کافه تبلیغات

> کافه تبلیغات بخشی است که مباحث تئوریک تبلیغات از زبان کارشناسان ارائه می‌شود. در این بخش همچنین کمپین‌های تبلیغاتی مختلف مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.
تبلیغات از خانه تا محل کار...؟!

یکشنبه, 24 خرداد 1394 - 09:22

تبلیغات از خانه تا محل کار...؟!

امروزه دنیای تبلیغات، اطراف ما را احاطه کرده و زندگی روزمره ما را خواهی و نخواهی در سیطره خود و دستخوش تغییرات قرار داده، هر روز صبح که می‌خواهم به سر کار بروم، بعد از خوردن صبحانه با اعضای خانواده...
احتمال خرید را با تبلیغات تقویت کنید

شنبه, 23 خرداد 1394 - 09:30

احتمال خرید را با تبلیغات تقویت کنید

بررسی‌ها نشان داده تبلیغات اثر چندانی بر افزایش فروش محصولی که تازه وارد بازار شده است، نمی‌گذارد چرا که براساس تبلیغات برای این کار ساخته نشده است. یکی از هدف‌هایی که برای تبلیغات محصول جدید...
سوالاتی که هنگام ساخت آگهی باید به آن پاسخ بگویید

چهارشنبه, 20 خرداد 1394 - 08:58

سوالاتی که هنگام ساخت آگهی باید به آن پاسخ بگویید

قبل ازآنکه تبلیغ‌مان را آغاز کنیم باید به چند پرسش بنیادی در مورد آگهی که قرار است بسازیم پاسخ بگوییم. این سوالات در حقیقت راهبرد ما را برای ادامه کار مشخص می‌کند؛ به تعبیری اگر به این سوالات پاسخ...
وقتی‌ کیارستمی به بیمه بازنشستگی می‌ اندیشد!

سه شنبه, 19 خرداد 1394 - 09:38

وقتی‌ کیارستمی به بیمه بازنشستگی می‌ اندیشد!

تبلیغات نمایندگی بیمه‌ها هم برای خود عالمی دارد. تبلیغاتی که هیچ ربطی به دفتر مرکزی بیمه ‌اصلی ندارد و نمایندگی به تنهایی برای خود اقدام به تبلیغ و اجرای خلاقانه ایده‌ می‌کند و به اصطلاح هر کسی...
بوی پیتزا، عطر تبلیغات!

یکشنبه, 17 خرداد 1394 - 09:09

بوی پیتزا، عطر تبلیغات!

المان‌های مختلفی برای انتقال پیام‌ها به مخاطبان در آگهی‌های تبلیغاتی توسط طراحان گرافیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاهی برخی از این المان‌ها آنقدر برای طراحی آگهی‌های یک‌ حوزه از بازار...
ایکیا صبحانه را به تختخواب می‌ آورد

شنبه, 16 خرداد 1394 - 08:54

ایکیا صبحانه را به تختخواب می‌ آورد

چقدر از آخرین باری كه صبحانه را در رختخواب‌تان خوردید، می‌گذرد؟ در راستای تحقق همین آرزو، كمپین جدید نوآورانه Ikea توجه همه را به سوی خود جلب كرد. در ادامه با یك نوع كمپین بازاریابی چریكی آشنا...
تبلیغی که 2 برند یک شرکت را مقابل هم قرار می‌ دهد

سه شنبه, 12 خرداد 1394 - 10:17

تبلیغی که 2 برند یک شرکت را مقابل هم قرار می‌ دهد

این روزها هر کسی را که می‌بینید، با چهر‌ه‌ای سرخ و برافروخته از گرمای زودرس هوا شکایت می‌کند. هوا در حالی داغ و آتشین شده که هنوز بهار به پایان نرسیده و تابستان در پیش است. البته داغی هوا برای هر...
شكلات مجانی خاطرات گذشته را به یاد حاضران در سینما می‌ آورد

دوشنبه, 11 خرداد 1394 - 10:05

شكلات مجانی خاطرات گذشته را به یاد حاضران در سینما می‌ آورد

یك راز همیشه جذاب است و در صورت استفاده در تبلیغات، فضایی اسرار آمیز را می‌آفریند. راز‌ها ممكن است شما را به سوی نشانه‌های غیره منتظره و نه لزوما خوشایند هدایت كنند. بنیاد Nobody’s Children با همكاری...
چه تیتری برای یک آگهی چاپی مناسب است؟

یکشنبه, 10 خرداد 1394 - 09:37

چه تیتری برای یک آگهی چاپی مناسب است؟

همه روزه بیلبورد‌ها، بنرها و تراکت‌های زیادی را شاهدیم که ما را احاطه کرده‌اند؛ در اغلب موارد این رسانه‌ها حاوی مطالبی است که ما را تشویق می‌کنند کالاهایی را خریداری کنیم یا به...
از عکس پروفایل به‌ عنوان یک رسانه تبلیغاتی استفاده کنید

شنبه, 09 خرداد 1394 - 09:16

از عکس پروفایل به‌ عنوان یک رسانه تبلیغاتی استفاده کنید

هرچند لحظه صدایی از موبایلم بلند می‌شود. وقتی چک می‌کنم که چه اتفاقی افتاده متوجه می‌شوم دوستان لطف داشتند و من‌ را به گروه‌های بی‌ربط و با ربط دعوت کرده‌اند. دیگر عضویت در این گروه‌ها به یکی از...
قربانیان تصادفات رانندگی سال‌ های گذشته با چهره‌ های كنونی خود به تصویر كشیده می‌ شوند

چهارشنبه, 06 خرداد 1394 - 09:22

قربانیان تصادفات رانندگی سال‌ های گذشته با چهره‌ های كنونی خود به تصویر كشیده می‌ شوند

هر كمپینی كه موضوع امنیت جاده‌ها را یادآوری می‌كند، استفاده از قربانیان واقعی در آن برای خانواده‌های درگیر سخت خواهد بود. در جدید‌ترین نمونه توسط آژانس تبلیغاتی Y&R نیوزیلند نیز چیزی به‌جز این...
شرکت FedEx اسپانسر اصلی لیگ قهرمانان اروپا

سه شنبه, 05 خرداد 1394 - 09:27

شرکت FedEx اسپانسر اصلی لیگ قهرمانان اروپا

FedEx Corp و اتحادیه فوتبال اروپا (UEFA) یك توافقنامه برای مدت سه فصل با هم امضا كرده‌اند كه براساس آن FedEx اسپانسر اصلی لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد. این اسپانسری با آغاز فصل 2016- 2015 شروع خواهد شد و تا فصل...
تلنگر تبلیغاتی  برای جذب مشتریان سختگیر

یکشنبه, 03 خرداد 1394 - 09:15

تلنگر تبلیغاتی برای جذب مشتریان سختگیر

برخی از مشتریان آنقدر مشغول فعالیت‌های روزانه و غرق در افکار خود هستند که جلب‌نظرشان از شکافتن اتم سخت‌تر است. برای چنین مشتریانی هرچقدر هم شعار جالب یا طرح تبلیغاتی زیبایی طراحی کنید و روی...
با شعار مناسب، مشتری شما را پیدا خواهد کرد

شنبه, 02 خرداد 1394 - 09:20

با شعار مناسب، مشتری شما را پیدا خواهد کرد

همه روزه به آگهی‌های مختلفی که به در و دیوار نصب شده یا برگه‌هایی که داخل خانه‌ها انداخته می‌شود نگاه می‌کنیم. در اغلب موارد اصلا به آنها هیچ توجهی نمی‌کنیم چون معتقدیم که بی‌فایده است اما بد...
اسنیكرز از اشتباهات احمقانه شهری در نیویورك به نفع خود استفاده می‌ كند

سه شنبه, 29 ارديبهشت 1394 - 09:22

اسنیكرز از اشتباهات احمقانه شهری در نیویورك به نفع خود استفاده می‌ كند

آژانس تبلیغاتی BBDO نیویورك كار تبلیغاتی بزرگ اسنیكرز را با كمپین قوی خارج از خانه ادامه می‌دهد. در این راستا برند شكلات‌سازی اسنیكرز پس از كشف اشتباهات احمقانه در سرتاسر شهر نیویورك، برچسب‌هایی...
ترویج مطالعه میان كودكان با کایت!

دوشنبه, 28 ارديبهشت 1394 - 09:39

ترویج مطالعه میان كودكان با کایت!

شما چگونه بچه‌ها را تشویق به كتابخوانی می‌كنید؟ موسسه Pró-Livro برزیل به منظور نزدیك‌شدن به بچه‌ها و تشویق آنها به مطالعه یك ایده خلاقانه را ارائه داده است. با الهام از روز جهانی كتاب در 23...
شخصیت‌ سازی در کارتون‌ های تبلیغاتی

یکشنبه, 27 ارديبهشت 1394 - 09:24

شخصیت‌ سازی در کارتون‌ های تبلیغاتی

از وقتی رایانه‌ وارد زندگی انسان‌ها شد، دگرگونی‌های بسیاری در سبک زندگی آنها به‌وجود آمد. این دگرگونی در همه حیطه‌ها بود و موجب شد که رایانه‌ عضو جدانشدنی خانواده‌ها باشد. کمتر جایی می‌توانید...
حمایت تبلیغاتی از مسابقه رالی

چهارشنبه, 23 ارديبهشت 1394 - 09:54

حمایت تبلیغاتی از مسابقه رالی

دیدن مسابقات ورزشی یکی از سرگرمی‌های موردعلاقه ایرانیان است و کسانی که به این حوزه علاقه‌مند هستند وقت زیادی را برای تماشای مسابقات می‌گذارند. به‌واسطه استقبال خوبی که تماشاگران در ایران...
طراحی جدید كوكاكولا دست دادن را به مشتی دوستانه تبدیل می‌ كند

دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 - 09:45

طراحی جدید كوكاكولا دست دادن را به مشتی دوستانه تبدیل می‌ كند

جدید‌ترین كمپین كوكاكولا از دوستی، اتحاد، كار تیمی و شادی تمجید می‌كند. با امید به تكرار موفقیت كمپین Open Happiness در سال 2012، كوكا كولا به طراحی مجدد یكسری روبان‌های منحصر به فرد و تشبیه حركت دست دادن...
از این «صین» تا این «سین» یک معلم فاصله است

یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 - 10:04

از این «صین» تا این «سین» یک معلم فاصله است

در دوران ابتدایی بارها بابت اینکه کلماتی را که در آنها حرف «سین» استفاده شده بود با حرف «صاد» می‌نوشتم، مورد ندامت معلم و مادرم قرار می‌گرفتم. این موضوع به حدی برای من بزرگ شده بود که بارها درمورد...
تبلیغات سنتی هنوز زنده است

شنبه, 19 ارديبهشت 1394 - 09:12

تبلیغات سنتی هنوز زنده است

پیش از این با مطلبی تحت عنوان «فلسفه جدید فروش، جایگزین تبلیغات» به این مسئله پرداختیم كه «عده‌ای باور دارند تبلیغات در دنیای امروز مرده است و فلسفه جدید فروش جایگزین آن ‌شده است....
اگر اشتباه کنید به دردسر خواهید افتاد

سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 - 09:02

اگر اشتباه کنید به دردسر خواهید افتاد

وقتی تصمیم می‌گیرید آگهی بسازید باید در نظر داشته باشید این آگهی چه خوب باشد و چه بد تاثیر خود را روی مخاطب خواهد گذاشت. عمدتا این تاثیرات در سه حیطه فردی، روان‌شناختی و اجتماعی می‌تواند...
آیا باید با تلویزیون خداحافظی کرد؟

دوشنبه, 14 ارديبهشت 1394 - 09:18

آیا باید با تلویزیون خداحافظی کرد؟

این سوال بسیار مهمی است که باید پاسخش را یافت، اینکه جایگاه تلویزیون در دنیای معاصر کجاست؟ در دنیایی که در حال حاضر بیش از 3 میلیارد انسانِ آنلاین زندگی می‌کند تلویزیون چه نقشی می‌تواند داشته...
تبلیغ با تحریک احساسات مشتری

یکشنبه, 13 ارديبهشت 1394 - 09:23

تبلیغ با تحریک احساسات مشتری

هر وقت از مشاوران تبلیغاتی می‌خواهید که یک پیشنهاد تبلیغاتی به شما بدهند، اکثرا فورا می‌گویند: چقدر بودجه دارید؟ مسئله‌ای که دردسرساز شده و بسیاری از کسب‌وکارها فقط به خاطر اینکه هزینه...
هدف، پیام تبلیغاتی را توجیه نمی‌ کند

چهارشنبه, 09 ارديبهشت 1394 - 08:53

هدف، پیام تبلیغاتی را توجیه نمی‌ کند

همیشه در تجارت صحبت از این می‌شود که باید با مشتریان صادق بود. صادقانه از محصول برای‌شان گفت و صادقانه در تبلیغات آنها را ترغیب به خرید و استفاده از محصول کرد اما به نظر این صداقت به مزاج برخی از...
طراحی متفاوت آگهی برای عابران پیاده و سواره

دوشنبه, 07 ارديبهشت 1394 - 09:21

طراحی متفاوت آگهی برای عابران پیاده و سواره

ماهیت بیلبوردها یا تابلونوشته‌های بزرگ شهری معرفی یک کالا یا یک ایده به شهروندانی است که بنا به هر دلیلی از محل نصب این تابلونوشته‌ها می‌گذرند و احتمالا آنها را می‌بینند‌. آنچه در نگاه...
ماز جالب مك دونالد در بخارست افراد را به حركت وا می‌ دارد

شنبه, 05 ارديبهشت 1394 - 05:34

ماز جالب مك دونالد در بخارست افراد را به حركت وا می‌ دارد

مك دونالد روز بیست و چهارم مارس تصمیم گرفت در 24 شهر جهان لبخند را بر لبان مردم بیاورد. بخارست نیز بخشی از كمپین « imlovinit24» آن بود. به این ترتیب یك «ماز شادی» بزرگ در میدان انقلاب این شهر محل تحقق ایده...
<<  4 5 6 7 8 [910 11 12 13  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی