سه شنبه, 19 دی 1396 - 13:53

می خواهید نام تجاری خود را به سادگی اما مؤثر بسازید / «گردآوری حرفه ای» را امتحان کنید

آیا به دنبال روش های جدید و هیجان انگیز تولید محتوا برای مخاطبان خود هستید و تقویت نام تجاری خود را نیز در این فرآیند م نظر دارید؟ قطعاً همین طور است! امروزه با بیش از یک میلیارد وب سایت فعال در اینترنت مهم ترین نکته این است که به جای رقابت تلاش کنید محتوای بهتری تولید کنید و همچنین به مخاطبان خود بهترین ارزش ممکن را ارائه دهید.

با در نظر داشتن اینها، یکی از بهترین راه های انجام این کار، استفاده از گردآوری اختصاصی و حرفه ای است. مفهوم گردآوری اختصاصی بسیار ساده است، اما در فرآیند راه اندازی و تولید آن جزییات زیادی وجود دارد و بسیار وقت گیر است.

اولین کاری که باید انجام دهید طرح سؤالی است که مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند. درمرحله بعد باید از متخصصانی که می توانند به آن سؤال پاسخ دهند کمک بخواهید. بعد از دریافت پاسخ های مناسب، تمام پاسخ ها را با یکدیگر ترکیب کرده و یک مقاله اختصاصی را برای قرار دادن در سایت خود ایجاد کنید.

مزیت این نوع از محتوا دو برابر است. مخاطبان شما در توصیه ها و تولید محتوایی که از سوی متخصصان انجام می گیرد به ارزش زیادی پی خواهند برد و همچنین شما نیز چندین مقاله بلند خواهید داشت که در سایت شما نوشته شده است. در درجه دوم، هر یک از متخصصانی که با آنها مصاحبه می کنید قدرت، ارزش و رونق را به سایت شما باز می گردانند. آنها نیز از طریق شناخته شدن بدون پرداخت هزینه و ایجاد پیوند ورودی (بک لینک) به سایت یا نمایه اجتماعی خود سود می برند. فراموش نکنید زمانی که مقاله در سایت شما قرار گرفت ایمیلی را به منظور آگاه کردن برای آنها بفرستید.

حال که ایده ای در مورد چگونگی گردآوری اختصاصی و کارایی آن پیدا کردید، بیایید نگاهی به سه نمونه فعالیت در مورد نحوه استفاده برندهای بزرگ از این روش به منظور افزایش اعتبار نام تجاری خود بیندازیم.

سایت CreditLoan.com: گردآوری بهترین کارت های پاداش اعتباری

در دنیای کسب وکار و امور مالی، پیدا کردن عرصه ای رقابتی تر از کارت های اعتباری و امور مالی شخصی کاری دشوار است. در عین حال، چند بار می توانید درمورد یک چیز بارها و بارها بنویسید؟ همانطور که قبلا اشاره شد، امروزه بیش از یک میلیارد سایت فعال در اینترنت وجود دارد، بنابراین احتمال اینکه به مطلبی که می خواهید بنویسیداز قبل پرداخته شده باشد وجود دارد.

سایت CreditLoan.com به منظور تولید محتوای بهتر برای مخاطبان خویش در حین ساختن نام تجاری خود به ایجاد یک گردآوردی اختصاصی در زمینه کارت های پاداش اعتباری با بهره گیری از نظرات طرفدارانش روی آورد. ۹۸ نفر از کارشناسان مالی و صنعتی برای ساخت بهترین کارت های پاداش اعتباری و اینکه در هنگام ثبت نام باید انتظار چه چیزی را داشت هزینه و نیرو مصرف کردند.

کارت های پاداش اعتباری در ذهن مصرف کنندگان که در تلاش برای انتخاب کارت اعتباری مناسب هستند وسیله ای عالی به شمار می رود، به ویژه برای کسانی که در حال حاضر در جست وجوی گرفتن کارت اعتباری هستند. در عین حال گردآوری داده ای از پرسش و پاسخ از افراد حقیقی، نکته های بسیار بیشتری را در مقایسه با مخاطبانی که صرفاً گوش به بلندگوی برندها یا وب سایت ها دارند استخراج می کند.

سایت LogoDesignTeam.com: چگونه برای نام تجاری خود هویت ایجاد کنید.

هنگامی که سؤالی برای گردآوری انتخاب می کنید مهم است از مربوط بودن آن به مسائلی که مخاطبان می خواهند بدانند و چیزهایی که کسب و کار شما به عنوان خدمات ارائه می دهد اطمینان حاصل کنید.

این همان چیزی است LogoDesignTeam. com در آن بسیار خوب عمل کرده است. با در نظر داشتن مدل کسب وکار خود در طراحی لوگو، آنها از ۴۵ کارشناس مختلف مارکتینگ و بازاریابی خواستند داستان های طراحی برند و اینکه چه شد که لوگوهای شان را طراحی کردند تعریف کنند. نتیجه نهایی مجموعه ای از داستان های شخصی بود که هر بازاریاب برند یا صاحب کسب وکاری از خواندن آن لذت خواهد برد.

پاسخ های ارائه شده از سوی کارشناسان نه تنها ارزش آن را به مخاطبان نشان می دهد، بلکه ایده های جدیدی در مورد چگونگی ساخت نام تجاری یا لوگو برای برندهای شخصی یا تجاری به خوانندگان خود می دهد. از طرف دیگر به این دلیل که محتوا و بازخورد از طیف وسیعی از متخصصان تشکیل شده است، این نوع محتوا برای مخاطبان در مقایسه با خواندن اطلاعات و محتوای اولیه در سایت بسیار بهتر و کارآمدتر است.

سایت blogging.org: بهترین ابزار بهینه سازی موتور جست وجو (SEO) مورد استفاده متخصصان برتر

اهمیتی ندارد که شما چه کسب وکاری دارید یا در حال حاضر در چه صنعتی مشغول به کارید، همیشه ابزار و راه حل هایی وجود دارد که سایر مشتریان یا شرکت های تجاری نیز به آن نیاز دارند. بهینه سازی موتور جست وجو و ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی یک مثال بی نقص در این مورد است. اگر شما در حال انجام هر نوع کسب وکار آنلاین هستید، به منظور رتبه بندی نتایج جست وجو و دستیابی به مخاطبان جدید، به این نوع ابزار نیاز خواهید داشت. با این حال، با وجود ابزار و خدمات مختلف اینترنت در دنیای امروز، چگونه می توانید متوجه شوید که بهترین ابزار کدام است؟

این چیزی است که ما در حال حاضر در سایت خود Blogging.org انجام می دهیم. به خاطر کارکرد بسیار خوب گردآوری اختصاصی، از رهبران صنعتی و تأثیرگذاران تجاری (اینفلوئنسرها) خواستیم تا ابزارهای بهینه سازی موتور جست وجوی مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند و اینگونه به لیستی با رتبه بندی دقیق از نرم افزارهایی دست یافتیم که بیشترین استفاده را برای کمک به صاحبان سایت ها و بازاریاب هایی دارند که به طور پیوسته از سایت بازدید می کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی