مدیریت تبلیغات

تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه مدیریت تبلیغات تجاری، کمپین های تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و برند سازی، روشهای تبلیغات موثر، تبلیغات هوشمند، پرسنال برندینگ( برندینگ یا برند سازی شخصی) ، مدیریت نام تجاری یا برند، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات حرفه ای ، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ای میلی، تبلیغات نوین و جدید، رابطه بین تبلیغات و بازاریابی و فروش و ...از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد تبلیغات، ساخت تبلیغات و مقاله تبلیغات علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

نگاهی به کمپین تبلیغاتی پرهزینه تولید کننده دستمال کاغذی / تبلیغات پرریسک در بازار پررقیب

پنج شنبه, 24 مهر 1393 - 12:59

نگاهی به کمپین تبلیغاتی پرهزینه تولید کننده دستمال کاغذی / تبلیغات پرریسک در بازار پررقیب

فشار اقتصادی حال حاضر باعث شده مشتریان نسبت به قبل در خرید احتیاط بیشتری داشته باشند. این روزها مشتریان کیفیت کالاها را در کنار قیمت آن در نظر می‌گیرند؛ اگر قیمت با کیفیت متناسب نباشد آن کالا برای...
رونمایی از لامبورگینی آستریون

چهارشنبه, 23 مهر 1393 - 11:38

رونمایی از لامبورگینی آستریون

شرکت لامبورگینی ایتالیا در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۴ مدل جدیدی از تولیدات خود را به بازار عرضه کرده که این مدل با پیشران هیبریدی بسیار قدرتمندش توانسته است نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند. طراحی لامبورگینی آستریون به‌گونه‌ای است که شباهت محسوسی به لامبورگینی‌های GT دهه 1970 میلادی دارد.  
استراتژی تبلیغاتی برندها درحمایت مالی  از رویدادها و سازمان‌ های مردم نهاد / حامیان بزرگ و حمایت‌ های بی‌ فایده

چهارشنبه, 23 مهر 1393 - 10:50

استراتژی تبلیغاتی برندها درحمایت مالی از رویدادها و سازمان‌ های مردم نهاد / حامیان بزرگ و حمایت‌ های بی‌ فایده

شرکت‌ها همیشه در تلاش برای بزرگنمایی خود در بازار براساس شیوه‌های تبلیغاتی مختلف هستند؛ شیوه‌هایی که اگر در جهت استراتژی برند حرکت کنند، باعث تقویت موقعیت شرکت‌ها در بازار خواهند شد، اما نقطه مقابلی نیز دراین مورد وجود دارد، اگر اقدامات شرکت‌ها در جهت خلاف استراتژی برند صورت بگیرد جز آسیب رساندن به آنها چیز دیگری را عاید شرکت‌ها نخواهند کرد.  
تبلیغات در سیما و حقوق مخاطب

سه شنبه, 22 مهر 1393 - 16:30

تبلیغات در سیما و حقوق مخاطب

در بین رسانه‌های مختلف جمعی، تلویزیون از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است كه باعث شده تا با بهره‌گیری از این ویژگی‌ها جایگاه خاصی از نظر تاثیرگذاری بر مخاطبان برای خود كسب کند.  تلویزیون در...
بایدها و نبایدهای بودجه‌ بندی تبلیغات / جلوگیری از هدررفت بودجه با تبلیغات هدفمند

سه شنبه, 22 مهر 1393 - 16:02

بایدها و نبایدهای بودجه‌ بندی تبلیغات / جلوگیری از هدررفت بودجه با تبلیغات هدفمند

شاید یکی از سخت‌ترین و در عین حال مهم‌ترین بخش‌های مدیریت تبلیغات، تقسیم‌بندی و بخش‌بندی بودجه آن باشد. این بودجه باید با درآمد و توان سازمان متناسب باشد و در شرایط اقتصادی حال حاضر بتواند...
بسته‌ بندی زیست محیطی فنجان قهوه ضایعات را كاهش می‌ دهد

شنبه, 19 مهر 1393 - 11:31

بسته‌ بندی زیست محیطی فنجان قهوه ضایعات را كاهش می‌ دهد

دو طراح فعال در حوزه بسته‌بندی به نام‌های جئونگ لان و جو سائه بوم یك نوع بسته‌بندی خاص را طراحی كرده‌اند كه با تركیب قهوه و چای فوری با اسم «CUP.FEE» شناخته می‌شود.  
نمایش پیام‌ های خصوصی روی موزهای Dole برای دوندگان ماراتن توكیو

شنبه, 19 مهر 1393 - 11:25

نمایش پیام‌ های خصوصی روی موزهای Dole برای دوندگان ماراتن توكیو

شرکت Dole با همکاری آژانس تبلیغاتی Dentsu Y&R جالب‌ترین موز‌ها را در جهان ارائه داد. در مسابقه دو ماراتن امسال توكیو، 200 دونده موز‌هایی شخصی را با اطلاعاتی نظیر زمان‌های پایان و تعریف و تمجید‌های دوستانشان در فیسبوك دریافت كردند كه البته همگی با جوهر خوراكی روی موز‌ها چاپ شده بود.   
تبلیغات اینترنتی چیست ؟

شنبه, 19 مهر 1393 - 11:16

تبلیغات اینترنتی چیست ؟

تبلیغات اینترنتی تاثیرگذار و قابل اندازه‌ گیری واضح است كه تبلیغات اینترنتی از همان شروع كار خود به این جهت ایجاد شده تا كمپانی‌ها راحت بتوانند بفهمند چه میزان از مشتریان و خریدارانشان از این...
نگاهی به تفاوت طراحی رسانه‌ های تبلیغاتی در ایران و جهان / بومی‌ سازی به دلیل سرقت!

شنبه, 19 مهر 1393 - 10:31

نگاهی به تفاوت طراحی رسانه‌ های تبلیغاتی در ایران و جهان / بومی‌ سازی به دلیل سرقت!

در هر روند تبلیغاتی چندین پیام برای انتقال به مخاطب تعریف می‌شود، پیام‌هایی که باید از طریق رسانه‌ها به مخاطب منتقل شوند و رسانه‌هایی که در انتقال بهتر پیام نقش مهمی را ایفا می‌کنند. شاید بتوان...
تبلیغ تلویزیون‌ های منحنی از طریق شخصیت‌ های سینمایی

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 11:09

تبلیغ تلویزیون‌ های منحنی از طریق شخصیت‌ های سینمایی

یکی از شیوه‌های قدیمی برای ساخت آگهی تلویزیونی، انتخاب و نمایش پیوسته بخش‌هایی از چند فیلم است به نحوی که بازیگران، به نظر متعجب و هیجان زده از محصولی باشند که می خواهیم آن را تبلیغ کنیم. این شیوه با وجود کهنگی اگر درست استفاده شود و ساخت خوبی داشته باشد هنوز می‌تواند کارآمد باشد.  
تبلیغات مغایر با ضوابط

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 11:00

تبلیغات مغایر با ضوابط

امروزه تلویزیون به‌ یکی از ابزارهای اساسی در گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده است. ما که مخاطبان این رسانه هستیم خواسته یا ناخواسته مدت زیادی در معرض آگهی‌های تبلیغاتی قرار داریم و از آنجا که...
نقد مختصر شعارهای تبلیغاتی بانک‌ ها / پرتاب به سوی کدام هدف؟

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 10:40

نقد مختصر شعارهای تبلیغاتی بانک‌ ها / پرتاب به سوی کدام هدف؟

بانک‌ها از جمله بنگاه‌های اقتصادی هستند که معمولا کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ و پرهزینه‌ای را به اجرا درمی‌آورند. طی سال‌های گذشته هزینه تبلیغاتی بانک‌های کشورمان سیری صعودی داشته و بخش بزرگی از...
جمع‌ آوری تبلیغات ضد اسلامی از شهر نیویورک

سه شنبه, 15 مهر 1393 - 18:22

جمع‌ آوری تبلیغات ضد اسلامی از شهر نیویورک

پس از اینکه یک گروه افراطی، برخی تصاویر و پوسترهای ضداسلامی را به بهانه مبارزه با داعش در سطح شهر نیویورک و روی اتوبوس‌ها و متروهای این شهر نصب کرده بودند، بر اثر برخی انتقادها مجبور شدند تعدادی از...
این بنیامین آن بنیامین نیست

سه شنبه, 15 مهر 1393 - 18:07

این بنیامین آن بنیامین نیست

در حوزه بازاریابی مراحل تعریف شده‌ای برای ورود یک نام جدید به بازار وجود دارد؛ مراحلی که تمام برندها باید آن را طی کنند تا حضوری مطمئن در بازار داشته باشند. اگر این مراحل به درستی توسط شرکت سپری...
نگاهی به پتانسیل‌ های تبلیغاتی بانک‌ ها و موسسات مالی / بانک هم رسانه است

سه شنبه, 15 مهر 1393 - 17:47

نگاهی به پتانسیل‌ های تبلیغاتی بانک‌ ها و موسسات مالی / بانک هم رسانه است

سال‌هاست که تبادلات مالی بازار از حالت سنتی خود خارج شده و به مدل‌های مدرن مبادلات روی آورده است. بانک‌ها و موسسات مالی به‌عنوان مهم‌ترین عنصر در این تبادلات شناخته می‌شوند که همزمان با تغییر...
تبلیغات مکان‌ محور

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 17:24

تبلیغات مکان‌ محور

آیا می‌دانستید تبلیغات مكان‌محور نوعی از سرویس‌های ارزش افزوده به حساب می‌آید كه مورد توجه اپراتورهای ایران قرار گرفته‌ است؟  تبلیغات مكان‌محور (location- Based Advertisements) اشاره به اطلاعات تحت...
حرکات موزون مدل‌ ها برای تبلیغ برنج

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 17:10

حرکات موزون مدل‌ ها برای تبلیغ برنج

برخی کارشناسان بر این باورند که آگهی‌های موزیکال همیشه مورد علاقه مردم کشور ما هستند. در دهه 70 این سبک آگهی رونق خوبی در تبلیغات کشور پیدا کرده بود. بعد از دهه 70 که نسل تازه‌ای وارد تبلیغات کشور شد،...
تورم ؛ عامل اصلی گرایش بانک‌ ها به جوایز تبلیغاتی

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 17:02

تورم ؛ عامل اصلی گرایش بانک‌ ها به جوایز تبلیغاتی

 به تازگی بخش اعظم تبلیغات بانک‌ها روی جوایز متمرکز شده است. در این مورد هم بانک‌ها مشابه عمل می‌کنند و تا نسخه‌ای برای یک بانک جواب می‌دهد، همه به سراغ آن می‌روند. جایزه محور بودن بخش بزرگی از فعالیت‌های بازاریابی بانک‌ها در کشور ما و متعاقبا بازتاب این تفکر در تبلیغات بانکی، نکته‌ای است که تحلیل‌های کارشناسی فراوانی درباره آن ارائه می‌شود.  
نگاهی به کمپین تبلیغاتی یکی از بانک‌ های خصوصی / اغراق و اطلاعات زیاد ، اثر بخشی کم

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 16:37

نگاهی به کمپین تبلیغاتی یکی از بانک‌ های خصوصی / اغراق و اطلاعات زیاد ، اثر بخشی کم

بخرید و جایزه بگیرید. از این خدمت استفاده کنید و جایزه بگیرید. جایزه دادن و جایزه گرفتن مد این روزهای شرکت‌ها شده است. جایزه دادن مانند کتی می‌ماند که در آتلیه عکاسی آویزان است و هرکسی می‌خواهد عکس...
آیا می‌ دانستید / نگرش مصرف‌ کنندگان در خصوص تبلیغات سیار

شنبه, 12 مهر 1393 - 12:08

آیا می‌ دانستید / نگرش مصرف‌ کنندگان در خصوص تبلیغات سیار

آیا می‌دانستید عدم استفاده مناسب از تبلیغات سیار می‌تواند لطمه جبران‌ناپذیری را به برند شما وارد سازد؟  از آنجایی كه تلفن‌همراه امروزه به‌عنوان جزیی از زندگی روزمره كاربران درآمده است و بسیاری به نوعی به این وسیله اعتیاد دارند،
بزرگ نمایی های غیرواقعی راه به جایی نمی برد

شنبه, 12 مهر 1393 - 11:55

بزرگ نمایی های غیرواقعی راه به جایی نمی برد

معمولا هیچ مصرف‌کننده‌ای انتظاری از انرژی‌زا بودن محصولات کنسروی ندارد. اکثر افراد فقط به خاطر زمان کمی که دارند، به سراغ این نوع غذاها می‌روند و هیچ کارشناس بهداشتی ادعای سلامتی این محصولات را...
ارائه بلیت رایگان مترو در ازای بازیافت قوطی

شنبه, 12 مهر 1393 - 11:47

ارائه بلیت رایگان مترو در ازای بازیافت قوطی

پس از کمپین تبلیغاتی مک‌دونالدز McDonald’s در پایتخت سوئد (استکهلم)‌ برای بازیافت قوطی نوشیدنی و تحویل آن به ازای دریافت رایگان همبرگر، این‌بار شاهد این اتفاق، همراستا با حفظ محیط‌زیست در ریودو...
نبرد سنگین شرکت‌ ها در آگهی‌ های تبلیغاتی / جنگی بزرگ در جریان است

شنبه, 12 مهر 1393 - 11:16

نبرد سنگین شرکت‌ ها در آگهی‌ های تبلیغاتی / جنگی بزرگ در جریان است

جنگی تمام عیار میان برندهای معتبر دنیا درحال رخ دادن است؛ جنگی که درآن نه از توپ و تانک خبری هست و نه کسی کشته و زخمی می‌شود. این جنگ، جنگ خلاقیت و به مبارزه طلبیدن شرکت‌های تجاری از طریق تبلیغات...
آیا می‌ دانستید / تاثیر تبلیغات بر مصرف‌ کنندگان

پنج شنبه, 10 مهر 1393 - 11:57

آیا می‌ دانستید / تاثیر تبلیغات بر مصرف‌ کنندگان

آیا می‌دانستید برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه‌های سنگین تبلیغات تلویزیونی، لازم است تبلیغ‌كنندگان به این موضوع توجه كنند كه یك فعالیت تبلیغاتی چگونه بر مصرف‌كنندگان تاثیر می‌گذارد؟ یكی از مباحثی كه ارتباط زیادی با نوع و سبك تبلیغات دارد و بازاریابان باید توجه زیادی بـه آن داشته باشند، نـوع درگیری مصرف‌كننده در فرآیند تـصمیم‌گیری خرید یك محصول خاص است.
پرواز آزمایشی سری جدید هواپیمای ایرباس

پنج شنبه, 10 مهر 1393 - 11:53

پرواز آزمایشی سری جدید هواپیمای ایرباس

پرواز آزمایشی سری جدید هواپیمای ایرباس آ ۳۲۰ نئو از فرودگاه تولوز فرانسه انجام شد. موتور این هواپیما تغییر پیدا کرده و مصرف سوخت آن نسبتا پایین است. این موجب شده است که در‌حال‌حاضر شرکت ایرباس حدود 3 هزار سفارش برای این مدل دریافت کند.
تبلیغات در اینستاگرام مضر یا به نفع برندها؟

پنج شنبه, 10 مهر 1393 - 11:25

تبلیغات در اینستاگرام مضر یا به نفع برندها؟

با ارسال 60 میلیون عكس در هر روز و 200 میلیون نفر كاربر فعال در ماه، اینستاگرام سرانجام شروع به پخش آگهی در انگلستان كرده است و برند‌هایی نظیر استارباكس و Sony Music به موج اول تبلیغات در اینستاگرام وارد...
تبلیغ از جنس عکس یادگاری مشتری با محصول

پنج شنبه, 10 مهر 1393 - 11:18

تبلیغ از جنس عکس یادگاری مشتری با محصول

مدیران در جلسه استراتژیک برای تدوین یک برنامه تبلیغاتی جذاب با هدف درگیر کردن مشتری با محصول و نام تجاری هستند. خروجی این جلسه طولانی چیست؟ احتمالا یک کمپین تبلیغاتی خاص و ویژه برای اطلاع‌رسانی از...
<<  113 114 115 116 117 [118119 120 121 122  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی