کافه بازاریابی

تولید محتوای آموزشی برای مخاطبان ایرانی کجا مفیدتر است؟

سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 13:00

تولید محتوای آموزشی برای مخاطبان ایرانی کجا مفیدتر است؟

تولید محتوا یا بازاریابی محتوا یکی از موثرترین متدهای روز دنیا در توسعه بازار محسوب می شود و از طرفی نسبت به هزینه های آن به قدرت می توان گفت از مناسب ترین ابزارهای بازاریابی به شمار می آید.گزارش...
استفاده تبلیغاتی AT&T از فیس بوک لایو

سه شنبه, 05 بهمن 1395 - 13:00

استفاده تبلیغاتی AT&T از فیس بوک لایو

براساس مطالعات صورت گرفته در موسسات تحقیقاتی معتبر، حدود 6 میلیون و 600 هزار نفر از کودکان آمریکایی وجود بابانوئل را باور نداشته و این پیرمرد قرمزپوش را موجودی خیالی و افسانه ای می دانند. در همین...
فروش نرم

دوشنبه, 04 بهمن 1395 - 12:30

فروش نرم

محققان در مطالعات فراوانی بر توضیح و تعریف تبلیغات برای فروش نرم و تفاوت آن با فروش سخت تمرکز کرده اند. پرداختن به مواردی از قبیل احترام و توجه به افراد مسن، فرهنگ و سنت، وضعیت کنونی و وضعیت مطلوب...
«نقش روابط عمومی ها در اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی»

شنبه, 02 بهمن 1395 - 13:00

«نقش روابط عمومی ها در اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی»

حقوق شهروندی مجموعه حقوق و ارزش های حقوق بشری است برای اتباع یک کشور که در رابطه با موسسات عمومی از آن حقوق برخوردارند و در معنای وسیع شامل پاسداشت امنیت، حقوق و آزادی های فردی و کرامت انسانی...
چرا کوچک از بزرگ بهتر است؟

چهارشنبه, 29 دی 1395 - 12:30

چرا کوچک از بزرگ بهتر است؟

50 الی 80درصد از کسب و کارهای کوچک با شکست مواجه می شوند. بازارها شلوغ، رقابت دشوار و منابع اندک هستند. برای موفقیت باید نقاط ضعف را به فرصت تبدیل کرد. در ادامه پنج کلید موفقیت در این زمینه ارائه می...
KFC  ویدئوگیم را به اینستاگرام می آورد

سه شنبه, 28 دی 1395 - 12:45

KFC ویدئوگیم را به اینستاگرام می آورد

بازی های فوتبال قدیمی را که در کنسول های دستی کلاسیک بازی می کردیم را به یاد می آورید؟ چنانچه پاسخ مثبت است و شما از علاقه مندان به این بازی های قدیمی هستید خبر خوبی برای تان داریم. به زودی نسخه مدرن...
نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

دوشنبه, 27 دی 1395 - 13:15

نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

همواره دنیای پر هیجان ورزش علاقه مندان بسیار زیادی دارد و در هر گوشه و کناری که بنشینی، همه گزارشگر ورزشی می شوند و با هیجان بسیار از رویدادهای ورزشی صحبت می کنند. امروزه، هواداران ورزشی این...
ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

شنبه, 25 دی 1395 - 12:30

ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب وکار در ایران به کارت ویزیت با اهمیت بالایی نگاه نمی کنند. دلیل این ادعا، کارت های ویزیت فراوانی است که در ارتباطات گوناگون و نمایشگاه ها به دست مان می رسد و در نهایت...
این برند صبور مداوم...

چهارشنبه, 22 دی 1395 - 11:30

این برند صبور مداوم...

برای بررسی برندینگ شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی ابتدا باید به این سوال جواب دهیم که آیا آقای هاشمی دارای یک برند شخصی قوی است یا خیر و قلمرو آن کجاست؟ در پاسخ به سوال اول باید گفت که بله قطعا برندی...
بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

شنبه, 18 دی 1395 - 12:15

بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدید، نخستین کاری که کردید چه بود؟ شاید چند دقیقه وقت گذاشتید و مقداری چای یا قهوه نوشیدید و صبحانه میل کردید. شاید هم گوشی موبایل خود را بررسی کردید تا مطالبی که در طول...
نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

سه شنبه, 14 دی 1395 - 12:45

نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

قدرت رنگ ها عموما از سوی مصرف کنندگان و مشتریان نادیده گرفته می شود. این در حالی است که بسیاری از بازاریاب ها بخش عمده ای از زمان خود را به اندیشیدن درباره رنگ ها و قدرت و میزان اثرگذاری آنها در پروسه...
پادکست ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت دوم)

شنبه, 11 دی 1395 - 12:00

پادکست ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت دوم)

پادکست ها که زمانی ابزارهای کم اهمیتی برای اعلام اخبار یا عقاید شخصی افراد در اینترنت به شمار می رفتند، این روزها و پس از استقبال کاربران از پادکست های داستانی، مورد توجه فعالان حوزه بازاریابی و...
برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 12:30

برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

سیستم خدمات مشتریان در شرکت هیولت پاکارد HP  یکی از نمونه های موفق برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری است. شرکت HP در مرکز تحقیقات بنیادین خود (www. hp. com)  تصمیم گرفت برنامه جامع جهت مدیریت ارتباط با...
پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

سه شنبه, 07 دی 1395 - 12:00

پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

هنگامی که Gale Anne Hurd تولید کننده سریال جذاب و پرطرفدار مردگان متحرک به دنبال آغاز پروژه جدیدی برای تلویزیون بود، از ابزارهای رایج نظیر کتاب های کمیک یا رمان های پرطرفدار الهام نگرفت، بلکه در ایده خود...
افق مشتری مداری

دوشنبه, 06 دی 1395 - 12:15

افق مشتری مداری

مشتری مهم ترین ناظر بر فعالیت های ما است. تبلیغات اغواگرانه نیازی نداریم بلکه بهترین تبلیغ موثر همان رضایت مشتری است. مشتری به ما وابسته نیست، ما به او وابسته هستیم. مشتری در کار ما یک هدف زود گذر...
4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت دوم)

شنبه, 04 دی 1395 - 12:00

4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت دوم)

این روزها اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما بدل شده است. این شبکه گسترده جهانی که روزگاری کسب اطلاعات، هدف اصلی کاربران آن بود، این روزها به محل کسب وکار بدل شده و بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و...
4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت اول)

چهارشنبه, 01 دی 1395 - 12:15

4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت اول)

همه ما از اهمیت بسیار زیاد بازاریابی دیجیتال آگاه هستیم. از آنجایی که این روزها بسیاری از مردم به واسطه استفاده از اینترنت و اپلیکیشن ها به حجم وسیعی از اطلاعات دسترسی دارند، بازاریابی دیجیتال...
آنچه شرکت لی در بازاریابی به همه آموخت / یک چاشنی به ما لطف کنید!

سه شنبه, 30 آذر 1395 - 12:45

آنچه شرکت لی در بازاریابی به همه آموخت / یک چاشنی به ما لطف کنید!

«یک نوجوان» کسی است که پشت هر کالای محبوبی برای مصرف کنندگان پیدا می کنید. چیپس سیب زمینی «لِی» را در نظر بگیرید؛ این برند در سال 2012 کمپین «یک چاشنی به ما لطف کنید (Do Us a Flavor)» را راه اندازی کرد. شرکت...
محصولات فایده باور (مبتنی بر عملکرد)

دوشنبه, 29 آذر 1395 - 11:30

محصولات فایده باور (مبتنی بر عملکرد)

محصولات فایده باور یا مبتنی بر عملکرد دارای ویژگی های محسوس و واقعی هستند و مصرف هدف گرا نیز گفته می شوند. این محصولات محصولاتی هستند که به طور عمده به وسیله خواسته برای ارضای یک نیاز اساسی یا انجام...
درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش دوم)

سه شنبه, 23 آذر 1395 - 12:00

درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش دوم)

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نتایج غافلگیر کننده آن بسیاری از کارشناسان و ناظران سیاسی را در سراسر جهان در بهت و حیرت فروبرده است. در حالی که اغلب مردم و رسانه ها هیلاری کلینتون را پیروز احتمالی...
حمایت New Balance از ترامپ خشم جوانان آمریکایی را برانگیخت

دوشنبه, 22 آذر 1395 - 11:15

حمایت New Balance از ترامپ خشم جوانان آمریکایی را برانگیخت

برند آمریکایی New Balance که پس از انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا به صورت علنی از وی حمایت کرده بود، با خشم جوانان مخالف ترامپ مواجه شده و مخالفان کفش های تولید شده توسط این برند را در جریان...
درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش اول)

یکشنبه, 21 آذر 1395 - 11:30

درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش اول)

نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیاری از مردم را غافلگیر کرده است خصوصا که اغلب نظرسنجی های صورت گرفته و پیش بینی های منتشر شده در رسانه ها هیلاری کلینتون را پیروز قطعی انتخابات معرفی می کردند....
آیا تبلیغات توصیه ای از تبلیغات متداول بهتر است؟

شنبه, 20 آذر 1395 - 11:30

آیا تبلیغات توصیه ای از تبلیغات متداول بهتر است؟

اغلب مردم این پرسش را مطرح می کنند که آیا تبلیغات توصیه ای از تبلیغات متداول بهتر است یا خیر؟ جواب بله است اما نه همیشه. تعداد زیادی از پژوهش ها دریافته اند که تبلیغات توصیه ای از انواع دیگر...
آینده اینفلوئنسر مارکتینگ در دست میکرواینفلوئنسرها / تبلیغ با فالوورهای بیشتر همیشه به نفع برندها نیست

چهارشنبه, 17 آذر 1395 - 11:30

آینده اینفلوئنسر مارکتینگ در دست میکرواینفلوئنسرها / تبلیغ با فالوورهای بیشتر همیشه به نفع برندها نیست

اینفلوئنسرها یا افرادی که در شبکه های اجتماعی فالوورهای زیادی دارند، اکنون در مرکز توجه برندها برای فعالیت های تبلیغاتی دیجیتال و آنلاین هستند. اما آنچه در روند تبلیغات مجازی دیده می شود حاکی از...
8 نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت دوم)

دوشنبه, 15 آذر 1395 - 11:15

8 نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت دوم)

فعالیت های برندها و شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از کسب و کارها به منظور ارتباط با مشتریان خود و همچنین معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های شان ترجیح می...
روانشناسی فرآیند خرید

یکشنبه, 14 آذر 1395 - 11:00

روانشناسی فرآیند خرید

مردم محصول شما را براساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصلا منطقی و عاقلانه نباشند، اما به هر حال دلایل آنهاست. اثربخش بودن یک فروشنده بدون داشتن اطلاعات صحیح از روانشناسی فرآیند...
8نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت اول)

شنبه, 13 آذر 1395 - 11:00

8نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت اول)

اپلیکیشن اشتراک عکس اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان محسوب می شود. این شبکه اجتماعی تصویری ظرفیت های بسیار زیادی را برای جلب توجه مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد. به...
[12 3 4 5  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 700 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >