متوجه شد. در بیشتر این موارد به خصوص مواردی که بین مردم از اسم و رسم خاصی...
آداب کسب وکار / خیاطی زنانه: خیاطی هم مثل نقاشی است

دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 16:11

آداب کسب وکار / خیاطی زنانه: خیاطی هم مثل نقاشی است

همه از فرم لباس ها و دوختش تعریف می کردند. مهتاب هم دست کسی نبود هی این ور و اون ور می کرد تا خانم های مجلس لباسش رو ورانداز کنند؛ یه پیراهن مشکی مجلسی شیک با دوخت بسیار عالی. هیچ کس باور نمی کرد این...
داستان سرایی و مسئولیت اجتماعی

دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 15:27

داستان سرایی و مسئولیت اجتماعی

اگر برندها تمایل دارند از شبکه های اجتماعی بیشترین بهره را ببرند، باید هنر داستان سرایی را بپذیرند. این جنبه ای کلیدی در ماندگاری برند است. اگر درک درستی از داستان سرایی داشته باشید، متوجه می شوید...
موضوع اصلی در قرن بیست ویکم چیست؟ / تمرکز، تمرکز، تمرکز

دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 14:03

موضوع اصلی در قرن بیست ویکم چیست؟ / تمرکز، تمرکز، تمرکز

ال رایس و جک تراوت به احتمال قوی از مشهورترین استراتژیست های بازاردان جهان هستند. آنها در بیش از سه دهه تأثیر زیادی در پیشبرد دانش بازار یا بازاردانی در جهان داشته اند و نوشته های شان از منابع پرارج...
نقش احساسات در بازاریابی و فروش

دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 13:41

نقش احساسات در بازاریابی و فروش

تکنیک های فروش در بازاریابی با تکیه بر عوامل متعددی به سرانجام می رسند. یکی از آن عوامل پراهمیت، احساس است. احساس بر تمام تصمیماتی که مشتری می گیرد، تأثیر می گذارد، خاطرات را می سازد و بر آگاهی،...
بازاریابی خلاق / کتاب های الکترونیکی بنویسید

دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 10:16

بازاریابی خلاق / کتاب های الکترونیکی بنویسید

کتاب های الکترونیکی بنویسید - کتاب ها از انواع دیگر محتوا ارزش بیشتری دارند و تخصص شما را تأیید می کنند. شما می توانید آنها را بفروشید یا به صورت رایگان در ازای گرفتن آدرس ایمیل کاربران ارائه دهید.
بهترین ابزار گفت وگوی آنلاین

یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 15:57

بهترین ابزار گفت وگوی آنلاین

مهم ترین مسئله در فرآیند تبدیل بازدید کننده به مشتری و تکمیل فرآیند خرید انجام گفت وگوی آنلاین با بازدید کننده برای پاسخگویی به سوالات و راهنمایی بیشتر است. در واقع مهم ترین مسئله در بازاریابی...
آداب کسب و کار / زنان روستاهای شمال: این هم هدیه من به شما!

یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 15:39

آداب کسب و کار / زنان روستاهای شمال: این هم هدیه من به شما!

هوای مه آلود و خنک جاده دیلمان به سیاهکل همیشه تو خاطرم هست. درختان سبز و آبشارهای کوچک که هرازگاهی تو جاده دیده می شد و دره های کوچک مه آلود لذت وصف ناشدنی داشت. در کناره های جاده زنان روستایی بساط...
چگونه می توان مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کرد؟

یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 15:14

چگونه می توان مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کرد؟

یکی از اهدافی که در بازاریابی و کسب و کارهای مختلف مورد توجه قرار می گیرد، تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است. به گزارش پارک بازاریابی ایران، علاوه بر اینکه اغلب شرکت ها و برندها تلاش می...
اندازه گیری میزان اثربخشی تیم فروش

یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 14:47

اندازه گیری میزان اثربخشی تیم فروش

فروش بخش اصلی یک کسب و کار است. در واقع همه  بخش های دیگر کار می کنند تا بخش فروش بتواند کار را به درستی پیش ببرد. از همین رو فرآیند فروش باید به درستی و دقت اجرا شود. آخرین مرحله از این فرآیند به...
نگاهی به چگونگی برنامه وفاداری My Waitrose / یک برنامه وفاداری ساده و متفاوت!

یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 13:56

نگاهی به چگونگی برنامه وفاداری My Waitrose / یک برنامه وفاداری ساده و متفاوت!

یکی از مجموعه های زنجیره ای معتبر در کشور انگلستان، Waitrose است؛ زنجیره ای که با بیش از 100 سال قدمت، به فروش مایحتاج روزانه مردم مشغول است. از میوه و خوراکی های ارگانیک گرفته تا انواع نوشیدنی ها و...
بازاریابی خلاق / در سمینارها و کارگاه های آموزشی صحبت کنید

یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 10:51

بازاریابی خلاق / در سمینارها و کارگاه های آموزشی صحبت کنید

در سمینارها و کارگاه های آموزشی صحبت کنید - شما می توانید از بازاریابی رویداد و همچنین خود رویداد به عنوان تبلیغات استفاده کنید. علاوه بر این، با مشارکت در رویدادها در چشم مشتریان خود حرفه ای تر به نظر خواهید رسید.
آداب کسب وکار / آبمیوه فروشی: به دلم نمی چسبه

شنبه, 21 مرداد 1396 - 16:26

آداب کسب وکار / آبمیوه فروشی: به دلم نمی چسبه

آب هویچ بستنی. آره دیگه آب هویچ بستنی. صدای مهرداد بود که از تو ماشین داد می زد و به پیمان می گفت براش آب هویچ بستنی سفارش بده. تو آبمیوه فروشی خلوت بود. چند تا میز هم توی پیاده رو بود که دو نفر نشسته...
نقش بازاریابی چشمگیر در دنیای امروزی

شنبه, 21 مرداد 1396 - 15:35

نقش بازاریابی چشمگیر در دنیای امروزی

پیشینیان ما را به همرنگی و تشابه توصیه کرده اند و از کودکی در گوش مان زمزمه کرده اند که خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو!  بازاریابی چشمگیر نجوای همرنگی با جمع را به ما می آموزد که باید خود را به رنگ...
راهکارهایی برای فروش بیشتر در شبکه های اجتماعی

شنبه, 21 مرداد 1396 - 15:02

راهکارهایی برای فروش بیشتر در شبکه های اجتماعی

همانطور که از نامش پیداست، فروش در شبکه های اجتماعی به معنی کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی برای فروش است. این فروش اغلب از طریق تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، آگاهی رسانی و تعامل مستقیم با مشتری...
داستان سرایی، راهکار جادویی فروش محصولات

شنبه, 21 مرداد 1396 - 14:35

داستان سرایی، راهکار جادویی فروش محصولات

در هر کسب وکاری که مشغول باشید، خصوصیت عصری که در آن زندگی می کنیم، همه ما را تبدیل به فروشنده کرده است. فرقی ندارد تمرکز شما در راستای فروش محصول، کسب سرمایه بیشتر از سوی سهامداران، ترغیب و تقویت...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز