جمعه, 04 اسفند 1396 - 15:53

طرح بازاریابی«یک تیم و هزار همراه» همراه اول زیر ذره بین «فرصت امروز» / آرزوهای بزرگ دست یافتنی!

آرزوی تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال از نزدیک از دوران نوجوانی همیشه با اغلب ما همراه بوده است. هربار که جام جهانی تمام می شود به خودمان می گوییم دفعه بعد حتما شرایطش فراهم می شود که به کشور میزبان سفر کنیم و به تماشای مسابقات تیم های مورد علاقه مان بنشینیم. اما باز چهار سال دیگر می گذرد و تنها تلویزیون همدم ماست و از شور و هیجان استادیوم خبری نیست. دلیلش هم روشن است. هزینه های گزاف سفر به کشور میزبان از عهده اکثر ما خارج است. بلیت هواپیما، هتل، ویزا، خورد و خوراک، بلیت مسابقات و... سر به آسمان می زند.

اما این بار یه شانس به همه ما رو کرده که امکان تحقق بخشیدن به این آرزوی دیرینه را دوچندان کرده است. می پرسید چطور؟ پاسخش خیلی روشن است. فقط کافی است همراه اولی باشید تا شانس برنده شدن در مسابقه هزار کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را داشته باشید. شوخی نیست. هزار همراه!

جزییات طرح را در ادامه بخوانید تا این شانس تکرار نشدنی را از دست ندهید.

قرعه کشی ۱۰۰۰ کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

از ابتدای دی ماه ۱۳۹۶، همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول در قرعه کشی ۱۰۰۰ کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت داده می شوند.

نحوه فعال سازی طرح

شرکت در این قرعه کشی نیاز به ثبت نام یا فعال سازی ندارد. شانس مشترکان برای برنده شدن با توجه به امتیاز آنها در طرح متفاوت خواهد بود.

مطلب مرتبط : بررسی آگهی تلویزیونی همراه اول / حمله به رقیب برای دفاع از قلمرو خود

نحوه امتیاز دهی

امتیازات قرعه‏ کشی از 96/۱۰/01 تا پایان روز 97/۰۲/31 مطابق جدول زیر محاسبه می شود:

زمان قرعه کشی

قرعه کشی یکبار در پایان طرح، در اوایل خرداد ماه ۱۳۹۷، پیش از شروع جام جهانی اجرا خواهد شد.

جوایز

۱۰۰۰ کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی که به قید قرعه به ۱۰۰۰ نفر از برندگان اهدا خواهد شد.

درگاه ارتباطی

۱- استعلام امتیاز

۲- اعلام معرف (مخصوص مشترکان جدید):

مشترکان جدید می توانند تا یک ماه پس از پیوستن به خانواده همراه اول با ارسال عدد ۴۳۲ به سرشماره ۹۸۱۰+ یا شماره گیری کد دستوری#432*10* اقدام به اعلام معرف کنند تا امتیاز معرفی به مجموع امتیازات معرف آنها اضافه شود (۱۰۰ امتیاز در مورد مشترکان جدید دائمی و ۲۰ امتیاز برای مشترکان جدید اعتباری).

نکات مهم

۱- امتیاز عضویت در باشگاه مشتریان همراه اول برای تمام اعضای فعلی و اعضای جدید محاسبه خواهد شد. (راهنمای عضویت)

۲. چنانچه دارنده سیم کارتی اقدام به تغییر نام سیم کارت خود کند، امتیاز مالک جدید، از صفر محاسبه خواهد شد.

۳. بدیهی است قرعه کشی تنها روی سیم کارت های فعال همراه اول اجرا می شود.

مطلب مرتبط : نگاهی به آگهی تلویزیونی همراه اول / به پاس قدردانی، جایزه ببر

۴. سیم کارت های حقوقی (دولتی و خصوصی) مشمول این طرح نیستند. سیم کارت هایی که در سیستم همراه اول دارای قطع مدیریتی هستند نیز از این قرعه کشی مستثنی هستند.

نقد تیزر

محمدرضا محمدی، کارشناس ارشد بازاریابی در خصوص طرح بازاریابی جدید همراه اول به «فرصت امروز» می گوید: به دنبال طرح های قبلی بازاریابی همراه اول که روی عدد 1000 مانور می کند، این بار نیز تمرکز روی عدد 1000 خیلی خوب جواب داده است. همین موضوع می تواند موجب افزایش رغبت افراد برای شرکت در این طرح شود. زیرا امکان برنده شدن شان را بسیار زیاد می دانند. علاوه بر این، تماشای مسابقات جام جهانی از نزدیک بسیار هیجان انگیز است بویژه اینکه تیم ملی کشورمان نیز به این مسابقات راه یافته و حضور در استادیوم و تشویق تیم ملی خیلی غرورآفرین است. به همین دلیل می توان گفت همراه اول بسیار هوشمندانه عمل کرده و دست روی نقطه ای گذاشته است که می تواند موجب تقویت این برند شود.

وی می افزاید: در تیزر تبلیغاتی این طرح نیز هیجان و تشویق تیم ملی ایران به کار گرفته شده که می تواند مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد. وجود خیل جمعیت در تیزر نیز تداعی کننده عدد بزرگ هزار و شور و هیجان با هم بودن برای یک هدف مشخص را نشان می دهد که این با هدف طرح کاملا هماهنگی دارد.

محمدی اینکه همه می توانند در این طرح شرکت کنند و امکان برنده شدن حتی برای افراد با امتیاز کمتر هم وجود دارد را از نکات مهم این طرح دانست و افزود: مانند همه دیگر طرح های بازاریابی همراه اول این طرح نیز با افزایش امتیاز امکان برنده شدن را افزایش می دهد و این موضوع از نظر بازاریابی و افزایش فروش بسیار مهم است. افراد تشویق می شوند امتیاز جمع کنند و شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.

وی درباره نام این طرح نیز می گوید: بازی با عبارت «همراه» نیز در طرح خلاقانه است. کلمه همراه در «هزار همراه» با برند «همراه اول» هماهنگ است و باعث شده این طرح بیشتر همراه اولی باشد.

مطلب مرتبط : نگاهی به کمپین جدید همراه اول / ترکیب ساده همراهی

علاوه بر این، محمدی این طرح را با سیاست و استراتژی کلان برند همراه اول که ورود به اسپانسری در زمینه ورزش است کاملا هم راستا می داند و از این حیث حتی طرح بازاریابی مذکور را یک گام از سایر طرح های مشابه در کشور جلوتر می داند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی