مدیریت کسب‌ و کار

> در بخش مدیریت کسب‌ و کار مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز کسب‌ و کار در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
دوره عمر سازمان

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 09:47

دوره عمر سازمان

آیا می‌دانستید شناسایی دوره عمر سازمان در انتخاب راهبردهای اکتساب فناوری تاثیرگذار است؟ از جمله ابزارها كه مى تواند به تعیین درجه تناسب راهبرد كسب فناورى با وضعیت سازمان كمك كند، شناسایى محل قرارگیرى سازمان روى منحنى دوره عمر آن است.
درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (21) / ریتز- کارلتون، ارائه خدمات و محصولات منحصر به‌ فرد

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 09:42

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (21) / ریتز- کارلتون، ارائه خدمات و محصولات منحصر به‌ فرد

جمع‌آوری اطلاعات در سطح گسترده موجب تولید محصولات با کیفیت و سفارشی مناسب هریک از مشتریان می‌شود. با متمایز کردن محصولات خودتان می‌توانید رقبایتان را کنار بزنید و موجبات افزایش فروش محصولاتتان را فراهم کنید.
رهبری سازمانی با رویکرد سبز

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 15:18

رهبری سازمانی با رویکرد سبز

رهبری سازمانی با رویکرد سبزنویسنده/نویسندگان: Gareth Kaneناشر: آسمان نگار مترجم/مترجمان: انجمن مدیریت سبز ایرانسال انتشار: 1392 این كتاب برای كسانی است كه می‌خواهند به رهبران سبز كسب و كار تبدیل شوند....
انجمن مدیریت سبز ایران

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 15:12

انجمن مدیریت سبز ایران

انجمن مدیریت سبز ایران تشکلی غیردولتی و غیرانتفاعی  (NGO)  است که در اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران به ثبت رسیده است و دامنه فعالیت آن بر سازمان‌ها (تولیدی، خدماتی و عمومی) متمرکز است و بر گسترش دانش و فرهنگ مدیریت سبز که به معنی همگرایی مسئولیت‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی سازمان‌ها است، تمرکز دارد.  
نمایشگاه انرژی ولز برگزار می‌ شود

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 15:05

نمایشگاه انرژی ولز برگزار می‌ شود

نمایشگاه انرژی 2015 دانش و تجهیزات به همراه کارگاه آموزشی در شهر ولز اتریش، شهر انرژی‌های نوین و پاک جهان از تاریخ 24فوریه تا اول مارس 2015 - 5 تا 10 اسفند 1393 برگزار می‌شود.انجمن مدیریت سبز ایران با...
جشنواره سالانه آب برگزار می‌ شود

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 14:56

جشنواره سالانه آب برگزار می‌ شود

جشنواره سالانه آب، 29 دی ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.انجمن مدیریت سبز ایران با همکاری بنیاد جهانی انرژی تصمیم دارد تا با کمک مردم مناسب‌ترین راهکارهای تمیز نگاهداشتن، حفظ، کاهش و مصرف بهینه «آب» را در حوزه‌های متعدد، شناسایی و در اختیار عموم قرار دهد.
کارمند باانگیزه، چتر نجات هر سازمان

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 09:39

کارمند باانگیزه، چتر نجات هر سازمان

هر شرکتی نیاز به این دارد که انگیزه کافی برای کسب موفقیت و پیمودن مسیر کاری‌اش داشته باشد. چون برای دست‌یابی به اهداف یک تیم کاری نیاز به انگیزه دارد برای اینکه شرکتی به موفقیت دست یابد و درآمدزایی داشته باشد باید کارمندانی فعال و پویا را در تیم کاری‌اش داشته باشد.

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 09:36

هنر نوآوری

با نگاهی به اطرافمان متوجه می‌شویم که هر روز محصولات جدیدی وارد زندگی مان می‌شوند که پس از تولد به‌عنوان بخشی آشنا از زندگی، فرهنگ و عادتمان در می‌آیند. روزگاری فکس به‌عنوان پدیده‌ای نو همه را...
گفت‌ و‌ گوی مدیریتی «فرصت امروز» با رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران / طلا فروشی بدون دانش مدیریتی یعنی هیچ

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 09:33

گفت‌ و‌ گوی مدیریتی «فرصت امروز» با رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران / طلا فروشی بدون دانش مدیریتی یعنی هیچ

مدیریت در بازار طلا کار ساده‌ای نیست، اما آنقدرها هم سخت نیست که کسی سراغ آن نرود. شاید در ابتدای فعالیت هر کسی دل به این خوش کند که می‌تواند در کوتاه‌مدت وضعیت مالی خود را بهبود بخشد، یا اینکه...

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 09:31

شکست کاری

اگر شما هم د‌‌ر کسب‌و‌کار خود‌‌ با چالشی روبه‌رو هستید‌‌، د‌‌ر صورت تمایل مشکل خود‌‌ را از طریق ایمیل business@ forsatnet.ir با ما د‌‌ر میان بگذارید‌‌ و پاسخ خود‌‌ را د‌‌ر همین بخش پیگیری کنید‌‌.
مشتریان امروزه هوشمندتر تصمیم می‌ گیرند

شنبه, 15 شهریور 1393 - 20:27

مشتریان امروزه هوشمندتر تصمیم می‌ گیرند

یکی از مدیران ارشد سامسونگ بر این باور است که نوع سلیقه و رفتار مردم طی چند سال گذشته عوض شده است. او معتقد است که رفتار مردم در حال تغییر با شرایط دیگر است و در این راستا مهندسان با یک بخش تاریک از زندگی روبه‌رو هستند که قدم گذاشتن در آن کار خطرناکی به‌نظر می‌رسد.  
استفاده از نام تجاری برای افزایش فروش / شما استراتژی دارید پس هستید

شنبه, 15 شهریور 1393 - 19:12

استفاده از نام تجاری برای افزایش فروش / شما استراتژی دارید پس هستید

شما به عنوان یک مدیر باید این مسئله را درک کنید که نام تجاری شما فراتر از یک لوگو، یک اسم یا یک شعار است؛ این نام تجاری، تمام تجربه‌ای است که مصرف‌کنندگان شما از محصولات، خدمات و شرکت‌تان دارند. سیاست‌های شما در نگهداری از نام تجاری‌تان توصیف می‌کند که شما برای چه هدفی تلاش می‌کنید، چه برنامه‌هایی دارید و تا چه حد پای تعهدات تان ایستادگی می‌کنید.  
ساختن یک نام تجاری در 30 روز

شنبه, 15 شهریور 1393 - 18:14

ساختن یک نام تجاری در 30 روز

کتاب «ساختن یک نام تجاری در 30 روز» نوشته سایمون میدلتون از نویسندگان پرآوازه دنیا و از استادان مسلم راهبرد نام تجاری است. میدلتون از طریق 30 مرحله یا 30 روز فکری و نه تقویمی، شما را به ساختن یک نام تجاری نیرومند، مثبت و موثر برای شرکت یا سازمان، محصولات یا خدمات و حتی شخص خودتان هدایت می‌کند.  
وقتی کارمندان‌ تان از شما بیشتر می‌ دانند

شنبه, 15 شهریور 1393 - 18:04

وقتی کارمندان‌ تان از شما بیشتر می‌ دانند

مدیریت کارمندان متخصص و پرتوان در حال ‌حاضر به مهارت‌های خاصی نیاز دارد. در بسیاری از مواقع کارمندان تحصیلکرده و باتجربه نسبت به شما درباره حوزه کاری‌تان مطلع‌تر هستند. پس چگونه باید افرادی را...
بررسی «فرصت امروز» از طرح جدیدی به نام دور کاری / مدیریت هزینه‌ ها با کنترل از راه دور

شنبه, 15 شهریور 1393 - 16:36

بررسی «فرصت امروز» از طرح جدیدی به نام دور کاری / مدیریت هزینه‌ ها با کنترل از راه دور

وقتی در دولت دهم به یک باره ماجرای «طرح دورکاری» رسانه‌ای شد، بسیاری از شهروندان ایرانی در حیرت فرو رفتند که این دیگر چه طرحی است و با کدام توجیه قرار است عده‌ای از کارمندان در خانه بنشینند و کارهای اداری‌شان را انجام دهند.  
استخدام پیمانکار برای سرو غذا

پنج شنبه, 13 شهریور 1393 - 10:47

استخدام پیمانکار برای سرو غذا

سرنوشت آشپزخانه و رستوران یکی از قدیمی‌ترین خبرگزاری‌های ایران می تواند نمونه خوبی برای سرنوشت مدیریت وعده های غذایی کارمندان باشد. سال‌ها آشپزخانه این سازمان دارای آشپز و خدمه‌ای بود که...
تنظیم ساعت ناهار کارکنان به سبک اماراتی‌ها

پنج شنبه, 13 شهریور 1393 - 10:47

تنظیم ساعت ناهار کارکنان به سبک اماراتی‌ها

بد نیست نگاهی به یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بیندازیم. دوستی که سابقه کار در یکی از شرکت‌های تجاری «دبی» را دارد، می‌گفت: «روزی که برای امضای قرار داد رفتم، نخستین‌باری بود که برای کار از...
بازاریابی چریكی 2 میلیون دلاری / ساخت بزرگ‌ ترین اسكوربورد جهان توسط آئودی

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 00:06

بازاریابی چریكی 2 میلیون دلاری / ساخت بزرگ‌ ترین اسكوربورد جهان توسط آئودی

همه اهالی تبلیغات حتما به یاد می‌آورند آن زمانی را كه Ikea به نصب اتاق‌های زنده درون ایستگاه‌های اتوبوس روی آورد، یا تیم مسابقه‌دهنده Nascar ردبول برای تبلیغات خود در وسط میدان تایمز یك توقفگاه خودرو بر پا کرد. تمام این نمونه‌های خلاقانه باعث شده که نیویورك به محلی برای بازاریابی‌های چریكی خلاقانه تبدیل شود.
نیازهای بازار

سه شنبه, 11 شهریور 1393 - 19:50

نیازهای بازار

آیا می‌دانستید بهترین روش برای بازاریابی این است که برای مشتریان ایجاد نیاز کنید و بعد محصول یا خدمتی ارائه بدهید که پاسخگوی این نیاز جدید باشد؟ همه صاحبان کسب‌و‌کارهای جدید معمولا ترجیح می‌دهند برای رفع نیازهای مشخصی که در بازار وجود دارد، محصول ارائه بدهند یا در بهترین حالت نیازهای مشتریان را پیش‌بینی کنند،  
کسب و کارهای جدید رمضانی / افطاری در کنار سوپراستارها

سه شنبه, 11 شهریور 1393 - 19:44

کسب و کارهای جدید رمضانی / افطاری در کنار سوپراستارها

آغاز ماه رمضان بهانه‌ای شده تا شرکت‌ها با استفاده از این مناسبت کسب‌و‌کار خود را رونق ببخشند، اما یکی از جالب‌ترین کسب‌و‌کارهایی که ایده آن در ماه رمضان امسال شکل گرفته، پیشنهاد برگزاری...
بررسی مقایسه‌ ای « فرصت امروز » از مدیریت وعده‌ های غذایی در مراکز دولتی و خصوصی / نفوذ به قلب کارمندان با تنظیم ساعت ناهار

سه شنبه, 11 شهریور 1393 - 19:01

بررسی مقایسه‌ ای « فرصت امروز » از مدیریت وعده‌ های غذایی در مراکز دولتی و خصوصی / نفوذ به قلب کارمندان با تنظیم ساعت ناهار

چند طبقه را بالا و پایین رفته‌اید تا پرونده را تکمیل کرده و به امضای آخر برسانید. حالا ساعت حدود یک بعدازظهر است. کارمند مربوطه پشت میز نیست. می‌گویند برای صرف ناهار رفته و برمی‌گردد. اگر شخص موردنظر مدیر باشد که اوضاع اصلا خوب نیست، چون خانم منشی می‌گوید: «من که نمی‌توانم به رییسم بگویم کی از ناهار بر می‌گردید!»  
اعتراف‌ های یک تبلیغاتچی

دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 18:34

اعتراف‌ های یک تبلیغاتچی

کتاب «اعتراف‌های یک تبلیغاتچی» چکیده‌ای است از اعتراف‌های دیوید اگیلوی پدر تبلیغات مدرن. اگیلوی در این کتاب از تجربه‌هایش می‌‌گوید و تکنیک‌هایی موثر را برای ساختن بهترین کمپین‌ها و موفق‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی در اختیار خواننده قرار می‌‌دهد.  
حذف میانه‌ فروش‌ ها

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 18:33

حذف میانه‌ فروش‌ ها

آیا می‌‌دانستید یکی از مهم‌ترین کلیدهای موفقیت کسب‌و‌کار شما، حذف میانه‌فروش‌هاست؟ در حال‌حاضر مدیران شرکت‌های بزرگ در نقاط مختلف دنیا می‌‌کوشند تا حد امکان پای میانه‌فروش‌ها و واسطه‌ها را از کسب‌و‌کار خود حذف کنند و با مشتری ارتباط مستقیم داشته باشند.
مد‌‌یران انعطاف‌ پذیر

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 17:20

مد‌‌یران انعطاف‌ پذیر

آیا می‌د‌‌انستید‌‌ یکی از د‌‌لایل عد‌‌م محبوبیت مد‌‌یران د‌‌ر سازمان‌شان پافشاری آنها بر انجام کارها به شیوه مورد‌‌ تایید‌‌شان است؟ بسیاری از مد‌‌یران فکر می‌کنند‌‌ اگر بر یک شیوه خاص برای انجام امور تاکید‌‌ کنند‌‌،
بررسی مقایسه‌ ای « فرصت امروز » از عملکرد مدیران خودرویی ایران و جهان / مدیران ایرانی از نام فراخوان می‌ هراسند

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 16:56

بررسی مقایسه‌ ای « فرصت امروز » از عملکرد مدیران خودرویی ایران و جهان / مدیران ایرانی از نام فراخوان می‌ هراسند

شاید در روزهای اخیر خبر فراخوان خودروهای کمپانی‌های معتبر دنیا را در رسانه‌های داخلی و خارجی مشاهده کرده باشید. بیشترین فراخوان در کشورهای چشم‌بادامی کره‌جنوبی و ژاپن به چشم می‌خورد؛ خودروسازانی که از دل و جان برای رفع نیاز خودروهای تولید شده اقدام کرده و اتومبیل‌های خود را برای رفع مشکل جمع‌آوری می‌کنند.  
قیمت‌ گذاری مناسب، برگ برنده کسب‌ و‌ کارهای موفق

جمعه, 07 شهریور 1393 - 18:23

قیمت‌ گذاری مناسب، برگ برنده کسب‌ و‌ کارهای موفق

آیا می‌دانستید یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید قبل از راه‌اندازی کسب‌و‌کار به آن توجه کنید، تصمیم‌گیری درباره نحوه قیمت‌گذاری محصولات یا خدمات‌تان است؟ صرف‌نظر از اینکه قیمت تمام شده تولید محصول یا ارائه خدمت شما چقدر است، باید درباره قیمت آن به جمع‌بندی نهایی برسید.
باور بفرمایید سرم شلوغ است

جمعه, 07 شهریور 1393 - 17:39

باور بفرمایید سرم شلوغ است

«باور بفرمایید سرم شلوغ است.» دقت کرده‌اید این روزها مدام این جمله را می‌شنویم؟ به ‌خصوص در حوزه مدیریتی وقتی وارد دفتر یک مدیر می‌شویم با میزی شلوغ، کتی که روی پشتی صندلی افتاده، لیوانی که تا...
<<  99 100 101 102 103 [104105 106  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز