رسانه

> در بخش رسانه آگهی‌هایی که از طریق صداوسیما و مطبوعات پخش و منتشر می‌شوند مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند. بررسی این تبلیغات می‌تواند برای علاقه‌مندان و صاحبان کسب‌وکار بسیار آموزنده باشد.
پای دعواهای خانگی به آگهی‌ ها باز شد

یکشنبه, 08 فروردين 1395 - 20:00

پای دعواهای خانگی به آگهی‌ ها باز شد

«سعید! مامانتینا اومدن برو درو بازکن. » آگهی با این جمله شروع می‌شود. عروس خانواده در حال آب دادن به گل‌های خانه است که این جمله را نثار همسرش می‌کند و همسر دوان‌دوان در را باز می‌کند. مادر و پدر...
تبلیغات، كودكان و اعتماد خانواده

جمعه, 06 فروردين 1395 - 16:30

تبلیغات، كودكان و اعتماد خانواده

تاثیر تبلیغاتی را كه از تلویزیون پخش می‌شود و كودكان را هدف قرار می‌دهد می‌توان به راحتی از خواسته‌های آنها درك كرد. این تبلیغات از یك سو بسیار مناسب هستند، زیرا پدر و مادرها را نسبت به محصولاتی...
انتقال پیامی پنهان با دیوار زنده پوشیده از 1682 گیاه

شنبه, 09 اسفند 1393 - 06:17

انتقال پیامی پنهان با دیوار زنده پوشیده از 1682 گیاه

شهرهای زیادی در جهان مایل به‌ كاشتن درخت‌های بیشتر در خیابان‌ها هستند اما با وجود خیابان‌های آسفالت‌شده یا حجم بیش از حد لوله‌های زیرزمینی همیشه نیز امكان انجام این كار نیست. به همین...
بیلبورد، رسانه‌ ای تکراری نیست

یکشنبه, 26 بهمن 1393 - 06:37

بیلبورد، رسانه‌ ای تکراری نیست

معمولا در تمام دنیا شرکت‌های تبلیغاتی از یکسری رسانه مشترک برای انتقال پیام‌های ‌تبلیغاتی استفاده می‌کنند. بیلبورد، تلویزیون، رادیو و لمپست بنر رسانه‌های یکسانی هستند که توسط همه شرکت‌های...
تغییر ذائقه مخاطبان از طریق آگهی‌ های تلویزیونی

دوشنبه, 29 دی 1393 - 14:28

تغییر ذائقه مخاطبان از طریق آگهی‌ های تلویزیونی

با تغییر روند زندگی روزمره افراد در جامعه‌های ماشینی، ذائقه غذایی آنها نیز تغییر کرده است؛ موضوعی که منجر به رواج بیماری‌های مختلفی در جوامع شده ‌است. براین اساس معمولا وزارت بهداشت و درمان اکثر...
استفاده ابزاری از کودکان برای تبلیغ خدمات بانکی

دوشنبه, 26 آبان 1393 - 13:01

استفاده ابزاری از کودکان برای تبلیغ خدمات بانکی

کودکان بازیگران بی‌گناهی هستند که این روزها به ابزاری برای انتقال پیام در اکثر آگهی‌های تبلیغاتی تبدیل شده‌اند. اینکه موضوع آگهی چیست مهم نیست، مهم حضور کودکانی است که سازندگان آگهی‌ها احساس...
ارتباط میان رسانه و تبلیغات

شنبه, 24 آبان 1393 - 10:42

ارتباط میان رسانه و تبلیغات

رسانه‌ها همیشه به‌عنوان یك منبع بزرگ ارتباطی توصیف می‌شوند كه می‌توانند در كوتاه‌ترین زمان به بیشترین میزان مخاطبان دسترسی داشته باشند.
تجزیه و تحلیل تكنیك‌ های تصویری در تبلیغات

شنبه, 17 آبان 1393 - 12:36

تجزیه و تحلیل تكنیك‌ های تصویری در تبلیغات

تبلیغ‌كنندگان به‌طور معمول روی عناصر تصویری و صوتی بسیاری تاكید می‌كنند تا بتوانند به آگهی خود شمایلی منحصر‌به‌فرد ببخشند و به بیانی دیگر بتوانند به‌راحتی از این طریق توجه دیگران را به خود جلب كنند.
آگهی‌ های تبلیغاتی بدون تاریخ مصرف / مراقب فریاد زدن نام خود در آگهی‌ های تلویزیونی باشید

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 16:30

آگهی‌ های تبلیغاتی بدون تاریخ مصرف / مراقب فریاد زدن نام خود در آگهی‌ های تلویزیونی باشید

 برخی از آگهی‌های داخلی به شیوه‌ای ساخته شده‌اند که تاریخ مصرف ندارند و سازندگان آنها به خیال خود با ساخت چنین آگهی‌های هنرمندانه‌ای به اقتصاد آن موسسه و شرکت کمک کرده‌اند.
آگهی‌ های سریالی با مفاهیم از‌هم‌ گسسته

شنبه, 03 آبان 1393 - 11:58

آگهی‌ های سریالی با مفاهیم از‌هم‌ گسسته

آگهی‌های تبلیغاتی معمولا با اهداف مختلفی ساخته می‌شوند، برخی به منظور معرفی محصول و برخی دیگر به قصد پیشبرد فروش کالای تازه‌وارد. در این میان نوعی از آگهی‌ها نیز وجود دارند که به‌صورت سریالی ساخته می‌شوند؛ آگهی‌هایی که باید در ساخت آنها دقت کرد که تمامی بخش‌های آن براساس یک محوریت ثابت باشد.  
مشکلات خاص رسانه‌ های تبلیغاتی تازه‌ وارد / تبلیغات بی‌ اثر با رسانه‌ های بومی

پنج شنبه, 01 آبان 1393 - 12:44

مشکلات خاص رسانه‌ های تبلیغاتی تازه‌ وارد / تبلیغات بی‌ اثر با رسانه‌ های بومی

بسیاری از رسانه‌های تبلیغاتی که در کشور ما وجود دارند با مشابه خارجی خود متفاوتند. رسانه‌هایی که از پایه، چیزی شبیه به همتای خارجی خود هستند ولی در مقایسه کلی با آنها و به لحاظ کارکرد کاملا...
افزایش تعداد آگهی‌های آموزشی در تلویزیون / تبلیغاتی با تاریخ مصرف پایین

چهارشنبه, 30 مهر 1393 - 12:28

افزایش تعداد آگهی‌های آموزشی در تلویزیون / تبلیغاتی با تاریخ مصرف پایین

وقتی در تبلیغات قرار بر دادن اطلاعات به مشتری است، باید داده‌ها به‌گونه‌ای طراحی شود که برای مخاطب تازگی لازم را داشته باشد، یعنی سطح آنها از اطلاعات قبلی که مشتریان دارند بالاتر باشد و آگهی‌ها به‌گونه‌ای ساخته شود که برای مشتریان کسالت‌آور نباشد.   
هشدار درخصوص بحران آب با آگهی تلویزیونی / تبلیغات فرهنگی یا فیلم کوتاه هنری؟

سه شنبه, 29 مهر 1393 - 19:28

هشدار درخصوص بحران آب با آگهی تلویزیونی / تبلیغات فرهنگی یا فیلم کوتاه هنری؟

نویسندگان و طراحان صحنه آگهی‌های تلویزیونی را می‌توان موثرترین افراد در میزان اثرگذاری یک آگهی تلویزیونی نامید؛ آگهی‌هایی که برخی از آنها مستحق دریافت جوایز بین‌المللی هستند و برخی دیگر ارزش...
چند قانون ساده برای تبلیغات موثر / قفل تجارت خود را صاحب کلید کنید

شنبه, 26 مهر 1393 - 15:01

چند قانون ساده برای تبلیغات موثر / قفل تجارت خود را صاحب کلید کنید

 تجارت بدون تبلیغات همچون راه رفتن در تاریکی است. در این شرایط شاید خودتان بدانید چه می‌کنید، اما مطمئنا دیگران از شما خبری نخواهند داشت. تبلیغات تاثیرگذار باعث می‌شود تا نام شما به خوبی در ذهن...
پل زدن بین تبلیغات مكتوب و دیجیتال

شنبه, 26 مهر 1393 - 11:41

پل زدن بین تبلیغات مكتوب و دیجیتال

در طول چند سال گذشته، ناشران روزنامه‌ها و نشریات تمركز خود را بر حل كردن این مسئله قرار داده بودند كه بتوانند راهی پیدا كنند تا از دنیای تبلیغات مكتوب به جهان تبلیغات دیجیتالی برسند. البته دلیلی كه...
تبلیغ سالاد اولویه با آگهی علمی - تخیلی

چهارشنبه, 23 مهر 1393 - 11:24

تبلیغ سالاد اولویه با آگهی علمی - تخیلی

گاهی سازندگان یک آگهی تلویزیونی تصور می‌کنند تمام افراد، همه نام‌های محصولات و شرکت‌هایی را که آنها تبلیغ می‌کنند، می‌شناسند. حتی برخی از این آگهی‌ها با آنچنان اعتماد‌به‌نفسی ساخته می‌شوند...

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 600 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >