کافه تبلیغات

> کافه تبلیغات بخشی است که مباحث تئوریک تبلیغات از زبان کارشناسان ارائه می‌شود. در این بخش همچنین کمپین‌های تبلیغاتی مختلف مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.
گروه خلاقیت در موسسات تبلیغاتی چه می‌ کند؟

یکشنبه, 06 دی 1394 - 04:00

گروه خلاقیت در موسسات تبلیغاتی چه می‌ کند؟

یک تبلیغ خوب از عناصر بی‌شماری تشکیل شده است اما اگر مهم‌ترین عنصر تبلیغ را از من بپرسند بی‌شک خواهم گفت «خلاقیت». از نظر من خلاقیت همان چسب جادویی است که این عناصر را بهم می‌چسباند. این خلاقیت...
باورهای مشتریان را به چالش نکشید

دوشنبه, 30 آذر 1394 - 04:00

باورهای مشتریان را به چالش نکشید

واقعیت آن است که بخش زیادی از تبلیغاتی که مشاهده می‌کنیم با باورهای ما و آنچه ما در واقعیت می‌دانیم و می‌بینیم خیلی فاصله دارد بنابراین پذیرش این موضوع برای ما خیلی سخت خواهد بود؛ بهتر است بگویم...
چگونه در مشتری شناخت و ثبات ایجاد کنیم؟

یکشنبه, 29 آذر 1394 - 04:00

چگونه در مشتری شناخت و ثبات ایجاد کنیم؟

آدمی همیشه سعی می‌کند در زندگی خود ثبات ایجاد کند؛ این ثبات برای آرامش او بسیار ضروری است .به‌خاطر همین است که ما وقتی به خرید می‌رویم و کالای مورد نظر خود را تهیه می‌کنیم دیگر دوست نداریم کالای...
هدف از تبلیغ فروش کالاست یا نام تجاری؟

دوشنبه, 23 آذر 1394 - 04:00

هدف از تبلیغ فروش کالاست یا نام تجاری؟

هنوز عده‌ای هستند که بر این باورند گذشته خیلی خوب بوده؛ گذشته‌ای که این همه دنیای تبلیغات ما را احاطه نکرده بود. هنوز عده‌ای فکر می‌کنند کاش می‌شد در طشت آب لباس شست و ‌ای‌کاش ماشین لباسشویی...
محدویت‌ های تبلیغات در افزایش سهم فروش

یکشنبه, 22 آذر 1394 - 03:00

محدویت‌ های تبلیغات در افزایش سهم فروش

بسیاری بر‌ای این باور هستند که سهم تبلیغات در بازار و فروش آنقدر‌ها هم که گفته می‌شود زیاد نیست، به تعبیری اغراق زیادی در این خصوص شده است. عده‌ای نیز بر این باورند که چه بخواهیم و چه نخواهیم وقتی...
انتشار آگهی‌ های بی‌ هدف توسط شرکت‌ های خدماتی

یکشنبه, 15 آذر 1394 - 04:00

انتشار آگهی‌ های بی‌ هدف توسط شرکت‌ های خدماتی

آگهی‌های تبلیغاتی حوزه شرکت‌های خدماتی از خاص‌ترین آگهی‌های تبلیغاتی حال حاضر کشورمان هستند.این خاص بودن از آن جهت است که مغز مخاطبان با دیدن‌شان ساعت‌ها سردرگم خواهد ماند که پیام ارسالی چه...
سخنرانی نماینده روزنامه «فرصت امروز»  در کنفرانس ملی تبلیغات محیطی / لزوم نقد تبلیغات محیطی و چالش‌ های پیش روی آن

سه شنبه, 10 آذر 1394 - 04:00

سخنرانی نماینده روزنامه «فرصت امروز» در کنفرانس ملی تبلیغات محیطی / لزوم نقد تبلیغات محیطی و چالش‌ های پیش روی آن

روزنامه فرصت امروز، از مهمانان ویژه نخستین کنفرانس تبلیغات محیطی بود که هفته گذشته در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد؛ فرصتی کوتاه که در آن نماینده روزنامه به چالش‌های نقد تبلیغات و پیشینه آن...
تبلیغات جنگ ستارگان از فرودگاه سنگاپور تا مراسم جایزه موسیقی آمریکا

یکشنبه, 08 آذر 1394 - 04:00

تبلیغات جنگ ستارگان از فرودگاه سنگاپور تا مراسم جایزه موسیقی آمریکا

جنگ ستارگان نام یک اثر دنباله‌دار سینمایی است که پرفروش‌ترین اثر تاریخ هالیوود به شمار می‌آید.براساس این سری فیلم پرفروش بازی‌ها، انیمیشن‌ها و محصولات تجاری فراوانی تولید شده است.سری تازه جنگ...
تمام حواس مخاطبان را درگیر کنید

چهارشنبه, 04 آذر 1394 - 05:10

تمام حواس مخاطبان را درگیر کنید

در سال 1951 وقتی دکتر پنفیلد مطالعاتی روی مغز انجام می‌داد شاید تصور نمی‌کرد چه دریچه‌ای روی پیشرفت علم روانشناسی می‌گشاید. او در حالی که مغز یک بیمار را با الکترود‌های بسیار حساسی تحریک می‌کرد...
کافه تبلیغات / با تبلیغات فصلی چگونه باید رفتار کرد؟

یکشنبه, 01 آذر 1394 - 04:10

کافه تبلیغات / با تبلیغات فصلی چگونه باید رفتار کرد؟

همان‌طور که از عنوان این یادداشت بر‌می‌آید مراد ما از تبلیغات فصلی آن دسته تبلیغاتی است که در یک فصل خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سایر فصل‌ها عملا کاربردی ندارد. این دست کالا‌ها زیاد هستند...
جای خالی سنجش اثربخشی در تبلیغات داخلی

دوشنبه, 25 آبان 1394 - 01:20

جای خالی سنجش اثربخشی در تبلیغات داخلی

در نشستی در محل غرفه «فرصت امروز» در نمایشگاه مطبوعات چگونگی سنجش اثربخشی تبلیغات در ایران بررسی شد و کارشناسان حاضر درباره آن نکاتی را عنوان کردند. هومن یگانی مدیر آژانس 361، دکتر علیرضا صفاری مدیر...
تقدیر از كهنه‌ سربازها در آگهی والمارت

یکشنبه, 24 آبان 1394 - 01:30

تقدیر از كهنه‌ سربازها در آگهی والمارت

در قالب یك‌سری ویدئو‌های كوتاه و ساده ولی تكان‌دهنده از آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi نیویورك، پرسنل سابق ارتش ایالات متحده آمریكا بر سر چالش‌های بازگشت به زندگی غیر نظامی صحبت می‌كنند. این...
کانال ست فرانسه

چهارشنبه, 20 آبان 1394 - 01:40

کانال ست فرانسه

یک جنگ قرون وسطایی در حال رخ دادن است. همه سربازان با تمام توان به سمت دشمن حمله می‌برند. جمله‌ای در ابتدای تیزر نقش بسته است که در آن می‌گوید در فرانسه شش ماه دیرتر سریال‌های آمریکایی روی آنتن...
eBay در فصل تعطیلات هویت جدیدی پیدا می‌ کند

دوشنبه, 18 آبان 1394 - 00:20

eBay در فصل تعطیلات هویت جدیدی پیدا می‌ کند

eBay می‌خواهد در فصل تعطیلات كار بزرگی را انجام دهد. در راستای برخورداری از انگیزه تبدیل شدن به یك خرده فروش مقصد و كمرنگ كردن جایگاه قبلی خود به عنوان یك موتور جست‌وجوگر برای كشف اجناس دست دوم، این...
استفاده آدیداس از افراد بانفوذ برای راه‌ اندازی مسابقه دو در خیابان‌ های نیویورك

یکشنبه, 17 آبان 1394 - 00:30

استفاده آدیداس از افراد بانفوذ برای راه‌ اندازی مسابقه دو در خیابان‌ های نیویورك

به منظور كسب آمادگی برای برگزاری مسابقه دو ماراتن در نیویورك‌سیتی، آدیداس تیمی از ورزشكاران واقف به اهمیت رسانه‌های اجتماعی را برای حضور در یك مسابقه دو در سرتاسر نیویورك و تبلیغ اقدام «Energy running»...
شرط بندی برندها روی آگهی‌ های تبلیغاتی برنامه‌ ریزی شده

دوشنبه, 11 آبان 1394 - 00:30

شرط بندی برندها روی آگهی‌ های تبلیغاتی برنامه‌ ریزی شده

در حالی صاحبان آگهی‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده برای تعطیلات کریسمس تلاش و پشتكار زیادی را از خود نشان می‌دهند كه خرده‌فروشان و شركت‌های تولیدی بیش از همیشه به هدف قرار دادن مخاطبان...
تثبیت برند در ذهن مخاطب با آگهی‌ های کوتاه

یکشنبه, 10 آبان 1394 - 00:30

تثبیت برند در ذهن مخاطب با آگهی‌ های کوتاه

در نوبت پیش به این موضوع پرداخته شد که آگهی‌های 15ثانیه‌ای نباید به صورت مستقل استفاده شود چرا که اثر بخشی بسیار پایینی دارد. امروز قصد داریم در تبیین این موضوع اندکی بیشتر صحبت کنیم و بگوییم چرا...
اجرای تئاتر خیابانی در صندوق عقب خودرو!

دوشنبه, 27 مهر 1394 - 02:20

اجرای تئاتر خیابانی در صندوق عقب خودرو!

ترافیك‌های سنگین، بخشی از زندگی روزمره ما به شمار می‌رود. شاید ظاهرا راه فراری وجود نداشته باشد اما حداقل شما می‌توانید حین انتظار پشت فرمان خودرو از وقت خود لذت ببرید. این تفكر از سوی گروه «Mini...
آگهی کوتاه بسازیم یا بلند؟

یکشنبه, 26 مهر 1394 - 00:20

آگهی کوتاه بسازیم یا بلند؟

بین مدیران تبلیغاتی همیشه یکی از بحث‌ها این بوده «چه مدت یک آگهی باید در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد» اینکه آگهی 15 ثانیه‌ای بهتر است یا آگهی 30 ثانیه یا 60 ثانیه‌ای؟ گاهی هم برخی مدیران تبلیغاتی با...
ژیلت، لحظه‌ های جیمز باندی در زندگی هر مرد را جشن می‌ گیرد

دوشنبه, 20 مهر 1394 - 01:20

ژیلت، لحظه‌ های جیمز باندی در زندگی هر مرد را جشن می‌ گیرد

با نزدیك شدن به زمان اكران بیست و چهارمین فیلم جیمز باند به نام« SPECTRE »، ژیلت لحظاتی را در زندگی هر مرد جشن می‌گیرد كه با احساس كنترل و اطمینان همراه است اما خلق این لحظات جیمز باندی نیاز به كسب یك...
غذای رایگان كی‌ اف‌ سی با از كار افتادن شبكه‌ های اجتماعی

یکشنبه, 19 مهر 1394 - 01:10

غذای رایگان كی‌ اف‌ سی با از كار افتادن شبكه‌ های اجتماعی

ما همگی از شنیدن خبر از كار افتادن موقتی شبكه‌های اجتماعی ناراحت می‌شویم، حال فرقی نمی‌كند كه این مدت یك دقیقه باشد یا یك ساعت. بعضی از ما حتی برای ابراز ترس و نگرانی خود از رخ دادن این اتفاق سراغ...
تبلیغات نامحسوس به شیوه‌ ‌«‌ باشگاه مشت‌ زنی »

چهارشنبه, 15 مهر 1394 - 00:20

تبلیغات نامحسوس به شیوه‌ ‌«‌ باشگاه مشت‌ زنی »

«تبلیغات ما رو دنبال خودروها و لباس‌ها میندازه. مجبورمون می‌کنه شغل‌هایی رو انجام بدیم که متنفریم تا بتونیم آشغال‌هایی بخریم که لازم نداریم.»‌، «ما مصرف‌کننده‌ایم. ما محصول جانبی...
نقطه صفر تبلیغات

دوشنبه, 13 مهر 1394 - 00:20

نقطه صفر تبلیغات

یکی از موضوعاتی که در تبلیغات کشور ما بیش از مابقی موارد به چشم می‌آید، اپیدمی شدن یک شیوه تبلیغاتی است. اینکه آن شیوه درست یا غلط استفاده شده مهم نیست، مهم این است که یک شرکت تبلیغاتی از آن استفاده...
تشویق جام جهانی راگبی به اهدای خون

یکشنبه, 12 مهر 1394 - 00:30

تشویق جام جهانی راگبی به اهدای خون

یك كمپین اهدای خون ملی اخیرا با همكاری سازمان اهدای خون انگلستان و موسسه خون و پیوند NHSBT از بینندگان خواسته به نام حمایت از انگلستان به شیوه‌ای هدفمند از جا برخیزند. هدف از انجام این كار جذب 100‌هزار...
آیا در زمان رکود اقتصادی باید تبلیغ را متوقف کرد؟

شنبه, 11 مهر 1394 - 00:20

آیا در زمان رکود اقتصادی باید تبلیغ را متوقف کرد؟

وقتی شرکت با مشکل اقتصادی روبه رو می‌شود چه باید کرد؟ وقتی کشور درگیر رکود می‌شود سهم تبلیغات در بازار چه اندازه می‌تواند باشد؟ آیا ما می‌توانیم میزان تبلیغات را کاهش دهیم؟ اگر چنین کنیم چه...
بیلبوردهای شهر لبخند می‌ زنند

چهارشنبه, 08 مهر 1394 - 00:20

بیلبوردهای شهر لبخند می‌ زنند

اگر به سطح شهر نگاهی بیندازید، می‌بینید که طرح‌های تبلیغاتی نقش بسته بر بیلبوردهای محیطی یک در میان در حال لبخند زدن هستند. لبخندی که معمولاً با چشمک هم همراه می‌شود، این روزها یکی از...
چند راهکار برای کاهش میزان هزینه در تبلیغات

دوشنبه, 06 مهر 1394 - 01:40

چند راهکار برای کاهش میزان هزینه در تبلیغات

بیشتر تصور بر آن است که تبلیغات صرفاً برای افزایش فروش است اما باید به تبلیغات به‌گونه‌ای دیگر نگریست و ابعادی که تاکنون از تبلیغات به آن توجه نشده نیز در نظر گرفت. واقعیت آن است که ما بیشتر از فروش...
<<  1 2 3 4 5 [67 8 9 10  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز