پنج شنبه, 18 مرداد 1397 - 14:19

تبلیغات خوشمزه!

تبلیغات می توانند ظاهری خوشمزه داشته باشند یا صدای خوشمزه ای داشته باشند و حالا طعم خوشمزه ای دارند.

برای آنکه افراد بیشتری را ترغیب کنیم نوشابه کوکاکولا زیرو بنوشند، کمپین راه انداختیم که افراد به معنای واقعی کلمه می توانستند نوشابه بنوشند.

ابتدا یک تابلوی تبلیغاتی ساختیم که واقعا برای هزاران تن از طرفداران نوشابه سرو کرد و سپس در سرتاسر کشور برای مردم کوکاکولا زیرو ریختیم.

این یک پیام بازرگانی قابل نوشیدن است. ما با شزم همکاری کردیم و راه جدیدی برای استفاده از تکنولوژی آنها خلق کردیم. با استفاده از تکنولوژی شزم، نوشابه زیرو از صفحه نمایش به داخل تلفن همراه افراد ریخته می شد، چه در خانه بودند، چه در کنسرت و چه در میان 80 هزار نفر در مسابقه فینال لیگ ورزشی دانشگاهی (NCAA).

مطلب مرتبط:از کوکاکولا رژیمی گرفته تا یونیلیور وTfl / پنج نکته مهم بازاریابی و تبلیغات

هر تعاملی با یک نوشابه زیرو رایگان به پایان می رسید که افراد می توانستند در فروشگاه های خرده فروشی در سراسر آمریکا نوشابه رایگان شان را دریافت کنند.

حتی زمانی که هیچ صفحه نمایشی وجود نداشت، ما تنها با استفاده از صوت، نوشابه را داخل تلفن افراد می ریختیم.

از تبلیغاتی که تبدیل به فنجان می شدند، تا بروشورهایی که تبدیل به نی می شدند، تا ارسال پست در توییتر در حمایت از نوشابه زیرو با استفاده از 140 کاراکتر، تا پوسترهای قابل نوشیدن که با استفاده از اپلیکیشن شزم تلفن افراد را به نی دیجیتال تبدیل می کرد، هرکدام از این تبلیغات یک نوشابه زیرو در دست مردم می گذاشت.

پس دفعه بعد که تشنه شدید، یک تبلیغ بنوشید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی