کافه بازاریابی

8 نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت دوم)

دوشنبه, 15 آذر 1395 - 11:15

8 نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت دوم)

فعالیت های برندها و شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از کسب و کارها به منظور ارتباط با مشتریان خود و همچنین معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های شان ترجیح می...
روانشناسی فرآیند خرید

یکشنبه, 14 آذر 1395 - 11:00

روانشناسی فرآیند خرید

مردم محصول شما را براساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصلا منطقی و عاقلانه نباشند، اما به هر حال دلایل آنهاست. اثربخش بودن یک فروشنده بدون داشتن اطلاعات صحیح از روانشناسی فرآیند...
8نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت اول)

شنبه, 13 آذر 1395 - 11:00

8نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت اول)

اپلیکیشن اشتراک عکس اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان محسوب می شود. این شبکه اجتماعی تصویری ظرفیت های بسیار زیادی را برای جلب توجه مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد. به...
10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت دوم)

یکشنبه, 07 آذر 1395 - 11:15

10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت دوم)

درک صحیح از شبکه های اجتماعی و بهره برداری از ظرفیت های آنها از اهمیت بسیار زیادی برای شرکت ها و برندهای تجاری برخوردار بوده و امروزه بسیاری از کسب و کارها افرادی را که دارای تخصص در حوزه فعالیت در...
10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت اول)

شنبه, 06 آذر 1395 - 11:15

10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت اول)

استفاده از ظرفیت ها و قدرت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می تواند به شکل خارق العاده ای بر تعداد مخاطبان و مشتریان شما در شبکه های اجتماعی بیفزاید. با این حال و به رغم جذاب بودن این روش، استفاده از...
اسامی برندها چگونه ایجاد می شود؟

چهارشنبه, 03 آذر 1395 - 11:15

اسامی برندها چگونه ایجاد می شود؟

آیا هرگز از خودتان پرسیده اید که برندها چگونه اسامی مناسب و ایده آلی برای خود انتخاب می کنند؟ پاسخ این است که این برندها اغلب افرادی به این منظور استخدام می کنند چراکه انتخاب یک نام مناسب برای...
6 گام برای توسعه مستمر برند (قسمت دوم)

سه شنبه, 02 آذر 1395 - 11:15

6 گام برای توسعه مستمر برند (قسمت دوم)

توسعه مداوم برند امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و بسیاری از شرکت های تجاری برای باقی ماندن و حفظ جایگاه خود در بازار در پی مدرن سازی و توسعه مستمر برند خود هستند. توسعه مستمر برند که به...
6 گام برای توسعه مستمر برند

دوشنبه, 01 آذر 1395 - 11:15

6 گام برای توسعه مستمر برند

پروسه توسعه مستمر برند یک روش ساده است که تمامی شرکت های تجاری می توانند به منظور بهبود جایگاه برند خود در حوزه تجاری که در آن به کسب و کار مشغول هستند، از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. در ادامه...
آینده بازاریابی و تولید

شنبه, 29 آبان 1395 - 11:00

آینده بازاریابی و تولید

توسعه تکنولوژی گوشی های هوشمند تاثیر قابل توجهی بر بازاریابی و تولید داشته است. این دو حوزه هرگز به صورت مستقل و اختصاصی اداره نشده و همواره به عنوان زیرمجموعه مدیریت زنجیره تامین درنظر گرفته می...
مشتری کودک 9 ماهه است

سه شنبه, 25 آبان 1395 - 11:15

مشتری کودک 9 ماهه است

همیشه این جمله را در شغل خود زیاد شنیدیم که: همیشه حق با مشتری است، اما تاحالا شده که بهش فکر کنیم، به عمق مطلب برویم و از آن نتیجه گیری کنیم؟ آیا به راستی همیشه حق با مشتری است؟ آیا هر آنچه مشتری می...
راهکارهای زیرکانه بازاریابی دیجیتالی

چهارشنبه, 19 آبان 1395 - 11:45

راهکارهای زیرکانه بازاریابی دیجیتالی

اگر در حال کار کردن روی برنامه بازاریابی شرکت تان هستید، باید فراتر از فضایی که در آن قرار دارید، بیندیشید. یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید پیدا کردن راه هایی است که شما را از دیگران...
6 استراتژی موثر در بازاریابی آنلاین

شنبه, 24 مهر 1395 - 11:00

6 استراتژی موثر در بازاریابی آنلاین

با توجه به نقش گسترده تکنولوژی در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، به نظر می رسد که یک تغییر پارادایم در این میان رخ داده است. در همین ارتباط به نظر می رسد که اینترنت تاثیر بسیار عمیقی بر بازاریابی و...
نگاهی به برنامه های وفادار سازی مشتریان در رستوران های ایرانی / پایان کارکرد ابزارهای سنتی

سه شنبه, 13 مهر 1395 - 11:15

نگاهی به برنامه های وفادار سازی مشتریان در رستوران های ایرانی / پایان کارکرد ابزارهای سنتی

همواره رستوران داری در بازار ایران جزو مشاغل اغواگر برای افراد مختلف و اغلب پردرآمد محسوب می شود و هرروز نیز در گوشه و کنار شهر رستوران هایی راه اندازی می شوند اما با وجود اینکه هرازگاهی هرکدام از...
کارمندان بزرگ ترین حامیان برند شما هستند

دوشنبه, 12 مهر 1395 - 11:45

کارمندان بزرگ ترین حامیان برند شما هستند

چه کسانی بیشترین آشنایی را با ارزش ها و اهداف برند شما دارند؟ بدون شک کارمندان شما در زمینه معرفی و ارتقای خدمات و کالاهای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. این در حالی است که بسیاری از شرکت های...
بازاریابی چریکی و نقش آن در موفقیت کسب و کارهای کوچک

دوشنبه, 12 مهر 1395 - 11:00

بازاریابی چریکی و نقش آن در موفقیت کسب و کارهای کوچک

بازاریابی چریکی در واقع نوعی از تبلیغات است که سعی دارد با استفاده از روش های خلاقانه و ارزان قیمت سبب جلب توجه مخاطبان نسبت به یک محصول یا خدمات شود. کارکرد این شیوه از بازاریابی به این صورت است که...
نحوه استفاده از بازاریابی چریکی در فیس بوک

سه شنبه, 06 مهر 1395 - 11:15

نحوه استفاده از بازاریابی چریکی در فیس بوک

بازاریابی چریکی روشی است مقرون به صرفه و موثر که شرکت های تجاری با استفاده از آن توجه طیف وسیعی از مخاطبان را نسبت به محصولات و خدمات خود جلب کرده و با استفاده از این شیوه میزان فروش و در پی آن...
گزارشی از نشست سومین مراسم سالانه اهدای جوایز سال «بسته ها» / تلاش برای نزدیکی علم و عمل

دوشنبه, 08 شهریور 1395 - 11:00

گزارشی از نشست سومین مراسم سالانه اهدای جوایز سال «بسته ها» / تلاش برای نزدیکی علم و عمل

بسته بندی به عنوان یکی از بخش های اصلی در 4 p بازاریابی محسوب می شود و نقش تأثیرگذاری را در جذب مخاطبان در هنگام خرید دارد؛ این مسئله باعث شده که سازمان های معتبر بین المللی توجه ویژه ای به این موضوع...
چگونه داستانی منحصربه فرد برای برندمان ایجاد کنیم؟

یکشنبه, 07 شهریور 1395 - 12:30

چگونه داستانی منحصربه فرد برای برندمان ایجاد کنیم؟

ایجاد یک داستان منحصربه فرد توسط برندها این روزها از اهمیت بسیار زیادی در حوزه بازاریابی برخوردار است، چرا که داستان این قابلیت را دارد که توجه مخاطبان را جلب و فعالیت های اجتماعی را تحریک کرده و...
چرایی و چیستی اشتراک گذاری در فیس بوک

شنبه, 06 شهریور 1395 - 12:30

چرایی و چیستی اشتراک گذاری در فیس بوک

از زمانی که گزینه اشتراک گذاری در زیر انواع محتوای درج شده در فیس بوک قرارگرفته، انبوه محتوا به سوی کاربران این شبکه سرازیر شده و شکی نیست که درواقع شاید بدون فکر کردن به جزییات آن و تنها به صورتی...
ورود بدون بلیت به بازار تبلیغات ممنوع (بخش دوم)

دوشنبه, 01 شهریور 1395 - 10:45

ورود بدون بلیت به بازار تبلیغات ممنوع (بخش دوم)

اگرچه بسیاری معتقدند شیوه بازاریابی نایکی در جریان برگزاری رقابت های المپیک آتلانتا بسیار هوشمندانه بوده است،اما نکات منفی را نیز در این رابطه می توان برشمرد. به عنوان مثال مجله این برند آمریکایی...
ورود بدون بلیت به بازار تبلیغات ممنوع

یکشنبه, 31 مرداد 1395 - 11:00

ورود بدون بلیت به بازار تبلیغات ممنوع

چنانچه شما برندی مانند کوکاکولا، جنرال موتورز یا مایکروسافت را در اختیار دارید و پرداخت مبالغی نظیر 100 الی 200 میلیون دلار کار دشواری برای شما محسوب نمی شود، می توانید به عنوان حامی رسمی مسابقات...
6 درس بازاریابی از مجموعه کتاب های هری پاتر

شنبه, 30 مرداد 1395 - 16:00

6 درس بازاریابی از مجموعه کتاب های هری پاتر

کتاب هری پاتر شاید معروف ترین کتابی باشد که در نسل فعلی نوشته شده است. دلایل مختلفی مبنی بر خوب بودن این کتاب وجود دارد و اما در کل درس های مختلف بازاریابی هم وجود دارد که می توان از هری پاتر آموخت. پس...
مزیت رقابتی پایدار (SCA)

سه شنبه, 26 مرداد 1395 - 16:15

مزیت رقابتی پایدار (SCA)

برای شروع بهتر است مزیت رقابتی پایدار را با یک مثال توضیح داده و تعریف کنیم. فرض کنید یکی از بهترین شاگردان مدرسه هستید. باهوشید، اطلاعات زیادی دارید و به طورکلی از نظر ظاهر و برخورد هم فوق العاده...
كافه جدید استارباكس، مخصوص افراد پرمشغله

دوشنبه, 18 مرداد 1395 - 15:45

كافه جدید استارباكس، مخصوص افراد پرمشغله

كافه express واقـــع در منطـــقه «Canary Wharf» لندن با هدف تسریع روند تحویل و نوشیدن قهوه برای افراد پر مشغله، از سیستم ثبت سفارش به وسیله موبایل، نمایشگرهای لمسی و یك منوی كوچك استفاده می كند. این كافه...
سهم بیشتر سامسونگ از بازار به‌ رغم فروش یک میلیارد دستگاه آیفون

یکشنبه, 17 مرداد 1395 - 11:15

سهم بیشتر سامسونگ از بازار به‌ رغم فروش یک میلیارد دستگاه آیفون

همزمان با نزدیک شدن اپل به دهمین سالگرد تولید و عرضه گوشی‌های آیفون به بازارهای جهانی، شرکت سامسونگ که اصلی‌ترین رقیب این برند آمریکایی محسوب می‌شود مشغول تولید گوشی‌های متنوع‌تر و ارزان‌تر...
المپیک ریو فرصتی مناسب برای بازاریابی

شنبه, 16 مرداد 1395 - 11:00

المپیک ریو فرصتی مناسب برای بازاریابی

المپیک های زمستانی و تابستانی فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغات تلویزیونی است و آگهی های تجاری بخش جدایی ناپذیر این رویدادهای ورزشی پرطرفدار محسوب می شوند. در این رابطه و براساس اطلاعات منتشر شده در...
حذف شکر، استراتژی اصلی کوکاکولا برای پیشرو بودن در بازار

سه شنبه, 12 مرداد 1395 - 11:15

حذف شکر، استراتژی اصلی کوکاکولا برای پیشرو بودن در بازار

فصل تابستان از اهمیت بسیار زیادی برای تولید کنندگان نوشابه های گازدار برخوردار بوده و کوکاکولا به خوبی از این موضوع آگاه است. در این راستا حمایت مالی از مسابقات و تورنمنت های بین المللی نظیر جام...
[12 3 4 5  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 600 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >