اصول کسب و کار

روش‌های مدیریتی ماندگار با توماس جان واتسون

سه شنبه, 11 خرداد 1395 - 09:30

مدیران ماندگار

روش‌های مدیریتی ماندگار با توماس جان واتسون

توماس جان واتسون (Thomas John Watson) کارآفرین و تاجر آمریکایی بود که به‌عنوان رئیس و مدیرعامل شرکت ماشین‌های تجاری بین‌المللی (International Business Machines) فعالیت داشت و توانست آن را از سال 1914 تا 1956 به یک شرکت...
چگونه مرحله اجرا را تاثیرگذار کنیم؟

سه شنبه, 11 خرداد 1395 - 08:20

دستورالعمل‌هایی برای هدایت مهم‌ ترین مرحله فرآیندهای کاری

چگونه مرحله اجرا را تاثیرگذار کنیم؟

بیشتر مدیران مرحله اجرا را مرحله‌ای حیاتی و مهم در مدیریت دانسته و آن را اجرای بی‌نقص کارها تعریف می‌کنند. این درحالی است که مرحله اجرا در فرآیندهای مدیریتی شامل درک دو گام مهم است: 1)درک آنچه در...
بازاریابی برای بلور فروشی

دوشنبه, 10 خرداد 1395 - 11:50

کلینیک کسب‌ و‌کار (465)

بازاریابی برای بلور فروشی

پرسش: صاحب یک بلورفروشی در بازار شوش هستم . چند سالی است در این بازار، فروشگاهم را راه‌اندازی کرده‌ام و به‌تازگی قصد برنامه‌ریزی در حوزه بازاریابی و تبلیغات را دارم. از نظر شما چه اقداماتی را باید...
سرمایه‌ گذاری خطرپذیر پول هوشمند برای كارآفرینان

دوشنبه, 10 خرداد 1395 - 09:50

مشاور مدیریت

سرمایه‌ گذاری خطرپذیر پول هوشمند برای كارآفرینان

این مقاله به معرفی كلی سرمایه‌گذاری خطرپذیر به‌عنوان یكی از ابزارهای تامین مالی كسب‌وكارهای نوآور و كارآفرینی در ایران و جهان می‌پردازد. ابزاری كه در كشور عزیزمان ایران نیز كمابیش شكل گرفته و...
داستان موفقیت فولكس واگن

دوشنبه, 10 خرداد 1395 - 09:40

حکایت برندها

داستان موفقیت فولكس واگن

گروه فولكس واگن یك شركت خودروسازی آلمانی است كه دفتر مركزی آن در شهر وولفسبورگ واقع در استان « Lower Saxony» آلمان قرار دارد. این شركت تولیدكننده خودرو‌های تجاری و مسافربری، خودرو‌های مسافربری خود را...
ارتقای شغلی؟ . . . چگونه؟

دوشنبه, 10 خرداد 1395 - 08:20

برنامه‌ ریزی برای ارتقای کارمندان براساس نظریه مازلو

ارتقای شغلی؟ . . . چگونه؟

غریزه رشد و تعالی از بدو خلقت تاکنون همواره همراه انسان بوده و از آن می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز انسان و حیوان نام برد. بدون شک، تکنولوژی پیشرفته امروز که منجر به سهولت انجام اغلب...
توسعه قنادی

یکشنبه, 09 خرداد 1395 - 11:00

کلینیک کسب‌ و‌کار (464)

توسعه قنادی

پرسش: صاحب یک قنادی در منطقه 6 تهران هستم که به تازگی فعالیت‌های خود را آغاز کرده و قصد توسعه کسب‌و‌کارم را دارم. به نظر شما در راستای جذب مشتریان و توسعه کسب‌و‌کار خود باید چه برنامه‌ریزی‌ها و...
چرا باید دنبال شغل رویایی‌ تان بروید؟

یکشنبه, 09 خرداد 1395 - 09:50

مدیریت امروز

چرا باید دنبال شغل رویایی‌ تان بروید؟

در دنیای حرفه‌ای متداول است که برخی افراد اعتقاد راسخی دارند که هرکسی باید به دنبال رویاهایش برود، در حالی که برخی دیگر معتقدند به دنبال شغل رویایی رفتن کاری غیرمنطقی و تفکری بچگانه است. هر دو...
تلویزیون تماشا کنید

یکشنبه, 09 خرداد 1395 - 09:40

توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی (91)

تلویزیون تماشا کنید

برنامه‌های تلویزیونی مشهور و پرمخاطب فرصت‌های بسیار زیاد و فوق‌العاده‌ای را برای انجام فعالیت‌های روابط عمومی شما فراهم می‌آورند. برنامه‌های بلند‌مدت تلویزیون مانند برنامه‌های آموزشی این...
جلسات خود را کارآمد کنید

یکشنبه, 09 خرداد 1395 - 08:20

مواردی که در جلسه با کارمندان یا شرکای کاری خود باید در نظر داشته باشید

جلسات خود را کارآمد کنید

هر مدیری برای اتخاذ تصمیمات بزرگ با دیگر شرکا یا آگاه کردن زیردستان از تصمیمات خود جلسه‌ای با کارمندانش برگزار می‌کند. علاوه بر کیفیت برگزاری این جلسه، نکاتی نیز باید از لحاظ نوع برخورد و آداب و...
بازاریابی رابطه‌ مند

شنبه, 08 خرداد 1395 - 11:20

کلینیک کسب‌ و‌کار (463)

بازاریابی رابطه‌ مند

پرسش: مدیر کسب‌وکاری در حوزه پوشاک هستم. کسب‌وکارم آنلاین است و معمولا مشتریان از طریق ثبت سفارشات، کالاهای خود را دریافت می‌کنند. تا به‌ حال برای اداره کسب‌وکارم از شیوه‌های بازاریابی سنتی و...
فرصت اشتغال در شرکت گوگل

شنبه, 08 خرداد 1395 - 11:10

فرصت اشتغال در شرکت گوگل

شرکت گوگل برای آزمایش اتومبیل‌های خودران خود راننده استخدام می‌کند. این شرکت در یک اقدام جالب شروع به استخدام رانندگانی می‌کند که پشت فرمان اتومبیل‌های خودران قرار بگیرند و فقط در صورت لازم از...
بازاردانان چینی و ماجرای دوستان چینی ما !

شنبه, 08 خرداد 1395 - 09:40

بازاردان ایرانی

بازاردانان چینی و ماجرای دوستان چینی ما !

دخترک خیره به جعبه‌های دستمال کاغذی روبه‌روی خود نگاه می‌کرد دست‌کم، پنجاه جعبه دستمال بود. فروش امروزش همین جعبه‌ها بود، فرمول فروش هم همان سه گام همیشگی بود. برو جلو، بچسب و التماس کن. این...
پائول اورفالئا، مدیر کپی‌ کار

شنبه, 08 خرداد 1395 - 09:30

مدیران ماندگار

پائول اورفالئا، مدیر کپی‌ کار

پائول اورفالئا (Paul Orfalea) که به دلیل موهای قرمز و فری که داشت به کینکو (Kinko) معروف بود،  مغازه‌های زنجیره‌ای ارائه خدمات کپی را با همان نام مستعارش افتتاح کرد. پدر و مادربزرگ اورفالئا در لس‌آنجلس...
استرس‌ زدایی از محیط‌ های پراسترس

شنبه, 08 خرداد 1395 - 08:20

چگونه یک محیط کار پرتنش را مدیریت کنیم؟

استرس‌ زدایی از محیط‌ های پراسترس

داستان شرکت‌هایی که رویای توسعه و پیشرفت در سر دارند، در سراسر دنیا معروف است. در این شرایط مدیران برای رسیدن به پیشرفت و گسترش حیطه شغلی خود، دست به ریسک زده و در این راه فشار کاری زیادی به...
باشگاه مشتریان

پنج شنبه, 06 خرداد 1395 - 11:50

کلینیک کسب‌و‌کار (462)

باشگاه مشتریان

پرسش: مدیر یک فروشگاه عینک در کرمانشاه هستم که به تازگی فعالیت‌های خود را آغاز کرده و قاب‌های عینک متنوعی را به مشتریان عرضه می‌کنیم. با توجه به شروع این کسب‌و‌کار، قصد راه‌اندازی باشگاه...
کالاهای مقایسه‌ای

پنج شنبه, 06 خرداد 1395 - 11:40

آیا می دانستید؟

کالاهای مقایسه‌ای

آیا می‌دانستید از بین انواع کالاها، کالاهایی را که مصرف‌کنندگان باید با دقت و صرف زمان بیشتری خریداری کنند تحت عنوان کالاهای مقایسه‌ای دسته‌بندی می‌کنند؟ برای خرید این دسته از کالاها خریدار...
شرکت‌های برتر آمریکایی در پرداخت حقوق و دستمزد

پنج شنبه, 06 خرداد 1395 - 11:30

شرکت‌های برتر آمریکایی در پرداخت حقوق و دستمزد

چه شرکت‌هایی به کارکنان‌شان بیشترین دستمزد را پرداخت می‌کنند؟ بررسی انجام‌شده در میان کارگران آمریکایی نشان داده که متوسط حقوق دریافتی‌شان در سال ۵۰هزار دلار آمریکا است که در این میان پرداختی...
7 دلیل فوربز برای موفقیت ایران در زمینه کارآفرینی

پنج شنبه, 06 خرداد 1395 - 09:50

مدیریت امروز

7 دلیل فوربز برای موفقیت ایران در زمینه کارآفرینی

ایران با اقتصاد ۴۰۰ میلیارد دلاری پس از عربستان سعودی دومین قدرت اقتصادی در خاورمیانه است و براساس پیش‌بینی بانک جهانی، در سال پیش‌رو شاهد رشدی ۷ درصدی خواهد بود. هرچند تغییرات و تحولات اقتصادی...
مدیریت رخداد‌های ناخوشایند

پنج شنبه, 06 خرداد 1395 - 09:40

توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی (90)

مدیریت رخداد‌های ناخوشایند

مدیران روابط عمومی سعی در گسترش مثبت‌اندیشی دارند اما واقعیت آن است که تمام رخداد‌ها مطلوب و خوشایند نیستند، برای مثال در سال 2008 در حالی که اکثر تحلیلگران در انتظار شکوفایی دوباره اقتصاد بودند...
کاهش حساسیت، افزایش بهره‌ وری

پنج شنبه, 06 خرداد 1395 - 08:20

راهکارهایی برای کنار آمدن با کارکنان حساس

کاهش حساسیت، افزایش بهره‌ وری

مدیر بودن کار دشواری است، به‌خصوص اگر بعضی از اعضای تیم کاری‌تان انسان‌هایی حساس و زودرنج باشند و نتوانند انتقادها را تحمل کنند، پس شما که مدیر و مسئول یک مجموعه هستید باید یاد بگیرید که چگونه با...
مدیریت استعداد

چهارشنبه, 05 خرداد 1395 - 12:30

کلینیک کسب‌ و‌کار (462)

مدیریت استعداد

پرسش: مدیر کسب‌و‌کار کوچکی هستم و در چند سال گذشته کارمندان با استعدادی را جذب سازمان کرده‌ام اما سازمان به خوبی از استعداد و ایده‌های این افراد نتوانسته استفاده کند. با توجه به این موضوع در...
دامنه شمول قانون کار-بخش اول

چهارشنبه, 05 خرداد 1395 - 09:50

روابط کار

دامنه شمول قانون کار-بخش اول

قانون كار، دامنه شمول بسیار فراگیر و وسیعی دارد. در این مقاله با بررسی فصول مذكور كه با استناد به مواد قانونی اشاره شده است می‌توانیم علاوه بر آشنایی با دامنه شمول این قانون، با جزییات دیگری كه در...
فروچیو لامبورگینی خالق برند اتومبیلی لوکس

چهارشنبه, 05 خرداد 1395 - 09:40

مدیران ماندگار

فروچیو لامبورگینی خالق برند اتومبیلی لوکس

فروچیو لامبورگینی (Ferruccio Lamborghini)صنعتگر ایتالیایی بود که زندگی‌اش را به عنوان یک پسر کشاورز آغاز کرد و با اطلاعاتی که از مکانیک داشت توانست در سال 1948 وارد تجارت ساخت تراکتور شود. در واقع آغاز...
پایه‌ ریزی کسب‌ و‌ کار مشتری‌ محور

چهارشنبه, 05 خرداد 1395 - 08:20

تهیه Business plan برای تاکسی‌ تلفنی

پایه‌ ریزی کسب‌ و‌ کار مشتری‌ محور

با افزایش ترافیک شهری در چند سال گذشته و اتخاذ سیاست‌های طرح ترافیک و زوج و فرد در کلان‌شهرها، استفاده از تاکسی‌تلفنی بیش از گذشته در بین مخاطبان ایرانی باب شده است. تاکسی‌های تلفنی یکی از...
تعادل میان کار و زندگی

سه شنبه, 04 خرداد 1395 - 10:50

کلینیک کسب‌ و‌کار (461)

تعادل میان کار و زندگی

پرسش: کارشناس فروش سازمانی هستم که بیشتر زمان مفید خود را در روز صرف فعالیت‌های کاری می‌کنم. این موضوع تا اندازه‌ای جدی است که حتی نیمه‌های شب نیز تماس‌های کاری، مزاحم زندگی‌ام شده است. از طرفی...
تغییر لوگوهایی كه چندان به مذاق مردم خوش نیامدند

سه شنبه, 04 خرداد 1395 - 10:40

مدیریت امروز

تغییر لوگوهایی كه چندان به مذاق مردم خوش نیامدند

تغییر لوگوهای اینستاگرام، Uber، Airbnb همگی چندان به مذاق مردم خوش نیامده‌اند. جای تعجب نیست كه مردم نظرات مختلفی درباره لوگوی جدید اینستاگرام داشته باشند. البته اكثر این نظرات منفی است. در نظر‌سنجی...
<<  143 144 145 146 147 [148149 150 151 152  >>  

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی