مشتریان ابدی

7 دلیل در چرایی ضرورت برنامه های وفاداری برای بازاریابان  (قسمت سوم)

سه شنبه, 18 آبان 1395 - 11:15

7 دلیل در چرایی ضرورت برنامه های وفاداری برای بازاریابان (قسمت سوم)

در سالیان گذشته به طور قابل ملاحظه ای توجه به وفاداری مشتری افزایش یافته است و امروزه وفاداری مشتری به عنوان دستورالعملی برای افزایش درآمد مطرح است. اما این شاید قدم اول در تکامل مشتری مداری محسوب...
7دلیل در چرایی ضرورت برنامه های وفاداری برای بازاریابان قسمت دوم

سه شنبه, 11 آبان 1395 - 11:15

7دلیل در چرایی ضرورت برنامه های وفاداری برای بازاریابان قسمت دوم

در قسمت پیشین مباحثی را در خصوص ضرورت برنامه های وفاداری بیان کردیم، امروز در این شماره پیش از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم بد نیست مروری داشته باشیم روی مفاهیم اولیه وفاداری. در یک نگاه، وفاداری...
راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان بخش چهارم و آخر

سه شنبه, 23 شهریور 1395 - 11:30

راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان بخش چهارم و آخر

امروزه شرکت های مختلف برای رشد کسب و کار خود از ساده ترین نکات گذشته و استراتژی های بسیار سختگیرانه ای را برنامه ریزی می کنند. البته منظور من این نیست که استراتژی های سازمانی و کسب وکار خود را کنار...
راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان تان  بخش سوم

سه شنبه, 16 شهریور 1395 - 11:15

راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان تان بخش سوم

شگفت زده کردن مشتریان یک طرح و روش جدید نیست، اما این روش مشابه یک روش زندگی بوده که موفقیت بسیاری را برای شما در عرصه کسب و کارتان به همراه خواهد آورد. این روش نه تنها در جذب مشتریان تان، بلکه در...
راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان تان - بخش دوم

سه شنبه, 09 شهریور 1395 - 11:15

راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان تان - بخش دوم

در مقاله ای خوانده ام که «چنان چه شما مشتریان خود را لوس کنید، آنها نیز مطابق میل شما رفتار خواهند کرد و ناگهان خواهید دید که مشتری از کسی که فقط به شما پولی بدهکار است، جایگاهی بالاتر دارد.» اما...
راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان (بخش اول)

سه شنبه, 02 شهریور 1395 - 11:15

راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان (بخش اول)

ارائه یک تجربه عالی به مشتری اتفاقی نیست، این یک موضوع برنامه ریزی و طراحی شده است و آگاهانه به مشتریان ارائه می شود. زیرا هیچ راه حل مناسبی برای همه رویکردها در خلق تجربه مشتری وجود ندارد. از طرفی...
مدیریت ارتباط با مشتریان؛ دنیای اطلاعات، فاقد احساسات

سه شنبه, 19 مرداد 1395 - 11:00

مدیریت ارتباط با مشتریان؛ دنیای اطلاعات، فاقد احساسات

آیا تاکنون به این موضوع دقت کرده اید که پول خرج کردن چه تجربه خالی از احساسی شده است؟ تقریباً در همه جا و در تمامی کسب و کارها، به یک شکل خدمات دریافت می کنیم و همه چیز یکنواخت شده است. تاکنون چند بار...
مدیریت شکایات؛ یک فرآیند یاد گیرنده یا صرفا پاسخگو؟!

سه شنبه, 29 تیر 1395 - 11:00

مشتریان ابدی

مدیریت شکایات؛ یک فرآیند یاد گیرنده یا صرفا پاسخگو؟!

سالیان سال است که در زندگی روزمره و در مراکز مختلف خرید از تهیه مایحتاج اصلی خانوار نظیر شیر و نان و... تا کالاهای لوکس و غیر ضروری، جملات آشنایی به چشم می خورد: «مشتری گرامی، در صورت مشاهده هرگونه...
آینده تجربه مشتری؛ 10 پیش بینی برای سال 2016 و پس از آن (بخش دوم)

سه شنبه, 22 تیر 1395 - 11:00

مشتریان ابدی

آینده تجربه مشتری؛ 10 پیش بینی برای سال 2016 و پس از آن (بخش دوم)

در شماره قبل در خصوص برخی روند های آتی در تجربه مشتری مباحثی ارائه شد، در آن یادداشت اشاره شد که به زودی تجربه مشتری به اولویت اول تمامی کسب و کارها بدل خواهد شد و خلق تجربه نامناسب برای مشتریان چیزی...
آینده تجربه مشتری؛ 10 پیش‌ بینی برای سال 2016 و پس از آن (بخش اول)

سه شنبه, 15 تیر 1395 - 09:30

مشتریان ابدی

آینده تجربه مشتری؛ 10 پیش‌ بینی برای سال 2016 و پس از آن (بخش اول)

همیشه برای افراد شنیدن و مطالعه پیش‌بینی‌ها و روند‌ها جذاب بوده است. به همین دلیل تلاش کردم دیدگاه بسیاری از کارشناسان این حوزه را بررسی، جمع‌آوری و با شما به اشتراک بگذارم. البته به طور معمول...
مدیریت ارتباط با مشتری؛ استفاده از متدولوژی گارتنر درپیاده‌ سازی بخش دوم

سه شنبه, 08 تیر 1395 - 09:30

مشتریان ابدی

مدیریت ارتباط با مشتری؛ استفاده از متدولوژی گارتنر درپیاده‌ سازی بخش دوم

در یادداشت پیشین به سه گام ابتدایی چارچوب گارتنر در پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و اهمیت این گام‌ها را شرح دادیم. در این یادداشت با یکدیگر به بررسی سایر گام‌ها خواهیم پرداخت. • گام...
مدیریت ارتباط با مشتری؛ استفاده از متدولوژی گارتنر  (بخش اول)

سه شنبه, 01 تیر 1395 - 09:20

مشتریان ابدی

مدیریت ارتباط با مشتری؛ استفاده از متدولوژی گارتنر (بخش اول)

در یادداشت پیشین به تعریف مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و به بررسی چرایی آمادگی و لزوم انتخاب یک مدل پیاده‌سازی مناسب اشاره کردیم. مدل‌های شناخته شده‌ای برای پیاده‌سازی CRM در سازمان‌ها وجود...
مدیریت ارتباط با مشتری؛ چرایی آمادگی سازمان‌ ها برای پیاده‌ سازی

سه شنبه, 25 خرداد 1395 - 09:30

مدیریت ارتباط با مشتری؛ چرایی آمادگی سازمان‌ ها برای پیاده‌ سازی

پس از طی شدن دوران انقلاب‌های صنعتی و کیفیت، نوبت به دورانی رسیدکه مشتری در آن حرف اول را می‌زند و تمام سیاست‌گذاری‌های سازمان‌ها به سوی جذب مشتری از طریق تامین نیازهای اختصاصی او حرکت کرده است....
مفهوم ارزش دوره حیات مشتری  (CLV)

سه شنبه, 04 خرداد 1395 - 10:10

مفهوم ارزش دوره حیات مشتری (CLV)

امروزه در دنیای کسب‌و‌کار، از ابزار‌ها و مدل‌های بی‌شماری برای سنجش و مدیریت سودآوری مشتریان استفاده می‌شود تا بتوان علاوه بر شناسایی مشتریان سودآور، در جهت حفظ و ارتقای آنان گام برداشت. بر...
هفت روش و دیدگاه برای اجرای برنامه‌ های وفاداری در کسب‌ و‌ کار- قسمت پایانی

دوشنبه, 27 ارديبهشت 1395 - 09:40

هفت روش و دیدگاه برای اجرای برنامه‌ های وفاداری در کسب‌ و‌ کار- قسمت پایانی

در یادداشت‌های پیشین به چهار روش پرداخته و با ذکر مثال‌هایی این روش‌ها تشریح شد، حال در ادامه با یکدیگر به سه روش باقی مانده می‌پردازیم. 5- همکاری و شراکت با سایر شرکت‌ها برای ارائه خدمات...
بهره‌ گیری از قدرت حواس برای برگزاری رویدادهای تجربی موفقیت‌ آمیز

چهارشنبه, 22 ارديبهشت 1395 - 10:00

بهره‌ گیری از قدرت حواس برای برگزاری رویدادهای تجربی موفقیت‌ آمیز

مردم امروزه در مقایسه با نسل‌های قبلی كمتر به اطراف خود توجه دارند و بسیاری از آنها قطع ارتباط با برند‌ها و محصولات و خدمات‌شان را بیش از پیش احساس می‌كنند. یكی از راه‌هایی كه از طریق آن كسب...
7روش و دیدگاه برای برنامه‌ های وفاداری در کسب‌ و‌ کار  (قسمت دوم)

دوشنبه, 20 ارديبهشت 1395 - 09:40

7روش و دیدگاه برای برنامه‌ های وفاداری در کسب‌ و‌ کار (قسمت دوم)

در یاداشت پیشین به دو روش اول پرداخته و با ذکر مثال‌هایی تشریح شد که استفاده از یک سیستم امتیازی ساده و نیز سیستم سطح‌بندی می‌تواند برای اجرای مناسب برنامه‌های وفاداری انتخاب خوبی باشد، حال در...
7 روش و دیدگاه برای برنامه‌ های وفاداری در کسب‌ و‌ کار – قسمت اول

سه شنبه, 14 ارديبهشت 1395 - 03:40

7 روش و دیدگاه برای برنامه‌ های وفاداری در کسب‌ و‌ کار – قسمت اول

در سال‌های اخیر رقابت بر سر جذب و نگه‌داشت مشتریان، متخصصین بازاریابی را برآن داشته از برنامه‌های وفاداری استفاده و آنها را توسعه دهند. شاید یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کارت‌ها و برنامه‌های...
7 قانون طلایی در تجربه مشتری

سه شنبه, 07 ارديبهشت 1395 - 03:50

7 قانون طلایی در تجربه مشتری

هنر بازاریابی در دنیای امروز به هنر جنگ شرکت‌ها برای غلبه در بازار تبدیل شده و شکی نیست که بازار امروزه نیز یک میدان نبرد سخت و پیچیده است. اما در این عرصه چگونه شرکت‌ها می‌توانند به دستیابی هرچه...
برنامه وفاداری شما مشتری وفادار خلق نمی‌ کند! – قسمت دوم

سه شنبه, 17 فروردين 1395 - 04:00

برنامه وفاداری شما مشتری وفادار خلق نمی‌ کند! – قسمت دوم

در یادداشت پیشین در خصوص تغییر رویکرد در برنامه‌های وفاداری به مباحثی اشاره کرده و به اهمیت نقش بینش وفاداری در تدوین برنامه‌های آن پرداختیم. در آن شماره تأکید شد که «یک شرکت وفاداری باشید نه...
برنامه وفاداری شما مشتری وفادار خلق نمی‌ کند! – قسمت اول

سه شنبه, 25 اسفند 1394 - 02:00

برنامه وفاداری شما مشتری وفادار خلق نمی‌ کند! – قسمت اول

طی سالیان گذشته به‌شدت توجه به وفاداری مشتری افزایش یافته است و هم‌اکنون وفاداری مشتری به‌عنوان دستورالعملی برای افزایش درآمد مطرح است اما این شاید نخستین قدم در تکامل مشتری‌مداری شرکت‌ها...
استراتژی‌ های حفظ و جذب مشتری در اجرای طرح ترابردپذیری / اهمیت خدمات ارزش افزوده در اپراتورها

سه شنبه, 18 اسفند 1394 - 05:00

استراتژی‌ های حفظ و جذب مشتری در اجرای طرح ترابردپذیری / اهمیت خدمات ارزش افزوده در اپراتورها

بعد از اجرای طرح ترابردپذیری که در آن مشترک با حفظ شماره می‌تواند اپراتور خود را عوض کند، بسیاری از اپراتورها از استراتژی‌هایی استفاده می‌کنند تا مشتریان فعلی خود را حفظ کرده و تصمیم آنها برای...
تجربه مشتری در کسب‌ و‌ کارهای بین شرکتی (B2B)

سه شنبه, 11 اسفند 1394 - 03:20

تجربه مشتری در کسب‌ و‌ کارهای بین شرکتی (B2B)

در دنیای امروز مبحث مدیریت تجربه مشتری به‌شدت در حال رشد بوده و جایگاه خود را در میان علم بازاریابی به خوبی تثبیت کرده است. شاید تاکنون مباحث زیادی را در مورد تجربه مشتری نهایی، سنجش و مدیریت این...
راهکارهایی برای بهبود تجربه مشتری در خرید‌ های آنلاین - قسمت سوم

سه شنبه, 04 اسفند 1394 - 03:55

راهکارهایی برای بهبود تجربه مشتری در خرید‌ های آنلاین - قسمت سوم

در دو یادداشت قبلی در ستون مشتریان ابدی به بررسی هشت راهکار بهبود تجربه مشتری در فضای مجازی و خریدهای آنلاین پرداختیم. پیش از این بررسی کردیم که برای بهبود تجارب مشتری در فضای آنلاین باید روی سرعت...
راهکارهایی برای بهبود تجربه مشتری در خرید‌های آنلاین – قسمت دوم

سه شنبه, 27 بهمن 1394 - 05:55

راهکارهایی برای بهبود تجربه مشتری در خرید‌های آنلاین – قسمت دوم

در شماره قبلی در خصوص سه راهکار بهبود تجربه مشتری در فضای مجازی و خریدهای آنلاین بحث و اشاره شد که برای این منظور باید روی سرعت لود وب‌سایت و ناوبری سایت تمرکز و در نهایت با بهره‌گیری از عکس‌های...
راهکارهایی برای بهبود تجربه مشتری در خرید‌های آنلاین – قسمت اول

سه شنبه, 20 بهمن 1394 - 04:00

راهکارهایی برای بهبود تجربه مشتری در خرید‌های آنلاین – قسمت اول

امروزه مشتریان مکان‌ها و راه‌های بیشتری از همیشه برای خرید و یافتن کالای موردنظر خود دارند و از طرفی به‌طور فزاینده‌ای گستره توجه مشتریان در این فرایند کاهش یافته است. اگر شما یک کسب‌و‌کار...
3نکته ارزشمند برای ترسیم نقشه سفر مشتری

سه شنبه, 13 بهمن 1394 - 04:30

3نکته ارزشمند برای ترسیم نقشه سفر مشتری

برنامه شما برای سال آینده چیست؟ عزم خود را جزم و سعی کنید با این رویکرد وارد سال آینده شوید: «ما در حال تبدیل شدن به یک شرکت مشتری‌محور هستیم!»یا «ما مشتری را در مرکز همه تصمیمات‌مان قرار...
[12 3  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 600 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >