مدیریت تبلیغات

تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه مدیریت تبلیغات تجاری، کمپین های تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و برند سازی، روشهای تبلیغات موثر، تبلیغات هوشمند، پرسنال برندینگ( برندینگ یا برند سازی شخصی) ، مدیریت نام تجاری یا برند، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات حرفه ای ، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ای میلی، تبلیغات نوین و جدید، رابطه بین تبلیغات و بازاریابی و فروش و ...از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد تبلیغات، ساخت تبلیغات و مقاله تبلیغات علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

اشتیاق مشتریان به تقلید از آگهی‌ های خارجی / حرف ، حرف مشتری است

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 10:25

اشتیاق مشتریان به تقلید از آگهی‌ های خارجی / حرف ، حرف مشتری است

روزبه‌روز بر تعداد آگهی‌های تلویزیونی افزوده می‌شود؛ آگهی‌هایی که هر روز از لحاظ بصری پیشرفت می‌کنند، ولی از لحاظ محتوا چنگی به دل نمی‌زنند و فقط تعداد کمی از آنها ماندگار شده و در ذهن مخاطب باقی می‌مانند. کارشناسان تبلیغات، هرروز منتظر مچ‌گیری از آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌هایی هستند که آگهی‌هایشان را از نمونه‌های خارجی کپی می‌کنند.
گزارشی از تبلیغات اجباری که در سطح شهر دریافت می‌ کنیم / میهمان‏های ناخوانده ، مزاحم یا مفید؟

یکشنبه, 02 شهریور 1393 - 19:05

گزارشی از تبلیغات اجباری که در سطح شهر دریافت می‌ کنیم / میهمان‏های ناخوانده ، مزاحم یا مفید؟

با اهالی ساختمان مشورتی کرده و تصمیم می‏گیرید که یک روز تعطیل تمامی درهای ورودی و نرده‏ها را رنگ کنید؛ تا با این کار حال و هوای تازه‏ای به نمای ساختمان ببخشید. حتی برای کم کردن هزینه‏های اضافی، به صورت خودجوش داوطلب می‌شوید که کار رنگ زدن را خودتان برعهده بگیرید! تماسی با دوستانتان گرفته و از آنها نیز می‏خواهید تا برای انجام این کار کمک تان کنند.  
با انواع بیلبوردهای تبلیغاتی آشنا شوید/انواع تبلیغات محیطی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 19:06

با انواع بیلبوردهای تبلیغاتی آشنا شوید/انواع تبلیغات محیطی

امروز تبلیغات محیطی بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغاتی شرکت‌ها را به خود اختصاص داده است. برای اینکه بدانیم کجا و چگونه تبلیغ کنیم، در گام اول باید با انواع رسانه‌های محیطی آشنا شویم. یکی از مهم‌ترین این رسانه‌ها، بیلبوردها هستند. بیلبوردها انواع مختلفی دارند که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.  
كارت‌ های ویزیت چوبی از جنس بامبو

شنبه, 01 شهریور 1393 - 18:13

كارت‌ های ویزیت چوبی از جنس بامبو

یك شركت سازنده هنرهای دستی در پورتلند واقع در ایالت اورگان به نام « Grovemade» که پیش از این نام خود را با ساخت لوازم تزیینی زیبا برای محصولات اپل مانند قاب آیفون و كاورهای مك بوك بر زبان‌ها انداخته بود، یكسری كارت‌های ویزیت زیبا از جنس بامبو ساخته كه با لیزر برش داده می‌شوند.
حمایت قلبی از جام‌ جهانی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 17:32

حمایت قلبی از جام‌ جهانی

اواخر سال گذشته هنگامی که مشغول برنامه‌ریزی کمپین سال ۹۳ مزمز بودیم، به این جمع‌بندی رسیدیم که مطابق با حال و هوای جام‌جهانی، حرف زدن اگرچه جذاب است اما تکراری است و بهتر آنکه نوآوری نیز در سبد...
بررسی «فرصت امروز» از تب داغ تبلیغات فوتبالی / جنجال‌ سازی رسانه‌ ای بر سر تبلیغات جام‌ جهانی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 17:01

بررسی «فرصت امروز» از تب داغ تبلیغات فوتبالی / جنجال‌ سازی رسانه‌ ای بر سر تبلیغات جام‌ جهانی

تب تبلیغات جام‌جهانی میان شرکت‌ها بالا گرفته و هر شرکتی در تلاش برای گرفتن سهم بیشتر از این بازار داغ است. یکی ادعا می‌کند طرفدار است و دیگری می‌گوید از تیم ملی ایران حمایت مالی و روحی و جانی...
بازی دل‌ بوسکه در یک آگهی تلویزیونی ایرانی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 16:42

بازی دل‌ بوسکه در یک آگهی تلویزیونی ایرانی

استفاده از شخصیت‌های معروف جهانی در آگهی‌های تلویزیونی رو به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. قبل از این تقلید از آگهی‌های خارجی را شاهد بودیم و حال شکل جدیدی از کپی‌کاری را در این صنعت نظاره‌گر هستیم. حالا شرکت‌های تبلیغاتی برای ساخت آگهی‌های تلویزیونی خود از شخصیت‌های معروفی استفاده می‌کنند که شهرت جهانی دارند.  
جذب مخاطب انبوه از طریق تبلیغات

شنبه, 01 شهریور 1393 - 16:24

جذب مخاطب انبوه از طریق تبلیغات

همه شرکت‌های تبلیغاتی هنگام طراحی کمپین تبلیغاتی برای نام‌های تجاری بزرگ، همیشه به دنبال یک چیز هستند و آن هم جلب‌نظر مخاطبان است. هرچه جلب‌نظر بیشتر باشد، نتایج راضی‌کننده‌تر خواهد بود. شرکت‌های تبلیغاتی برای تضمین موفقیت تبلیغات خود می‌توانند از استراتژی‌های زیر استفاده کنند.    
به آژانس‌ های تبلیغاتی اعتماد کنید

شنبه, 01 شهریور 1393 - 16:04

به آژانس‌ های تبلیغاتی اعتماد کنید

بحران اقتصادی که در سال‌های اخیر گریبانگیر اقتصاد کشور شده، کم‌کم اثرات خود را در صنعت تبلیغات کشور نشان می‌دهد. شرکت‌های صاحب‌نام ایرانی برای صرفه‌‌جویی در هزینه‌ها سعی می‌کنند به سراغ شرکت‌های تبلیغاتی سطح پایین‌تر بروند.      
کوکاکولا کیمیاگری می کند / تبدیل بطری های خالی به ابزارهای مفید

شنبه, 01 شهریور 1393 - 15:10

کوکاکولا کیمیاگری می کند / تبدیل بطری های خالی به ابزارهای مفید

به لطف كیت جدید «2nd Lives» كوكاكولا، می‌توانید هر بطری خالی كوكاكولا را به وسیله‌ای به مراتب دلپذیرتر تبدیل كرده و به‌عنوان عاشقان و دوستداران محیط‌زیست، از این بطری‌های خالی دوباره لذت ببرید.  
قابل توجه سازندگان آگهی‌ های تلویزیونی / لطفا موقع کپی دقت کنید

شنبه, 01 شهریور 1393 - 15:05

قابل توجه سازندگان آگهی‌ های تلویزیونی / لطفا موقع کپی دقت کنید

هنوز تب فوتبال داغ است و با اینکه تیم ملی ایران از جام‌جهانی 2014 خداحافظی کرده، ولی هنوز شرکت‌های جامانده از این رویداد، آگهی‌های مختلفی را از رسانه‌های مختلف پخش می‌کنند؛ آگهی‌هایی که با وجود...
تبلیغات محیطی فرصتی مناسب برای گریز از قانون

پنج شنبه, 30 مرداد 1393 - 12:57

تبلیغات محیطی فرصتی مناسب برای گریز از قانون

پیش‌نیاز شروع فعالیت و پیشرفت در هر زمینه‌ای، آگاهی از قوانین و مقررات محیطی بوده که قرار است در آن فعالیت صورت گیرد و افکار و اندیشه‌ها به عملکرد تبدیل شوند. در جوامع امروزی یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عرصه‌های اجرایی شدن افکار، صنعت تبلیغات است. در نتیجه شروع هر فعالیتی در این زمینه، به آشنایی و آگاهی نسبت به قوانین و مقررات تبلیغاتی نیاز دارد.  
اندر مصائب پیامک‌ های تبلیغاتی / پیامی چو بوی خوش آشنایی

پنج شنبه, 30 مرداد 1393 - 11:35

اندر مصائب پیامک‌ های تبلیغاتی / پیامی چو بوی خوش آشنایی

«عزیزان میگن الان بگو.‌.‌. چشم؛ از فردا هر هفته یک کالا رو به شما معرفی می‌کنیم که نخرید! تعجب کردید؟؟ خب نخرید دیگه!! می‌پرسیدچرا؟!‌؟! چون هرتعداد که از اون کالا بخرید ما به همون تعداد به شما هدیه...
ن سوی آب‌ها بازار تبلیغات فوتبالی از ایران داغ‌تر است

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 14:51

ن سوی آب‌ها بازار تبلیغات فوتبالی از ایران داغ‌تر است

آن سوی آب‌ها بازار تبلیغات فوتبالی از ایران داغ‌تر است. تبلیغاتچی‌ها تمام توان و خلاقیت خود را به کار گرفته اند تا بهترین نمایش را از برند خود رقم بزنند؛ نمایش‌هایی که به رسم هر سال، حواشی متعددی را به دنبال داشت و نظرهای موافق و مخالف فراوانی از سوی رقبا و مصرف‌کنندگان درباره آن ابراز شد. در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم.  
بودجه تبلیغاتی خود را هدر ندهید

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 13:16

بودجه تبلیغاتی خود را هدر ندهید

جام‌جهانی رویدادی است که هر چهارسال یک‌بار برگزار می‌شود و از نظر جذب مخاطب اهمیت كمتری از بازی‌های المپیک ندارد. بسیاری از کشورها دراین بازی‌ها شرکت دارند و خود را در این رویداد بزرگ فوتبالی سهیم می‌دانند. در این راستا افکار عمومی تمامی مردم دنیا به این رویداد جلب شده است.      
شرکت های بزرگ و کوچک از جام جهانی چه استفاده ای کردند / کسب‌ و کار زیر سایه تب ناب فوتبال

دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 11:50

شرکت های بزرگ و کوچک از جام جهانی چه استفاده ای کردند / کسب‌ و کار زیر سایه تب ناب فوتبال

جام‌جهانی فوتبال شروع شده است و بازار تبلیغات برندها داغ داغ. یکی تبریک می‌گوید، دیگری تخفیف می‌دهد و آن یکی مشتریان خود را برای تماشای مسابقه‌ها به آن سوی دنیا می‌فرستد. خلاصه مدیران در...
فعالیت گرافیتی‌ ها بدون تعقیب و گریز / پای گرافیتی‌ کار‌ها به صنعت تبلیغات کشور باز شد

شنبه, 25 مرداد 1393 - 18:50

فعالیت گرافیتی‌ ها بدون تعقیب و گریز / پای گرافیتی‌ کار‌ها به صنعت تبلیغات کشور باز شد

سه بار از کنار سازه غول‌پیکر اتوبان حکیم عبور کردیم تا بالاخره موفق به کشف ماجرا شدیم. چند نفر نقاش دیواری در حال طراحی یک شعار و طرح تبلیغاتی برای شرکت کاله بودند. طراحان بالای تابلو و چند نفر...
کسب و کار به شیوه دستفروشان مترو / غریزه فرعی

شنبه, 25 مرداد 1393 - 18:17

کسب و کار به شیوه دستفروشان مترو / غریزه فرعی

کجای ایران سوپرمارکتی را پیدا می‌کنید که برای خرید یک لواشک به شما یک یا چند تکه لواشک مجانی بدهد؟ اما این شیوه فروش و بازاریابی به وفور در میان دستفروشان مترو به چشم می‌خورد. آنها نه از قوانین...
پوسترهای تبلیغاتی قدیمی را فراموش کنید ، نمونه های مدرن در راهند / پوسترهایی كه احساسات تان را به بازی می‌ گیرند

شنبه, 25 مرداد 1393 - 16:33

پوسترهای تبلیغاتی قدیمی را فراموش کنید ، نمونه های مدرن در راهند / پوسترهایی كه احساسات تان را به بازی می‌ گیرند

با ورود تكنولوژی و تمایل به بازی در دنیای مصرف‌‌كننده مدرن امروزی، تبلیغات محیطی به سرعت در حال ‌گذار از پوستر‌ها و بیلبورد‌های صرفا كاغذی به پوستر‌ها و بیلبورد‌های چند حسی است كه نقش‌هایی...
<<  115 116 117 118 119 [120


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی