جمعه, 19 مرداد 1397 - 10:07

درس هایی از هفت کمپین برتر بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

اگرچه راه اندازی و مدیریت یک برنامه معمولی در شبکه های اجتماعی گامی بسیار موثر در جهت توسعه بخش بازاریابی و تبلیغاتی کسب وکارمان است، با این حال برای موفقیت بیشتر برندها باید به سوی کمپین های هدفمند و حرفه ای در پلتفرم های اجتماعی حرکت کنند. کمپین ها در شبکه های اجتماعی دارای ماهیت ویژه ای هستند.

براین اساس آنها با یک استراتژی معمولی در شبکه های اجتماعی تفاوتی آشکار دارند. آنها اهداف خاص به همراه نتایجی که باید بدان ها دست یافت و همچنین بخش اندازه گیری و بازآفرینی برای پیشرفت عملکرد دارند. به طور معمول کمپین ها در شبکه های اجتماعی بر روی یک بخش از کسب و کار شرکت ها متمرکز می شوند. توسعه جایگاه برند یا معرفی محصول جدید شرکت نمونه های مناسبی در این زمینه هستند.

در این مقاله ما به شما برخی نمونه های موفق کمیپن ها در شبکه های اجتماعی را نشان خواهیم داد. همچنین نکات مهم آنها را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

هفت ایده کمپین شبکه های اجتماعی از برندهای برتر

1.# Wealthsimple:سرمایه گذاری برای انسان ها

آیا تا به حال اصطلاح «روبات های مشاور» به گوش تان خورده؟ در مورد نحوه عملکرد آنها چیزی می دانید؟ به نظرم نیازی به آگاهی در این زمینه نیست.

Wealthsimple برندی فعال در زمینه مدیریت سرمایه گذاری آنلاین است. این شرکت کانادایی دفتر مرکزی خود را در شهر تورنتو بنا کرده است. آنها در زمینه استفاده از تکنولوژی های هوشمند و ربات های مشاور سرمایه گذاری فراوانی کرده اند. با این حال استراتژی شرکت تاثیرگذاری بر روی مخاطب با تاکید بر سرمایه گذاری اش نیست. در عوض Wealthsimple برنامه ای کاملا معمولی را برای تبلیغ خدمات اش در نظر دارد. نکته مهم در مورد این برنامه انطباق آن با شرایط سنی مشتریان شرکت است. براین اساس اغلب مشتریان این برند کانادایی را افراد بالای 29 سال تشکیل می دهد. بی تردید این افراد علاقه ی به تبلیغات پر سر و صدا ندارند.همچنین براساس مطالعات Wealthsimple اغلب مشتریان آنها علاقه مند به دریافت اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی هستند. سادگی نمودارها و اطلاعات نیز برای مشتریان اهمیت ویژه ای دارد.

مطلب مرتبط:۱۰نکته برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق

کارشناس های حوزه بازاریابی و تبلیغات بسیاری از کمپین های Wealthsimple را ستایش کرده اند. بااین حال در اینجا هدف ما بررسی نقاط مثبت کمپین #سرمایه گذاری برای انسان ها خواهد بود.

پلتفرم مورد استفاده: فیس بوک،اینستاگرام، یوتیوب و توییتر.

آنها دقیقا چه کاری کردند؟

در ابتدا شرکت مصاحبه ای با صدها فرد واقعی در مورد مشکلات مالی انجام داد. البته آنها این کار را به صورت رایگان انجام ندادند. در حقیقت Wealthsimple از برترین مصاحبه کننده های موجود استفاده کرد. بی شک این همکاری هزینه بالایی را روی دست آنها گذاشت. همچنین آنها یکی از با استعدادترین فیلم سازان را نیز برای ترغیب مصاحبه شوندگان به بیان حقیقت پیرامون مشکلات شان استخدام کردند.

تیم فنی شرکت به منظور طراحی دکوراسیونی مطابق حال و هوای شبکه های اجتماعی از دیواری پر از لوگو شرکت در پس زمینه استفاده کرد. در نهایت نیز فیلم مصاحبه ها در اینرتنت و شبکه های مختلف تیلویزیونی به نمایش در آمد.

نکته جالب در مورد کمپین Wealthsimple مصاحبه آنها با مردم عادی بود. در اینجا هیچ خبری از سلبریتی ها نیست. در میان مصاحبه هذی برخی از مردم کاملا غافلگیر شدند که بهترین صحنه ها را به نمایش در آورد.

تمرکز اصلی سازنده فیلم بر روی بیان احساسات مردم بود. در حقیقت شرکت به دنبال اظهارنظرهای کاملا تکنیکی پیرامون مسائل مالی نرفت. با این حال همچنان از دل نظرهای ساده مردم هم می توان پیام ویژه شرکت را شنید:«در مورد پول تان احمقانه عمل نکنید. با آن سرمایه گذاری کنید. هیچ زمانی برای از دست دادن وجود ندارد. بیایید دیگر چنین مشکلات مالی را تجربه نکنی.»

خوشبختانه در مورد عدم تکرار مشکلات مالی برند Wealthsimple آماده ارائه خدمات وسیع به علاقه مندان است.

نتایج کمپین

•فقط یکی از ویدئوهای شرت در یوتیوب بیش از 1.8 میلیون بازدید داشته است.

•هزاران بازدید منحصر به فرد در اینستاگرام که به طور کامل از سوی کاربران واقعی بوده است.

نکات مهم

•در کمپین تان از زبان ساده و همه فهم استفاده کنید.

•شما نیازی به فروش محصول تان از طریق کمپین خود ندارید. به جای آن می توانید ایده تان را به فروش برسانید. بی تردید ایده شما در نهایت به فروش محصول تان منجر خواهد شد.

•در مورد ساخت کمپین خلاقانه عمل کنید. در واقع تلاش شما باید نمایش خلاقانه هنجارهای و قواعد موجود در کسب وکارتان باشد.

•از ویدئو آنلاین استفاده کنید. در این زمینه از افراد ماهر به مظنور افزایش کیفیت کارتان کمک بگیرید.

•یوتیوب تنها مکان مناسب برای آپلود ویدئوها نیست. به توییتر، اینستاگرام و فیس بوک نیز توجه کنید.

•پرداخت هزینه تبلیغات داخلی در شبکه های اجتماعی برای جلب بازدید بهتر یکی از بهترین گزینه های ممکن است.

2. IHeratDogs: 0% تخفیف

برند iHeartDogs یکی از معدود برندهای بسیار موفق در زمینه فعالیت اینترنتی است. بی شک همه ما این برند را با اختصاص بخشی از سود هر خرید مشتریان برای کمک به سگ های ولگرد و بی خانمان می شناسیم. محصولات این شرکت علاوه بر خوراکی های سگ ها شامل محصولات تزئینی مانند تیشرت و جواهرات نیز هست. با این حال وبسایت رسمی آنها فقط یک فروشگاه آنلاین نیست. بلکه یک وبسایت سبک زندگی به حساب می آید. با مراجعه به این سایت شما امکان مطالعه مقالات گوناگون در مورد نحوه نگهداری از حیوانات خانگی و غذاهای مناسب آنها را خواهید داشت.

بی تردید همه ما علاقه مند به آگاهی از منبع ایده های iHeartDogs در زمینه طراحی کمپین های اش در شبکه های اجتماعی هستیم، اجازه دهید با کمپین «عشق به سگ» شروع کنیم.

پلتفرم مورد استفاده: فیس بوک

آنها دقیقا چه کاری کردند؟

به طور معمول شرکت ها به دنبال افزایش فروش از طریق ارائه تخفیف های مختلف هستند. این استراتژی به ویژه در جمعه سیاه تب و تاب بسیاری پیدا می کند. با این حال در جمعه سیاه سال 2017 برند iHeartDogs کمپینی را رونمایی کرد که کمتر کسی انتظارش را داشت: «0% تخفیف»

تعجب نکنید، شما آن شعار تبلیغاتی را درست مشاهده کرده اید. در این کمپین شرکت به مشتریان اعلام کرد که در این جمعه سیاه خبری از تخفیف های ویژه نیست. با این حال این اقدام باعث کاهش فروش شرکت نشد. نکته جذاب در مورد کمپین iHeartDogs دقیقا همنجاست. آنها به جای ارائه تخفیف به مشتریان فقط به اعلام یک قول اکتفا کرند: دو برابر کردن کمک ها به سگ های بی خانمان در هفته پس از جمعه سیاه.

هدف کمپین شرکت ارائه صد هزار وعده غذایی به سگ های موردنظر بود. با اعلام تعهد در جمعه سیاه این رقم به 200 هزار رسید.

نتایج کمپین

•در هفته پس از جمعه سیاه فروش شرکت چهار برابر شد.

•دو برابر کردن کمک شرکت به سگ های بی خانمان.

•نیم میلیون نفر در فیس بوک از کمپین و آگهی شرکت بازدید کردند.

اجازه دهید در اینجا به صحبت های جاستین پالمر، مدیرعامل و یکی از موسس های برند iHeartDogs توجه کنیم:«مهم ترین نکته در کسب وکار وفاداری مشتریان است. در پی اجرای کمپین ویژه مان هزاران ایمیل و نامه تشکر برای حمایت از حیوانات دریافت کردیم. در حقیقت مشتریان استقبال بسیار بیشتری نسبت به این نوآوری در مقایسه با تخفیف های رایج نشان دادند.»

در زمینه نوآوری و اجرای کمپین در شبکه های اجتماعی آقای پالمر توصیه هایی نیز برای سایر کسب وکارها دارد:«توصیه من شنا در مسیر خلاف جهت رودخانه است. براین اساس کمپین «0% تخفیف» به طور کاملا موفق توجه اهالی رسانه و کسب وکار را به خود جلب کرد. با خلاقیت خود نشان دهید هدف از حضور برندتان در عرصه کسب وکار چیست.»

نکات مهم

•کاری را انجام دهید که هیچکس انتظار آن را ندارد. اما در انجام آن بهترین عملکردتان را نیز ارائه دهید. همچنین فراموش نکنید که در مورد آن به مخاطب توضیحات کافی را نیز منتقل کنید.

•یک ارزش اخلاقی مثبت در جامعه را در کمپین تان بزرگنمایی کنید.

•آماده استفاده مناسب از زمان های خاص مانند مناسبت های مختلف باشید.

•کمیپن تان را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کرد و از افراد ماهر در زمینه های مختلف استفاده کنید تا حرفه ای به نظر برسید.

•برای کمیپن تان اهدافی را تعیین نمایید. سپس در مراحل مختلف میزان دستیابی به آنها را مورد ارزیابی قرار دهید. به این ترتیب از کیفیت عملکردتان پس از پایان کمپین به صورت دقیق مطلع خواهید شد.

•به جای کمیت بیشتر به کیفیت اهمیت دهید. براین اساس به هنگام طراحی استراتژی برای جذب مشتری فقط به سود شرکت فکر نکنید.

•امکان خرید از طریق پست های تان در شبکه های اجتماعی را برای مشتریان راحت کنید.

مطلب مرتبط: بررسی شیوه جدید کمپین های تبلیغاتی بزرگ / روند تفسیر معکوس

3-لاوز: لاوز در شش حرکت درست می شود

لاوز یکی از برندهای موفق در زمینه بازاریابی و تبلیغات است. این فروشگاه زنجیره ای بزرگ در زمینه تبلیغات همیشه با آژانس BBDO همکاری می کند. کمپین لاوز به صورت یک ویدئو شش ثانیه ای طراحی شد. بر این اساس ایده هشتگ «لاوز در شش حرکت درست می شود» وارد دنیای شبکه های اجتماعی نیز شد. همانطور که از نام این کمپین بر می آید، همه چیز در مورد تعمیر خانه و لوازم آن بود. صرف نظر از محتوای کمپین، ویدئوی آنها به دلیل استفاده از ویژگی صحنه آهسته بسیار جذاب از آب درآمد.

نکته جالب در مورد کمپین لاوز تفاوت پیشنهاد آنها با حوزه تخصصی فعالیت شان بود. در حقیقت هیچ کس از یک فروشگاه زنجیره ای انتظار دریافت راهکارهای تعمیر و ساخت چیزهای مختلف را ندارد. به علاوه شیوه تبلیغاتی آنها نیز بسیار متفاوت بود. در واقع آنها به جای اعلام دلایل استفاده از مشتری از پیشنهادشان راهکار خلاقانه تری را در پیش گرفتند.

درست به مانند ایده های قبلی این مقاله در اینجا نیز لاوز کمپین های شبکه های اجتماعی را وارد سطحی بالاتر و حرفه ای تر کرد. بر این اساس به جای فروش محصولات، آنها برای نتیجه دلخواه مشتری بازاریابی کردند. این نتیجه عبارت است از: خانه شما توسط خودتان تعمیر شد و مهم تر اینکه ظاهر زیبای آن با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ایجاد شده است. بی شک این همان چیزی بود که مشتریان لاوز منتظرش بودند.

پلتفرم مورد استفاده: اینستاگرام، توییتر، اسنپ چت، Vine

لاوز و BBDO دقیقا چه کاری کردند؟

در این کمپین لاوز مهارت خود در تولید ویدئوهای باکیفیت و جذاب را به نمایش گذاشت. نکته بسیار مهم استفاده آژانس تبلیغاتی BBDO از بودجه ای بسیار اندک (حدود 5 هزار دلار) برای تبلیغ کمپین لاوز است. در واقع آنها از دستگاهی ساده مانند آیفون برای تولید ویدئوها استفاده کردند.

به منظور دسترسی راحت تر مخاطب ها به ویدئوهای شرکت آنها از هشتگ اختصاصی نیز استفاد کردند. به عنوان مثال هشتگ Hypermade یکی از اصلی ترین گزینه های لاوز در این زمینه بود. در زمان نگارش این مقاله بیش از 40 هزار ویدئو با هشتگ فوق در شبکه های اجتماعی بارگذاری شده است.

خلاقیت شرکت آنجا به اوج رسید که از هشتگ LowesFlipSide استفاده کرد. بر این اساس چنین هشتگی توصیه های کاربردی در زمینه تعمیر خانه برای کاربران داشت. با این حال افراد باید گوشی شان را برعکس می کردند تا امکان مشاهده توصیه موردنظر را پیدا کنند.

برند لاوز و آژانس BBDO در کمپین شان هرگز به یک شبکه اجتماعی اکتفا نکردند. بر این اساس در فیس بوک نیز ویدئوهای خاص کمپین بارگذاری شدند. یکی از مهم ترین استفاده های آنها از فیس بوک بارگذاری ویدئوهای 360 درجه ای بود. به این ترتیب آنها فیلم های آموزشی خود را به صورت کاملا کاربردی و جالب در اختیار کاربران قرار دادند.

نتایج کمپین

علاوه بر جلب هزاران کاربر به برندشان، لاوز جوایز مهمی را نیز در عرصه تبلیغات و بازاریابی به دست آورد. برخی از این جوایز به شرح زیر هستند:

• جایزه برنز مراسم Clio در سال 2016 در بخش دیجیتال/موبایل.

• جایزه وبی در سال 2017 به خاطر تبلیغات خلاق.

• جایزه جهانی فیس بوک در سال 2017 به خاطر تبلیغات حیرت انگیز.

• ستایش های ویژه وب سایت های تحلیل تبلیغات مانند Ad Age، Adweek و Mashable.

نکات مهم

• همیشه از هشتگ اختصاصی به منظور سهولت کاربران در دسترسی به پست های تان استفاده کنید.

• خلق محتوای جذاب نیازمند صرف هزینه های بالا نیست. فقط کافی است هدف خود را به خوبی بشناسید.

• نحوه دقیق استفاده از محصول خود را به مخاطب نشان دهید.

• همیشه از تکنولوژی های جدید بهترین استفاده را کنید. درست مانند کاری که لاوز با تکنولوژی 30 درجه فیس بوک کرد.

• محتوای کمپین تان را در شبکه های اجتماعی مختلف توسعه دهید. در واقع سرمایه گذاری انحصاری روی یک پلتفرم همیشه محکوم به شکست خواهد بود.

• از آگاهی خبرگزاری ها نسبت به کمپین تان مطمئن شوید.

• از شبکه های اجتماعی محبوب استفاده کنید. لاوز برای کمپین اش روی پلتفرم Vine نیز حساب باز کرد. با این حال اکنون این شبکه اجتماعی کاملا از عرصه رقابت محو شده است.

اگرچه پیرامون بسیاری از کمپین های موفق در شبکه های اجتماعی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما همیشه امکان استفاده از معدود گزینه های موجود مانند لاوز وجود دارد.

3. Bombass: تولید ویدئوی ویروسی در فیس بوک

Bombass یک شرکت تولید جوراب با استراتژی خاص است. بر این اساس آنها در ازای هر فروش یک جفت جوراب به عنوان هدیه به نیازمندان اهدا می کنند. این طرح نخستین بار در کمپین وب سایت Indiegogo (سایتی فعال در زمینه جمع آوری کمک های خیریه مردمی و سازمانی) مطرح شد. در آن زمان میزان افزایش فروش Bombass 950 برابر بیشتر از میزان پیش بینی تیم فروش شد. اکنون برند Bombass یکی از مشهورترین تولیدکنندگان در حوزه پوشاک است. بی تردید موفقیت کمپین آنها در سایت Indiegogo نقش مهمی در دستیابی به جایگاه فعلی شان داشته است.

در ویدئوی تولیدی Bombass آنها از ایده شروع کسب وکارشان صحبت می کنند. بر این اساس ایده اصلی علاقه کمک به نیازمندان بوده است. در حقیقت براساس آمارهای رسمی جوراب پرتقاضاترین پوشاک میان بی خانمان ها به حساب می آید. موسسان شرکت در ابتدا پولی برای خرید جوراب و کمک به بی خانمان ها نداشتند. بر همین اساس به فکر ایجاد یک شرکت و کسب درآمد افتادند. کسب وکار آنها دقیقا همانی بود که پیرامونش فکر می کردند: تولید جوراب. تعهد شرکت اهدای یک جوراب به خیریه در ازای هر فروش بود. بر این اساس به زودی آنها بدل به پرفروش ترین برند حوزه پوشاک در سال های اخیر شدند.

5. برگر کینگ: برابری برای همه

برندی مانند برگر کینگ همیشه امکان ساخت تبلیغات خوشمزه و دلربا را دارد. با این حال آنها در این کمپین به جای نمایش صحنه هایی از تهیه برگرهای شان به سراغ انتقال پیامی سیاسی رفته اند.

اجازه دهید ابتدا در مورد پیشینه پیام سیاسی برگر کینگ اندکی صحبت کنیم. در اواخر سال 2017 قانون بی طرفی شبکه در آمریکا از سوی کنگره با قانونی تازه جایگزین شد. براساس قانون بی طرفی شبکه همه ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی بایستی به صورت کاملا بی طرفانه نسبت به محتوای مختلف برخورد نمایند. به این ترتیب اعمال تبعیض به نفع یا ضرر محتوایی خاص با پیگرد قانونی مواجه می شد. در اوایل سال 2018 برند برگر کینگ از همین اتفاق نهایت استفاده را برد. آنها با ارجاع مخاطب به این حادثه قصد اثبات هدف اصلی برندشان در دنیای کسب وکار را داشتند: برابری برای همه. به منظور انتقال این پیام برای مخاطب آنها ویدئویی ویژه را تهیه و در شبکه های اجتماعی بارگذاری کردند.

در ویدئوی برگر کینگ ابتدا از افراد در مورد قانون بی طرفی شبکه سوال می شد. تمام افراد از پاسخ به چیستی این قانون درماندند. سپس تیم شرکت به سراغ ایده ای جالب برای بیان چیستی این اصل به زبانی ساده رفت. بر این اساس آنها در یک مرکز فروش غرفه فست فود راه اندازی کردند. کارمندان غرفه به هنگام تحویل سفارش به مشتریان تبعیض های عجیبی را قرار می دادند.

مطلب مرتبط: نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا

به عنوان مثال به دلیل چاقی یکی از مشتریان همبرگرش با یه دقیقه تاخیر تحویل داده شد. در پایان از افرادی که مورد تبعیض قرار گرفتند پیرامون تجربه شان سوال می شود. در نهایت نیز لغو قانون بی طرفی شبکه با ارجاع به رفتار تبعیض آمیز فروشندگان فست فود برای مخاطب توضیح داده می شود. شعار پایانی برگر کینگ نیز تحت عنوان حمایت از برابری برای همه در پایان ویدئو بر صفحه نمایان می شود.

6. مک دونالد: مک گران قیمت

بی تردید همه کسانی که علاقه مند به محصولات مک دونالد هستند با همبرگر «مک بزرگ» آشنایی دارند. با این حال شاید کمتر کسی در مورد «مک گران قیمت» چیزی شنیده باشد.

اگر از علاقه مندان به همبرگر مک بزرگ هستید شاید شانس با شما یار بوده و یک جواهر 18 قیراطی را صاحب شوید. این کمپین در اوایل سال 2018 برگزار شد و برای کسب شانس بردن جواهر مخصوص فقط کافی بود واژه Vow را برای حساب رسمی مک دونالد توییت کنید. نحوه کار نیز بسیار راحت بود. در واقع شما باید هشتگ BlingMacContest را در پایان توییت تان درج می کردید.

کمپین مک دونالد به دلیل تعیین جایزه گران قیمت و شرایط آسان شرکت در قرعه کشی طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد. در حقیقت بیشتر موفقیت این کمپین به دلیل توسعه چشمگیر شبکه های اجتماعی بود که پیش زمینه مشارکت همگانی علاقه مندان را فراهم کرد. شاید ایجاد رقابتی در شبکه های اجتماعی برای فروش بیشتر همبرگر ایده بسیار عجیبی به نظر برسد، اما جذابیت اقدام مک دونالد نیز دقیقا به همین خاطر است.

7. Girl Scouts: فروش کلوچه در فیس بوک

آیا تا به حال متوجه شده اید که کلوچه های سازمان عام المنفعه Girl Scouts همیشه یکی از پرطرفدارترین ها در سال های اخیر بود است؟ نکته جالب اینکه با وجود پیشرفت تکنولوژی همچنان خبری از فروش آنلاین این کلوچه های خوشمزه نیست. به عنوان یک کارآفرین آگاهی از امکان کسب سود بیشتر با فروش آنلاین چندان دشوار نیست. پس چرا این سازمان قصد چنین کاری را ندارد؟ نکته کلیدی در اینجا سرمایه گذاری Girl Scouts روی تکنیک بازاریابی «کمبود در بازار» است. بر این اساس با عرضه اندک محصول همیشه تقاضا برای آن تضمین خواهد شد.

اگرچه Girl Scouts روی شیوه قدیمی بازاریابی حساب باز کرده است، اما این به معنای ترک کامل فضای اینترنت نیست. در حقیقت آنها خیلی هم سنتی فکر نمی کنند. در گام نخست آنها یک اپ ویژه برای یافتن کلوچه های مورد علاقه کاربران طراحی کردند. این اپ برنده جایزه خلاق برتر موبایلی از سوی مراسم Shorty Award نیز شد. همچنین سازمان صفحه ای در توییتر مخصوص تبلیغ کلوچه های خود نیز راه اندازی کرد.

فراموش نکنید که سازمان Girl Scosut شامل دخترهای کارآفرین جوان در حرفه های مختلف است. در حقیقت این حرفه های مختلف آنها را شغل والدین شان تعیین می کند، زیرا آنها کم سن و سال تر از آن هستند که شغلی رسمی برای خود داشته باشند. برهمین اساس این دخترها امکان بازاریابی و تبلیغ برای کلوچه های سازمان از طریق اکانت های والدین شان در شبکه های مجازی را نیز دارند. گمان نمی کنم هیچ پدر و مادری توانایی رد درخواست دخترشان برای بارگذاری پستی تبلیغاتی در صفحه شان، آن هم برای سازمانی خیریه، را داشته باشند. بر همین اساس فیس بوک در زمان اجرای کمپین Girl Scouts یکی از شلوغ ترین دوران تبلیغاتی را پشت سر می گذارد.

کمپین Girl Scouts همچنان نیز ادامه دارد. هنوز هم بسیاری از سفیران این سازمان پست های تبلیغاتی در فیس بوک بارگذاری می کنند. اگر مایل به خرید یکی از این کلوچه ها هستید، تنها راه شما اقدام از طریق پست سفیرهای سازمان یا خرید حضوری خواهد بود.

درسی که اینجا از کمپین سازمان Girl Scouts باید گرفت بسیار روشن است: در صورت اقدام صحیح و با برنامه در شبکه های اجتماعی نتیجه بخشی کار از پیش تضمین شده خواهد بود. درست مانند توسعه سازمان Girl Scouts از طریق تبلیغات هوشمند در فیس بوک.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی