بازاریابی مجانی

> روش‌های مختلف بازاریابی به صورت رایگان یا بسیار کم‌هزینه همواره مورد توجه صاحبان کسب‌وکار‌های مختلف بوده است. در بخش بازاریابی مجانی در قالب مقالات کوتاه به معرفی این روش‌ها پرداخته می‌شود.
بازاریابی رنگ ها

شنبه, 06 شهریور 1395 - 11:15

بازاریابی رنگ ها

در سال 1920 برای جامعه آمریکایی خودنویس که تنها با رنگ های قهوه ای و مشکی به بازار آمده بود نماد موفقیت و قدرت فرد به شمار می آمد. درآن زمان حتی متمولانی که نیازی به استفاده از آن نداشتند به عنوان نماد...
عوامل بازاریابی مؤثر بر صادرات فولاد

چهارشنبه, 03 شهریور 1395 - 10:45

عوامل بازاریابی مؤثر بر صادرات فولاد

مفهوم مزیت نسبی ابتدا در زمینه تجارت بین الملل به کار برده شد به طوری که دیوید ریکاردو در نوشته های خود در قرن نوزدهم میلادی این گونه نتیجه گیری می کند که نفع هر کشوری در این است که به تخصصی شدن در...
اثربخشی بازاریابی با سیستم ارتباطات بازاریابی یكپارچه

سه شنبه, 02 شهریور 1395 - 11:00

اثربخشی بازاریابی با سیستم ارتباطات بازاریابی یكپارچه

ارتباطات بازاریابی یکپارچه شامل هماهنگی و یکپارچه سازی همه ابزارهای ارتباطی بازاریابی است که با استفاده از یک برنامه بدون عیب و نقص برای حداکثر کردن اثر روی مصرف کننده نهایی با حداقل هزینه در شرکت...
جایابی بهینه مراكز توزیع و خدمات در فرآیند بازاریابی

شنبه, 30 مرداد 1395 - 11:00

جایابی بهینه مراكز توزیع و خدمات در فرآیند بازاریابی

توزیع نامتعادل و ناموزون خدمات عمومی شهری ضمن ایجاد نابرابری و ناعدالتی فضایی، از عوامل مهم در فشار ترافیکی بر بخش مرکزی شهرها است. توجه به این نکته بسیار حایز اهمیت است که با امکان سنجی و نیازسنجی...
مدل هایی برای اندازه گیری و گسترش تجارت الكترونیك در ایران

سه شنبه, 26 مرداد 1395 - 11:00

مدل هایی برای اندازه گیری و گسترش تجارت الكترونیك در ایران

تمام ابعاد و فرآیند بازار را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی وب انجام داد، تجارت الکترونیک می گویند. به طور کلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات الکترونیکی دارد که از طریق شبکه های ارتباطی...
بازاریابی پارتیزانی و چریكی برای بنگاه های كوچك

دوشنبه, 25 مرداد 1395 - 11:00

بازاریابی پارتیزانی و چریكی برای بنگاه های كوچك

بنگاه های کوچک و متوسط در برابر صنایع بزرگ قرار می گیرند و نسبت به این صنایع مزایای بسیاری دارند، ازجمله ارزش افزوده، نوآوری، اشتغال آفرینی و انعطاف پذیری بیشتر. بنگاه های کوچک و متوسط به اختصار SME...
برای دستیابی به بهترین نتایج باید تیم فروش با انگیزه داشته باشیم!

چهارشنبه, 20 مرداد 1395 - 11:00

برای دستیابی به بهترین نتایج باید تیم فروش با انگیزه داشته باشیم!

هیچ هدف بزرگی بدون انگیزه و اشتیاق به وجود نمی آید. (رالف والدو امرسون)تیم فروش قلب تپنده یک سازمان است؛ تیمی که می توان ماحصل فعالیت تمامی کارکنان را در خروجی آن دید، تیمی که گاه با 100 درصد انرژی...
ترویج بازاریابی گل و گیاهان زینتی

سه شنبه, 19 مرداد 1395 - 10:45

ترویج بازاریابی گل و گیاهان زینتی

ترویج یا پیشبرد در بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که مزایای کالا را به آگاهی می رساند و مشتریان هدف را تشویق به خرید آن می کند. ابزارهای اصلی چهارگانه فعالیت های پیشبردی به شرح زیر هستند:...
نقش بازاریابی چابک و بازاریابی ناب در عملکرد شرکت ها

سه شنبه, 12 مرداد 1395 - 11:00

نقش بازاریابی چابک و بازاریابی ناب در عملکرد شرکت ها

در آغاز قرن بیست و یکم، جهان با تغییرات چشمگیری در تمام ابعاد، خصوصاً رقابت در بازار، نوآوری های تکنولوژیکی و نیازهای مشتریان مواجه شد. این تغییرات موجب اصلاح عمده ای از اولویت های کسب و کار و چشم...
تأثیر تعهد مدیران بازاریابی بر عملكرد سازمانی

دوشنبه, 11 مرداد 1395 - 11:15

تأثیر تعهد مدیران بازاریابی بر عملكرد سازمانی

برنامه استراتژیک الگویی بنیادی از اهداف فعلی و برنامه ریزی شده، بهره برداری و تخصیص منابع و تعاملات سازمان با بازارها، رقبا و دیگر عوامل محیطی است. استراتژی و استراتژی سازی به عنوان یکی از مهم ترین...
رابطه بازاریابی درونی و بازاریابی بیرونی

سه شنبه, 05 مرداد 1395 - 11:00

رابطه بازاریابی درونی و بازاریابی بیرونی

با ظهور اقتصاد رقابتى مفاهیمى چون مشتری گرایی، مشترى مدارى و کسب رضایت مشترى، پایه و اساس کسب و کار تلقى شده و سازمانى که به آن بى توجه باشد از صحنه بازار حذف مى شود. در این نوشته، ضمن معرفی شاخص های...
احساس و بازاریابی

دوشنبه, 04 مرداد 1395 - 10:45

احساس و بازاریابی

کسانی که به رابطه احساس و بازاریابی باور دارند، معتقدند کلیه تصمیماتی که در امر فروش اتخاذ می شود احساسی هستند. حتی اگر شما یک فرآیند کاملاً منطقی را هم برای خرید طی کنید، در آخر، این احساس شماست که...
تجدید نظر کنید

یکشنبه, 03 مرداد 1395 - 11:00

تجدید نظر کنید

آمارهایی وجود دارد که نشان می دهد دوران بازاریابی سنتی به اتمام رسیده است: بالای 80درصد از مردم از تبلیغات تلویزیون فراری هستند. بین 70 تا 80درصد از کاربران آنلاین بنرهای تبلیغاتی را نادیده می گیرند....
همیشه توازن عاطفی را رعایت کنید

دوشنبه, 28 تیر 1395 - 11:00

همیشه توازن عاطفی را رعایت کنید

بزرگان بازاریابی بر این باورند که به جای یافتن راهی برای اینکه چیزی را به کسی بفروشید، باید روی این تمرکز کنید که مشتریان در مورد محصولات شما چه احساسی دارند. اگر شما قادر به مدیریت چنین چیزی باشید...
ناگفته های مشتری را بشنوید

یکشنبه, 27 تیر 1395 - 11:15

ناگفته های مشتری را بشنوید

یکی از سؤالاتی مهمی که ذهن اکثر مدیران تازه کار را درگیر کرده، این است که جلسات فروش یا روند یک مذاکره فروش چطور باید باشد و چه کاری باید انجام داد تا مشتری را قانع کنیم. زمانی که مشتری می گوید می...
منابع یاد گیری برای بازاریابان

شنبه, 26 تیر 1395 - 10:30

منابع یاد گیری برای بازاریابان

به عنوان یک بازاریاب هرروز باید روی دانش خود سرمایه گذاری و رشد کنید. برای موفق شدن باید بهای آن را بپردازید. نقش یادگیری در همه صحنه های زندگی نمایان است. یادگیری نه تنها در آموختن خاص مطالب درسی،...
فروش بدون انتقال احساسات

چهارشنبه, 23 تیر 1395 - 11:00

فروش بدون انتقال احساسات

سؤالی که یک بازاریاب در جست وجوی موفقیت و تغییر باید از خود بپرسد این است که چقدر مشتری و ایجاد خدمات بهتر برای او برای شما اهمیت دارد. آیا از معجزه ای که ایجاد رابطه حسی با مشتری و برند و تاثیر آن در...
فروشنده متخصص

سه شنبه, 22 تیر 1395 - 10:45

فروشنده متخصص

یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین مباحث برای بازاریابان این است که فروشندگی یک تخصص است؛ حتی اگر این مهارت و تخصص به صورت تجربی به دست آمده باشد. اگر شما از رقیب تان بهتر هستید ولی مشتری به جای خرید از...
گریه برای قیمت بالاتر!

دوشنبه, 21 تیر 1395 - 10:45

گریه برای قیمت بالاتر!

گاهی این گفته درست است که وقتی قیمت بالاتری پرداخت می کنید فقط یک بار بابت خرابی محصول گریه می کنید و آن زمانی است که عمر طبیعی آن به پایان رسیده باشد. در واقع از این گفته چنین برمی آید که با پرداخت...
بدون بازاریابان قوی خطر شکست جدی است

یکشنبه, 20 تیر 1395 - 10:20

بدون بازاریابان قوی خطر شکست جدی است

همواره یکی از سوالات مهم مدیران تازه کار این است که چرا یک کسب و کار با خطر شکست مواجه می شود. موفقیت در کسب و کار هیچ گاه به صورت خود به خودی یا براساس شانس نیست و همان طور که می دانیم این موفقیت بستگی...
طراحی واحد فروش موفق

پنج شنبه, 20 خرداد 1395 - 09:10

طراحی واحد فروش موفق

یکی از عواملی که در توان فروش فرد مورد سنجش و تقویت قرار می‌گیرد، شیوه فرد در ارتباط با مشتریان است. افراد بسته به شاخصه‌های رفتاری خود، به انحای مختلف با مشتری (اعم از قدیمی یا جدید) ارتباط برقرار...
تضمین کیفیت تلاشی برای موفقیت

پنج شنبه, 13 خرداد 1395 - 09:10

تضمین کیفیت تلاشی برای موفقیت

یک پروسه تضمین کیفیت تا وقتی که به درستی و از روش منطقی دنبال نشود، موفق نخواهد بود. فارغ از روشی که هر فرد انتخاب می‌کند، باید قواعد و قوانین خاصی برای برآورد تلاش‌ها و هماهنگی مجموعه وجود داشته...
بی توجهی به برند

دوشنبه, 10 خرداد 1395 - 09:20

بی توجهی به برند

واژه «اشتباه» بار معنایی منفی دارد. معنای آن این است که تصمیمی گرفته یا کاری انجام داده باشید که طبق طرح‌ریزی‌های‌تان پیش نرفته باشد و حالا باید با عواقب آن دست و پنجه نرم کنید. با این وجود اغلب...
امتحان کردن را امتحان کنید

شنبه, 08 خرداد 1395 - 09:10

امتحان کردن را امتحان کنید

بازاریابی برخلاف تصور ما یک بازی ساده نیست. در بازی بازاریابی باید مدام انتظارات تازه‌ای خلق کرد تا بتوان به تدریج به یک استراتژی بی‌نقص نزدیک‌ و نزدیک‌تر شد. آن هم در حالی که هیچ‌گاه واقعا...
بازاریابی برای همه

دوشنبه, 03 خرداد 1395 - 09:50

بازاریابی برای همه

شما باید انتخاب کنید برای چه کسی بازاریابی انجام می‌دهید. با این وجود کارآفرینان بی‌شماری ساده‌ترین تصمیم را می‌گیرند و محصول یا خدمات خود را برای همه بازاریابی می‌کنند. هرچه باشد انتخاب همه...
رفتار با مخاطب براساس فرضیات

پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 - 09:30

رفتار با مخاطب براساس فرضیات

فرد نقطه شروع فراگرد ارتباطی در بازاریابی است. بنابر این دیدگاه، مخاطب خود پیام‌ها را تفسیر و به آن شکل می‌دهد. مخاطبی که معناساز، فعال و خلاق است. در اینجا این سوال پیش می‌آید که آیا فرستنده...
سرمایه‌ گذاری بیش از حد یا ناکافی

دوشنبه, 27 ارديبهشت 1395 - 09:30

سرمایه‌ گذاری بیش از حد یا ناکافی

سرمایه‌گذاری موفق روی یک کمپین بازاریابی نیازمند تعادلی دقیق است. سرمایه‌گذاری بیش از حد در ابتدای کمپین و پیش از آنکه مخاطب هدف خود را از نزدیک بشناسید می‌تواند هدررفت بزرگی برایتان رقم بزند....
[12 3 4 5  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 600 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >