سه شنبه, 09 خرداد 1396 - 13:30

تبلیغات در کسب و کار

سوال: مدیریت یک فروشگاه اینترنتی را بر عهده دارم و می خواهم برای فروش بیشتر تبلیغات انجام دهم. لطفا مرا راهنمایی کنید که چگونه می توانم تبلیغات مؤثری داشته باشم که منجر به فروش بیشتر شود؟

پاسخ: هیچ تبلیغاتی بدون برنامه ریزی و به صورت خود به خودی منجر به فروش بیشتر نخواهد شد مگر اینکه به صورت اتفاقی باشد. اغلب کسب وکارهای اینترنتی خصوصا فروشگاه های اینترنتی برای تبلیغات خود یک یا چند بنر طراحی می کنند یا مبلغی بابت اجاره به وب سایت ها می پردازند و پوستر های خود را در آنجا قرار می دهند یا از طریق ایمیل تبلیغاتی و راه های دیگر تبلیغ محصولات خود را می کنند. اما اگر برای این تبلیغات برنامه ریزی نداشته باشند تبلیغات شان مؤثر و موفق نخواهد بود. برای برنامه ریزی شما باید یک طرح منسجم و جامع از راه های تبلیغاتی داشته باشید و اهداف، مخاطبان، نتایج مورد انتظار، راه های سنجش نتایج، رسانه های مورد استفاده، هزینه ها، مدت زمان هر یک از برنامه های تبلیغاتی و. . . را در نظر بگیرید.

معمولا بهترین رسانه برای فروشگاه های اینترنتی خود وب سایت ها هستند. اگر هدف شما از تبلیغات این است که فروش خود را بالا ببرید باید انسجام در تبلیغات را در بیشترین حد رعایت کنید و نوع رنگ بندی، نزدیکی شعارهای تبلیغاتی و استفاده از المان های یکسان و مواردی از این جمله سبب انسجام در تبلیغات شما می شود.

همچنین لیستی از وب سایت ها و اهداف تان برای تبلیغات تهیه کنید و پس از انتخاب بودجه خود را در نظر بگیرید. سعی کنید قبل از انتشار تبلیغات امکاناتی را به وجود آورید که بتوانید نتیجه هر تبلیغ را به صورت مجزا بررسی کنید. این را به یاد داشته باشید که اگر بدون سنجش نتایج تبلیغات کاری را انجام دهید سرمایه خود را هدر می دهید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی