مدیریت تبلیغات

تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه مدیریت تبلیغات تجاری، کمپین های تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و برند سازی، روشهای تبلیغات موثر، تبلیغات هوشمند، پرسنال برندینگ( برندینگ یا برند سازی شخصی) ، مدیریت نام تجاری یا برند، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات حرفه ای ، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ای میلی، تبلیغات نوین و جدید، رابطه بین تبلیغات و بازاریابی و فروش و ...از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد تبلیغات، ساخت تبلیغات و مقاله تبلیغات علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

نگاهی به تفاوت طراحی رسانه‌ های تبلیغاتی در ایران و جهان / بومی‌ سازی به دلیل سرقت!

شنبه, 19 مهر 1393 - 10:31

نگاهی به تفاوت طراحی رسانه‌ های تبلیغاتی در ایران و جهان / بومی‌ سازی به دلیل سرقت!

در هر روند تبلیغاتی چندین پیام برای انتقال به مخاطب تعریف می‌شود، پیام‌هایی که باید از طریق رسانه‌ها به مخاطب منتقل شوند و رسانه‌هایی که در انتقال بهتر پیام نقش مهمی را ایفا می‌کنند. شاید بتوان...
تبلیغ تلویزیون‌ های منحنی از طریق شخصیت‌ های سینمایی

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 11:09

تبلیغ تلویزیون‌ های منحنی از طریق شخصیت‌ های سینمایی

یکی از شیوه‌های قدیمی برای ساخت آگهی تلویزیونی، انتخاب و نمایش پیوسته بخش‌هایی از چند فیلم است به نحوی که بازیگران، به نظر متعجب و هیجان زده از محصولی باشند که می خواهیم آن را تبلیغ کنیم. این شیوه با وجود کهنگی اگر درست استفاده شود و ساخت خوبی داشته باشد هنوز می‌تواند کارآمد باشد.  
تبلیغات مغایر با ضوابط

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 11:00

تبلیغات مغایر با ضوابط

امروزه تلویزیون به‌ یکی از ابزارهای اساسی در گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده است. ما که مخاطبان این رسانه هستیم خواسته یا ناخواسته مدت زیادی در معرض آگهی‌های تبلیغاتی قرار داریم و از آنجا که...
نقد مختصر شعارهای تبلیغاتی بانک‌ ها / پرتاب به سوی کدام هدف؟

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 10:40

نقد مختصر شعارهای تبلیغاتی بانک‌ ها / پرتاب به سوی کدام هدف؟

بانک‌ها از جمله بنگاه‌های اقتصادی هستند که معمولا کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ و پرهزینه‌ای را به اجرا درمی‌آورند. طی سال‌های گذشته هزینه تبلیغاتی بانک‌های کشورمان سیری صعودی داشته و بخش بزرگی از...
جمع‌ آوری تبلیغات ضد اسلامی از شهر نیویورک

سه شنبه, 15 مهر 1393 - 18:22

جمع‌ آوری تبلیغات ضد اسلامی از شهر نیویورک

پس از اینکه یک گروه افراطی، برخی تصاویر و پوسترهای ضداسلامی را به بهانه مبارزه با داعش در سطح شهر نیویورک و روی اتوبوس‌ها و متروهای این شهر نصب کرده بودند، بر اثر برخی انتقادها مجبور شدند تعدادی از...
این بنیامین آن بنیامین نیست

سه شنبه, 15 مهر 1393 - 18:07

این بنیامین آن بنیامین نیست

در حوزه بازاریابی مراحل تعریف شده‌ای برای ورود یک نام جدید به بازار وجود دارد؛ مراحلی که تمام برندها باید آن را طی کنند تا حضوری مطمئن در بازار داشته باشند. اگر این مراحل به درستی توسط شرکت سپری...
نگاهی به پتانسیل‌ های تبلیغاتی بانک‌ ها و موسسات مالی / بانک هم رسانه است

سه شنبه, 15 مهر 1393 - 17:47

نگاهی به پتانسیل‌ های تبلیغاتی بانک‌ ها و موسسات مالی / بانک هم رسانه است

سال‌هاست که تبادلات مالی بازار از حالت سنتی خود خارج شده و به مدل‌های مدرن مبادلات روی آورده است. بانک‌ها و موسسات مالی به‌عنوان مهم‌ترین عنصر در این تبادلات شناخته می‌شوند که همزمان با تغییر...
تبلیغات مکان‌ محور

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 17:24

تبلیغات مکان‌ محور

آیا می‌دانستید تبلیغات مكان‌محور نوعی از سرویس‌های ارزش افزوده به حساب می‌آید كه مورد توجه اپراتورهای ایران قرار گرفته‌ است؟  تبلیغات مكان‌محور (location- Based Advertisements) اشاره به اطلاعات تحت...
حرکات موزون مدل‌ ها برای تبلیغ برنج

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 17:10

حرکات موزون مدل‌ ها برای تبلیغ برنج

برخی کارشناسان بر این باورند که آگهی‌های موزیکال همیشه مورد علاقه مردم کشور ما هستند. در دهه 70 این سبک آگهی رونق خوبی در تبلیغات کشور پیدا کرده بود. بعد از دهه 70 که نسل تازه‌ای وارد تبلیغات کشور شد،...
تورم ؛ عامل اصلی گرایش بانک‌ ها به جوایز تبلیغاتی

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 17:02

تورم ؛ عامل اصلی گرایش بانک‌ ها به جوایز تبلیغاتی

 به تازگی بخش اعظم تبلیغات بانک‌ها روی جوایز متمرکز شده است. در این مورد هم بانک‌ها مشابه عمل می‌کنند و تا نسخه‌ای برای یک بانک جواب می‌دهد، همه به سراغ آن می‌روند. جایزه محور بودن بخش بزرگی از فعالیت‌های بازاریابی بانک‌ها در کشور ما و متعاقبا بازتاب این تفکر در تبلیغات بانکی، نکته‌ای است که تحلیل‌های کارشناسی فراوانی درباره آن ارائه می‌شود.  
نگاهی به کمپین تبلیغاتی یکی از بانک‌ های خصوصی / اغراق و اطلاعات زیاد ، اثر بخشی کم

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 16:37

نگاهی به کمپین تبلیغاتی یکی از بانک‌ های خصوصی / اغراق و اطلاعات زیاد ، اثر بخشی کم

بخرید و جایزه بگیرید. از این خدمت استفاده کنید و جایزه بگیرید. جایزه دادن و جایزه گرفتن مد این روزهای شرکت‌ها شده است. جایزه دادن مانند کتی می‌ماند که در آتلیه عکاسی آویزان است و هرکسی می‌خواهد عکس...
آیا می‌ دانستید / نگرش مصرف‌ کنندگان در خصوص تبلیغات سیار

شنبه, 12 مهر 1393 - 12:08

آیا می‌ دانستید / نگرش مصرف‌ کنندگان در خصوص تبلیغات سیار

آیا می‌دانستید عدم استفاده مناسب از تبلیغات سیار می‌تواند لطمه جبران‌ناپذیری را به برند شما وارد سازد؟  از آنجایی كه تلفن‌همراه امروزه به‌عنوان جزیی از زندگی روزمره كاربران درآمده است و بسیاری به نوعی به این وسیله اعتیاد دارند،
بزرگ نمایی های غیرواقعی راه به جایی نمی برد

شنبه, 12 مهر 1393 - 11:55

بزرگ نمایی های غیرواقعی راه به جایی نمی برد

معمولا هیچ مصرف‌کننده‌ای انتظاری از انرژی‌زا بودن محصولات کنسروی ندارد. اکثر افراد فقط به خاطر زمان کمی که دارند، به سراغ این نوع غذاها می‌روند و هیچ کارشناس بهداشتی ادعای سلامتی این محصولات را...
ارائه بلیت رایگان مترو در ازای بازیافت قوطی

شنبه, 12 مهر 1393 - 11:47

ارائه بلیت رایگان مترو در ازای بازیافت قوطی

پس از کمپین تبلیغاتی مک‌دونالدز McDonald’s در پایتخت سوئد (استکهلم)‌ برای بازیافت قوطی نوشیدنی و تحویل آن به ازای دریافت رایگان همبرگر، این‌بار شاهد این اتفاق، همراستا با حفظ محیط‌زیست در ریودو...
نبرد سنگین شرکت‌ ها در آگهی‌ های تبلیغاتی / جنگی بزرگ در جریان است

شنبه, 12 مهر 1393 - 11:16

نبرد سنگین شرکت‌ ها در آگهی‌ های تبلیغاتی / جنگی بزرگ در جریان است

جنگی تمام عیار میان برندهای معتبر دنیا درحال رخ دادن است؛ جنگی که درآن نه از توپ و تانک خبری هست و نه کسی کشته و زخمی می‌شود. این جنگ، جنگ خلاقیت و به مبارزه طلبیدن شرکت‌های تجاری از طریق تبلیغات...
آیا می‌ دانستید / تاثیر تبلیغات بر مصرف‌ کنندگان

پنج شنبه, 10 مهر 1393 - 11:57

آیا می‌ دانستید / تاثیر تبلیغات بر مصرف‌ کنندگان

آیا می‌دانستید برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه‌های سنگین تبلیغات تلویزیونی، لازم است تبلیغ‌كنندگان به این موضوع توجه كنند كه یك فعالیت تبلیغاتی چگونه بر مصرف‌كنندگان تاثیر می‌گذارد؟ یكی از مباحثی كه ارتباط زیادی با نوع و سبك تبلیغات دارد و بازاریابان باید توجه زیادی بـه آن داشته باشند، نـوع درگیری مصرف‌كننده در فرآیند تـصمیم‌گیری خرید یك محصول خاص است.
پرواز آزمایشی سری جدید هواپیمای ایرباس

پنج شنبه, 10 مهر 1393 - 11:53

پرواز آزمایشی سری جدید هواپیمای ایرباس

پرواز آزمایشی سری جدید هواپیمای ایرباس آ ۳۲۰ نئو از فرودگاه تولوز فرانسه انجام شد. موتور این هواپیما تغییر پیدا کرده و مصرف سوخت آن نسبتا پایین است. این موجب شده است که در‌حال‌حاضر شرکت ایرباس حدود 3 هزار سفارش برای این مدل دریافت کند.
تبلیغات در اینستاگرام مضر یا به نفع برندها؟

پنج شنبه, 10 مهر 1393 - 11:25

تبلیغات در اینستاگرام مضر یا به نفع برندها؟

با ارسال 60 میلیون عكس در هر روز و 200 میلیون نفر كاربر فعال در ماه، اینستاگرام سرانجام شروع به پخش آگهی در انگلستان كرده است و برند‌هایی نظیر استارباكس و Sony Music به موج اول تبلیغات در اینستاگرام وارد...
تبلیغ از جنس عکس یادگاری مشتری با محصول

پنج شنبه, 10 مهر 1393 - 11:18

تبلیغ از جنس عکس یادگاری مشتری با محصول

مدیران در جلسه استراتژیک برای تدوین یک برنامه تبلیغاتی جذاب با هدف درگیر کردن مشتری با محصول و نام تجاری هستند. خروجی این جلسه طولانی چیست؟ احتمالا یک کمپین تبلیغاتی خاص و ویژه برای اطلاع‌رسانی از...
تبلیغات به سبک فروشگاهی که فقط یک فروشگاه نیست / تکرار آزار دهنده نام برند در آگهی‌ های تلویزیونی

چهارشنبه, 09 مهر 1393 - 11:17

تبلیغات به سبک فروشگاهی که فقط یک فروشگاه نیست / تکرار آزار دهنده نام برند در آگهی‌ های تلویزیونی

این روزها نام فروشگاه اینترنتی 5040 تمام فضای آگهی‌های تلویزیونی را به تسخیر خود درآورده است؛ فروشگاهی که البته ادعا می‌کند تنها یک فروشگاه نیست.  گستردگی تبلیغات تلویزیونی این فروشگاه...
نمایش بی‌ تجربگی تکنیسین صدا و تصویر برای تبلیغ پرینتر

چهارشنبه, 09 مهر 1393 - 11:11

نمایش بی‌ تجربگی تکنیسین صدا و تصویر برای تبلیغ پرینتر

برای تبلیغ دستگاه پرینتر «برادر» یک آگهی تبلیغاتی جالب ساخته شده که درباره پسر جوانی است که به‌عنوان تکنیسین صدا و تصویر وارد اتاق فرمان یک سیرک بزرگ می‌شود، بدون اینکه تجربه لازم را برای این کار...
ظاهر ساده و الگوریتم پیچیده / ساز و کار دقیق تبلیغ و کسب درآمد در شبکه های اجتماعی

چهارشنبه, 09 مهر 1393 - 10:47

ظاهر ساده و الگوریتم پیچیده / ساز و کار دقیق تبلیغ و کسب درآمد در شبکه های اجتماعی

تبلیغات ارزان و هدفمند، در دنیای مجازی و الکترونیک، خواسته همیشگی مدیران بوده و هست؛ مدیرانی که همواره به معرفی موثر و به صرفه ایده‌ها و محصولات‌شان می‌اندیشند. همین مسئله باعث شده که بازار تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی داغ شود و بسیاری از برندهای معروف برای خود صفحه‌های مخصوص با تعداد بازدیدهای میلیونی به راه بیندازند.   
قطعه LEGO از جنس طلا

سه شنبه, 08 مهر 1393 - 16:38

قطعه LEGO از جنس طلا

یك قطعه رسمی LEGO از 14 كیلو طلای جامد ساخته شده كه در اصل حاصل 25 سال تجربه كارمندان LEGO است.   
دیوارهای گلدار تعاملی گوچی

سه شنبه, 08 مهر 1393 - 16:32

دیوارهای گلدار تعاملی گوچی

در همكاری با یك دفتر موثر در مدیریت ارتباط با مشتریان به نامteamLab، گوچی یك دیوار دیجیتال تعاملی موسوم به «بی‌نهایتی از گل‌ها»  (Infinity of Flowers)  را ساخته كه بخشی از یك نمایشگر درون فروشگاهی در ماه جاری...
همراهی با دانش‌ آموزان از طریق شیرهای طعم‌ دار

سه شنبه, 08 مهر 1393 - 16:24

همراهی با دانش‌ آموزان از طریق شیرهای طعم‌ دار

شرکت لبنی کاله به مناسبت بازگشایی مدارس آگهی تبلیغاتی را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است. این شرکت چندوقتی است در این شبکه فعالیت گسترده‌ای دارد. به طوری که صفحه‌ای را به نام خود طراحی...
نگاهی به تبلیغات مناسبتی ماه مهر / به نام امروزی‌ ها به کام دیروزی‌ ها

سه شنبه, 08 مهر 1393 - 16:12

نگاهی به تبلیغات مناسبتی ماه مهر / به نام امروزی‌ ها به کام دیروزی‌ ها

جنب‌وجوشی عجیب تمام شهر را فراگرفته و بوی تازه کتاب‌های ورق نخورده، بوی کاغذ، بوی مهر همه جا را پر کرده است. همزمان با روزهای بازگشایی مدارس، تبلیغات شهری نیز رنگ‌وبویی تازه به خود گرفته است؛ تبلیغاتی که پیام آنها برای نسل تازه نیست و به نظر می‌رسد نسلی را که سال‌هاست از روزهای اول مهر دور شده‌اند هدف قرار داده است.  
5 پیشنهاد ساده برای تبلیغات تصویری در شبکه‌ های اجتماعی

دوشنبه, 07 مهر 1393 - 19:04

5 پیشنهاد ساده برای تبلیغات تصویری در شبکه‌ های اجتماعی

در طول چند سال اخیر، شبكه‌های اجتماعی قادر شدند با معرفی گونه‌های جدید تبلیغاتی كه می‌توانند وظیفه انجام آن را برعهده بگیرند، نگاهی را كه تا پیش از این به صفحات اجتماعی می‌شد، تغییر دهند. ...
<<  111 112 113 114 115 [116117 118 119 120  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی