تبلیغات و برندینگ

> تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. مطالب کاربردی و عملی در زمینه تبلیغات و برندینگ  روزانه در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
بسته بندی خلاق

چهارشنبه, 19 مهر 1396 - 11:37

بسته بندی خلاق

تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 19 مهر 1396 - 11:16

تبلیغات خلاق

آیا تبلیغ مؤثر است؟

سه شنبه, 18 مهر 1396 - 13:53

آیا تبلیغ مؤثر است؟

این سوال که آیا تبلیغ مؤثر است برای خیلی ها پیش می آید. آنها باور ندارند که تبلیغات برای شان مؤثر باشد، اما این گفته، بیانی ریاکارانه است. همه این مردم به خاطر تبلیغ، چیزهایی خریده اند. شاید در قالب...
تبلیغات اثربخش و اثربخشی تبلیغات

سه شنبه, 18 مهر 1396 - 13:23

تبلیغات اثربخش و اثربخشی تبلیغات

اگر ما می خواهیم مردم تبلیغ ما را ببینند باید توجه آنها را جلب کنیم. در الگویM۵ همانطور که مشخص است باید هدف تبلیغات مشخص شود. در قدم دوم باید بودجه تبلیغات خود را مشخص کنیم. بودجه تبلیغات می تواند...
۱۰ نکته مهم برای موفقیت تبلیغات اینستاگرامی

سه شنبه, 18 مهر 1396 - 13:13

۱۰ نکته مهم برای موفقیت تبلیغات اینستاگرامی

اینستاگرام در ابتدای راه اندازی اش تنها یک اپلیکیشن موبایلی معمولی بود، با تعداد انگشت شماری کاربر که عکس های سگ و گربه های شان را در آن به اشتراک می گذاشتند، اما اکنون با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر...
بسته بندی خلاق

سه شنبه, 18 مهر 1396 - 11:14

بسته بندی خلاق

تبلیغات خلاق

سه شنبه, 18 مهر 1396 - 10:38

تبلیغات خلاق

بررسی یک کمپین / شرکت بیمه ای که حلال مشکلات شد

دوشنبه, 17 مهر 1396 - 16:06

بررسی یک کمپین / شرکت بیمه ای که حلال مشکلات شد

 Direct Line نام یک شرکت بیمه است که سال ها با ناکامی پیش رفته بود. مشتری زیادی نداشت و سال به سال از درآمد اندکش کاسته می شد. آنها می خواستند درآمدشان را افزایش دهند و برای این کار باید: - ارزش های...
بررسی یک کمپین / سیگار در ازای ۱۱ دقیقه زندگی بیشتر

دوشنبه, 17 مهر 1396 - 16:02

بررسی یک کمپین / سیگار در ازای ۱۱ دقیقه زندگی بیشتر

 Aetna که یک شرکت بیمه درمانی در آمریکاست، قصد داشت با رویکردی متفاوت به سلامت، در مورد مضرات سیگار اطلاع رسانی کند. تا زمان کمپین 11 Initiative بیشتر کمپین های مربوط به سیگار، تهدیدها و چهره ناامیدکننده...
تبلیغات خلاق

دوشنبه, 17 مهر 1396 - 11:27

تبلیغات خلاق

نخستین مسابقه دو ماراتن کودکان با هدف تبلیغ پوشک بچه

یکشنبه, 16 مهر 1396 - 16:19

نخستین مسابقه دو ماراتن کودکان با هدف تبلیغ پوشک بچه

یک برند تولید کننده پوشک بچه به نام Huggies دست به طراحی یک ابزار ردیابی فاصله مخصوص زده است که با برگزاری یک مسابقه دو ماراتن 21کیلومتری در زمان حال به تبلیغ پوشک برای کودکانی می پردازد که راه افتاده...
این آگهی چاپی فقط زیر نور آفتاب خواندنی می شود

یکشنبه, 16 مهر 1396 - 15:16

این آگهی چاپی فقط زیر نور آفتاب خواندنی می شود

یک شرکت تولید کننده وسایل تفریحی خارج از خانه به نام «LL Bean» کمپینی چاپی و فریبنده  راه انداخته و کنار آن بیانیه ای را منتشر کرده که کلمات آن فقط زیر نور آفتاب کاملا آشکار می شوند. کمپین فوق در قالب...
چرا بازاریابان اینترنتی باهوش، تبلیغات محلی را انتخاب می کنند؟

یکشنبه, 16 مهر 1396 - 13:36

چرا بازاریابان اینترنتی باهوش، تبلیغات محلی را انتخاب می کنند؟

گروه ترجمه فرصت امروز: براساس گزارش Shopify، فروش جهانی تجارت آنلاین خرده فروشی تا سال 2019 به 3.4 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت که در مقایسه با رقم سال 2015 (1.548 تریلیون دلار)، افزایش شدیدی داشته است....
بسته بندی خلاق

یکشنبه, 16 مهر 1396 - 11:22

بسته بندی خلاق

تبلیغات خلاق

یکشنبه, 16 مهر 1396 - 11:05

تبلیغات خلاق

پنج قانون تبلیغات و بازاریابی که در نیم قرن تغییر نکرده است

شنبه, 15 مهر 1396 - 13:58

پنج قانون تبلیغات و بازاریابی که در نیم قرن تغییر نکرده است

این موضوع را که بازاریابی تغییر کرده است، اصلا نمی توان انکار کرد. سازوکارهای تحویل ما، استراتژی های ما، شیوه ای که سعی می کنیم هوشمندانه باشد، همه و همه یک تغییر پارادایم را در یکی، دو دهه اخیر...
شرکت های تبلیغاتی به دنبال خلاقیت در تبلیغات نویسی / چگونه یک تبلیغات نویس شویم؟

شنبه, 15 مهر 1396 - 13:46

شرکت های تبلیغاتی به دنبال خلاقیت در تبلیغات نویسی / چگونه یک تبلیغات نویس شویم؟

در این مقاله به شرح اینکه چگونه تبلیغ نویس شویم خواهیم پرداخت. ملزومات اصلی این شغل، خلاقیت، رزومه و کارآموزی است. شما خلاق هستید، شوخ طبع هستید و داستان ها را در یک جدول زمانی به خوبی مرتب می کنید،...
شعارهای کسب و کار /  ۵ روش برای ساختن شعار کسب و کار

شنبه, 15 مهر 1396 - 13:28

شعارهای کسب و کار / ۵ روش برای ساختن شعار کسب و کار

شعارهای کسب و کار باعث تمایز و ماندگاری هر برند و کسب و کاری می شوند زیرا برند را قابل تشخیص می سازند و باعث می شوند در حافظه افراد باقی بمانند، اما نوشتن یک شعار کسب و کار جذاب آسان نیست. به گزارش...
تبلیغات خلاق

شنبه, 15 مهر 1396 - 10:52

تبلیغات خلاق

مرگ تبلیغات سنتی و ظهور ابتکار

جمعه, 14 مهر 1396 - 17:05

مرگ تبلیغات سنتی و ظهور ابتکار

گروه ترجمه فرصت امروز: تبلیغات سنتی مرده است. منظورم این نیست که در آسایشگاه روی عرشه کشتی منتظر ورود به دروازه های بهشت است یا دارد فاتحه خودش را می خواند؛ منظور من این است که دوران مردان دیوانه...
یک تبلیغات خوب باید چگونه باشد؟

جمعه, 14 مهر 1396 - 16:27

یک تبلیغات خوب باید چگونه باشد؟

نام تجاری، بسته بندی، احساسی که کالا به مشتری می دهد، ویژگی خاص آن کالا، نحوه رفتار با مشتری، نحوه رفتار با کارکنان، شهرت، حمایت مالی، سخنگو، نحوه صحبت منشی تان با تلفن، گزینه تبلیغاتی، مطالبی که...
6 راهبرد تبلیغاتی عالی برای کسب و کارهای کوچک

جمعه, 14 مهر 1396 - 16:00

6 راهبرد تبلیغاتی عالی برای کسب و کارهای کوچک

گروه ترجمه فرصت امروز: صاحبان کسب و کار کوچک باید در مورد کمپین تبلیغاتی خود واقع گرا باشند، البته معمولا به دنبال راه حل های مؤثر و کم هزینه می گردند، اما معمولا هم می توانید فقط یک یا دو راه حل...
تبلیغات خلاق

پنج شنبه, 13 مهر 1396 - 07:31

تبلیغات خلاق

بسته بندی خلاق

پنج شنبه, 13 مهر 1396 - 07:00

بسته بندی خلاق

فرهنگ سازی به روش کمپین تبلیغاتی

چهارشنبه, 12 مهر 1396 - 15:02

فرهنگ سازی به روش کمپین تبلیغاتی

برای فرهنگ سازی با استفاده از ابزار تبلیغاتی روش های گوناگونی وجود دارد. نشان دادن مزایای یک سبک و مقایسه آن با معایب شیوه فعلی، یکی از این روش هاست. در این روش، به مخاطبان نشان داده می شود که رفتار...
9 نقطه غیرمعمول برای فضای تبلیغات

چهارشنبه, 12 مهر 1396 - 14:26

9 نقطه غیرمعمول برای فضای تبلیغات

در گذشته بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و برنامه های رادیویی، تبلیغات چاپی و بسته های پستی مستقیم به آدرس مخاطبان، همه و همه گزینه هایی بود یک مدیر تبلیغات برای بازاریابی و فروش در اختیار داشت. اما...
رویکرد ما به تبلیغات چگونه باشد؟

چهارشنبه, 12 مهر 1396 - 14:05

رویکرد ما به تبلیغات چگونه باشد؟

به علت هزینه بالای تبلیغات در دنیای امروز مدیریت آن بسیار اهمیت می یابد و تبلیغات هدفمند و با استراتژی های از پیش تعیین شده فرآیند فروش و برندینگ را تسهیل می کند، اما توجه به اهداف تبلیغات و...
<<  1 [23 4 5 6  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز