تبلیغات خلاق

> تبلیغات خلاق به‌کار گرفته شده توسط شرکت‌های داخلی و خارجی جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. در این بخش این تبلیغات به همراه اطلاعات پدیدآورندگان آنها ارائه می‌شود.
تبلیغات خلاق

پنج شنبه, 30 شهریور 1396 - 09:08

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 10:10

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 10:44

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

دوشنبه, 27 شهریور 1396 - 11:07

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 11:18

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

شنبه, 25 شهریور 1396 - 10:33

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

پنج شنبه, 23 شهریور 1396 - 10:04

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 22 شهریور 1396 - 09:39

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

سه شنبه, 21 شهریور 1396 - 09:47

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

دوشنبه, 20 شهریور 1396 - 10:28

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق / آگهی: BMW

یکشنبه, 19 شهریور 1396 - 10:31

تبلیغات خلاق / آگهی: BMW

ببينيد BMW چگونه از كنايه به عنوان اسلحه تخصصى خود استفاده مىكند. در این تبلیغ بی ام و به عنوان خودروی برگزیده سال ۲۰۰۶ به آئودی به خاطر انتخاب شدن به عنوان خودروی برگزیده سال ۲۰۰۶ آفریقای جنوبی تبریک گفته است.
تبلیغات خلاق / آگهی: برند Weber ،شعار: « آن هست کلاه»

پنج شنبه, 16 شهریور 1396 - 09:10

تبلیغات خلاق / آگهی: برند Weber ،شعار: « آن هست کلاه»

مقایسه خلاقانه هیتلر و چاپلین با یک کلاه توسط  برند Weber با شعار « آن هست کلاه»
تبلیغات خلاق / آگهی: سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد

چهارشنبه, 15 شهریور 1396 - 10:40

تبلیغات خلاق / آگهی: سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد

مک دونالد در تبلیغات خود جسور و عجول است ولی اینکه به جای سیب زمینی سرخ کرده مواد اولیه آن را به نمایش گذاشته است بسیار شگفت آور است. امروزه مردم در مورد بهداشت و تغذیه  خود حساسیت زیادی به خرج می دهند. به همین دلیل مک دونالد با این تبلیغ ابتدا سعی دارد نگرانی ها را ازمیان برداشته و مشتری ها را به محصول خود مطمئن کند.
تبلیغات خلاق / نیوا مَن (Nivea man)

سه شنبه, 14 شهریور 1396 - 10:03

تبلیغات خلاق / نیوا مَن (Nivea man)

نیوا مَن (Nivea man) نیوا معتقد است زندگی همیشه ساده نیست و استرس و دیگر احساسات ما گاهی در ظاهر ما تاثیر می گذارند. تمرکز روی یک تجربه  قابل درک و نه تکیه بر درمانی جادویی دلیل پیشرفت آن است.
تبلیغات خلاق / آگهی: سیستم پارک اسیستنت فولکس واگن، شعار: در بدترین شرایط هم به راحتی پارک کنید

دوشنبه, 13 شهریور 1396 - 10:39

تبلیغات خلاق / آگهی: سیستم پارک اسیستنت فولکس واگن، شعار: در بدترین شرایط هم به راحتی پارک کنید

این تبلیغ نشان می دهد که شما با ویژگی جدید فولکس واگن به نام (پارک اسیستنت)  می توانید در بدترین شرایط هم به راحتی پارک کنید.
تبلیغات خلاق

یکشنبه, 12 شهریور 1396 - 10:34

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

شنبه, 11 شهریور 1396 - 10:27

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق / آگهی: تبلیغ چاقوهای Carulla

چهارشنبه, 08 شهریور 1396 - 10:46

تبلیغات خلاق / آگهی: تبلیغ چاقوهای Carulla

در آگهی بالا از ستون های روزنامه برای تبلیغ چاقوهای Carulla استفاده شده است و تصویری از ماهی تکه تکه شده در میان ستون های روزنامه نشان داده شده است.
تبلیفات خلاق / آگهی: مدادهای فابر کاستل ، شعار: در هر مداد، ایده ای وجود دارد که در انتظار کشف شدن است.

سه شنبه, 07 شهریور 1396 - 10:46

تبلیفات خلاق / آگهی: مدادهای فابر کاستل ، شعار: در هر مداد، ایده ای وجود دارد که در انتظار کشف شدن است.

در این تبلیغات خلاقانه برای مدادهای فابر کاستل، این شعار بیان می شود که «در هر مداد، ایده ای وجود دارد که در انتظار کشف شدن است.» در این آگهی سر مداد به صورت لامپی در صحنه نمایش نشان داده شده و نویسنده ای را در لحظه  مهمی نشان می دهد که به او الهام شده است.
تبلیغات خلاق / روز بزرگداشت قهرمانان جنگ (Remembrance Day)

دوشنبه, 06 شهریور 1396 - 10:30

تبلیغات خلاق / روز بزرگداشت قهرمانان جنگ (Remembrance Day)

شرکت DDB Canada در فرصت مهمی که در آن، روز بزرگداشت قهرمانان جنگ (Remembrance Day) با یازدهمین روز از یازدهمین ماهِ یازدهمین سال مصادف شد، با این آگهی تبلیغاتی ساده ولی بسیار موثر، نسبت به زنان و مردان سرباز، ادای احترام کرد. آنها با استفاده از تصویر سربازان به جای اعداد، نمایشی تصویری از روز تاریخی ۱۱/۱۱/۱۱ را ایجاد کردند.
تبلیغات خلاق / آگهی: محصول StaSoft، شعار  «حتی سخت ترین ها را هم نرم می کند»

شنبه, 04 شهریور 1396 - 16:52

تبلیغات خلاق / آگهی: محصول StaSoft، شعار «حتی سخت ترین ها را هم نرم می کند»

آگهی محصول StaSoft –  فرد خشنی مانند سیلوستر استالونه به صورت کاریکاتوری پارچه ِ ای نمایش داده شده و ترکیب شعار تبلیغاتی «حتی سخت ترین ها را هم نرم می کند» با پرتره پارچه ای، ترکیبی طنز آمیز و مهم تر از همه، جذاب و به یاد ماندنی را به وجود آورده است.
تبلیفات خلاق / آگهی طرح های نمادین مهاجمان فضایی، پک من برای نشان دادن کاهش تعداد نهنگ ها، درختان، گیاهان و گونه های جانوری

شنبه, 04 شهریور 1396 - 10:50

تبلیفات خلاق / آگهی طرح های نمادین مهاجمان فضایی، پک من برای نشان دادن کاهش تعداد نهنگ ها، درختان، گیاهان و گونه های جانوری

در این تبلیغات خلاقانه از طراحی های retro game برای برجسته کردن درجه بندی زیست محیطی (environmental gradation) استفاده شده است. در این آگهی از طرح های نمادین مهاجمان فضایی، پک من (Pac-Man) و Arkanoid برای نشان دادن کاهش...
تبلیفات خلاق / آگهی: برای تبلیغ دوره های کارآفرینی، شعار: کسب وکار خود را بر روی نقشه مشخص کنید

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 17:39

تبلیفات خلاق / آگهی: برای تبلیغ دوره های کارآفرینی، شعار: کسب وکار خود را بر روی نقشه مشخص کنید

در آگهی بالا از نماد شناخته شده سنجاق در نقشه برای کسب و کارهای مختلفی مانند گل فروشی استفاده شده است. این آگهی برای تبلیغ دوره های کارآفرینی است و در آن از شعار تبلیغاتی «کسب وکار خود را بر روی نقشه مشخص کنید»، استفاده شده است.
تبلیفات خلاق / آگهی برند نسکافه، شعار: هیچ چیزی مانند نسکافه شما را از خواب بیدار نمی کند

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 10:22

تبلیفات خلاق / آگهی برند نسکافه، شعار: هیچ چیزی مانند نسکافه شما را از خواب بیدار نمی کند

این آگهی طراحی شده برای برند نسکافه، فقط از تعداد زیادی از زیگزاگ تشکیل شده است که در ردیف ها و ستون هایی در یک صفحه، نمایش داده شده اند. ولی با شعار تبلیغاتیِ «هیچ چیزی مانند نسکافه شما را از خواب بیدار نمی کند»، این زیگزاگ ها به حروف Z (صدای فرد در هنگام خواب) تبدیل می شوند و در نهایت Zها بیدار می شوند و به Nهایی برای نسکافه تبدیل می شوند.
تبلیغات خلاق / سیستم دیسترونیک پلاسِ مرسدس بنز

سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 10:25

تبلیغات خلاق / سیستم دیسترونیک پلاسِ مرسدس بنز

در این آگهی که برای سیستم دیسترونیک پلاسِ مرسدس بنز (دستگاهی برای حفظ فاصله ایمن و جلوگیری از تصادف) طراحی شده، از مجموعه تصاویری استفاده شده است که در آنها انسانی تلاش می کند تا دو بخش بدن خود را به یکدیگر متصل کند، ولی با نگاهی دقیق تر به تصویر، متوجه خواهید شد که این اتصال می تواند مرگبار باشد.
تبلیغات خلاق / قطع درخت، مرگ یک زندگی است

دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 11:17

تبلیغات خلاق / قطع درخت، مرگ یک زندگی است

شعارِ «قطع درخت، مرگ یک زندگی است» دقیقا به نکته  اصلی و مهم اشاره می کند و گرافیک استفاده شده نیز ساده است و از رنگ های جسورانه ای هم استفاده شده است. در واقع این آگهی توجه مخاطب را به اثرات ویرانگر جنگل زدایی جلب می کند. در این تصویر، تنه  درخت قطع شده به شکل حیوانِ در معرض خطر قرار گرفته ای درآمده است که خون آن در حال چکیدن است.
تبلیغات خلاق / آگهی مینیمالیستی برای چاقوی ژاپنی میابی (Miyabi)

یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 10:57

تبلیغات خلاق / آگهی مینیمالیستی برای چاقوی ژاپنی میابی (Miyabi)

این آگهی مینیمالیستی برای چاقوی ژاپنی میابی (Miyabi) آن قدر خوب به نظر می رسد که می توان آن را خورد! این آگهی، درست مانند هندوانه ای که به تصویر کشیده است، تمیز، با طراوت و خوشمزه است.
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز