تبلیغات و برندینگ

> تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. مطالب کاربردی و عملی در زمینه تبلیغات و برندینگ  روزانه در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 10:10

تبلیغات خلاق

تبلیغات براساس رفتار مصرف کننده

سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 13:57

تبلیغات براساس رفتار مصرف کننده

امروزه با حجم عظیمی از تبلیغات مختلف در فضای online و offline مواجهیم اما همه آنها موردتوجه قرار نمی گیرند. دلیل این کم توجهی یا بی توجهی چه می تواند باشد؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت: چون ما در جامعه ای...
اخلاق در تبلیغات

سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 13:49

اخلاق در تبلیغات

بخش مهمی از رسانه ها تبلیغات است، بخش مهمی از مغازه ها تبلیغات است، بخش مهمی از دیوارهای شهر، اتوبوس های شهر، متروها و بخش مهمی از مراکز و اماکن عمومی، پر از تبلیغات است. تبلیغ کنندگان تجاری و...
همه چیز در مورد تبلیغات

سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 13:38

همه چیز در مورد تبلیغات

همه جا هستند، هر جا که باشی به سراغت می‌آیند؛ توی حیاط، لای درب، هنگام عبور از پیاده‌رو، در بزرگراه، لای صفحه‌های روزنامه، مجله و در تمام وسایل دیداری و شنیداری رنگ و وارنگ، بزرگ و کوچک، هر روز و...
تبلیغات خلاق

سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 10:44

تبلیغات خلاق

شعارهای تبلیغاتی نامفهوم در کسب وکار

دوشنبه, 27 شهریور 1396 - 14:53

شعارهای تبلیغاتی نامفهوم در کسب وکار

شعارهای تبلیغاتی نامناسب و بی مفهوم علاوه بر اینکه باعث خدشه دار کردن اعتبار یک شرکت و کسب وکار شما می شود حتی تأثیر معکوسی روی جذب مشتری هم خواهد گذاشت. به گزارش هورموند، مطمئنا وقتی پیامی را بارها...
5پرسش مهم درباره مشتریان تان، که باید قبل از هر فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید

دوشنبه, 27 شهریور 1396 - 13:53

5پرسش مهم درباره مشتریان تان، که باید قبل از هر فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید

کافی است سری به چند وب سایت معروف مانند ورزش سه، خبرگزاری فارس و… بزنید و تا دل تان بخواهد بنرهای تبلیغاتی برندهای مختلف را برای کمپین های تبلیغاتی شان ببینید. چند تای شان را باز کنید و ببینید از...
تبلیغات خلاق

دوشنبه, 27 شهریور 1396 - 11:07

تبلیغات خلاق

سبک تبلیغات آمریکایی

یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 15:08

سبک تبلیغات آمریکایی

در سبک تبلیغات آمریکایی، حمایت از فرهنگ کشور به وضوح مشاهده می شود. نحوه برخورد با مخاطب به صورت مستقیم، بی واسطه و بی پروا است. به گزارش هورموند، اصل رقابت در هر فعالیتی موردنظر است و پیام دهنده می...
اثربخشی ارتباطات در تبلیغات و روابط عمومی

یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 13:54

اثربخشی ارتباطات در تبلیغات و روابط عمومی

برای دستیابی به ارتباطات اثربخش، لازم است برنامه ریزی لازم براساس تحلیل ارتباطات، قبل از اقدامات انجام شود. همچنین اثربخشی روابط عمومی و فعالیت های ارتباطی، به تحلیل کامل عناصر ارتباطی بستگی...
تفاوت اصلی روابط عمومی و تبلیغات

یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 13:33

تفاوت اصلی روابط عمومی و تبلیغات

قدرت و نفوذ روابط عمومی بسیار بیشتر از تبلیغات است. امروزه باتوجه به رویکرد مشتری محور بازاریابی، تبلیغات همانند یک CD یک بار مصرف کهنه می ماند و روابط عمومی همچون وسیله ای مدرن، مانند یک هارد دیسک....
تبلیغات خلاق

یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 11:18

تبلیغات خلاق

سبک تبلیغات اسپانیایی

شنبه, 25 شهریور 1396 - 15:30

سبک تبلیغات اسپانیایی

برخی کشورها سبک تبلیغات خاص خود را دارند. سبک تبلیغات اسپانیایی معمولا غیرمستقیم و با استفاده از استعارات و اشارات است. جاذبه طراحی و جاذبه های هنری دربردارنده کنایه و استعاره هستند. به گزارش...
اهداف، انواع و عوامل مؤثر بر بسته بندی

شنبه, 25 شهریور 1396 - 13:24

اهداف، انواع و عوامل مؤثر بر بسته بندی

صنعت بسته بندی (PACKAGING) از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، به گونه ای که بسته بندی ها در یک کالا ابزاری برای معرفی آن کالاست و به عنوان یک رسانه عمل می کند. به گزارش پارک بازاریابی ایران، تمامی...
نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا

شنبه, 25 شهریور 1396 - 13:22

نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا

 هیچ وقت به هیچ کدام از دوستانم لقب «بهترین» را نمی دادم چون نگران بودم که بقیه  دوستانم از اینکه من به آنها کمتر فکر می کنم ناراحت شوند. پس عجیب نیست که در این مقاله به جای یک کمپین تبلیغاتی، ۱۰...
تبلیغات خلاق

شنبه, 25 شهریور 1396 - 10:33

تبلیغات خلاق

روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات

جمعه, 24 شهریور 1396 - 17:35

روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات

روابط عمومی که گاهی اوقات بانام اختصاری آن  (P. R)  نیز خوانده می شود از تکنیک هایی است که به طور غیرمستقیم در مصرف کنندگان احتمالی آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می  کند. به گزارش...
سبک تبلیغات فرانسوی، ژاپنی و آلمانی

جمعه, 24 شهریور 1396 - 17:00

سبک تبلیغات فرانسوی، ژاپنی و آلمانی

برخی کشورها سبک تبلیغات خاص خود را دارند. در این مطلب به نقل از هورموند، سه سبک مهم را مرور می کنیم: سبک فرانسوی فردگرایی، اعتقاد به اصالت انتخاب و سرانجام احساس استقلال در تصمیم گیری ازجمله...
ترویج در بازاریابی چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟

جمعه, 24 شهریور 1396 - 16:32

ترویج در بازاریابی چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟

ترویج در بازاریابی PROMOTION را در بیشتر کسب و کار ها همان تبلیغات می دانند، این در حالی است که مقوله ترویج در بازاریابی امری است که هم می تواند رایگان و هم می تواند هزینه بر باشد. به گزارش پارک...
تبلیغات خلاق

پنج شنبه, 23 شهریور 1396 - 10:04

تبلیغات خلاق

حذف رقبای کپی کار در تبلیغات

چهارشنبه, 22 شهریور 1396 - 14:08

حذف رقبای کپی کار در تبلیغات

برای حذف رقبای کپی کار در تبلیغات سه گزینه پیش رو خواهید داشت. 1- فراموش کردن رقبا، با این امید که بسیاری از مشتریان بالقوه قابلیت های شما را می شناسند و می دانند که این ایده های کپی شده توسط رقبا از...
دستیابی به بهترین ایده های تبلیغاتی

چهارشنبه, 22 شهریور 1396 - 13:59

دستیابی به بهترین ایده های تبلیغاتی

لوینسون، معروف ترین نویسنده و چهره سرشناس بازاریابی و تبلیغات چریکی، پنج گام را برای توسعه خلاقیت های فردی و دستیابی به بهترین ایده های تبلیغاتی ارائه کرده است. به گزارش هورموند، این پنج گام به...
آموزش استفاده از هشتگ ها در تبلیغ و بازاریابی

چهارشنبه, 22 شهریور 1396 - 13:50

آموزش استفاده از هشتگ ها در تبلیغ و بازاریابی

هشتگ ها نمادهای پیشوندی هستند که معمولا قبل از موضوعی می آیند که داده ها یا اطلاعات زیادی در شبکه های اجتماعی درباره آنها وجود دارد. به گزارش پارک بازاریابی ایران، از این نماد برای برجسته کردن یک...
نکاتی که برای طراحی تبلیغات ترغیب کننده باید بدانید

چهارشنبه, 22 شهریور 1396 - 13:31

نکاتی که برای طراحی تبلیغات ترغیب کننده باید بدانید

جلب توجه و حواس مخاطب از سنگ بناهای اصلی تبلیغات ترغیب کننده است. برای اینکه بدانید کدام نوع از ارتباطات بصری ذهن مخاطب هدف را به سمت اعتقاد و پذیرش برند و محصول تان می برد، باید انگیزه ها و ارزش های...
تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 22 شهریور 1396 - 09:39

تبلیغات خلاق

چگونه ایده های تبلیغاتی خلاق ایجاد کنیم

سه شنبه, 21 شهریور 1396 - 15:51

چگونه ایده های تبلیغاتی خلاق ایجاد کنیم

خلاقیت، ایجاد مفهوم بدون در نظر گرفتن محدودیت های زمان، پول و افراد است. خلاقیت نیازمند توانایی اشتباه کردن و در ابتدا ناقص بودن است؛ ایده ها ممکن است در ابتدای شکل گیری بسیار خام باشند. خلاقیت...
بازاریابی احساسی چیست و چه جایگاهی در تبلیغات دارد

سه شنبه, 21 شهریور 1396 - 13:56

بازاریابی احساسی چیست و چه جایگاهی در تبلیغات دارد

اغلب ما فکر می کنیم تصمیمات ما برای خرید کالاها متأثر از منطق ما است، اما در حقیقت، در بسیاری از مواقع این احساسات هستند که بر تصمیمات ما اثر می گذارند. به گزارش سایت chetor ، شاید بتوان گفت میزان...
<<  1 2 3 4 [56 7 8 9  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز