کافه تبلیغات

> کافه تبلیغات بخشی است که مباحث تئوریک تبلیغات از زبان کارشناسان ارائه می‌شود. در این بخش همچنین کمپین‌های تبلیغاتی مختلف مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.
اجرای كمپین تبلیغاتی برای رفع بوی بد دهان

چهارشنبه, 04 فروردين 1395 - 16:00

اجرای كمپین تبلیغاتی برای رفع بوی بد دهان

مردم همیشه درباره نحوه رفع بوی بد دهان نگران هستند. این مشکل یكی از بدترین دشمنانی است كه روی اعتماد به نفس و تعامل اجتماعی افراد در زندگی روزمره تاثیر می‌گذارد. در میان اسپری‌ها، نوارهای نعنا و...
رانندگان تویوتا خیابان‌ های پراگ را پر از موسیقی می‌ كنند

جمعه, 28 اسفند 1394 - 15:30

رانندگان تویوتا خیابان‌ های پراگ را پر از موسیقی می‌ كنند

تویوتا اخیرا كمپینی جدید را در اروپا برای تبلیغ تویوتایاریس هیبریدی راه‌اندازی كرده است. این خودرو با ساختاری اقتصادی، مناسب رانندگی در پارك‌های جنگلی شهری است. كمپین «شهر موزیكال» توسط آژانس...
مجله‌ ای که باید آن را با پاهای‌ تان بخوانید

چهارشنبه, 26 اسفند 1394 - 03:00

مجله‌ ای که باید آن را با پاهای‌ تان بخوانید

مجلات مختلفی در جهان وجود دارند كه با تمركز روی موضوعات متنوع در صدد جلب توجه افراد به سوی خود هستند، اما ظاهراً خلاقیت هرگز از پا نمی‌ایستد به خصوص در صورتی كه فكر كنید مجله جدید یك برند را باید با...
ابزار جدید گوگل برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا

چهارشنبه, 19 اسفند 1394 - 03:00

ابزار جدید گوگل برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا

روزانه میلیاردها نفر از کاربران اینترنت از سایت گوگل بازدید می‌کنند و همین ویژگی آن را تبدیل به برگ برنده تبلیغاتی در میان دیگر موتورهای جست‌وجو کرده است. بسیاری از کسب وکارها تمایل به تبلیغ سایت...
برای اجرای ایده‌ های خلاقانه تبلیغاتی ، موانع را دور بزنیم

سه شنبه, 18 اسفند 1394 - 04:00

برای اجرای ایده‌ های خلاقانه تبلیغاتی ، موانع را دور بزنیم

گاهی با دیدن هزاران آگهی تبلیغاتی با خود می‌گوییم آیا ایده‌پردازان تبلیغاتی از اینکه یک ایده تکراری را با شیو‌ه‌های مختلف به مخاطبان نشان می‌دهند، خسته‌ نشده‌اند. ایده‌های تکراری که دیگر...
وقتی چمدان‌ ها عمداً در فرودگاه گم می‌ شوند

دوشنبه, 17 اسفند 1394 - 03:00

وقتی چمدان‌ ها عمداً در فرودگاه گم می‌ شوند

در شهر آنتورژ بلژیك، ساعت 9:15 دقیقه صبح یك خودروی مخصوص پر از بار از راه می‌رسد. حضور این خودرو صحنه‌ای عجیب و شگفت انگیز را رقم می‌زند. در این كمپین ما شاهد گم شدن خودرو و تلاش برای پیدا كردن راه...
آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / خوب، بد، زشت در استرلینگ کوپر!

یکشنبه, 16 اسفند 1394 - 00:20

آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / خوب، بد، زشت در استرلینگ کوپر!

آموزه‌های تبلیغاتی سریال MAD MENخوب، بد، زشت در استرلینگ کوپر! پس از فراز و نشیب‌های فراوان در قسمت‌های ششم الی هشتم فصل اول سریال مد من که در حال و هوای گذشته مرموز دان دریپر، روابط شخصی او با مدیران...
فیس‌ بوك، گوگل و Netflix ؛ 7میلیارد دلار بودجه تبلیغات تلویزیونی

شنبه, 15 اسفند 1394 - 03:00

فیس‌ بوك، گوگل و Netflix ؛ 7میلیارد دلار بودجه تبلیغات تلویزیونی

براساس یك مطالعه انجام شده، برای نخستین بار در سال 2015 بودجه تبلیغات تلویزیونی از 7 میلیارد دلار فراتر رفت كه از فعالیت برند‌های آنلاینی نظیر Netflix، فیس‌بوك و گوگل ریشه می‌گیرد. این رقم در مقایسه با...
هیاهوی تبلیغات انتخاباتی

چهارشنبه, 12 اسفند 1394 - 03:00

هیاهوی تبلیغات انتخاباتی

هفته پیش در زمان تبلیغات انتخاباتی پوسترهای رنگی کاندیداها، شهر را از لحاظ بصری به شکل وحشتناکی زشت کرده‌ بودند. کاندیداها به هیچ دیواری رحم نکردند و هر طرف را که نگاه می‌کردید، پوستری از تبلیغات...
با میلیون‌ ها طراحی بطری جدید،هر كوكاكولای رژیمی منحصر به فرد می‌ شود

دوشنبه, 10 اسفند 1394 - 04:20

با میلیون‌ ها طراحی بطری جدید،هر كوكاكولای رژیمی منحصر به فرد می‌ شود

یك كمپین جدید تبلیغاتی، هر بطری كوكاكولای رژیمی را به یك اثر سفارشی هنری تبدیل می‌كند. امروزه شما احتمالا كوكاكولای رژیمی را به خاطر برندینگ نقره‌ای و قرمز آن به یاد می‌آورید كه كم و بیش از زمان...
چه زمانی یک تبلیغ به ضد خود تبدیل می‌ شود؟

چهارشنبه, 05 اسفند 1394 - 03:00

چه زمانی یک تبلیغ به ضد خود تبدیل می‌ شود؟

وقتی از یک فیلم سینمایی بلند صحبت می‌کنید باید بدانید شما یک چیز با ارزش در اختیار دارید که نامش زمان است و همین‌طور وقتی شما تصمیم می‌گیرید یک آگهی تبلیغاتی بسازید چیزی که خیلی کم دارید زمان است...
چرا استفاده از کارتون‌ ها در تبلیغات می‌ تواند برای‌ مان مفید باشد؟

دوشنبه, 03 اسفند 1394 - 03:00

چرا استفاده از کارتون‌ ها در تبلیغات می‌ تواند برای‌ مان مفید باشد؟

پیش‌تر در خصوص تاثیر شخصیت‌هایی که در آگهی‌های تبلیغاتی نقش ایفا می‌کنند گفتیم و همین‌طور توضیح دادیم وقتی تبلیغی برای جوانان ساخته می‌شود از چه شخصیتی‌هایی باید استفاده شود و این شخصیت‌ها...
آموزه‌های تبلیغاتی سریال MAD MEN / خوب ، بد ، زشت در استرلینگ کوپر!

یکشنبه, 02 اسفند 1394 - 03:00

آموزه‌های تبلیغاتی سریال MAD MEN / خوب ، بد ، زشت در استرلینگ کوپر!

در ادامه بررسی و نقد سریال مد من، سراغ قسمت‌های شش، هفت و هشتم سریال در فصل اول می‌رویم که خط روایت تبلیغاتی سریال با حاشیه‌های کاراکترهای اصلی سریال، بسیار با هم درآمیخته است. فضای این قسمت‌های...
پیتزاهای طلایی پیتزا Hut برای روز برگزاری Super Bowl

چهارشنبه, 28 بهمن 1394 - 03:00

پیتزاهای طلایی پیتزا Hut برای روز برگزاری Super Bowl

پیتزا Hut در خانه و خارج از آن همواره با مخالفت‌های زیادی رو‌به‌رو است اما با وجود انحرافات فوق، این برند متعلق به شركت رستوران‌های فست‌فود! Yum یك بار دیگر در یكی از پرفروش‌ترین روز‌های سال، روز...
تاثیر همانند سازی مخاطبان در ساخت آگهی تبلیغاتی

دوشنبه, 26 بهمن 1394 - 03:00

تاثیر همانند سازی مخاطبان در ساخت آگهی تبلیغاتی

وقتی یک آگهی تبلیغاتی می‌سازیم، یک نکته را نباید فراموش کنیم اینکه بازیگران و شخصیت‌های این آگهی قرار است چه تاثیری روی مخاطبان بگذارند و این فرآیند به چه صورتی قرار است اتفاق بیفتد؟ مثلا وقتی یک...
آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / پسر بد ، شدیدا تنبیه می‌ شود!

یکشنبه, 25 بهمن 1394 - 03:00

آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / پسر بد ، شدیدا تنبیه می‌ شود!

در ادامه بررسی آموزه‌های تبلیغاتی سریال مد من در این ستون، نگاهی به بخشی دیگر از قسمت چهارم از فصل اول این سریال یعنی New Amsterdam می‌اندازیم. در این نوشته قصد دارم مسائل مربوط به رقابت‌های داخلی در...
مراقب باشیم با خنده نام تجاری را به خطر نیندازیم

شنبه, 24 بهمن 1394 - 03:45

مراقب باشیم با خنده نام تجاری را به خطر نیندازیم

در نوبت قبل گفتیم برخی مدیران تبلیغات تمایل دارند آگهی آنها خبری را به مخاطبان خود انتقال دهد و برخی معتقدند اگر آگهی صرفاً خبری تنظیم شود می‌تواند در کلیت انتقال پیام به مخاطبان اختلال ایجاد...
ارزش خبری تبلیغات را به شوخی نگیریم!

دوشنبه, 19 بهمن 1394 - 04:30

ارزش خبری تبلیغات را به شوخی نگیریم!

تاکنون گفته‌ایم که مخاطبان ما آنچه را دوست داشته باشند از آگهی ما برداشت خواهند کرد و این موضوع به نحوه پردازش مغزی آنها از آگهی مربوط می‌شود. اینکه آگهی ما در زمره کدام دسته از پیام‌ها قرار...
آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / تبلیغات شغل است یا خوشگذرانی؟

یکشنبه, 18 بهمن 1394 - 03:05

آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / تبلیغات شغل است یا خوشگذرانی؟

در ادامه بررسی آموزه‌های تبلیغاتی سریال مد من در این ستون، نگاهی به قسمت چهارم از فصل اول این سریال می‌اندازیم. بیشتر داستان این قسمت، حول زندگی پیتر کمپل جوان و ضعیف‌النفس  (زیردست دان دریپر) و...
جای خالی یک داستان خوب در تبلیغات

دوشنبه, 12 بهمن 1394 - 03:30

جای خالی یک داستان خوب در تبلیغات

یک داستان خوب به همان اندازه می‌تواند در ذهن نقش ببندد که یک موسیقی خوب؛ دست‌کم اگر بیشتر از آن نباشد کمتر هم نیست. پیش‌تر در مورد ارزش موسیقی در آگهی‌های تبلیغاتی توضیحاتی داده‌ایم و گفته‌ایم...
آموزه‌ های تبلیغاتی سریال  MAD MEN / بخش‌ های مختلف آژانس‌ های تبلیغاتی

یکشنبه, 11 بهمن 1394 - 04:00

آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / بخش‌ های مختلف آژانس‌ های تبلیغاتی

در ادامه روایت قسمت دوم فصل اول سریال تلویزیونی «مدمن» به بخشی می‌رسیم که سازندگان سریال از زبان پاول کینزی به این سوال پاسخ می‌دهند: «یک آژانس تبلیغاتی از چه بخش‌هایی تشکیل می‌شود؟» این سوالی...
من و این همه بانک؟!

دوشنبه, 05 بهمن 1394 - 03:30

من و این همه بانک؟!

برند و برندسازی مقوله‌ای است که این روزها نگاه جدی‌تری به آن می‌شود، حتی در شرایطی که یک جایگاه خوب برای یک برند تدوین شده است. یکی از مسائل مهم و تاثیر‌گذار در استراتژی‌های ارتباطی برند است،...
فرهنگ‌ سازی تبلیغاتی برای تغییر رفتار شهروندان

شنبه, 26 دی 1394 - 04:30

فرهنگ‌ سازی تبلیغاتی برای تغییر رفتار شهروندان

چندی پیش فیلمی تبلیغاتی درباره فرهنگ‌سازی نوعی رفتار اجتماعی در کانال‌های تلگرام میان مخاطبان این رسانه پیام‌رسان دست به دست می‌شد. در فیلم تبلیغاتی مورد نظر، کارمندان شهرداری یکی از کشورهای...
چرا نباید در تبلیغات سخنرانی کنیم؟

دوشنبه, 21 دی 1394 - 04:00

چرا نباید در تبلیغات سخنرانی کنیم؟

بسیار شاهد هستیم در آگهی‌هایی که این روزها از رسانه‌ها پخش می‌شوند شخصی در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود و شروع به معرفی یک محصول خاص می‌کند، یا اینکه تصاویری پخش می‌شود و در همان حین گوینده‌ای که...
موج جدید گرایش برندها به استفاده از جایزه

چهارشنبه, 16 دی 1394 - 04:00

موج جدید گرایش برندها به استفاده از جایزه

به نظر می‌رسد دوباره برندهای ایرانی انبارهای‌شان مملو از کالا شده که به هر روشی برای فروش آن رو می‌آورند. معلوم نیست چرا این کالاها به‌راحتی فروش نمی‌روند که چنین برندهایی برای عرضه آنها به...
واکنش مغز انسان به متن یک آگهی چگونه است؟

یکشنبه, 13 دی 1394 - 04:00

واکنش مغز انسان به متن یک آگهی چگونه است؟

شاید این پرسش که چرا تبلیغ می‌کنیم در این مقطع زیاد جالب به نظر نیاید. شاید هم باید موضوع را این‌گونه مطرح کنیم که اساسا وقتی تبلیغ می‌کنیم هدفمان چیست؟ آیا قصد داریم که مخاطب را مشغول کنیم؟ آیا...
تبلیغات؛ اثر بخشی یا هزینه

دوشنبه, 07 دی 1394 - 03:10

تبلیغات؛ اثر بخشی یا هزینه

شما به‌عنوان تبلیغاتچی باید به اثربخشی تبلیغات توجه داشته باشید، هزینه‌های تبلیغات زمانی تبدیل به سرمایه‌گذاری می‌شود که اثربخشی مناسبی داشته باشد. همواره باید از شیوه‌های نوین تبلیغات...
<<  1 2 3 4 [56 7 8 9  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز