کافه تبلیغات

> کافه تبلیغات بخشی است که مباحث تئوریک تبلیغات از زبان کارشناسان ارائه می‌شود. در این بخش همچنین کمپین‌های تبلیغاتی مختلف مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.
راه هایی برای تهیه یک برنامه رسانه ای موفق

دوشنبه, 21 تیر 1395 - 10:30

کافه ‌تبلیغات

راه هایی برای تهیه یک برنامه رسانه ای موفق

ساشا ساویچ: شما را نمی دانم اما رویای کودکی من بدل شدن به یک برنامه ریز رسانه ای نبود. آنچه من در دوران کودکی و نوجوانی به آن علاقه مند بودم خوانندگی و مجری گری در تلویزیون بود اما برای خواننده شدن...
آموزه های تبلیغاتی سریال MAD MEN / ادغام انگلیسی- 1

یکشنبه, 20 تیر 1395 - 10:10

آموزه های تبلیغاتی سریال MAD MEN / ادغام انگلیسی- 1

در این شماره به بررسی و نقد قسمت های پایانی سریال مد من در فصل دوم می پردازم. در حالی که رئیس جمهور ایالات متحده دست به کوششی فراگیر برای مقابله با تهدیدات اتمی شوروی زده است اما جو غالب بر مردم این...
سنجش اثرگذاری تبلیغات فیس‌ بوک

شنبه, 19 تیر 1395 - 09:30

کافه تبلیغات

سنجش اثرگذاری تبلیغات فیس‌ بوک

شبکه اجتماعی فیس‌بوک به دنبال معرفی روش‌هایی جهت بررسی اثرگذاری تبلیغات موجود در این شبکه اجتماعی محبوب و میزان مراجعه مشتریان به کسب‌و‌کارهای تبلیغ‌کننده در این وب سایت است. براساس اطلاعات...
خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا برای صنعت تبلیغات نا امید کننده اما قابل مدیریت است

دوشنبه, 14 تیر 1395 - 09:10

کافه تبلیغات

خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا برای صنعت تبلیغات نا امید کننده اما قابل مدیریت است

همزمان با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و اثرات منفی آن بر اقتصاد جهانی، شرکت‌های پیشرو در صنعت تبلیغات نیز از این موضوع بی‌نصیب نمانده و نسبت به خروج پنجمین اقتصاد دنیا از اتحادیه اروپا واکنش...
آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / اخراج محترمانه

یکشنبه, 13 تیر 1395 - 09:10

آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / اخراج محترمانه

در این شماره از ستون تبلیغاتچی‌های دیوانه به نقد و تحلیل قسمت نهم از فصل دوم سریال مد من با عنوان  Six Month Leave می‌پردازم که برای نخستین بار در تاریخ 28 سپتامبر 2008 پخش شد. این قسمت با حادثه خودکشی...
پیش‌ بینی درآمد 50 میلیون دلاری توئیتر از تبلیغات در حین پخش مسابقات NFL

شنبه, 12 تیر 1395 - 09:10

کافه تبلیغات

پیش‌ بینی درآمد 50 میلیون دلاری توئیتر از تبلیغات در حین پخش مسابقات NFL

در پاییز سال آینده میلادی تمام نگاه‌ها به توئیتر خواهد بود. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توئیتر قصد دارد تا 10 مسابقه از بازی‌های لیگ ملی فوتبال آمریکا را به‌صورت اینترنتی پخش کند. در این...
تیزر تبلیغاتی «به یک سوئدی زنگ بزن» برنده جایزه شیر طلایی کن

چهارشنبه, 09 تیر 1395 - 09:10

تیزر تبلیغاتی «به یک سوئدی زنگ بزن» برنده جایزه شیر طلایی کن

آژانس تبلیغاتی WPP agency Ingo Stockholm  به دلیل ساخت یک تیزر تبلیغاتی مرتبط با یک کارزار توریستی در سوئد با نام «به یک سوئدی زنگ بزن» برنده جایزه شیر فستیوال کن فرانسه شد. در این آگهی تبلیغاتی شماره‌ای در...
تعبیر شاعرانه از دستاوردهای سیسکو

چهارشنبه, 02 تیر 1395 - 09:10

تعبیر شاعرانه از دستاوردهای سیسکو

به احتمال زیاد بیشتر خوانندگان این مطلب نمی‌دانند که شرکت سیسکو از جمله عوامل اصلی پیشرفت و تکامل بشر در گذشته، حال و آینده است. اما این موضوع زمانی که توسط ایوان مک گرگور در یک تیزر تبلیغاتی مطرح...
آموزه‌های تبلیغاتی سریال MAD MEN / سقوط با امریکن ایرلاین

یکشنبه, 30 خرداد 1395 - 09:10

آموزه‌های تبلیغاتی سریال MAD MEN / سقوط با امریکن ایرلاین

در این شماره به بحث و بررسی پیرامون قسمت چهارم از فصل دوم سریال مد من به نام «Three Sundays» می‌پردازم. این قسمت در تاریخ هفدهم آگوست 2008 میلادی برای نخستین‌بار در شبکه AMC  به نمایش درآمد. در این قسمت از...
راسر ریوز اصولگرای غیر‌ قابل انعطاف

سه شنبه, 25 خرداد 1395 - 09:10

راسر ریوز اصولگرای غیر‌ قابل انعطاف

در شماره پیشین ستون ستاره‌های تبلیغات به شرح قسمت اول زندگی آقای راسر ریوز پرداختم و در این نوشته به بررسی اندیشه و دیدگاه‌های او در مدیریت تبلیغات خواهم پرداخت.  همان‌طور که در شماره قبل نیز...
شهر فرش و روزه تبلیغات

دوشنبه, 24 خرداد 1395 - 09:10

شهر فرش و روزه تبلیغات

تبلیغات وسیع از منظر حجم شهر فرش همچنان ادامه دارد و مدام به‌جای استفاده از این فضا برای برندسازی، خود را یک مجتمع فروش فرش با تخفیف‌های مختلف اعلام می‌کند و به نظر می‌رسد حتی کوچک‌ترین قدمی...
آموزه‌های تبلیغاتی سریال MAD MEN / ماندن یا رفتن مسئله همیشگی آژانس‌های تبلیغاتی

یکشنبه, 23 خرداد 1395 - 09:10

آموزه‌های تبلیغاتی سریال MAD MEN / ماندن یا رفتن مسئله همیشگی آژانس‌های تبلیغاتی

در این شماره به بحث و بررسی پیرامون قسمت سوم از فصل دوم سریال مد من (The Benefactor) می‌پردازم. این قسمت در تاریخ دهم آگوست 2008 میلادی برای نخستین‌بار در شبکه AMC به نمایش درآمد. مسائل جبران خدمت کارکنان...
اینستاگرام سرانجام ابزارهای مخصوص آگهی‌ های تبلیغاتی ارائه کرد

شنبه, 22 خرداد 1395 - 09:10

اینستاگرام سرانجام ابزارهای مخصوص آگهی‌ های تبلیغاتی ارائه کرد

اینستاگرام به تازگی ابزارهای جدید تبلیغات تجاری خود را معرفی کرده که با استفاده از آنها، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند آمار و ارقام و تحلیل‌های دقیقی در مورد کمپین‌های تبلیغاتی خود مشاهده کنند. به...
چرا چاپ همچنان برای ما اهمیت دارد؟

پنج شنبه, 20 خرداد 1395 - 09:00

چرا چاپ همچنان برای ما اهمیت دارد؟

همچنان که سرمایه‌گذاری بازاریابان در تبلیغات چاپی به سقوط خود ادامه می‌دهد، در این مطلب سعی داریم با اشاره به توضیح کارشناسان این حوزه اهمیت آن را به‌عنوان یک رسانه در عصر دیجیتال روشن کنیم. سال...
مفاهیم نامرئی در آگهی‌ ها را جدی بگیریم

دوشنبه, 10 خرداد 1395 - 09:10

مفاهیم نامرئی در آگهی‌ ها را جدی بگیریم

وقتی در حال تماشای یک آگهی تلویزیونی هستیم چه اتفاقی رخ می‌دهد، اگر از ما بپرسند چه چیزی مشاهده کردیم، پاسخ‌مان چه خواهد بود؟ واقعیت آن است که گاهی یک آگهی بسیار روشن و آشکار در حال نمایش نام...
آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / دیوانگان جوان

یکشنبه, 09 خرداد 1395 - 09:10

آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / دیوانگان جوان

از این شماره در ستون تبلیغاتچی‌های دیوانه به بررسی و نقد فصل دوم سریال «مد من» می‌پردازم. این فصل از سریال مدمن برای نخستین بار در 27 جولای تا 26 اکتبر سال 2008 در 13 قسمتِ حدودا 47 دقیقه‌ای در روزهای...
چرا عجله برای موفقیت نام تجاری خطرناک است؟

چهارشنبه, 05 خرداد 1395 - 09:10

چرا عجله برای موفقیت نام تجاری خطرناک است؟

وقتی محصولی در بازار پرطرفدار می‌شود، خود به خود یک زنجیره می‌سازد، زنجیره‌ای از خرید‌های مکرر، چرا که از قدیم گفته‌اند پول؛ پول می‌آورد و مشتری؛ مشتری. این مثال چندان هم بی‌ربط به نظر...
نگاهی متفاوت در تبلیغات بیمه دی / جبران در کمین حادثه

شنبه, 01 خرداد 1395 - 09:20

نگاهی متفاوت در تبلیغات بیمه دی / جبران در کمین حادثه

یکی از نام‌های تجاری که در سال گذشته دستخوش تغییر شده، بیمه دی بوده است. بیمه دی فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور از سال 1383 آغاز کرده است. این بیمه با شعار «با شما، برای جبران» و تبلیغاتی که در...
نگاهی به نمونه‌ هایی از آخرین کمپین‌ های تبلیغاتی برگزارشده برای کودکان / از خیریه‌ های کودکان تا تبلیغ غذاهای ناسالم

پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 - 09:00

نگاهی به نمونه‌ هایی از آخرین کمپین‌ های تبلیغاتی برگزارشده برای کودکان / از خیریه‌ های کودکان تا تبلیغ غذاهای ناسالم

کودکان یکی از اصلی‌ترین مخاطبان آگهی‌های تلویزیونی هستند که روزانه زمان زیادی را به‌صورت خودآگاه و ناخودآگاه به تماشای آگهی‌های تلویزیونی اختصاص می‌دهند. به همین دلیل است که برندها و نهادهای...
استراتژی‌ های تبلیغات در اینستاگرام

چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1395 - 08:20

استراتژی‌ های تبلیغات در اینستاگرام

هر سازمانی برای حضور در شبکه‌های اجتماعی باید استراتژی‌های مناسبی را در حوزه تبلیغات به کار ببرد و نوع و شرایط هر سازمان در اتخاذ استراتژی‌های تبلیغاتی بسیار می‌تواند مثمرثمر واقع شود. این در...
آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / مدینه فاضله ، بخش دوم

شنبه, 25 ارديبهشت 1395 - 09:10

آموزه‌ های تبلیغاتی سریال MAD MEN / مدینه فاضله ، بخش دوم

در شماره قبل خلاصه‌ای از آموزه‌های مهم فصل اول سریال مد من را تقدیم حضورتان کردم. در این شماره قسمت دوم و پایانی آن را مطالعه کنید. هشتم-ایستادگی در مقابل درخواست‌های نامعقول در جلسه  ارائه...
چگونه بدون پیام صدای‌ مان را به مشتری برسانیم

شنبه, 25 ارديبهشت 1395 - 00:00

چگونه بدون پیام صدای‌ مان را به مشتری برسانیم

خیلی برایمان پیش آمده در مورد چیزی از صفت خاصی استفاده کنیم، بدون آنکه اطلاع زیادی در خصوص علل استفاده از آن صفت داشته باشیم. مثلا شاید ما ریشه بسیاری از ضرب‌المثل‌ها را ندانیم و هیچ تمایلی هم...
عبور بینندگان از مراحل تولید غذای مك دونالد  با ویدئوی 360 درجه‌ ای

سه شنبه, 21 ارديبهشت 1395 - 09:10

عبور بینندگان از مراحل تولید غذای مك دونالد با ویدئوی 360 درجه‌ ای

مك دونالد انگلستان با استفاده از فناوری واقعیت مجازی و ویدئوی 360 درجه‌ای، در‌های منابع غذایی خود را به سوی بینندگان می‌گشاید. آنها از این طریق می‌توانند در جریان فرآیند‌های تولید غذا قرار...
یادداشتی بر تگ‌ لاین جدید بانک ملت / بانک‌ ها و تگ‌ لاین‌ ها، همیشه در اندیشه

یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395 - 08:50

یادداشتی بر تگ‌ لاین جدید بانک ملت / بانک‌ ها و تگ‌ لاین‌ ها، همیشه در اندیشه

من سعی می‌کنم برای بررسی تگ لاین جدید بانک ملت وارد راهبردهای کسب‌و‌کار، بازاریابی یا تبلیغات نشوم و فرض را بر این بگذارم که بریف بدون اشکال بوده است. گفته شده تگ‌لاین جدید بانک ملت یعنی ...
آموزه‌های تبلیغاتی سریال MAD MEN / مدینه فاضله، بخش اول

یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395 - 00:00

آموزه‌های تبلیغاتی سریال MAD MEN / مدینه فاضله، بخش اول

در این شماره به آموزه‌های برجسته و راهگشای فصل اول سریال مد من، اشاره‌ای خلاصه‌وار خواهم انداخت. اغراق نیست اگر بگویم مسائلی که در زمینه تبلیغات و حواشی آن در این سریال جذاب مطرح شده است، همانند...
چرا پیام اصلی نباید با جزییات ادغام شود

شنبه, 18 ارديبهشت 1395 - 03:00

چرا پیام اصلی نباید با جزییات ادغام شود

یه روز بهاری وقتی کسی از شما بپرسد خانه شما چند پنجره دارد، در جواب چه خواهید گفت؟ آیا سریع جواب می‌دهید؟ یا اینکه فکر می‌کنید و در ذهن خود شروع به شمارش پنجره‌های خانه‌تان می‌کنید؟ به نظر گزینه...
مخاطب آنچه باور می‌ کند انتخاب خواهد کرد

چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 - 03:00

مخاطب آنچه باور می‌ کند انتخاب خواهد کرد

وقتی یک هیپنوزر (هیپنوتیزم کننده) فردی را هیپنوتیزم می‌کند یک چیز حائز اهمیت است، اینکه دستوراتی که به فرد می‌دهد با ارزش‌های فرد هیپنوتیزم شده مغایرت نداشته باشد، درغیراین‌صورت فردی که روی او...
<<  1 2 [34 5 6 7  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز