الگوهای طلایی

> نحوه برخورد مدیران بزرگ و برندهای معتبر با مسائل و موضوعات مختلف کسب‌وکار و مدیریتی می‌تواند بسیار مفید باشد. در بخش الگوهای طلایی این چالش‌ها و شیوه‌های برندهای معتبر برای برخورد با این موضوعات ارائه می‌شوند.
هارلی دیویدسون؛ حذف ضایعات

یکشنبه, 20 دی 1394 - 12:11

درس هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی(5)

هارلی دیویدسون؛ حذف ضایعات

درحالی که همه به دنبال افزایش درآمدها هستند بسیاری از چگونگی فرآیند حذف ضایعات در کسب‌و‌کارشان غافل هستند. به بیان دیگر کسب‌و‌کارهایی که همواره سعی در حفظ سازماندهی و نظم‌شان دارند نسبت به بقیه...
بانک های بیلبائو و اسکاندیا  استفاده صحیح از داده‌ها

سه شنبه, 17 آذر 1394 - 15:34

درس های کاربردی از عملکرد برندهای جهانی(4)

بانک های بیلبائو و اسکاندیا استفاده صحیح از داده‌ها

با توجه به سرمایه‌گذاری وسیعی که هر ساله به‌صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در آی‌تی می‌شود ممکن است این انتظار ایجاد شود که مدیران اصولا باید بدانند که چگونه از آی‌تی برای ارتقا و افزایش سطح...
نلسون سافرز ایجاد احساس رضایت در کارکنان

چهارشنبه, 27 آبان 1394 - 12:56

درس هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی(3)

نلسون سافرز ایجاد احساس رضایت در کارکنان

چنانچه یک شرکت تصویر مناسبی از خود ارائه دهد و نوعی حس بالندگی در آن متبلور باشد بسیار یکپارچه‌تر و کارآمدتر و کارفرمای آن معتبرتر خواهد بود. وقتی کارمندان از احترام زیادی برای تشکیلاتی که در آن...
رویال داچ شل تجربه آینده در امروز

پنج شنبه, 07 آبان 1394 - 12:04

درس هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی(2)

رویال داچ شل تجربه آینده در امروز

طرح‌ریزی به تشکیلات و سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند آینده را قبل از فرارسیدن آن تا حدی تجربه و پیش از شروع رقابت واقعی و قدم گذاشتن در آن، خودشان را به‌‌خوبی آماده کنند. طرح‌ریزی به معنای...
هارلی دیویدسون کسب اعتماد و وفاداری مشتریان

یکشنبه, 22 شهریور 1394 - 10:48

هارلی دیویدسون کسب اعتماد و وفاداری مشتریان

فروش و تاثیرگذاری، هر دو از این تصور اشتباه که موفقیت یک محصول نیازمند حمایت شدید یا هوشمندانه آن محصول یا ایده در بازار است، رنج می‌برند. این سوءتفاهم به رفتارهای نامناسبی منجر می‌شود. به‌ عنوان...
تصمیم‌سازی و تناقض در انتخاب  (بخش سوم)

دوشنبه, 08 تیر 1394 - 13:04

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (100)

تصمیم‌سازی و تناقض در انتخاب (بخش سوم)

پس از اشاره به مشکلات، هم‌اکنون زمان بیان راه‌حل‌های موجود جهت برطرف کردن این مشکلات فرارسیده است. در حال حاضر راهکارهای مناسب و متعددی در مورد این رویکرد منطقی و فرآیندمحور به رشته تحریر درآمده...
تصمیم‌سازی و تناقض در انتخاب (بخش دوم)

شنبه, 06 تیر 1394 - 11:33

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (100)

تصمیم‌سازی و تناقض در انتخاب (بخش دوم)

با در نظر گرفتن نقص‌های موجود در تفکر و الگوهای مقابله، دو مشکل بالقوه که حاصل فرهنگ و جو حاکم بر سازمان یا شرکت تجاری است بروز می‌کند: فکر گروهی و گوناگونی اندیشه‌ها. گوناگونی اندیشه‌ها زمانی...
تصمیم‌سازی و تناقض در انتخاب (1)

دوشنبه, 01 تیر 1394 - 10:46

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (100)

تصمیم‌سازی و تناقض در انتخاب (1)

در آخرین بخش این ایده‌های خلاقانه به این موضوع که چگونه ایده‌های ناب و مبتکرانه خلق شده و به چه صورت از ایده‌های نامناسب و غیرسازنده اجتناب می‌شود می‌پردازیم و در نهایت به یک واقعیت که تمامی این...
توسعه دانش و سرمایه‌های فکری

شنبه, 30 خرداد 1394 - 10:22

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (99)

توسعه دانش و سرمایه‌های فکری

توسعه سرمایه‌های فکری برای کسب‌و‌کارها و شرکت‌های تجاری یک امر واجب بوده و از جمله دارایی‌های ارزشمند شرکت‌های تجاری و کسب‌و‌کارها به شمار می‌آید. برای درک بهتر این ایده بهتر است به این جمله...
ارتقای داخلی و برنامه‌ریزی  برای جانشینی موفقیت‌آمیز

سه شنبه, 26 خرداد 1394 - 11:03

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (98)

ارتقای داخلی و برنامه‌ریزی برای جانشینی موفقیت‌آمیز

فرآیند جانشینی و انتقال قدرت در شرکت‌های تجاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به منظور حصول اطمینان از دستیابی به موفقیت در این زمینه دو رویکرد وجود دارد که می‌توان از آنها در زمان‌های مناسب...
نوآوری کاربر محور

یکشنبه, 24 خرداد 1394 - 10:44

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (97)

نوآوری کاربر محور

اگر کاربران می‌خواهند محصولات و خدمات جدیدی را ابداع کنند، بد نیست بدانند که محصولات مبتکرانه جدید می‌توانند به سرعت و در یک فرآیند بسیار موثر و محبوب توسعه یابند. دولت دانمارک تجربه بسیار موفقی...
بازاریابی ویروسی

دوشنبه, 18 خرداد 1394 - 10:52

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (95)

بازاریابی ویروسی

بازاریاب‌های بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا به‌صورت گسترده‌ای از اینترنت برای بازاریابی ویروسی استفاده می‌کنند. شرکت‌هایی نظیر GM وPepsi و بسیاری از برندهای معتبر و شرکت‌های تجاری مطرح در جهان از...
حضور در اینترنت

شنبه, 16 خرداد 1394 - 10:15

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (94)

حضور در اینترنت

اگرچه این روزها بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری در فضای اینترنت حضور دارند، اما در مورد ملزومات مورد نیاز جهت توسعه یک وب‌سایت کارآمد و موثر عموما غفلت می‌شود. یک وب‌سایت مناسب و کاربردی...
استراتژی بیسبال

دوشنبه, 11 خرداد 1394 - 11:03

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (93)

استراتژی بیسبال

رقابت کردن به معنای تلاش برای پیش افتادن از رقبا در حین رقابت است، اما این موضوع در مورد بیسبال فراتر از این معناست؛ این بازی تماما در مورد پیشرفت و تلاش مداوم و ایجاد یک فاصله قابل توجه میان شما و...
گذرگاه مدیریت

شنبه, 09 خرداد 1394 - 10:32

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (92)

گذرگاه مدیریت

برای دستیابی به موفقیت و نیل به اهداف از پیش‌تعیین شده در یک سازمان یا شرکت تجاری کارمندان به منظور انجام بهتر وظایف‌شان نیاز به کسب مهارت‌هایی دارند که باید به طور شفاف در مورد آن...
مدیریت استعداد

سه شنبه, 05 خرداد 1394 - 10:34

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (91)

مدیریت استعداد

فارغ از اینکه در چه حوزه تجاری یا صنعتی فعالیت می‌کنید در اختیارداشتن کارمندانی با بهره‌وری بالا و قراردادن آنان در پست‌های متناسب با توانایی‌های‌شان برای دستیابی به موفقیت ضروری است....
نوآوری در ارزش‌ها

یکشنبه, 03 خرداد 1394 - 10:42

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (90)

نوآوری در ارزش‌ها

زمانی که شرکت‌های تجاری با یکدیگر رقابت می‌کنند، تمایل دارند در چرخه بهبود تدریجی مجموعه‌ای از مسائل نظیر هزینه‌ها، تولیدات و خدمات قرار داشته باشند. خلق‌کنندگان ارزش با فاصله گرفتن از...
فروش آنلاین

سه شنبه, 29 ارديبهشت 1394 - 11:13

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (89)

فروش آنلاین

فروش آنلاین سریع‌ترین، انعطاف‌پذیرترین و موثرترین راه برای دسترسی به مشتریان و افزایش درآمد است. فروش کالاها به‌صورت آنلاین با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و لازم به ذکر است که نخستین فروش...
شکستن سیلو

دوشنبه, 28 ارديبهشت 1394 - 10:45

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (88)

شکستن سیلو

شما چگونه افراد را وادار می‌کنید دریک مجموعه با یکدیگر همکاری داشته باشند؟ پاسخ این است که باید بیش از هرچیز دیگر بر موضوعی تمرکز کنید که شما را متحد می‌کند و آن خدمت‌رسانی به مشتریان در پنج...
جسارت

چهارشنبه, 23 ارديبهشت 1394 - 11:29

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (87)

جسارت

چگونه می‌توانید یک رویکرد جسورانه و ماجراجویانه را به کارکنان‌تان القا کنید؟ موفق‌ترین کسب‌و‌کارها اغلب آمادگی پذیرش ریسک‌های حساب شده و دقیق را دارند. این روحیه جسارت زمانی که با یک...
تقسیم‌بندی بازار

دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 - 11:03

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (86)

تقسیم‌بندی بازار

تقسیم‌بندی بازار شامل اقداماتی نظیر بررسی و تحلیل گروه‌های فعلی و بالقوه مشتریان است. این تقسیم‌بندی به جهت آنکه به ما در درک بهتر سازمان و ترکیب بازار، بهبود اثربخشی برنامه‌های مربوط به...
کارت امتیازی متوازن

شنبه, 19 ارديبهشت 1394 - 10:22

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (85)

کارت امتیازی متوازن

در ایده کارت امتیازی متوازن روبرت کاپلان و دیوید نورتون روش‌های متعددی را به منظور افزایش ارزش کسب‌و‌کار کارآفرینان در بلند‌مدت ارائه کرده‌اند. ایده کارت امتیازی متوازن یک نظام محاسبه...
HSBC؛ ایجاد فرهنگ فروش

سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 - 10:30

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (84)

HSBC؛ ایجاد فرهنگ فروش

«مشتریان همواره در اولویت قرار دارند» شعاری است که در تجارت بسیار زیاد شنیده می‌شود. اما این به چه معناست و چگونه در عمل می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد؟ ایده استدلال ما بسیار ساده است. چنانچه شما...
هوش هیجانی

یکشنبه, 13 ارديبهشت 1394 - 10:46

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (83)

هوش هیجانی

هوش هیجانی یا احساسی نوعی توانایی شخصی است که فرد با استفاده از آن می‌تواند دانشی را از طریق احساس یا غریزه خود به دست آورد و از آن در جهت بهره‌مندی از یک زندگی موفق استفاده کند. ایده در سال 1995...
کانن؛ ساخت منابع

یکشنبه, 06 ارديبهشت 1394 - 10:29

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (81)

کانن؛ ساخت منابع

کلید موفقیت تشخیص ضروریات (نظیر مردم، مشتریان، ایده‌ها، نقدینگی، مهارت‌ها، سابقه و سایر موارد) حوزه تجاری‌تان هنگام کاهش یا تجمع منابع است. با اتخاذ رویکرد منبع محور و توجه ویژه به منابع...
فرهنگ نوآوری

چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 - 09:29

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (80)

فرهنگ نوآوری

تشویق و ترغیب افراد شاغل در کسب‌و‌کار شما به تغییر دیدگاه‌شان سبب خواهد شد تا بهترین کارمندان جذب شرکت شما شوند و در نهایت موجب تمایز بیشتر و افزایش ارزش شرکت شما در مقایسه با سایر رقبا خواهد...
زیراکس؛ عبور از بحران در دوران رکود

دوشنبه, 31 فروردين 1394 - 09:51

درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی (79)

زیراکس؛ عبور از بحران در دوران رکود

امروزه به‌واسطه وجود اصول و تکنیک‌های فراوان می‌توان از بروز فاجعه در یک کسب‌و‌کار و غلتیدن آن در ورطه نابودی جلوگیری به عمل آورد. ایده با نزدیک شدن به انتهای سال 1999 میلادی مشکلات بسیار...
[12 3 4  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 650 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >