دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 - 14:29

نگارش حرفه ای با ابزارهای برتر / برترین ابزارهای نوشتاری تبلیغاتی کدامند؟

به قلم: ایوان ویدجاوا

آیا مشغول طراحی یک محتوای ویژه برای کسب وکارتان یا طرحی برای رئیس شرکت هستید؟ در این صورت گمان می کنم با هم بر سر یک نکته مهم توافق داشته باشیم. این نکته دشواری غیرقابل وصف ارائه کاری بی عیب است. بی تردید در دنیایی که برترین نویسنده ها نیز تضمینی برای جلوگیری از اشتباه های ریز و درشت ندارند، بازاریاب ها و دست اندرکاران حوزه تبلیغات نیز دچار مشکل های مشابه خواهند بود. حال اگر در چنین شرایطی با یک دانشجوی تازه کار مواجه باشیم، دشواری ها به طور فزاینده ای افزایش خواهد یافت.

در حقیقت یک دانشجو هنگام جست وجوی کار علاوه بر کسب درآمد به دنبال تجربه اندوزی نیز هست. از طرف دیگر به دلیل مشغله های تحصیلی، محدودیت های بسیار بیشتری پیش روی چنین بازاریاب های تازه کاری خواهد بود. در چنین شرایطی کمک به چنین تازه کارهایی ضروری به نظر می رسد. با این حال مسئله کیفیت نهایی کارها چیزی نیست که با صرف کمک های جزئی قابل حل باشد. متاسفانه کیفیت کارها در چنین شرایطی تنها به میزان تحصیلات طرف مقابل بستگی دارد.

ابزارها و سرویس های آنلاین به کمک مان می آیند

خوشبختانه اینترنت بسترهای مناسب و امیدوارکننده ای را روبه روی ما قرار داده است. به عنوان مثال ابزارهای غلط یابی کمک وسیعی به بازاریاب ها در تسریع فرآیند سرویس دهی به مشتریان کرده اند. به این ترتیب مرحله دشوار و وقت گیر تصحیح متن نهایی به ابزارهای هوشمند سپرده شده است. به عنوان یک دانشجو بهره گیری از سایت های انجام تکالیف و ارائه کمک های جانبی برای انجام تحقیقات در کاهش محدودیت های زمانی به هنگام فعالیت حرفه ای موثر خواهد بود. از نظر یک شرکت نیز استفاده از ابزارهای نگارشی در افزایش سرعت تهیه متن کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی تاثیرگذار است. به این ترتیب پیشرفت تکنولوژی در همه سطوح به کمک اهالی کسب و کار و به ویژه بازاریابی و تبلیغات آمده است.

اکنون پرسش اصلی انتخاب ابزارهای مناسب است. به راستی باید از کدام ابزارها و سرویس ها استفاده کنیم؟

مطلب مرتبط: بازاریابی اینترنتی رایگان با 10 ابزار مفید

پنج ابزار پیشنهادی
در این بخش تلاش من روی ارزیابی ابزارهای مختلف به صورت کاملا بی طرفانه بوده است. برهمین اساس در ادامه پنج ابزار برتر را با هم بررسی خواهیم کرد.

Ewritingservice.com

بی ترید یک متن تبلیغاتی یا پژوهشی (در سطح آکادمیک) باید از هرگونه غلط املایی و محتوایی عاری باشد. در اینجا انتظار اصلی از نویسنده کاربرد واژگان، قواعد، افعال و دیگر ظرافت های نوشتاری به صورت صحیح است. به منظور دستیابی به این هدف علاوه بر تجربه به شکیبایی و اختصاص زمان کافی نیز نیاز داریم.

خوشبختانه همیشه امکان همکاری با شرکت های تخصصی در زمینه نگارش متن به عنوان گزینه ای جذاب وجود دارد. یکی از بهترین آژانس ها در این حوزه Ewriting Service نام دارد. این شرکت خدمات ضروری در زمینه نگارش و ویرایش متن های حرفه ای را به مشتریانش ارائه می کند. برخلاف بسیاری از ابزارهای خودکار، این شرکت همچنان از کارکنان کارآزموده و مجرب استفاده می کند. نگاهی به سطح تحصیلات کارمندان Ewriting به خوبی گواه کیفیت کارهایش خواهد بود.

Readable.io

بی شک گزارش های تحقیقاتی و آکادمیک به راحتی نوشته نمی شوند. سبک نگارش، لحن و زبان چنین آثاری معمولا نیازمند بازبینی و اصلاح چندباره است. تکنولوژی های نوین در این عرصه نیز خبرهای خوشایندی برای ما دارند.

Readable.io با ارائه سرویس آنلاین امکانات وسیعی را به کاربران می دهد. از این جمله می توان به ارزیابی میزان سهولت مطالعه، نمره کلی و تناسب زبان مورد استفاده در متن اشاره کرد. شکی نیست بدون استفاده از سرویس Readable.io اغلب افراد نیازمند استفاده از سرویس های متعدد و صرف زمان زیادی برای انجام کارهای شان هستند.

نکته جالب در مورد این سرویس بررسی آنلاین متن تنها با بارگذاری فایل روی صفحه سایت شرکت است. به این ترتیب بدون اتلاف وقت نتیجه کار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

WriteMyEssaysZ

آیا می دانستید که اکنون سایت هایی به منظور نگارش مقالات برای کاربران وجود دارد؟ WriteMyEssaysZ تنها یکی از این سایت های محبوب است.

اگرچه این شرکت ابتدا با تمرکز روی نیازهای دانشجویان شروع به فعالیت کرد، اما به زودی استقبال عمومی آنها را به سوی ارائه سرویس های وسیع تری کشاند. امروزه علاوه بر دانشجویان، کارمندان و افراد در جست جوی کار نیز از سرویس های WriteMyEssaysZ نهایت استفاده را می برند. در حقیقت یکی از بهترین سرویس های این شرکت نگارش رزومه برای متقاضیان با دریافت اطلاعات اولیه شان است. به این ترتیب دیگر نیازی به نگرانی به هنگام نگارش رزومه وجود ندارد.

مطلب مرتبط: 5 ابزار کلیدی برای پیروزی در نبرد بازاریابی محتوایی

Grammarly

Grammarly نام یکی دیگر از ابزارهای ویرایشی آنلاین است. تفاوت عمده این سرویس با نمونه های مشابه کاربرد حرفه ای آن است. براین اساس سطح ویرایش و غلط یابی این سایت به خواست کاربر در سطح مبتدی، میانه و حرفه ای قابل تنظیم است. خوشبختانه عملکرد Grammarly فقط به تعیین اشتباه های نگارشی محدود نمی شود. ارائه واژگان و عبارت های جایگزین مزیت اصلی این پلتفرم در مقایسه با سایر رقبایش به حساب می آید.

باتوجه به کیفیت بالای خدمات Grammarly ارائه سرویس های حرفه ای در ازای خرید حق عضویت طبیعی به نظر می رسد. براین اساس به منظور استفاده از خدمات سطح حرفه ای این پلتفرم باید هزینه اشتراک را پرداخت کنید. از نظر مالی شاید این نکته تنها نقطه ضعف این ابزار آنلاین به حساب بیاید.

Proofread Bot

این ابزار جمع وجور به کاربران در راستای یافتن اشتباه های نگارشی شان کمک می کند. رابط کاربری Proofread به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است. براین اساس کاربرانی با حداقل اطلاعات در زمینه کامپیوتر نیز قادر به استفاده از این سرویس هستند. به مانند Grammarly این سرویس نیز خدمات حرفه ای اش را در ازای خرید حق اشتراک از سوی متقاضیان ارائه می کند. پشتیبانی از زبان های مختلف باعث جذب مشتری از کشورهای گوناگون از سوی Proofread شده است.

مزیت اصلی Proofread امکان بازنویسی سیستم تصحیح اشتباهات به وسیله کاربران است. به این ترتیب هر کاربر می تواند اشتباهات جدید را به صورت کاملا ساده به سیستم پیشنهاد دهد. جالب اینکه اگر تیم فنی توصیه ارائه شده را تایید کند، کاربر موردنظر اشتراک رایگان دریافت خواهد کرد.

مطلب مرتبط: ابزارهای بازاریابی

جمع بندی

نگارش متن با هر هدفی به لطف تکنولوژی های جدید بسیار راحت شده است. این امر توجیه اشتباهات را از سوی اهالی حوزه بازاریابی و تبلیغات بسیار دشوار می کند. براین اساس توصیه نهایی من استفاده از ابزار مناسب با نیازمان به منظور کاهش حداکثری خطاهای احتمالی است. به این ترتیب همگی از متن هایی حرفه ای و بی نقص لذت خواهیم برد. همچنین با ارائه متنی صحیح میزان جذب مخاطب نیز افزایش چشمگیری می یابد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی