کافه بازاریابی

نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

دوشنبه, 27 دی 1395 - 13:15

نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

همواره دنیای پر هیجان ورزش علاقه مندان بسیار زیادی دارد و در هر گوشه و کناری که بنشینی، همه گزارشگر ورزشی می شوند و با هیجان بسیار از رویدادهای ورزشی صحبت می کنند. امروزه، هواداران ورزشی این...
ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

شنبه, 25 دی 1395 - 12:30

ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب وکار در ایران به کارت ویزیت با اهمیت بالایی نگاه نمی کنند. دلیل این ادعا، کارت های ویزیت فراوانی است که در ارتباطات گوناگون و نمایشگاه ها به دست مان می رسد و در نهایت...
این برند صبور مداوم...

چهارشنبه, 22 دی 1395 - 11:30

این برند صبور مداوم...

برای بررسی برندینگ شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی ابتدا باید به این سوال جواب دهیم که آیا آقای هاشمی دارای یک برند شخصی قوی است یا خیر و قلمرو آن کجاست؟ در پاسخ به سوال اول باید گفت که بله قطعا برندی...
بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

شنبه, 18 دی 1395 - 12:15

بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدید، نخستین کاری که کردید چه بود؟ شاید چند دقیقه وقت گذاشتید و مقداری چای یا قهوه نوشیدید و صبحانه میل کردید. شاید هم گوشی موبایل خود را بررسی کردید تا مطالبی که در طول...
نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

سه شنبه, 14 دی 1395 - 12:45

نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

قدرت رنگ ها عموما از سوی مصرف کنندگان و مشتریان نادیده گرفته می شود. این در حالی است که بسیاری از بازاریاب ها بخش عمده ای از زمان خود را به اندیشیدن درباره رنگ ها و قدرت و میزان اثرگذاری آنها در پروسه...
پادکست ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت دوم)

شنبه, 11 دی 1395 - 12:00

پادکست ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت دوم)

پادکست ها که زمانی ابزارهای کم اهمیتی برای اعلام اخبار یا عقاید شخصی افراد در اینترنت به شمار می رفتند، این روزها و پس از استقبال کاربران از پادکست های داستانی، مورد توجه فعالان حوزه بازاریابی و...
برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 12:30

برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

سیستم خدمات مشتریان در شرکت هیولت پاکارد HP  یکی از نمونه های موفق برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری است. شرکت HP در مرکز تحقیقات بنیادین خود (www. hp. com)  تصمیم گرفت برنامه جامع جهت مدیریت ارتباط با...
پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

سه شنبه, 07 دی 1395 - 12:00

پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

هنگامی که Gale Anne Hurd تولید کننده سریال جذاب و پرطرفدار مردگان متحرک به دنبال آغاز پروژه جدیدی برای تلویزیون بود، از ابزارهای رایج نظیر کتاب های کمیک یا رمان های پرطرفدار الهام نگرفت، بلکه در ایده خود...
افق مشتری مداری

دوشنبه, 06 دی 1395 - 12:15

افق مشتری مداری

مشتری مهم ترین ناظر بر فعالیت های ما است. تبلیغات اغواگرانه نیازی نداریم بلکه بهترین تبلیغ موثر همان رضایت مشتری است. مشتری به ما وابسته نیست، ما به او وابسته هستیم. مشتری در کار ما یک هدف زود گذر...
4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت دوم)

شنبه, 04 دی 1395 - 12:00

4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت دوم)

این روزها اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما بدل شده است. این شبکه گسترده جهانی که روزگاری کسب اطلاعات، هدف اصلی کاربران آن بود، این روزها به محل کسب وکار بدل شده و بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و...
4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت اول)

چهارشنبه, 01 دی 1395 - 12:15

4 مرحله برای ترغیب مشتریان به خرید آنلاین (قسمت اول)

همه ما از اهمیت بسیار زیاد بازاریابی دیجیتال آگاه هستیم. از آنجایی که این روزها بسیاری از مردم به واسطه استفاده از اینترنت و اپلیکیشن ها به حجم وسیعی از اطلاعات دسترسی دارند، بازاریابی دیجیتال...
آنچه شرکت لی در بازاریابی به همه آموخت / یک چاشنی به ما لطف کنید!

سه شنبه, 30 آذر 1395 - 12:45

آنچه شرکت لی در بازاریابی به همه آموخت / یک چاشنی به ما لطف کنید!

«یک نوجوان» کسی است که پشت هر کالای محبوبی برای مصرف کنندگان پیدا می کنید. چیپس سیب زمینی «لِی» را در نظر بگیرید؛ این برند در سال 2012 کمپین «یک چاشنی به ما لطف کنید (Do Us a Flavor)» را راه اندازی کرد. شرکت...
محصولات فایده باور (مبتنی بر عملکرد)

دوشنبه, 29 آذر 1395 - 11:30

محصولات فایده باور (مبتنی بر عملکرد)

محصولات فایده باور یا مبتنی بر عملکرد دارای ویژگی های محسوس و واقعی هستند و مصرف هدف گرا نیز گفته می شوند. این محصولات محصولاتی هستند که به طور عمده به وسیله خواسته برای ارضای یک نیاز اساسی یا انجام...
درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش دوم)

سه شنبه, 23 آذر 1395 - 12:00

درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش دوم)

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نتایج غافلگیر کننده آن بسیاری از کارشناسان و ناظران سیاسی را در سراسر جهان در بهت و حیرت فروبرده است. در حالی که اغلب مردم و رسانه ها هیلاری کلینتون را پیروز احتمالی...
حمایت New Balance از ترامپ خشم جوانان آمریکایی را برانگیخت

دوشنبه, 22 آذر 1395 - 11:15

حمایت New Balance از ترامپ خشم جوانان آمریکایی را برانگیخت

برند آمریکایی New Balance که پس از انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا به صورت علنی از وی حمایت کرده بود، با خشم جوانان مخالف ترامپ مواجه شده و مخالفان کفش های تولید شده توسط این برند را در جریان...
درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش اول)

یکشنبه, 21 آذر 1395 - 11:30

درس هایی که بازاریاب ها از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گیرند (بخش اول)

نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیاری از مردم را غافلگیر کرده است خصوصا که اغلب نظرسنجی های صورت گرفته و پیش بینی های منتشر شده در رسانه ها هیلاری کلینتون را پیروز قطعی انتخابات معرفی می کردند....
آیا تبلیغات توصیه ای از تبلیغات متداول بهتر است؟

شنبه, 20 آذر 1395 - 11:30

آیا تبلیغات توصیه ای از تبلیغات متداول بهتر است؟

اغلب مردم این پرسش را مطرح می کنند که آیا تبلیغات توصیه ای از تبلیغات متداول بهتر است یا خیر؟ جواب بله است اما نه همیشه. تعداد زیادی از پژوهش ها دریافته اند که تبلیغات توصیه ای از انواع دیگر...
آینده اینفلوئنسر مارکتینگ در دست میکرواینفلوئنسرها / تبلیغ با فالوورهای بیشتر همیشه به نفع برندها نیست

چهارشنبه, 17 آذر 1395 - 11:30

آینده اینفلوئنسر مارکتینگ در دست میکرواینفلوئنسرها / تبلیغ با فالوورهای بیشتر همیشه به نفع برندها نیست

اینفلوئنسرها یا افرادی که در شبکه های اجتماعی فالوورهای زیادی دارند، اکنون در مرکز توجه برندها برای فعالیت های تبلیغاتی دیجیتال و آنلاین هستند. اما آنچه در روند تبلیغات مجازی دیده می شود حاکی از...
8 نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت دوم)

دوشنبه, 15 آذر 1395 - 11:15

8 نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت دوم)

فعالیت های برندها و شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از کسب و کارها به منظور ارتباط با مشتریان خود و همچنین معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های شان ترجیح می...
روانشناسی فرآیند خرید

یکشنبه, 14 آذر 1395 - 11:00

روانشناسی فرآیند خرید

مردم محصول شما را براساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصلا منطقی و عاقلانه نباشند، اما به هر حال دلایل آنهاست. اثربخش بودن یک فروشنده بدون داشتن اطلاعات صحیح از روانشناسی فرآیند...
8نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت اول)

شنبه, 13 آذر 1395 - 11:00

8نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت اول)

اپلیکیشن اشتراک عکس اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان محسوب می شود. این شبکه اجتماعی تصویری ظرفیت های بسیار زیادی را برای جلب توجه مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد. به...
10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت دوم)

یکشنبه, 07 آذر 1395 - 11:15

10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت دوم)

درک صحیح از شبکه های اجتماعی و بهره برداری از ظرفیت های آنها از اهمیت بسیار زیادی برای شرکت ها و برندهای تجاری برخوردار بوده و امروزه بسیاری از کسب و کارها افرادی را که دارای تخصص در حوزه فعالیت در...
10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت اول)

شنبه, 06 آذر 1395 - 11:15

10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی (قسمت اول)

استفاده از ظرفیت ها و قدرت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می تواند به شکل خارق العاده ای بر تعداد مخاطبان و مشتریان شما در شبکه های اجتماعی بیفزاید. با این حال و به رغم جذاب بودن این روش، استفاده از...
اسامی برندها چگونه ایجاد می شود؟

چهارشنبه, 03 آذر 1395 - 11:15

اسامی برندها چگونه ایجاد می شود؟

آیا هرگز از خودتان پرسیده اید که برندها چگونه اسامی مناسب و ایده آلی برای خود انتخاب می کنند؟ پاسخ این است که این برندها اغلب افرادی به این منظور استخدام می کنند چراکه انتخاب یک نام مناسب برای...
6 گام برای توسعه مستمر برند (قسمت دوم)

سه شنبه, 02 آذر 1395 - 11:15

6 گام برای توسعه مستمر برند (قسمت دوم)

توسعه مداوم برند امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و بسیاری از شرکت های تجاری برای باقی ماندن و حفظ جایگاه خود در بازار در پی مدرن سازی و توسعه مستمر برند خود هستند. توسعه مستمر برند که به...
6 گام برای توسعه مستمر برند

دوشنبه, 01 آذر 1395 - 11:15

6 گام برای توسعه مستمر برند

پروسه توسعه مستمر برند یک روش ساده است که تمامی شرکت های تجاری می توانند به منظور بهبود جایگاه برند خود در حوزه تجاری که در آن به کسب و کار مشغول هستند، از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. در ادامه...
آینده بازاریابی و تولید

شنبه, 29 آبان 1395 - 11:00

آینده بازاریابی و تولید

توسعه تکنولوژی گوشی های هوشمند تاثیر قابل توجهی بر بازاریابی و تولید داشته است. این دو حوزه هرگز به صورت مستقل و اختصاصی اداره نشده و همواره به عنوان زیرمجموعه مدیریت زنجیره تامین درنظر گرفته می...
[12 3 4 5  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 650 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >