مدیریت تبلیغات

> در بخش مدیریت تبلیغات مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز تبلیغات در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
محدودیتی که به خلاقیت منجر می‌ شود

دوشنبه, 24 شهریور 1393 - 10:00

محدودیتی که به خلاقیت منجر می‌ شود

شرکت‌های تبلیغاتی نمی‌توانند شامپو برای موهای رنگ شده، کرم موبر، بسته‌بندی چیپس و پفک و بسیاری محصول دیگر را در بسیاری از رسانه‌ها نمایش دهند، چون ممنوع است، اما می‌توانند مردی را در حمام برای...
تبلیغات جایزه‌ دار زیر ذره‌ بین

دوشنبه, 24 شهریور 1393 - 09:38

تبلیغات جایزه‌ دار زیر ذره‌ بین

مشاهده اعداد با صفرهای غیرقابل شمارش در آگهی‌های مختلف، معمولا رویای پولدار شدن و متمول زیستن را در عمق وجود انسان زنده می‌کند؛ رویایی که هر فرد می‌تواند شانس خود را برای تحقق بخشیدن به آن امتحان...
تبلیغات و فرهنگ

یکشنبه, 23 شهریور 1393 - 09:43

تبلیغات و فرهنگ

هر فردی در یک بافت فرهنگی مخصوص به خود جای دارد و جهان هستی را از همین منظر تفسیر می‌کند. از سوی دیگر، فرهنگ هر جامعه‌ای بر بخش مهمی از قواعد، هنجارها، مناسبت‌های اقتصادی و اجتماعی آن جامعه...
ایران می‌‌تواند خشک نشود

یکشنبه, 23 شهریور 1393 - 09:22

ایران می‌‌تواند خشک نشود

کمبود آب، تبدیل به زنگ خطری شده که مردم هر روز آن را می‌شنوند.  «از ذخیره آب تهران فقط چند قطره باقی است» شعار تبلیغاتی «کمپین یک قطره آب» است که به‌صورت خودجوش ولی کاملا هدفمند درفضای مجازی به راه...
هر چه بکاری، درو می‌کنی

یکشنبه, 23 شهریور 1393 - 09:16

گزارش «فرصت امروز» از کارکرد تبلیغات در بازگشت سرمایه

هر چه بکاری، درو می‌کنی

اینکه شرکت‌ها برای تبلیغ کالا یا خدمات خود چقدر هزینه کنند، همیشه ذهن مدیران و صاحبان صنعت را به خود مشغول کرده است. برخی مدیران معتقدند آنچه کالای شما را به فروش می‌رساند، کیفیت کالاست نه...
3 راه خوب برای تبلیغ  كسب و كارهای كوچك

شنبه, 22 شهریور 1393 - 09:34

3 راه خوب برای تبلیغ كسب و كارهای كوچك

اینكه شما روابط عمومی خوبی داشته باشید یا به مقوله بازاریابی آشنایی داشته باشید یا خیر، فرقی نمی‌كند. در هر شرایطی كه باشید این نكته كه بخواهید توجه دیگران را به كاری كه انجام می‌دهید و محصولی كه دارید، جلب كنید، سخت است. بسیاری از كسانی كه می‌شناسم و می‌دانم در بخش تولید فعال هستند، به سختی بخش بازاریابی را پشت سر می‌گذارند.  
نگاهی به تبلیغات مدرن سوپرمارکتی / رسانه‌ ای به قدرتمندی سوپرمارکت پیدا نمی‌ کنید

شنبه, 22 شهریور 1393 - 09:17

نگاهی به تبلیغات مدرن سوپرمارکتی / رسانه‌ ای به قدرتمندی سوپرمارکت پیدا نمی‌ کنید

زمانی وقتی وارد سوپرمارکت می‌شدید، باید مدتی صبر می‌کردید تا فروشنده از پشت پیشخوان برای شما محصول مورد‌نظرتان را بیاورد و شما هم بدون هیچ انتخابی محصول را می‌خریدید، اما درحال‌حاضر فضای داخلی...
رابطه تبلیغات با کودکان نیازمند اصلاح است / معصومیت از دست رفته

چهارشنبه, 19 شهریور 1393 - 09:57

رابطه تبلیغات با کودکان نیازمند اصلاح است / معصومیت از دست رفته

کودکان احساسی هستند و با دیدن هرچیزی که احساس آنها را تحریک کند تصمیم می‌گیرند. آنها هدف و ماهیت تبلیغات را تشخیص نمی‌دهند و با دیدن هر آگهی وسوسه تقلید از آن در آنها بیدار می‌شود. کودکان به سرعت همزاد‌پنداری می‌کنند و خودشان را به جای شخصیتی قرار می‌دهند که در آگهی از آن استفاده شده است.  
شروع تبلیغ ، 3 سال بعد از ورود محصول

چهارشنبه, 19 شهریور 1393 - 09:33

شروع تبلیغ ، 3 سال بعد از ورود محصول

در دنیای تبلیغات بسیاری از مفاهیم، معنای خود را از دست می‌دهند. تا جایی که گمان می‌کنیم باید در مورد دانسته‌های‌مان تجدیدنظر اساسی بکنیم.  یکی از این مفاهیم، مفهوم غذا یا خوراک خانگی است. اولین...
پیام پنهان در پوسترهایی با الگوهای هیپنوتیزم‌ كننده

سه شنبه, 18 شهریور 1393 - 10:04

پیام پنهان در پوسترهایی با الگوهای هیپنوتیزم‌ كننده

یك طراح گرافیک در استرالیا به نام «گرت چانگ» مجموعه‌ای از پوستر‌های هیپنوتیزم‌كننده را گردآوری كرده است. كارهای تك‌رنگ او پر از الگو‌های نقطه و خط است و به وسیله بازی با فضا‌های مثبت و منفی هوشمندانه یك عبارت را از دیگران پنهان می‌كنند.
لبخند به باغ‌ وحش

سه شنبه, 18 شهریور 1393 - 10:00

لبخند به باغ‌ وحش

مهم نیست كه چقدر زندگی مدرن و آشفته امروز انسان را تحت فشار قرار می‌دهد، به هر حال طبیعت چیزی جادویی داشته كه یك نوع شادی كودكانه را درونمان فعال خواهد كرد. خنده‌دار بودن، جذابیت و كنجكاوی حیوانات وحشی همیشه روی چهره‌هایمان لبخند نشانده و شگفتی می‌آفریند.
برنامه‌ ریزی رسانه‌ های تبلیغاتی

سه شنبه, 18 شهریور 1393 - 09:55

برنامه‌ ریزی رسانه‌ های تبلیغاتی

ا توسعه روزافزون تبلیغات در دنیای امروز، خریدوفروش زمان و فضای رسانه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای تهیه آنها، به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. در یک مبارزه تبلیغاتی، رسانه‌ها 80 تا 85 درصد بودجه...
نگاهی به خلاقیت‌ های تبلیغاتی در صنعت سینما / چند نما از تبلیغات سینما

سه شنبه, 18 شهریور 1393 - 09:43

نگاهی به خلاقیت‌ های تبلیغاتی در صنعت سینما / چند نما از تبلیغات سینما

این روزها خلاقیت‌های تبلیغاتی به حوزه سینما هم راه پیدا کرده است. تهیه‌کنندگان سینما دیگر فهمیده‌اند که استفاده از فلان هنرپیشه مشهور یا کارگردان نام‌آشنا به‌تنهایی برای فروش فیلم کافی نیست....
رونمایی از گردنبندهای ویبره سامسونگ

سه شنبه, 18 شهریور 1393 - 09:22

رونمایی از گردنبندهای ویبره سامسونگ

سامسونگ اخیرا از دو ابزار پوشیدنی جدید خود رونمایی كرده كه شامل یك هدفون با قابلیت پیچیده شدن دور گردن كاربر می‌شود. این هدفون هنگام دریافت یك تماس تلفنی یا پیامك جدید می‌لرزد. هدفـــون‌هــای...
چند قانون ساده برای تبلیغات موثر / قفل تجارت خود را صاحب کلید کنید

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 19:44

چند قانون ساده برای تبلیغات موثر / قفل تجارت خود را صاحب کلید کنید

تجارت بدون تبلیغات همچون راه رفتن در تاریکی است. در این شرایط شاید خودتان بدانید چه می‌کنید، اما مطمئنا دیگران از شما خبری نخواهند داشت. تبلیغات تاثیرگذار باعث می‌شود تا نام شما به خوبی در ذهن...
تهیه دستور العمل نحوه انتشار آگهی‌ نامه

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 19:37

تهیه دستور العمل نحوه انتشار آگهی‌ نامه

دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد نسخه پیش‌نویس دستورالعمل نحوه انتشار آگهی‌نامه توسط کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را منتشر کرد. با توجه به مصوبه جلسه 74 کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور مبنی بر لزوم اصلاح دستورالعمل نحوه انتشار آگهی‌نامه، ابتدا مقرر شده که از آرا و نظرات دست‌اندرکاران حوزه تبلیغات کشور برای این امر استفاده شود.  
خانه‌ سازی با تی‌ شرت

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 19:24

خانه‌ سازی با تی‌ شرت

یك فرد علاقه‌مند به انجام بازی‌های كامپیوتری به نام مارك كرگر تی‌شرتی را طراحی كرده كه با آن می‌توان بازی خانه‌سازی Tetris را تجربه كرد. او از پروژه‌ای مشابه موسوم به Instrucables برای طراحی این تی‌شرت...
دفاع آژانس تبلیغاتی از کپی نبودن یک کمپین / یک چرخش تا شادابی و سلامتی

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 18:53

دفاع آژانس تبلیغاتی از کپی نبودن یک کمپین / یک چرخش تا شادابی و سلامتی

این روزها در صنعت تبلیغات کشورمان بحث کپی‌کاری و تقلید از تیزرها و آگهی‌های خارجی داغ داغ است. اکثر افراد این صنف همکاران خود را متهم به کپی‌کاری می‌کنند، در برخی موارد حرف خود را ثابت می‌کنند و...
توصیف پاركینسون با یك میز نامتعادل

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 10:03

توصیف پاركینسون با یك میز نامتعادل

یك موسسه خیریه مخصوص بیماری پاركینسون در استرالیا به نام Shake it up که احتمالا مثل هر سازمان خیریه دیگری در جهان، نیاز شدیدی به پول دارد، برای آگاه ساختن مردم از این بیماری، به معنای واقعی كلمه سیدنی را تكان داده است. در این کمپین با گذاشتن قطعات چوبی زیر میزها در اماکن شلوغ و پرتردد، تعادل آنها دچار مشکل می‌شود.
بهترین راه‌ها برای تبلیغ یك كسب‌ و كار نوپا

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 09:57

بهترین راه‌ها برای تبلیغ یك كسب‌ و كار نوپا

راه‌های بسیار زیاد و جالبی پیش‌روی شماست كه می‌توانید به كمك آنها یك تبلیغات خوب و كم‌هزینه برای کسب‌و‌کارتان طراحی كنید. در این راه‌ها از پخش كردن آگهی‌های كوچك كاغذی گرفته تا تقبل هزینه...

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 09:52

حل مشکل ریختن زباله در آگهی تبلیغاتی

برای حل مشكل ریختن زباله در سطح شهر، شركت LiveGreen در تورنتو آگهی‌های تبلیغاتی هوشمندانه‌ای ساخته كه بر سر افرادی كه آشغال می‌ریزند، فریاد می‌کشد.    
پخش تیزر جدید مدیران‌ خودرو آغاز شد

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 09:49

پخش تیزر جدید مدیران‌ خودرو آغاز شد

پخش تیزر جدید «مدیران‌خودرو» با هدف معرفی محصول جدید این شرکت آغاز شد. در این تیزر از MVM مدل 315 رونمایی شده است. قرار است این مدل طی مراسم ویژه‌ای رونمایی و معرفی شود.
بررسی عوامل موثر بر تاثیر گذاری آگهی‌ های تلویزیونی / شعر، رنگ ، آهنگ ؛ خلاقیت کو؟

دوشنبه, 17 شهریور 1393 - 09:34

بررسی عوامل موثر بر تاثیر گذاری آگهی‌ های تلویزیونی / شعر، رنگ ، آهنگ ؛ خلاقیت کو؟

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که آگهی‌ای را شنیده یا دیده‌اید و مدت‌ها با آن در گیر بوده‌اید. یک شعر که دائم آن را با خود زمزمه می‌کنید. یک متن که گاهی شخصیت فانتزی آن چندین روز شما را همراهی...
«چشم‌ انداز»  برنامه تبلیغاتی شما چیست؟

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 09:28

«چشم‌ انداز» برنامه تبلیغاتی شما چیست؟

این واژه خیلی در ادبیات مدیریتی به کار گرفته شده اما گمان می‌کنم در حوزه تبلیغاتی متاسفانه کمتر از آن یاد شده است. به تعبیری با توجه به سبک و الگوی تبلیغاتی که در کشورمان رایج است، نیازی هم برای...
بیلبورد مك‌ دونالد مردم را در ایستگاه اتوبوس خنك می‌ كند

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 09:18

بیلبورد مك‌ دونالد مردم را در ایستگاه اتوبوس خنك می‌ كند

بیلبورد منحصر به فرد مك‌دونالد در ایستگاه اتوبوس با استفاده از حسگر‌های حركتی و یكسری پرده‌های عمودی واقعا به خنك شدن مردم در تابستان امسال كمك می‌كند.  با نزدیك شدن افراد به ایستگاه اتوبوس یا نشستن داخل آن، این حسگر‌های حركتی فعال و پرده سایه‌دار بسته می‌شود و به سرعت فضا را برایشان خنك می‌كند.
یک آگهی گرم و کم هزینه / اپل ، امی گرفت

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 09:08

یک آگهی گرم و کم هزینه / اپل ، امی گرفت

اپل نام آشنایی است که امروز در سراسر دنیا با نماد ثابت یک سیب گاززده در ذهن همه حک شده است. موفقیت‌های خیره‌کننده‌ اپل در دنیای تکنولوژی و دستاوردهای آن برای بسیاری از رقبای این صنعت به مسئله‌ای...
نوآوری یا ادعای نوآوری؟

یکشنبه, 16 شهریور 1393 - 09:03

نوآوری یا ادعای نوآوری؟

وقتی متوجه تابلوی تبلیغاتی نصب شده در مترو شدم، با خود گفتم نکند چرخ دوباره اختراع شده و من از آن بی‌خبرم. شعار آگهی تبلیغاتی از نوآوری جدید شرکت روغن لادن خبر می‌داد. شعار این بود «روغن...
<<  84 85 86 87 88 [8990 91  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز