مدیریت تبلیغات

تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه مدیریت تبلیغات تجاری، کمپین های تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و برند سازی، روشهای تبلیغات موثر، تبلیغات هوشمند، پرسنال برندینگ( برندینگ یا برند سازی شخصی) ، مدیریت نام تجاری یا برند، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات حرفه ای ، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ای میلی، تبلیغات نوین و جدید، رابطه بین تبلیغات و بازاریابی و فروش و ...از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد تبلیغات، ساخت تبلیغات و مقاله تبلیغات علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

تکنیک های تازه تبلیغاتی برای نفوذ بیشتر در مصرف کنندگان

پنج شنبه, 31 خرداد 1397 - 11:31

تکنیک های تازه تبلیغاتی برای نفوذ بیشتر در مصرف کنندگان

به خاطر افزایش میزان استفاده کاربران از نرم افزارهای مسدودسازی تبلیغات آنلاین و DVR، شرکت های تبلیغاتی دسترسی به مصرف کنندگان را از هر زمانی سخت تر می یابند. در اینجا چند تاکتیک ارائه شده است که از...
تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 30 خرداد 1397 - 16:23

تبلیغات خلاق

درس هایی از بدترین تبلیغات تلویزیونی / 7 تبلیغ که بهتر بود هرگز ساخته نمی شدند

چهارشنبه, 30 خرداد 1397 - 14:45

درس هایی از بدترین تبلیغات تلویزیونی / 7 تبلیغ که بهتر بود هرگز ساخته نمی شدند

شکی نیست که تبلیغ های تلویزیونی مانند تماس های مزاحم میان صرف شام آزاردهنده هستند. اجازه دهید تصویری را برای شما ترسیم کنم. روی صندلی نشسته و در حال تماشای قسمت پایانی سریال موردعلاقه تان هستید و...
اهمیت موسسات تبلیغاتی در چیست؟

چهارشنبه, 30 خرداد 1397 - 13:54

اهمیت موسسات تبلیغاتی در چیست؟

«تغییر مؤسسه تبلیغاتی توسط مشتریان در مورد امور مختلف، تیتر خبرهای تبلیغاتی است که در روزنامه ها و نیز مجلات تبلیغاتی تجاری (اروپایی و آمریکایی)، درج می شود.» این داستانی است از چگونگی باقی ماندن...
تبلیغات خلاق

سه شنبه, 29 خرداد 1397 - 17:36

تبلیغات خلاق

3 تحول تأثیرگذار شبکه های اجتماعی بر تبلیغات دیجیتال / پیش بینی تغییرات مهم بعدی در تبلیغات دیجیتال

سه شنبه, 29 خرداد 1397 - 14:33

به قلم: جن هال

3 تحول تأثیرگذار شبکه های اجتماعی بر تبلیغات دیجیتال / پیش بینی تغییرات مهم بعدی در تبلیغات دیجیتال

تبلیغات دیجیتال و شبکه های اجتماعی هرسال سریع تر از گذشته تکامل می یابند. برای بازاریاب ها، انطباق با تغییرات این فضا می تواند بسیار دشوار باشد. به علاوه همانطور که در ماه های گذشته مشاهده کردیم،...
تبلیغات خلاق

دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 15:41

تبلیغات خلاق

9 راهکار برای افزایش تأثیرگذاری تبلیغات چاپی

دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 14:56

9 راهکار برای افزایش تأثیرگذاری تبلیغات چاپی

اگرچه در حال حاضر با رشد اینترنت و گوشی های هوشمند، عرصه تبلیغات وارد دوره جدیدی شده است، با این حال تبلیغات چاپی هنوز هم به عنوان یکی از روش های محبوب در این زمینه مطرح است. به همین دلیل لازم است تا...
تبلیغات فرد به فرد در بازاریابی مستقیم

دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 13:49

تبلیغات فرد به فرد در بازاریابی مستقیم

به قلم: حامد هدائی روانکاو فروش - ایران در بازاریابی و تبلیغات، با توجه بیشتر بازاریابان به شکل های مستقیم تر ارتباطی با مشتریان خود، انقلابی در حال وقوع است. در گذشته ارتباطات بازاریابی تک بعدی...
3 معیار حیاتی که باید هنگام تبلیغات در عصر کنونی به آنها توجه کنید / تبلیغات در سال 2018

یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 13:45

3 معیار حیاتی که باید هنگام تبلیغات در عصر کنونی به آنها توجه کنید / تبلیغات در سال 2018

شما به عنوان رهبر یک تجارت که بر تولید سود و فروش آنلاین تمرکز دارد، باید با درک ویژگی های فضای دیجیتال و با استفاده از تبلیغات مناسب، بیشترین میزان بازگشت سرمایه ممکن را رقم بزنید. الگوهای بازار...
تبلیغات خلاق

یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 12:58

تبلیغات خلاق

8 گام برای آنکه به جذابیت های صدای برند خود بیفزایید (اینفوگرافی)

یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 10:56

برخورداری از یک صدای برند مجزا و قابل تشخیص حقیقتاً می تواند کسب وکار شما را ارتقا دهد

8 گام برای آنکه به جذابیت های صدای برند خود بیفزایید (اینفوگرافی)

    به قلم: رز لیدم شما به عنوان یک صاحب برند لازم است صدای برندی متمایز و منحصربه فرد داشته باشید تا مردم آن را بشناسند. اگرچه، پدید آوردن چنین برندی در حرف آسان تر از عمل کردن به آن است. اما با...
راه هایی برای متمایز کردن برند از رقبا

شنبه, 26 خرداد 1397 - 15:47

راه هایی برای متمایز کردن برند از رقبا

این روزها خلاقیت برندها در تولید محصولات منحصربه فرد بسیار پایین آمده است. بازار پر از محصولات تکراری است که تنها نام شان آنها را از یکدیگر متمایز کرده است. مطمئنا هر کارآفرینی نیاز به منحصربه فرد...
تبلیغات خلاق

شنبه, 26 خرداد 1397 - 15:05

تبلیغات خلاق

وقتی برندهای بزرگ هم در حوزه تبلیغات ناامید کننده ظاهر می شوند / 6 رسوایی تبلیغاتی که می توان از آنها درس گرفت

شنبه, 26 خرداد 1397 - 14:58

وقتی برندهای بزرگ هم در حوزه تبلیغات ناامید کننده ظاهر می شوند / 6 رسوایی تبلیغاتی که می توان از آنها درس گرفت

   به قلم: جیسون دی مرس کارآفرینان جوان معمولا هنگام بیان ویژگی های جدید کالا یا خدمات شان اغراق می کنند. البته جای تعجبی هم نیست. هنگامی که پای صحبت تان سرمایه گذارهای مختلف هستند، شما...
4 مولفه یک برند شخصی موفق

جمعه, 25 خرداد 1397 - 13:02

4 مولفه یک برند شخصی موفق

    به قلم: جوئل آندرِن هویت آن لاین شما از قدرت فراوانی برخوردار است. برند شخصی شما تبدیل به تصویری می شود که از خودتان به دنیای دنبال کنندگان آن لاین نشان می دهید. اگر می خواهید از آن به عنوان...
7 روش برای خلق تبلیغات بازرگانی موثر

جمعه, 25 خرداد 1397 - 10:00

7 روش برای خلق تبلیغات بازرگانی موثر

به قلم: رابرت دابلیو بلای چگونه می توان یک آگهی صنعتی یا بازرگانی را با هدف جلب توجه و کسب نمره خوانش بالا از سوی مخاطبان ایجاد کرد؟ آگهی ای که جریان پایداری از درخواست های ارزشمند را تولید کند و...
مراسم پخش زنده / ابزار مهم برندسازی

پنج شنبه, 24 خرداد 1397 - 12:42

مراسم پخش زنده / ابزار مهم برندسازی

کلمه «برند» احتمالا بیش از دیگر کلمات در زبان انگلیسی مورد استفاده نادرست قرار گرفته است. برندینگ (یا علامت گذاری) در ابتدا روشی برای شناسایی احشام بود. سپس این کلمه گسترده تر و به معنای ایجاد لوگو...
آینده تبلیغات

چهارشنبه, 23 خرداد 1397 - 15:55

آینده تبلیغات

هنوز مشخص نیست که تبلیغات در قرن بیست ویکم چگونه خواهد بود. در هر حال، صنعت تبلیغات باید به این تشخیص برسد که نسبت به جهان خارج تا چه حد آسیب پذیر است. تعداد زیادی از موسسات تبلیغاتی به دلیل وضعیت...
وقتی باید تبلیغ مان را نجات دهیم / 6 راهکار برای نجات تبلیغات و جلوگیری از کلیشه ای شدن آنها

چهارشنبه, 23 خرداد 1397 - 14:45

وقتی باید تبلیغ مان را نجات دهیم / 6 راهکار برای نجات تبلیغات و جلوگیری از کلیشه ای شدن آنها

به قلم: کریستوفر بی جونز حوزه تبلیغات در دهه های اخیر به موازات پیشرفت همه جانبه شاهد بروز پدیده های پیچیده ای به عنوان چالش بوده است. یکی از این چالش ها پدیده «نابینایی بنر» نام دارد. این پدیده به...
تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 23 خرداد 1397 - 13:31

تبلیغات خلاق

تبلیغات نه تنها هنر، بلکه یک علم است

سه شنبه, 22 خرداد 1397 - 15:29

تبلیغات نه تنها هنر، بلکه یک علم است

به قلم: آدی ایگناتیوس ویلیام برنباچ (William Bernbach)، یکی از موفق ترین افراد حوزه تبلیغات در آمریکا طی دهه 1960 تا 1970 (برنامه تلویزیونی قدیمی مردان مد اغلب از وی سخن می گفت)، راجع به حرفه خود این گونه سخن می...
بررسی شیوه های موفقیت در بزرگ ترین فروشگاه آنلاین دنیا / برندسازی موفق در آمازون

سه شنبه, 22 خرداد 1397 - 14:33

بررسی شیوه های موفقیت در بزرگ ترین فروشگاه آنلاین دنیا / برندسازی موفق در آمازون

    به قلم: دیوید ملتزر  آخرین باری که محصولی را آز آمازون خریدید، کی بود؟ اگر شباهتی هرچند اندک با من و بسیاری از آمریکایی ها داشته باشید، پاسخ شما تاریخ خیلی وقت پیش را نشان نخواهد داد. در...
3 راهکار برای ساخت برندی پایدار

دوشنبه, 21 خرداد 1397 - 14:11

3 راهکار برای ساخت برندی پایدار

    به قلم: رابی آبِد صحبت پیرامون برندسازی در عصر دیجیتال یکی از سخت ترین موضوعات حوزه کسب و کار به حساب می آید. با تمام احترام، وفاداری به برندی خاص نفس های آخرش را می کشد. در واقع اکنون...
الهام بخش ترین تبلیغات تمام دوران / 8 کمپین که دنیای تبلیغات را تغییر دادند

یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 14:38

الهام بخش ترین تبلیغات تمام دوران / 8 کمپین که دنیای تبلیغات را تغییر دادند

    به قلم: کوری وین رایت یکی از بزرگ ترین تصورات غلط پیرامون بازاریابی محتوایی عدم علاقه این دسته از بازاریاب ها به تبلیغات است. با این حال ماجرا کاملا برعکس است. در حقیقت ما از تبلیغات بد و...
تبلیغات خلاق

یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 14:01

تبلیغات خلاق

چگونه از جام جهانی 2018 در راستای انجام کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنیم

شنبه, 19 خرداد 1397 - 14:42

چگونه از جام جهانی 2018 در راستای انجام کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنیم

به قلم: سای کینگ کارآفرین و مختصص در حوزه بازاریابی و تبلیغات بدون شک جام جهانی مهم ترین رویداد ورزشی جهان محسوب می شود و همین موضوع سبب می شود تا کشورهای متعددی خواهان میزبانی آن باشند. با این حال...
<<  1 2 [34 5 6 7  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی