مدیریت تبلیغات

تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه مدیریت تبلیغات تجاری، کمپین های تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و برند سازی، روشهای تبلیغات موثر، تبلیغات هوشمند، پرسنال برندینگ( برندینگ یا برند سازی شخصی) ، مدیریت نام تجاری یا برند، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات حرفه ای ، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ای میلی، تبلیغات نوین و جدید، رابطه بین تبلیغات و بازاریابی و فروش و ...از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد تبلیغات، ساخت تبلیغات و مقاله تبلیغات علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

شرکت شما چه رنگی است / از قدرت رنگ ها در برندسازی و تبلیغات بهره بگیرید

جمعه, 04 خرداد 1397 - 14:53

شرکت شما چه رنگی است / از قدرت رنگ ها در برندسازی و تبلیغات بهره بگیرید

به قلم: سارا هانی برخورد اول همیشه مهم است. فقط 90 ثانیه لازم است تا فرد دیدگاه اولیه اش را نسبت به یک محصول جدید شکل دهد. لازم است بدانید حدود 90 درصد از این ارزیابی براساس رنگ ها صورت می گیرد. پس نقش...
تبلیغات خلاق

جمعه, 04 خرداد 1397 - 14:07

تبلیغات خلاق

بهترین روش برای کاشت بذر

چهارشنبه, 02 خرداد 1397 - 15:22

واقعیت تبلیغات (30)

بهترین روش برای کاشت بذر

به قلم: راسر ریوز گروه ترجمه فرصت امروز: یکی از عالی ترین نظریه های تبلیغات در این پرسش خلاصه می شود: «بهترین روش برای کاشت بذر چیست؟» بذر، تبلیغات است و در آن یو اس پی آماده جوانه زدن و رشد است. آیا...
تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 02 خرداد 1397 - 13:06

تبلیغات خلاق

تعریفی جدید

سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 15:35

واقعیت تبلیغات (29)

تعریفی جدید

به قلم: راسر ریوز گروه ترجمه فرصت امروز: آلبرت لاسکر، مردی که به اعتقاد دوستش یک «تبلیغ کننده مادرزاد» بود، در سال 1905 در دفترش در شهر شیکاگو نشسته بود که نامه ای از فردی غریبه به دستش رسید. در نامه...
تبلیغات خلاق

سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 12:33

تبلیغات خلاق

خطرناک ترین کلمه

دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397 - 14:35

واقعیت تبلیغات (28)

خطرناک ترین کلمه

به قلم: راسر ریوز گروه ترجمه فرصت امروز: اکنون خطرناک ترین و حساس ترین کلمه در صنعت تبلیغات را بررسی خواهیم کرد: اصالت. بدون شک این همان پشم زرینی است که تمام ساکنین خیابان مدیسون به دنبال آن هستند....
تبلیغات خلاق

دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397 - 14:09

تبلیغات خلاق

از نتفیلیکس گرفته تا جنگ ستارگان و بی بی سی / برندهای بزرگ چگونه در حوزه روابط عمومی موفق ظاهر می شوند؟

یکشنبه, 30 ارديبهشت 1397 - 13:08

از نتفیلیکس گرفته تا جنگ ستارگان و بی بی سی / برندهای بزرگ چگونه در حوزه روابط عمومی موفق ظاهر می شوند؟

    به قلم: کلیفورد چی گاهی اوقات یک اعلامیه مطبوعاتی در مورد محصول جدید شرکت یا همکاری رسمی با مؤسسه ای دیگر آن طور که انتظار داریم قادر به پوشش وقایع برندمان نیست. بی تردید در حوزه خبرنگاری...
تبلیغات خلاق

یکشنبه, 30 ارديبهشت 1397 - 12:43

تبلیغات خلاق

ابزار تبلیغات

شنبه, 29 ارديبهشت 1397 - 14:38

واقعیت تبلیغات (27)

ابزار تبلیغات

به قلم: راسر ریوز گروه ترجمه فرصت امروز: چینی ها 3 هزار سال پیش یکی از قدیمی ترین کلیشه ها را خلق کردند: «یک تصویر به اندازه هزار کلمه ارزش دارد.» اکنون آن را بر اساس واقعیت تبلیغات خواهیم نوشت: «یک...
تبلیغات خلاق

شنبه, 29 ارديبهشت 1397 - 12:57

تبلیغات خلاق

۵ اصل اولیه برندسازی شخصی

جمعه, 28 ارديبهشت 1397 - 16:19

۵ اصل اولیه برندسازی شخصی

این روزها مسئله برند سازی شخصی یا Personal Branding به مسئله قابل بحثی تبدیل شده است. افراد با پروفایل های اجتماعی قوی، اعتماد به نفس بالا و ایده های ناب می توانند با یک ارائه مناسب به تأثیرگذارانی قهار...
18 شیوه تبلیغاتی موثر

جمعه, 28 ارديبهشت 1397 - 14:52

18 شیوه تبلیغاتی موثر

آزمون، تنها راهی است که از طریق آن می توانید متوجه موثر بودن تبلیغات خود شوید و اطمینان یابید بهترین واکنش ممکن را دریافت خواهید کرد. درمورد چگونگی تاثیر این امر در خلق تبلیغات موثر، بیشتر بدانید....
تبلیغات خلاق

جمعه, 28 ارديبهشت 1397 - 14:00

تبلیغات خلاق

ویدئوی خون آشام

چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1397 - 14:51

واقعیت تبلیغات (26)

ویدئوی خون آشام

به قلم: راسر ریوز گروه ترجمه فرصت امروز: سر لارنس الیویر بر روی صحنه تئاتر بزرگی ایستاده بود. دیالوگ هایش را با استفاده از جملات و کلمات سحرانگیز برنارد شاو ادا می کرد که ناگهان صدایی بلند به گوش...
چرا اپل در شبکه های اجتماعی فعال نیست

چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1397 - 14:08

چرا اپل در شبکه های اجتماعی فعال نیست

اپل به عنوان ارزشمندترین برند جهان، در شبکه های اجتماعی حضوری بسیار کمرنگ دارد. این اقدام دلایل مختلفی از طرف تیم مدیریتی این شرکت دارد. اپل نامی است که همواره در رسانه های دنیای فناوری و همچنین...
تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1397 - 13:07

تبلیغات خلاق

ادعای خون آشام

سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 - 14:49

واقعیت تبلیغات (25)

ادعای خون آشام

به قلم: راسر ریوز در اینجا دوباره با دوستی قدیمی، یعنی «اصل تمرکز محتوا»، در شکل و ظاهری جدید مواجه می شویم که زیر لنز آزمایشگاه ما واضح تر، کامل تر و معنادارتر شده است. پیش تر مشاهده کردیم که کمپین...
تبلیغات خلاق

سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 - 14:12

تبلیغات خلاق

تکراری تا چه اندازه تکراری است؟

دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 15:33

واقعیت تبلیغات (24)

تکراری تا چه اندازه تکراری است؟

به قلم: راسر ریوز گروه ترجمه فرصت امروز: ساموئل جانسون در کافه ای رو به باسول کرد و گفت: آن حقه بازی را که وارد اتاق شد دیدی؟ باسول پرسید: او را می شناسی؟ جانسون پاسخ داد: نه، اگر او را می شناختم تصور...
درس هایی مهم برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با اثرگذاری مناسب / ۶ درس از مشاهیر تبلیغات

دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 14:42

درس هایی مهم برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با اثرگذاری مناسب / ۶ درس از مشاهیر تبلیغات

مقاله پیش رو چکیده ای از کتاب راه حل تبلیغات نوشته کریگ سیمون است. مهم نیست پیام تبلیغاتی شما چیست و از چه پلتفرمی برای انتشار آن استفاده می کنید، اصولی اساسی برای تبلیغ وجود دارد و باید از آنها...
تبلیغات خلاق

دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 13:10

تبلیغات خلاق

خوب و افتضاح

یکشنبه, 23 ارديبهشت 1397 - 15:19

واقعیت تبلیغات (23)

خوب و افتضاح

به قلم: راسر ریوز گروه ترجمه فرصت امروز: شخصی تبلیغات را چنین توصیف کرد: «هنر انتقال یک ایده از ذهن یک شخص به ذهن شخصی دیگر.» این توصیف در واقع، محکی عالی برای یک تبلیغ است. چنانچه 100 نفر یک تبلیغ را...
تبلیغات خلاق

یکشنبه, 23 ارديبهشت 1397 - 14:37

تبلیغات خلاق

۷ نشانه که برندتان دیگر در مرکز قرار توجه ندارد

یکشنبه, 23 ارديبهشت 1397 - 13:59

۷ نشانه که برندتان دیگر در مرکز قرار توجه ندارد

مردم، راه های مختلفی را می روند. ممکن است تحت تأثیر این مسئله به راحتی تمرکز خود را از دست بدهید و موارد کم اهمیت را در اولویت قرار دهید. اگر فکر می کنید که برندتان مسیر اشتباهی را در پیش گرفته است،...
دو صورت تبلیغات

شنبه, 22 ارديبهشت 1397 - 15:55

واقعیت تبلیغات (22)

دو صورت تبلیغات

به قلم: راسر ریوز گروه ترجمه فرصت امروز: زمانی که دکتر جکیل معجونش را نوشید، یک دگرگونی رخ داد: شخصی که در آینه به او نگاه می کرد، دکتر جکیل نبود. کمپین های تبلیغاتی نیز به آینه نیاز دارند، چون به...
<<  1 2 3 4 [56 7 8 9  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی